Харківський окружний адміністративний суд 61022, м. Харків, майдан Свободи, 6, inbox@adm.hr.court.gov.ua, ЄДРПОУ: 34390710
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
Харків
27 травня 2024 року № 520/1543/24
Харківський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Кухар М.Д. розглянувши у порядку спрощеного провадження адміністративну справу за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "ВЛАСТА-2018" (вул. Млинська, 4,с. Перерив,Івано-Франківська обл., Коломийський р-н,78268, код ЄДРПОУ41985134) до Головного управління ДПС у Харківській області (вул. Григорія Сковороди, 46,м. Харків,Харківська обл., Харківський р-н,61057, код ЄДРПОУ43983495) , Державної податкової служби України (пл. Львівська, 8,м. Київ,м.Київ,04053, код ЄДРПОУ43005393) про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити певні дії,-
В С Т А Н О В И В:
Позивач звернувся до Харківського окружного адміністративного суду з позовом, в якому просить суд :
-визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС України в Харківській області № 9597995/41985134 від 27.09.2023 р. про відмову в реєстрації податкової накладної № 15 від 10.08.2023 року;
-зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну № 15 від 10.08.2023 року датою її фактичного подання;
-визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС України в Харківській області № 959799/41985134 від 27.09.2023 р. про відмову в реєстрації податкової накладної № 16 від 11.08.2023 року;
-зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну № 16 від 11.08.2023 року датою її фактичного подання;
-визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС України в Харківській області № 9597999/41985134 від 27.09.2023 р. про відмову в реєстрації податкової накладної № 17 від 14.08.2023 року;
-зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №17 від 14.08.2023 року датою її фактичного подання;
-визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС України в Харківській області № 9604958/41985134 від 28.09.2023 р. про відмову в реєстрації податкової накладної №36 від 02.08.2023 року;
-зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну № 36 від 02.08.2023 року датою її фактичного подання;
-визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податковоїнакладної/розрахункукоригуваннявЄдиномуреєстрі податкових накладних Головного управління ДПС України в Харківській області № 9604957/41985134 від 28.09.2023 р. про відмову в реєстрації податкової накладної №37 від 02.08.2023 року;
-зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну № 37 від 02.08.2023 року датою її фактичного подання;
-визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податковоїнакладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС України в Харківській області № 9604959/41985134 від 28.09.2023 р. про відмову в реєстрації податкової накладної №87 від 11.08.2023 року
-зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну № 87 від 11.08.2023 року датою її фактичного подання;
-стягнути з Головного управління ДПС у Харківській області, створене на правах відокремленого підрозділу, Код ЄДРПОУ: 43983495 Місцезнаходження: 61057, м. Харків, вул. Пушкінська, 46, за рахунок бюджетних асигнувань витрати по оплаті судового збору на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "ВЛАСТА-2018" (місцезнаходження:вул. Млинська, будинок 4, с. Перерив, Коломийський р-н, Івано-Франківська обл., Україна, 78268, ЄДРПОУ: 41985134) у розмірі 9084 (Дев`ять тисяч вісімдесят чотири) грн. 00 коп.;
-стягнути з Державної податкової служби України (місцезнаходження: 04053, м. Київ, Львівська Площа, буд. 8, ЄДРПОУ 43005393) за рахунок бюджетних асигнувань витрати по оплаті судового збору на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "ВЛАСТА-2018" (місцезнаходження: вул. Млинська, будинок 4, с. Перерив, Коломийський р-н, Івано-Франківська обл., Україна, 78268, ЄДРПОУ: 41985134) у розмірі 9084 (Дев`ять тисяч вісімдесят чотири) грн. 00 коп.
Позивач вважає вказані рішення протиправними та не обгрунтованими, а тому звернувся до суду за захистом своїх прав та інтересів.
Дослідивши надані матеріали справи, суд встановив наступні обставини справи.
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВЛАСТА-2018" (вул. Млинська, будинок 4, с. Перерив, Коломийський р-н, Івано-Франківська обл., Україна, 78268) було зареєстровано у 2018 року у відповідності до чинного законодавства України. На момент винесення оскаржуваного рішення, здійснення господарської діяльності ТОВ «ВЛАСТА-2018» орендувало складські приміщення загальною площею 554,6 кв.м. у м. Харкові за адресою: вул. Беркоса, 86-А, прим. 17 (копія договорів оренди та докази оплати за користування орендованим майном додаються). На товаристві працевлаштовано 7 працівників, що дає можливість товариству функціонувати у повному обсязі.
Між ТОВ «ВЛАСТА-2018» та ФОП ГЕРАСИМЕНКО 01.03.2022 року укладено договір МГР-08 від 01.03.2022 року на надання послуг складського господарства, відповідно до якого ФОП надає послуги Позивачу, а саме: прийом товару від постачальників; розміщення товару на зберігання; комплектація замовлень клієнтів; упаковка замовлень, згідно з інструкцією поклажодавця; відправка замовлень чи відпуск товару самовивозом.
ФОП ОСОБА_1 має складські приміщення за адресою: АДРЕСА_1 , площею 9244,2 кв.м., що дає можливість в загальному об`ємі розміщувати товар товариства для його подальшої реалізації.
Щодо рішення про відмову в реєстрації податкової накладної №9597995/41985134 від 27.09.2
15.07.2021 Позивач (за договором-Постачальник) уклав договір постачання №ВЛ-0000148 з ТОВ "ЛАЙТКОМ ПРОДАКШН" (покупець) за яким періодично здійснювалися поставки партій товарів різного асортименту.
10.08.2023 року в рамках цього договору покупцю за видатковою накладною № 292 була поставлена партія товарів господарського призначення. Договором (п. 4.2.) передбачена відстрочка платежу не більше 180 календарних діб.
На виконання вимог ПК України, за результатами цієї господарської операції було складено податкову накладну №15, яку подано на реєстрацію в Єдиному реєстрі податкових накладних 10.08.2023 р. на загальну суму 906 480,00 грн. (в тому числі ПДВ 151 080,00 грн.).
Як вбачається з квитанції від 31.08.2023 року "Відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України, Порядку зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Порядок), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 N° 1165 (зі змінами), реєстрація податкової накладної від 01.08.2023 N°8 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Відсутні відомості у Реєстрі платників акцизного податку з реалізації пального щодо суб`єкта господарювання, який подав для реєстрації в ЄРПН податкову накладну/розрахунок коригування, в якій зазначено товар 2711139700, що відповідає п.З Критеріїв ризиковості здійснення операцій (додаток 3 Порядку). Додатково повідомляємо: показник "D"=107.8350%, "Р"=950220.13 Пропонуємо надати пояснення та копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладни
06.09.2023 Позивачем було надано повідомлення №1 та додаткові документи, щодо податкової накладної №15 від 10.08.2023 р. в яких було зазначено, що «ТОВ "ВЛАСТА-2018" здійснила продаж товарів газ у балоні на ТОВ "ЛАЙТКОМ ПРОДАКШН" у серпні 2023 року. Товари хоч і мають код УКТЗЕД 2711139700, але реалізуються у тарі об`ємом 380 мл, до 5 літрів включно. Товар призначений для використання в портативних газових приладах, не підлягають повторній заправці. Зважаючи на це, реалізація таких товарів не являється реалізацією пального та ТОВ ".ВЛАСТА-2018" не підлягає реєстрації як платник акцизного податку і не потребує наявності відповідної ліцензії» та надавав документальне підтвердження 58 додатків.
20.09.2023року Позивач отримав Повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/ або документів №9554854/41985134 від 20.09.2023 року, а саме надання «розрахункових документів та/або банківських виписок з особових рахунків».
20.09.2023року Позивач повідомленням №1 надав пояснення наступного змісту «На ваш запит про надання додаткових пояснень додаємо платіжні доручення, оплата за оренду, оплата постачальнику, оплата від покупця, оплата за послуги по міжнародному перевезенню» та 21 додатків.
Рішенням №9597995/41985134 від 27.09.2023 Відповідач заблокував податкову накладну №15 від 10.08.2023 року, з підстави «ненаданням/частковим наданням додаткових письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/ розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено.»
Рішення комісії ВП Головного управління ДПС у Харківській області було оскаржено до ДПС України 10.10.2023 року реєстраційний номер скарги 9264672553. До скарги був наданий той же пакет документів, що й з поясненнями.
Вказана скарга залишена без задоволення.
Щодо рішення про відмову в реєстрації податкової накладної №9597994/41985134 від 27.09.2023р.
15.07.2023 Позивач (за договором-Постачальник) уклав договір постачання №ВЛ-0000148 з ТОВ "ЛАЙТКОМ ПРОДАКШН" (покупець) за яким періодично здійснювалися поставки партій товарів різного асортименту.
11.08.2023 в рамках цього договору покупцю за видатковою накладною № 293 була поставлена партія товарів господарського призначення. Договором (п. 4.2.) передбачена відстрочка платежу не більше 180 календарних діб.
На виконання вимог ПК України, за результатами цієї господарської операції було складено податкову накладну №16, яку подано на реєстрацію в Єдиному реєстрі податкових накладних 11.08.2023 р. на загальну суму 906 480,00 грн. (в тому числі ПДВ 151 080,00 грн.). Як вбачається з квитанції від 31.08.2023 року «Відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України, Порядку зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Порядок), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 № 1165 (зі змінами), реєстрація податкової накладної від 11.08.2023 N16 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Відсутні відомості у Реєстрі платників акцизного податку з реалізації пального щодо суб`єкта господарювання, який подав для реєстрації в ЄРПН податкову накладну/розрахунок коригування, в якій зазначено товар 2711139700, що відповідає п.З Критеріїв ризиковості здійснення операцій (додаток 3 Порядку). Додатково повідомляємо: показник "D"=107.8350%, "Р"=619898.09 Пропонуємо надати пояснення та копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. "
06.09.2023 Позивачем було надано повідомлення №1 та додаткові документи, щодо податкової накладної №16 від 11.08.2023 р. в яких було зазначено, що «ТОВ "ВЛАСТА-2018" здійснила продаж товарів газ у балоні на ТОВ "ЛАЙТКОМ ПРОДАКШН" у серпні 2023 року. Товари хоч і мають код УКТЗЕД 2711139700, але реалізуються у тарі об`ємом 380 мл, до 5 літрів включно. Товар призначений для використання в портативних газових приладах, не підлягають повторній заправці. Зважаючи на це, реалізація таких товарів не являється реалізацією пального та ТОВ "ВЛАСТА-2018" не підлягає реєстрації як платник акцизного податку і не потребує наявності відповідної ліцензії» та надавав документальне підтвердження 58 додатків.
20.09.2023 Позивач отримав Повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/ або документів №9554853/41985134 від 20.09.2023 року, а саме надання «розрахункових документів та/або банківських виписок з особових рахунків».
20.09.2023 Позивач повідомленням №1 надав пояснення наступного змісту «На ваш запит про надання додаткових пояснень додаємо платіжні доручення, оплата за оренду, оплата постачальнику, оплата від покупця, оплата за послуги по міжнародному перевезенню» та 21 додатків
Однак, Рішенням №9597994/41985134 від 27.09.2023 року Відповідач заблокував податкову накладну №16 від 11.08.2023 року, з підстави «ненаданням/частковим наданням додаткових письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/ розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено ...»
Рішення комісії ВП Головного управління ДПС у Харківській області було оскаржено до ДПС України 10.10.2023 р.. До скарги був наданий той же пакет документів, що й з поясненнями.
Скарга залишена без задоволення.
Щодо рішення про відмову в реєстрації податкової накладної №9597999/41985134 від 27.09.2023 р.
15.07.2021 Позивач (за договором-Постачальник) уклав договір постачання №ВЛ-0000148 з ТОВ "ЛАЙТКОМ ПРОДАКШН" (покупець) за яким періодично здійснювалися поставки партій товарів різного асортименту.
14.08.2023 року в рамках цього договору покупцю за видатковою накладною № 294 була поставлена партія товарів господарського призначення. Договором (п. 4.2.) передбачена відстрочка платежу не більше 180 календарних діб.
На виконання вимог ПК України, за результатами цієї господарської операції було складено податкову накладну №17, яку подано на реєстрацію в Єдиному реєстрі податкових накладних 14.08.2023 р. на загальну суму 433 428,91 грн. (в тому числі ПДВ 72 238,15 грн.). Як вбачається з квитанції від 31.08.2023 року «Відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України, Порядку зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Порядок), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 N° 1165 (зі змінами), реєстрація податкової накладної від 14.08.2023 N°17 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Відсутні відомості у Реєстрі платників акцизного податку з реалізації пального щодо суб`єкта господарювання, який подав для реєстрації в ЄРПН податкову накладну/розрахунок коригування, в якій зазначено товар 2711139700, що відповідає п.З Критеріїв ризиковості здійснення операцій (додаток 3 Порядку). Додатково повідомляємо: показник "П"-107.8350%, "Р"=950220.13 Пропонуємо надати пояснення та копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. "
06.09.2023 р. Позивачем було надано повідомлення №1 та додаткові документи, щодо податкової накладної №17 від 14.08.2023 р. в яких було зазначено, що «ТОВ "ВЛАСТА-2018" здійснила продаж товарів газ у балоні на ТОВ "ЛАЙТКОМ ПРОДАКШН" у серпні 2023 року. Товари хоч і мають код УКТЗЕД 2711139700, але реалізуються у тарі об`ємом 380 мл, до 5 літрів включно. Товар призначений для використання в портативних газових приладах, не підлягають повторній заправці. Зважаючи на це, реалізація таких товарів не являється реалізацією пального та ТОВ ВЛАСТА-2018 не підлягає реєстрації як платник акцизного податку і не потребує наявності відповідної ліцензії» та надавав документальне підтвердження 58 додатків.
20.09.2023 Позивач отримав Повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/ або документів №9554830/41985134 від 20.09.2023 року, а саме надання «розрахункових документів та/або банківських виписок з особових рахунків».
16.04.2019року Позивач повідомленням №1 надав пояснення наступного змісту «На ваш запит про надання додаткових пояснень додаємо платіжні доручення, оплата за оренду, оплата постачальнику, оплата від покупця, оплата за послуги по міжнародному перевезенню» та 21 додатків
Однак, Рішенням №9597999/41985134 від 27.09.2023 року Відповідач заблокував податкову накладну №17 від 14.08.2023 року, з підстави «ненаданням/частковим наданням додаткових письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/ розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено ...»
Рішення комісії ВП Головного управління ДПС у Харківській області було оскаржено до ДПС України 10.10.2023 р. реєстраційний номер скарги 9264679271. До скарги був наданий пакет документів, з додатками.
Скарга залишена без задоволення.
Щодо рішення про відмову в реєстрації податкової накладної №9627824/41985134 від 29.09.2023 р.
15.07.2023 року Позивач (за договором-Постачальник) уклав договір постачання №ВЛ-0000148 з ТОВ "ЛАЙТКОМ ПРОДАКШН" (покупець) за яким періодично здійснювалися поставки партій товарів різного асортименту.
02.08.2023 в рамках цього договору покупцю за видатковою накладною № 356 була поставлена партія товарів господарського призначення. Договором (п. 4.2.) передбачена відстрочка платежу не більше 180 календарних діб.
На виконання вимог ПК України, за результатами цієї господарської операції було складено податкову накладну №36, яку подано на реєстрацію в Єдиному реєстрі податкових накладних 02.08.2023 р. на загальну суму 442 648,84 грн. (в тому числі ПДВ 73 774,81 грн.).
Як вбачається з квитанції від 04.09.2023 року «Відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України, Порядку зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Порядок), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 № 1165 (зі змінами), реєстрація податкової накладної від 02.08.2023 N°36 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Обсяг постачання товару/послуги 9004 , перевищує величину залишку, визначеного як різниця обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій (додаток 3 Порядку). Додатково повідомляємо: показник "D"=107.8350%, "Р"=3395238.85 Пропонуємо надати пояснення та копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних".
07.09.2023Позивачем було надано повідомлення №2 та додаткові документи, щодо податкової накладної №36 від 02.08.2023 р. в яких було зазначено, що «ТОВ "ВЛАСТА-2018" здійснила продаж товарів на ТОВ ЛАЙТКОМ ПРОДАКШН" у серпні 2023 року. Товар був отриманий у вітчизняних та іноземного постачальників. Контракти, вмд, договора, прибуткові накладні та інші документи у додатках. Товар у вітчизняних постачальників отриманий Актом прийому передачі-товарів тому що маємо таку ж адресу складу як у постачальників» та надавав документальне підтвердження 29 додатків.
20.09.2023Позивач отримав Повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/ або документів №9558628/41985134 від 20.09.2023 року, а саме надання «розрахункових документів та/або банківських виписок з особових рахунків».
21.09.2023 Позивач повідомленням №2 надав пояснення наступного змісту «На ваш запит про надання додаткових пояснень додаємо платіжні доручення, оплата за оренду, оплата постачальнику, оплата від покупця» та 4 додатки.
Однак, Рішенням №9604958/41985134 від 28.09.2023 Відповідач заблокував податкову накладну №36 від 02.08.2023 року, з підстави «ненаданням/частковим наданням додаткових письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/ розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено ...»
Рішення комісії ВП Головного управління ДПС у Харківській області було оскаржено до ДПС України 10.10.2023 р. реєстраційний номер скарги 9264687949. До скарги був наданий пакет документів, з додатками.
Скарга залишена без задоволення.
Щодо рішення про відмову в реєстрації податкової накладної №9604957/41985134 від 28.09.2023 р.
15.07.2023 Позивач (за договором-Постачальник) уклав договір постачання №ВЛ-0000148 з ТОВ "ЛАЙТКОМ ПРОДАКШН" (покупець) за яким періодично здійснювалися поставки партій товарів різного асортименту.
02.08.2023року в рамках цього договору покупцю за видатковою накладною № 358 була поставлена партія товарів господарського призначення. Договором (п. 4.2.) передбачена відстрочка платежу не більше 180 календарних діб.
На виконання вимог ПК України, за результатами цієї господарської операції було складено податкову накладну №37, яку подано на реєстрацію в Єдиному реєстрі податкових накладних 02.08.2023 р. на загальну суму 404 348,71 грн. (в тому числі ПДВ 67 391,45 грн.).
Як вбачається з квитанції від 04.09.2023 року «Відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України, Порядку зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Порядок), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 Ne 1165 (зі змінами), реєстрація податкової накладної від 02.08.2023 Ne37 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Обсяг постачання товару/послуги 8211, перевищує величину залишку, визначеного як різниця обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій (додаток 3 Порядку). Додатково повідомляємо: показник "D"=107.8350%, "Р"=4868871.87 Пропонуємо надати пояснення та копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних"
07.09.2023 Позивачем було надано повідомлення №2 та додаткові документи, щодо податкової накладної №37 від 02.08.2023 р. в яких було зазначено, що «ТОВ "ВЛАСТА-2018" здійснила продаж товарів на ТОВ "ЛАЙТКОМ ПРОДАКШН" у серпні 2023 року. Товар був отриманий у вітчизняних та іноземного постачальників. Контракти, вмд, договора, прибуткові накладні та інші документи у додатках. Товар у вітчизняних постачальників отриманий Актом прийому передачі-товарів тому що маємо таку ж адресу складу як у постачальників» та надавав документальне підтвердження 29 додатків. 20.09.2023 Позивач отримав Повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/ або документів №9558627/41985134 від 20.09.2023 року, а саме надання «розрахункових документів та/або банківських виписок з особових рахунків».
21.09.2023 позивач повідомленням №2 надав пояснення наступного змісту «На ваш запит про надання додаткових пояснень додаємо платіжні доручення, оплата за оренду, оплата постачальнику, оплата від покупця» та 4 додатки.
Рішенням №9604957/41985134 від 28.09.2023 Відповідач заблокував податкову накладну №37 від 02.08.2023 року, з підстави «ненаданням/частковим наданням додаткових письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/ розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено ...»
Рішення комісії ВП Головного управління ДПС у Харківській області було оскаржено до ДПС України 10.10.2023 р. реєстраційний номер скарги 9264686302. До скарги був наданий пакет документів, з додатками.
Скарга залишена без задоволення.
Щодо рішення про відмову в реєстрації податкової накладної №9604959/41985134 від 28.09.2023 р.
15.07.2021 року Позивач (за договором-Постачальник) уклав договір постачання №ВЛ-0000148 з ТОВ "ЛАЙТКОМ ПРОДАКШН" (покупець) за яким періодично здійснювалися поставки партій товарів різного асортименту.
11.08.2023 року в рамках цього договору покупцю за видатковою накладною № 379 була поставлена партія товарів господарського призначення. Договором (п. 4.2.) передбачена відстрочка платежу не більше 180 календарних діб.
На виконання вимог ПК України, за результатами цієї господарської операції було складено податкову накладну №87, яку подано на реєстрацію в Єдиному реєстрі податкових накладних 11.08.2023 р. на загальну суму 419 800,74 грн. (в тому числі ПДВ 69 966,79 грн.).
Як вбачається з квитанції від 04.09.2023 року «Відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України, Порядку зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Порядок), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 N° 1165 (зі змінами), реєстрація податкової накладної від 11.08.2023 N°87 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Обсяг постачання товару/послуги 4010, 9017 , перевищує величину залишку, визначеного як різниця обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій (додаток 3 Порядку). Додатково повідомляємо: показник "D"=107.8350%, "Р"=1384540.68 Пропонуємо надати пояснення та копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних".07.09.2023 Позивачем було надано повідомлення №2 та додаткові документи, щодо податкової накладної №87 від 11.08.2023 р. в яких було зазначено, що «ТОВ "ВЛАСТА-2018" здійснила продаж товарів на ТОВ "ЛАЙТКОМ ПРОДАКШН" у серпні 2023 року. Товар був отриманий у вітчизняних та іноземного постачальників. Контракти, вмд, договора, прибуткові накладні та інші документи у додатках. Товар у вітчизняних постачальників отриманий Актом прийому передачі-товарів тому що маємо таку ж адресу складу як у постачальників» та надавав документальне підтвердження 29 додатків.
20.09.2023Позивач отримав Повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/ або документів №9558623/41985134 від 20.09.2023 року, а саме надання «розрахункових документів та/або банківських виписок з особових рахунків».
21.09.2023Позивач повідомленням №2 надав пояснення наступного змісту «На ваш запит про надання додаткових пояснень додаємо платіжні доручення, оплата за оренду, оплата постачальнику, оплата від покупця» та 4 додатки.
Однак, Рішенням №9604959/41985134 від 28.09.2023 Відповідач заблокував податкову накладну №87 від 11.08.2023 року, з підстави «ненаданням/частковим наданням додаткових письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/ розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено ...»
Рішення комісії ВП Головного управління ДПС у Харківській області було оскаржено до ДПС України 10.10.2023 р. реєстраційний номер скарги 9264689003.. До скарги був наданий пакет документів, з додатками.
Надаючи правову оцінку вищенаведеному, суд вказує наступне.
Суд вказує, що згідно підпунктів «а», «б» пункту 185.1 статті 185 Податкового кодексу України об`єктом оподаткування є операції платників податку з: постачання товарів, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 цього Кодексу, у тому числі операції з безоплатної передачі та з передачі права власності на об`єкти застави позичальнику (кредитору), на товари, що передаються на умовах товарного кредиту, а також з передачі об`єкта фінансового лізингу в користування лізингоотримувачу/орендарю; постачання послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 цього Кодексу.
У свою чергу, датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг згідно приписів норми пункту 187.1 статті 187 Податкового кодексу України вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку; б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.
База оподаткування операцій з постачання товарів/послуг визначається виходячи з їх договірної вартості з урахуванням загальнодержавних податків та зборів (пункт 188.1 статті 188 Податкового кодексу України).
Пунктом 201.10 статті 201 Податкового кодексу України передбачено, що при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою. Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.
За приписами пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.
У відповідності до пункту 2 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 № 1246 (далі - Порядок № 1246) податкова накладна - електронний документ, який складається платником податку на додану вартість відповідно до вимоги Податкового кодексу України в електронній формі у затвердженому в установленому порядку форматі (стандарті) та надсилається для реєстрації.
Згідно пункту 12 Порядку № 1246 після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки, серед іншого, наявності підстав для зупинення реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування.
За результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (пункт 13 Порядку № 1246).
Так, механізм зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), організаційні та процедурні засади діяльності комісій з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі (далі - комісії контролюючих органів), права та обов`язки їх членів визначає Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 № 1165 (далі - Порядок № 1165).
Пунктом 4 Порядку № 1165 визначено, що у разі коли за результатами перевірки податкової накладної/розрахунку коригування визначено, що податкова накладна/розрахунок коригування відповідають одній з ознак безумовної реєстрації, визначених у пункті 3 цього Порядку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування не зупиняється в Реєстрі.
Згідно пункту 6 Порядку № 1165 у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну/розрахунок коригування, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.
Відповідно до змісту пунктів 10, 11 Порядку № 1165 у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації. У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються:
номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування;
критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку; 3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації.
Відповідно до пунктів 2, 3 Порядку прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого наказом Міністерства фінансів України № 520 від 12.12.2019 (далі - Порядок № 520) прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено, здійснюють комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі головних управлінь Державної податкової служби України в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДПС (далі по тексту - комісія регіонального рівня). У разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі.
Згідно пункту 5 Порядку № 520 перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, може включати: договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.
Пунктом 11 Порядку № 520 передбачено, що комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі в разі: ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі; та/або ненадання платником податку копій документів відповідно до пункту 5 цього Порядку; та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.
Як вбачається зі змісту квитанцій від 28.10.2022 р. та від 02.11.2022р. контролюючим органом було сформовано висновки, що відображена у податкових накладних інформація відповідає пункту 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій.
Критерії ризиковості здійснення операцій оформлені у вигляді Додатку № 3 до Порядку № 1165.
Пункт 1 додатку 3 до Порядку № 1165 відносить до ознак ризиковості здійснення операцій наступне: відсутність товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податковій накладній, поданій для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), у таблиці даних платника податку на додану вартість (далі - платник податку) як товару/послуги, що на постійній основі постачається, та обсяг постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній/розрахунку коригування до податкової накладної на збільшення суми податкових зобов`язань, яку/який подано для реєстрації в Реєстрі, дорівнює або перевищує величину залишку, що визначається як різниця між обсягом придбання на митній території України такого/такої товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 1 січня 2017 р. в отриманих податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі, і митних деклараціях, збільшеного у 1,5 рази, та обсягом постачання відповідного товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих з 1 січня 2017 р. у Реєстрі, і переважання в такому залишку (більше 50 відсотків) груп товарів (продукції), визначених ДПС та затверджених відповідним наказом, оприлюдненим на офіційному веб-сайті ДПС.
Аналіз пункту 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій свідчить про те, що для того, аби встановити наявність у господарської операції такої ознаки мають існувати визначені цим пунктом передумови, а також для підтвердження відповідності господарської операції вказаному критерію слід навести обґрунтований розрахунок за цим критерієм, якому відповідає платник податку, чого вимагає пункт 11 Порядку № 1165.
Однак, відсутність у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної зазначення критерію ризиковості здійснення операцій, про які йдеться у пункті 1 додатку 3 до Порядку № 1165, із здійсненням обґрунтованого розрахунку показника за відповідним критерієм, якому відповідає платник податку, свідчить про необґрунтованість віднесення господарської операції до відповідного критерію, що визначений пунктом 1 Критеріїв ризиковості господарських операцій.
Отже, квитанція про зупинення реєстрації податкової накладної не відповідає вимогам, що встановлені до неї пунктом 11 Порядку № 1165 в частині необхідності зазначення критерію (їв) ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (их) зупинено реєстрацію податкової накладної в Реєстрі, із обґрунтованим розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку.
Разом з тим, у вищевказаній квитанції фіскальним органом запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Однак, не вказано вичерпного переліку документів, які необхідно подати платнику податків. Та, більш того, не враховано подані Позивачем первинні документи та пояснення в обґрунтування реальності та законності господарської операції
В такому випадку недотримання принципу правової визначеності під час зупинення реєстрації податкових накладних призвело до необізнаності платника податків щодо вичерпного переліку необхідних документів, які він повинен був надати контролюючому органу, відсутності часу на надання необхідних документів, внаслідок чого Позивач не зміг належним чином виконати свої обов`язки щодо реєстрації податкових накладних.
Здійснення моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків є превентивним заходом, спрямованим на убезпечення від безпідставного формування податкового кредиту за операціями, що не підтверджені первинними документами або підтверджені платником податку копіями документів, які складені з порушенням законодавства. Здійснення моніторингу не повинне підміняти за своїм змістом проведення податкових перевірок як способу реалізації владних управлінських функцій податкового органу.
Проте, навіть після надання Позивачем документів, які підтверджують інформацію, зазначену в податковій накладній для розгляду питання про скасування рішення про відмову в реєстрації податкових накладних, Комісією з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у Харківській області їх не було враховано і в Рішенні вказано підставу для відмови: «ненадання платником податку копій первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання/транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки - фактури, інвойси, акти приймання - передачі товарів (робіт, послуг), з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних» (документи, які не надано не підкреслено).
Отже, вимога контролюючого органу про надання пояснень та копії документів щодо підтвердження інформації зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття/скасування рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних не відповідає критеріям чіткості та зрозумілості, породжує неоднозначне трактування, що в свою чергу впливає на можливість реалізації права або виконання обов`язку платником податків виконати юридичне волевиявлення суб`єкта владних повноважень.
Крім того, як встановлено судом, відповідачем не надано обґрунтованих пояснень щодо мотивів неврахування поданих Позивачем первинних документів на підтвердження наявності підстав для реєстрації податкової накладної, тому дії щодо відмови у прийнятті податкової накладної Позивача є протиправними
В такому разі недотримання податковим органом вимог законодавства на етапі зупинення реєстрації податкових накладних прямо вказує на те, що рішення, які прийняті на наступному етапі, тобто рішення комісії про відмову у реєстрації податкових накладних, теж не є законними.
Аналогічна правова позиція викладена в постанові Верховного Суду від 10.04.2020р. у справі № 819/330/18.
Тобто текст оскаржуваного рішення не містять ані юридичних мотивів, ані фактичних мотивів кваліфікації господарських операцій як ризикових, з огляду на що наявні всі законні підстави для скасування вказаних Рішень.
Суд також вказує, що не вважаються реалізацією пального операції з фізичної передачі (відпуску, відвантаження) пального на митній території України: у споживчій тарі ємністю до 5 літрів (включно), крім операцій з реалізації такого пального його виробниками; при використанні пального суб`єктами господарювання, які не є розпорядниками акцизного складу/акцизного складу пересувного, що передано (відпущено, відвантажено) платником акцизного податку таким суб`єктам господарювання виключно для потреб власного споживання чи промислової переробки.
Відповідно до Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального» від 19.12.1995 №481/95-ВР суб`єкти господарювання, які здійснюють роздрібну, оптову торгівлю пальним або зберігання пального виключно у споживчій тарі до 5 літрів, ліцензію на роздрібну або оптову торгівлю пальним або ліцензію на зберігання пального не отримують.
В видаткових накладних на реалізацію товару було зазначено, що найменування товару «Газ в цанговому балоні 220 г RVR-захист (Корея)», тобто обов`язку реєструватись платником акцизного податку у Позивача не було. Надавши додаткові пояснення Відповідач затребував у Позивача «розрахункових документів та/або банківських виписок з особових рахунків». Дана вимога взагалі не має відношення до наявності чи відсутності у Позивача ліцензії на продаж пального. А рішенні на подану нами скаргу було вказано «Не надання платником податку копій первинних документів щодо постачання / придбання товарів/ послуг, зберігання і транспортування і т.д. Тобто в трьох документах, Відповідач, як підставу для блокування податкових накладних вказав 3 різні підстави, що показує формальний підхід до блокування податкових накладних, і що будь які документи б Позивач не надав, рішення все одно було б негативне до ТОВ «ВЛАСТА-2018». Разом з поясненнями Позивач надав лист в якому повністю наведені факти відсутності законних підстав Позивачу мати ліцензію на продаж палива.
Таким чином, спосіб відновлення порушеного права має бути ефективним та таким, який виключає подальші протиправні рішення, дії чи бездіяльність суб`єкта владних повноважень, а у випадку невиконання, або неналежного виконання рішення не виникала б необхідність повторного звернення до суду, а здійснювалося примусове виконання рішення.
Така правова позиція узгоджується із висновками Верховного Суду, викладеними у постанові від 08.11.2019р. по справі №227/3208/16-а.
Також, статтею 13 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод (право на ефективний засіб юридичного захисту) передбачено, що кожен, чиї права та свободи, визнані в цій Конвенції, було порушено, має право на ефективний засіб юридичного захисту в національному органі, навіть якщо таке порушення було вчинене особами, які здійснювали свої офіційні повноваження.
При цьому Європейський суд з прав людини у рішенні від 29 червня 2006 року у справі "Пантелеєнко проти України" зазначив, що засіб юридичного захисту має бути ефективним, як на практиці, так і за законом.
У рішенні від 31 липня 2003 року у справі "Дорани проти Ірландії" Європейський суд з прав людини зазначив, що поняття "ефективний засіб" передбачає запобігання порушенню або припиненню порушення, а так само встановлення механізму відновлення, поновлення порушеного права.
При цьому під ефективним засобом (способом) слід розуміти такий, що призводить до потрібних результатів, наслідків, дає найбільший ефект.
Таким чином, ефективний спосіб захисту повинен забезпечити поновлення порушеного права, бути адекватним наявним обставинам та виключати подальше звернення особи до суду за захистом порушених прав.
Згідно з частинами першою та другою статті 9 КАС України, розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості. Суд розглядає адміністративні справи не інакше як за позовною заявою, поданою відповідно до цього Кодексу, в межах позовних вимог.
Відповідно до частин першої, другої статті 77 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Суд, відповідно до статті 90 КАС України, оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності.
Суд вказує, що згідно з вимогами ст.2 КАС України завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з ме тою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтер есів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.
У справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів влад них повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень тау спосіб, що визначені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5)добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім фор мам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, протягом розумного строку.
Статтею 6 Кодексу адміністративного судочинства визначено, що суд при вирішенні справи керується принципом верховенства права, відповідно до якого, зокрема, людина,її права та свободи визнаються найвищими цінностями та визначають зміст і спрямованість діяльності держави.
Таким чином, проаналізувавши наведене, суд вважає за необхідне вказати, що позовні вимоги є обґрунтованими, підтверджені нормативно та документально, а тому є такими, що підлягають задоволенню.
На підставі викладеного, керуючись ст. 19 Конституції України, ст.ст. 243, 244, 245, 246 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
В И Р І Ш И В:
Адміністративний позов - задовільнити.
Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС України в Харківській області № 9597995/41985134 від 27.09.2023 р. про відмову в реєстрації податкової накладної № 15 від 10.08.2023 року.
Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну № 15 від 10.08.2023 року датою її фактичного подання.
Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС України в Харківській області № 959799/41985134 від 27.09.2023 р. про відмову в реєстрації податкової накладної № 16 від 11.08.2023 року.
Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну № 16 від 11.08.2023 року датою її фактичного подання.
Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС України в Харківській області № 9597999/41985134 від 27.09.2023 р. про відмову в реєстрації податкової накладної № 17 від 14.08.2023 року.
Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №17 від 14.08.2023 року датою її фактичного подання.
Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС України в Харківській області № 9604958/41985134 від 28.09.2023 р. про відмову в реєстрації податкової накладної №36 від 02.08.2023 року.
Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну № 36 від 02.08.2023 року датою її фактичного подання.
Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахункукоригуванняв Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС України в Харківській області № 9604957/41985134 від 28.09.2023 р. про відмову в реєстрації податкової накладної №37 від 02.08.2023 року.
Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну № 37 від 02.08.2023 року датою її фактичного подання.
Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податковоїнакладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС України в Харківській області № 9604959/41985134 від 28.09.2023 р. про відмову в реєстрації податкової накладної №87 від 11.08.2023 року.
Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну № 87 від 11.08.2023 року датою її фактичного подання.
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Харківській області, створене на правах відокремленого підрозділу (Код ЄДРПОУ: 43983495, 61057, м. Харків, вул. Пушкінська, 46) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "ВЛАСТА-2018" ( вул. Млинська, будинок 4, с. Перерив, Коломийський р-н, Івано-Франківська обл., Україна, 78268, ЄДРПОУ: 41985134) сплачений судовий збір в розмірі 9084 (дев`ять тисяч вісімдесят чотири) грн. 00 коп.
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Державної податкової служби України (04053, м. Київ, Львівська Площа, буд. 8, ЄДРПОУ 43005393) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "ВЛАСТА-2018" (вул. Млинська, будинок 4, с. Перерив, Коломийський р-н, Івано-Франківська обл., Україна, 78268, ЄДРПОУ: 41985134) сплачений судовий збір в розмірі 9084 (Дев`ять тисяч вісімдесят чотири) грн. 00 коп.
Рішення може бути оскаржено в апеляційному порядку до Другого апеляційного адміністративного суду шляхом подачі апеляційної скарги протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження чи закриття апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Суддя Кухар М.Д.
Суд | Харківський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 27.05.2024 |
Оприлюднено | 29.05.2024 |
Номер документу | 119302851 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них податку на додану вартість (крім бюджетного відшкодування з податку на додану вартість, податку на додану вартість із ввезених на митну територію України товарів (продукції), зупинення реєстрації податкових накладних) |
Адміністративне
Харківський окружний адміністративний суд
Кухар М.Д.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні