Постанова
від 05.10.2010 по справі 2а-7382/10/1070
КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М   У К Р А Ї Н И

м. Київ

5 жовтня 2010 року                                                                              № 2а-7382/10/1070  

Київський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого  судді      -       Журавель В.О.,

при секретарі                -       Горбуновій К.С.,

за участю:

представник позивача        -  не прибув,

представника відповідача  -  не прибув,

розглянувши у  відкритому судовому засіданні адміністративну справу

за позовом

Рокитнянської міжрайонної державної податкової інспекції з Таращанським відділенням

до

про

Сільськогосподарського виробничого кооперативу «Мрія»

припинення юридичної особи,

                                   ВСТАНОВИВ:

Рокитнянська міжрайонна державна податкова інспекція з Таращанським відділенням (далі ? позивач) звернулася до суду 31.09.2010 з позовом до Сільськогосподарського виробничого кооперативу «Мрія» (далі - відповідач) про припинення юридичної особи.

Позовні вимоги позивач обґрунтовує тим, що відповідач підприємницької діяльності не здійснює, не виконує передбачені законом обов’язки щодо подання до державного податкового органу відповідно до законів податкових декларацій та інших документів і відомостей, що пов’язані з обчисленням і сплатою податків і зборів (обов’язкових платежів), звітність не подає більше одного року, тому слід припинити юридичну особу.

Сторони були належним чином повідомлені про дату, час та місце судового розгляду. У призначений день і час до суду сторони не прибули. Представник позивача подав до суду клопотання про розгляд справи без його участі.

Представник відповідача до суду повторно не прибув, про причини неприбуття суд не повідомив. Судове повідомлення неодноразово надсилалося відповідачу за адресою його місцезнаходження згідно з даними Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.

Місцезнаходженням юридичної особи є адреса органу або особи, які відповідно до установчих документів юридичної особи чи закону виступають від її імені (стаття 93 Цивільного кодексу України, стаття 1 Закону України від 15.05.2003 №755-IV “ Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців ” ).

Відповідно до статті 16 Закону України  “Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців” від 15.05.2003 № 755-IV єдиний державний реєстр створюється з метою забезпечення органів державної влади, а також учасників цивільного обороту достовірною інформацією про юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців. В Єдиному державному реєстрі містяться відомості про юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, зокрема про адресу місцезнаходження юридичної особи чи адресу місця проживання фізичної особи. Згідно зі статтею 18 вказаного Закону якщо відомості, які підлягають внесенню до Єдиного державного реєстру, були внесені до нього, то такі відомості вважаються достовірними. Відповідно до частини восьмої статті 35 Кодексу адміністративного судочинства України вважається, що повістку вручено юридичній особі, якщо вона доставлена за адресою, внесеною до відповідного державного реєстру.

За таких обставин суд вважає відповідача повідомленим належним чином, а його неприбуття в судове засідання не є перешкодою для розгляду справи, у зв’язку з чим ухвалив здійснювати розгляд справи за відсутності відповідача (частина друга статті 128 Кодексу адміністративного судочинства України).

Відповідач відзиву на позовну заяву, заперечень проти позову, будь-яких пояснень, заяв чи клопотань суду не надав. За таких обставин справа розглядалась судом за наявними в ній матеріалами і доказами.

Дослідивши матеріали справи, суд дійшов висновку, що позов підлягає задоволенню з таких підстав:

Сільськогосподарський виробничий кооператив «Мрія» є юридичною особою, що зареєстрована  Таращанською райдержадміністрацією Київської області 11.03.2004 і включена до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців (ідентифікаційний код юридичної особи 04529529) із зазначенням місцезнаходження юридичної особи: вул. Комсомольська, 1, с. Володимирівка, Таращанський район, Київська область, 09514.

Відповідач як платник податків перебуває на податковому обліку Рокитнянської міжрайонної державної податкової інспекції Київської області з 11.06.1997 за №169, що підтверджується довідкою від 17.03.2004 № 013.

Відповідно до статті 9 Закону України від 25.06.1991 №1251-ХІІ “Про систему оподаткування” платники податків і зборів (обов’язкових платежів) зобов’язані: вести бухгалтерський облік, складати звітність про фінансово-господарську діяльність і забезпечувати її зберігання у терміни, встановлені законами; подавати до державних податкових органів та інших державних органів відповідно до законів декларації, бухгалтерську звітність та інші документи і відомості, пов’язані з обчисленням і сплатою податків і зборів (обов’язкових платежів); сплачувати належні суми податків і зборів (обов’язкових платежів) у встановлені законами терміни; допускати посадових осіб державних податкових органів до обстеження приміщень, що використовуються для одержання доходів чи пов’язані з утриманням об’єктів оподаткування, а також для перевірок з питань обчислення  і  сплати податків і зборів (обов’язкових платежів).

Згідно з частиною 8 статті 19 Господарського кодексу України усі суб’єкти господарювання зобов’язані здійснювати первинний (оперативний) та бухгалтерській облік результатів своєї роботи, складати статистичну інформацію, а також надавати відповідно до вимог закону фінансову звітність та статистичну інформацію щодо своєї господарської діяльності, інші дані, визначені законом.

Судом установлено, що відповідач не звітується з 20.09.2003 (підтверджується  довідкою від 26.07.2010 № 63). Таким чином, строк, упродовж якого відповідач не подає звітність до податкового органу, перевищує один рік. Заборгованість по платежах до бюджету, згідно з довідкою від  22.07.2010 № 71,   у відповідача відсутня.

Відповідно до вимог частини другої статті 38 Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців” неподання протягом року органам державної податкової служби податкових декларацій, документів фінансової звітності є  підставою для постановлення судового рішення щодо припинення діяльності юридичної особи, що не пов’язано з банкрутством.

Юрисдикція адміністративних судів поширюється на спори за зверненням суб’єкта владних повноважень у випадках, встановлених законом (п.4 ч.1 ст. 17 КАС України).

Згідно з вимогами пункту 17 статті 11 Закону України “ Про державну податкову службу в Україні ” органи державної податкової служби у випадках, в межах компетенції та у порядку, встановлених законами України, мають право звертатися у передбачених законом випадках до судових органів із заявою (позовною заявою) про скасування державної реєстрації суб’єкта підприємницької діяльності.

Відповідно до частин 1 та 6 статті 59 Господарського кодексу України припинення діяльності суб’єкта господарювання здійснюється шляхом його ліквідації за рішенням суду з підстав скасування державної реєстрації такого суб’єкта господарювання.

Статтею 11 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюється на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Згідно зі статтею 71 цього Кодексу кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім розгляду справ про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб’єкта владних повноважень.

Суб’єкт владних повноважень повинен надати суду всі наявні у нього документи та матеріали, які можуть бути використані як докази у справі.

Якщо особа, яка бере участь у справі, без поважних причин не надасть докази на пропозицію суду для підтвердження обставин, на які вона посилається, суд вирішує справу на підставі наявних доказів.

Відповідач на пропозицію суду надати заперечення проти позову та докази, що їх підтверджують, викладену в ухвалах про відкриття провадження в адміністративній справі та про закінчення підготовчого провадження, жодних заперечень проти позову або доказів, що спростовують твердження позивача не надав.

Ураховуючи наведене, суд дійшов висновку, що позовні вимоги є обґрунтованими та підлягають задоволенню, а діяльність юридичної особи – Сільськогосподарського виробничого кооперативу «Мрія» - підлягає припиненню (що не пов’язано з банкрутством).

Частиною першою статті 38 Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців” встановлено, що суд, який постановив рішення про припинення юридичної особи, що не пов’язане з банкрутством юридичної особи, у день набрання таким рішенням законної сили направляє його копію державному реєстратору за місцезнаходженням юридичної особи для внесення до Єдиного державного реєстру запису про судове рішення.

Відповідно до частини другої статті 94 Кодексу адміністративного судочинства України якщо судове рішення ухвалене на користь сторони - суб’єкта владних повноважень, суд присуджує з іншої сторони всі здійснені нею документально підтверджені судові витрати, пов’язані із залученням свідків та проведенням судових експертиз. Позивач не надав суду доказів понесення ним судових витрат, тому підстави для присудження на його користь судових витрат відсутні.

Керуючись ч. 2 ст. 38 Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців”, ст.ст. 11, 14, 70, 71, 72, 86, 94, 159-163, 167, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

П О С Т А Н О В И В:

Позов задовольнити.

Припинити юридичну особу Сільськогосподарського виробничого кооперативу «Мрія» (місцезнаходження: 09514, Київська область, с. Володимирівка, вул. Комсомольська, 1, Таращанський район,  ідентифікаційний код 04529529 ).

У день набрання цією постановою законної сили направити її копію державному реєстратору  за місцем реєстрації фізичної особи - підприємця.

Право, порядок і строки апеляційного оскарження визначено ст.ст.185-186 КАС України.

Постанова набирає законної сили в порядку, встановленому статтею 254 Кодексу адміністративного судочинства України. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Апеляційна скарга на постанову суду подається до Київського апеляційного адміністративного суду через Київський окружний адміністративний суд.  

Згідно з частиною другою статті 186 Кодексу адміністративного судочинства України апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 цього Кодексу, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Суддя                                                                                                             Журавель В.О.

Дата ухвалення рішення05.10.2010
Оприлюднено08.11.2010
Номер документу11947275
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-7382/10/1070

Постанова від 05.10.2010

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Журавель В.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні