Рішення
від 29.05.2024 по справі 240/3316/24
ЖИТОМИРСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЖИТОМИРСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

29 травня 2024 року м. Житомир справа № 240/3316/24

категорія 109040000

Житомирський окружний адміністративний суд у складі судді Романченка Є.Ю., розглянувши у письмовому провадженні адміністративну справу за позовом заступника керівника Житомирської окружної прокуратури в інтересах держави до Оліївської сільської ради Житомирського району Житомирської області та відділу освіти Оліївської сільської ради Житомирського району Житомирської ради про визнання протиправною бездіяльності, зобов`язання вчинити дії,

встановив:

До Житомирського окружного адміністративного суду звернувся заступник керівника Житомирської окружної прокуратури в інтересах держави із позовом до Оліївської сільської ради Житомирського району Житомирської області та відділу освіти Оліївської сільської ради Житомирського району Житомирської ради, в якому просить:

- визнати протиправною бездіяльність Оліївської сільської ради Житомирського району Житомирської області та відділу освіти Оліївської сільської ради Житомирського району Житомирської області щодо вжиття заходів для державної реєстрації права власності на об`єкти нерухомого майна, стосовно яких державна реєстрація речових прав на нерухоме майно є обов`язковою, що перебувають у користуванні Вільського ліцею Оліївської сільської ради Житомирського району Житомирської області (ідентифікаційний код юридичної особи - 06671451), Зороківського ліцею Оліївської сільської ради Житомирського району Житомирської області (ідентифікаційний код юридичної особи - 06671439), Новопільського ліцею Оліївської сільської ради Житомирського району (ідентифікаційний код юридичної особи - 06671161), Новопільського закладу дошкільної освіти «Теремок» Оліївської сільської ради Житомирського району Житомирської області (ідентифікаційний код юридичної особи - 34283125), Ксаверівського закладу дошкільної освіти «Калинка» Оліївської сільської ради Житомирського району Житомирської області (ідентифікаційний код юридичної особи - 34216127), Вільського закладу дошкільної освіти «Малятко» Оліївської сільської ради Житомирського району Житомирської області (ідентифікаційний код юридичної особи - 34216153) та Вишпільського закладу дошкільної освіти «Казочка» Оліївської сільської ради Житомирського району Житомирської області (ідентифікаційний код юридичної особи - 34283104);

- зобов`язати Оліївську сільську раду Житомирського району Житомирської області та відділ освіти Оліївської сільської ради Житомирського району Житомирської області вчинити дії щодо державної реєстрації права власності на об`єкти нерухомого майна, стосовно яких державна реєстрація речових прав на нерухоме майно є обов`язковою, що перебувають у користуванні Вільського ліцею Оліївської сільської ради Житомирського району Житомирської області (ідентифікаційний код юридичної особи - 06671451), Зороківського ліцею Оліївської сільської ради Житомирського району Житомирської області (ідентифікаційний код юридичної особи - 06671439), Новопільського ліцею Оліївської сільської ради Житомирського району (ідентифікаційний код юридичної особи - 06671161), Новопільського закладу дошкільної освіти «Теремок» Оліївської сільської ради Житомирського району Житомирської області (ідентифікаційний код юридичної особи - 34283125), Ксаверівського закладу дошкільної освіти «Калинка» Оліївської сільської ради Житомирського району Житомирської області (ідентифікаційний код юридичної особи - 34216127), Вільського закладу дошкільної освіти «Малятко» Оліївської сільської ради Житомирського району Житомирської області (ідентифікаційний код юридичної особи - 34216153) та Вишпільського закладу дошкільної освіти «Казочка» Оліївської сільської ради Житомирського району Житомирської області (ідентифікаційний код юридичної особи - 34283104).

Позовні вимоги мотивовані протиправною бездіяльністю відповідачів щодо проведення державної реєстрації права власності на об`єкти нерухомого майна закладів освіти, що знаходяться в межах адміністративної території Оліївської сільської ради Житомирського району Житомирської області. Вказане, на переконання позивача, створює передумови для зловживань щодо розпорядження вказаним нерухомим майном.

Ухвалою судді Житомирського окружного адміністративного суду від 21.02.2024 позовну заву прийнято до розгляду, відкрито провадження в адміністративній справі та вирішено розгляд справи здійснювати за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін.

Відповідачі своїм правом подати відзив на позовну заяву не скористалися.

Розглянувши подані позивачем документи та матеріали справи, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд дійшов наступних висновків.

Судом встановлено, що Вільський ліцей Оліївської сільської ради Житомирського району Житомирської області, Зороківський ліцей Оліївської сільської ради Житомирського району Житомирської області, Новопільський ліцей Оліївської сільської ради Житомирського району, Новопільський заклад дошкільної освіти «Теремок» Оліївської сільської ради Житомирського району Житомирської області, Ксаверівський заклад дошкільної освіти «Калинка» Оліївської сільської ради Житомирського району Житомирської області, Вільський заклад дошкільної освіти «Малятко» Оліївської сільської ради Житомирського району Житомирської області та Вишпільський заклад дошкільної освіти «Казочка» Оліївської сільської ради Житомирського району Житомирської області являються комунальними закладами, засновником яких є Оліївська сільська рада Житомирського району Житомирської області та знаходяться на балансі відділу освіти Оліївської сільської ради Житомирського району Житомирської області.

07.02.2023 за №51-84-965вих-23 Житомирською окружною прокуратурою, у зв`язку із вивченням питання дотримання вимог законодавства щодо оформлення правовстановлюючих документів на майно закладів освіти, на адресу відділу освіти Оліївської сільської ради Житомирського району Житомирської області скеровано лист про надання відомостей про стан оформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки та нерухоме майно, закріплене за підпорядкованими закладами дошкільної та загальної освіти із проханням вказати обставини (причини) неоформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки, будівлі, інше нерухоме майно, а також заходів, вжитих на усунення вказаних порушень.

За результатами розгляду вищевказаного листа, 13.02.2023 за № 43 відділом освіти Оліївської сільської ради Житомирського району скеровано на адресу Житомирської окружної прокуратури відомості про нерухоме майно та земельні ділянки Оліївської сільської ради. Зазначено, що станом на 10.02.2023 залишається неоформленим право власності на:

- земельну ділянку площею 2,2545 га, кадастровий номер 1825681201:07006:0174 та інше нерухоме майно Вільського ліцею Оліївської сільської ради Житомирського району Житомирської області;

- земельнуділянкуплощею2,2545 га,кадастровийномер 1825684401:08:002:0053 та інше нерухоме майно Зороківського ліцею Оліївської сільської ради Житомирського району Житомирської області;

- земельну ділянку (кадастровий номер відсутній) та інше нерухоме майно Новопільського ліцею Оліївської сільської ради Житомирського району;

- земельну ділянку площею 0,1778га кадастровий номер 1825686201:09:005:0034 та інше нерухоме майно Новопільського закладу дошкільної освіти «Теремок» Оліївської сільської ради Житомирського району Житомирської області;

- земельну ділянку (кадастровий номер відсутній) та інше нерухоме майно Ксаверівського закладу дошкільної освіти «Калинка» Оліївської сільської ради Житомирського району Житомирської області;

- земельну ділянку площею 0,0543 га, кадастровий номер 1825681201:07:003:0009 Вільського закладу дошкільної освіти «Малятко» Оліївської сільської ради Житомирського району Житомирської області;

- земельну ділянку (кадастровий номер відсутній) та інше нерухоме майно Вишпільського закладу дошкільної освіти «Казочка» Оліївської сільської ради Житомирського району Житомирської області.

З урахуванням змісту вищевказаного листа, 28.03.2023 за №51-84-2274вих-23 Житомирською окружною прокуратурою повторно надіслано на адресу відділу освіти Оліївської сільської ради Житомирського району Житомирської області лист про надання відомостей щодо стану фінансування та оформлення правовстановлюючих документів на нерухуме майно закладів освіти.

Відділом освіти Оліївської сільської ради Житомирського району за № 113 від 11.04.2023 надано відомості про те, що фінансування здійснюється з бюджету Оліївської сільської ради Житомирського району Житомирської області, головний розпорядник - відділ освіти Оліївської сільської ради Житомирського району. Також повідомлено, що відповідно до рішення Оліївської сільської ради від 29.01.2021 №102 замовлення розроблення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земельних ділянок комунальної власності на яких знаходяться заклади освіти доручено виконавчому комітету сільської ради. Пунктом 4 цього рішення зобов`язано відділ земельних відносин, екології та охорони навколишнього середовища сільської ради організувати розроблення, погодження технічної документації.

03.10.2023 за №51-84-81вих-23 Житомирською окружною прокуратурою повторно скеровано на адресу відділу освіти Оліївської сільської ради Житомирського району лист про надання відомостей щодо стану фінансування та оформлення правовстановлюючих документів, за результатами розгляду якого отримано відповідь відділу освіти Оліївської сільської ради Житомирського району Житомирської області № 313 від 10.10.2023 із якої вбачається, що вищезазначені порушення, виявлені окружною прокуратурою щодо неоформлення правовстановлюючих документів на нерухоме майно залишаються неусунутими.

Надалі, 29.01.2024 за №51-84-761вих-24 Житомирською окружною прокуратурою на адресу Оліївської сільської ради Житомирського району та 29.01.2024 за №51-84-763вих-24 на адресу відділу освіти Оліївської сільської ради Житомирського району надіслано лист про надання відомостей щодо вжитих структурними підрозділами сільської ради з 2021 року заходів з метою оформлення правовстановлюючих документів на нерухоме майно та земельні ділянки вищевказаних закладів освіти.

За результатами розгляду вищевказаного листа Оліївською сільською радою Житомирського району надано інформацію щодо неоформлених земельних ділянок, на яких розміщено заклади освіти, що викладена у листі за №154/03-14/24 від 06.02.2024.

Встановивши вищенаведені обставини, з метою спонукання відповідачів вчинити дії, спрямовані на оформлення правовстановлюючих документів на нерухому майно, яке перебуває у користуванні Вільського ліцею Оліївської сільської ради Житомирського району Житомирської області, Зороківського ліцею Оліївської сільської ради Житомирського району Житомирської області, Новопільського ліцею Оліївської сільської ради Житомирського району, Новопільського закладу дошкільної освіти «Теремок» Оліївської сільської ради Житомирського району Житомирської області, Ксаверівського закладу дошкільної освіти «Калинка» Оліївської сільської ради Житомирського району Житомирської області, Вільського закладу дошкільної освіти «Малятко» Оліївської сільської ради Житомирського району Житомирської області та Вишпільського закладу дошкільної освіти «Казочка» Оліївської сільської ради Житомирського району Житомирської області та державну реєстрацію права комунальної власності на ці об`єкти нерухомості, прокурор в інтересах держави звернувся з цим позовом до суду.

Надаючи правову оцінку обставинам справи, суд зазначає та враховує наступне.

Відповідно до частини 2 статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до статті 121 Конституції України на органи прокуратури покладено функції представництва інтересів громадян і держави в судах у випадках визначених законом.

Право на звернення прокурора або його заступника до адміністративного суду в інтересах держави передбачено статтею 24 Закону України "Про прокуратуру" та статтею 53 КАС України.

Частиною 2 статті 23 Закону України "Про прокуратуру" передбачено, що підставою представництва у суді інтересів держави є наявність порушень або загрози порушень інтересів держави, якщо захист цих інтересів не здійснює або неналежним чином здійснює орган державної влади, орган місцевого самоврядування чи інший суб`єкт владних повноважень, до компетенції якого віднесені відповідні повноваження, а також у разі відсутності такого органу.

Згідно з частиною 4 статті 53 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) прокурор, який звертається до суду в інтересах держави, в позовній чи іншій заяві, скарзі обґрунтовує, в чому полягає порушення інтересів держави, необхідність їх захисту, визначені законом підстави для звернення до суду прокурора, а також зазначає орган, уповноважений державою здійснювати відповідні функції у спірних правовідносинах. Невиконання цих вимог має наслідком застосування положень, визначених статтею 169 цього Кодексу.

Частина 5 статті 53 КАС України передбачає, що у разі відкриття провадження за позовною заявою, поданою прокурором в інтересах держави в особі органу, уповноваженого здійснювати функції держави у спірних правовідносинах, зазначений орган набуває статусу позивача. У разі відсутності такого органу або відсутності у нього повноважень щодо звернення до суду прокурор зазначає про це в позовній заяві і в такому разі прокурор набуває статусу позивача.

Звертаючись до суду в інтересах держави, у позовній заяві заступник керівника Житомирської окружної прокуратури обґрунтував, в чому полягає порушення інтересів держави та необхідність їх захисту. Зокрема, звернення до суду з позовом спрямоване на дотримання встановлених Конституцією України принципів верховенства права та законності, а також задоволення суспільної потреби у дотриманні вимог чинного законодавства під час користування майном територіальної громади, а саме функціонування розгалуженої мережі закладів у сфері культури. При цьому, у зв`язку із відсутністю органу, уповноваженого державою звертатися до суду з позовом з цього питання, прокурор у цій справі набув статусу позивача.

Згідно з частиною 1 статті 10 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" сільські, селищні, міські ради є органами місцевого самоврядування, що представляють відповідні територіальні громади та здійснюють від їх імені та в їх інтересах функції і повноваження місцевого самоврядування, визначені Конституцією України, цим та іншими законами.

Відповідно до частини 3 статті 16 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" матеріальною і фінансовою основою місцевого самоврядування є рухоме і нерухоме майно, доходи місцевих бюджетів, інші кошти, земля, природні ресурси, що є у комунальній власності територіальних громад сіл, селищ, міст, районів у містах, а також об`єкти їхньої спільної власності, що перебувають в управлінні районних і обласних рад.

Статтею 26 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" вказано, що виключно на пленарних засіданнях сільської, селищної, міської ради вирішуються відповідно до закону питання управління в межах, визначених радою, майном, що належить до комунальної власності відповідних територіальних громад, до яких віднесено розпорядження комунальним майном територіальних громад та інше.

Відповідно до статті 29 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", до відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належить управління в межах, визначених радою, майном, що належить до комунальної власності відповідних територіальних громад.

Згідно з частиною 1 статті 60 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" територіальним громадам сіл, селищ, міст, районів у містах належить право комунальної власності на рухоме і нерухоме майно, доходи місцевих бюджетів, інші кошти, землю, природні ресурси, підприємства, установи та організації, в тому числі банки, страхові товариства, а також пенсійні фонди, частку в майні підприємств, житловий фонд, нежитлові приміщення, заклади культури, освіти, спорту, охорони здоров`я, науки, соціального обслуговування та інше майно і майнові права, рухомі та нерухомі об`єкти, визначені відповідно до закону як об`єкти права комунальної власності, а також кошти, отримані від їх відчуження. Спадщина, визнана судом відумерлою, переходить у власність територіальної громади за місцем відкриття спадщини.

Частиною 2 статті 60 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" передбачено, що підставою для набуття права комунальної власності є передача майна територіальним громадам безоплатно державою, іншими суб`єктами права власності, а також майнових прав, створення, придбання майна органами місцевого самоврядування в порядку, встановленому законом.

Відповідно до частини 5 статті 60 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" органи місцевого самоврядування від імені та в інтересах територіальних громад відповідно до закону здійснюють правомочності щодо володіння, користування та розпорядження об`єктами права комунальної власності, в тому числі виконують усі майнові операції, можуть передавати об`єкти права комунальної власності у постійне або тимчасове користування юридичним та фізичним особам, укладати договори в рамках державно-приватного партнерства, у тому числі концесійні договори, здавати їх в оренду, продавати і купувати, використовувати як заставу, вирішувати питання їхнього відчуження, визначати в угодах та договорах умови використання та фінансування об`єктів, що приватизуються та передаються у користування і оренду.

Частина 8 статті 60 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" вказує, що право комунальної власності територіальної громади захищається законом на рівних умовах з правами власності інших суб`єктів. Об`єкти права комунальної власності не можуть бути вилучені у територіальних громад і передані іншим суб`єктам права власності без згоди безпосередньо територіальної громади або відповідного рішення ради чи уповноваженого нею органу, за винятком випадків, передбачених законом.

Враховуючи вищенаведене, органом, уповноваженим управляти комунальним майном, яке знаходиться на території Оліївської територіальної громади на час виникнення спірних правовідносин та розгляду справи в суді є Оліївська сільська рада Житомирського району Житомирської області.

За приписами частини 4 статті 334 Цивільного кодексу України права на нерухоме майно, які підлягають державній реєстрації, виникають з дня такої реєстрації відповідно до закону.

Згідно із пунктом 1 частини 1 статті 2 Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" державна реєстрація речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень (далі - державна реєстрація прав) - офіційне визнання і підтвердження державою фактів набуття, зміни або припинення речових прав на нерухоме майно, обтяжень таких прав шляхом внесення відповідних відомостей до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

Пунктом 2 частини 1 статті 3 Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" передбачено, що загальними засадами державної реєстрації прав є: обов`язковість державної реєстрації прав у Державному реєстрі прав.

Відповідно до частини 1 статті 5 Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" у Державному реєстрі прав реєструються речові права та їх обтяження на земельні ділянки, а також на об`єкти нерухомого майна, розташовані на земельній ділянці, переміщення яких неможливе без їх знецінення та зміни призначення, а саме: житлові будинки, будівлі, споруди, а також їх окремі частини, квартири, житлові та нежитлові приміщення, меліоративні мережі, складові частини меліоративної мережі.

За приписами пунктів 6, 44 Порядку державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.12.2015 року №1127, державна реєстрація прав проводиться за заявою заявника шляхом звернення до суб`єкта державної реєстрації прав або нотаріуса.

Для державної реєстрації права власності на закінчений будівництвом об`єкт державної або комунальної власності, будівництво якого завершено та право власності на який не зареєстровано до 1 січня 2013 року, за відсутності документа, що посвідчує набуття права державної або комунальної власності на такий об`єкт, подаються: витяг з Єдиного реєстру об`єктів державної власності щодо такого об`єкта (у разі державної реєстрації права державної власності); документ, що підтверджує факт перебування закінченого будівництвом об`єкта у комунальній власності, виданий відповідним органом місцевого самоврядування (у разі державної реєстрації права комунальної власності); документ, що підтверджує факт відсутності перебування закінченого будівництвом об`єкта у державній власності, виданий Фондом державного майна чи його регіональним відділенням (у разі державної реєстрації права комунальної власності).

Державна реєстрація права власності на закінчений будівництвом об`єкт проводиться за наявності відомостей про такий об`єкт в Єдиній державній електронній системі у сфері будівництва.

Враховуючи вищенаведені норми законодавства та оскільки Оліївська сільська рада Житомирського району Житомирської області є органом, уповноваженим здійснювати управління комунальним майном, то саме на неї покладено обов`язок по вжиттю заходів, спрямованих на оформлення та державну реєстрацію права власності на нерухоме майно, яке перебуває в користуванні Вільського ліцею Оліївської сільської ради Житомирського району Житомирської області, Зороківського ліцею Оліївської сільської ради Житомирського району Житомирської області, Новопільського ліцею Оліївської сільської ради Житомирського району, Новопільського закладу дошкільної освіти «Теремок» Оліївської сільської ради Житомирського району Житомирської області, Ксаверівського закладу дошкільної освіти «Калинка» Оліївської сільської ради Житомирського району Житомирської області, Вільського закладу дошкільної освіти «Малятко» Оліївської сільської ради Житомирського району Житомирської області та Вишпільського закладу дошкільної освіти «Казочка» Оліївської сільської ради Житомирського району Житомирської області.

В той же час, Оліївська сільська рада Житомирського району Житомирської області, як суб`єкт права комунальної власності, що здійснює від імені та в інтересах територіальної громади відповідні права щодо володіння та розпорядження комунальним майном та балансоутримувачем якого є відділ освіти Оліївської сільської ради Житомирського району Житомирської ради, не зареєстрували право власності зазначене вище нерухоме майно. Вказане свідчить про протиправну бездіяльність відповідачів.

При цьому, станом на момент винесення рішення у даній справі відповідачами не надано документів, які б підтверджували оформлення правовстановлюючих документів на об`єкти нерухомого майна що перебувають у користуванні вищезазначених закладів освіти.

Відсутність правовстановлюючих документів на нерухоме майно комунальної власності створює передумови для зловживань щодо розпорядження таким нерухомим майном, ризики безпідставного вибуття останнього з власності територіальної громади, що може призвести до негативних наслідків та порушення прав громади, тим самим порушує законодавчо встановлений порядок набуття й подальшої реалізації права власності, користування та, відповідно, інтереси держави у сфері контролю за використанням та охороною майна територіальної громади, що є підставою для судового захисту інтересів держави.

За таких обставин, суд погоджується з доводами позивача, що за наявності підстав та відповідних повноважень відповідачів, не здійснили належних юридично значимих обов`язкових дій щодо оформлення та державної реєстрації права власності та користування на об"єкти нерухомого майна закладів освіти, що є бездіяльністю відповідачів в оформленні правовстановлюючих документів на майно, що належить територіальній громаді, у зв`язку з чим таку бездіяльність слід визнати протиправною та зобов`язати вчинити відповідні дії.

Відповідно до частини першої статті 2 КАС України, завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.

Відповідно до положень статті 9 КАС України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Згідно з нормами частин першої, другої статті 77 КАС України встановлено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Перевіривши юридичну та фактичну обґрунтованість доводів сторін, оцінивши докази суб`єкта владних повноважень на підтвердження правомірності своїх дій та докази, надані позивачем, суд доходить висновку, про наявність підстав для задоволення даного адміністративного позову.

Вирішуючи питання про розподіл судових витрат, суд вказує на наступне.

Відповідно до частини другої статті 139 КАС України, при задоволенні позову суб`єкта владних повноважень з відповідача стягуються виключно судові витрати суб`єкта владних повноважень, пов`язані із залученням свідків та проведенням експертиз.

За таких обставин, беручи до уваги відсутність витрат суб`єкта владних повноважень пов`язаних із залученням свідків та проведенням експертиз, підстав для стягнення з відповідача судових витрат немає.

Керуючись статтями 72, 77, 139, 143, 243-246 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

вирішив:

Адміністративний позов заступника керівника Житомирської окружної прокуратури в інтересах держави (вул. Леха Качинського, 2, м. Житомир, код ЄДРПОУ: 02909950) до Оліївської сільської ради Житомирського району Житомирської області (вул. Леоніда Ступницького, 68, с. Оліївка, Житомирський район, Житомирська область, код ЄДРПОУ: 04348409) та відділу освіти Оліївської сільської ради Житомирського району Житомирської ради (вул. Леоніда Ступницького, 68, с. Оліївка, Житомирський район, Житомирська область, код ЄДРПОУ: 43930030) про визнання протиправною бездіяльності, зобов`язання вчинити дії - задовольнити.

Визнати протиправною бездіяльність Оліївської сільської ради Житомирського району Житомирської області та відділу освіти Оліївської сільської ради Житомирського району Житомирської області щодо не вжиття заходів для державної реєстрації права власності на об`єкти нерухомого майна, стосовно яких державна реєстрація речових прав на нерухоме майно є обов`язковою, що перебувають у користуванні Вільського ліцею Оліївської сільської ради Житомирського району Житомирської області (ідентифікаційний код юридичної особи - 06671451), Зороківського ліцею Оліївської сільської ради Житомирського району Житомирської області (ідентифікаційний код юридичної особи - 06671439), Новопільського ліцею Оліївської сільської ради Житомирського району (ідентифікаційний код юридичної особи - 06671161), Новопільського закладу дошкільної освіти «Теремок» Оліївської сільської ради Житомирського району Житомирської області (ідентифікаційний код юридичної особи - 34283125), Ксаверівського закладу дошкільної освіти «Калинка» Оліївської сільської ради Житомирського району Житомирської області (ідентифікаційний код юридичної особи - 34216127), Вільського закладу дошкільної освіти «Малятко» Оліївської сільської ради Житомирського району Житомирської області (ідентифікаційний код юридичної особи - 34216153) та Вишпільського закладу дошкільної освіти «Казочка» Оліївської сільської ради Житомирського району Житомирської області (ідентифікаційний код юридичної особи - 34283104).

Зобов`язати Оліївську сільську раду Житомирського району Житомирської області та відділ освіти Оліївської сільської ради Житомирського району Житомирської області вжити заходів щодо державної реєстрації права власності на об`єкти нерухомого майна, стосовно яких державна реєстрація речових прав на нерухоме майно є обов`язковою, що перебувають у користуванні Вільського ліцею Оліївської сільської ради Житомирського району Житомирської області (ідентифікаційний код юридичної особи - 06671451), Зороківського ліцею Оліївської сільської ради Житомирського району Житомирської області (ідентифікаційний код юридичної особи - 06671439), Новопільського ліцею Оліївської сільської ради Житомирського району (ідентифікаційний код юридичної особи - 06671161), Новопільського закладу дошкільної освіти «Теремок» Оліївської сільської ради Житомирського району Житомирської області (ідентифікаційний код юридичної особи - 34283125), Ксаверівського закладу дошкільної освіти «Калинка» Оліївської сільської ради Житомирського району Житомирської області (ідентифікаційний код юридичної особи - 34216127), Вільського закладу дошкільної освіти «Малятко» Оліївської сільської ради Житомирського району Житомирської області (ідентифікаційний код юридичної особи - 34216153) та Вишпільського закладу дошкільної освіти «Казочка» Оліївської сільської ради Житомирського району Житомирської області (ідентифікаційний код юридичної особи - 34283104).

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

Рішення суду може бути оскаржене шляхом подання апеляційної скарги безпосередньо до Сьомого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Суддя Є.Ю. Романченко

СудЖитомирський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення29.05.2024
Оприлюднено03.06.2024
Номер документу119425296
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу регулюванню містобудівної діяльності та землекористування, зокрема у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень (у тому числі прав на земельні ділянки)

Судовий реєстр по справі —240/3316/24

Рішення від 29.05.2024

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Романченко Євген Юрійович

Ухвала від 21.02.2024

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Романченко Євген Юрійович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні