Рішення
від 03.06.2024 по справі 902/373/24
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

вул. Пирогова, 29, м. Вінниця, 21018, тел./факс (0432)55-80-00, (0432)55-80-06 E-mail: inbox@vn.arbitr.gov.ua


ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

РІШЕННЯ

"03" червня 2024 р.Cправа № 902/373/24

Господарський суд Вінницької області у складі головуючого судді Маслія І.В., розглянувши без виклику сторін за наявними матеріалами в порядку спрощеного позовного провадження матеріали господарської справи

за позовом: Товариства з додатковою відповідальністю "Запорізький хлібозавод №5" (вул. Ігорівська, 11 Б, м. Київ, 04070)

до: Товариства з обмеженою відповідальністю "ВТ ДЕВЕЛОПМЕНТ" (вул. Подільська, буд. 1В, с. Гришівці, Вінницький р-н, Вінницька обл., 23337)

про: стягнення 43 781,96 грн

В С Т А Н О В И В :

До Господарського суду Вінницької області надійшла позовна заява Товариства з додатковою відповідальністю "Запорізький хлібозавод №5" до Товариства з обмеженою відповідальністю "ВТ ДЕВЕЛОПМЕНТ" про стягнення заборгованості у розмірі 43 781,96 грн.

Позовні вимоги обґрунтовані неналежним виконанням відповідачем взятих на себе зобов`язань за договором поставки №28-12-5 від 28.12.2022, в частині повної оплати за поставлений товар.

Ухвалою суду від 03.04.2024 за вказаним позовом відкрито провадження у справі №902/373/24 в порядку спрощеного позовного провадження без виклику сторін (без проведення судового засідання). Даною ухвалою встановлено сторонам строки для вчинення процесуальних дій, зокрема, на подання відповідачем відзиву на позовну заяву.

19.04.2024 до суду від представника відповідача надійшов відзив на позовну заяву в якому останній зазначає що на день розгляду справи відсутні підстави для оплати товару, оскільки позивачем не передано в повному обсязі товаросупровідні документи. Також у відзиві міститься клопотання про розгляд справи за правилами загального позовного провадження зі стадії підготовчого засідання.

Ухвалою суду від 22.04.2024 суд залишив без задоволення клопотання представника Товариства з обмеженою відповідальністю "ВТ ДЕВЕЛОПМЕНТ" про розгляд справи №902/373/24 за правилами загального позовного провадження, з підстав викладених в ухвалі.

Враховуючи положення ст.ст. 13, 74 ГПК України якими в господарському судочинстві реалізовано конституційний принцип змагальності судового процесу, суд вважає, що господарським судом, в межах наданих йому повноважень, створені належні умови для надання сторонами доказів та заперечень та здійснені всі необхідні дії для забезпечення сторонами реалізації своїх процесуальних прав.

Розглядаючи дану справу, суд з урахуванням ч. 2 ст. 11 ГПК України та ст. 17 Закону України "Про виконання рішень та застосування практики Європейського суду з прав людини" приймає до уваги припис ч. 1 ст. 6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод, якою закріплене право особи на справедливий і публічний розгляд його справи упродовж розумного строку.

Розглянувши матеріали справи, з`ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, судом встановлено наступне.

28.12.2022 між Товариством з додатковою відповідальністю "Запорізький хлібозавод №5" (позивач, в договорі Постачальник) та Товариством з обмеженою відповідальністю "ВТ ДЕВЕЛОПМЕНТ" (відповідач, в договорі Покупець) було укладено договір поставки № 28-12-5 (далі Договір), відповідно до п 1.1. якого Постачальник на умовах, передбачених даним Договором, зобов`язується передати Товар у власність Покупця, а Покупець зобов`язується прийняти та своєчасно оплатити переданий Товар за цінами, обумовленими Сторонами у Заявці. Товар постачається партіями, відповідно до узгоджених з Постачальником замовлень Покупця, зроблених протягом строку дії Договору. Поставка Товару здійснюється відповідно до узгоджених з Постачальником замовлень Покупця, зроблених протягом строку дії Договору.

Асортимент Товару визначається у Специфікації. Товари відпускаються Постачальником Покупцю у відповідній тарі (упаковці) (згідно з вимогами державних стандартів), яка забезпечує збереження Товару під час його транспортування і зберігання. Зміна асортименту і кількості замовленого Товару допускається лише за взаємною згодою Сторін до фактичного відвантаження Товару. Товар. який постачається за цим Договором повинен відповідати вимогам чинного законодавства України. Пакування, в якому постачається Товар, повинно забезпечувати його збереження при транспортуванні (п. 2.1. 2.4. Договору).

Сторони прийшли до згоди, що Претензії з питань неналежної якості Товару приймаються Постачальником в день розвантаження Товару на складі Покупця, за умови дотримання Покупцем правил транспортування та зберігання Товару. Кожна претензія розглядається Сторонами індивідуально і в разі розбіжностей поглядів Сторін щодо якості Сторони залучають компетентну в визначенні якості продукції організацію за погодженням Сторін. У випадку продажу Товару, що не відповідає вимогам за якістю, пакуванням та маркуванням, і ця невідповідність виникла з вини Постачальника. Постачальник замінює такий Товар на якісний власними силами. Така заміна повинна бути здійснена не пізніше 5 календарних днів з моменту виявлення невідповідності (п. 2.5. та п. 2.6. Договору).

Поставка Товару здійснюються на підставі заявок Покупця. Заявки подаються Покупцем або письмово засобами електронного зв`язку на електронну адресу Постачальника, або у телефонному режимі через повноважних представників не пізніше ніж за 3 доби до дати поставки товару Постачальник здійснює опрацювання заявки протягом 10 годин, та надає відповідь про отримання заявки та можливість її виконання. Строк постачання кожної партії Товару складає від 3 до 6 календарних днів в залежності від географічної віддаленості місця поставки від адреси місця виробництва Постачальника. Кожна сторона зобов`язана інформувати іншу сторону про неможливість виконання заявки в строк, не менш ніж за три календарні дні до її виконання (п. 3.1. Договору).

Поставка Товару від Постачальника до Покупця здійснюється силами Постачальника, або в іншому порядку, попередньо погодженому Сторонами. Датою отримання Товару вважається фактична дата отримання Товару Покупцем. Прийом Товару по кількості та якості здійснюється за участю водія/експедитора Постачальника або Перевізника, з яким Постачальник діє на умовах Договору перевезення, та повноважного представника Покупця у відповідності з Інструкціями №П-6 та №П-7. У разі виявлення недостачі Товару та або його брак, такий факт відображається в акті приймання, який складається Покупцем Товару у довільній формі та підтверджується підписами водія/експедитора Постачальника або Перевізника та повноважної на прийом продукції особи Покупця. На підставі видаткової накладної та акту приймання у разі його наявності Сторони здійснюють відповідні записи в бухгалтерських документах. Після прийому Товару відповідальною особою Покупця претензії щодо браку не розглядаються, за винятком випадків скритих виробничих недоліків. Підписаний акт Покупець зобов`язаний надіслати засобами електронного зв`язку Постачальнику не пізніше 3-ого робочого дня після прийому - передачі Товару, та/або видати на руки водію/експедитору Постачальника або Перевізнику (п. 3.2 та п. 3.3. Договору).

Перехід права власності на Товар відбувається після передачі партії Товару на складі Покупця та підписання представником Покупця відповідної видаткової та товаро-транспортної накладних в пункті отримання Товару, попередньо погодженому Сторонами. Ризик випадкової втрати чи псування Товару несе Покупець з моменту отримання Товару (п. 3.4. Договору).

Разом з товаром Постачальник передає Покупцю наступні документи: товаро-транспортна накладна; видаткова накладна: декларація виробника; документи, що підтверджують якість товару; інші документи, надання яких є обов`язковою умовою при поставці певного виду товару, належним чином оформлені документи або їх легітимні копії. При ненаданні Постачальником відповідно до 3.5. цього Договору товаросупровідних документів на партію Товару одночасно з передачею Товару поставка вважається не здійсненою, а зобов`язання Постачальника по поставці невиконаними (п. 3.5. Договору).

Сторони домовились, що обмін інформацією в системі «М.Е.Док.» є належним, в зв`язку з чим мають право посилатися на дані системи «М.Е.Док.», як на відомості та факти, шо мають юридичну силу. Оригінали документів, які складаються будь-якою зі Сторін повинні підписуватися іншою Стороною протягом 5 робочих днів з дати отримання. Якщо протягом вказаного терміну оригінали документів не будуть підписані та відправлені іншій Стороні, а також не буде вмотивованої відмови від підписання, то такі документі підписані лише однією Стороною вважаються узгодженими обома Сторонами (п. 3.7 та п. 3.8. Договору).

Оплата кожної отриманої Покупцем партії Товару здійснюється ним в безготівковій: формі, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 14 календарних днів після відвантаження Товару Покупцю, якщо інше додатково не погоджено Сторонами. Сума даного Договору складає суму всіх видаткових накладних, за якими Покупець отримає Товар протягом дії даного Договору. За результатами діяльності за визначений період (один раз на місяць) Сторони зобов`язуються проводити звіряння взаємних розрахунків, за результатами чого оформляють відповідний Акт звірки. Відомості, шо підтверджені Сторонами в Акті звірки, є основою для кінцевих взаєморозрахунків на кожну конкретну дату (п. 4.2. та п. 4.3. Договору).

Сторони погодили, що Акт складається в одній із таких форм: а) паперовий, підписаний сторонами та скріплений печаткою; б) електронний в виді скан-копії паперового, підписаного та скріпленого печатками, та направленого на електронну адресу Покупця та Постачальника зазначені у цьому Договорі. в) електронного, завіреного електронним цифровим підписом в системі «М.Е.Док.». Сторони домовились, що обмін Актами в будь-якій з вище перелічених форм є належним та достатнім для підтвердження заборгованості Сторін, в зв`язку з чим вони мають право посилатися на відомості одною з таких Актів, як на відомості та факти, що мають юридичну силу (п. 4.4. Договору).

Даний Договір набуває чинності з моменту його підписання і діє до 31 грудня 2023 року в частині поставки, а в частині оплати - до повного виконання зобов`язань по даному Договору. У разі, якщо за 10 (десять) календарних днів до закінчення терміну дії жодна із сторін не виявить бажання про розірвання Договору, він вважається пролонгованим на кожний наступний рік на тих же умовах (п. 11.1 Договору).

Договір підписаний та скріплений печатками сторін.

В період з 07.12.2023 р. по 31.12.2023 р. позивач на замовлення відповідача, відповідно до умов договору поставки № 28-12-5 від 28.12.2022 р., здійснював поставку хліба та хлібобулочних виробів, зокрема за даний період було передано товару на загальну суму 43 822,41 грн. за наступними товарно-транспортними накладними: № ХК5П0369334 від 07.12.2023р. на суму 291,06 грн.; № ХК5П0371570 від 09.12.2023 року на суму 291,06 грн.; №ХК5П0372511 від 10.12.2023 року на суму 1617,00 грн.; №ХК5П0372779 від 10.12.2023 року на суму 1406,79 грн.; №ХК5П0373687 від 11.12.2023 року на суму 291,06 грн.; №ХК5П0374636 від 12.12.2023 року на суму 1617,00 грн.; №ХК5П0374847 від 12.12.2023 року на суму 1406,79 грн.; №ХК5П0376054 від 13.12.2023 року на суму 291,06 грн.; №ХК5П0376941 від 14.12.2023 року на суму 1617,00 грн.; №ХК5П0377179 від 14.12.2023 року на суму 1406,79 грн.; №ХК5П0379261 від 16.12.2023 року на суму 3342,00 грн.; №ХК5П0379477 від 16.12.2023 року на суму 1406,79 грн.; №ХК5П0380529 від 17.12.2023 року на суму 291,06 грн.; №ХК5П0381329 від 18.12.2023 року на суму 1617,00 грн.; №ХК5П0381565 від 18.12.2023 року на суму 1406,79 грн.; №ХК5П0382697 від 19.12.2023 року на суму 291,06 грн.; №ХК5П0383715 від 20.12.2023 року на суму 1617,00 грн.; - №ХК5П0383778 від 20.12.2023 року на суму 1406,79 грн.; №ХК5П0385078 від 22.12.2023 року на суму 291,06 грн.; №ХК5П0385973 від 22.12.2023 року на суму 1617,00 грн.; №ХК5П0386114 від 22.12.2023 року на суму 1406,79 грн.; №ХК5П0387442 від 23.12.2023 року на суму 291,06 грн.; №ХК5П0388250 від 24.12.2023 року на суму 3480,00 грн.; №ХК5П0388466 від 24.12.2023 року на суму 1406,79 грн.; №ХК5П0389518 від 25.12.2023 року на суму 291,06 грн.; №ХК5П0390442 від 26.12.2023 року на суму 1617,00 грн.; №ХК5П0390722 від 26.12.2023 року на суму 1406,79 грн.; №ХК5П0391761 від 27.12.2023 року на суму 291,06 грн.; №ХК5П0392744 від 28.12.2023 року на суму 1617,00 грн.; №ХК5П0392964 від 28.12.2023 року на суму 1406,79 грн.; №ХК5П0394143 від 29.12.2023 року на суму 291,06 грн.; №ХК5П0395095 від 30.12.2023 року на суму 1406,79 грн.; №ХК5П0395163 від 30.12.2023 року на суму 5097,00 грн.; №ХК5П0396279 від 31.12.2023 року на суму 291,06 грн.

Згідно Акту звірки взаємних розрахунків станом на 01.01.2024 р., відповідач мав борг перед позивачем за поставлений та отриманий товар в сумі 43 781,96 грн., що відповідач засвідчив та визнав підписанням зазначеного акту який наявний в матеріалах справи.

Відповідач, гарантійним листом від 23.01.2024 вих №25/01/24-2 гарантував позивачу здійснити погашення заборгованості за товар в сумі 43 781,96 не пізніше 01.03.2024.

В зв`язку з не виконанням відповідачем взятих на себе зобов`язань, щодо повної оплати поставленого товару, в строки визначені в договорі та в гарантійному листі, позивач був змушений звернутись з позовом до суду в якому просить стягнути з відповідача 43 781,96 грн - основного боргу.

У відзиві на позовну заяву відповідач проти задоволення позову заперечує зазначаючи що згідно з умовами договору Постачальник передає Покупцю наступні документи: - товаро-транспортні накладні; - видаткові накладні; - документи, що підтверджують якість товару; - декларацію виробника; - інші документи, надання яких є обов`язковою умовою при поставці певного виду товару.

Разом з тим, долучені до позовної заяви матеріали не містять товаросупровідних документів на партії Товару, щодо яких заявлено вимогу про оплату, а відповідно до умов договору при ненаданні Постачальником відповідно до п. 3.5 цього Договору товаросупровідних документів на партію Товару одночасно з передачею товару поставка вважається нездійсненою.

З огляду на положення п. 3.5 договору поставки від 28.12.2022, ст. 664 ЦК України та ч. 4 ст. 268 Господарського кодексу України, на переконання відповідача, відсутні підстави для оплати товару на який Покупцю не передані в повному обсязі товаросупровідні документи, а тому і відсутні підстави для застосування штрафних санкцій за прострочення платежів з огляду відсутність факту відповідного прострочення.

З врахуванням встановлених обставин суд дійшов наступних висновків.

Приписами статей ст. 173, 175 Господарського кодексу України унормовано, що господарським визнається зобов`язання, що виникає між суб`єктом господарювання та іншим учасником (учасниками) відносин у сфері господарювання з підстав, передбачених цим Кодексом, в силу якого один суб`єкт (зобов`язана сторона, у тому числі боржник) зобов`язаний вчинити певну дію господарського чи управлінсько-господарського характеру на користь іншого суб`єкта (виконати роботу, передати майно, сплатити гроші, надати інформацію тощо), або утриматися від певних дій, а інший суб`єкт (управнена сторона, у тому числі кредитор) має право вимагати від зобов`язаної сторони виконання її обов`язку. Майнові зобов`язання, які виникають між учасниками господарських відносин, регулюються Цивільним кодексом України з урахуванням особливостей, передбачених цим Кодексом.

Статтею 193 ГК України встановлено, що суб`єкти господарювання та інші учасники господарських відносин повинні виконувати господарські зобов`язання належним чином відповідно до закону, інших правових актів, договору, а за відсутності конкретних вимог щодо виконання зобов`язання - відповідно до вимог, що у певних умовах звичайно ставляться.

У відповідності до ч. 2 ст. 509 Цивільного кодексу України зобов`язання виникають з підстав, встановлених ст. 11 цього Кодексу, у тому числі і з договорів. Згідно з ч. 1 ст. 626 Цивільного кодексу України договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов`язків.

Згідно зі ст. 712 ЦК України за договором поставки продавець (постачальник), який здійснює підприємницьку діяльність, зобов`язується передати у встановлений строк (строки) товар у власність покупця для використання його у підприємницькій діяльності або в інших цілях, не пов`язаних з особистим, сімейним, домашнім або іншим подібним використанням, а покупець зобов`язується прийняти товар і сплатити за нього певну грошову суму. До договору поставки застосовуються загальні положення про купівлю-продаж, якщо інше не встановлено договором, законом або не випливає з характеру відносин сторін.

Відповідно до положень ст.ст. 662, 664 ЦК України продавець зобов`язаний передати покупцеві товар, визначений договором купівлі-продажу. Продавець повинен одночасно з товаром передати покупцеві його приналежності та документи (технічний паспорт, сертифікат якості тощо), що стосуються товару та підлягають переданню разом із товаром відповідно до договору або актів цивільного законодавства. Обов`язок продавця передати товар покупцеві вважається виконаним у момент вручення товару покупцеві, якщо договором встановлений обов`язок продавця доставити товар.

Зобов`язання, в свою чергу, згідно вимог ст.ст. 525, 526 ЦК України, має виконуватися належним чином відповідно до умов договору та вимог цього Кодексу. Одностороння відмова від виконання зобов`язання або одностороння зміна його умов не допускається.

Згідно ч.ч. 1, 2 ст. 692 ЦК України покупець зобов`язаний оплатити товар після його прийняття або прийняття товаророзпорядчих документів на нього, якщо договором або актами цивільного законодавства не встановлений інший строк оплати товару. Покупець зобов`язаний сплатити продавцеві повну ціну переданого товару. Договором купівлі-продажу може бути передбачено розстрочення платежу.

В силу положень ст. 530 ЦК України якщо у зобов`язанні встановлений строк (термін) його виконання, то воно підлягає виконанню у цей строк (термін).

Статтями 610, 612 ЦК України встановлено, що порушенням зобов`язання є його невиконання або виконання з порушенням умов, визначених змістом зобов`язання (неналежне виконання). Боржник вважається таким, що прострочив, якщо він не приступив до виконання зобов`язання або не виконав його у строк, встановлений договором або законом.

Як встановлено статтею 627 ЦК України сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості.

З матеріалів справи вбачається, що відповідачем, в порушення прийнятих на себе зобов`язань за Договором поставки № 28-12-5 від 28.12.2022 р., не було здійснено остаточної оплати вартості поставленого позивачем товару на суму 43 781,96 грн.

Щодо тверджень відповідача про відсутність товаросупровідних документів на партії Товару, щодо яких заявлено вимогу про оплату, суд зазначає наступне.

Для поставки хліба та хлібобулочних виробів Міністерством аграрної політики розроблена та затверджена спеціалізована форма товарно-транспортної накладної N 1-ТТН (хліб) (наказ Міністерства аграрної політики України від 06.06.2001 р. № 153, Наказ, Форма, Інструкція)

Відповідно до п. 1.1 даної Інструкції, товарно-транспортна накладна за формою № 1-ТТН (хліб) - це єдиний первинний документ, який є підставою для списання товарно-матеріальних цінностей підприємством, що здійснило їх відпуск, для дозволу на вивіз їх з території підприємства-постачальника, для оприбуткування їх підприємством-одержувачем, а також для складського, оперативного і бухгалтерського обліку товарно-матеріальних цінностей у межах України. Вона оформлюється виробником на кожний рейс автомобіля і для кожного вантажоодержувача окремо.

Згідно п. 1.2 Інструкції виконання положень Інструкції обов`язкове для всіх суб`єктів підприємницької діяльності, установ і організацій - юридичних та фізичних осіб - незалежно від форми власності: - які здійснюють перевезення хлібобулочних виробів автомобільним транспортом для власних потреб або на комерційній основі; - для яких виконується перевезення хлібобулочних виробів автомобільним транспортом на комерційній основі.

Таким чином, вимоги Інструкції, в т.ч. щодо спеціалізованої форми товарно-транспортної накладної, порядку заповнення форми ТТН є обов`язковими як для виробника - постачальника хлібобулочної продукції, так і для одержувача - покупця.

Згідно п. 2.1 Інструкції, якість хлібобулочної продукції підтверджується виробником без надання окремого документа, в товарно-транспортній накладній, шляхом проставляння штампа виробника про гарантію доброякісності продукції, а саме штампа "Продукція відповідає вимогам нормативної документації" , "Контролер", прізвище, ініціали, підпис відповідальної особи виробника, що підтверджує проведення перевірки доброякісності продукції.

У випадках застосування комп`ютерних систем, дозволяється друкувати накладну 1-ТТН (хліб), здійснювати нумерацію та вносити до неї записи за допомогою друкувальних пристроїв (п. 1.4 Інструкції).

Як вбачається з матеріалів справи, відпуск хліба та хлібобулочних виробів за договором поставки № 28-12-5 від 28.12.2022 р. здійснювався позивачем з оформленням спеціалізованої форми № 1-ТТН (хліб) на кожну поставку. Кожна ТТН має підтвердження якості продукції шляхом нанесення друкарським способом штампу "Продукція відповідає вимогам нормативної документації". Кожна ТТН містить зазначення прізвища та ініціалів Контролера, який здійснював перевірку якості продукції та підпис відповідальної особи - контролера про відповідність продукції нормативним вимогам.

Тому суд критично оцінює заперечення відповідача викладені у відзиві на позовну заяву, оскільки якість продукції, що поставлялась за договором поставки № 28-12-5 від 28.12.2022 р., була належним чином підтверджена позивачем у спосіб, передбачений діючим законодавством для хлібобулочних виробів, а посилання відповідача на недотримання позивачем вимог Закону України "Про технічні регламенти та оцінку відповідності" є безпідставним, оскільки зазначений закон не поширює свою дію на підтвердження якості та безпеки харчових продуктів.

Крім того, в гарантійному листі від 23.01.2024 вих №25/01/24-2 відповідач без будь яких зауважень визнав заборгованість перед позивачем в сумі 43 781,96 грн та гарантував здійснити погашення заборгованості за товар не пізніше 01.03.2024.

Доказів погашення заборгованості у визначений в гарантійному листі строк матеріали справи не містять.

В результаті викладеного, господарський суд доходить висновку, що позовні вимоги Товариства з додатковою відповідальністю "Запорізький хлібозавод №5" про стягнення з Товариства з обмеженою відповідальністю "ВТ ДЕВЕЛОПМЕНТ" заборгованості у розмірі 43 781,96 грн є обґрунтованими, а тому підлягають задоволенню.

Як визначає ст. 73 Господарського процесуального кодексу України, доказами є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інших обставин, які мають значення для вирішення справи. Ці дані встановлюються такими засобами: 1) письмовими, речовими і електронними доказами; 2) висновками експертів; 3) показаннями свідків.

Згідно із ч.ч. 1, 3 ст. 74 ГПК України кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень. Докази подаються сторонами та іншими учасниками справи.

Відповідно до ст.ст. 76, 77, 78, 79 ГПК України належними є докази, на підставі яких можна встановити обставини, які входять в предмет доказування. Суд не бере до розгляду докази, які не стосуються предмета доказування. Предметом доказування є обставини, які підтверджують заявлені вимоги чи заперечення або мають інше значення для розгляду справи і підлягають встановленню при ухваленні судового рішення. Обставини, які відповідно до законодавства повинні бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватися іншими засобами доказування. Докази, одержані з порушенням закону, судом не приймаються. Достовірними є докази, на підставі яких можна встановити дійсні обставини справи. Достатніми є докази, які у своїй сукупності дають змогу дійти висновку про наявність або відсутність обставин справи, які входять до предмета доказування. Питання про достатність доказів для встановлення обставин, що мають значення для справи, суд вирішує відповідно до свого внутрішнього переконання.

Виходячи з встановлених обставин справи та наведених вище законодавчих приписів, суд вважає вимоги позивача правомірними та обґрунтованими, належних доказів спростовуючих викладене, відповідачем суду надано не було, з огляду на що позовні вимоги підлягають задоволенню в повному обсязі.

Судові витрати зі сплати судового збору за подання позовної заяви покладаються на відповідача відповідно до приписів ст. 129 ГПК України.

Керуючись статтями 2, 73, 74, 76, 77-79, 86, 91, 129, 232, 233, 238, 240-242, 251, 252, 326 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд, -

УХВАЛИВ:

1. Позов задовольнити повністю.

2. Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю "ВТ ДЕВЕЛОПМЕНТ" (вул. Подільська, буд. 1В, с. Гришівці, Вінницький р-н, Вінницька обл., 23337, код ЄДРПОУ 43413041) на користь Товариства з додатковою відповідальністю "Запорізький хлібозавод №5" (вул. Ігорівська, 11 Б, м. Київ, 04070, код ЄДРПОУ 05465672) 43 781,96 грн - основного боргу та 3028,00 грн витрат зі сплати судового збору.

3. Видати наказ після набрання рішенням законної сили.

4. Примірник повного судового рішення надіслати сторонам в зареєстровані електронні кабінети у підсистемі ЄСІТС "Електронний суд".

Апеляційна скарга на рішення подається протягом двадцяти днів з дня складання повного судового рішення (ч.1 ст.256 ГПК України).

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо скаргу не було подано (ч.1 ст.241 ГПК України).

Апеляційна скарга подається у порядку, визначеному ст. 256, 257 ГПК України.

Повне рішення складено 10 червня 2024 р.

Суддя Ігор МАСЛІЙ

віддрук. прим.:

1 - до справи

СудГосподарський суд Вінницької області
Дата ухвалення рішення03.06.2024
Оприлюднено12.06.2024
Номер документу119613435
СудочинствоГосподарське
КатегоріяСправи позовного провадження Справи у спорах, що виникають із правочинів, зокрема, договорів Невиконання або неналежне виконання зобов’язань купівлі-продажу поставки товарів, робіт, послуг

Судовий реєстр по справі —902/373/24

Судовий наказ від 16.08.2024

Господарське

Господарський суд Вінницької області

Маслій І.В.

Ухвала від 02.08.2024

Господарське

Північно-західний апеляційний господарський суд

Крейбух О.Г.

Ухвала від 18.07.2024

Господарське

Північно-західний апеляційний господарський суд

Крейбух О.Г.

Рішення від 03.06.2024

Господарське

Господарський суд Вінницької області

Маслій І.В.

Ухвала від 22.04.2024

Господарське

Господарський суд Вінницької області

Маслій І.В.

Ухвала від 03.04.2024

Господарське

Господарський суд Вінницької області

Маслій І.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні