Рішення
від 30.05.2024 по справі 380/26948/23
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

30 травня 2024 рокусправа № 380/26948/23Львівський окружний адміністративний суд в складі головуючого судді Гулкевич І.З. розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні) адміністративну справу за позовом Приватного підприємства Фірма Дінас до Головного управління ДПС у Львівській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення,-

встановив:

На розгляд Львівського окружного адміністративного суду надійшла позовна заява Приватного підприємства Фірма Дінас, в якій просить :

визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення Головного управління ДПС у Львівській області №21021/13-01-07-10 від 28.09.2023.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що до жовтня 2022 року підприємство було зареєстроване за адресою: м. Запоріжжя, вул. Чубанова, 1. Після початку наступу військових формувань Російської Федерації на територію України м. Запоріжжя було по суті зоною активних бойових дій фактично і на тоді і на сьогодні війська агресор російської федерації перебувають на відстані менше 50 км. від міста. Тому, ПП Фірма Дінас була змінена адреса реєстрації на м. Львів. На території м. Запоріжжя і на сьогодні залишилась основна частина майна підприємства, включаючи бухгалтерську документацію та комп`ютерне обладнання для ведення бухгалтерського обліку. За адресою реєстрації м. Запоріжжя зберігалась вся документація, що стосується господарської діяльності підприємства, в тому числі всі види звітності, договори купівлі-продажу, договори постачання, договори про надання послуг, договори підряду, договори зберігання, договори позики, договори про надання фінансової допомоги, кредитні договори, договори застави, договори поруки, інші договори, видаткові накладні, прибуткові накладні, акти виконаних робіт, акти приймання-передачі наданих послуг, акти приймання-передачі на/з зберігання, документи по бухгалтерському обліку основних засобів, акти списання ТМЦ, шляхові листи, товарно-транспортні накладні, акти інвентаризації та інші первинні документи. Також за вищезазначеною адресою знаходились комп`ютерні сервери, на яких зберігались цифрові бази для ведення бухгалтерського обліку та електронні документи. Доступ до комп`ютерних серверів відбувався як безпосередньо із комп`ютерного обладнання, розташованого в м. Запоріжжі. Як зазначалось вище у наступному підприємство змінило свою юридичну адресу, але при цьому документація та персонал, який залишився на підприємстві частково залишився у Запоріжжі зазначене вимушене розірвання підприємства призводить до певної неузгодженості, що і призвело до того, що до зменшення контроля та нагадування іноземним контрагентам стосовно строків оплати за договорами. Також, позивач звертає увагу, що м. Запоріжжя (де і на сьогодні перебуває виробництво та більша частина персоналу, як робочого так і офісного) Запорізької міської територіальної громади містяться в Переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією, затвердженого Наказом Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України №309 від 22.12.2022 року, зареєстрований в Мінюсті 23.12.2022р. за № 1668/39004 (з наступними змінами), майже увесь 2022 р. та лютий- березень 2023 р. відносились до зони бойових дій. В раніше діючому Наказі Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України №75 від 25.04.2022 року, Запорізька міська територіальна громада також входила до територіальних громад, які розташовані в районі проведення воєнних (бойових) дій. Слід зазначити, що навіть незважаючи на стан, в якому перебуває Підприємство, останнє намагається наскільки це можливо враховуючи ситуацію, що сталась, працювати та сплачувати податки, цим самим підтримуючи економіку в таких важкий для Країни час.

Підсумовуючи викладене, позивач вважає, що податкове повідомлення - рішення від 28.09.2023 № 21021/13-01-07-10 прийняте без врахування норм чинного законодавства та фактичних обставин, ґрунтується на упереджених та безпідставних висновках, що були зроблені ДПС під час перевірки та є таким, що підлягає скасуванню.

Ухвалою суду від 21.11.2023 відкрито провадження у справі в порядку спрощеного позовного провадження без виклику учасників справи.

Представником відповідача подано відзив на позовну заяву, в якому позовні вимоги заперечує повністю. Представник відповідача зазначає, що податковим органом була проведена перевірка Підприємства в ході якої встановлені порушення вимог діючого законодавства. За наслідками встановлених порушень відповідачем складено акт перевірки та винесено оскаржуване податкове повідомлення-рішення. Представник відповідача вважає податкове повідомлення-рішення правомірним, та таким, що винесено відповідно до вимог діючого законодавства, у зв`язку з чим, підстави для його скасування відсутні.

Дослідивши подані сторонами документи, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини справи, на яких ґрунтуються позовні вимоги та заперечення сторін, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив наступне.

Приватне підприємство Фірма Дінас зареєстровано у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, код ЄДРПОУ 25216474.

Головним управлінням ДПС у Львівській області проведено документальну позапланову виїзну перевірку ПП Фірма Дінас з питань дотримання вимог валютного законодавства по експортних зовнішньоекономічних контрактах: від 15.05.2018 № 1505/01, дати здійснення експорту 17.05.2022, 22.03.2022; від 27.03.2020 № 2703/01, дати здійснення експорту 01.06.2022, 15.07.2022, 19.09.2022, 11.10.2022; від 02.07.2020 № 0207/01 за період з 01.09.2022 по 10.08.2023; по імпортному зовнішньоекономічному контракту від 12.03.2018 № 1203/01, дата здійснення авансового платежу - 18.04.2022 відповідно до отриманої інформації ПАТ ОТП Банк (МФО 300528), АТ ОЩАДБАНК (МФО 300465), за результатами якої складено акт перевірки №21395/13-01-07-10/25216474 від 23.08.2023.

Висновками акту перевірки зафіксовано виявлені перевіркою порушення, а саме: вимог частини 2 статті 13 Закону України від 21 червня 2018 року № 2473-VІІІ Про валюту і валютні операції з урахуванням вимог пунктів 142, 144 Постанови Правління НБУ від 24.02.2022 року №18 Про роботу банківської системи в період запровадження воєнного стану (Із змінами і доповненнями, внесеними постановами Правління Національного банку України) по експортних зовнішньоекономічних контрактах: від 15.05.2018 № 1505/01, укладеному з нерезидентом компанією- ASMA EMBALLAGES (Франція), від 27.03.2020 № 2703/01, укладеному з нерезидентом SAS EMB ALPILLES (Франція), відповідно до отриманої інформації Національного банку України, надісланої листами ДПС України від 06.12.2022 №15770/7/99-00-07-05-01-07, від 24.02.2023 №4218/7/99-00-07-05-01-07, від 28.04.2023 №9341/7/99-00-07-05-01-07, від 30.05.2023 №12279/7/99-0007-05-01-07, від 05.07.2023 № 5823/7/99-00-07-05-02-07.

На підставі акта перевірки від 23.08.2023 №21395/13-01-07-10/25216474 ГУ ДПС у Львівській області винесено податкове повідомлення-рішення від 28.09.2023 №21021/13-01-07-10 за порушення термінів розрахунків у сфері зовнішньоекономічної діяльності та накладено пеню у сумі 928884,97 грн.

Вважаючи прийняте податкове повідомлення-рішення протиправним, позивач звернувся із вказаним позовом до суду.

Надаючи оцінку спірним правовідносинам, суд зазначає таке.

Згідно з частиною другою статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час адміністрування податків, а також відповідальність за порушення податкового законодавства, регулює Податковий кодекс України (далі- ПК України).

Відповідно до пп.14.1.39 п.14.1 ст.14 ПК України, грошове зобов`язання платника податків - сума коштів, яку платник податків повинен сплатити до відповідного бюджету або на єдиний рахунок як податкове зобов`язання та/або інше зобов`язання, контроль за сплатою якого покладено на контролюючі органи, та/або штрафну (фінансову) санкцію, що справляється з платника податків у зв`язку з порушенням ним вимог податкового законодавства та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, а також санкції за порушення законодавства у сфері зовнішньоекономічної діяльності та пеня.

Згідно із пп.14.1.265 п.14.1 ст.14 ПК України, штрафна санкція (фінансова санкція, штраф) - плата у вигляді фіксованої суми та/або відсотків, що справляється з осіб, що вчинили податкове правопорушення або порушення іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, а також штрафні санкції за порушення у сфері зовнішньоекономічної діяльності.

За приписами пп.14.1.162 п.14.1 ст.14 ПК України, пеня - сума коштів у вигляді відсотків, нарахована на суми податкових зобов`язань та/або на суми штрафних (фінансових) санкцій, не сплачених у встановлені законодавством строки, а також нарахована в інших випадках та порядку, передбачених цим Кодексом або іншим законодавством, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи.

Підпунктом 19-1.1.4 пункту 19-1.1 статті 19-1 ПК України встановлено, що на контролюючі органи покладено функцію зі здійснення контролю за встановленими законом строками проведення розрахунків в іноземній валюті.

Контролюючі органи, визначені пп.41.1.1 п.41.1 ст.41 цього Кодексу, мають право, зокрема проводити відповідно до законодавства перевірки і звірки платників податків (крім Національного банку України), у тому числі після проведення процедур митного контролю та/або митного оформлення (пп.20.1.4 п.20.1 ст.20 ПК України).

Відповідно до норм п.п.54.3.3. п.54.3. ст.54 ПК України, контролюючий орган зобов`язаний самостійно визначити суму грошових зобов`язань, зменшення (збільшення) суми бюджетного відшкодування та/або зменшення (збільшення) від`ємного значення об`єкта оподаткування податком на прибуток або від`ємного значення суми податку на додану вартість платника податків, передбачених цим Кодексом або іншим законодавством, або зменшення суми податку на доходи фізичних осіб, задекларовану до повернення з бюджету у зв`язку із використанням платником податку права на податкову знижку, якщо згідно з податковим та іншим законодавством особою, відповідальною за нарахування сум податкових зобов`язань з окремого податку або збору та/або іншого зобов`язання, контроль за сплатою якого покладено на контролюючі органи, застосування штрафних (фінансових) санкцій та нарахування пені, у тому числі за порушення, у сфері зовнішньоекономічної діяльності; є контролюючий орган.

Правові засади здійснення валютних операцій, валютного регулювання та валютного нагляду, права та обов`язки суб`єктів валютних операцій і уповноважених установ та встановлює відповідальність за порушення ними валютного законодавства врегульовано Законом України Про валюту і валютні операції від 21.06.2018 №2473-VІІI (далі - Закон №2473-VІІI).

Метою цього Закону є забезпечення єдиної державної політики у сфері валютних операцій та вільного здійснення валютних операцій на території України.

Відповідно до статті 1 Закону №2473-VIII, Національний банк України має право встановлювати граничні строки розрахунку за операціями з експорту та імпорту товарів.

Згідно з ч.2 ст.13 Закону №2473-VIII, у разі встановлення Національним банком України граничного строку розрахунків за операціями резидентів з експорту товарів грошові кошти підлягають зарахуванню на рахунки резидентів у банках України у строки, зазначені в договорах, але не пізніше строку та в обсязі, встановлених Національним банком України. Строк виплати заборгованості обчислюється з дня митного оформлення продукції, що експортується, а в разі експорту робіт, послуг, прав інтелектуальної власності та (або) інших немайнових прав - з дня оформлення у письмовій формі (у паперовому або електронному вигляді) акта, рахунка (інвойсу) або іншого документа, що засвідчує їх надання.

Частиною 3 статті 13 Закону №2473-VIII передбачено, що у разі встановлення Національним банком України граничного строку розрахунків за операціями резидентів з імпорту товарів їх поставка має здійснюватися у строки, зазначені в договорах, але не пізніше встановленого Національним банком України граничного строку розрахунків з дня здійснення авансового платежу (попередньої оплати).

Згідно з п.21 та п.23 розділу ІІ Положення про заходи захисту та визначення порядку здійснення окремих операцій в іноземній валюті, затвердженого постановою Правління Національного банку України №5 від 02.01.2019, граничні строки розрахунків за операціями з експорту та імпорту товарів становлять 365 календарних днів.

Розрахунки за операціями резидентів з експорту та імпорту товарів здійснюються не пізніше строку, визначеного пунктом 21 розділу II цього Положення, з урахуванням вимог пункту 22 розділу II цього Положення, у повному обсязі, з урахуванням вимог пункту 22 розділу II цього Положення стосовно операцій з експорту, імпорту товарів у незначній сумі (уключаючи незавершені розрахунки за операцією). Грошові кошти від нерезидента за операціями резидента з експорту товарів підлягають зарахуванню на рахунок резидента в Україні в банку.

Підпунктом 1 пункту 7 Інструкції про порядок валютного нагляду банків за дотриманням резидентами граничних строків розрахунків за операціями з експорту та імпорту товарів, затвердженої постановою Правління Національного Банку України від 02.01.2019 №7 (далі -Інструкція) встановлено, що банк розпочинає відлік установлених Національним банком граничних строків розрахунків з дати оформлення МД типу ЕК-10 Експорт, ЕК-11 реекспорт на продукцію, що експортується (якщо продукція згідно із законодавством України належать митному оформленню), або підписання акту або іншого документа, що засвідчує поставку нерезиденту товару відповідно до умов експортного договору (якщо товар згідно із законодавством України не підлягає митному оформленню), -за операціями з експорту товарів. Банк для здійснення валютного нагляду за дотриманням резидентами граничних строків розрахунків за операціями з експорту та імпорту товарів самостійно визначає систему заходів (уключаючи фіксацію цих операцій з дотриманням принципів актуальності, достовірності та інформативності) (пункт 8 Інструкції).

Згідно з підпунктом 2 пункту 9 Інструкції, банк завершує здійснення валютного нагляду за дотриманням резидентами граничних строків розрахунків у разі експорту товару після зарахування на поточний рахунок резидента в банку грошових коштів, що надійшли від нерезидента за товар (уключаючи кошти, переказані резидентом із власного рахунку, відкритого за кордоном, якщо розрахунки за експорт товару здійснювалися через рахунок резидента, відкритий за кордоном, та резидентом подано документи іноземного банку, які підтверджують зарахування коштів від нерезидента за товар), або від банку (резидента або нерезидента) за документарним акредитивом, відкритим на користь резидента за операцією з експорту товару, або в порядку, визначеному пунктом 16-2 розділу IV цієї Інструкції.

Відповідно до ст.7 Закону України Про національний банк України з метою забезпечення надійності та стабільності функціонування банківської системи. Правління Національного банку України прийнято Постанову від 24.02.2022 №18 Про роботу банківської системи в період запровадження воєнного стану (далі - Постанова НБУ №18).

Пунктом 14-2 Постанови №18 встановлено, що граничні строки розрахунків за операціями з експорту та імпорту товарів становлять 180 календарних днів та застосовуються до операцій, здійснених з 05.04.2022.

Згідно пункту 144 Постанови № 18 розрахунки за операціями резидентів з експорту та імпорту товарів здійснюються не пізніше строку, визначеного в пункті 142 цієї постанови, з урахуванням вимог пункту 143 цієї постанови в повному обсязі, з урахуванням вимог пункту 143 цієї постанови стосовно операцій з експорту, імпорту товарів у незначній сумі (уключаючи незавершені розрахунки за операцією). Грошові кошти від нерезидента за операціями резидента з експорту товарів підлягають зарахуванню на рахунок резидента в банку в Україні.

Відповідно до ч.5 ст.13 Закону № 2473-VIII, порушення резидентами строку розрахунків, встановленого згідно із цією статтею, тягне за собою нарахування пені за кожний день прострочення в розмірі 0,3 відсотка суми неодержаних грошових коштів за договором (вартості недопоставленого товару) у національній валюті (у разі здійснення розрахунків за зовнішньоекономічним договором (контрактом) у національній валюті) або в іноземній валюті, перерахованій у національну валюту за курсом Національного банку України, встановленим на день виникнення заборгованості. Загальний розмір нарахованої пені не може перевищувати суми неодержаних грошових коштів за договором (вартості недопоставленого товару).

Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, за результатами перевірки стягує у встановленому законом порядку з резидентів пеню, передбачену частиною п`ятою цієї статті (ч. 8 ст. 13 Закону № 2473-VIII).

Згідно акту перевірки від 23.08.2023 №21395/13-01-07-10/25216474 податковим органом встановлено, що ПП Фірма Дінас в особі директора Дмитра Нечепуренка та нерезидентом компанією ASMA EMBALLAGES (Покупець, Франція) в особі керуючого Youcef Badache, 15.05.2018 укладено зовнішньоекономічний експортний контракт за № 1505/01. Згідно представлених до перевірки банківських виписок по валютному рахунку № НОМЕР_1 , відкритому в відкритому в АТ КБ ОЩАДБАНК (код 02760361, МФО 313957, ФЗАПОРIЗЬКЕ ОБЛАСНЕ АТОЩАД, м. Запорiжжя), валютна виручка в частині сумі 31440,75 євро (поступила 08.12.2022 року), по експортному контракту від 15.05.2018 № 1505/01, укладеному з нерезидентом: ASMA EMBALLAGES (Франція) надійшла з порушенням законодавчо встановлених термінів розрахунків по експортних операціях, кількість днів прострочення 26.

Також актом перевірки встановлено, що ПП Фірма Дінас (Продавець) в особі директора Дмитра Нечепуренка та нерезидентом компанією SAS EMB ALPILLES (Покупець, Франція) в особі Asma Razafimbelo, 27.03.2020 укладено зовнішньоекономічний експортний контракт за № 2703/01. Згідно представлених первинних банківських розрахункових документів в іноземній валюті: SWIFT повідомлень МТ103, меморіальних ордерів уповноваженого банку (агента валютного нагляду) - АТ КБ ОЩАДБАНК (код 02760361, МФО 313957, ФЗАПОРIЗЬКЕ ОБЛАСНЕ АТОЩАД, м. Запорiжжя) на валютний рахунок ПП Фірма Дінас № UA373139570000026006300170453 (євро), відкритий у вказаній банківській установі, від нерезидента SAS EMB ALPILLES (Франція) надходили валютні кошти з наступним призначенням платежу (графа 70 платіжних інструкцій (SWIFT повідомлень МТ103): інформація про платіж та документи на підставі яких здійснюється платіж) у такому порядку: оплата інвойс 20: - 04.10.2022 року в сумі 32731,87 євро, SWIFT 03МТ221004707254, призначення платежу - інвойс 20, з дотриманням граничних строків розрахунків; оплата інвойс 21: - 30.01.2023 року в сумі 10000,00 євро, SWIFT 1177067777109, призначення платежу - інвойс 21, з простроченням граничних строків розрахунків, кількість днів прострочення- 20; - 28.02.2023 року в сумі 19191,20 євро, SWIFT 1202596751809, призначення платежу - інвойс 21, з простроченням граничних строків розрахунків, кількість днів прострочення- 49; оплата інвойс 22: - 15.03.2023 року в сумі 10000,00 євро, SWIFT 01215924127009, призначення платежу - інвойс 22, з дотриманням граничних строків розрахунків; 07.04.2023 року в сумі 10000,00 євро, SWIFT 1237164691909, призначення платежу - інвойс 22, з простроченням граничних строків розрахунків, кількість днів прострочення- 21; 27.04.2023 року в сумі 10000,00 євро, SWIFT 1255594968209, призначення платежу - інвойс 22, з простроченням граничних строків розрахунків, кількість днів прострочення- 41; 15.05.2023 року в сумі 16129,30 євро, SWIFT 1271018475509, призначення платежу - інвойс 22, з простроченням граничних строків розрахунків, кількість днів прострочення- 59; оплата інвойс 23: 27.06.2023 року в сумі 20000,00 євро, SWIFT 1309308015309, призначення платежу - інвойс 23, з простроченням граничних строків розрахунків, кількість днів прострочення- 80; 26.07.2023 року в сумі 25393,21 євро, SWIFT 1332460206109, призначення платежу - інвойс 23, з простроченням граничних строків розрахунків, кількість днів прострочення- 109.

Суд зазначає, що згідно з Законом № 2473-VIII, підставою для не нарахування (зупинення нарахування) пені є лише: звернення резидента із позовом до суду, міжнародного комерційного арбітражу про стягнення з нерезидента заборгованості, що виникла внаслідок недотримання строку, передбаченого зовнішньоекономічним договором (контрактом), або до уповноваженого органу відповідної країни про стягнення такої заборгованості з боржника-нерезидента; дія форс-мажорних обставин (за наявності відповідної довідки уповноваженої організації (органу) країни розташування сторони зовнішньоекономічного договору (контракту) або третьої країни відповідно до умов цього договору (контракту); висновок про подовження строків розрахунків, виданий центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері економічного розвитку.

Проте, позивачем під час перевірки так і до суду не надано підтвердження того, що останній звертався із позовом до суду чи компетентного органу, а також не надано довідки (сертифікату) Торгово - промислової палати України про наявність форс - мажорних обставин, як і не надано відповідного висновку про продовження строків розрахунків.

Матеріалами справи підтверджено та не спростовано позивачем факту допущення порушення встановлених законодавством строків розрахунків у сфері зовнішньоекономічної діяльності.

Відповідно до частини 1, 2 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених ст. 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Позивачем у ході судового розгляду не надано належних та достатніх доказів, які спростовували б висновки відповідача щодо порушення вимог законодавства у сфері зовнішньоекономічної діяльності.

З урахуванням зазначеного, відповідачем правомірно нараховано позивачу в оскаржуваному податковому повідомленні-рішенні пеню за порушення строків розрахунків за зовнішньоекономічним контрактом.

На підставі вищенаведеного суд дійшов висновку про відмову в задоволенні позову.

Підстави для розподілу судових витрат відповідно до ст.139 Кодексу адміністративного судочинства України у суду відсутні.

На підставі вищевикладеного, керуючись ст.ст. 73, 74, 139, 241-246, 257-262 КАС України, суд, -

вирішив :

У задоволенні позову відмовити повністю.

Рішення може бути оскаржене, згідно зі ст. 295 КАС України, протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Рішення набирає законної сили, згідно зі ст. 255 КАС України, після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

СуддяГулкевич Ірена Зіновіївна

СудЛьвівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення30.05.2024
Оприлюднено03.06.2024
Номер документу119400563
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу реалізації державної політики у сфері економіки та публічної фінансової політики, зокрема щодо грошового обігу та розрахунків, з них за участю органів доходів і зборів

Судовий реєстр по справі —380/26948/23

Ухвала від 23.07.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Коваль Роман Йосипович

Рішення від 30.05.2024

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Гулкевич Ірена Зіновіївна

Ухвала від 19.02.2024

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Гулкевич Ірена Зіновіївна

Ухвала від 21.11.2023

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Гулкевич Ірена Зіновіївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні