РІВНЕНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
У Х В А Л А
про залишення позовної заяви без руху
07 червня 2024 року м. Рівне№460/5977/24
Рівненський окружний адміністративний суд в особі судді Друзенко Н.В., перевіривши виконання вимог статті 160, 161 Кодексу адміністративного судочинства України за позовною заявою
Товариства з обмеженою відповідальністю "Рута"
до Вараської міської ради
про визнання бездіяльності протиправною, зобов`язання вчинення певних дій,-
В С Т А Н О В И В:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Рута" звернулось до суду з позовом до Вараської міської ради про визнання протиправною бездіяльності відповідача щодо неприйняття рішення за клопотанням Товариства з обмеженою відповідальністю «Рута» від 15.03.2024 року "Про надання дозволу на проведення експертної грошової оцінки земельної ділянки для викупу її у власність» площею 0,0127 га, кадастровий номер 5610700000:01:007:0046, з цільовим призначенням для будівництва та обслуговування будівель торгівлі, яка розташована за адресою м-н. Будівельників73, приміщення 6, м. Вараш, Рівненська обл та зобов`язання відповідача на засіданні чергової сесії міської ради розглянути заяву Товариства з обмеженою відповідальністю « Рута» від 15.03.2024 року "Про надання дозволу на проведення експертної грошової оцінки земельної ділянки для викупу її у власність» площею 0,0127 га, кадастровий номер 5610700000:01:007:0046, з цільовим призначенням для будівництва та обслуговування будівель торгівлі, яка розташована за адресою м-н. Будівельників73, приміщення 6, м. Вараш, Рівненська обл. та за наслідками розгляду прийняти рішення, з урахуванням правової оцінки, наданої судом у рішенні.
Відповідно до пункту 3 частини першої статті 171 Кодексу адміністративного судочинства України (далі КАС України), суддя після одержання позовної заяви з`ясовує, зокрема, чи відповідає позовна заява вимогам, встановленим статтями 160, 161, 172 цього Кодексу.
Відповідно до частини десятої статті 169 КАС України заяви, скарги, клопотання, визначені цим Кодексом, за подання яких передбачено сплату судового збору, залишаються судом без руху також у випадку, якщо на момент відкриття провадження за відповідною заявою, скаргою, клопотанням суд виявить, що відповідна сума судового збору не зарахована до спеціального фонду Державного бюджету України.
Частинами першою та другою статті 9 Закону України від 08.07.2011 № 3674-VI "Про судовий збір" (далі Закон № 3674-VI) передбачено, що судовий збір сплачується за місцем розгляду справи та зараховується до спеціального фонду Державного бюджету України. Суд перед відкриттям (порушенням) провадження у справі, прийняттям до розгляду заяв (скарг) перевіряє зарахування судового збору до спеціального фонду Державного бюджету України.
До позовної заяви позивач додала квитанцію від 19.02.2024 №1285261406 про оплату судового збору у сумі3028,00 грн.
За наслідками перевірки в автоматизованій системі документообігу суду зарахування даного судового збору до спеціального фонду Державного бюджету України згідно з доданою квитанцією суд з`ясував, що вказаний судовий збір був сплачений позивачем за подання позовної заяви у справі №460/2198/24, що свідчить про несплату позивачем судового збору за подання позову у даній справі.
З огляду на вказане вище, подана позивачем квитанція від 19.02.2024 №1285261406 не є належним та допустимим доказом сплати судового збору за подання до суду даного позову.
Відповідно до частини першої статті 3 Закону України "Про судовий збір", судовий збір справляється за подання до суду позовної заяви та іншої заяви, передбаченої процесуальним законодавством. Судовий збір справляється у відповідному розмірі від прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі (частина перша статті 4 Закону).
Статтею 7 Закону України Про Державний бюджет України на 2024 рік від 09 листопада 2023 року № 3460-IX прожитковий мінімум для працездатних осіб з 1 січня 2024 року встановлений в розмірі 3028 гривні.
За змістом пункту 3 частини другої статті 4 Закону України "Про судовий збір", за подання до адміністративного суду суб`єктом владних повноважень, юридичною особою або фізичною особою - підприємцем,, ставка судового збору становить 1 розмір прожиткового мінімуму на одну працездатну особу.
Враховуючи, пред`явлену у даному позові вимогу немайнового характеру і розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб встановленого на 01.01.2024, то загальна сума сплати судового збору за адміністративний позов немайнового характеру становить 3028,00 грн.
Відповідно до ч.1 ст.169 КАС України суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених статтями 160, 161 цього Кодексу, протягом п`яти днів з дня подання позовної заяви постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху.
З огляду на наведене, позовну заяву слід залишити без руху.
Позивачу слід усунути недоліки позовної заяви шляхом подання до суду: доказу сплати суми судового збору у розмірі 3028,00 грн. (оригінал платіжного документа) (перерахування коштів здійснюється за реквізитами зазначеними на сайті суду: https://adm.rv.court.gov.ua/sud1770/gromadyanam/tax/), або ж доказів на підтвердження наявності підстав для звільнення чи відстрочення сплати судового збору (докази важкого фінансового становища).
Керуючись статтею 169 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-
У Х В А Л И В :
Позовну заяву Товариства з обмеженою відповідальністю "Рута" до Вараської міської ради про визнання бездіяльності протиправною, зобов`язання вчинення певних дій залишити без руху.
Встановити позивачу строк для усунення недоліків позовної заяви тривалістю не більше 10 днів з дня вручення даної ухвали.
Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання суддею та окремо не оскаржується.
Суддя Н.В. Друзенко
Суд | Рівненський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 07.06.2024 |
Оприлюднено | 10.06.2024 |
Номер документу | 119589896 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу регулюванню містобудівної діяльності та землекористування, зокрема у сфері землеустрою; державної експертизи землевпорядної документації; регулювання земельних відносин, з них з питань здійснення публічно-владних управлінських функцій з розпорядження земельними ділянками |
Адміністративне
Рівненський окружний адміністративний суд
Н.В. Друзенко
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні