ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД міста КИЄВА 01054, м.Київ, вул.Б.Хмельницького,44-В, тел. (044) 284-18-98, E-mail: inbox@ki.arbitr.gov.uaРІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
м. Київ
31.05.2024Справа № 910/16537/23за позовом Заступника керівника Печерської окружної прокуратури м. Києва в інтересах держави в особі Державної служби України з безпеки на транспорті
до Товариства з обмеженою відповідальністю «Інвест Агро Капітал»
про стягнення 16 229,39 грн
Суддя: Людмила ШКУРДОВА.
Представники: без виклику представників сторін.
ОБСТАВИНИ СПРАВИ:
Господарським судом міста Києва розглядається справа № 910/16537/23 за позовом заступника керівника Печерської окружної прокуратури міста Києва в інтересах держави в особі Державної служби України з безпеки на транспорті до Товариства з обмеженою відповідальністю «Інвест Агро Капітал» про стягнення заборгованості в розмірі 16 229,39 за перевезення вантажу із перевищенням вагових обмежень, встановлених Правилами дорожнього руху України.
Ухвалою Господарського суду міста Києва від 14.11.2023 прийнято позовну заяву до розгляду, відкрито провадження у справі № 910/16537/23 за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін за наявними у справі матеріалами.
До суду від відповідача надійшов відзив на позовну заяву, у якому останній проти позову заперечує, посилаючись на допущення інспекторами позивача порушень правил зважування при здійсненні перевірки, не з`ясування належного власника транспортного засобу, невірний розрахунок плати та застосування нечинної методики.
Прокурор та позивач заперечують проти доводів відповідача, посилаючись на відповідність дій позивача вимогам діючого законодавства.
Розглянувши подані документи і матеріали, всебічно і повно з`ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об`єктивно оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, Господарський суд міста Києва,
ВСТАНОВИВ:
10.11.2020 посадовими особами відділу Державної служби України з безпеки на транспорті в Житомирській області на 158 км. а/д Виступовичи - Житомир -Могилів Подільський проведено габаритно ваговий контроль автомобіля марки MAN TGS 18440 реєстраційний номер НОМЕР_1 із причепом, реєстраційний номер НОМЕР_2 , який належить ТОВ «ІНВЕСТ АГРО КАПІТАЛ» , під керуванням водія Сардак М.Ф.
За наслідками перевірки транспортного засобу інспекторами складено довідку №048742 від 10.11.2020 про результати здійснення габаритно-вагового контролю, акт від 10.11.2020 №033413 про проведення перевірки додержання вимог законодавства про автомобільний транспорт під час виконання перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом, згідно яких відповідач здійснював перевезення вантажу із перевищенням вагових обмежень, встановлених п. 22.5 Правил дорожнього руху України, а саме, повна маса: нормативно допустима - 40 т, фактична - 40,90 т, навантаження на одиночну вісь - 6,36 т., 10,29 т. при допустимих - 1 1 т , навантаження на строєну вісь 24,25 т. при допустимих 22 т.
За розрахунком позивача розмір плати за проїзд в зв`язку з перевищенням навантаження має становити 486 євро.
Відповідно до п.3 Правил проїзду великогабаритних та великовагових транспортних засобів автомобільними дорогами, вулицями та залізничними переїздами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 18 січня 2001 року № 30 (далі - Правила 30), транспортний засіб з вантажем або без вантажу вважається великоваговим, якщо максимальна маса або осьова маса перевищує хоча б один з параметрів, зазначених у пункті 22.5 Правил дорожнього руху.
Згідно з пунктом 22.5 Правил дорожнього руху, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 10.10.2001 № 1306 станом на момент виникнення спірних відносин спеціальними правилами здійснюється дорожнє перевезення небезпечних вантажів, рух транспортних засобів у разі, коли хоч один з їх габаритів перевищує за шириною 2,6 м, за висотою від поверхні дороги -4 м (для контейнеровозів на встановлених Укравтодором і Державтоінспекцією маршрутах - 4,35 м), за довжиною - 22 м (для маршрутних транспортних засобів на встановлених Укравтодором і Державтоінспекцією для них маршрутах - до 46 т), навантаження на одиночну вісь - 11т (для автобусів, тролейбусів - 11,5 т), здвоєні осі - 16 т, строєні - 22 т (для контейнеровозів навантаження на одиночну вісь -1 1 т , здвоєні осі - 18 т, здвоєні - 24 т) або якщо вантаж виступає за задній габарит транспортного засобу більш як на 2 м.
Згідно вимог ст. 33 Закону України «Про автомобільні дороги» передбачено, що рух транспортних засобів, навантаження на вісь, загальна маса або габарити яких перевищують норми, встановлені державними стандартами та нормативно-правовими актами, дозволяється за погодженням з відповідними органами у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.
Відповідно до ч. 4 ст. 48 Закону України «Про автомобільний транспорт» у разі перевезення вантажів з перевищенням габаритних або вагових обмежень обов`язковим документом також є дозвіл, який дає право на рух автомобільними дорогами України, виданий компетентними уповноваженими органами, або документ про внесення плати за проїзд великовагових (великогабаритних) транспортних засобів, якщо перевищення вагових або габаритних обмежень над визначеним законодавством становить менше семи відсотків.
Аналогічні вимоги передбачено і n. n. 4, 25 Правил проїзду великогабаритних та великовагових транспортних засобів автомобільними дорогами, вулицями та залізничними переїздами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18.01.2001 №30.
Як встановлено під час габаритно-вагового контролю, ані дозволу, ані документу про внесення плати за проїзд великовагових транспортних засобі перевізник не мав.
Позивачем нарахована плата за проїзд великовагових та (або) великогабаритних транспортних засобів автомобільними дорогами загального користування Відповідачу на загальну суму 486,0 євро, відповідно до ставок плати за проїзд автомобільними дорогами загального користування транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів, вагові та/або габаритні параметри яких перевищують нормативні, затверджених Порядком.
Відповідно до абз.2 п.27 Порядку № 879 плата за проїзд справляється в національній валюті за офіційним курсом гривні, встановленим Національним банком на день проведення розрахунку. Відповідно до показників валютного ринку, що міститься на офіційному Інтернет - представництві Національного банку України (www.bank.gov.ua) на день проведення розрахунку курс 100 євро складав: 10.11.2020 - 3339,38 грн., таким чином розмір плати становить 16 229,39 грн.
Відповідач проти позову заперечує, посилаючись на:
- невідповідність вимогам законодавства в якості доказу довідки № 048742 про результати здійснення габаритно-вагового контролю від 10.11.2020 та порушення процедури зважування транспортного засобу, оскільки дана довідка підписана лише однією посадовою особою позивача та не скріплена печаткою;
- відсутність підстав для стягнення з відповідача плати за проїзд,оскільки ТЗ був переданий в оренду,
- відсутні докази повірки засобу вимірювальної техніки,
- відсутність методики зважування,затвердженої в установленому порядку на момент виникнення спірних відносин
- допущення позивачем помилок при здійсненні розрахунку плати за проїзд автомобільними дорогами, оскільки в порушення Порядку № 879 позивачем помилково одночасно використано подвійну ставку 0,54 (0,27*2=0,54) та коефіцієнт 3, за розрахунком відповідача розмір плати має становити 11 119,87 грн.
Щодо заперечень відповідача суд зазначає наступне:
Постановою Кабінету Міністрі України № 879 від 27.06.2007 щодо збереження автомобільних доріг загального користування» затверджено Порядок здійснення габаритно-вагового контролю та справляння плати за проїзд автомобільними дорогами загального користування транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів, вагові та/або габаритні параметри яких перевищують нормативні. .Відповідно до пункту 3 Порядку №879, габаритноваговий контроль транспортних засобів на автомобільних дорогах загального користування здійснюється Укртранснсбезпекою, її територіальними органами та уповноваженими підрозділами Національної поліції. Пунктом 1 підпунктом. 4 Порядку №879 визначено, що габаритно-ваговий контроль - контроль за проїздом великовагових та/або великогабаритних транспортних засобів автомобільними дорогами загального користування, який включає перевірку відповідності габаритно-вагових параметрів таких транспортних засобів установленим законодавством параметрам і нормам, наявності дозволу на рух за визначеними маршрутами, а також дотримання визначених у дозволі умов та режиму руху транспортних засобів. Відповідно до пункту 6 Порядку № 879 габаритноваговий контроль, крім документального, здійснюється виключно в пунктах габаритно-вагового контролю посадовими особами та/або працівниками відповідних органів. Пунктом 15 Порядку №879 визначено, що контроль за наявністю у водіїв великовагових та великогабаритних транспортних засобів дозволу на рух здійснюють уповноважені підрозділи Національної поліції та територіальні органи Укртрансбезпеки, які здійснюють габаритно-ваговий контроль. Відповідно до пункту 16. Порядку №879 габаритноваговий контроль включає документальний та/або точний контроль. У відповідності до пункту 18 Порядку № 879 за результатами точного габаритно-вагового контролю на стаціонарному або пересувному пункті водієві транспортного засобу видається довідка результатів здійснення контролю із зазначенням часу і місця його проведення. Вказана довідка підписується посадовою особою Укртрансбезпеки без проставлення печатки, адже остання не є операторами вагового комплексу, а має право здійснювати габаритно-ваговий контроль транспортних засобів відповідно до посадової інструкції, Порядку №879 та Порядку взаємодії Державної інспекції України з безпеки на наземному транспорті, Міністерства внутрішніх справ України, Державного агентства автомобільних доріг України під час організації та проведення робіт із зважування та здійснення габаритно-вагового контролю транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів на автомобільних дорогах загального користування, затвердженого Наказом Міністерства інфраструктури України, Міністерства внутрішніх справ України № 1007/1207 від 10.10.2013 (далі - Порядок № 1007/1207), без участі оператора вагового комплексу .
Зважування автомобіля проводилось за участі водія, ним була отримана довідка про результати зважування, заперечень з приводу результатів зважування від нього не поступило.
Процедура здійснення державного контролю за додержанням суб`єктами господарювання, які провадять діяльність у сфері автомобільного транспорту (далі - суб`єкти господарювання), вимог законодавства про автомобільний транспорт, норм та стандартів щодо організації перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом, норм міжнародних договорів про міжнародне автомобільне сполучення, виконанням умов перевезень, визначених дозволом на перевезення на міжобласних автобусних маршрутах, вимог Європейської угоди щодо роботи екіпажів транспортних засобів, які виконують міжнародні автомобільні перевезення, дотриманням габаритно-вагових параметрів, наявністю дозвільних документів на виконання перевезень та відповідністю виду перевезень, відповідних ліцензій, внесенням перевізниками-нерезидентами платежів за проїзд автомобільними дорогами визначена Порядком здійснення державного контролю на автомобільному транспорті, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 08.11.2006 № 1567 (далі - Порядок № 1567). Відповідно до пункту 16. Рейдова перевірка (перевірка на дорозі) може проводитися однією посадовою особою Укртрансбезпеки. Габаритно-ваговий контроль проводиться двома посадовими особами Укртрансбезпеки або однією посадовою особою Укртрансбезпеки у разі залучення посадових осіб відповідного підрозділу Національної поліції, Агентства відновлення, власника (балансоутримувача) пункту габаритно-вагового контролю. Під час проведення рейдової перевірки (перевірки на дорозі) можливе: - використання спеціалізованих автомобілів, на яких розміщений напис "Укртрансбезпека"; - використання спеціального обладнання, призначеного для перевірки дотримання водіями норм режиму праці та відпочинку, встановлених законодавством України та Європейською угодою; - здійснення габаритно-вагового контролю транспортних засобів. У даному випадку рейдова перевірка, а також габаритно-ваговий контроль проводилися лише посадовими особами Укртрансбезпеки, що підтверджується актом проведення перевірки від 10.11.2020 № 251706, у якому зазначено прізвища та підписи двох посадових осіб Укртрансбезпеки, які складали вказаний акт. Посадові особи Укртрансбезпеки не є операторами вагового комплексу, а мають право здійснювати габаритноваговий контроль транспортних засобів відповідно до посадової інструкції, Порядку №879 та Порядку № 1007/1207), без участі оператора вагового комплексу
Щодо твердження Відповідача, що належний йому транспортний засіб на момент проведення перевірки та габаритно -вагового контролю було передано у користування третім особам суд зазначає наступне : відповідно до Порядку № 1567 посадовими особами Подільського міжрегіонального управління Укртрансбезпеки, 10.11.2020 на 158 км а/д «Виступовичі-Житомир-Могилів Подільський» проведена рейдова перевірка додержання вимог законодавства про автомобільний транспорт під час виконання перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом. Під час перевірки був зупинений транспортний засіб марки MAN, реєстраційний номерний знак НОМЕР_3 , з причепом марки BODEX номерний знак НОМЕР_4 під керуванням водія ОСОБА_1 . Під час проведення перевірки 10.11.2020 водій транспортного засобу, що перевірявся, надав свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, де власником є саме Відповідач по справі, договір оренди №7-1/7- 10/10 від 06.11.2020, на підставі якого, як стверджує відповідач,належний йому транспортний засіб марки MAN, реєстраційний номерний знак НОМЕР_3 , з причепом марки BODEX номерний знак НОМЕР_4 , передано в користування Товариству з обмеженою відповідальністю «КОТЛЯРЕВСЬКИЙ ЕЛЕВАТОР», водієм інспекторам не надано , а відповідно до положень статті 48 Закону України «Про автомобільний транспорт» документ, який засвідчує використання транспортного засобу на законних підставах, для автомобільного перевізника є обов`язковим документом для здійснення внутрішніх перевезень вантажів. Формування та збір документів для перевезення завершується на початку руху та всі документи щодо перевезення мають бути наявні у водія, саме на місці зупинки (події) мають бути надані первинні документи, інші документи, на підставі яких здійснюється перевезення, та саме на підставі цих, а не складених в інший час документів та наявних поза місцем події, встановлюються фактичні обставини, зокрема, щодо особи, яка користується транспортним засобом та здійснювала перевезення. Носієм доказової інформації щодо встановлених таким чином обставин, є первинні документи контролю, що складаються контролюючим органом, акти, довідки - відповідно до зазначених вище правил і процедур, передбачених вищезгаданими профільними нормативно-правовими актами. У даному випадку, на місці події (зупинки) за наданими водієм транспортного засобу матеріалами та відомостями складено акт, який є носієм доказової інформації (доказової бази), та встановлено, що перевізником у даному випадку є позивач.
Стосовно товарно-транспортної накладної від 10.11.2020 № 30, наданої водієм під час перевірки, суд зазначає, що загальними нормами Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні затверджених наказом Міністерства транспорту України від 14.10.1997 № 363 визначено, що ТТН - документ на вантаж, а не документ, який визначає автомобільного перевізника. Сам Відповідач підтверджує вищезазначене, надаючи до суду договір оренди, яким належний йому транспортний засіб, передано в користування Товариству з обмеженою відповідальністю «КОТЛЯРЕВСЬКИЙ ЕЛЕВАТОР», а не Товариству з обмеженою відповідальністю «ІНВЕСТ АГРО ЛОГІСТИК», як зазначено у, наданій під час перевірки, товарно-транспортній накладній від 10.11.2020 № 30.
За результатами зважування транспортного засобу автоматично формується чек зважування. Так, у матеріалах справи міститься чек зважування від 10.11.2020, з якого вбачається, що 10.11.2020 о 14 год 14 хв. пересувним ваговим комплексом (засіб вимірювальної техніки) заводський номер 18832 було здійснено зважування транспортного засобу з номерним знаком НОМЕР_3 , який належить Відповідачу по справі. Відповідно до пункту 6 Порядку № 879 габаритноваговий контроль, крім документального, здійснюється виключно в пунктах габаритно-вагового контролю посадовими особами та/або працівниками відповідних органів. Відповідно до пункту 12 Порядку № 879 вимірювальне і зважувальне обладнання для здійснення габаритновагового контролю повинне утримуватись у робочому стані; періодично проводиться повірка (метрологічна атестація) такого обладнання з подальшим клеймуванням (пломбуванням) та видачею відповідного свідоцтва спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади у сфері метрології. Пунктом 13 Порядку № 879 під час здійснення габаритно-вагового контролю не допускається використання вимірювального і зважувального обладнання, періодична повірка (метрологічна атестація) якого не проведена, а також обладнання, що перебуває у несправному стані. До позовної заяви додано копія свідоцтва про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки заводський номер 18832 від 24 квітня 2020 року, яке чинне до 24 квітня 2021 року. Доказів,що на вимогу водія йому таке свідоцтво не надано, до матеріалів відзиву не долучено.
Відносини, що виникають в процесі провадження метрологічної діяльності врегульовано Законом України «Про метрологію та метрологічну діяльність» від 05.06.2014 року (далі - Закон №1314-VII ) . До сфери законодавчо регульованої метрології, крім іншого, віднесено - контроль безпеки дорожнього руху та технічного стану транспортних засобів (ст. 3 Закону №1314-VII). При цьому, метрологічна система України створює необхідні засади для забезпечення єдності вимірювань у державі. Основними завданнями цієї системи, відповідно до ст. 4 Закону №1314-VII, є: 1) реалізація єдиної технічної політики у сфері метрології та метрологічної діяльності; 2) захист громадян і національної економіки від наслідків недостовірних результатів вимірювань; 3) здійснення фундаментальних і прикладних досліджень та наукових розробок у сфері метрології та метрологічної діяльності; 4) економія всіх видів енергетичних і матеріальних ресурсів; 5) забезпечення якості та конкурентоспроможності вітчизняної продукції; 6) створення нормативно-правових, нормативних, науково-технічних та організаційних основ забезпечення єдності вимірювань у державі. Відповідно до пункту 9 розділу X "Прикінцеві та перехідні положення" Закону №1314-VII, Кабінет Міністрів України, до набрання чинності цим Законом, зобов`язано: забезпечити прийняття технічних регламентів, вимогам яких відповідно до цього Закону повинні відповідати засоби вимірювальної техніки; забезпечити призначення органів з оцінки відповідності для проведення оцінки відповідності засобів вимірювальної техніки вимогам технічних регламентів; подати до Верховної Ради України пропозиції щодо приведення законодавчих актів у відповідність із цим Законом; забезпечити прийняття нормативно-правових актів, передбачених цим Законом; забезпечити приведення своїх нормативноправових актів, а також нормативно-правових актів міністерств та інших центральних органів виконавчої влади у відповідність із цим Законом. При цьому, нормами частини 2 Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону №1314-VII встановлено, що до приведення нормативно-правових актів у відповідність із цим Законом вони діють в частині, що не суперечить цьому Закону. Враховуючи викладені норми чинного законодавства, та беручи до уваги те, що пункт 19 Порядку №879, який передбачав обов`язковість користування методикою під час проведення габаритно-вагового контролю Укртрансбезпеки або її територіальні органи, виключено на підставі постанови Кабінету Міністрів України №671 від 30 серпня 2017 «Про внесення змін до Порядку здійснення габаритновагового контролю та справляння плати за проїзд автомобільними дорогами загального користування транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів, вагові та/або габаритні параметри яких перевищують нормативні», яка набрала чинності 08 вересня 2017 року, а також те, що контроль за наявністю у водіїв великовагових та великогабаритних транспортних засобів дозволу на рух здійснюють територіальні органи Укртрансбезпеки, які здійснюють габаритно-ваговий контроль, слід дійти до висновку, що до компетенції Державної служби України з безпеки на транспорті та її територіальних підрозділів належить здійснення габаритно-вагового контролю, навіть при відсутності належним чином затвердженої методики, оскільки обов`язковість застосування такої методики наразі законодавством не передбачена. Крім того, оскільки за змістом статей 4 і 29 Закону України «Про дорожній рух», статті 33 Закону України «Про автомобільні дороги» визначення порядку здійснення габаритно-вагового контролю та справляння плати за проїзд автомобільними дорогами загального користування віднесено до компетенції Кабінету Міністрів України, і такий механізм здійснення габаритно-вагового контролю великовагових та/або великогабаритних транспортних засобів визначено Порядком №879, яким обґрунтовано керувався відповідач.
Щодо твердження відповідача, що розрахунок плати за проїзд від 10.11.2020 № 251706 складено з допущенням помилок. Відповідно до пункту 16 Єдиних правил ремонту і утримання автомобільних доріг, вулиць, залізничних переїздів, правил користування ними та охорони, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 30.03.1994 №198, перевезення небезпечних, великогабаритних і великовагових вантажів автомобільним транспортом по дорожніх об`єктах допускається за окремим дозволом в порядку і за плату, що визначаються окремими актами законодавства. Згідно з пунктом 4 Правил проїзду великогабаритних та великовагових транспортних засобів автомобільними дорогами, вулицями та залізничними переїздами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України № 30 від 18.01.2001, рух великовагових та великогабаритних транспортних засобів автомобільними дорогами, вулицями та залізничними переїздами здійснюється на підставі дозволу на участь у дорожньому русі транспортних засобів, вагові або габаритні параметри яких перевищують нормативні (далі - дозвіл), виданим перевізникові уповноваженим підрозділом Національної поліції, або документа про внесення плати за проїзд таких транспортних засобів. Відповідно до положень пункту 28 Порядку № 879, плата за проїзд автомобільними дорогами загального користування великовагового та/ або великогабаритного транспортного засобу вноситься перевізником за затвердженими ставками виходячи з вагових та/або габаритних параметрів транспортного засобу, протяжності маршруту, кількості перевезень. Водночас, пунктом 21 Порядку № 879 врегульовано, що плата за проїзд великовагового та/ або великогабаритного транспортного засобу, що рухався без відповідного дозволу, здійснюється у подвійному розмірі за пройдену частину маршруту по території України. При цьому, пунктом 31 Порядку № 879 врегульовано, що при визначенні розміру плати за проїзд транспортних засобів з осьовим сполученням більше трьох береться до рахунку схема, що спричиняє більші руйнування доріг з комбінацій одно-, двох- та трьохосьових сполучень, а найбільша сума навантаження на суміжні осі припадає на максимальну колісну формулу. Для строєних осей з одиночними шинами плата за перевищення допустимих навантажень на вісь збільшується у два рази. Відповідно до пункту 31 1 Порядку № 879 (чинної на момент виникнення спірних правовідносин), якщо рух здійснюється без відповідного дозволу або внесення плати за проїзд великовагового та/або великогабаритного транспортного засобу, така плата визначається за пройдену частину маршруту по території України або за частину, яку перевізник має намір проїхати, у разі перевищення нормативу хоча б одного вагового або габаритного параметру: до 10 відсотків - у подвійному розмірі; на 10-40 відсотків - у потрійному розмірі; більше як на 40 відсотків - у п`ятикратному розмірі. На підставі викладеного, Подільським міжрегіональним управлінням Укртрансбезпеки відповідачу, Товариству з обмеженою відповідальністю «ІНВЕСТ АГРО КАПІТАЛ» нарахована плата за проїзд великовагових та великогабаритних транспортних засобів автомобільними дорогами загального користування відповідно до формули: П= (Рзм + Рнв + Рг) х В х К, де Рзм - 0 євро/км (перевищення загальної маси). Рнв - 0,54 євро/км (перевищення навантажень на строєну вісь (з одиничними шинами) від 10% до 20% - 0,27 * 2 = 0,54 євро/км (п. 31 Порядку №879)). Рг - 0 євро/км (перевищення габаритних параметрів). В - пройдена відстань 300 км. К - від 10% - до 40% у потрійному розмірі (коефіцієнт 3) П = 0,54 (навантаження на строєну вісь) * 300 (відстань) * 3 (коефіцієнт) = 486 євро. У даному випадку при здійсненні габаритно - вагового контролю транспортного засобу, що належить Відповідачу, було зафіксовано перевантаження на строєну вісь з одиничними шинами, тому ставку, визначену Порядком № 879 (0,27 - перевантаження від 10% до 20% ) необхідно помножити на 2. Таким чином розрахунок складено правомірно.
Позовні вимоги підтверджені матеріалами справи та підлягають задоволенню у повному обсязі.
Відповідно до ст.129 ГПК України судові витрати, пов`язані з розглядом справи, у разі задоволення позову покладаються на відповідача.
Керуючись ст. ст. 74, 76-80, 129, 236 - 240 ГПК України, суд
ВИРІШИВ:
1. Позовні вимоги задовольнити повністю.
2. Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальність «Інвест Агро Капітал» (03150, м. Київ, вул. Ділова, буд.5, корпус 2, код ЄДРПОУ-41576604) в дохід Державного бюджету України (одержувач: ГУК Жит. обл./тг м. Житомир/22160100, код одержувача 37976485, банк одержувача: Казначейство України р/р UA858999980313171216000006797, код класифікації доходів бюджету 22160100) плату за проїзд автомобільними дорогами транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів, вагові або габаритні параметри яких перевищують нормативні у розмірі 16 229 (шістнадцять тисяч двісті двадцять дев`ять) грн 34 коп.
3. Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальність «Інвест Агро Капітал» (03150, м. Київ, вул. Ділова, буд.5, корпус 2, код ЄДРПОУ 41576604) на користь Київської міської прокуратури (03150, м. Київ, вул. Предславинська, 45/9, код ЄДРПОУ 02910019) 2 684 (дві тисячі шістсот вісімдесят чотири) грн 00 коп. витрат по сплаті судового збору.
Видати наказ після набрання рішенням законної сили.
Рішення господарського суду набирає законної сили через 20 днів з моменту виготовлення повного тексту рішення в разі не оскарження його в установленому порядку. Рішення може бути оскаржене в 20-денний строк до Північного апеляційного господарського суду.
Суддя Людмила ШКУРДОВА
Суд | Господарський суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 31.05.2024 |
Оприлюднено | 03.06.2024 |
Номер документу | 119416362 |
Судочинство | Господарське |
Категорія | Справи позовного провадження Справи у спорах, щодо недоговірних зобов’язань про відшкодування шкоди |
Господарське
Господарський суд міста Києва
Шкурдова Л.М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні