Справа № 420/16528/24
У Х В А Л А
31 травня 2024 року м.Одеса
Суддя Одеського окружного адміністративного суду Юхтенко Л.Р., розглянувши клопотання Управління капітального будівництва Фонтанської сільської ради Одеського району Одеської області про відстрочення сплати судового збору у справі за позовом Управління капітального будівництва Фонтанської сільської ради Одеського району Одеської області (код ЄДРПОУ 44211502, місце знаходження: 67571, Одеська область, Лиманський район, с. Фонтанка, вул.. Степна, 4) до Південного офісу Держаудитслужби (код ЄДРПОУ 40477150, місце знаходження: 65012, м. Одеса, вул.. Кантна, 83) за участю третьої особи фізичної особи-підприємця ОСОБА_1 (РНОКПП НОМЕР_1 , місце знаходження: АДРЕСА_1 ) про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу процедури закупівлі, -
В С Т А Н О В И В:
До Одеського окружного адміністративного суду 28 травня 2024 року через підсистему Електронний суд (сформовано 27.05.2024) надійшла позовна заява Управління капітального будівництва Фонтанської сільської ради Одеського району Одеської області (код ЄДРПОУ 44211502, місце знаходження: 67571, Одеська область, Лиманський район, с. Фонтанка, вул.. Степна, 4) до Південного офісу Держаудитслужби (код ЄДРПОУ 40477150, місце знаходження: 65012, м. Одеса, вул.. Кантна, 83) за участю третьої особи фізичної особи-підприємця ОСОБА_1 (РНОКПП НОМЕР_1 , місце знаходження: АДРЕСА_1 ) про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу процедури закупівлі.
У позовній заяві представник позивача просить відстрочити сплату судового збору до ухвалення судового рішення у справі.
На обґрунтування вказаного клопотання представник зазначає, що Управління капітального будівництва Фонтанської сільської ради є неприбутковою організацією та діє в межах бюджетних асигнувань. Відповідно до свого положення є головним розпорядником бюджетних коштів. Майновий стан позивача безпосередньо залежить від цільових бюджетних асигнувань і той факт, що цільове виділення бюджетних коштів займає більше часу, ніж відведено Законом для подання до суду, свідчить про погіршений майновий стан Позивача у визначеному цільовому використанні бюджетних коштів.
У зв`язку з цим, представник просить відстрочити сплату судового збору до ухвалення судового рішення у справі.
Розглянувши це клопотання, суддя вважає, що воно не належить задоволенню, з таких підстав.
Відповідно до ч.1 ст.133 КАС України, суд, враховуючи майновий стан сторони, може своєю ухвалою зменшити розмір належних до оплати судових витрат чи звільнити від їх оплати повністю або частково, чи відстрочити або розстрочити сплату судових витрат на визначений строк.
Відповідно до ч. 2 ст. 132 КАС України, розмір судового збору, порядок його сплати, повернення, звільнення від сплати встановлюються законом.
Згідно з п.1 ч.1 ст.8 Закону України Про судовий збір, враховуючи майновий стан сторони, суд може своєю ухвалою за її клопотанням відстрочити або розстрочити сплату судового збору на певний строк, але не довше ніж до ухвалення судового рішення у справі за таких умов:1) розмір судового збору перевищує 5 відсотків розміру річного доходу позивача - фізичної особи за попередній календарний рік; або 2) позивачами є:а) військовослужбовці;б) батьки, які мають дитину віком до чотирнадцяти років або дитину з інвалідністю, якщо інший з батьків ухиляється від сплати аліментів;в) одинокі матері (батьки), які мають дитину віком до чотирнадцяти років або дитину з інвалідністю; г) члени малозабезпеченої чи багатодітної сім`ї;ґ) особа, яка діє в інтересах малолітніх чи неповнолітніх осіб та осіб, які визнані судом недієздатними чи дієздатність яких обмежена; або 3) предметом позову є захист соціальних, трудових, сімейних, житлових прав, відшкодування шкоди здоров`ю.
З вказаної статті закону вбачається, що за заявою позивача суд може відстрочити або розстрочити сплату судового збору лише за виключними підставами, перелік яких є вичерпним.
Між тим, зазначений перелік умов не містить такої підстави для відстрочки сплати судового збору, як погіршений майновий стан позивача у визначеному цільовому використанні бюджетних коштів.
Також суд враховує, що позивачем не надано будь-яких доказів на обґрунтування свого клопотання про відстрочення сплати судового збору, які б свідчили про необхідність у наданні відстрочки.
Відповідно до п. 1 ч. 3 ст. 4 Закону України «Про судовий збір» № 3674-VI від 08.07.2011 року (надалі Закон № 3674-VI), за подання до адміністративного суду адміністративного позову немайнового характеру, який подано суб`єктом владних повноважень, юридичною особою або фізичною особою - підприємцем встановлюється ставка судового збору - 1 розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб.
Статтею 7 Закону України "Про Державний бюджет України на 2024 рік" визначено прожитковий мінімум для працездатних осіб з 1 січня 2024 року 3028 гривня.
Таким чином, позивач повинен сплатити судовий збір у розмірі 3028,00грн.
Враховуючи вищевикладене, за відсутністю належних та допустимих доказів на підтвердження обставин, викладених у клопотанні, суд не вбачає підстав для надання позивачу відстрочки сплати судового збору, а тому клопотання Управління капітального будівництва Фонтанської сільської ради Одеського району Одеської області (код ЄДРПОУ 44211502, місце знаходження: 67571, Одеська область, Лиманський район, с. Фонтанка, вул.. Степна, 4) про відстрочку сплати судового збору не належить задоволенню.
На підставі викладеного та керуючись ст.ст.133,256, 294, 293, 295 КАС України, приписами Закону України «Про судовий збір», суд, -
У Х В А Л И В:
У задоволенні клопотання Управління капітального будівництва Фонтанської сільської ради Одеського району Одеської області про відстрочення сплати судового збору у справі за позовом Управління капітального будівництва Фонтанської сільської ради Одеського району Одеської області (код ЄДРПОУ 44211502, місце знаходження: 67571, Одеська область, Лиманський район, с. Фонтанка, вул.. Степна, 4) до Південного офісу Держаудитслужби (код ЄДРПОУ 40477150, місце знаходження: 65012, м. Одеса, вул.. Кантна, 83) за участю третьої особи фізичної особи-підприємця ОСОБА_1 (РНОКПП НОМЕР_1 , місце знаходження: АДРЕСА_1 ) про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу процедури закупівлі, - відмовити.
Копію ухвали надіслати позивачеві.
Ухвала може бути оскаржена в порядку та строки передбачені ст.ст.293,295 КАС України, пп. 15.5. п. 15 ч. 1 Перехідних положень КАС України.
Ухвала суду набирає законної сили в порядку та строки, передбачені ст. 256 КАС України.
Суддя Л.Р. Юхтенко
Суд | Одеський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 31.05.2024 |
Оприлюднено | 03.06.2024 |
Номер документу | 119430364 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу реалізації державної політики у сфері економіки та публічної фінансової політики, зокрема щодо організації господарської діяльності, з них |
Адміністративне
Одеський окружний адміністративний суд
Юхтенко Л.Р.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні