КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
27 травня 2024 року м. Київ № 320/13642/24
Київський окружний адміністративний суд в особі головуючого-судді Перепелиця А.М., розглянувши у порядку письмового провадження адміністративну справу за позовом товариства з обмеженою відповідальністю «СТАР КОМ ЮА» до Головного управління ДПС у м. Києві про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення,
В С Т А Н О В И В:
До Київського окружного адміністративного суду звернулось Товариство з обмеженою відповідальністю «СТАР КОМ ЮА» (далі - позивач) з позовом до Головного управління ДПС у м. Києві (далі відповідач, контролюючий/податковий орган) про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення, в якому просить:
- визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення Головного управління ДПС у м. Києві від 14.12.2023 №00794360701.
В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив про протиправність оскаржуваного податкового повідомлення-рішення, яким до ТОВ «СТАР КОМ ЮА» застосовано штраф за відсутність реєстрації податкових накладних у період лютий, березень 2022 року. Зауважив, що вказані обставини були зумовлені зміною директора Товариства та тим, що у період з 24.02.2022 по 26.05.2022 Єдиний реєстр податкових накладних не функціонував, що позбавило можливості позивача зареєструвати податкові накладні за період з 01.02.2022 по 15.03.2022.
Окрім того, позивач вказав, що 10.03.2023 ним було направлено на реєстрацію податкові накладні від 18.02.2022 №1, від 18.02.2022 №2, від 18.02.2022 №3, від 21.02.2022 №1, від 21.02.2022 №2, від 22.02.2022 №1, від 22.02.2022 №2, від 22.02.2022 №3, від 22.02.2022 №4, від 23.02.2022 №1, від 23.02.2022 №2, від 23.02.2022 №3, від 23.02.2022 №4, від 23.02.2022 №5, від 23.02.2022 №6, від 24.02.2022 №1, від 24.02.2022 №2, від 24.02.2022 №3, від 25.02.2022 №1, від 25.02.2022 №2, від 25.02.2022 №3, від 25.02.2022 №4, від 25.02.2022 №5, від 25.02.2022 №6, від 26.02.2022 №1, від 26.02.2022 №2, від 26.02.2022 №3, від 26.02.2022 №4, від 26.02.2022 №5, від 27.02.2022 №1, від 27.02.2022 №2, від 03.03.2022 №1, від 03.03.2022 №2, від 04.03.2022 №1, від 04.03.2022 №2, від 04.03.2022 №3, від 04.03.2022 №4, від 04.03.2022 №5, від 04.03.2022 №6, від 08.03.2022 №1, від 08.03.2022 №3, від 08.03.2022 №4, від 09.03.2022 №2, від 09.03.2022 №3, від 10.03.2022 №1, від 11.03.2022 №2 та від 28.03.2022 №1, однак їх не було прийнято до реєстрації у зв`язку з порушенням вимог статті 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» (відсутня інформація про право підпису на дату складання документу, особи, що засвідчила податкову накладну). За посиланням позивача, вказані обставини стали предметом розгляду у справі №320/14410/23, в якій суд дійшов висновку про протиправність дій ДПС України щодо відмови у прийнятті до реєстрації вказаних податкових накладних, зобов`язавши Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні.
Таким чином, позивач вважає, що не реєстрація податкових накладних стала наслідком протиправних дій Державної податкової служби України, що виключає притягнення ТОВ «СТАР КОМ ЮА» до відповідальності.
Ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 01.04.2024 відкрито провадження в адміністративній справі, вирішено здійснювати розгляд справи за правилами загального позовного провадження та призначено підготовче засідання.
Заперечуючи проти позовних вимог, відповідачем подано відзив на позовну заяву, відповідно до якого останній проти позовних вимог заперечив, зазначивши, серед іншого, що в порушення пунктів 201.1, 201.7, 201.10 статті 201 Податкового кодексу України встановлено відсутність реєстрації податкових накладних на загальну суму ПДВ в розмірі 6 295 832,00 грн, а саме: за січень 2022 року на суму 30 760,00 грн; за лютий 2022 року на суму 4 660 098 грн; за березень 2022 року на суму 1 604 974,00 грн.
У поданих до суду письмових поясненнях позивач вказав, що відповідно до оскаржуваного податкового повідомлення-рішення штрафні санкції до ТОВ «СТАР КОМ ЮА» застосовано за відсутність реєстрації податкових накладних за лютий, березень 2022 року, які, у подальшому, було зареєстровано на підставі рішення суду у справі №320/14410/23.
Протокольною ухвалою суду від 13.05.2024 закрито підготовче провадження у справі та призначено справу до судового розгляду по суті.
У судовому засіданні 22.05.2024, заслухавши пояснення сторін, протокольною ухвалою судом було постановлено перейти до розгляду справи в порядку письмового провадження.
Дослідивши позовну заяву, відзив на позовну заяву, а також оцінивши наявні в матеріалах належні та допустимі докази у їх взаємозв`язку та сукупності, суд дійшов наступних висновків.
Як вбачається з матеріалів справи, Головним управлінням ДПС у м. Києві у період з 10.10.2023 по 30.11.2023 проведено документальну планову виїзну перевірку ТОВ «СТАР КОМ ЮА» з питань дотримання вимог податкового законодавства за період з 15.03.2017 по 30.06.2023, валютного за період з 15.03.2017 по 30.06.2023 та іншого законодавства за відповідний період, відповідно до затвердженого платну документальної перевірки.
За результатами вказаної перевірки складено Акт від 06.11.2023 №71778/Ж5/26-15-07-01-01/41213910 та встановлено порушення:
- пп. 134.1.1 п. 134.1 ст. 134 Податкового кодексу України, п. 8 - 9 Положення (стандарту) бухгалтерського обліку 9 «Запаси», затвердженого наказом Мінфіну України від 20.10.1999 №246, зареєстрованого в Мін?юсті України 02.11.1999 за №751/4044 зі змінами та доповненнями, п.п. 10,11,19 Положення (стандарт) бухгалтерського обліку 16 «Витрати», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 31.12.1999 №318, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 19.01.2000 за №27/4248, п.4 Положення (стандарту) бухгалтерського обліку 6 "Виправлення помилок і зміни у фінансових звітах" затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 28.05.1999 №137, в результаті чого встановлено завищення від?ємного значення об?єкта оподаткування з податку на прибуток на загальну суму 974 817 грн, в т.ч за півріччя 2023 року на суму 974 817 грн;
- п.п. 14.1.36 п. 14.1 ст. 14, п. 185.1 ст. 185, п. 188.1 ст. 188, п.198.6 ст. 198, п. 201.10 ст. 201
Податкового кодексу України, встановлено заниження податку на додану вартість на загальну суму 218 905 грн, в тому числі: за квітень 2021 року у сумі 157 933 грн, за квітень 2022 року у сумі 60 972 грн;
- п. 201.1, ш. 201.7, п.201.10 ст.201 Податкового Кодексу України, встановлено відсутність реєстрації податкових накладних на суму податкових зобов?язань на загальну суму ПДВ в розмірі 6 295 832 грн, в т.ч: за січень 2022 року на суму 30 760 грн, за лютий 2022 року на суму 4 660 098 грн, за березень 2022 року на суму 1 604 974 грн;
- п. 201.1, п. 201.4 п. 201.10 ст. 201 Податкового Кодексу України, встановлено відсутність реєстрації податкової накладної на суму податкових зобов`язань на загальну суму 157 933 грн, в т.ч за вересень 2020 року на суму 157 933 грн на суму перевищення собівартості реалізованих товарів над вартістю їх продажу;
- пп. 168.1.1, пп. 168.1.2 та пп. 168.1.5 п. 168.1 ст. 168, пш. 168.4.4 п. 168.4 ст. 168 Податкового кодексу України щодо несвоєчасної сплати податку на доходи фізичних осіб до бюджету у сумі 55915,05 грн та несвоєчасної сплати військового збору до бюджету у сумі 4659,74 грн;
- п. 63.3 ст. 63 Податкового кодексу України та наказу Міністерства Фінансів України, не подано у строки та у випадках, передбачених цим Кодексом, заяв або документів для взяття на облік у відповідному контролюючому органі, реєстрації змін, з помилками чи у неповному обсязі, відповідно до вимог встановлених цим Кодексом;
- пп. 176.2 «б» п. 176.2 ст. 176 Податкового кодексу України щодо несвоєчасного подання податкових розрахунків (форма №4-ДФ) за І-ІІІ квартали 2022 року.
На підставі висновків Акту перевірки від 06.11.2023 №71778/Ж5/26-15-07-01-01/41213910 контролюючим органом прийнято податкове повідомлення рішення від 14.12.2023 №00794360701, яким до позивача застосовано штраф у розмірі 3 132 536,08 грн.
Вважаючи оскаржуване податкове повідомлення-рішення протиправним та таким, що підлягає скасуванню, позивач звернувся до суду з даним позовом.
Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд зазначає наступне.
Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платники податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенція контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства врегульовані Податковим кодексом України від 02.12.2010 №2755-VI (далі ПК України), в редакції чинній на час виникнення спірних правовідносин.
У відповідності до пункту 187.1 статті 187 ПК України датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше:
а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на рахунок платника податку в банку/небанківському надавачу платіжних послуг як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг, оплата яких здійснюється електронними грошима, - дата зарахування електронних грошей платнику податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, на електронний гаманець, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку;
б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.
Відповідно до пункту 201.1. статті 201 ПК України, на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.
Згідно з пунктом 201.10 статті 201 ПК України, при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою. Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту. Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.
Відповідно до пункту 201.10 статті 201 ПК України, реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних повинна здійснюватися з урахуванням граничних строків: для податкових накладних / розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця, - до останнього дня (включно) календарного місяця, в якому вони складені; для податкових накладних / розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 16 по останній календарний день (включно) календарного місяця, - до 15 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені; для розрахунків коригування, складених постачальником товарів/послуг до податкової накладної, що складена на отримувача - платника податку, в яких передбачається зменшення суми компенсації вартості товарів/послуг їх постачальнику, - протягом 15 календарних днів з дня отримання такого розрахунку коригування до податкової накладної отримувачем (покупцем).
Відсутність факту реєстрації платником податку - продавцем товарів/послуг податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних не дає права покупцю на включення сум податку на додану вартість до податкового кредиту та не звільняє продавця від обов`язку включення суми податку на додану вартість, вказаної в податковій накладній, до суми податкових зобов`язань за відповідний звітний період.
Отже, платник податку - постачальник з настанням однієї із умов виникнення податкових зобов`язань, визначених у пункті 187.1 статті 187 ПК України, зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних.
При цьому, на платника податків покладено обов`язок щодо реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних у строк встановлений податковим законодавством, а саме для податкових накладних складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця, - до останнього дня (включно) календарного місяця, в якому вони складені, а для податкових накладних складених з 16 по останній календарний день (включно) календарного місяця, - до 15 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені.
Абзацом 18 пункту 201.10 статті 201 ПК України визначено, що у разі порушення таких строків застосовуються штрафні санкції згідно з цим Кодексом.
Як вбачається з Акту перевірки від 06.11.2023 №71778/Ж5/26-15-07-01-01/41213910, у ході проведення перевірки ТОВ «СТАР КОМ ЮА», за наслідками якої прийнято оскаржуване повідомлення-рішення, встановлено, зокрема, відображення ТОВ «СТАР КОМ ЮА» в декларації з податку на додану вартість за лютий 2022 року від 26.07.2022 №9138356432 в рядку 1.1 Декларацій «Операції на митній території України, що оподатковуються за ставкою 20%» податкове зобов`язання на загальну суму 4 660 098,00 грн. Відповідно до ЄРПН ТОВ «СТАР КОМ ЮА» в лютому 2022 року не зареєструвало податкові накладні на загальну суму податкових зобов`язань у розмірі 4 660 098,00 грн.
У ході проведення перевірки також встановлено відображення ТОВ «СТАР КОМ ЮА» в декларації з податку на додану вартість за березень 2022 року від 26.07.2022 №9138641601 в рядку 1.1 Декларацій «Операції на митній території України, що оподатковуються за ставкою 20%» податкове зобов`язання на загальну суму 1 547 238,00 грн., в рядку 1.2 Декларацій «Операції на митній території України, що оподатковуються за ставкою 7%» податкове зобов`язання на загальну суму 57 736,00 грн. Відповідно до ЄРПН ТОВ «СТАР КОМ ЮА» в березні 2022 року не зареєструвало податкові накладні на загальну суму податкових зобов`язань у розмірі 1 604 974,00 грн.
Таким чином, відповідач, серед іншого, встановив, що в порушення пункту 201.1, пункту 201.7, пункту 201.10 статті 201 Податкового кодексу України встановлено відсутність реєстрації податкових накладних лютий 2022 року на суму 4 660 098,00 грн, за березень 2022 року на суму 1 604 974,00 грн.
Як зазначено позивачем, він був позбавлений можливості зареєструвати податкові накладні за період з 01.02.2022 по 15.03.2022, оскільки починаючи з 24.02.2022 зв`язок директора з підприємством та його учасниками був втрачений, що призвело до зміни директора Товариства та вплинуло на несвоєчасність реєстрації податкових накладних за період з 01.02.2022 по 15.03.2022.
Окрім того, позивач пояснив, що у період з 24.02.2022 по 26.05.2022 Єдиний реєстр податкових накладних не функціонував, що також вплинуло на строки реєстрації податкових накладних.
Суд зазначає, що Законом України від 12.05.2022 №2260-ІХ «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо особливостей податкового адміністрування податків, зборів та єдиного внеску під час дії воєнного, надзвичайного стану», який набрав чинності 27.05.2022, внесено зміни до підпункту 69 підрозділу 10 розділу ХХ Перехідні положення Податкового кодексу України, згідно з яким тимчасово, на період до припинення або скасування воєнного стану на території України, введеного Указом Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24 лютого 2022 року №64/2022, затвердженим Законом України «Про затвердження Указу Президента України Про введення воєнного стану в Україні» від 24 лютого 2022 року № 2102-IX, установлено особливості для справляння податків і зборів.
Так, відповідно до підпункту 69.1 пункту 69 підрозділу 10 розділу XX Перехідні положення ПК України у разі відсутності у платника податків можливості своєчасно виконати свій податковий обов`язок щодо дотримання термінів сплати податків та зборів, подання звітності, у тому числі звітності, передбаченої пунктом 46.2 статті 46 цього Кодексу, реєстрації у відповідних реєстрах податкових або акцизних накладних, розрахунків коригування, подання електронних документів, що містять дані про фактичні залишки пального та обсяг обігу пального або спирту етилового тощо, платники податків звільняються від передбаченої цим Кодексом відповідальності з обов`язковим виконанням таких обов`язків протягом шести місяців після припинення або скасування воєнного стану в Україні.
Відтак, обов`язок по реєстрації в ЄРПН податкових накладних для платників податків, які не мають можливості вчинити дії по реєстрації таких в ЄРПН, відтерміновано до оголошеного припинення або скасування воєнного стану в країні та надано час на вчинення відповідних дій протягом шести місяців.
Разом з тим, платники податків, які мають можливість своєчасно виконувати податкові обов`язки щодо дотримання термінів сплати податків та зборів, подання звітності, у тому числі звітності, передбаченої пунктом 46.2 статті 46 цього Кодексу, реєстрації у відповідних реєстрах податкових накладних, розрахунків коригування, звільняються від відповідальності за несвоєчасне виконання таких обов`язків, граничний термін виконання яких припадає на період починаючи з 24 лютого 2022 року до дня набрання чинності Законом України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо особливостей податкового адміністрування податків, зборів та єдиного внеску під час дії воєнного, надзвичайного стану» за умови реєстрації такими платниками податкових накладних та розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних до 15 липня 2022 року, подання податкової звітності до 20 липня 2022 року та сплати податків та зборів у строк не пізніше 31 липня 2022 року.
Згідно з підпунктом 69.1-1 пункту 69 підрозділу 10 розділу ХХ Перехідні положення ПК України платники податку на додану вартість зобов`язані забезпечити у строки, встановлені підпунктом 69.1 цього пункту, реєстрацію податкових накладних та розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, граничний термін реєстрації яких припадає на періоди, зазначені у підпункті 69.1 цього пункту, та уточнити (привести у відповідність) податковий кредит, задекларований платниками на підставі наявних у платника первинних (розрахункових) документів, з урахуванням даних податкових накладних та/або розрахунків коригування, зареєстрованих в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Отже, з правового аналізу вищезазначених норм права вбачається, що звільнення від відповідальності за не здійснення реєстрації податкових накладних передбачено:
- у разі відсутності у платника податків можливості своєчасно виконати свій податковий обов`язок щодо реєстрації в ЄРПН податкових накладних за вказані періоди (лютий, березень, квітень, травень 2022 року) з обов`язковим виконанням таких обов`язків протягом шести місяців після оголошення про припинення або скасування воєнного стану в Україні;
- для платників податків щодо реєстрації у відповідних реєстрах податкових накладних, розрахунків коригування, граничний термін виконання яких припадає на період починаючи з 24.02.2022 до 27.05.2022 (тобто до дня набрання чинності Законом України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо особливостей податкового адміністрування податків, зборів та єдиного внеску під час дії воєнного, надзвичайного стану») за умови реєстрації такими платниками податкових накладних та розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних до 15.07.2022.
Наказом Міністерства фінансів України від 29.07.2022 №225 затверджено Порядок підтвердження можливості чи неможливості виконання платником податків обов`язків, визначених у пункті 69.1 пункту 69 підрозділу 10 розділу ХХ «Перехідні положення» Податкового кодексу України (далі Порядок №225).
Пунктом 1 розділу ІІІ Порядку №225 визначено, що заява платника податків щодо можливості чи неможливості своєчасно виконати свій податковий обов`язок подається у довільній формі та відповідні документи (копії документів) розглядаються контролюючим органом протягом 20 календарних днів з дня, наступного за днем їх отримання, з можливістю продовження терміну розгляду з урахуванням строку, передбаченого для направлення попереднього рішення. Платники податків надають документ чи кілька документів (копію документа чи документів), інформацію, що можуть бути використані для підтвердження неможливості виконання ними своїх податкових обов`язків.
У спірному випадку, на думку суду, позивач у передбаченому законом порядку не ідентифікував себе у межах податкових правовідносин як платника, у якого відсутня можливість виконання обов`язків, визначених у підпункті 69.1 пункту 69 підрозділу 10 розділу XX «Перехідні положення» ПК України на період до припинення або скасування воєнного стану на території України. Позивачем не надано будь-яких доказів, які б свідчили, що останній звертався до контролючого органу із відповідною заявою про неможливість виконати своєчасно обов`язок щодо реєстрації податкових накладних за період лютий, березень 2022 року.
Разом з тим, суд зазначає, що відповідно до підпункту 17.1.16 пункту 17.1 статті 17 ПК України платник податків має право надавати за власною ініціативою письмові пояснення та/або документи щодо обставин, які підтверджують відсутність його вини у вчиненому податковому правопорушенні, в порядку, встановленому цим Кодексом.
Окрім того, судом не встановлено, а матеріалами справи не підтверджено, що позивач станом на момент проведення перевірки надавав письмові пояснення та/або документи щодо обставин, які підтверджують відсутність його вини у вчиненому податковому правопорушенні.
Як було зазначено вище, звільнення від відповідальності за не здійснення реєстрації податкових накладних було передбачено для платників податків щодо реєстрації у відповідних реєстрах податкових накладних, розрахунків коригування, граничний термін виконання яких припадає на період починаючи з 24.02.2022 до 27.05.2022 (тобто до дня набрання чинності Законом України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо особливостей податкового адміністрування податків, зборів та єдиного внеску під час дії воєнного, надзвичайного стану») за умови реєстрації такими платниками податкових накладних та розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних до 15.07.2022.
Судом встановлено, що позивачем було направлено на реєстрацію спірні податкові накладні лише 10.03.2023, тобто поза межами граничних термінів щодо виконання обов`язку по реєстрації податкових накладних (після 15.07.2022) за період лютий, березень 2022 року, що свідчить про правомірність висновків Акту перевірки в цій частині та, як наслідок, застосування контролюючим органом до позивача штрафних санкцій відповідно до податкового повідомлення-рішення від 14.12.2023 №00794360701.
Посилання позивача на рішення суду у справі №320/14410/23 суд вважає безпідставними з огляду на те, що вказане рішення немає жодного преюдиційного значення для даної адміністративної справи, оскільки жодних обставин, які б встановлювали визначальні факти для цієї справи у вказаному рішенні не визначено.
В обгрунтування позовних вимог позивач зазначив, що в період з 24.02.2022 по 26.05.2022 Єдиний державний реєстр податкових накладних не працював і Товариство було позбавлено можливості зареєструвати податкові накладні за період з 01.02.2022 по 15.03.2022.
З приводу вказаного, суд підкреслює, що позивач, починаючи з 15.03.2022, з моменту відновлення роботи ЄРПН та з моменту призначення нового директора Товариства, мав можливість і не був позбавлений можливості здійснити реєстрацію податкових накладних за період з 01.02.2022 по 15.03.2022, однак ним не було цього здійснено своєчасно.
Відтак, суд вважає, що позивач не довів належними та допустимими доказами відсутність правопорушення, на підставі якого контролюючим органом прийнято оскаржуване податкове повідомлення-рішення.
Згідно з частиною першою статті 9 Кодексу адміністративного судочинства України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.
Вимогами статті 76 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що достатніми є докази, які у своїй сукупності дають змогу дійти висновку про наявність або відсутність обставин справи, які входять до предмета доказування. Питання про достатність доказів для встановлення обставин, що мають значення для справи, суд вирішує відповідно до свого внутрішнього переконання.
Частиною першою статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України визначено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
Враховуючи вищевикладене, з`ясувавши та перевіривши всі фактичні обставини справи, об`єктивно оцінивши докази, що мають юридичне значення, враховуючи основні засади адміністративного судочинства, вимоги законодавства України, суд дійшов висновку про відсутність підстав для задоволення позову.
Враховуючи, що судом прийнято рішення про відмову у задоволенні позову, розподіл судових витрат не здійснюється.
Керуючись статями 2, 6-10, 72-77, 90, 139, 241-246, 250, 255, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
В И Р І Ш И В:
У задоволенні адміністративного позову Товариства з обмеженою відповідальністю «СТАР КОМ ЮА» до Головного управління ДПС у м. Києві про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення відмовити.
Підстави для розподілу судових витрат відсутні.
Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Апеляційна скарга на рішення суду подається до Шостого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його проголошення.
У разі оголошення судом лише вступної та резолютивної частини рішення, або розгляду справи в порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом тридцяти днів з дня складення повного тексту рішення.
Суддя Перепелиця А.М.
Суд | Київський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 27.05.2024 |
Оприлюднено | 29.05.2024 |
Номер документу | 119300168 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них зупинення реєстрації податкових накладних |
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Епель Оксана Володимирівна
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Епель Оксана Володимирівна
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Епель Оксана Володимирівна
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Епель Оксана Володимирівна
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Епель Оксана Володимирівна
Адміністративне
Київський окружний адміністративний суд
Перепелиця А.М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні