Постанова
від 30.05.2024 по справі 751/4345/24
НОВОЗАВОДСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ЧЕРНІГОВА

Справа№751/4345/24

Провадження №3/751/1951/24

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

30 травня 2024 року місто Чернігів

СУДДЯ НОВОЗАВОДСЬКОГО РАЙОННОГО СУДУ МІСТА ЧЕРНІГОВА

Ченцова С.М.

розглянувши у відкритому судовому засіданні справу про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , місце проживання зареєстровано за адресою: АДРЕСА_1 , фактично проживає за адресою: АДРЕСА_2 , за вчинення адміністративних правопорушень, передбачених ч. 2 ст. 187 КУпАП

ВСТАНОВИЛА:

У провадженні судді Новозаводського районного суду міста Чернігова Ченцової С.М. знаходяться адміністративні матеріали стосовно ОСОБА_1 про вчинення ним адміністративних правопорушень, передбачених ч. 2 ст. 187 КУпАП.

15.04.2024 року громадянин ОСОБА_1 не з`явився на реєстрацію до поліцейської станції № 7 за адресою: м.Чернігів, вул.Козацька, 1, чим порушив правила адміністративного нагляду, встановленого Новозаводським районним судом міста Чернігова.

Своїми діями ОСОБА_1 вчинив адміністративні правопорушення, передбачені ч.1 ст.187 КУпАП.

21.04.2024 року о 22:10 громадянин ОСОБА_1 був відсутній за місцем свого мешкання: АДРЕСА_2 , чим порушив правила адміністративного нагляду, встановленого Новозаводським районним судом міста Чернігова.

Своїми діями ОСОБА_1 вчинив адміністративні правопорушення, передбачені ч.1 ст.187 КУпАП.

23.04.2024 року о 22:30 громадянин ОСОБА_1 був відсутній за місцем мешкання за адресою: АДРЕСА_2 , чим порушив правила адміністративного нагляду, встановленого Новозаводським районним судом міста Чернігова.

Своїми діями ОСОБА_1 вчинив адміністративні правопорушення, передбачені ч.1 ст.187 КУпАП.

30.04.2024 року близько 22:10 громадянин ОСОБА_1 був відсутній за місцем свого мешкання за адресою: АДРЕСА_2 , чим порушив правила адміністративного нагляду, встановленого Новозаводським районним судом міста Чернігова.

Своїми діями ОСОБА_1 вчинив адміністративні правопорушення, передбачені ч.1 ст.187 КУпАП.

02.05.2024 року близько 22:20 громадянин ОСОБА_1 був відсутній за місцем свого мешкання за адресою: АДРЕСА_2 , чим порушив правила адміністративного нагляду, встановленого Новозаводським районним судом міста Чернігова.

Своїми діями ОСОБА_1 вчинив адміністративні правопорушення, передбачені ч.1 ст.187 КУпАП.

03.05.2024 року о 22:15 громадянин ОСОБА_1 був відсутній за місцем свого мешкання за адресою: АДРЕСА_2 , чим порушив правила адміністративного нагляду, встановленого Новозаводським районним судом міста Чернігова.

Своїми діями ОСОБА_1 вчинив адміністративні правопорушення, передбачені ч.1 ст.187 КУпАП.

04.05.2024 року близько 22:30 громадянин ОСОБА_1 був відсутній за місцем свого мешкання за адресою: АДРЕСА_2 , чим порушив правила адміністративного нагляду, встановленого Новозаводським районним судом міста Чернігова.

Своїми діями ОСОБА_1 вчинив адміністративні правопорушення, передбачені ч.1 ст.187 КУпАП.

Постановою суду від 20.05.2024 року адміністративні справи № 751/4345/24, № 751/4347/24, № 751/4348/24, № 751/4350/24, № 751/4351/24, № 751/4352/24, № 751/4354/24 про притягнення ОСОБА_1 до адміністративної відповідальності за вчинення адміністративних правопорушень, передбачених ч. 2 ст. 187 КУпАП об`єднано в одне провадження, присвоївши справі унікальний номер № 751/4345/24, провадження № 3/751/1951/24.

У судове засідання особа, стосовно якої складено протокол, ОСОБА_1 не з`явився, про дату, час та місце судового розгляду повідомлявся у встановленому законом порядку, з клопотанням про відкладення розгляду справи до суду не звертався, у протоколах свою вину визнає.

Суд зауважує, що Європейський суд з прав людини у своїх рішеннях зазначає, що сторона, яка задіяна у ході судового розгляду зобов`язана з розумним інтервалом часу сама цікавитись провадженням у її справі, добросовісно користуватись належними їй процесуальними правами та неухильно виконувати процесуальні обов`язки.

Виконуючи завдання провадження у справі про адміністративне правопорушення, правові висновки ЄСПЛ щодо пріоритету публічного інтересу над приватним, вважаю за можливе провести розгляд справи за відсутності особи, яка притягується до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 .

Відповідно до ст. 1 Закону України "Про адміністративний нагляд за особами, звільненими з місць позбавлення волі", адміністративний нагляд - це система тимчасових примусових профілактичних заходів спостереження і контролю за поведінкою окремих осіб, звільнених з місць позбавлення волі, що здійснюються органами внутрішніх справ.

Відповідно до ч. 1 ст. 187 КУпАП передбачена відповідальність за порушення правил адміністративного нагляду особами, щодо яких встановлено такий нагляд, а саме:

1) неявка за викликом органу Національної поліції у вказаний термін і ненадання усних або письмових пояснень з питань, пов`язаних з виконанням правил адміністративного нагляду;

2) неповідомлення працівників Національної поліції, які здійснюють адміністративний нагляд, про зміну місця роботи чи проживання або про виїзд за межі району (міста) у службових справах;

3) порушення заборони виходу з будинку (квартири) у визначений час, який не може перевищувати восьми годин на добу;

4) порушення заборони перебування у визначених місцях району (міста);

5) нереєстрація в органі Національної поліції .

Частина 2 ст. 187 КУпАП передбачає відповідальність за дії, передбачені частиною першою цієї статті, якщо вони вчинені повторно протягом року після накладення адміністративного стягнення.

Вивчивши докази у справі: відомості у протоколах про адміністративне правопорушення серії ВАД № 233797 від 08.05.2024 року, серії ВАД № 232209 від 08.05.2024 року; серії ВАД № 232210 від 08.05.2024 року; серії ВАД № 232206 від 08.05.2024 року; серії ВАД № 232207 від 08.05.2024 року; ВАД № 587435 від 08.05.2024 року, серії ВАД № 232208 від 08.05.2024 року; пояснення ОСОБА_2 від 08.05.2024 року, заяву ОСОБА_1 від 13.11.2023 року про надання дозволу на зміну місця проживання; рапорт ДОП СДОП ВП ЧРУП ГУНП в Чернігівській області, Перець І. від 23.04.2024 року; рапорт ДОП СДОП ВП ЧРУП ГУНП в Чернігівській області, Савченко С. від 08.05.2024 року; рапорт ДОП ВП ЧРУП ГУНП в Чернігівській області, ОСОБА_3 від 03.05.2024 року; копія довідки про звільнення серії ЖИТ № 16613; копію ухвали Новозаводського районного суду міста Чернігова від 28.07.2023 року про встановлення адміністративного нагляду; копію постанови Новозаводського районного суду міста Чернігова від 13.03.2024 року за ч. 2 ст. 187 КУпАП, суддя дійшла висновку, що в діях ОСОБА_1 наявний склад адміністративних правопорушень, передбачених ч. 2 ст. 187 КУпАП.

Відповідно до ст. 23 КУпАП, адміністративне стягнення є мірою відповідальності і застосовується з метою виховання особи, яка вчинила адміністративне правопорушення, в дусі додержання законів України, поваги до правил співжиття, а також запобігання вчиненню нових правопорушень, як самим правопорушником, так і іншими особами.

Відповідно до ч. 2 ст. 33 КУпАП, при накладенні стягнення враховується характер вчиненого правопорушення, особа правопорушника, ступінь його вини, майновий стан, обставини, що пом`якшують і обтяжують відповідальність.

Вирішуючи питання про накладення адміністративного стягнення щодо ОСОБА_1 , суддя враховує, що він вчинив адміністративні правопорушення у сфері встановлення та здійснення адміністративного нагляду за окремими категоріями раніше судимих осіб; особу та вік правопорушника; обставин, що пом`якшують та обтяжують відповідальність за адміністративне правопорушення, судом не встановлено, тому керуючись ч.2 ст. 36 КУпАП на нього слід накласти адміністративне стягнення, в межах санкції частини другої статті 187 КУпАП, у виді штрафу.

Судовий збір у провадженні по справі про адміністративне правопорушення в сумі 605 грн 60 коп підлягає стягненню із ОСОБА_1 на користь держави.

На підставі викладеного, керуючись статтями 23, 33-36, 40-1, 187, 283, 284, 289 КУпАП, суддя,

ПОСТАНОВИЛА :

ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , визнати винуватим у вчиненні адміністративних правопорушень, передбачених ч. 2 ст. 187 КУпАП та накласти на нього адміністративне стягнення у виді штрафу на користь держави в розмірі п`ятнадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що становить 255 гривень (отримувач коштів: ГУК у Черніг. обл./тг м. Чернігів/21081100, код отримувача (код ЄДРПОУ): 37972475, банк отримувача: Казначейство України (ел.адм.подат.), рахунок отримувача: UA288999980313000106000025739, код класифікації доходів бюджету 21081100, код ЄДРПОУ 02894483).

Стягнути із ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , на користь держави судовий збір у розмірі 605 грн 60 коп в дохід Державного бюджету (отримувач коштів - ГУК у м. Києві/м.Київ/22030106, код отримувача (код за ЄДРПОУ) - 37993783, банк отримувача Казначейство України, МФО 899998, рахунок отримувача UA908999980313111256000026001, код класифікації доходів бюджету 22030106).

Постанова може бути оскаржена до Чернігівського апеляційного суду через Новозаводський районний суд міста Чернігова особою, щодо якої її винесено, протягом десяти днів з дня її винесення.

Суддя: С. М. Ченцова

СудНовозаводський районний суд м.Чернігова
Дата ухвалення рішення30.05.2024
Оприлюднено04.06.2024
Номер документу119449618
СудочинствоАдмінправопорушення
КатегоріяАдміністративні правопорушення, що посягають на встановлений порядок управління Порушення правил адміністративного нагляду

Судовий реєстр по справі —751/4345/24

Постанова від 30.05.2024

Адмінправопорушення

Новозаводський районний суд м.Чернігова

Ченцова С. М.

Постанова від 20.05.2024

Адмінправопорушення

Новозаводський районний суд м.Чернігова

Ченцова С. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні