Постанова
від 26.05.2010 по справі 2а-16155/09/2670
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВ НИЙ СУД міста КИЄВА

01025, м. Київ, вул. Десятинна , 4/6, тел. 278-43-43

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

м. Київ

26 травня 2010 року < Час п роголошення > № 2а-16155/09/2670

Окружний адмін істративний суд міста Києва у складі головуючого судді В асильченко І.П. при секретарі Манічевій В. В. вирішив адміні стративну справу

за позовом Державної податково ї інспекції у Святошинському районі м. Києва

до

третя особа Товариства з обмежен ою відповідальністю «МЕТАСТ РОМ»

Святошинська районна у м. Києві державна адміністр ація

про скасування (припинен ня) державної реєстрації юри дичної особи

за участю представників с торін:

від позивача: Короткевич Г. О.

від відповідача: не з' явив ся

від третьої особи: не з' яви вся

На підставі частини 3 стат ті 160 КАС України в судовому за сіданні 26 травня 2010 року прогол ошено вступну та резолютивну частини постанови.

ВСТАНОВИВ:

Позивач звернувся до суду з позовною заявою, в якій просив припинити (скасувати ) державну реєстрацію юридич ної особи Товариства з обмеж еною відповідальністю «МЕТА СТРОМ» (далі - ТОВ «МЕТАСТРОМ» ).

В судовому засіданні пред ставник позивача позовні вим оги підтримав та мотивував ї х тим, що позивач фактично не з находиться за вказаним у Єди ному державному реєстрі юрид ичних осіб та фізичних осіб-п ідприємців місцезнаходженн ям, що унеможливлює здійснен ня контролю та нагляду за йог о діяльністю з боку органів д ержавної податкової служби.

Відповідач заперечення н а позов не надав, явку своїх пр едставників в судове засідан ня не забезпечив, хоча про час та місце розгляду справи був повідомлений належним чином .

Третя особа в судове засіда ння не з'явилась, подала через відділ документального обіг у та контролю суду клопотанн я про розгляд справи за відсу тності представника Святоши нської районної у м. Києві дер жавної адміністрації.

За таких обставин відповід но до ст. 128 Кодексу адміністра тивного судочинства України справа вирішується на підст аві наявних в ній доказів.

Розглянувши подані позива чем документи і матеріали, за слухавши пояснення представ ника позивача, всебічно і пов но з' ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуєть ся позов, об' єктивно оцінив ши докази, які мають значення для розгляду справи і виріше ння спору по суті, суд встанов ив наступне.

ТОВ «МЕТАСТРОМ»(ідентифік аційний код юридичної особи 21622929)зареєстроване Святошинсь кою районною у місті Києві де ржавною адміністрацією 12.09.1994 р оку (свідоцтво про державну р еєстрацію суб' єкта підприє мницької діяльності №21622929 від 12.09.1994 року) та знаходиться на об ліку у ДПІ у Святошинському р айоні м. Києва.

Як вбачається з наданого п озивачем витягу з Єдиного де ржавного реєстру юридичних о сіб та фізичних осіб-підприє мців, станом на 09.02.2010 р. щодо ТОВ « МЕТАСТРОМ»у реєстрі містить ся запис про відсутність юри дичної особи за вказаним її м ісцезнаходженням (03164, місто Ки їв, Святошинський район, вули ця Генерала Наумова, будинок 23-Б).

Відповідно до змісту ч. 1 ст . 33 Закону України “Про держав ну реєстрацію юридичних та ф ізичних осіб-підприємців”, ю ридична особа припиняється з а судовим рішенням, підставо ю для прийняття якого згідно з ч. 2 ст. 38 Закону України “Про д ержавну реєстрацію юридични х та фізичних осіб-підприємц ів”, зокрема, є наявність в Єди ному державному реєстрі юрид ичних осіб та фізичних осіб-п ідприємців запису про відсут ність юридичної особи за вка заним її місцезнаходженням.

Відповідно до п. 17 ст. 11 Закону України “Про державну подат кову службу в Україні”, орган и державної податкової служб и у випадках, в межах компетен ції та у порядку, встановлени х законами України, мають, зок рема, право звертатися у пере дбачених законом випадках до судових органів із заявою (по зовною заявою) про скасуванн я державної реєстрації суб'є кта підприємницької діяльно сті.

Статтею 2 Закону України "П ро державну податкову службу в Україні" визначено завданн я органів державної податков ої служби, якими є:

здійснення контролю за дод ержанням податкового законо давства, правильністю обчисл ення, повнотою і своєчасніст ю сплати до бюджетів, державн их цільових фондів податків і зборів (обов'язкових платеж ів), а також неподаткових дохо дів, установлених законодавс твом (далі - податки, інші плат ежі);

внесення у встановленому п орядку пропозицій щодо вдоск оналення податкового законо давства;

прийняття у випадках, перед бачених законом, нормативно- правових актів і методичних рекомендацій з питань оподат кування;

формування та ведення Держ авного реєстру фізичних осіб - платників податків та інших обов'язкових платежів та Єди ного банку даних про платник ів податків - юридичних осіб;

роз'яснення законодавства з питань оподаткування сере д платників податків;

запобігання злочинам та ін шим правопорушенням, віднесе ним законом до компетенції п одаткової міліції, їх розкри ття, припинення, розслідуван ня та провадження у справах п ро адміністративні правопор ушення.

здійснення контролю за дод ержанням податкового законо давства, правильністю обчисл ення, повнотою і своєчасніст ю сплати до бюджетів, державн их цільових фондів податків і зборів (обов'язкових платеж ів), а також неподаткових дохо дів, установлених законодавс твом (далі - податки, інші плат ежі);

внесення у встановленому п орядку пропозицій щодо вдоск оналення податкового законо давства;

прийняття у випадках, перед бачених законом, нормативно- правових актів і методичних рекомендацій з питань оподат кування;

формування та ведення Держ авного реєстру фізичних осіб - платників податків та інших обов'язкових платежів та Єди ного банку даних про платник ів податків - юридичних осіб;

роз'яснення законодавства з питань оподаткування сере д платників податків;

запобігання злочинам та ін шим правопорушенням, віднесе ним законом до компетенції п одаткової міліції, їх розкри ття, припинення, розслідуван ня та провадження у справах п ро адміністративні правопор ушення.

З системного аналізу вказа них норм Закону України "Про д ержавну податкову службу в У країні" видно, що до компетенц ії органів державної податко вої служби віднесено контрол ь за додержанням податкового законодавства.

Водночас, відповідно до ч. 2 с т. 7 Закону України «Про держав ну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприєм ців»державний нагляд за дотр иманням законодавства у сфер і державної реєстрації юриди чних осіб та фізичних осіб - підприємців здійснює спеціа льно уповноважений орган з п итань державної реєстрації, яким відповідно до Наказу Де ржавного комітету України з питань регуляторної політик и та підприємництва № 50 від 08.06.2 005 року на сьогодні є Державни й комітет України з питань ре гуляторної політики та підпр иємництва.

Згідно з ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної вл ади, їх посадові особи зобов' язані діяти лише на підставі , в межах та у спосіб, що передб ачені Конституцією та Закона ми України.

Таким чином, оскільки до ком петенції органів державної п одаткової служби не віднесен о контроль за дотриманням за конодавства у сфері державно ї реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців , в тому числі контроль за дост овірністю даних, які містять ся в Єдиному державному реєс трі юридичних осіб та фізичн их осіб-підприємців, звернен ня до суду з вимогою скасуван ня державної реєстрації юрид ичної особи на підставі її ві дсутності за вказаним у Єдин ому державному реєстрі юриди чних осіб та фізичних осіб-пі дприємців місцезнаходження м виходить за межі повноваже нь органів державної податко вої служби, що є підставою для відмови у задоволенні позов у.

Поряд з цим судом не запереч ується право органів державн ої податкової служби на звер нення до суду з позовом про ск асування державної реєстрац ії юридичних осіб та фізични х осіб-підприємців у зв' язк у з неподанням податкової зв ітності. ДПІ у Святошинськом у районі м. Києва не надала суд у доказів, які б підтверджува ли неподання ТОВ «МЕТАСТРОМ» податкової звітності.

Враховуючи викладене, суд дійшов висновку, що позовні в имоги ДПІ у Святошинському р айоні м. Києва задоволенню не підлягають.

Керуючись ст.ст. 9, 69-71, 94, 158-163, 167, 254 Ко дексу адміністративного суд очинства України, Окружний а дміністративний суд міста Ки єва, -

ПОСТАНОВИВ:

У задоволенні позову відмовити повністю.

Постанова відповідно д о статті 254 Кодексу адміністра тивного судочинства України набирає законної сили після закінчення строку подання з аяви про апеляційне оскаржен ня.

Постанова може бути оскарж ена до суду апеляційної інст анції за правилами, встановл еними статтями 185-187 Кодексу адм іністративного судочинства України.

Суддя І.П. Васильченко

Повний текст постано ви складено та підписано 31 тра вня 2010 року.

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення26.05.2010
Оприлюднено03.11.2010
Номер документу11966035
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-16155/09/2670

Постанова від 26.05.2010

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Васильченко І.П.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні