ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
УХВАЛА
про заміну сторони виконавчого провадження її правонаступником
24 травня 2024 року м. ДніпроСправа № 820/19449/14
Суддя Луганського окружного адміністративного суду Басова Н.М., розглянувши у письмовому провадженні заяву відділу примусового виконання рішень Управління забезпечення примусового виконання рішень у Вінницькій області Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м.Київ) про заміну сторони виконавчого провадження у справі №820/19449/14 за позовом Приватного акціонерного товариства «Лугцентрокуз ім. С.С. Монятовського» до Державної податкової інспекції в м.Сєвєродонецьку Головного управління ДФС у Луганській області, Головного управління Державної казначейської служби України у Луганській області, Луганської ОДПІ Головного управління ДФС у Луганській області, Головного управління ДФС у Вінницькій області, Могилів-Подільської ОДПІ ГУ ДФС у Вінницькій області про визнання протиправною бездіяльності та стягнення бюджетного відшкодування,
ВСТАНОВИВ:
До Луганського окружного адміністративного суду надійшла заява відділу примусового виконання рішень Управління забезпечення примусового виконання рішень у Вінницькій області Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м.Київ) про заміну сторони виконавчого провадження у справі №820/19449/14 за позовом Приватного акціонерного товариства «Лугцентрокуз ім. С.С. Монятовського» до Державної податкової інспекції в м. Сєвєродонецьку Головного управління ДФС у Луганській області, Головного управління Державної казначейської служби України у Луганській області, Луганської ОДПІ Головного управління ДФС у Луганській області, Головного управління ДФС у Вінницькій області, Могилів-Подільської ОДПІ ГУ ДФС у Вінницькій області про визнання протиправною бездіяльності та стягнення бюджетного відшкодування.
В обґрунтування заяви зазначено, що на виконанні у відділі примусового виконання рішень Управління забезпечення примусового виконання рішень у Вінницькій області Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ) перебуває виконавчий лист по справі №820/19449/14, виданий 01.08.2018 Луганським окружним адміністративним судом про «Зобов`язати Головне управління ДФС у Вінницькій області внести до реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування податку на додану вартість дані щодо узгодженої суми бюджетного відшкодування платника ПрАТ "Лугцентрокуз ім. С.С. Монятовського" за квітень 2015 року в розмірі 19830819,00 грн».
Державним виконавцем 30.11.2018 винесена постанова про відкриття виконавчого провадження, копії якої направлені сторонам виконавчого провадження.
В ході виконання виконавчого провадження, до Відділу уповноваженою особою Головного управління ДФС у Вінницькій області надано лист №888/9/02-32-12-02 від 09.01.2019 про те, що з 11.06.2018 ПрАТ «Лугцентрокуз ім. С.С. Монятовського» знаходиться на обліку Рубіжанської ОДПІ ГУ ДФС у Луганській області.
На момент взяття на облік у ГУ ДФС у Вінницькій області по ПрАТ «Лугцентрокуз ім. С.С. Монятовського» по декларації за квітень 2015 року обліковувався залишок невідшкодованої суми ПДВ в розмірі 19395395,88 грн.
Як зазначив заявник, на сьогодні жодним нормативно-правовим актом не передбачено механізму відшкодування сум ПДВ, включених до тимчасового реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування, та структуру такого реєстру. У ГУ ДФС у Вінницькій області відсутній механізм для виконання судового рішення щодо внесення суми бюджетного відшкодування до реєстру заяв про повернення сум бюджетного відшкодування.
Ухвалою Луганського окружного адміністративного суду від 21.09.2018 у справі №820/19449/14 відмовлено в задоволенні заяви ПрАТ «Лугцентрокуз ім. С.С. Монятовського» про заміну сторони виконавчого провадження з Головного управління ДФС у Вінницькій області на Головне управління ДФС у Луганській області.
Постановою Кабінету Міністрів України від 30.09.2020 №893 "Деякі питання територіальних органів Державної податкової служби" вирішено ліквідувати, як юридичні особи публічного права, територіальні органи Державної податкової служби за переліком згідно з додатком, до якого у тому числі, включено Головне управління ДПС у Вінницькій області.
Наказом ДПС України від 30.09.2020 №529 "Про утворення територіальних органів Державної податкової служби" вирішено утворити як відокремлені підрозділи ДПС України територіальні органи за переліком згідно з додатком, до якого, зокрема, включено Головне управління ДПС у Вінницькій області. Наказом ДПС України від 24.12.2020 №755 "Про початок забезпечення здійснення територіальними органами ДПС повноважень та функцій" розпочато з 01.01.2021 здійснення територіальними органами ДПС України, утвореними як її відокремлені підрозділи, повноважень і функцій територіальних органів ДПС України, що ліквідуються відповідно до пункту 1 Постанови №893.
В той же час, згідно з абзацом 3 частини 1 Положення про Головне управління ДПС у Вінницькій області, затвердженого наказом ДПС від 12.11.2020 за № 643, Головного управління ДПС у Вінницькій області як відокремлений структурний підрозділ ДПС України є правонаступником майна, прав та обов`язків відповідача як юридичної особи публічного права, що ліквідується.
Також заявником зазначено, що згідно наказів ДПС №14 від 12.07.2019 та №7 від 29.08.2019 Головне управління ДПС у Вінницькій області розпочало свою роботу та затверджено його положення.
З посиланням на статтю 379 КАС України, заявник просив замінити сторону виконавчого провадження з примусового виконання виконавчого листа Луганського окружного адміністративного суду по справі №820/19449/14 з Головного управління Державної фіскальної служби у Вінницькій області (код ЄДРПОУ 39402165) на Головне управління ДПС у Вінницькій області (вул. Хмельницьке шосе, 7, м. Вінниця, код ЄДРПОУ ВП 44069150).
Ухвалою суду від 14.05.2024 запропоновано Приватному акціонерному товариству «Лугцентрокуз ім. С.С. Монятовського» та Головному управлінню ДПС у Вінницькій області у строк до 20 травня 2024 року надати суду письмові пояснення з приводу заяви відділу примусового виконання рішень Управління забезпечення примусового виконання рішень у Вінницькій області Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м.Київ) про заміну сторони виконавчого провадження ВП №57820666.
Головне управління ДПС у Вінницькій області через підсистему «Електронний суд» 21.05.2024 надав до суду заяву, в якій зазначило, що сторонами у справі №820/19449/14 є Головне управління ДФС у Вінницькій області та Могилів-Подільська ОДПІ ГУ ДФС у Вінницькій області, а не Головне управління ДПС у Вінницькій області (код ЄДРПОУ ВП 44069150).
Головне управління ДПС у Вінницькій області вважає, що правових підстав для надання письмових пояснень до суду з приводу заяви відділу примусового виконання рішень Управління забезпечення примусового виконання рішень у Вінницькій області Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м.Київ) про заміну сторони виконавчого провадження ВП №57820666 у Головного управління ДПС у Вінницькій області немає.
Разом з тим, Головне управління ДПС у Вінницькій області повідомило суд, що відповідно до Єдиного банку даних про платників податків - юридичних осіб Приватне акціонерне товариство «Лугцентрокуз ім. С.С. Монятовського» (код ЄДРПОУ 13392898) станом на 20.05.2024 перебуває на податковому обліку за основним місцем обліку в ГУ ДПС у Луганській області (м.Рубіжне) (код ДПІ 1212), дата взяття на податковий облік 15.02.1992: до 10.01.2003 СДПІ по роботі з ВПП у м. Луганську (код ДПІ 1201); ГУ ДПС у Луганській області (Лисичанська ДПІ Жовтневий район м.Луганська) (код ДПІ 1234) з 10.01.2003; ГУ ДПС у Луганській області (м.Сєвєродонецьк) (код ДПІ 1214) з 12.06.2015; ГУ ДПС у Київській області (м.Ірпінь) (код ДПІ 1031) з 15.06.2016; ГУ ДПС у Вінницькій області (Могилів-Подільська ДПІ (м.Могилів-Поділький) (код ДПІ 230) з 10.09.2016; ГУ ДПС у Луганській області (м.Рубіжне) (код ДПІ 1212) з 11.06.2018.
Також ухвалу суду від 14.05.2024 доставлено Приватному акціонерному товариству «Лугцентрокуз ім. С.С. Монятовського» на його електронну адресу, зазначену в Єдиному державному реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
Крім того, оскільки адресою місцезнаходження Приватного акціонерного товариства «Лугцентрокуз ім. С.С. Монятовського» є тимчасово окупована територія України, повідомлення про призначення до розгляду питання щодо заміни сторони виконавчого провадження здійснено з особливостями, визначеними законами України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» та «Про здійснення правосуддя та кримінального провадження у зв`язку з проведенням антитерористичної операції».
Відповідно до частини першої статті 12-1 Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України», якщо остання відома адреса місця проживання (перебування), місцезнаходження чи місця роботи учасників справи знаходиться на тимчасово окупованій території, суд викликає або повідомляє учасників справи, які не мають офіційної електронної адреси, про дату, час і місце першого судового засідання у справі через оголошення на офіційному веб-сайті судової влади України, яке повинно бути розміщене не пізніше ніж за двадцять днів до дати відповідного судового засідання.
Суд викликає або повідомляє таких учасників справи про дату, час і місце інших судових засідань чи про вчинення відповідної процесуальної дії через оголошення на офіційному веб-сайті судової влади України, яке повинно бути розміщене не пізніше ніж за десять днів до дати відповідного судового засідання або вчинення відповідної процесуальної дії.
З опублікуванням такого оголошення відповідач вважається повідомленим про дату, час і місце розгляду справи.
З урахуванням пункту 20 Перехідних положень та на виконання статті 11 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) на офіційному веб-сайті 15.05.2024 розміщено оголошення про постановлення судом ухвали про призначення до розгляду в порядку письмового провадження заяви відділу примусового виконання рішень Управління забезпечення примусового виконання рішень у Вінницькій області Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м.Київ) про заміну сторони виконавчого провадження у справі №820/19449/14, що підтверджується матеріалами справи.
Таким чином, судом вжито всіх заходів щодо належного повідомлення відповідача про постановлення ухвали про призначення до розгляду в порядку письмового провадження заяви відділу примусового виконання рішень Управління забезпечення примусового виконання рішень у Вінницькій області Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м.Київ) про заміну сторони виконавчого провадження у справі №820/19449/14 та можливість надання письмових пояснень.
Станом на 24.05.2025 Приватним акціонерним товариством «Лугцентрокуз ім. С.С. Монятовського» письмові пояснення з приводу заяви не надано.
Указом Президента України №64/2022 від 24 лютого 2022 року «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 24 лютого 2022 року № 2102-ІХ, введено в Україні воєнний стан із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року строком на 30 діб (стаття 1), який в подальшому був неодноразово продовжений та Указом Президента України від 6 травня 2024 року №271/2024 "Про продовження строку дії воєнного стану в Україні" продовжено строк дії воєнного стану в Україні з 05 години 30 хвилин 14 травня 2024 року строком на 90 діб.
Враховуючи дистанційний режим роботи суддів та працівників апарату Луганського окружного адміністративного суду з 02.05.2022, з метою збереження життя і здоров`я та забезпечення безпеки суддів і працівників апарату суду, судом розглянуті матеріали електронної справи.
Розглянувши подану заяву, дослідивши матеріали електронної справи, суд встановив таке.
Постановою Донецького апеляційного адміністративного суду від 17.07.2018 задоволено частково позовні вимоги Приватного акціонерного товариства "Лугцентрокуз ім. С.С. Монятовського" до Державної податкової інспекції в м.Сєвєродонецьку Головного управління ДФС у Луганській області, Головного управління Державної казначейської служби України у Луганській області, Луганської ОДПІ Головного управління ДФС у Луганській області, Головного управління ДФС у Вінницькій області, Могилів-Подільської ОДПІ ГУ ДФС у Вінницькій області.
Визнано протиправною бездіяльність ДПІ в Жовтневому районі у м. Луганську Головного управління ДФС України у Луганській області (правонаступником якої є Луганська об`єднана державна податкова інспекція ГУ ДФС України у Луганській області) щодо неподання до органу Державної казначейської служби України висновку про повернення позивачу суми бюджетного відшкодування податку на додану вартість у загальному розмірі 4 144 362,00 грн. за періоди березня, квітня, липня, листопада 2013 року.
Визнано протиправною бездіяльність Державної податкової інспекції у м. Сєвєродонецьку Головного управління ДФС у Луганській області щодо невиконання обов`язку стосовно формування та направлення протягом п`яти днів органу, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, висновку відносно ПрАТ "Лугцентрокуз ім. С.С. Монятовського" із зазначенням суми, що підлягає відшкодуванню з бюджету за податковою декларацією за квітень 2015 року в розмірі 19 830 819,00 грн.
Визнано протиправною бездіяльність Головного управління ДФС у Вінницькій області щодо невнесення до Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування податку на додану вартість даних щодо узгодженої суми бюджетного відшкодування платника ПрАТ "Лугцентрокуз ім. С.С. Монятовського" за квітень 2015 року в розмірі 19 830 819,00 грн.
Зобов`язано Головне управління ДФС у Вінницькій області внести до Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування податку на додану вартість дані щодо узгодженої суми бюджетного відшкодування платника ПрАТ "Лугцентрокуз ім. С.С. Монятовського" за квітень 2015 року в розмірі 19 830 819,00 грн.
В іншій частині позовних вимог відмовлено.
Зобов`язано Головне управління ДФС у Вінницькій області подати звіт про виконання судового рішення в місячний термін з дня отримання копії постанови.
Стягнуто за рахунок бюджетних асигнувань Луганської об`єднаної державної податкової інспекції ГУ ДФС України у Луганській області на користь Приватного акціонерного товариства "Лугцентрокуз ім. С.С. Монятовського" судові витрати в сумі 2218 грн. (дві тисячі двісті вісімнадцять гривень).
Стягнуто за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДФС у Вінницькій області на користь Приватного акціонерного товариства "Лугцентрокуз ім. С.С. Монятовського" судові витрати в сумі 2218 грн. (дві тисячі двісті вісімнадцять гривень).
Стягнуто за рахунок бюджетних асигнувань Державної податкової інспекції у м. Сєвєродонецьку Головного управління ДФС у Луганській області на користь Приватного акціонерного товариства "Лугцентрокуз ім. С.С. Монятовського" судові витрати в сумі 2218 грн. (дві тисячі двісті вісімнадцять гривень).
З даних КП «ДСС» вбачається, що 01.08.2018 Луганським окружним адміністративним судом видано чотири виконавчі листа, а саме щодо:
-«Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Державної податкової інспекції у м. Сєвєродонецьку Головного управління ДФС у Луганській області на користь Приватного акціонерного товариства "Лугцентрокуз ім. С.С. Монятовського" судові витрати в сумі 2218 грн. (дві тисячі двісті вісімнадцять гривень)»;
-«Зобов`язати Головне управління ДФС у Вінницькій області внести до Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування податку на додану вартість дані щодо узгодженої суми бюджетного відшкодування платника ПрАТ "Лугцентрокуз ім. С.С. Монятовського" за квітень 2015 року в розмірі 19 830 819,00 грн»;
-«Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДФС у Вінницькій області на користь Приватного акціонерного товариства "Лугцентрокуз ім. С.С. Монятовського" судові витрати в сумі 2218 грн. (дві тисячі двісті вісімнадцять гривень)»;
-«Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Луганської об`єднаної державної податкової інспекції ГУ ДФС України у Луганській області на користь Приватного акціонерного товариства "Лугцентрокуз ім. С.С. Монятовського" судові витрати в сумі 2218 грн. (дві тисячі двісті вісімнадцять гривень)».
30.11.2018 до відділу примусового виконання рішень управління державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Вінницькій області за вх№10394/02.1-24 надійшла заява Приватного акціонерного товариства "Лугцентрокуз ім. С.С. Монятовського" про відкриття виконавчого листа №820/19449/14 щодо, зокрема, «Зобов`язати Головне управління ДФС у Вінницькій області внести до Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування податку на додану вартість дані щодо узгодженої суми бюджетного відшкодування платника ПрАТ "Лугцентрокуз ім. С.С. Монятовського" за квітень 2015 року в розмірі 19 830 819,00 грн».
30.11.2018 головним державним виконавцем відділу примусового виконання рішень управління державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Вінницькій області винесено постанову про відкриття виконавчого провадження ВП №57820666 щодо «Зобов`язати Головне управління ДФС у Вінницькій області внести до Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування податку на додану вартість дані щодо узгодженої суми бюджетного відшкодування платника ПрАТ "Лугцентрокуз ім. С.С. Монятовського" за квітень 2015 року в розмірі 19 830 819,00 грн».
Головне управління ДФС у Вінницькій області надало відділу примусового виконання рішень управління державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Вінницькій області письмову інформацію від 09.01.2019 №888/9-02-32-12-02, в якій зазначено, що на момент взяття на облік у ГУ ДФС у Вінницькій області по ПрАТ "Лугцентрокуз ім. С.С. Монятовського" по декларації за квітень 2015 року обліковувався залишок невідшкодованої суми ПДВ в розмірі 19395395,88 грн. За наслідками поданих податкових декларацій з ПДВ платником було визначено суми ПДВ до сплати в державний бюджет в розмірі 703599 грн., а саме: за листопад 2016 року - 397486 грн.; за грудень 2016 року - 306113 грн. Таким чином, ГУ ДФС у Вінницькій області надало до ДФС України інформацію щодо внесення до тимчасового реєстру залишку невідшкодованої суми ПДВ за квітень 2015 року в розмірі 18691796,88 грн. На сьогодні жодним нормативно-правовим актом не передбачено механізму відшкодування сум ПДВ, включених до тимчасового реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування, та структуру такого реєстру. Враховуючи зазначене, у ГУ ДФС у Вінницькій області відсутній механізм для виконання судового рішення щодо внесення суми бюджетного відшкодування до реєстру заяв про повернення сум бюджетного відшкодування.
Відділом примусового виконання рішень Управління забезпечення примусового виконання рішень у Вінницькій області Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м.Київ) 29.02.2024 за №588/4.1-25/5 винесено вимогу державного виконавця, якою вимагав від Головного управління ДФС у Вінницькій області в строк до 14.03.2024 надати до відділу примусового виконання рішень документальне підтвердження щодо повного та фактичного виконання рішення суду №820/19449/14.
Головне управління ДПС у Вінницькій області листом від 13.03.2024 за №3254/5/02-32-04-05-12 повідомила Відділ примусового виконання рішень Управління державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Вінницькій області, що ГУ ДПС у Вінницькій області розглянула вимогу державного виконавця від 29.02.2024 № 5886/4.1-25/5 (вх. ГУ ДПС №5363/5 від 04.03.2024) щодо внесення до реєстру заяв про повернення бюджетного відшкодування податку на додану вартість дані узгодженої суми бюджетного відшкодування платника ПрАТ "Лугцентрокуз ім. С.С. Монятовського" (код ЄДРПОУ 13392898) за квітень 2015 року в розмірі 19830819 грн. Попереднім листом № 6368/5/02-32-04-05-14 від 28.04.2023 було повідомлено, що: ПрАТ "Лугцентрокуз ім. С.С. Монятовського" (код ЄДРПОУ 13392898) було включено до тимчасового реєстру щодо сум заяв про повернення бюджетного відшкодування поданих до 01.02.2016, за якими станом на 01.01.2017 суми ПДВ не відшкодовані з бюджету, включено залишок невідшкодованої суми по декларації з ПДВ за квітень 2015 року в розмірі 16254406,0 грн.
Розглядаючи по суті заяву про заміну сторони виконавчого провадження, суд виходить з такого.
Частиною п`ятою статті 15 Закону України "Про виконавче провадження" від 2 червня 2016 року № 1404-VIII (далі - Закон №1404) визначено, що у разі вибуття однієї із сторін виконавець за заявою сторони, а також заінтересована особа мають право звернутися до суду із заявою про заміну сторони її правонаступником.
Відповідно до частини першої статті 379 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) у разі вибуття однієї із сторін виконавчого провадження за поданням державного виконавця або за заявою заінтересованої особи суд, який розглядав справу як суд першої інстанції, замінює сторону виконавчого провадження її правонаступником.
Як слідує із матеріалів справи, боржником у виконавчому провадженні ВП №57820666 є Головне управління ДФС у Вінницькій області (код ЄДРПОУ 36402165).
Згідно з пунктом 6 Порядку здійснення заходів, пов`язаних з утворенням, реорганізацією або ліквідацією міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20.10.2011 №1074, права та обов`язки органів виконавчої влади переходять у разі поділу органу виконавчої влади - до органів виконавчої влади, утворених внаслідок такого поділу.
З інформації, що міститься в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (відповідь № 601356 від 21.05.2024) встановлено, що Головне управління ДФС у Вінницькій області (код ЄДРПОУ 36402165) знаходиться в стані припинення.
В той же час, постановою Кабінету Міністрів України від 18.12.2018 №1200 "Про утворення Державної податкової служби України та Державної митної служби України" визначено, що Державна податкова служба та Державна митна служба є правонаступниками прав та обов`язків реорганізованої Державної фіскальної служби у відповідних сферах діяльності та Державна фіскальна служба продовжує здійснювати повноваження та виконувати функції у сфері реалізації державної податкової політики, державної політики у сфері державної митної справи, державної політики з адміністрування єдиного внеску, державної політики у сфері боротьби з правопорушеннями під час застосування податкового, митного законодавства, а також законодавства з питань сплати єдиного внеску до завершення здійснення заходів з утворення Державної податкової служби, Державної митної служби та центрального органу виконавчої влади, на який покладається обов`язок забезпечення запобігання, виявлення, припинення, розслідування та розкриття кримінальних правопорушень, об`єктом яких є фінансові інтереси держави та/або місцевого самоврядування, що віднесені до його підслідності відповідно до Кримінального процесуального кодексу України.
Відповідно до п. 1 Наказу Державної податкової служби України №36 від 28.08.2019, Державна податкова служба України (далі - ДПС) розпочала виконання функцій і повноважень Державної фіскальної служби України, що припиняється.
Основні завдання та повноваження ДПС визначені в Положенні про ДПС (далі - Положення) затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 06.03.2019 №227.
Відповідно до пункту 7 Положення, ДПС здійснює повноваження безпосередньо та через утворені в установленому порядку її територіальні органи. ДПС та її територіальні органи є контролюючими органами (податковими органами, органами стягнення).
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 19 червня 2019 року № 537 "Про утворення територіальних органів Державної податкової служби" утворені як юридичні особи публічного права територіальні органи Державної податкової служби, реорганізувавши деякі територіальні органи Державної фіскальної служби України шляхом їх приєднання до відповідних територіальних органів ДПС.
Крім того, згідно наказів ДПС №14 від 12.07.2019 та №7 від 29.08.2019 Головне управління ДПС у Вінницькій області розпочало свою роботу та затверджено його положення.
В той же час, судом встановлено, що пунктом 1 постанови Кабінету Міністрів України від 30 вересня 2020 року №893 "Деякі питання територіальних органів Державної податкової служби" вирішено ліквідувати як юридичні особи публічного права територіальні органи Державної податкової служби за переліком згідно з додатком. При цьому, права та обов`язки територіальних органів Державної податкової служби, що ліквідуються відповідно до пункту 1 цієї постанови, переходять Державній податковій службі та її територіальним органам у межах, визначених положеннями про Державну податкову службу та її територіальні органи(пункт 2 вказаної постанови).
З метою реалізації приписів вказаної постанови наказом Державної податкової служби України "Про утворення територіальних органів Державної податкової служби" від 30 вересня 2020 року №529 утворено як відокремлені підрозділи Державної податкової служби територіальні органи за переліком згідно з додатком, в тому числі й Головне управління ДПС у Вінницькій області.
При цьому, з 01 січня 2021 року розпочато здійснення територіальними органами ДПС своїх повноважень, про що свідчить наказ Державної податкової служби "Про початок забезпечення здійснення територіальними органами ДПС повноважень та функцій" від 24 грудня 2020 року №755.
Відтак, наразі функції і повноваження Головного управління ДПС у Вінницькій області як юридичної особи здійснюються Головним управлінням ДПС у Вінницькій області як відокремленим підрозділом Державної податкової служби України.
Відповідно до інформації зазначеної в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (відповідь № 601425 від 21.05.2024) Головне управління ДПС у Вінницькій області є відокремленим підрозділом Державної податкової служби України (код ЄДРПОУ ВП 44069150).
Таким чином, Головне управління ДФС у Вінницькій області вибула як сторона виконавчого провадження ВП №57820666, а її правонаступником є Головне управління ДПС у Вінницькій області (код ЄДРПОУ ВП 44069150).
Враховуючи вище викладене, суд приходить до висновку про наявність підстав для заміни сторони боржника у виконавчому провадженні ВП №57820666, а саме замінити Головного управління ДФС у Вінницькій області на його правонаступника Головне управління ДПС у Вінницькій області (код ЄДРПОУ ВП 44069150).
Керуючись статтями 241, 243, 248, 256, 379 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
УХВАЛИВ:
Заяву відділу примусового виконання рішень Управління забезпечення примусового виконання рішень у Вінницькій області Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м.Київ) про заміну сторони виконавчого провадження у справі №820/19449/14 за позовом Приватного акціонерного товариства «Лугцентрокуз ім.С.С. Монятовського» до Державної податкової інспекції в м. Сєвєродонецьку Головного управління ДФС у Луганській області, Головного управління Державної казначейської служби України у Луганській області, Луганської ОДПІ Головного управління ДФС у Луганській області, Головного управління ДФС у Вінницькій області, Могилів-Подільської ОДПІ ГУ ДФС у Вінницькій області про визнання протиправною бездіяльності та стягнення бюджетного відшкодування задовольнити.
Замінити боржника у виконавчому провадженні ВП №57820666 з примусового виконання виконавчого листа №820/19449/14, виданого Луганським окружним адміністративним судом 01 серпня 2018 року про зобов`язання Головне управління ДФС у Вінницькій області внести до Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування податку на додану вартість дані щодо узгодженої суми бюджетного відшкодування платника ПрАТ "Лугцентрокуз ім.С.С. Монятовського" за квітень 2015 року в розмірі 19 830 819,00 грн, а саме: Головне управління ДФС у Вінницькій області на правонаступника - Головне управління ДПС у Вінницькій області (код ЄДРПОУ ВП 44069150; місцезнаходження: 21028, Вінницька область, місто Вінниця(з), Хмельницьке шосе, будинок 7).
Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання суддею та може бути оскаржена в апеляційному порядку безпосередньо до Першого апеляційного адміністративного суду.
Апеляційна скарга на ухвалу суду першої інстанції подається протягом п`ятнадцяти днів з дня проголошення ухвали.
Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення (ухвали) суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, строк на апеляційне оскарження обчислюється з дня складення повного судового рішення.
СуддяН.М. Басова
Суд | Луганський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 24.05.2024 |
Оприлюднено | 27.05.2024 |
Номер документу | 119269076 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Заява про заміну сторони виконавчого провадження |
Адміністративне
Луганський окружний адміністративний суд
Н.М. Басова
Адміністративне
Перший апеляційний адміністративний суд
Блохін Анатолій Андрійович
Адміністративне
Перший апеляційний адміністративний суд
Блохін Анатолій Андрійович
Адміністративне
Перший апеляційний адміністративний суд
Блохін Анатолій Андрійович
Адміністративне
Перший апеляційний адміністративний суд
Блохін Анатолій Андрійович
Адміністративне
Перший апеляційний адміністративний суд
Блохін Анатолій Андрійович
Адміністративне
Перший апеляційний адміністративний суд
Сіваченко Ігор Вікторович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні