Копія
Справа № 560/5049/24
РІШЕННЯ
іменем України
10 червня 2024 рокум. ХмельницькийХмельницький окружний адміністративний суд в особі головуючого-судді Тарновецького І.І. розглянувши в письмовому провадженні адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Управління архітектури та містобудування Хмельницької міської ради про визнання бездіяльності протиправною та зобов`язання вчинити дії,
ВСТАНОВИВ:
Позивач звернувся до суду з позовом до Управління архітектури та містобудування Хмельницької міської ради, в якому просить суд:
- визнати протиправною бездіяльність Управління архітектури та містобудування Хмельницької міської ради щодо не продовження ОСОБА_1 строку дії паспорта прив`язки тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності павільйону площею 54,8 м.кв., розташованого за адресою: АДРЕСА_1 );
- зобов`язати Управління архітектури та містобудування Хмельницької міської ради продовжити ОСОБА_1 дію паспорта прив`язки тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності павільйону площею 54,8 м.кв., розташованого за адресою: АДРЕСА_1 ) строком на три роки.
В обґрунтування позовних вимог позивач зазначає, що лист відповідача не містить вмотивованої відмови у продовженні паспорта прив`язки тимчасової споруди. Посилання на роботи по влаштуванню місцевого розширення зупинки тролейбусів і автобусів не підтверджено жодними документами. План облаштування зупинки розроблений ще у 2019 році, але жодних робіт по проведенню капітального ремонту - місцевого розширення проїзної частини зупинки маршрутних автобусів і тролейбусів не проводилося і не проводиться. Цей факт підтверджується планом влаштування зупинки розробленим у 2019 році. Бездіяльність відповідача щодо не продовження строку дії паспорта прив`язки тимчасової споруди ОСОБА_1 для провадження підприємницької діяльності на думку позивача є незаконною, внаслідок чого він звернувся до суду.
Ухвалою від 08.04.2024 суд відкрив провадження у справі за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін.
Відповідач подав до суду відзив на позовну заяву, в якому зазначив, що доводи позивача про дискримінаційний характер відмови відповідача у продовженні паспорта прив`язки тимчасової споруди не заслуговують на увагу, оскільки відповідач, відмовляючи у переоформленні такого паспорта прив`язки, діяв на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Просить суд відмовити в задоволенні позовних вимог.
Позивач подав відповідь на відзив, в якій зазначив про безпідставність вказаних відповідачем у відзиві на позов тверджень.
Відповідач подав заперечення на відповідь на відзив, в яких просив суд відмовити в задоволенні позовної заяви ОСОБА_1 .
Дослідивши матеріали справи, суд встановив наступні обставини.
Управлінням архітектури та містобудування Департаменту архітектури, містобудування та земельних ресурсів Хмельницької міської ради 01.11.2016 видано ОСОБА_1 паспорт прив`язки тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності павільйону площею 54,8 м.кв., що розташований за адресою: АДРЕСА_1 ), який дійсний до 01.11.2017. Надалі, строк його дії продовжувався, зокрема, до 15.03.2024.
ОСОБА_1 звернувся до відповідача із заявою, в якій просив продовжити строк дії паспорта прив`язки тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності павільйону площею 54,8 м.кв., що розташований за адресою: АДРЕСА_1 ).
Листом управління архітектури та містобудування Хмельницької міської ради від 23.02.2024 №Г/448-01-24 повідомило позивача про те, що механізм розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території міста Хмельницького визначений Порядком розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності, затверджений наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 21.10.2011 №244 (далі - Порядок №244), а також Рішенням 13-ї сесії Хмельницької міської ради від 22.03.2017 № 30 (зі змінами) «Про впорядкування розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності та тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території міста Хмельницького» та Комплексною схемою розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території м. Хмельницького, затвердженою рішенням №18 двадцять першої сесії Хмельницької міської ради від 12.12.2012. Належна позивачу тимчасова споруда для провадження підприємницької діяльності - павільйон площею 54,8 м.кв., розташований за адресою: м. Хмельницький, вул. Кам`янецька, біля тр. зупинки "Торговий центр" (біля будинку №48) не увійшла до Комплексної схеми розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території м. Хмельницького. Рішенням виконавчого комітету Хмельницької міської ради від 28.10.2021 № 976 «Про затвердження проекту розміщення зупинки маршрутних автобусів і тролейбусів «Торгівельний центр» (напрямок руху до вул. Проскурівського підпілля) на вул. Кам`янецькій із влаштуванням місцевого розширення проїзної частини в м. Хмельницькому» затверджено проєкт розміщення зупинки маршрутних автобусів і тролейбусів «Торгівельний центр» (напрямок руху до вул. Проскурівського підпілля) на вул. Кам`янецькій із влаштуванням місцевого розширення проїзної частини в м. Хмельницькому. Згідно розробленого робочого проекту «Капітальний ремонт вул. Кам`янецької - місцеве розширення проїзної частини для улаштування зупинки маршрутних автобусів і тролейбусів «Торгівельний центр» (напрямок руху до вул. Проскурівського підпілля) в м. Хмельницькому» передбачається розширення проїзної частини на вул. Кам`янецькій та відповідно розташування зупинки маршрутних автобусів і тролейбусів «Торгівельний центр» в місці розташування належної позивачу тимчасової споруди, що унеможливить її подальше розміщення в цьому місці. Згідно п. 3.11 рішення 13-ї сесії Хмельницької міської ради від 22.03.2017 року №30 (зі змінами) «Про впорядкування розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності та тимчасових конструкцій на території міста Хмельницького» передбачається, що у разі змін, які відбулися у містобудівній документації на місцевому рівні, будівельних нормах, будівництві нових чи зміні розташування існуючих будівель, споруд, інженерних мереж тимчасова споруда підлягає перенесенню в інше місце. Керуючись положеннями п. 4 рішення виконавчого комітету Хмельницької міської ради від 28.10.2021 № 979 «Про затвердження містобудівної документації «Детальний план території центральної частини міста Хмельницького» заборонено встановлення інших тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території даного детального плану, окрім тих, що передбачені переліком. Враховуючи вищевикладене, вбачається неможливим подальше розташування тимчасових споруд за адресою: АДРЕСА_1 , транспортна зупинка «Торгівельний центр» та продовження строку дії паспорта прив`язки належної ОСОБА_1 тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності павільйону площею 54,8 м.кв., розташованого за адресою: АДРЕСА_1 , транспортна зупинка "Торговий центр". Також, позивачу запропоновано альтернативні місця для розміщення його тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності.
Згідно рішення 13 сесії Хмельницької міської ради №30 від 22.03.2017 "Про впорядкування розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності та тимчасових конструкцій на території міста Хмельницького" (із змінами) установлено, зокрема, наступне:
п.3.1.строк дії договору особистого строкового сервітуту для розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності дорівнює строку дії паспорта прив`язки ТС і становить 3 роки;
п.3.2.у центральній частині міста можуть залишитись тільки ТС, у яких ведеться торгівля друкованими засобами масової інформації та іншою друкованою продукцією і частка яких складає не менше 60%, а також не більше чотирьох місць для розміщення зблокованих ТС іншого функціонального використання, кількістю не більше 8, за архітипами, затвердженими міською радою;
п.3.4. для ТС, розміщених у центральній частині міста, строк дії паспортів прив`язки, термін дії яких закінчується до 1 березня 2017 року, може бути продовжений не більше ніж на один рік, за виключенням тих ТС, які підпадають під дію п.п.3.2. цього рішення;
п.3.5.протягом одного року з дня затвердження виконавчим комітетом місць для переміщення ТС з центральної частини міста у інші мікрорайони міста, центральна частина міста має бути звільнена від ТС, для чого управлінню торгівлі спільно із управлінням архітектури та містобудування узгодити із власниками ТС нові місця з подальшим внесенням змін до комплексної схеми. Письмові пропозиції для переміщення ТС надаються їх власникам не більше трьох разів;
п.3.6. ТС, які не будуть перенесені із центральної частини міста у строк, установлений п.п.3.5. цього рішення, підлягають демонтажу у порядку, затвердженому рішенням міської ради;
п.3.7. після затвердження міською радою архітипів, власники ТС яких не відповідають затвердженим архетіпам, у тому числі тих, які відповідно до п.п.3.2. цього рішення будуть розміщені у центральній частині міста, протягом трьох місяців мають узгодити із управлінням архітектури та містобудування архітип та протягом наступних дев`яти місяців мають привести ТС у відповідність до обраного архітипу;
п.3.11. у разі змін, які відбулися у містобудівній документації на місцевому рівні, будівельних нормах, будівництві нових чи зміні розташуванні існуючих будівель, споруд, інженерних мереж тимчасова споруда підлягає перенесенню в інше місце. Нове місце для розміщення письмово пропонується власнику тимчасової споруди управлінням архітектури та містобудування протягом місяця не більше трьох разів виключно в межах того мікрорайону, де вона розміщена, з подальшим уточненням комплексної схеми розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності після погодження власника. Паспорт прив`язки у таких випадках може переоформлюватись на строк дії існуючого паспорта прив`язки або на новий строк, рішення про що приймається одночасно із уточненням схеми розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності. У разі незгоди власника тимчасової споруди із трьома запропонованими йому новими місцями для розміщення, тимчасова споруда підлягає демонтажу у порядку, затвердженому рішенням міської ради. Ці вимоги обов`язково зазначаються у паспорті прив`язки та відповідному договорі.
Відповідно до рішення виконавчого комітету Хмельницької міської ради від 28.10.2021 № 976 «Про затвердження проекту розміщення зупинки маршрутних автобусів і тролейбусів «Торгівельний центр» (напрямок руху до вул. Проскурівського підпілля) на вул. Кам`янецькій із влаштуванням місцевого розширення проїзної частини в м. Хмельницькому», зокрема, затверджено проєкт розміщення зупинки маршрутних автобусів і тролейбусів «Торгівельний центр» (напрямок руху до вул. Проскурівського підпілля) на вул. Кам`янецькій із влаштуванням місцевого розширення проїзної частини в м. Хмельницькому» загальною вартістю 2352,519 тис. грн.
Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд зазначає наступне.
Згідно з ч.4 статті 28 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності здійснюється в порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері містобудування.
Механізм розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності врегульовано Порядком розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності, затвердженим наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 21.10.2011 №244 (далі - Порядок №244).
Відповідно до п.1.3 Порядку №244 тимчасова споруда торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності (далі - ТС) - одноповерхова споруда, що виготовляється з полегшених конструкцій з урахуванням основних вимог до споруд, визначених технічним регламентом будівельних виробів, будівель і споруд, і встановлюється тимчасово, без улаштування фундаменту.
Пунктом 1.4 Порядку №244 визначено, що паспорт прив`язки ТС - комплект документів, у яких визначено місце встановлення ТС та благоустрій прилеглої території на топографо-геодезичній основі М 1 : 500, інженерне забезпечення, зовнішній архітектурний вигляд ТС та напрям підприємницької діяльності.
Відповідно до п.2.1 Порядку №244, підставою для розміщення ТС є паспорт прив`язки ТС (додаток 1).
Пунктом 2.7 Порядку №244 визначено, що паспорт прив`язки ТС надається органом з питань містобудування та архітектури протягом десяти робочих днів з дня подання зазначеної заяви.
Відповідно до п.2.14 Порядку №244 паспорт прив`язки ТС не надається за умов:
- подання неповного пакета документів, визначених пунктом 2.6 цього Порядку;
- подання недостовірних відомостей, зазначених у пункті 2.6 цього Порядку.
Ненадання паспорта прив`язки ТС з інших підстав не допускається.
Згідно з п.2.17 Порядку №244, строк дії паспорта прив`язки ТС визначається органом з питань містобудування та архітектури відповідної ради або районної державної адміністрації з урахуванням строків реалізації положень містобудівної документації на місцевому рівні.
Пунктом 2.18 Порядку №244 визначено, що продовження строку дії паспорта прив`язки ТС здійснюється за заявою замовника, шляхом зазначення нової дати, підпису та печатки у паспорті прив`язки ТС органом з питань містобудування та архітектури виконавчого органу відповідної ради, районної державної адміністрації.
Згідно з п.2.19 Порядку №244, у разі змін, які відбулися у містобудівній документації на місцевому рівні, будівельних нормах, розташуванні існуючих будівель і споруд, інженерних мереж або з ініціативи суб`єкта господарювання, паспорт прив`язки ТС може переоформлюватись на строк дії цього паспорта прив`язки ТС або на новий строк.
Відповідно до п.2.25 Порядку №244, дія паспорта прив`язки ТС призупиняється за таких умов: необхідність проведення планових ремонтних робіт на земельній ділянці, на якій розміщена ТС, - з обов`язковим попередженням власника ТС за 1 місяць та наданням тимчасового місця для розміщення такої ТС; необхідність проведення аварійних ремонтних робіт на земельній ділянці, на якій розміщена ТС, - без попередження.
Згідно з п.2.26 Порядку №244, дія паспорта прив`язки ТС анулюється за таких умов: недотримання вимог паспорта прив`язки ТС при її встановленні; невстановлення ТС протягом 6 місяців з дати отримання паспорта прив`язки ТС; надання недостовірних відомостей у документах, зазначених у пункті 2.6 цього Порядку, під час підготовки паспорта прив`язки ТС.
Отже, паспорт прив`язки ТС оформлюється органом з питань містобудування та архітектури протягом десяти робочих днів з дня подання зазначеної заяви.
Паспорт прив`язки ТС не надається за умов:
- подання неповного пакета документів, визначених пунктом 2.6 цього Порядку;
- подання недостовірних відомостей, зазначених у пункті 2.6 цього Порядку.
Ненадання паспорта прив`язки з інших підстав не допускається, а пунктом 2.18 Порядку №244 визначено, що продовження строку дії паспорта прив`язки ТС здійснюється за заявою замовника, шляхом зазначення нової дати, підпису та печатки у паспорті прив`язки ТС органом з питань містобудування та архітектури виконавчого органу відповідної ради, районної державної адміністрації.
Водночас, нормами Порядку №244 не визначено підстав та процедури відмови у продовженні строку дії паспорту прив`язки.
Суд зазначає, що позивачу уповноваженим органом оформлено і видано паспорт прив`язки тимчасової споруди. Зазначене свідчить, що при його отриманні позивачем подано до компетентного органу всі необхідні документи, передбачені Порядком №244 та отримано усі необхідні погодження, які були підставою для оформлення та видачі паспорту прив`язки тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності.
Під час розгляду справи суд не встановив, а відповідач не довів, що при оформлені паспорту прив`язки тимчасової споруди позивачем до уповноваженого органу подавалися недостовірні, неповні, або свідомо перекручені ним відомості.
Разом з тим, звернувшись до Управління архітектури та містобудування Хмельницької міської ради з заявою щодо продовження терміну дії паспорту прив`язки, позивач отримав відмову, оформлену листом.
За змістом наданого позивачу листа підставою відмови у продовженні строку дії паспорту прив`язки тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності павільйону площею 54,8 м.кв., що розташований за адресою: АДРЕСА_1 ) слугувало те, що належна позивачу тимчасова споруда для провадження підприємницької діяльності - павільйон площею 54,8 м.кв., розташований за адресою: м. Хмельницький, вул. Кам`янецька, біля тр. зупинки "Торговий центр" (біля будинку №48) не увійшла до Комплексної схеми розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території м. Хмельницького, а також затвердження проєкту розміщення зупинки маршрутних автобусів і тролейбусів «Торгівельний центр» (напрямок руху до вул. Проскурівського підпілля) на вул. Кам`янецькій із влаштуванням місцевого розширення проїзної частини в м. Хмельницькому» згідно рішення виконавчого комітету Хмельницької міської ради від 28.10.2021 № 976 «Про затвердження проекту розміщення зупинки маршрутних автобусів і тролейбусів «Торгівельний центр» (напрямок руху до вул. Проскурівського підпілля) на вул. Кам`янецькій із влаштуванням місцевого розширення проїзної частини в м. Хмельницькому».
Проте, відповідачем не обґрунтовано, яким чином затвердження проєкту розміщення зупинки маршрутних автобусів і тролейбусів впливає на неможливість продовження строку дії паспорту прив`язки належної позивачу тимчасової споруди.
Також відповідачем не надано доказів наявності змін, які відбулися у містобудівній документації на місцевому рівні, будівельних нормах, будівництві нових чи зміні розташуванні існуючих будівель, споруд, інженерних мереж, як це передбачено п.3.11 рішення Хмельницької міської ради №30 від 22.03.2017.
При цьому, згідно з пунктом 3.2 рішення Хмельницької міської ради від 22.03.2017 №30 установлено можливість розміщення у центральній частині міста не більше чотирьох місць для розміщення зблокованих ТС іншого функціонального використання, кількістю не більше 8, за архітипами, затвердженими міською радою.
Відповідачем не зазначено, що тимчасова споруда позивача відповідно до зазначеного рішення не відносяться до тих, які могли бути залишені у центральній частині міста.
Таким чином, оскільки Порядком №244 не визначено необхідності подачі замовником для продовження строку дії паспорту прив`язки інших документів, ніж заяви, суд вважає, що у відповідача існував обов`язок продовжити строк дії паспорту прив`язки.
Як наслідок, бездіяльність Управління архітектури та містобудування Хмельницької міської ради щодо не продовження позивачу строку дії паспорта прив`язки тимчасової споруди є протиправною, а позовні вимоги в цій частині підлягають задоволенню.
Також, судом враховано наданий до суду позивачем Висновок експерта №1152/024 від 14.05.2024 за результатами проведення судової будівельно-технічної експертизи, яким визначено: "Павільйон площею 54,8 кв.м., що розташований по вул. Кам`янецькій в м. Хмельницькому (біля буд. №48), враховуючи наявні станом на момент проведення натурного огляду 07.05.2024 конструктивні особливості споруди, не є мобільною спорудою, конструкція якої забезпечує можливість її передислокації без зниження експлуатаційних властивостей. Ширина тротуару між павільйоном площею 54,8 кв.м., що розташований по вул. Кам`янецькій в м. Хмельницькому (біля буд. №48), та проїзною частиною вулиці Кам`янецької, за умови влаштування заїзної кишені біля павільйону шириною 3 м (без зміни інших параметрів вулиці) відповідатиме вимогам державних будівельних норм та правил.", що в свою чергу не враховано відповідачем при наданні позивачу відповіді листом від 23.02.2024 №Г/448-01-24, та у відмові в продовженні строку дії паспорта прив`язки тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності павільйону площею 54,8 м.кв., що розташований за адресою: АДРЕСА_1 ).
Щодо позовних вимог в іншій частині - зобов`язання відповідача продовжити на три роки позивача строк дії паспорта прив`язки тимчасової споруди, суд зазначає наступне.
Повноваження державних органів не є дискреційними, коли є лише один правомірний та законно обґрунтований варіант поведінки суб`єкта владних повноважень. У разі настання визначених законодавством умов відповідач зобов`язаний вчинити конкретні дії і, якщо він їх не вчиняє, його можна зобов`язати до цього в судовому порядку.
Відповідно до пункту 4 частини першої 1 статті 5 Кодексу адміністративного судочинства України способом захисту прав особи від протиправної бездіяльності є визнання бездіяльності суб`єкта владних повноважень протиправною та зобов`язання вчинити певні дії. Тобто дії, які він повинен вчинити за законом.
Також, частиною четвертою статті 245 Кодексу адміністративного судочинства України визначено, що у випадку, визначеному пунктом 4 частини другої цієї статті, суд може зобов`язати відповідача - суб`єкта владних повноважень прийняти рішення на користь позивача, якщо для його прийняття виконано всі умови, визначені законом, і прийняття такого рішення не передбачає права суб`єкта владних повноважень діяти на власний розсуд.
Враховуючи вищезазначене, оскільки протиправна бездіяльність відповідача полягає у неприйнятті ним жодного з тих рішень, які передбачені пунктами 2.14 та 2.18 Порядку №244, належним способом захисту прав позивача є зобов`язання Управління архітектури та містобудування Хмельницької міської ради прийняти відповідне рішення, а саме продовжити позивачу строк дії паспорта прив`язки тимчасової споруди.
Відповідно до п.3.1 рішення 13 сесії Хмельницької міської ради №30 від 22.03.2017 "Про впорядкування розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності та тимчасових конструкцій на території міста Хмельницького" установлено, що строк дії договору особистого строкового сервітуту для розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності дорівнює строку дії паспорта прив`язки ТС і становить 3 роки.
Отже, цією нормою встановлено строк дії паспорта прив`язки ТС, а отже і строк, на який продовжується дія паспорту прив`язки.
Пункт 3.4 рішення 13 сесії Хмельницької міської ради №30 від 22.03.2017 не поширює свою дію на спірні правовідносини, оскільки визначає, що строк дії паспортів прив`язки, термін дії яких закінчується до 1 березня 2017 року, може бути продовжений не більше ніж на один рік. Отже, вказана норма стосувалась паспортів прив`язки, термін дії яких закінчувався саме до 1 березня 2017 року. У спірному ж випадку термін дії паспорту прив`язки діяв до 15.03.2024.
Таким чином, позовні вимоги щодо зобов`язання Управління архітектури та містобудування Департаменту архітектури, містобудування та земельних ресурсів Хмельницької міської ради продовжити на три роки позивачу строк дії паспорта прив`язки тимчасової споруди також підлягають задоволенню.
Згідно з частиною 1 статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
Позивачем сплачено 1211,20 грн. судового збору, тому такі витрати слід присудити на його користь за рахунок бюджетних асигнувань відповідача.
Керуючись статтями 6, 72-77, 139, 244, 246, 250, 255, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
ВИРІШИВ:
Адміністративний позов задовольнити.
Визнати протиправною бездіяльність Управління архітектури та містобудування Хмельницької міської ради щодо не продовження ОСОБА_1 строку дії паспорта прив`язки тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності павільйону площею 54,8 м.кв., розташованого за адресою: АДРЕСА_1 ).
Зобов`язати Управління архітектури та містобудування Хмельницької міської ради продовжити ОСОБА_1 дію паспорта прив`язки тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності павільйону площею 54,8 м.кв., розташованого за адресою: АДРЕСА_1 ) строком на три роки.
Стягнути на користь ОСОБА_1 судові витрати за сплату судового збору в розмірі 1211 (одна тисяча двісті одинадцять) грн. 20 коп. за рахунок бюджетних асигнувань Управління архітектури та містобудування Хмельницької міської ради.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку до Сьомого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.
Позивач:ОСОБА_1 ( АДРЕСА_2 , ідентифікаційний номер - НОМЕР_1 ) Відповідач:Управління архітектури та містобудування Хмельницької міської ради (вул. Героїв Майдану, 12, м. Хмельницький, Хмельницька обл., Хмельницький р-н, 29013 , код ЄДРПОУ - 26381710)
Головуючий суддя /підпис/ І.І. Тарновецький "Згідно з оригіналом" Суддя І.І. Тарновецький
Суд | Хмельницький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 10.06.2024 |
Оприлюднено | 12.06.2024 |
Номер документу | 119624513 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу регулюванню містобудівної діяльності та землекористування, зокрема у сфері містобудування; архітектурної діяльності |
Адміністративне
Хмельницький окружний адміністративний суд
Тарновецький І.І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні