Постанова
від 08.12.2009 по справі 2а-3841/09/2670
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА



  

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД  міста КИЄВА

01025,  м. Київ,  вул. Десятинна,  4/6, тел. 278-43-43

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М   У К Р А Ї Н И

м. Київ

 08 грудня 2009 року           10:30           № 2а-3841/09/2670

Окружний адміністративний суд міста Києва у складі головуючого судді  Степанюка А.Г. при секретарі судового засідання  Федоровій О.В.  розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу

за позовом

 Державної податкової інспекції у Печерському районі м.Києва

до

 Товариства з обмеженою відповідальністю "Уралбуд-Україна"

про

 зобов’язання відповідача подати позивачу фінансово-господарські документи за період діяльності з 22.12.05 р. по 30.06.08 р.

          На  підставі ч. 3 ст. 160 КАС України в судовому засіданні проголошено вступну та резолютивну частини постанови. Виготовлення постанови у повному обсязі відкладено, про що повідомлено сторін після проголошення вступної та резолютивної частини постанови в судовому засіданні з урахуванням вимог ч. 4 ст. 167 КАС України.

ОБСТАВИНИ СПРАВИ:

Уточнені  позовні вимоги Позивача обґрунтовані тим, що згідно плану —графіку документальних перевірок запланована планова виїзна документальна перевірка ТОВ «Уралбуд Україна». На підставі направлення на перевірку №1044/23-8 від 27.11.2008 р. розпочата комплексна планова виїзна перевірка Відповідача за період 22.12.2005 р. по 30.06.2008 р.

12.11.2008 р. за 15 днів до початку перевірки Товариством отримано Повідомлення про проведення планової перевірки (№ 350/23-8 від 06.11.2008 р.). У повідомлені було запропоновано забезпечити надання всіх необхідних документів, що підтверджують дані податкових декларацій та розрахунків по податках та інших обов'язкових платежів до бюджету та державних цільових фондів.

Позивачем на адресу ТОВ «Уралбуд Україна»були направлені запити (листи № 55042/10/23-811 від 19.12.2008 р., № 55136/10/23-811 від 22.12.2008 р., № 55569/10/23-811 від 23.12.2008 р., № 56904/10/23-811 від 24.12.2008 р.) щодо надання пояснень та документальних підтверджень, за вказаний період. Проте, всупереч норм чинного законодавства,  Відповідач ухиляється від подання необхідних документів, чим створює перешкоди у проведенні Позивачем перевірки.

Відповідач своїми процесуальними правами не скористався, повноважного представника у засідання суду не направив, хоча  належним чином повідомлявся  про дату, час та місце судового розгляду справи шляхом направлення на юридичну адресу ухвали про відкриття провадження у справі, повістки. Заперечень проти позову до суду не надав.

 Розглянувши подані позивачем документи і матеріали, оцінивши письмові пояснення  відповідача, всебічно і повно з’ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об’єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд -

ВСТАНОВИВ:

Згідно з п. 2 ст. 9 Закону України «Про систему оподаткування» № 1251-XII від 25.06.1991 (зі змінами та доповненнями) платники податків і зборів (обов'язкових платежів) зобов'язані подавати до державних податкових органів та інших державних органів відповідно до законів декларації, бухгалтерську звітність та інші документи і відомості, пов'язані з обчисленням і сплатою податків і зборів (обов'язкових платежів).

Відповідно до п.1 ст. 11 Закону України «Про державну податкову службу в Україні»від 4 грудня 1990 року з наступними змінами і доповненнями органи державної податкової служби у випадках, в межах компетенції та у порядку, встановлених законами України, мають право здійснювати документальні невиїзні перевірки (на підставі поданих податкових декларацій, звітів та інших документів, пов’язаних з нарахуванням і сплатою податків та зборів (обов’язкових платежів) незалежно від способу їх подачі), а також планові та позапланові виїзні перевірки своєчасності, достовірності, повноти нарахування і сплати податків та зборів (обов’язкових платежів), додержання валютного законодавства юридичними особами, їх філіями, відділеннями, іншими відокремленими підрозділами, що не мають статусу юридичної особи, а також фізичними особами, які мають статус суб’єктів підприємницької діяльності чи не мають такого статусу, на яких згідно із законами України покладено обов’язок утримувати та/або сплачувати податки і збори (обов’язкові платежі), крім Національного банку України та його установ (далі — платники податків).

Приписом ст. 11-1 згаданого вище Закону встановлено, що плановою виїзною перевіркою вважається перевірка платника податків щодо своєчасності, достовірності, повноти нарахування та сплати ним податків та зборів (обов’язкових платежів), яка передбачена у плані роботи органу державної податкової служби і проводиться за місцезнаходженням такого платника податків чи за місцем розташування об’єкта права власності, стосовно якого проводиться така планова виїзна перевірка. Планова виїзна перевірка проводиться за сукупними показниками фінансово-господарської діяльності платника податків за письмовим рішенням керівника відповідного органу державної податкової служби не частіше одного разу на календарний рік.  

Посадові особи органу державної податкової служби вправі приступити до проведення планової або позапланової виїзної перевірки за наявності підстав для їх проведення, визначених цим та іншими законами України, та за умови надання платнику податків під розписку: 1) направлення на перевірку, в якому зазначаються дата його видачі, назва органу державної податкової служби, мета, вид (планова або позапланова), підстави, дата початку та дата закінчення перевірки, посади, звання та прізвища посадових осіб органу державної податкової служби, які проводитимуть перевірку. Направлення на перевірку є дійсним за умови наявності підпису керівника органу державної податкової служби, скріпленого печаткою органу державної податкової служби; 2) копії наказу керівника податкового органу про проведення позапланової виїзної перевірки, в якому зазначаються підстави проведення позапланової виїзної перевірки, дата її початку та дата закінчення (ст. 11-2 Закону).

У матеріалах справи наявні копії: повідомлення про проведення планової виїзної перевірки № 350/23-8 від 06.11.2008 р.; направлення про проведення планової виїзної перевірки № 1044/23-8 від 27.11.2008 р.;  направлення про проведення планової виїзної перевірки № 1192/23-8 від 25.12.2008р.; витягу із плану-графіка проведення документальних перевірок СПД тощо.

Судом встановлено, що Позивачем було дотримано порядку проведення планової виїзної перевірки Відповідача.

А тому ненадання Відповідачем працівникам Позивача необхідних бухгалтерських, податкових та інших первинних документів   є неправомірним.

Ненадання ТОВ «Уралбуд Україна»всіх необхідних документів, що підтверджують дані податкових декларацій та розрахунків по податках та інших обов'язкових платежах до бюджету та державних цільових фондів унеможливлює проведення Позивачем планової виїзної перевірки, а також здійснення органом державної податкової служби покладених на нього законодавством завдань.

З урахуванням наведеного суд приходить до висновку про обґрунтованість позовних вимог про зобов’язання Відповідача надати для перевірки всі необхідні бухгалтерські, податкові та інші первинні документи.

Відповідно до ч. 1 ст. 71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.

Оскільки спір вирішено на користь суб'єкта владних повноважень, звільненого від сплати судового збору, а також за відсутності витрат позивача - суб'єкта владних повноважень, пов'язаних із залученням свідків та проведенням судових експертиз, судові витрати (судовий збір) стягненню з відповідача не підлягають.

Керуючись ст.ст. 69, 70, 71, 94, 158-163 КАС України, адміністративний суд -

                                                      ПОСТАНОВИВ:

1.           Адміністративний позов задовольнити повністю.

2.           Зобов’язати товариство з обмеженою відповідальністю «Уралбуд Україна»(м. Київ, вул. Панаса Мирного, 16/13-А 8, код ЄДРПОУ 33939633) подати Державній податковій інспекції у Печерському районі м. Києва фінансово-господарські документи за період діяльності з 22.12.05 р. по 30.06.08 р.

          Згідно ст.ст. 185-186 КАС України сторони та інші особи, які беруть участь у справі мають право оскаржити в апеляційному порядку Постанову повністю або частково. Заява про апеляційне оскарження подається протягом 10 днів з дня проголошення, апеляційна скарга подається протягом 20 днів після подання заяви про апеляційне оскарження. Дані заяви подаються до апеляційного суду через суд першої інстанції.

Згідно ст. 254 КАС України Постанова, якщо інше не встановлено КАС України, набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, якщо таку заяву не було подано. Якщо було подано заяву про апеляційне оскарження, але апеляційна скарга не була подана у строк, постанова  суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення цього строку. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.

Суддя                                                                                                 А. Степанюк

Повний текст постанови виготовлено 04.01.2010 року

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення08.12.2009
Оприлюднено03.11.2010
Номер документу11965824
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-3841/09/2670

Постанова від 08.12.2009

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Степанюк А.Г.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні