Ухвала
від 04.06.2024 по справі 210/1132/24
ДЗЕРЖИНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.КРИВОГО РОГУ

Справа № 210/1132/24

Провадження № 1-кс/210/924/24

У Х В А Л А

іменем України

04 червня 2024 року слідчий суддя Дзержинського районного суду м. Кривого Рогу Дніпропетровської області ОСОБА_1 за участю секретаря ОСОБА_2 , розглянувши клопотання старшого слідчого відділу СУ ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_3 в рамках кримінального провадження №42024042060000014 від 21.02.2024 року, за ознаками складу кримінального правопорушення, передбаченого ч. 5 ст. 191, ч. 3 ст. 28 ч. 1 ст. 366 КК України, про тимчасовий доступ до речей та документів,-

В С Т А Н О В И В :

Старший слідчий відділу СУ ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_3 звернувся до суду з клопотанням про тимчасовий доступ до речей та документів.

В обґрунтування заявленого клопотання зазначив, що Слідчими СВ ВП № 2 КРУП ГУНП в Дніпропетровській області здійснюється досудове розслідування у кримінальному упровадженні №42024042060000014 від 21.02.2024 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 5 ст. 191, ч. 3 ст. 28

ч. 1 ст. 366 КК України.

Процесуальне керівництво у кримінальному провадженні здійснюється прокурорами Криворізької південної окружної прокуратури.

Досудовим розслідування встановлено, що рішенням виконкому ІНФОРМАЦІЯ_1 від 30.11.2022 №1517 «Про бюджет ІНФОРМАЦІЯ_2 на 2023 рік» зі змінами передбачено виділення бюджетних коштів на реалізацію Програми розвитку системи цивільного захисту в м. Кривому Розі на 2016 - 2026 роки. Протягом 2023 року ІНФОРМАЦІЯ_3 як головним розпорядником бюджетних коштів на виконання вказаної вище Програми виділено ІНФОРМАЦІЯ_4 бюджетних коштів на загальну суму 144 197 600 грн.

Також встановлено, що на території м. Кривого Рогу Дніпропетровської області, точний час досудовим розслідуванням не встановлено, але не пізніше 19.04.2023 створено організовану групу з числа службових осіб органів місцевого самоврядування, а також приватних суб`єктів господарювання, які зорганізувались з метою незаконного заволодіння коштами місцевого бюджету, які виділено ІНФОРМАЦІЯ_3 , призначеними для проведення будівельних робіт із ремонту укриттів у закладах освіти Тернівського району м. Кривого Рогу.

Зокрема, встановлено, що громадянка ОСОБА_4 , будучи начальником ІНФОРМАЦІЯ_5 , діючи з корисливих мотивів, з метою отримання незаконного прибутку, усвідомлюючи та розуміючи суспільно небезпечні наслідки своїх дій та бажаючи їх настання, зорганізувавшись з ОСОБА_5 , який обіймає посаду директора комунального позашкільного навчального закладу « ІНФОРМАЦІЯ_6 » Криворізької міської ради та є співмешканцем ОСОБА_4 , створили стійке злочинне об`єднання з метою систематичного вчинення тяжких, особливо тяжких злочинів, спрямованих на заволодіння бюджетними коштами, виділеними на проведення будівельних робіт із ремонту укриттів в закладах освіти Тернівського району м. Кривого Рогу.

ОСОБА_4 та ОСОБА_5 розробили план вчинення злочинів, який полягав у наступному:

1) завищення в проектно-кошторисній документації (локальний кошторис, договірна ціна) очікуваної вартості предмета закупівель шляхом внесення до офіційних документів завідомо неправдивих відомостей щодо вартості матеріальних ресурсів;

2) залучення до проведення робіт підконтрольних організаторам злочинної групи заздалегідь узгоджених суб`єктів господарювання;

3) завищення вартості матеріальних ресурсів, використаних під час виконання робіт, шляхом відображення у звітній документації з будівництва (локальні кошториси, акти виконаних робіт, довідки про вартість виконаних робіт, відомості ресурсів) завідомо неправдивих відомостей щодо вартості матеріальних ресурсів, використаних під час виконання робіт;

4) забезпечення здійснення фінансових операцій з бюджетними грошовими коштами, а саме перерахування бюджетних коштів на рахунки підконтрольних суб`єктів господарювання, переведення грошових коштів у готівку та їх розподіл між співучасниками відповідно до їх ролі у складі організованої злочинної групи.

ОСОБА_4 у невстановлений органами досудового розслідування час, але не пізніше 19.04.2023 залучила до злочинної діяльності ОСОБА_6 як виконавця у складі організованої групи, яка є бухгалтером ІНФОРМАЦІЯ_5 та уповноваженою особою з питань закупівель.

Крім того, ОСОБА_4 спільно з ОСОБА_6 залучили для здійснення злочинної діяльності ФОП ОСОБА_7 .

В свою чергу, ОСОБА_5 у невстановлений органами досудового розслідування час, але не пізніше 19.04.2023, знаходячись у невстановленому органами досудового розслідування місці на території м. Кривого Рогу Дніпропетровської області, попередньо узгодивши свої дії з ОСОБА_4 , залучив до злочинної діяльності ОСОБА_8 , ОСОБА_9 та ОСОБА_10 , з якими підтримував стабільні, довірливі, тривалі за часом дружні стосунки. Досягнувши між собою домовленості про здійснення систематичної протиправної діяльності, визнавши лідером ОСОБА_4 та погодившись, що підготовка до вчинення кримінальних правопорушень, їх безпосереднє скоєння будуть відбуватися виключно за вказівкою ОСОБА_4 та координації нею злочинних дій учасників організованої групи, учасники групи почали втілювати у життя заздалегідь розроблений ОСОБА_4 та ОСОБА_5 злочинний план, яким передбачено розподіл функцій та ролей кожного учасника організованої групи. При цьому кожен із вищезазначених учасників групи усвідомлював свою безпосередню участь в організованій групі, був обізнаний про свої особисті роль та функції у вчинюваних ними кримінальних правопорушеннях, усвідомлював факт існування злочинної організованої злочинної групи та надав згоду на участь у вчиненні кримінальних правопорушень саме у складі цієї групи, а конкретними злочинними діями кожен учасник злочинної групи підтвердив реальність своїх намірів.

Як організатор та керівник організованої групи ОСОБА_4 поклала на себе виконання наступних обов`язків: розробка плану скоєння кримінальних правопорушень, спрямування, об`єднання та координація зусиль всіх учасників злочинного об`єднання на скоєння тяжких, особливо тяжких злочинів, розподіл функцій та ролей кожного учасника; забезпечення формування завідомо завищеної очікуваної вартості робіт шляхом зазначення в кошторисній документації з будівництва завідомо неправдивих відомостей щодо вартості будівельних матеріалів, забезпечення виділення бюджетних коштів на проведення будівельних робіт та укладання прямих договорів із заздалегідь узгодженими підконтрольними суб`єктами господарювання; організація завищення вартості виконаних робіт у звітній документації з будівництва, документальне забезпечення перерахування бюджетних коштів на рахунки підконтрольних суб`єктів господарювання, безпосередній контроль за проведенням робіт та підписанням актів приймання виконаних робіт, до яких внесено завідомо неправдиві відомості щодо вартості будівельних матеріалів, контроль оплати таких робіт на рахунки підконтрольних суб`єктів господарювання, забезпечення розподілу незаконно отриманих грошових коштів між співучасниками відповідно до розподілених функцій у складі організованої злочинної групи.

На ОСОБА_5 , як на співорганізатора у складі організованої групи, покладено виконання наступних обов`язків: залучення до злочинної діяльності інших співучасників, забезпечення формування завідомо завищеної очікуваної вартості робіт шляхом зазначення в кошторисній документації з будівництва завідомо неправдивих відомостей щодо вартості будівельних матеріалів, комунікація з розпорядником бюджетних коштів в особі начальника відділу освіти ОСОБА_4 та бухгалтера ОСОБА_6 щодо безперешкодного залучення заздалегідь узгоджених підконтрольних суб`єктів господарювання для здійснення робіт за бюджетні кошти, забезпечення виконання робіт за бюджетні кошти, закупівля будівельних матеріалів, організація роботи на об`єктах будівництва, складання звітної документації з будівництва, в якій вказані завищена вартість будівельних матеріалів, приймання звітів про результати виконання робіт, забезпечення здійснення фінансових операцій із грошовими коштами, одержаними злочинним шляхом, розподіл грошових коштів між співучасниками у складі організованої злочинної групи, а саме надавав частину грошових коштів як «відкату» ОСОБА_4 та ОСОБА_6 , іншу частину грошових коштів розподіляв між іншими співучасниками у складі організованої групи.

На ОСОБА_6 , яка є бухгалтером ІНФОРМАЦІЯ_5 , а також уповноваженою особою на проведення процедур закупівель за бюджетні кошти, як на виконавця у складі організованої групи, покладено виконання наступних обов`язків: виконання вказівок ОСОБА_4 щодо проведення процедур закупівель та залучення підконтрольних організаторам суб`єктів господарювання до виконання робіт за бюджетні кошти, здійснення комунікації з іншими співучасниками у складі організованої групи щодо документального забезпечення завищення вартості виконаних робіт у звітній документації з будівництва, документальне забезпечення перерахування бюджетних коштів на рахунки підконтрольних суб`єктів господарювання, отримання від співвиконавців у складі організованої злочинної групи грошових коштів, здобутих злочинним шляхом, та передання їх організатору ОСОБА_4 .

ОСОБА_6 звітувала про результати виконання покладених на неї функцій у складі злочинної групи безпосередньо перед ОСОБА_4 .

На ОСОБА_8 , який є директором та засновником ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 », як на виконавця у складі організованої групи, покладено виконання наступних обов`язків: здійснення комунікації із розпорядником бюджетних коштів в особі ОСОБА_4 та ОСОБА_6 щодо залучення ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » до проведення робіт за бюджетні кошти, безпосереднє проведення робіт на об`єктах будівництва, забезпечення завищення фактичної вартості робіт шляхом внесення до звітної документації з будівництва завідомо неправдивих відомостей щодо вартості будівельних матеріалів, проведення закупівлі будівельних матеріалів, організація роботи на об`єктах будівництва, здійснення фінансових операцій із грошовими коштами, одержаними злочинним шляхом, налагодження корупційних зв`язків з представниками правоохоронних органів з метою недопущення документування діяльності організованої злочинної групи.

ОСОБА_8 звітував безпосередньо перед організаторами ОСОБА_4 та ОСОБА_5 , брав участь у розподілі коштів, здобутих злочинним шляхом, між співучасниками злочинної групи, а саме надавав частину грошових коштів як «відкату» ОСОБА_6 та ОСОБА_4 , іншу частину грошових коштів розподіляв між співвиконавцями у складі організованої групи.

На ОСОБА_9 , який є фізичною особою-підприємцем, як на виконавця у складі організованої групи, покладено виконання наступних обов`язків: здійснення комунікації із розпорядником бюджетних коштів в особі ОСОБА_4 через співорганізатора ОСОБА_5 щодо залучення ФОП « ОСОБА_9 » до проведення робіт за бюджетні кошти, безпосереднє проведення робіт на об`єктах будівництва, забезпечення завищення фактичної вартості робіт шляхом внесення до звітної документації з будівництва завідомо неправдивих відомостей щодо вартості будівельних матеріалів, проведення закупівлі будівельних матеріалів, організація роботу на об`єктах будівництва, здійснення фінансових операцій із грошовими коштами, одержаними злочинним шляхом.

ОСОБА_9 звітував про результати виконання покладених на нього функцій у складі злочинної групи безпосередньо перед ОСОБА_5 .

На ОСОБА_10 , який є фізичною особою-підприємцем, як на виконавця у складі організованої групи, покладено виконання наступних обов`язків: здійснення комунікації із розпорядником бюджетних коштів в особі ОСОБА_4 через співорганізатора ОСОБА_5 щодо залучення ФОП « ОСОБА_10 » до проведення робіт за бюджетні кошти забезпечення проведення робіт на об`єктах будівництва, забезпечення завищення фактичної вартості робіт шляхом внесення до звітної документації з будівництва завідомо неправдивих відомостей щодо вартості будівельних матеріалів, здійснення фінансових операцій із грошовими коштами, одержаними злочинним шляхом.

ОСОБА_10 звітував про результати виконання покладених на нього функцій у складі злочинної групи безпосередньо перед ОСОБА_5 .

Учасники злочинної групи у злочинній діяльності з метою незаконного заволодіння бюджетними коштами використовували наступні суб`єкти господарювання: ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), ФОП ОСОБА_9 ( НОМЕР_2 ), ФОП ОСОБА_10 ( НОМЕР_3 ), ФОП ОСОБА_7 .

Механізм незаконного заволодіння бюджетними коштами полягав у завищенні в проектно-кошторисній документації (локальний кошторис, договірна ціна) очікуваної вартості предмета закупівель шляхом внесення до офіційних документів завідомо неправдивих відомостей щодо вартості матеріальних ресурсів; залучення до проведення робіт підконтрольних організаторам злочинної групи заздалегідь узгоджених суб`єктів господарювання; завищення вартості матеріальних ресурсів, використаних під час виконання робіт, шляхом відображення у звітній документації з будівництва (акти виконаних робіт, довідки про вартість виконаних робіт, відомості ресурсів) завідомо неправдивих відомостей щодо вартості матеріальних ресурсів, використаних під час виконання робіт; здійснення фінансових операцій з бюджетними грошовими коштами, а саме перерахування бюджетних коштів на рахунки підконтрольних суб`єктів господарювання, переведення грошових коштів у готівку та їх розподіл між співучасниками відповідно до їх ролі у складі злочинної групи.

У рамках досудового розслідування встановлено, що учасники організованої групи, реалізуючи єдиний злочинний умисел, спрямований на заволодіння бюджетними коштами в особливо великих розмірах, внесли до звітної документації з будівництва (локальних кошторисів, договірної ціни та ін.) завідомо неправдиві відомості щодо вартості матеріальних ресурсів, які використовувались під час проведення робіт на 18 об`єктах будівництва.

Внаслідок завищення вартості виконаних робіт за вказаними вище об`єктами на рахунки учасників злочинного об`єднання, відкритих для ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 »,

ФОП ОСОБА_9 , ФОП ОСОБА_10 надмірно перераховано бюджетних коштів на 1 115 799 (один мільйон сто п`ятнадцять тисяч сімсот дев`яносто дев`ять) гривень.

Досудовим розслідуванням встановлено, що перерахування бюджетних коштів за вказаними договорами від замовника здійснювалось на розрахункові рахунки

ФОП ОСОБА_11 (код ЄРДПОУ НОМЕР_4 ):

- НОМЕР_5 ;

- НОМЕР_6 ;

- НОМЕР_7 ;

- НОМЕР_8 ;

З метою виявлення та фіксації відомостей про обставини вчинення кримінального правопорушення, відшукання майна, здобутого злочинним шляхом, виникла необхідність у здійсненні тимчасового доступу до документів, що перебувають у володінні АТ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (ЄДРПОУ НОМЕР_9 ), АДРЕСА_1 , а саме:

- належним чином завірених копій виписок про рух грошових коштів по всіх банківських рахунках ФОП ОСОБА_11 (код ЄРДПОУ НОМЕР_4 ): відкритих в АТ АТ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » зокрема рахунків НОМЕР_5 , НОМЕР_6 , НОМЕР_7 , НОМЕР_8 , а також інших відкритих рахунках вказаного суб`єкту за період часу з 01.01.2023 по дату виконання ухвали про тимчасовий доступ до документів.

Вказані документи необхідні слідству з метою встановлення обставин, що підлягають доказуванню у кримінальному провадженні, зокрема обставин здійснення фінансових взаєморозрахунків між вказаними вище суб`єктами господарювання, обставин здійснення легалізації грошових коштів, одержаних злочинним шляхом, встановлення кола осіб, причетних до вчинення кримінальних правопорушень.

Іншим способом довести обставини здійснення фінансових взаєморозрахунків між вказаними вище суб`єктами господарювання, обставини легалізації грошових коштів, одержаних злочинним шляхом, окрім як шляхом отримання вказаної вище інформації, не можливо.

Іншим способом довести факт заволодіння бюджетними коштами окрім, як шляхом вивчення руху коштів по рахунках вказаних суб`єктів господарювання неможливо, оскільки у загальнодоступних джерелах вказана інформація відсутня.

Слідчий в судове засідання не з`явився, про час та місце розгляду клопотання повідомлений належним чином, надав заяву про розгляд справи за його відсутності.

Згідно ст. 132 ч. 2 КПК України, клопотання про застосування заходів забезпечення кримінального провадження на підставі ухвали слідчого судді подається до місцевого загального суду, у межах територіальної юрисдикції якого знаходиться орган досудового розслідування.

Суд, дослідивши матеріали кримінального провадження, приходить до висновку, що клопотання підлягає задоволенню, з урахуванням наступного.

Вважаю, що заявлене клопотання відповідає вимогам ст. 132, 160 КПК України.

На підставі ч. 2 ст. 163 КПК України слідчий суддя визнав за можливе проводити розгляд клопотання без виклику особи, у володінні якої знаходиться інформація, з огляду на наявність достатніх підстав вважати, що існує реальна загроза зміни або знищення такої інформації.

За змістом ч.1 ст.160 КПК України, сторони кримінального провадження мають право звернутися до слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження із клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів, за винятком зазначених у ст. 161 цього Кодексу.

Тимчасовий доступ до речей і документів є одним із заходів забезпечення кримінального провадження, який застосовується з метою дієвості цього провадження (ст. 131 КПК України). Згідно ст. 159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею судом, вилучити їх (здійснити виїмку).

В силу положень ч. ст. 163 КПК України слідчий суддя, суд розглядає клопотання за участю сторони кримінального провадження, яка подала клопотання, та особи, у володінні якої знаходяться речі, документи, крім випадків, передбачених частиною другою цієї статті. Неприбуття за судовим викликом особи, у володінні якої знаходяться речі і документи, без поважних причин або неповідомлення нею про причини неприбуття не є перешкодою для розгляду клопотання.

Відповідно до ч. 2, 4, 5 ст. 132 КПК України, клопотання про застосування заходів забезпечення кримінального провадження на підставі ухвали слідчого судді подається до місцевого загального суду, у межах територіальної юрисдикції якого знаходиться орган досудового розслідування. Для оцінки потреб досудового розслідування слідчий суддя або суд зобов`язаний врахувати можливість без застосованого заходу забезпечення кримінального провадження отримати речі і документи, які можуть бути використані під час судового розгляду для встановлення обставин у кримінальному провадженні. Під час розгляду питання про застосування заходів забезпечення кримінального провадження сторони кримінального провадження повинні подати слідчому судді або суду докази обставин, на які вони посилаються.

Судом встановлено, що Слідчими СВ ВП № 2 КРУП ГУНП в Дніпропетровській області здійснюється досудове розслідування у кримінальному упровадженні №42024042060000014 від 21.02.2024 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 5 ст. 191, ч. 3 ст. 28 ч. 1 ст. 366 КК України.

Процесуальне керівництво у кримінальному провадженні здійснюється прокурорами Криворізької південної окружної прокуратури.

Згідно з ч.5 ст.163 КПК України слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: 1) перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; 2) самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; 3) не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.

Ураховуючи специфіку формату зберігання інформації, що передбачена у п.8 ч.1 ст. 162 КПК України, надання доступу до відповідних документів (тобто надання можливості ознайомитися з ними та зробити з них копії) може здійснюватися як безпосередньо у особи, що знаходиться у її особистому володінні або базі персональних даних, яка знаходиться у володільця персональних даних, так і шляхом надання доступу до відповідних документів уповноваженому на зняття інформації з транспортних телекомунікаційних мереж підрозділу правоохоронного органу через відповідні інформаційні системи відповідно до встановлення порядку з обов`язковим наданням копії ухвали слідчого судді відповідному оператору (п. 2 п.17 Інформаційного листа ВССУ № 223-558/0/4-13 від 05.04.2013 «про деякі питання здійснення слідчим суддею суду першої інстанції судового контролю за дотриманням прав, свобод, та інтересів осіб під час застосування заходів забезпечення кримінального провадження ).

Статтею 159 та ст. 162 КПК передбачено такий захід забезпечення кримінального провадження як тимчасовий доступ до документів, персональні дані особи, що знаходяться у її особистому володінні або в базі персональних даних, яка знаходиться у володільця персональних даних. Наведені норми передбачають отримання слідчим, прокурором інформації з метою перевірки факту причетності до події кримінального правопорушення та визначення кола осіб, які можуть бути причетні до вчинення даного кримінального правопорушення.

Відповідно до п. 3 ч. 1 ст. 62 Закону України «Про банки та банківську діяльність» передбачено надання інформації банками Національній поліції на їх письмову вимогу стосовно операцій за рахунками конкретної юридичної особи або фізичної особи суб`єкта підприємницької діяльності за конкретний проміжок часу.

Відповідно до ст. 60 Закону України «Про банки та банківську діяльність» встановлено, що інформація про банки чи клієнтів, що збирається під час проведення банківського нагляду, становить банківську таємницю. До видів інформації, які становлять банківську таємницю, зокрема відносяться: відомості про банківські рахунки.

В зв`язку з тим, що в інший спосіб встановити особу (осіб) причетних до кримінальних правопорушень, а також довести вищезазначені обставини не можливо, оскільки інформацією про банківські рахунки володіє лише АТ « ІНФОРМАЦІЯ_8 », а їх вилучення, відповідно до ч. 1 ст. 159, п. 5 ч. 1 ст. 162 КПК України, можливе лише у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, оскільки вони становлять охоронювану законом таємницю. Вказані документи мають значення для встановлення обставин у кримінальному проваджені, а саме з метою повного, всебічного і об`єктивного розслідування обставин які підлягають доказуванню у досудовому розслідуванні.

Частиною 6 ст.163КПК України визначено, що слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, якщо сторона кримінального провадження, крім обставин, передбачених частиною п`ятою цієї статті, доведе можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.

Слідчий суддя приходить до висновку, що у клопотанні доведено можливість використання як доказів документів та інформації, що містять охоронювану законом таємницю, у цьому кримінальному провадженні за попередньою правовою кваліфікацією кримінальних правопорушень, передбачених за передбачених ч. 5 ст. 191, ч. 3 ст. 28 ч. 1 ст. 366 КК України, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих документів, а їх вилучення необхідне для досягнення мети отримання доступу до речей і документів, окрім того, вилучення вищезазначених документів необхідне для дослідження та використання під час проведення судових експертиз, з метою встановлення кола осіб, причетних до вчинення злочинних діянь.

У клопотанні доведено наявність достатніх підстав вважати, що відомості які містяться в документах та які знаходяться у володінні АТ « ІНФОРМАЦІЯ_8 », мають значення для встановлення обставин кримінального правопорушення і можуть бути доказами під час судового розгляду.

За таких обставин, слідчий суддя вважає, що у клопотанні доведено достатніх підстав вважати, що є необхідність тимчасового доступу та вилучення належним чином завірених копій документів, оскільки вони самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами мають суттєве значення для встановлення важливих обставин, а саме у кримінальному провадженні з правовою кваліфікацією кримінального правопорушення за ч. 5 ст. 191, ч. 3 ст. 28 ч. 1 ст. 366 КК України.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 110,159,161-166, 309,369-372,395 КПК України, слідчий суддя, -

УХВАЛИВ:

Клопотання старшого слідчого відділу СУ ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_3 в рамках кримінального провадження №42024042060000014 від 21.02.2024 року, за ознаками складу кримінального правопорушення, передбаченого ч. 5 ст. 191, ч. 3 ст. 28 ч. 1 ст. 366 КК України, про тимчасовий доступ до речей та документів задовольнити.

Надати дозвіл на здійснення тимчасового доступу до документів, що перебувають у володінні АТ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (ЄДРПОУ НОМЕР_9 ), АДРЕСА_1 , а саме:

- належним чином завірених копій виписок про рух грошових коштів по всіх банківських рахунках ФОП ОСОБА_11 (код ЄРДПОУ НОМЕР_4 ): відкритих в АТ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » зокрема рахунків НОМЕР_5 , НОМЕР_6 , НОМЕР_7 , НОМЕР_8 , а також інших відкритих рахунках вказаного суб`єкту за період часу з 01.01.2023 по дату виконання ухвали про тимчасовий доступ до документів, з можливістю вилучення засвідчених належним чином копій вищевказаних документів в паперовому вигляді, а також в електронному вигляді (СD-диск) у відділені АТ « ІНФОРМАЦІЯ_8 », розташованого за адресою: АДРЕСА_2 .

Зобов`язати АТ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » виготовити на паперовому та/або електронному носії відповідні документи для здійснення їх виїмки.

Надати розпорядження відповідним посадовим особам АТ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (ЄДРПОУ НОМЕР_9 ), АДРЕСА_1 - забезпечити тимчасовий доступ до вищевказаних документів.

Виконання ухвали про надання дозволу на тимчасовий доступ до речей та документів надати прокурорам групи прокурорів та слідчим групи слідчих у кримінальному провадженні №42024042060000014 від 21.02.2024 року.

Визначити строк дії ухвали тривалістю 60 (шістдесят) днів, який обраховувати з дня постановлення ухвали слідчим суддею.

Невиконання даної ухвали з боку осіб, яким надано розпорядження, тягне за собою наслідки, передбачені ст. 166 КПК України.

Ухвала оскарженню не підлягає і заперечення проти неї можуть бути подані під час підготовчого провадження в суді.

Слідчий суддя: ОСОБА_1

СудДзержинський районний суд м.Кривого Рогу
Дата ухвалення рішення04.06.2024
Оприлюднено07.06.2024
Номер документу119547514
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —210/1132/24

Ухвала від 04.06.2024

Кримінальне

Дзержинський районний суд м.Кривого Рогу

Літвіненко Н. А.

Ухвала від 04.06.2024

Кримінальне

Дзержинський районний суд м.Кривого Рогу

Літвіненко Н. А.

Ухвала від 04.06.2024

Кримінальне

Дзержинський районний суд м.Кривого Рогу

Літвіненко Н. А.

Ухвала від 04.06.2024

Кримінальне

Дзержинський районний суд м.Кривого Рогу

Літвіненко Н. А.

Ухвала від 04.06.2024

Кримінальне

Дзержинський районний суд м.Кривого Рогу

Літвіненко Н. А.

Ухвала від 24.05.2024

Кримінальне

Дзержинський районний суд м.Кривого Рогу

Літвіненко Н. А.

Ухвала від 24.05.2024

Кримінальне

Дзержинський районний суд м.Кривого Рогу

Літвіненко Н. А.

Ухвала від 24.05.2024

Кримінальне

Дзержинський районний суд м.Кривого Рогу

Літвіненко Н. А.

Ухвала від 24.05.2024

Кримінальне

Дзержинський районний суд м.Кривого Рогу

Літвіненко Н. А.

Ухвала від 24.05.2024

Кримінальне

Дзержинський районний суд м.Кривого Рогу

Літвіненко Н. А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні