СУМСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
У Х В А Л А
про відмову у забезпеченні позову
11 червня 2024 року Справа № 480/4935/24
Суддя Сумського окружного адміністративного суду Савицька Н.В., розглянувши заяву представника позивачів про забезпечення позову в адміністративній справі за позовом ОСОБА_1 в інтересах ОСОБА_2 , ОСОБА_3 до Сумської міської ради, треті особи - Управління освіти і науки Сумської міської ради, Комунальна установа Сумська гімназія №1 м.Суми Сумської області, Сумський заклад загальної середньої освіти I-III ступенів №12 Сумської міської ради, Комунальний заклад Сумський ліцей №33 Сумської міської ради про визнання протиправним та скасування рішення,-
В С Т А Н О В И В:
До Сумського окружного адміністративного суду через свого предастаника звернулася ОСОБА_1 в інтересах ОСОБА_2 , ОСОБА_3 з адміністративним позовом до Сумської міської ради про визнання протиправним та скасування рішення, і просить визнати протиправним та скасувати рішення Сумської міської ради від 22 травня 2024 року № 4799-МР «Про реорганізацію шляхом приєднання Комунальної установи Сумська гімназія № 1 м. Суми Сумської області та Сумського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів № 12 Сумської міської ради до Комунального закладу Сумський ліцей № 33 Сумської міської ради» в частині:
- реорганізації шляхом приєднання Комунальної установи Сумська гімназія № 1 м.Суми Сумської області (юридична адреса: 40030, Сумська область, м. Суми, вулиця Засумська, будинок 3, код ЄДРПОУ 14014262) до Комунального закладу Сумський ліцей № 33 Сумської міської ради (40030, Сумська область, м. Суми, вулиця Засумська, будинок 3, код ЄДРПОУ 45647720);
- припинення юридичної особи: Комунальної установи Сумська гімназія № 1 м. Суми Сумської області (40030, Сумська область, м. Суми, вулиця Засумська, будинок 3, код 14014262);
- встановлення, що Комунальний заклад Сумський ліцей № 33 Сумської міської ради (40030, Сумська область, м. Суми, вулиця Засумська, будинок 3, код ЄДРПОУ 45647720) є правонаступником майнових, немайнових прав та обов`язків Комунальної установи Сумська гімназія № 1 м. Суми Сумської області (40030, Сумська область, м. Суми, вулиця Засумська, будинок 3, код ЄДРПОУ 14014262),
- створення Комісії з реорганізації шляхом приєднання Комунальної установи Сумська гімназія № 1 м. Суми Сумської області (40030, Сумська область, м. Суми, вулиця Засумська, будинок 3, код ЄДРПОУ 14014262) та визначення її складу згідно з додатком до цього рішення;
- переходу до повноваження Комісії з реорганізації управління справами Комунальної установи Сумська гімназія № 1 м. Суми Сумської області (40030, Сумська область, м. Суми, вулиця Засумська, будинок 3, код ЄДРПОУ 14014262);
- установлення терміну для заявлення кредиторами своїх вимог - два місяці з дня оприлюднення повідомлення про рішення щодо реорганізації юридичних осіб -Комунальної установи Сумська гімназія № 1 м. Суми Сумської області (40030, Сумська область, м. Суми, вулиця Засумська, будинок 3, код ЄДРПОУ 14014262);
- керівнику Комунальної установи Сумська гімназія № 1 м. Суми Сумської області (40030, Сумська область, м. Суми, вулиця Засумська, будинок 3, код ЄДРПОУ 14014262) протягом 5 робочих днів з моменту набрання чинності рішення передати печатки, установчі та інші документи закладів освіти голові Комісії з реорганізації;
- голові та членам Комісії з реорганізації представляти її у відносинах з третіми особами та виступають у суді від імені Комунальної установи Сумська гімназія № 1 м. Суми Сумської області (40030, Сумська область, м. Суми, вулиця Засумська, будинок 3, код ЄДРПОУ 14014262);
- забезпечення Комісії з реорганізації здійснення в установленому чинним законодавством порядку заходів, пов`язаних з реорганізацією шляхом приєднання Комунальної установи Сумська гімназія № 1 м. Суми Сумської області (40030, Сумська область, м. Суми, вулиця Засумська, будинок 3, код ЄДРПОУ 14014262) до Комунального закладу Сумський ліцей № 33 Сумської міської ради (юридична адреса: 40030, Сумська область, м. Суми, вулиця Засумська, будинок 3, код ЄДРПОУ 45647720);
- подання Комісії з реорганізації в установленому законом України порядку необхідних документів для внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань відповідних записів щодо рішення про реорганізацію шляхом приєднання Комунальної установи Сумська гімназія № 1 м. Суми Сумської області (40030, Сумська область, м. Суми, вулиця Засумська, будинок З, код ЄДРПОУ 14014262);
- повідомити Комісії з реорганізації працівників Комунальної установи Сумська гімназія № 1 м. Суми Сумської області (40030, Сумська область, м. Суми, вулиця Засумська, будинок 3, код ЄДРПОУ 14014262) про реорганізацію шляхом приєднання закладів освіти та можливого вивільнення відповідно до вимог чинного законодавства України;
- проведення Комісією з реорганізації повної інвентаризацію всього майна, активів, зобов`язань Комунальної установи Сумська гімназія № 1 м. Суми Сумської області (40030, Сумська область, м. Суми, вулиця Засумська, будинок 3, код ЄДРПОУ 14014262) та оформлення передавального акту;
- передання Комісією з реорганізації в упорядкованому стані архівних справ Комунальної установи Сумська гімназія № 1 м. Суми (40030, Сумська область, м. Суми, вулиця Засумська, будинок 3, код ЄДРПОУ 14014262), внесеніня до Національного архівного фонду, на постійне зберігання до архівного відділу Сумської міської ради;
- передання Комісією з реорганізації на зберігання до Комунального закладу Сумський ліцей № 33 Сумської міської ради архівних справ з основної діяльності, строки тимчасового зберігання яких ще не закінчилися, документи, не завершені в діловодстві, а також документи з кадрових питань (особового складу) Комунальної установи Сумська гімназія № 1 м. Суми (40030, Сумська область, м. Суми, вулиця Засумська, будинок З, код ЄДРПОУ 14014262);
- подання Комісією з реорганізації до Сумської міської ради передавального акту на затвердження після закінчення строку для пред`явлення вимог кредиторами Комунальної установи Сумська гімназія № 1 м. Суми (40030, Сумська область, м. Суми, вулиця Засумська, будинок 3, код ЄДРПОУ 14014262);
- списання Комісією з реорганізації печатки Комунальної установи Сумська гімназія № 1 м. Суми (40030, Сумська область, м. Суми, вулиця Засумська, будинок 3, код ЄДРПОУ 14014262) у порядку, передбаченому законодавством;
- подання Комісією з реорганізації державному реєстратору відповідних документів для проведення державної реєстрації припинення юридичних осіб шляхом приєднання відносно Комунальної установи Сумська гімназія № 1 м. Суми Сумської області (40030, Сумська область, м. Суми, вулиця Засумська, будинок 3, код ЄДРПОУ 14014262).
Із позовною заявою представником позивачів подано заяву про забезпечення позову, у якій просить зупинити дію рішення Сумської міської ради від 22 травня 2024 року № 4799-МР «Про реорганізацію шляхом приєднання Комунальної установи Сумська гімназія № 1 м. Суми Сумської області та Сумського закладу загальної середньої освіти I-III ступенів № 12 Сумської міської ради до Комунального закладу Сумський ліцей № 33 Сумської міської ради» в частині, що стосується Комунальної установи Сумська гімназія № 1 м. Суми Сумської області (юридична адреса: 40030, Сумська область, м. Суми, вулиця Засумська, будинок 3, код ЄДРПОУ 14014262), а саме:
- реорганізації шляхом приєднання Комунальної установи Сумська гімназія № 1 м.Суми Сумської області (юридична адреса: 40030, Сумська область, м. Суми, вулиця Засумська, будинок 3, код ЄДРПОУ 14014262) до Комунального закладу Сумський ліцей №33 Сумської міської ради (40030, Сумська область, м. Суми, вулиця Засумська, будинок 3, код ЄДРПОУ 45647720);
- припинення юридичної особи: Комунальної установи Сумська гімназія № 1 м. Суми Сумської області (40030, Сумська область, м. Суми, вулиця Засумська, будинок 3, код 14014262);
- встановлення, що Комунальний заклад Сумський ліцей № 33 Сумської міської ради (40030, Сумська область, м. Суми, вулиця Засумська, будинок 3, код ЄДРПОУ 45647720) є правонаступником майнових, немайнових прав та обов`язків Комунальної установи Сумська гімназія № 1 м. Суми Сумської області (40030, Сумська область, м. Суми, вулиця Засумська, будинок 3, код ЄДРПОУ 14014262),
- створення Комісії з реорганізації шляхом приєднання Комунальної установи Сумська гімназія № 1 м. Суми Сумської області (40030, Сумська область, м. Суми, вулиця Засумська, будинок 3, код ЄДРПОУ 14014262) та визначення її складу згідно з додатком до цього рішення;
- переходу до повноваження Комісії з реорганізації управління справами Комунальної установи Сумська гімназія № 1 м. Суми Сумської області (40030, Сумська область, м. Суми, вулиця Засумська, будинок 3, код ЄДРПОУ 14014262);
- установлення терміну для заявлення кредиторами своїх вимог - два місяці з дня оприлюднення повідомлення про рішення щодо реорганізації юридичних осіб -Комунальної установи Сумська гімназія № 1 м. Суми Сумської області (40030, Сумська область, м. Суми, вулиця Засумська, будинок 3, код ЄДРПОУ 14014262);
- керівнику Комунальної установи Сумська гімназія № 1 м. Суми Сумської області (40030, Сумська область, м. Суми, вулиця Засумська, будинок 3, код ЄДРПОУ 14014262) протягом 5 робочих днів з моменту набрання чинності рішення передати печатки, установчі та інші документи закладів освіти голові Комісії з реорганізації;
- голові та членам Комісії з реорганізації представляти її у відносинах з третіми особами та виступають у суді від імені Комунальної установи Сумська гімназія № 1 м. Суми Сумської області (40030, Сумська область, м. Суми, вулиця Засумська, будинок 3, код ЄДРПОУ 14014262);
- забезпечення Комісії з реорганізації здійснення в установленому чинним законодавством порядку заходів, пов`язаних з реорганізацією шляхом приєднання Комунальної установи Сумська гімназія № 1 м. Суми Сумської області (40030, Сумська область, м. Суми, вулиця Засумська, будинок 3, код ЄДРПОУ 14014262) до Комунального закладу Сумський ліцей № 33 Сумської міської ради (юридична адреса: 40030, Сумська область, м. Суми, вулиця Засумська, будинок 3, код ЄДРПОУ 45647720);
- подання Комісії з реорганізації в установленому законом України порядку необхідних документів для внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань відповідних записів щодо рішення про реорганізацію шляхом приєднання Комунальної установи Сумська гімназія № 1 м. Суми Сумської області (40030, Сумська область, м. Суми, вулиця Засумська, будинок 3, код ЄДРПОУ 14014262);
- повідомити Комісії з реорганізації працівників Комунальної установи Сумська гімназія № 1 м. Суми Сумської області (40030, Сумська область, м. Суми, вулиця Засумська, будинок 3, код ЄДРПОУ 14014262) про реорганізацію шляхом приєднання закладів освіти та можливого вивільнення відповідно до вимог чинного законодавства України;
- проведення Комісією з реорганізації повної інвентаризацію всього майна, активів, зобов`язань Комунальної установи Сумська гімназія № 1 м. Суми Сумської області (40030, Сумська область, м. Суми, вулиця Засумська, будинок 3, код ЄДРПОУ 14014262) та оформлення передавального акту;
- передання Комісією з реорганізації в упорядкованому стані архівних справ Комунальної установи Сумська гімназія № 1 м. Суми (40030, Сумська область, м. Суми, вулиця Засумська, будинок 3, код ЄДРПОУ 14014262), внесеніня до Національного архівного фонду, на постійне зберігання до архівного відділу Сумської міської ради;
- передання Комісією з реорганізації на зберігання до Комунального закладу Сумський ліцей № 33 Сумської міської ради архівних справ з основної діяльності, строки тимчасового зберігання яких ще не закінчилися, документи, не завершені в діловодстві, а також документи з кадрових питань (особового складу) Комунальної установи Сумська гімназія № 1 м. Суми (40030, Сумська область, м. Суми, вулиця Засумська, будинок З, код ЄДРПОУ 14014262);
- подання Комісією з реорганізації до Сумської міської ради передавального акту на затвердження після закінчення строку для пред`явлення вимог кредиторами Комунальної установи Сумська гімназія № 1 м. Суми (40030, Сумська область, м. Суми, вулиця Засумська, будинок 3, код ЄДРПОУ 14014262);
- списання Комісією з реорганізації печатки Комунальної установи Сумська гімназія № 1 м. Суми (40030, Сумська область, м. Суми, вулиця Засумська, будинок 3, код ЄДРПОУ 14014262) у порядку, передбаченому законодавством;
- подання Комісією з реорганізації державному реєстратору відповідних документів для проведення державної реєстрації припинення юридичних осіб шляхом приєднання відносно Комунальної установи Сумська гімназія № 1 м. Суми Сумської області (40030, Сумська область, м. Суми, вулиця Засумська, будинок 3, код ЄДРПОУ 14014262)
Вказана заява мотивована тим, що ОСОБА_2 є випускницею 7(11)-Г класу Сумської гімназії №1 та 31 травня 2024 року отримала свідоцтво про здобуття повної загальної середньої освіти і додаток до нього. Зазначає, що оскаржуване рішення фактично ставить під сумнів дійсність документу про освіту, який отримала ОСОБА_2 та який містить підпис керівника Сумської гімназії № 1 - ОСОБА_4 . Позивачка, як випускниця та потенційна абітурієнтка, зазнає негативних наслідків та має ризик отримати відмову у вступі до вищого навчального закладу через недійсність документу, що підтверджує здобуття нею повної загальної середньої освіти, що порушує її конституційні права на освіту.
Дослідивши доводи заяви про забезпечення позову, суд відмовляє у її задоволенні, виходячи із наступного.
Інститут забезпечення адміністративного позову регламентовано ст. 150-151 КАС України, які закріплюють підстави для вжиття заходів забезпечення адміністративного позову, а також види забезпечення позову в адміністративному процесі. Наявність такого інституту є однією з гарантій виконання постанови адміністративного суду і спрямовані на забезпечення принципу обов`язковості судових рішень.
Забезпечення адміністративного позову - це вжиття судом, у провадженні якого знаходиться справа, до вирішення адміністративної справи визначених законом заходів щодо створення можливості реального виконання у майбутньому постанови суду, якщо її буде прийнято на користь позивача.
Відповідно до ч. 1, 2 ст. 150 КАС України суд за заявою учасника справи або з власної ініціативи має право вжити визначенні цією статтею заходи забезпечення позову.
Забезпечення позову допускається як до пред`явлення позову, так і на будь-якій стадії розгляду справи, якщо: 1) невжиття таких заходів може істотно ускладнити чи унеможливити виконання рішення суду або ефективний захист або поновлення порушених чи оспорюваних прав або інтересів позивача, за захистом яких він звернувся або має намір звернутися до суду; або 2) очевидними є ознаки протиправності рішення, дії чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень, та порушення прав, свобод або інтересів особи, яка звернулася до суду, таким рішенням, дією або бездіяльністю.
Тобто, інститут забезпечення адміністративного позову є однією з гарантій захисту прав, свобод та законних інтересів юридичних та фізичних осіб позивачів в адміністративному процесі, механізмом, який покликаний забезпечити реальне та неухильне виконання судового рішення прийнятого в адміністративній справі.
Згідно зі ч. 1ст. 151 КАС України позов може бути забезпечено: зупиненням дії індивідуального акта або нормативно-правового акта; забороною відповідачу вчиняти певні дії; встановленням обов`язку відповідача вчинити певні дії; забороною іншим особам вчиняти дії, що стосуються предмета спору; зупиненням стягнення на підставі виконавчого документа або іншого документа, за яким стягнення здійснюється у безспірному порядку.
Відповідно до ч. 2 ст. 151 КАС України суд може застосувати кілька заходів забезпечення позову. Заходи забезпечення позову мають бути співмірними із заявленими позивачем вимогами. Суд також повинен враховувати співвідношення прав (інтересу), про захист яких просить заявник, із наслідками вжиття заходів забезпечення позову для заінтересованих осіб
Забезпечення позову - це заходи адміністративного процесуального припинення дій, які можуть утруднити виконання майбутнього рішення суду чи зробити його виконання неможливим. Вони повинні гарантувати можливість реалізації позовних вимог у разі задоволення позову. Значення цього інституту адміністративного процесуального права в тому, що ним захищаються законні інтереси (права) позивача на той випадок, коли відповідач буде діяти недобросовісно або коли неприйняття заходів може призвести до невиконання судового рішення. Мета забезпечення позову це хоча і негайні, проте тимчасові заходи, направлені на недопущення утруднення чи неможливості виконання судового акта, а також перешкоджання спричинення значної шкоди заявнику.
Таким чином, заходи забезпечення позову не мають якогось дискримінаційного характеру стосовно якоїсь із сторін у спорі; їх застосування здійснюється в рамках дискреційних повноважень суду і на основі принципів змагальності та процесуального рівноправ`я сторін.
Відтак, під час вирішення питання про забезпечення позову адміністративний суд має здійснити оцінку обґрунтованості доводів заявника щодо необхідності вжиття відповідних заходів з урахуванням розумності, обґрунтованості і адекватності вимог заявника щодо забезпечення позову; забезпечення збалансованості інтересів сторін, а також інших учасників судового процесу; наявності зв`язку між конкретним заходом забезпечення позову і предметом позовної вимоги, зокрема, чи спроможний такий захід забезпечити фактичне виконання судового рішення в разі задоволення позову; імовірності утруднення виконання або невиконання рішення адміністративного суду в разі невжиття таких заходів; запобігання порушенню у зв`язку із вжиттям таких заходів прав та охоронюваних законом інтересів осіб, що не є учасниками даного судового процесу.
Законодавець встановив наступні підстави для винесення ухвали про забезпечення позову у справі: існування очевидної небезпеки заподіяння шкоди правам, свободам та інтересам позивача до ухвалення рішення в адміністративній справі; захист прав, свобод та інтересів стане неможливим без вжиття таких заходів, або для їх відновлення необхідно буде докласти значних зусиль та витрат; наявні ознаки очевидної протиправності оскаржуваного рішення, дій чи бездіяльності.
Із аналізу наведених норм вбачається, що забезпечення адміністративного позову можливе виключно за наявності вищевказаних обставин, які підлягають доведенню позивачем та встановленню судом у разі вжиття таких заходів.
Заявник обов`язково повинен обґрунтувати свою заяву і з цією метою подати докази наявності фактичних обставин, з якими пов`язує застосування певного заходу забезпечення позову. Доказами у даному випадку вважатимуться будь-які відомості, що вказують на ймовірне порушення чиїхось прав (свобод, інтересів) під час провадження у справі. При цьому тягар доказування при розгляді заяви про забезпечення доказів покладається виключно на заявника.
Відповідно до роз`яснень постанови Пленуму Верховного Суду України «Про практику застосування судами процесуального законодавства при розгляді заяв про забезпечення позову» від 22.12.2006 №9 та постанови Пленуму Вищого адміністративного суду України «Про практику застосування адміністративним судами окремих положень Кодексу адміністративного судочинства під час розгляду адміністративних справ» від 06.03.2008 №2, розглядаючи заяву про забезпечення позову, суд (суддя) має з урахуванням доказів, наданих позивачем на підтвердження своїх вимог, пересвідчитися, зокрема, в тому, що між сторонами дійсно виник спір та існує реальна загроза невиконання чи утруднення виконання можливого рішення суду про задоволення позову; з`ясувати обсяг позовних вимог, дані про особу відповідача, а також відповідність виду забезпечення позову, який просить застосувати особа, котра звернулася з такою заявою, позовним вимогам.
Також суд звертає увагу на те, що вид забезпечення позову має бути співмірним із заявленими позивачем вимогами, застосований судом захід забезпечення позову має відповідати вимогам, на забезпечення яких він вживається.
Суд зазначає, що співмірність передбачає співвідношення негативних наслідків від вжиття заходів забезпечення позову з тими негативними наслідками, які можуть настати в результаті невжиття цих заходів, з урахуванням відповідності права чи законного інтересу, за захистом яких заявник звертається до суду, майнових наслідків заборони відповідачу здійснювати певні дії.
Аналогічна правова позиція відповідає висновкам Верховного Суду, викладеним у постанові від 03.10.2018 у справі № 826/5233/18 ( провадження №К/9901/59189/18).
У контексті наведеного суд зазначає, що представником позивачів у заяві про забезпечення позову не доведено та документально не підтверджено обставини, які б вказували на очевидну небезпеку заподіяння шкоди правам, свободам та інтересам позивачів, які б унеможливили захист його прав, свобод та інтересів без вжиття відповідних заходів до ухвалення рішення у справі. Також представником позивачів до заяви про забезпечення позову не додано належних, достатніх, достовірних та допустимих доказів на підтвердження факту, що невжиття заходів забезпечення позову може істотно ускладнити чи унеможливити подальше виконання рішення суду або ефективний захист, або поновлення порушених прав та інтересів позивачів.
Сама лише незгода позивачів із рішенням суб`єкта владних повноважень та звернення до суду з позовом про визнання протиправним та скасування рішення не є достатньою підставою для застосування судом заходів забезпечення позову.
Можливі негативні наслідки, про які зазначає представник позивачів у даній заяві, базуються виключно на припущеннях позивача, а зазначені представником позивача порушення його прав має ймовірний, виключно прогнозований характер.
Необхідність вжиття заходів забезпечення позову фактично обумовлена протиправністю оскаржуваного рішення.
Суд вважає за необхідне зазначити, що протиправність оскаржуваного рішення повинна бути встановлена в ході розгляду даної справи по суті.
Суд зтакож зауважує, що при розгляді заяви представника позивачів про забезпечення позову не може вирішуватись питання про законність або обґрунтованість позовних вимог по суті.
Їх оцінка в сукупності може бути надана судом лише за наслідками розгляду самої справи, з урахуванням усіх належних та допустимих доказів, які сторони вправі надавати суду саме в ході розгляду адміністративної справи. Однак, під час розгляду заяви про забезпечення позову, суд повинен перевірити чи дійсно існує спір між сторонами. В той же час, ні матеріали позову на які посилається заявник у заяві про забезпечення позову, ні заява про забезпечення позову не містять належних та допустимих доказів в підтвердження того, що оскаржуване рішення станом на час подання позову поширюється на позивача. Суд звертає увагу заявника, що предмет позову не містить вимог позивача про визнання протиправними дій відповідачів в частині позбавлення конкретних прав позивача.
Суд також зазначає, що відповідач є органом, який представляє інтереси відповідної територіальної громади та діє від її імені. І оскільки оскаржуване рішення не є актом індивідуальної дії щодо позивачів, а стосується вираження публічного (загального) інтересу, суд повинен врахувати співвідношення права (інтересу), про захист якого просить заявниця, із наслідками вжиття заходів забезпечення позову для широкого кола заінтересованих осіб.
Враховуючи вищевикладене та беручи до уваги виключно прогнозоване на майбутнє порушення права позивача, суд зазначає, що вказані у заяві про забезпечення позову доводи не свідчать про наявність законних та переконливих підстав для вжиття заходів забезпечення позову, передбачених ст. 151 КАС України.
Вирішуючи питання про забезпечення позову, суд враховує інтереси не тільки позивача, а й інших осіб, права яких можуть бути порушені у зв`язку із застосуванням відповідних заходів. Суд також враховує співмірність вимог заяви про забезпечення позову заявленим позовним вимогам та обставинам справи; імовірність утруднення виконання або невиконання рішення адміністративного суду в разі невжиття таких заходів.
Суд зазначає, що висновки щодо очевидності ознак протиправності оскаржуваного рішення можуть бути зроблені лише на підставі дослідження поданих сторонами доказів під час судового розгляду конкретної справи. Відтак, суд дійшов висновку, що наведені заявником обґрунтування не є достатніми для висновку про очевидність протиправності оскаржуваного рішення.
Таким чином, у ході розгляду заяви судом не виявлено існування очевидної небезпеки заподіяння шкоди правам та інтересам заявника до прийняття у справі судового рішення, або неможливості захисту таких прав та інтересів без вжиття заходів забезпечення позову, або необхідності докладання значних зусиль та витрат для відновлення таких прав та інтересів при виконанні у майбутньому судового рішення, якщо його буде прийнято на користь позивачів.
З урахуванням викладеного, суд дійшов висновку, що подана заява про забезпечення позову є необґрунтованою та задоволенню не підлягає.
Керуючись ст.ст. 150, 151, 154, 248, 256 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-
У Х В А Л И В:
У задоволенні заяви представника позивачів про забезпечення позову - відмовити.
Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання суддею.
Ухвала може бути оскаржена в апеляційному порядку до Другого апеляційного адміністративного суду в п`ятнадцятиденний строк з дня складання ухвали.
Суддя Н.В. Савицька
Суд | Сумський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 11.06.2024 |
Оприлюднено | 13.06.2024 |
Номер документу | 119657591 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи зі спорів з приводу реалізації державної політики у сфері освіти, науки, культури та спорту |
Адміністративне
Сумський окружний адміністративний суд
Н.В. Савицька
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні