Рішення
від 03.06.2024 по справі 209/7967/23
ДНІПРОВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ДНІПРОДЗЕРЖИНСЬКА

Справа № 209/7967/23

Провадження № 2/209/202/24

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

03 червня 2024 року м. Кам`янське

Дніпровський районний суд м. Дніпродзержинська Дніпропетровської області в складі: головуючого судді Решетник Т.О.,

за участю секретаря судового засідання - Рябухи Н.В.,

розглянувши вприміщенні Дніпровськогорайонного судум.Дніпродзержинська Дніпропетровськоїобласті впорядку спрощеногопозовного провадженнябез викликусторін (уписьмовому провадженні)цивільну справуза позовомДепартаменту соціальної політики Кам`янської міської ради до ОСОБА_1 , про стягнення надміру отриманих коштів державної допомоги, -

ВСТАНОВИВ:

Короткий зміст позовних вимог.

22.12.2023 представник позивача Департаменту соціальної політики Кам`янської міської ради Людмила Кравчук, звернулася до суду з позовом до ОСОБА_1 , про стягнення надміру отриманих коштів державної допомоги, в якому просить суд: стягнути з ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , РНОКПП НОМЕР_1 , на користь держави в особі департаменту соціальної політики Кам`янської міської ради суму надміру виплаченої тимчасової державної соціальної допомоги непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату у розмірі 12 179,90 грн., а також судовий збір 2684 грн.

Позовні вимоги мотивує тим, що ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , який зареєстрований за адресою: АДРЕСА_1 , перебуває на обліку в Дніпровському управлінні соціального захисту населення департаменту соціальної політики Кам`янської міської ради (далі - Управління) як отримувач тимчасової державної соціальної допомоги непрацюючій особі, яка досягла віку, визначеного частиною першою статті 26 Закону України «Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування», але не набула права на пенсійну виплату у зв`язку з відсутністю страхового стажу, передбаченого нормами зазначеної статті, за наявності в неї не менш як 15 років страхового стажу. 27.01.2020 ОСОБА_1 звернувся до управління із заявою №111 про призначення тимчасової допомоги. Відповідно пункту 5 Порядку №1098 ОСОБА_1 до заяви додав необхідні документи, а саме: -декларація про доходи та майновий стан, від 27.01.2020. В декларації відповідачем зазначено, що доходів він не має; - копія довідки Лівобережного відділу обслуговування громадян у м.Кам`янське (сервісний центр) Управління обслуговування громадян ПФУ в Дніпропетровській області, про наявний страховий стаж ОСОБА_1 , від 21.01.2020 №2/1; - копія трудової книжки ОСОБА_1 , від 03.10.1979 серія НОМЕР_2 ; - копія трудової книжки колхозника ОСОБА_1 , від 03.04.1984 серія НОМЕР_3 . З текстом попередження у бланку наданої заяви, відносно проведення перевірки згідно чинного законодавства України, наведених заявником відомостей про доходи, майно та обставини, що вплинули, або могли вплинути на прийняте рішення щодо надання соціальної допомоги, а також про підстави відмови в призначенні допомоги, або припинення виплати призначеної соціальної допомоги та/або повернення надміру нарахованих коштів, у разі подання неповних чи недостовірних відомостей ОСОБА_1 ознайомлений під особистий підпис. Також у бланку наданої заяви під особистий підпис ОСОБА_1 повідомлений, що в разі зміни обставин, які можуть вплинути на отримання ним соціальної допомоги, компенсації та пільг, він зобов`язаний повідомити органи праці та соціального захисту населення. Рішенням управління від 31.01.2020 на підставі наданих документів та розрахованого середньомісячного сукупного доходу сім`ї, ОСОБА_1 призначено тимчасову допомогу на період з 28.12.2019 по 27.06.2020 у розмірі 1638,00 грн. щомісячно. 30.06.2020 ОСОБА_1 повторно звернувся до управління із заявою №666 про призначення тимчасової допомоги. До заяви додана декларація про доходи та майновий стан від 30.06.2020, в якій як дохід зазначена лише тимчасова допомога у розмірі 1638,00 грн. щомісячно. Рішенням управління від 10.07.2020 на підставі наданих документів та розрахованого середньомісячного сукупного доходу сім`ї, ОСОБА_1 призначено тимчасову допомогу на період з 28.06.2020 по 27.06.2020 у розмірі 1638,00 грн.; з 01.07.2020 по 27.12.2020 у розмірі 1712,00 грн. щомісячно. У зв`язку з підвищенням в Україні прожиткового мінімуму на одну особу в розрахунку на місяць, розпорядженням управління установлений розмір тимчасової допомоги ОСОБА_1 з 01.12.2017 по 27.12.2020 становить 1769,00 грн. Розпорядженням управління ОСОБА_1 був продовжений строк виплати тимчасової допомоги з 28.01.2020 по 31.07.2021 у сумі 1769,00 грн. У результаті перевірки проведеної відділом державних соціальних інспекторів управління в електронній формі згідно з п.1 II розділу Порядку №1098 надання Державною фіскальною службою України інформації з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків про доходи (відсутність доходів), отримані фізичними особами, які звернулись за призначенням державної допомоги, затвердженого наказом Міністерства соціальної політики, Міністерства фінансів України від 04.11.2016 №1287/926, стало відомо, що в III та IV кварталах 2020 року, І кварталі 2021 року ОСОБА_1 нараховані і виплачені доходи під ознакою «заробітна плата» КЗ «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) - Центр розвитку дитини №30 «Мальва» Кам`янської міської ради (код ЄДРПОУ 23065835). На запит управління від 28.01.2021 №08/228 КЗ «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок)- Центр розвитку дитини №30 «Мальва» КМР у довідці про доходи від 01.02.2021 №018 підтвердили працевлаштування ОСОБА_1 з 21.10.2020 на посаду двірника та отримання ним з жовтня 2020 року по січень 2021 року заробітної плати, а з 14.07.2020 по 06.08.2020 йому по договору нараховано 4293,91 грн. прибутку. Зазначає, що в порушення п.8 Порядку №1098 ОСОБА_1 не повідомив управління у десятиденний термін про своє працевлаштування для того, щоб припинити виплату призначеної тимчасової допомоги. Передбачене п.8 Порядку №1098 повідомлення про працевлаштування та припинення виплати тимчасової допомоги до управління не надходило, ні поштовим зв`язком, а ні особисто наданою ОСОБА_1 заявою, яку необхідно було би долучити до особової справи №654591, як підставу для припинення виплати призначеної тимчасової допомоги. На підставі вищевикладеного, 25.02.2021 управлінням прийнято рішення припинити з 01.07.2020 виплату тимчасової допомоги та виставити переплату. Крім того перевіркою встановлено, що ОСОБА_1 при зверненні до управління 30.06.2020 про призначення тимчасової допомоги серед доходів вказав, як зазначено вище, отримання лише тимчасової допомоги, не вказавши при цьому отримання допомоги малозабезпеченим сім`ям у період з лютого по липень 2020 року. Таким чином, ОСОБА_1 не задекларував вищезазначений дохід та це призвело до надмірного нарахування державних коштів. Після перерахунку середньомісячного сукупного доходу сім`ї загальна сума нарахованої ОСОБА_1 тимчасової допомоги у червні 2020 року становить 1556,10 грн. замість виплаченої суми 1638,00 грн. Зазначає, що навмисними діями ОСОБА_1 було спричинено майнову шкоду державі, оскільки відповідно до п.22 Порядку №1098, виплата тимчасової допомоги і відшкодування витрат на її доставку проводяться за рахунок коштів Державного бюджету. Повідомленнями від 22.06.2021 №05/1403 ОСОБА_1 інформований про суму надміру виплаченої допомоги, яка підлягає поверненню до Державного бюджету, та необхідність її відшкодування, однак сума переплати не повернута.

На підставі викладеного вбачається, що права позивача порушені відповідачем і підлягають судовому захисту шляхом стягнення незаконно отриманих грошових коштів тимчасової допомоги в сумі 12 179,90 грн.

Процесуальні дії у справі. Заяви (клопотання) учасників справи.

Ухвалою Дніпровського районного суду м. Дніпродзержинська Дніпропетровської області від 22.01.2024 відкрито провадження в справі за правилами спрощеного позовного провадження без виклику сторін (в письмовому провадженні).

Вказаною ухвалою сторонам встановлено строки для подання відповідних заяв по суті.

Зазначена ухвала направлялася засобами поштового зв`язку позивачу, відповідачу разом з даною ухвалою надсилалась також копія позовної заяви з додатками.

Заперечення щодо розгляду справи за правилами спрощеного позовного провадження до суду від сторін не надходили.

Клопотань від сторін про розгляд справи в судовому засіданні з повідомленням (викликом) сторін не надходило.

Позивач та відповідач про дату, час та місце розгляду справи повідомлялися належним чином.

Оскільки, розгляд справи відбувався в порядку спрощеного провадження без повідомлення (виклику) учасників справи, судове засідання в справі не проводилось та особи, які беруть участь у справі не викликались.

На підставівикладеного, враховуючи те,що розглядсправи здійснюєтьсясудом завідсутності учасниківсправи за правиламиспрощеного позовногопровадження напідставі наявниху судуматеріалів, керуючись ч.2 ст. 247 ЦПК України, фіксування судового процесу за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється.

Судом встановлені наступні факти та відповідні їм правовідносини.

Суд вививши юридичну природу спірних правовідносин і закон, який їх регулює, дослідивши письмові докази, оцінивши їх за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтуються на всебічному, повному та об`єктивному розгляді у судовому процесі всіх обставин справи в їх сукупності, вважає, що позов підлягає задоволенню, виходячи з наступного.

Встановлено, що відповідач ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , перебуває на обліку в Дніпровському управлінні соціального захисту населення департаменту соціальної політики Кам`янської міської ради як отримувач тимчасової державної соціальної допомоги непрацюючій особі, яка досягла віку, визначеного частиною першою статті 26 Закону України «Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування», але не набула права на пенсійну виплату у зв`язку з відсутністю страхового стажу, передбаченого нормами зазначеної статті, за наявності в неї не менш як 15 років страхового стажу.

27.01.2020 ОСОБА_1 звернувся до управління із заявою №111 про призначення тимчасової допомоги.

Відповідно пункту 5 Порядку №1098 ОСОБА_1 до заяви додав необхідні документи, а саме:

-декларація про доходи та майновий стан, від 27.01.2020. В декларації відповідачем зазначено, що доходів він не має.

-копія довідки Лівобережного відділу обслуговування громадян у м.Кам`янське (сервісний центр) Управління обслуговування громадян ПФУ в Дніпропетровській області, про наявний страховий стаж ОСОБА_1 , від 21.01.2020 №2/1;

-копія трудової книжки ОСОБА_1 , від 03.10.1979 серія НОМЕР_2 ;

-копія трудової книжки колхозника ОСОБА_1 , від 03.04.1984 серія НОМЕР_3 .

Рішенням управління від 31.01.2020 на підставі наданих документів та розрахованого середньомісячного сукупного доходу сім`ї, ОСОБА_1 призначено тимчасову допомогу на період з 28.12.2019 по 27.06.2020 у розмірі 1638,00 грн. щомісячно.

30.06.2020 ОСОБА_1 повторно звернувся до управління із заявою №666 про призначення тимчасової допомоги. До заяви додана декларація про доходи та майновий стан від 30.06.2020, в якій як дохід зазначена лише тимчасова допомога у розмірі 1638,00 грн. щомісячно.

Рішенням управління від 10.07.2020 на підставі наданих документів та розрахованого середньомісячного сукупного доходу сім`ї, ОСОБА_1 призначено тимчасову допомогу на період з 28.06.2020 по 27.06.2020 у розмірі 1638,00 грн.; з 01.07.2020 по 27.12.2020 у розмірі 1712,00 грн. щомісячно.

У зв`язку з підвищенням в Україні прожиткового мінімуму на одну особу в розрахунку на місяць, розпорядженням управління установлений розмір тимчасової допомоги ОСОБА_1 з 01.12.2017 по 27.12.2020 становить 1769,00 грн.

Розпорядженням управління ОСОБА_1 був продовжений строк виплати тимчасової допомоги з 28.01.2020 по 31.07.2021 у сумі 1769,00 грн.

У результаті перевірки проведеної відділом державних соціальних інспекторів управління в електронній формі згідно з п.1 II розділу Порядку №1098 надання Державною фіскальною службою України інформації з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків про доходи (відсутність доходів), отримані фізичними особами, які звернулись за призначенням державної допомоги, затвердженого наказом Міністерства соціальної політики, Міністерства фінансів України від 04.11.2016 №1287/926, стало відомо, що в III та IV кварталах 2020 року, І кварталі 2021 року ОСОБА_1 нараховані і виплачені доходи під ознакою «заробітна плата» КЗ «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок)- Центр розвитку дитини №30 «Мальва» Кам`янської міської ради (код ЄДРПОУ 23065835).

На запит управління від 28.01.2021 №08/228 КЗ «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) - Центр розвитку дитини №30 «Мальва» КМР у довідці про доходи від 01.02.2021 №018 підтвердили працевлаштування ОСОБА_1 з 21.10.2020 на посаду двірника та отримання ним з жовтня 2020 року по січень 2021 року заробітної плати, а з 14.07.2020 по 06.08.2020 йому по договору нараховано 4293,91 грн. прибутку.

Відповідно до п.12 Порядку №1098 тимчасова допомога не призначається у разі, коли особа працює, проводить іншу діяльність, пов`язану з отриманням доходу.

Згідно п.8 Порядку №1098, у разі зміни обставин, які можуть вплинути на розмір або порядок отримання тимчасової допомоги, особа зобов`язана не пізніше ніж через десять днів повідомити про це орган соціального захисту населення, який призначив таку тимчасову допомогу.

В порушення п.8 Порядку №1098 ОСОБА_1 не повідомив управління у десятиденний термін про своє працевлаштування для того, щоб припинити виплату призначеної тимчасової допомоги.

Передбачене п.8 Порядку №1098 повідомлення про працевлаштування та припинення виплати тимчасової допомоги до управління не надходило, ні поштовим зв`язком, а ні особисто наданою ОСОБА_1 заявою, яку необхідно було би долучити до особової справи №654591, як підставу для припинення виплати призначеної тимчасової допомоги.

На підставі вищевикладеного, 25.02.2021 управлінням прийнято рішення припинити з 01.07.2020 виплату тимчасової допомоги та виставити переплату.

Також, матеріалами справи підтверджено, що при здійсненні Управлінням перевірки було встановлено, що ОСОБА_1 при зверненні до управління 30.06.2020 про призначення тимчасової допомоги серед доходів вказав, як зазначено вище, отримання лише тимчасової допомоги, не вказавши при цьому отримання допомоги малозабезпеченим сім`ям у період з 01.02.2020 по 31.07.2020 року. Таким чином, ОСОБА_1 не задекларував вищезазначений дохід та це призвело до надмірного нарахування державних коштів.

Після перерахунку середньомісячного сукупного доходу сім`ї загальна сума нарахованої ОСОБА_1 тимчасової допомоги у червні 2020 року становить 1556,10 грн. замість виплаченої суми 1638,00 грн.

Управління здійснено розрахунок надміру отриманих ОСОБА_1 коштів на загальну суму 12179 грн. 90 коп. за період з червня 2020 року по лютий 2021 року.

З метою реалізації права щодо повернення бюджетних коштів у досудовому порядку, на адресу ОСОБА_1 , органом соціального захисту направлялись повідомлення №05/1403 від 22.06.2021, щодо припинення надання та повернення надміру виплачених коштів державної допомоги, з також, визначенням порядку та банківських реквізитів управління щодо самостійного повернення надмірно виплачених бюджетних коштів, проте, станом на день подання позову до суду відповідачем кошти у розмірі 12179 грн. 90 коп. до бюджету добровільно не повернуті.

У зв`язку із чим між сторонами виник спір, який підлягає розгляду в порядку цивільного судочинства.

Оцінка суду доказів та аргументів сторін. Мотиви застосування норм права судом.

Відповідно до ст. 4 ЦПК України, кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до суду за захистом своїх порушених, невизнаних або оспорюваних прав, свобод чи законних інтересів.

За вимогами ст.ст. 12, 81 ЦПК України, кожна сторона повинна довести обставини, які мають значення для справи і на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень, крім випадків, встановлених цим Кодексом. Доказування не може ґрунтуватися на припущеннях.

Порядком призначення тимчасової державної соціальної допомоги непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2017 № 1098 (далі - Порядок), визначає механізм призначення тимчасової державної соціальної допомоги непрацюючій особі, яка досягла віку, визначеного частиною першою статті 26 Закону України Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування, але не набула права на пенсійну виплату у зв`язку з відсутністю страхового стажу, передбаченого нормами зазначеної статті (далі - тимчасова допомога), за наявності в неї не менш як 15 років страхового стажу, та її виплати, кожні шість місяців з урахуванням змін її майнового стану та середньомісячного сукупного доходу і виплачується до досягнення такою особою віку, з якого вона набуває право на пенсійну виплату.

Зі змісту пункту 5 Порядку встановлено, що для призначення тимчасової допомоги особа подає органу соціального захисту населення за зареєстрованим місцем проживання або місцем фактичного проживання такі документи, зокрема, заяву та декларацію про доходи та майновий стан (заповнюється на підставі довідок про доходи кожного члена сім`ї) за останні шість календарних місяців, що передують місяцю звернення за призначенням тимчасової допомоги. Інформація про склад сім`ї особи, яка звернулася за призначенням тимчасової допомоги, зазначається в декларації про доходи та майновий стан. Відповідальність за достовірність наданої інформації покладається на особу, яка звернулася за призначенням тимчасової допомоги.

Зі змісту пункту 8 Порядку встановлено, що у разі зміни обставин, які можуть вплинути на розмір або порядок отримання тимчасової допомоги, особа зобов`язана не пізніше ніж через десять днів повідомити про це органу соціального захисту населення, який призначив таку тимчасову допомогу.

Згідно пункту 12 Порядку, тимчасова допомога не призначається у разі, коли особа працює, провадить іншу діяльність, пов`язану з отриманням доходу;

Згідно пункту 15 Порядку Тимчасова допомога виплачується у грошовій формі щомісяця за поточний місяць за зареєстрованим місцем проживання (місцем фактичного проживання) особи.

Згідно з пунктом 16 Порядку виплата призначеної тимчасової допомоги припиняється, якщо особою приховано відомості або навмисно подано недостовірні дані про її дохід та майновий стан, що вплинуло на призначення тимчасової допомоги і визначення її розміру та внаслідок чого були надміру виплачені кошти, - з місяця, що настає за тим, у якому виявлено зазначені факти.

Відповідно до п. 23 Порядку контроль за правильністю призначення і виплати тимчасової допомоги здійснює орган соціального захисту населення, у тому числі через соціальних інспекторів.

Згідно зпунктом 24Порядку,якщо особоюприховано відомостіабо навмисноподано недостовірнідані проїї дохідта майновийстан,що вплинулона призначеннятимчасової допомогиі визначенняїї розмірута внаслідокчого булинадміру виплаченікошти,органи соціальногозахисту населення: визначаютьобсяг надмірувиплачених коштіві встановлюютьстрок їхповернення залежновід матеріальногостану особи; повідомляютьособі прообсяг надмірувиплачених коштіві строкїх повернення; уразі врахуваннянадміру виплаченихкоштів підчас виплатитимчасової допомогив наступніперіоди напідставі своїхрішень проводятьщомісячні відрахуванняу розмірі,який неперевищує 20відсотків суми,що підлягаєвиплаті; у разі неповернення надміру виплачених коштів добровільно в установлений строк вирішують питання про їх стягнення у судовому порядку.

Згідно з положеннями ч.1, ч. 2 ст.1212 ЦК України, особа, яка набула майно або зберегла його у себе за рахунок іншої особи (потерпілого) без достатньої правової підстави (безпідставно набуте майно), зобов`язана повернути потерпілому це майно. Особа зобов`язана повернути майно і тоді, коли підстава, на якій воно було набуте, згодом відпала. Положення цієї глави застосовуються незалежно від того, чи безпідставне набуття або збереження майна було результатом поведінки набувача майна, потерпілого, інших осіб чи наслідком події.

Частиною 1 ст.1213 ЦК України визначено, що набувач зобов`язаний повернути потерпілому безпідставно набуте майно в натурі.

Відповідно дост.1215ЦК Українислідує,що непідлягає поверненнюбезпідставно набуті: 1)заробітна платаі платежі,що прирівнюютьсядо неї,пенсії,допомоги,стипендії,відшкодування шкоди,завданої каліцтвом,іншим ушкодженнямздоров`яабо смертю,аліменти таінші грошовісуми,надані фізичнійособі якзасіб доіснування,якщо їхвиплата проведенафізичною абоюридичною особоюдобровільно,за відсутностірахункової помилкиз їїбоку інедобросовісності збоку набувача; 2) інше майно, якщо це встановлено законом.

Правильність розрахунків, за якими проведено виплати, а також добросовісність набувача презюмуються, тому тягар доказування рахункової помилки та недобросовісності набувача покладено на платника відповідних грошових сум.

З огляду на вищезазначене, суд приходить до висновку, що позовні вимоги знайшли своє підтвердження в судовому засіданні, є обґрунтованими, доведені та підлягають задоволенню в повному обсязі, оскільки сума тимчасової державної допомоги, яка була отримана відповідачем, отримана ним без достатньої правової підстави, а саме: на підставі недостовірних відомостей, які в подальшому були виявлені позивачем, а тому з відповідача на користь позивача підлягають стягненню кошти, надміру виплачені за призначеною тимчасовою державною соціальною допомогою непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату в розмірі 12179 гривень 90 копійок.

Відповідно до статті 141 ЦПК України суд вважає необхідним стягнути з відповідача суму сплаченого позивачем судового збору у розмірі 2684 грн.

Керуючись ст. ст. 4, 5, 10- 13, 19, 76-81, 83, 89, 141, 258-265, 268, 273, 274 ЦПК України, суд,-

УХВАЛИВ:

Позовну заяву Департаменту соціальної політики Кам`янської міської ради (код ЄДРПОУ 41490026, адреса: проспект Василя Стуса, 10/12, м. Кам`янське, Дніпропетровська область, 51900) до ОСОБА_1 ( ІНФОРМАЦІЯ_1 , РНОКПП НОМЕР_1 , зареєстрований за адресою: АДРЕСА_2 ), про стягнення надміру отриманих коштів державної допомоги задовольнити.

Стягнути з ОСОБА_1 ( ІНФОРМАЦІЯ_1 , РНОКПП НОМЕР_1 , зареєстрований за адресою: АДРЕСА_2 ) на користь держави в особі Департаменту соціальної політики Кам`янської міської ради (код ЄДРПОУ 41490026, адреса: проспект Василя Стуса, 10/12, м. Кам`янське, Дніпропетровська область, 51900) суму надміру виплаченої тимчасової державної соціальної допомоги непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату у розмірі 12179 (дванадцять тисяч сто сімдесят дев`ять) гривень 90 копійок.

Стягнути з ОСОБА_1 ( ІНФОРМАЦІЯ_1 , РНОКПП НОМЕР_1 , зареєстрований за адресою: АДРЕСА_2 ) на користь держави в особі Департаменту соціальної політики Кам`янської міської ради (код ЄДРПОУ 41490026, адреса: проспект Василя Стуса, 10/12, м. Кам`янське, Дніпропетровська область, 51900) судовий збір в розмірі 2684(дві тисячі шістсот вісімдесят чотири) гривні.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного розгляду.

Апеляційна скарга на рішення суду може бути подана учасниками справи до Дніпровського апеляційного суду через Дніпровський районний суд м.Дніпродзержинська Дніпровської області протягом тридцяти днів з дня його проголошення.

Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини судового рішення або у разі розгляду справи (вирішення питання) без повідомлення (виклику) учасників справи, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Дата складення повного тексту судового рішення 03.06.2024.

Суддя Т.О. Решетник

СудДніпровський районний суд м.Дніпродзержинська
Дата ухвалення рішення03.06.2024
Оприлюднено10.06.2024
Номер документу119576607
СудочинствоЦивільне
КатегоріяСправи у спорах про недоговірні зобов’язання, з них про повернення безпідставно набутого майна (коштів)

Судовий реєстр по справі —209/7967/23

Рішення від 03.06.2024

Цивільне

Дніпровський районний суд м.Дніпродзержинська

Решетник Т. О.

Ухвала від 14.03.2024

Цивільне

Дніпровський районний суд м.Дніпродзержинська

Решетник Т. О.

Ухвала від 22.01.2024

Цивільне

Дніпровський районний суд м.Дніпродзержинська

Решетник Т. О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні