Ухвала
від 28.02.2024 по справі 757/9264/24-к
ПЕЧЕРСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

печерський районний суд міста києва

Справа № 757/9264/24-к

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

28 лютого 2024 року слідчий суддя Печерського районного суду м. Києва ОСОБА_1 , за участю секретаря ОСОБА_2 , прокурора ОСОБА_3 , захисника ОСОБА_4 , розглянувши у судовому засіданні в залі суду в м. Києві клопотання старшого слідчого в особливо важливих справах Головного слідчого управління Національної поліції України ОСОБА_5 у кримінальному провадженні №12022000000000530 про обрання запобіжного заходу у вигляді тримання під вартою відносно ОСОБА_6 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , підозрюваного у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 28 ч. 1 ст. 111-2 КК України, -

ВСТАНОВИВ:

На розгляд слідчого судді надійшло вказане клопотання.

Слідчий зазначив, що Головним слідчим управлінням Національної поліції України проводиться досудове розслідування у кримінальному провадженні №12022000000000530 від 16.06.2022 за підозрою ОСОБА_7 , ОСОБА_6 та ОСОБА_8 у вчиненні злочину, передбаченого ч. 3 ст. 28 ч. 1 ст. 111-2 КК України.

Під час досудового розслідування установлено, що упродовж 2013 року у зв`язку з демократичними процесами, які відбувалися на території України, у представників влади РФ та службових осіб з числа керівництва ЗС РФ, виник злочинний умисел на вчинення протиправних дій, спрямованих на порушення суверенітету і територіальної цілісності України, зміну меж її території та державного кордону на порушення порядку, встановленого Конституцією України.

Підґрунтям зазначеного умислу постав євроінтеграційний курс розвитку України, підготовка до підписання Угоди про асоціацію між Україною та Європейським Союзом, Європейським Співтовариством з атомної енергії та їхніми державами-членами, які були розцінені представниками влади і ЗС РФ як безпосередня загроза економічним та геополітичним інтересам РФ, що сприятиме втраті впливу над політичними процесами в Україні та позбавить контролю над її економічною діяльністю, призведе до поглиблення співпраці України з Організацією Північноатлантичного договору з метою досягнення критеріїв, необхідних для набуття членства у цій організації та можливої денонсації угод щодо тимчасового розташування Чорноморського флоту РФ на території України - в АДРЕСА_1 .

Свою злочинну мету співучасники з числа представників влади та ЗС РФ вирішили досягти шляхом розв`язання та ведення агресивної війни проти України з використанням підпорядкованих підрозділів і військовослужбовців ЗС РФ, а також залучення до виконання злочинного плану інших осіб, у тому числі громадян України та Російської Федерації, створення і фінансування не передбачених законом збройних формувань та вчинення інших злочинів.

При цьому вони усвідомлювали, що такі протиправні дії призведуть до порушення суверенітету і територіальної цілісності України, незаконної зміни меж її території та державного кордону, заподіяння значних матеріальних збитків та інших тяжких наслідків, передбачали і прагнули їх настання.

Починаючи з 20 лютого 2014 року РФ здійснила дії, направлені на процес тимчасової окупації частини території України - АР Крим, які розпочалися із збройного конфлікту, викликаного російською військовою агресією, в результаті чого відбулась анексія з боку РФ цієї частини території України. Дана ситуація є загальновідомим фактом, яка за хронологією подій, по-перше, констатована нормативними, хоча і засудженими з точки зору міжнародного права, актами РФ, а також «нормативними актами» самопроголошених суб`єктів на території України в АР Крим, законність яких не визнається державою Україна, по-друге, встановлена національними нормативно-правовими актами, які є обов`язковими для застосування на території України, та по-третє, засуджена міжнародними актами колективного реагування, - а відтак ці факти не потребують окремого доведення.

Так, Постановою Ради Федерації Федеральних Зборів РФ «Про використання Збройних Сил Російської Федерації на території України» від 01 березня 2014 року №48-СФ за результатами звернення Президента РФ, виходячи з інтересів безпеки життя громадян РФ, особового складу військового контингенту ЗС РФ, що дислокується на території України АР Крим, надано згоду Президенту РФ на використання ЗС РФ на території України.

Після цього, 06 березня 2014 року Верховною Радою АР Крим прийнята Постанова «Про проведення загальнокримського референдуму». Указом Президента України від №261/2014 від 07 березня 2014 року дія цієї Постанови Верховної Ради АР Крим була зупинена, а сама вона рішенням Конституційного Суду України № 2-рп/2014 від 14 березня 2014 року визнана неконституційною.

11 березня 2014 року Постановою Верховної Ради АР Крим прийнята «Декларація», якою проголошено АР Крим «суверенною державою» - «Республікою Крим». Указом Президента України від 14 березня 2014 року № 296/2014 дія цієї Постанови Верховної Ради АР Крим була зупинена, а сама вона рішенням Конституційного Суду України №3-рп/2014 від 20 березня 2014 року визнана неконституційною.

Постановою Верховної Ради України від 15 березня 2014 року №891-VII Верховна Рада АР Крим була розпущена та 17 березня 2014 року представники розпущеної «Верховної Ради АР Крим» прийняли Постанову №1745-6/14 «Про незалежність Криму», за якою створено нелегітимне державне утворення «Республіка Крим», а також Постанову №1748-6/14 «Про правонаступництво Республіки Крим», за якою вищим органом влади «Республіки Крим» є « ІНФОРМАЦІЯ_2 ».

Після цього, 18 березня 2014 року «Державна рада Республіки Крим» підписала «Договір» між РФ та «Республікою Крим» про прийняття до РФ «Республіки Крим» та утворення у складі РФ нових суб`єктів, який вже 19 березня 2014 року рішенням Конституційного Суду РФ визнаний таким, що відповідає Конституції РФ, 20 березня 2014 року його ратифікувала більшістю голосів Держдума РФ, а 21 березня 2014 року - Рада Федерації Федеральних Зборів РФ, відтак цей «Договір» набрав чинності 21 березня 2014 року.

Також, 21 березня 2014 року прийнятий Федеральний Конституційний Закон РФ №6-ФКЗ «Про прийняття в Російську Федерацію Республіки Крим та утворення в складі Російської Федерації нових суб`єктів Республіки Крим та міста федерального значення Севастополя», яким прийнято до РФ «Республіку Крим» та утворені в складі РФ нові суб`єкти. «Республіка Крим» вважається прийнятою до РФ з дати підписання «Договору» (ст. 1 Закону РФ № 6-ФКЗ).

В результаті вищевикладеного, 11 квітня 2014 року «Державна рада Республіки Крим» прийняла «Конституцію Республіки Крим» як суб`єкта РФ.

При цьому, Верховною Радою України 15 квітня 2014 року прийнято Закон України №1207-VII «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» (далі - Закон № 1207-VII), за яким перебування підрозділів ЗС РФ на території України з порушенням процедури, визначеної Конституцією та законами України, а також всупереч міжнародно-правовим актам, визнано окупацією частини території суверенної держави Україна, а територію АР Крим, відповідні води, територіальне море України, територію виключної (морської) економічної зони України, а також повітряний простір над цими територіями визнано тимчасово окупованими територіями України внаслідок збройної агресії з боку РФ.

Крім того, Верховною Радою України 21 квітня 2015 року прийнято Постанову №337-VIІI «Про Заяву Верховної Ради України «Про відсіч збройній агресії Російської Федерації та подолання її наслідків», згідно з якою констатовано початок такої агресії з боку РФ на території АР Крим 20 лютого 2014 року, яка завершилася воєнною окупацією та подальшою незаконною анексією цієї частини території України.

Резолюцією Генеральної Асамблеї ООН «Територіальна цілісність України» від 27 березня 2014 року № 68/262, «референдум», проведений в АР Крим 16 березня 2014 року, визнано таким, що не має законної сили і не може бути основою для зміни статусу АР Крим.

Резолюціями Генеральної Асамблеї ООН «Стан у сфері прав людини в Автономній Республіці Крим та м. Севастополі (Україна)» від 19 грудня 2016 року № 71/205 та від 19 грудня 2017 року № 72/190, «Проблема мілітаризації Автономної Республіки Крим та міста Севастополь, Україна, районів Чорного та Азовського морів» від 17 грудня 2018 року, «Ситуація з правами людини в Автономній Республіці Крим та місті Севастополь, Україна» від 22 грудня 2018 року послідовно засуджено тимчасову окупацію з боку РФ внаслідок військової агресії частини території України - АР Крим - підтверджено невизнання її анексії.

З огляду на викладене, між державами РФ та Україна з 20 лютого 2014 року триває збройний конфлікт міжнародного характеру.

З метою реалізації політики окупації та остаточного приєднання тимчасово окупованої території АР Крим та м. Севастополь до складу РФ, а також придушення спротиву проукраїнського населення Криму, вищим керівництвом РФ було прийнято низку «законів та підзаконних нормативних актів», якими незаконно створено так звані судові, правоохоронні органи та органи місцевого самоврядування Республіки Крим.

Так, 23.04.2007 громадяни України ОСОБА_8 створив ТОВ «Альт-Ера» (код ЄДРПОУ 35041027) за юридичною адресою: АР Крим, Красногвардійський район, смт Красногрардійське, вул. Тітова, 1А, основним видом діяльності якого визначено будівництво автомобільних доріг та автострад, допоміжне обслуговування наземного транспорту та діяльність у сфері інжинірингу, геології і геодезії та надання послуг технічного консультування і цих сферах.

Згодом, не пізніше листопада 2010 року, ОСОБА_8 , користуючись своїми налагодженими зв`язками серед політиків парламенту АР Криму, прийняв рішення обиратись до числа депутатів АР Крим. Однак, розуміючи, що існують обмеження щодо сумісництва та суміщення з іншими видами діяльності для депутатів, а саме заборонено займатися іншою оплачуваною або підприємницькою діяльністю, ОСОБА_8 03 листопада 2010 року вийшов із числа засновників ТОВ «Альт-Ера». При цьому, з метою подальшого здійснення контролю за господарською діяльністю ТОВ «Альт-Ера» та отримання грошових від діяльності вказаного товариства, ОСОБА_8 просунув в ряди засновників ТОВ «Альт-Ера» та на посаду генерального директора власного сина - ОСОБА_6 .

На виборах до ради Республіки Крим 2014 року ОСОБА_8 балотувався за одномандатним округом у Червоногвардійському районі від партії «Єдина Росія» та пройшов до парламенту, де очолив комітет з будівництва та житлово-комунального господарства.

Після цього, з моменту окупації АР Крим збройними силами РФ, ОСОБА_6 , усвідомлюючи та достовірно знаючи про факт окупації АР Крим Збройними силами РФ та заборону здійснення будь-якої господарської діяльності у співпраці з державою-агресором, умисно та протиправно, за вказівкою ОСОБА_8 , 09 січня 2015 року зареєстрував відповідно до законодавства РФ Товариство з обмеженою відповідальністю «Альт-Ера» (рос. - ООО «Альт-Эра», ОГРН РФ: 1159102018900, ИНН РФ: 9105010010, КПП РФ: 910201001), за адресою: АР Крим, Красногвардійський район, смт Красногрардійське, вул. Тітова, 1А.

Починаючи з 09 січня 2015 року ООО «Альт-Эра» здійснювало діяльність як за основним, так і за додатковими напрямками, у тому числі виступала підрядником по держконтрактах у АР Крим в рамках здійснення державного плану на проведення масштабного ремонту вулично-дорожньої мережі АР Крим.

Зокрема, ОСОБА_8 , користуючись владними повноваженнями, наданими йому як депутату, здійснював дії, спрямовані на просування ООО «Альт-Эра» в рейтингу підрядників, допущених до виконання робіт, висунутих державою-агресором, зокрема, в 2016 році, шляхом прийняття участі, як член комісії, на зборах науково-технічної ради АР Крим щодо визначення єдиних підрядників у сфері будівництва та ремонту автомобільних доріг в рамках виконання робіт по державним контрактам у співпраці з державою-агресором, проголосував за призначення ООО «Альт-Эра» підрядником по держконтрактах у Червоногвардійському районі АР Криму, в результаті чого дане товариство стало одним із основних постачальником в державних закупівлях, направлених на будівництво доріг у вказаному районі.

Окрім того, ОСОБА_8 , продовжуючи здійснювати неофіційний контроль та управління діяльністю ООО «Альт-Эра», з метою покращення процесів ведення господарської діяльності вказаного товариства, вирішив залучити до співпраці громадянина України ОСОБА_7 , який має відповідний досвід та навички, оскільки починаючи з 2007 року, будучи засновником та перебуваючи на посаді генерального директора іншого товариства, діяльність якого направлена також на будівництво автомобільних доріг та автострад, регулярно виступав підрядником по держконтрактах в АР Крим.

Враховуючи вищевикладене, 19 серпня 2016 року ОСОБА_6 , за вказівкою ОСОБА_8 , прийняв до складу учасників ООО «Альт-Эра» ОСОБА_7 , надавши останньому частину корпоративних прав даного товариства у розмірі 50%.

У липні 2021 року, перед виборами до Думи РФ, ОСОБА_8 замінив віце-прем`єра Криму та пройшов до парламенту, після чого увійшов до комітету з транспорту та транспортної інфраструктури Держдуми РФ.

Після цього, у вересня 2021 року, ОСОБА_8 обраний на посаду депутата Держдуми РФ VIII скликання від партії «Єдина Росія».

Так, 24 лютого 2022 року у зв`язку із повномасштабною військовою агресією РФ проти України, на підставі пропозиції Ради національної безпеки і оборони України, введено воєнний стан у Україні, після чого строк дії воєнного стану в Україні неодноразово продовжувався згідно до відповідних Указів Президента та Законів України, та який діє по теперішній час.

Так, після здійснення військової агресії проти України, вторгнення Збройних сил РФ до суверенних кордонів України та введення в дію ЗУ «Про внесення змін до Кримінального та Кримінального процесуального кодексів України щодо удосконалення відповідальності за колабораційну діяльність та особливостей застосування запобіжних заходів за вчинення злочинів проти основ національної та громадської безпеки», перебуваючи в АР Крим, більш точної дати та місця досудовим розслідуванням не встановлено, у громадянина України ОСОБА_8 , обраного з вересня 2021 року депутатом Держдуми РФ VIII скликання, виник умисел на вчинення умисних дій, спрямованих на допомогу державі-агресору, а саме Російській Федерації (далі - держава-агресор), з метою завдання шкоди Україні шляхом реалізації та підтримки рішень та дій держави-агресора. У цей же час у ОСОБА_8 виник злочинний намір на створення організованої групи з метою здійснення свого злочинного плану, спрямованого на завдання шкоди Україні шляхом реалізації та підтримки рішень та дій держави-агресора, а саме виконання робіт у сфері будівництва та ремонту автомобільних доріг на тимчасово окупованих територіях України, у співпраці з державою-агресором, спрямованих на її підтримку.

Так, точної дати досудовим розслідуванням не встановлено, однак не пізніше 01 серпня 2022 року, перебуваючи у невстановленому досудовим розслідуванням місці, з метою організації та формування стійкого злочинного об`єднання для заняття вищезазначеною злочинною діяльністю ОСОБА_8 , діючи умисно, усвідомлюючи та достовірно знаючи про факт окупації Автономної Республіки Крим Збройними силами РФ, заборону здійснення будь-якої господарської діяльності у співпраці з державою-агресором та знаючи про факт вторгнення Збройних сил РФ із порушенням суверенних кордонів України, бажаючи встановлення на окупованих територіях проросійських напрямів діяльності та ідей, підшукав співучасників злочинів, розподілив між ними ролі та обов`язки, склав план і визначив порядок та спосіб його виконання за таких обставин.

Відповідно до власного злочинного плану, спрямованого на завдання шкоди Україні шляхом реалізації та підтримки рішень та дій держави-агресора, а саме виконання робіт у сфері будівництва та ремонту автомобільних доріг на тимчасово окупованих територіях України, у співпраці з державою-агресором, ОСОБА_8 , як на організатора злочинної діяльності, зловживаючи владними повноваженнями, наданих йому як депутату ради Республіки Крим та користуючись власними налагодженими корупційними зв`язками у всіх державних установах АР Крим, поклав на себе функції організатора, що виражалося в усуненні будь-яких перешкод, одержанні перемог ТОВ «Альт-Ера» у державних закупівлях у сфері будівництва та ремонту автомобільних доріг на тимчасово окупованих територіях України, а також шляхом використання корупційних зв`язків, налагоджених останнім в ході здійснення політичної діяльності, просування товариства, як одного із головних підрядників та постачальників за договорами держзакупівель, організаторами яких виступає РФ.

Так, у не встановлені досудовим розслідуванням дату, час та місці ОСОБА_8 , виконуючи функції організатора, залучив до вказаної злочинної діяльності громадянина України ОСОБА_6 , який має відповідний досвід та навички, оскільки починаючи з 2010 року перебував на посаді генерального директора ТОВ «Альт-Ера», регулярно підписував державні контракти у сфері будівництва та ремонту автомобільних доріг у співпраці з державою-агресором. ОСОБА_6 , в свою чергу, ознайомившись із злочинним планом вчинення кримінального правопорушення запропонованим організатором ОСОБА_8 , усвідомлюючи свої протиправні дії та достовірно знаючи про факт окупації Автономної Республіки Крим Збройними силами РФ та заборону здійснення будь-якої господарської діяльності у співпраці з державою-агресором і бажаючи їх настання, погодилися на його виконання.

На ОСОБА_6 , як на виконавця злочину, ОСОБА_8 покладено обов`язки щодо керівництва ТОВ «Альт-Ера», виконання юридичної сфери діяльності товариства, зокрема підписання всіх договорів та ведення офіційного документообігу із контрагентами та державними установами, підшукування підприємств для укладання договорів субпідряду тощо.

Окрім того, діючи відповідно до свого злочинного плану, ОСОБА_8 , як організатор злочину, залучив до підготовки та керівництва вчиненням злочинів, в у якості виконавця злочину, громадянина України ОСОБА_7 , на якого поклав функції здійснювати всі необхідні організаційні та господарські заходи, направлені на ведення діяльності ООО «Альт-Эра», зокрема контролювати графік виконання робіт, зазначених у договорах, здійснювати підбор необхідних субпідрядників, для виконання умов основного договору, перевіряти якість та приймати виконані роботи субпідрядників, підшукувати необхідних спеціалістів для виконання робіт тощо. ОСОБА_7 , в свою чергу, ознайомившись із злочинним планом вчинення кримінального правопорушення, запропонованим організатором ОСОБА_8 , усвідомлюючи свої протиправні дії та достовірно знаючи про факт окупації Автономної Республіки Крим Збройними силами РФ та заборону здійснення будь-якої господарської діяльності у співпраці з державою-агресором і бажаючи їх настання, погодилися на його виконання.

Продовжуючи здійснення дій, направлених на виконання спільного злочинного плану, діючи умисно, відповідно до заздалегідь розподілених ролей, усвідомлюючи та достовірно знаючи про факт окупації Автономної Республіки Крим Збройними силами РФ та заборону здійснення будь-якої господарської діяльності у співпраці з державою-агресором, ОСОБА_8 , будучи обраним депутатом Держдуми РФ VIII скликання, не пізніше 01 серпня 2022 року, більш точної дати досудовим розслідуванням не встановлено, перебуваючи у невстановленому досудовим розслідуванням місці, бажаючи здійснення допомоги державі-агресору, з метою завдання шкоди Україні, шляхом реалізації та підтримки рішень та дій держави-агресора, умисно та протиправно, користуючись владними повноваженнями, наданими йому як депутату, здійснив дії, спрямовані на просування ООО «Альт-Эра» на роль одного із генеральних підрядників за договорами держзакупівлі з питань завершення державної програми РФ 2022 року заходів щодо відновлення об`єктів дорожньої інфраструктури так званих «ДНР», «ЛНР», Запорізької та Херсонської областей, які є тимчасово окупованими територіями України, зокрема останній лобіював перед самопроголошеним та призначеним російською окупаційною владою віце-прем`єром АР Криму підписання розпорядження, яким виконання за договорами держзакупівлі в АР Крим передано ООО «Альт-Эра».

В результаті здійснення вказаних вище дій ОСОБА_8 закріпив ООО «Альт-Эра», як одного із головних підрядників та постачальників за договорами держзакупівлі з питань завершення державної програми РФ 2022 року заходів щодо відновлення об`єктів дорожньої інфраструктури так званих «ДНР», «ЛНР», Запорізької та Херсонської областей, які є тимчасово окупованими територіями України, оголошених лише на закритих платформах без проведення відповідних конкурсів, у зв`язку із прийняттям владою РФ рішення про засекречення інформації про факти здійснення будь-яких робіт щодо відновлення об`єктів дорожньої інфраструктури на зазначених територіях.

Так, на виконання спільного злочинного плану, діючи умисно, відповідно до заздалегідь розподілених ролей, не пізніше серпня 2022 року, у невстановленому досудовим розслідуванням місці ОСОБА_8 , ОСОБА_6 та ОСОБА_7 , з метою організації та керівництва вчиненням злочинів проти основ національної безпеки України, а саме вчинення дій, спрямованих на завдання шкоди Україні, шляхом реалізації та підтримки рішень та дій держави-агресора, прийняли відповідні рішення в ході здійснення господарської діяльності ООО «Альт-Эра», розпочавши проводити проектно-вишукувальні та будівельні підготовчі роботи на ділянках капітального ремонту на відрізках автомобільної дороги: М-14 «Мелітополь-Бердянськ» (відрізок протяжністю 104, 2 км.) та М-14 «Мелітополь-Херсон» (відрізок протяжністю 10, 8 км.) з метою подальшого укладання відповідного контракту на проведення капітального ремонту відрізків автомобільних доріг та мостових споруд, які перебувають на тимчасово окупованій території Запорізької області, протяжністю 115 км.

У подальшому, а саме 23 вересня 2022 року, ОСОБА_6 , перебуваючи у м. Москва, більш точне місце досудовим розслідуванням не встановлено, діючи умисно, на виконання злочинного плану, перебуваючи на посаді генерального директора ООО «Альт-Эра», відповідно до діючого статуту підприємства та маючи право діяти без довіреності від імені юридичної особи, розуміючи факт окупації Автономної Республіки Крим Збройними силами РФ, усвідомлюючи, що Україна є унітарною державою, суверенітет якої поширюється на всю її територію, а також те, що територія України в межах існуючого кордону є цілісною і недоторканною, усвідомлюючи свої протиправні дії та бажаючи їх настання, діючи з прямим умислом, виконуючи завдання державної програми заходів РФ 2022 року щодо відновлення об`єктів дорожньої інфраструктури так званих «ДНР», «ЛНР», Запорізької та Херсонської областей, які є тимчасово окупованими територіями України, діючи в рамках виконання постанови РФ від 08.06.2022 №1044 та розпорядження уряду РФ від 22.06.2022 №1616-р, усвідомлюючи, що контрагентами у таких договорах будуть бюджетні підприємства, установи та організації країни-агресора - РФ та маючи прямий умисел на укладання таких договорів, уклав і підписав «государственный контракт», якому присвоєно статус «для службового користування», а саме «Договор № ДП-2022-024дсп на выполнение подрядных работ в рамках реализации специального инфраструктурного проекта по обьекту: «Капитальный ремонт участка автомобильной дороги М-14 «Одесса-Мелитополь-Новоазовск» км 452+000 - км 556+200 и км 556+300 - км 561+700, I этап км 452+000 - км530+934» із Товариством з обмеженою відповідальністю «Автодор - Управление проектами» (рос.скороч. ООО «Автодор-УП», ОГРН РФ: 1217700476388, ИНН РФ: 7707457813, КПП РФ: НОМЕР_1 ) на виконання власними силами та (або) силами залучених субпідрядних організацій ремонтних робіт по вказаному вище об`єкту на загальну суму в розмірі 6 309 635 710 російських рублів, в результаті чого здійснив допомогу державі-агресору, з метою завдання шкоди Україні, шляхом реалізації та підтримки рішень та дій такої.

При цьому, 27 вересня 2022 року, ОСОБА_6 , перебуваючи у м. Москва, більш точне місце досудовим розслідуванням не встановлено, діючи умисно, на виконання злочинного плану, перебуваючи на посаді генерального директора ООО «Альт-Эра», усвідомлюючи свої протиправні дії та бажаючи їх настання, діючи з прямим умислом, виконуючи завдання державної програми РФ 2022 року заходів щодо відновлення об`єктів дорожньої інфраструктури так званих «ДНР», «ЛНР», Запорізької та Херсонської областей, які є тимчасово окупованими територіями України, уклавши «государственный контракт» із товариством, яке визначено владою РФ та діє в її інтересах, підписав Витяг з державного (муніципального) контракту, договору (угоди), контракту (договору) від 23 вересня 2022 року № ДП-2022-024дсп, який містить відомості, що становлять державну таємницю та є додатком №12 до Порядку здійснених територіальними органами федерального казначейства санкціонування операцій із засобами учасників казначейського супроводу, затвердженого Наказом Міністерства фінансів РФ від 17 грудня 2021 року №214н, чим здійснив допомогу державі-агресору, шляхом підтримки рішень такої.

Відповідно до змісту «государственного контракта» - «Договор №ДП-2022-024дсп на выполнение подрядных работ в рамках реализации специального инфраструктурного проекта по обьекту: «Капитальный ремонт участка автомобильной дороги М-14 «Одесса-Мелитополь-Новоазовск» км 452+000 - км 556+200 и км 556+300 - км 561+700, I этап км 452+000 - км530+934» від 23.09.2022, укладеного між ООО «Альт-Эра» в особі генерального директора ОСОБА_6 та ООО «Автодор - Управление проектами», в особі генерального директора ОСОБА_9 , предметом договору є виконання власними силами та (або) силами залучених субпідрядних організацій ремонтних робіт по вказаному вище об`єкту, відповідно до технічного завдання на виконання робіт, у тому числі проектно-вишукувальні роботи за даним об`єктом, відповідно до технічного завдання на розробку проектної документації, чинним законодавством та нормативними документами РФ, в рамках виконання постанови РФ від 08.06.2022 № 1044 та розпорядження уряду РФ від 22.06.2022 № 1616-р.

В рамках виконання підрядних робіт за вказаним вище договором від 23 вересня 2022 року, ООО «Альт-Эра» в особі генерального директора ОСОБА_6 уклало «Договор № СП/03/ЭДС-2022-024 на выполнение субподрядных работ в рамках реализации специального инфраструктурного проекта по обьекту: «Капитальный ремонт участка автомобильной дороги М-14 «Одесса-Мелитополь-Новоазовск» км 452+000 - км 556+200 и км 556+300 - км 561+700, I этап км 452+000 - км530+934» від 20 жовтня 2022 року з ООО «ЭкспертДорСтрой» в особі генерального директора ОСОБА_10 про виконання субпідрядних робіт, а також 17 лютого 2023 року ООО «Альт-Эра» в особі генерального директора ОСОБА_6 уклало «Договор субподряда № 02СП-2022-024 на разработку рабочей документации по договору № ДП-2022-024дсп от 23.09.2022 на выполнение подрядных работ в рамках реализации специального инфраструктурного проекта по объекту: «Капитальный ремонт участка автомобильной дороги М-14 «Одесса-Мелитополь-Новоазовск» км 452+000 - км 556+200 и км 556+300 - км 561+700, I этап км 452+000 - км530+934» з ООО «Северная магистраль» в особі генерального директора ОСОБА_11 про розробку робочої документації по вказаному об`єкту будівництва.

Таким чином, згідно інформації, яка міститься у листі за вихідним № 908 від 24.04.2023 від генерального директора ООО «Альт-Эра» - ОСОБА_6 до першого заступника генерального директора ООО «Автодор - УП» - ОСОБА_12 , умови «государственного контракта» - «Договор № ДП-2022-024дсп на выполнение подрядных работ в рамках реализации специального инфраструктурного проекта по обьекту: «Капитальный ремонт участка автомобильной дороги М-14 «Одесса-Мелитополь-Новоазовск» км 452+000 - км 556+200 и км 556+300 - км 561+700, I этап км 452+000 - км530+934» від 23.09.2022 ООО «Альт-Эра» на даний час виконані.

Крім того, на виконання спільного злочинного плану, діючи умисно, відповідно до заздалегідь розподілених ролей, не пізніше червня 2022 року, у невстановленому досудовим розслідуванням місці ОСОБА_8 , ОСОБА_6 та ОСОБА_7 , з метою організації та керівництва вчиненням злочинів проти основ національної безпеки України, а саме вчинення дій, спрямованих на завдання шкоди Україні, шляхом реалізації та підтримки рішень та дій держави-агресора, прийняли відповідні рішення в ході здійснення господарської діяльності ООО «Альт-Эра», розпочали процедуру проходження конкурсних умов по офіційним та відкритим закупівлям з метою подальшого укладання відповідного контракту на виконання робіт по поточному ремонту об`єктів, з метою реалізації відомчої цільової програми «Розвиток автомобільних доріг Республіки Крим на 2019 - 2030 роки», затвердженої наказом Міністерства транспорту Республіки Крим від 04.02.2019 № 55.

У подальшому, а саме 24 червня 2022 року, ОСОБА_6 , перебуваючи у м. Сімферополь АР Крим, більш точне місце досудовим розслідуванням не встановлено, діючи умисно, на виконання злочинного плану, перебуваючи на посаді генерального директора ООО «Альт-Эра», відповідно до діючого статуту підприємства та маючи право діяти без довіреності від імені юридичної особи, розуміючи факт окупації Автономної Республіки Крим Збройними силами РФ, усвідомлюючи, що Україна є унітарною державою, суверенітет якої поширюється на всю її територію, а також те, що територія України в межах існуючого кордону є цілісною і недоторканною, усвідомлюючи свої протиправні дії та бажаючи їх настання, діючи з прямим умислом, виконуючи завдання відомчої цільової програми «Розвиток автомобільних доріг Республіки Крим на 2019 - 2030 роки», затвердженої наказом Міністерства транспорту Республіки Крим від 04.02.2019 №55, які є тимчасово окупованими територіями України, діючи відповідно до ч. 66 ст. 112 Федерального закона от 05.04.2013 № 44-Ф3 «О контрактной системе в сфере закупок товаров, работ, услуг для обеспечения государственных и муниципальных нужд» та «Распоряжения Главы Республики Крым от «17» июня 2022 г. № 783-рг», усвідомлюючи, що контрагентами у таких договорах будуть бюджетні підприємства, установи та організації країни-агресора - РФ та маючи прямий умисел на укладання таких договорів, уклав і підписав договір, а саме «Государственный контракт № 200/22-СМР на выполнение работ по текущему ремонту на обьекте: Ремонт автомобильной дороги общего пользования межмуниципального значения 35 ОП МЗ 35Н-320 Таврида до ЖРК км 6+035 - км 10+900» із Государственное казенное учреждение Республики Крым «Служба автомобильных дорог Республики Крым» (рос.скороч. ГКУ РК «Служба автомобильных дорог Республики Крым», ОГРН РФ: 1159102040680, ИНН РФ: 9102164702, КПП РФ: 910201001) на виконання робіт по поточному ремонту по вказаному вище об`єкту на загальну суму в розмірі 122 958 684,16 російських рублів, в результаті чого здійснив допомогу державі-агресору, з метою завдання шкоди Україні, шляхом реалізації та підтримки рішень та дій такої.

Відповідно до змісту договору «Государственный контракт № 200/22-СМР на выполнение работ по текущему ремонту на обьекте: Ремонт автомобильной дороги общего пользования межмуниципального значения 35 ОП МЗ 35Н-320 Таврида до ЖРК км 6+035 - км 10+900» від 24 червня 2022, укладеного між ООО «Альт-Эра» в особі генерального директора ОСОБА_6 та ГКУ РК « ІНФОРМАЦІЯ_3 », діючого від імені суб`єкта РФ - «Республики Крым», як «Государственный заказчик», в особі першого заступника начальника ОСОБА_13 , предметом договору є виконання власними силами та (або) силами залучених субпідрядних організацій ремонтних робіт по вказаному вище об`єкту, відповідно до технічного завдання, з метою реалізації відомчої цільової програми «Розвиток автомобільних доріг Республіки Крим на 2019 - 2030 роки», затвердженої наказом Міністерства транспорту Республіки Крим від 04.02.2019 №55, які є тимчасово окупованими територіями України. В рамках вказаного контракту передбачено проведення будівельно-монтажних робіт з ліквідації нерівностей методом фрезерування з подальшим укладанням вирівнюючого та верхнього шару асфальтобетонного покриття. Загальна довжина відремонтованої ділянки становить понад 4 км, а площа понад 34 тис. м2. На окремих ділянках передбачено часткову заміну заснування дорожнього одягу, а також проведення робіт із облаштування тротуарів, нанесення дорожньої розмітки та встановлення знаків організації дорожнього руху.

В рамках виконання підрядних робіт за вказаним вище договором від 24 червня 2022 року, ООО «Альт-Эра» в особі генерального директора ОСОБА_6 уклало «Договор субподряда № 2/22-СМР/СП1 к государственным контрактамна выполнение строительно-монтажных работ по обьектам на територии Республики Крым» від 27 липня 2022 року з ООО «Строд-Сервис» в особі директора ОСОБА_14 про виконання субпідрядних робіт, а також 29 серпня 2022 року ООО «Альт-Эра» в особі генерального директора ОСОБА_6 уклало «Дополнительное соглашение № 2 к Договору № 23-05-ОУ/Б2022 от 23.05.2022 г. На оказание услуг» з приватним підприємцем ОСОБА_15 про надання будівельних послуг.

Умови договору «Государственный контракт №200/22-СМР на выполнение работ по текущему ремонту на обьекте: Ремонт автомобильной дороги общего пользования межмуниципального значения 35 ОП МЗ 35Н-320 Таврида до ЖРК км 6+035 - км 10+900» на даний час виконані частково.

Так, відповідно до бухгалтерської звітності ООО «Альт-Эра», частина чистого прибутку товариства за 2022 рік складає 143 000 000 російських рублів, у зв`язку з чим, згідно протоколу № б/н позачергової загальної наради учасників ООО «Альт-Эра» від 03.04.2023 одноголосно всіма учасниками товариства прийнято рішення про виділення частини прибутку в розмірі 143 000 000 російських рублів для її розподілення у відповідності з розміром частки володіння корпоративними правами товариства між її засновками, а отже отримали та розпорядились прибутком товариства на власний розсуд.

Також, ОСОБА_8 , ОСОБА_6 та ОСОБА_7 , на виконання спільного злочинного плану, спрямованого на допомогу державі-агресору, з метою завдання шкоди Україні, діючи умисно, відповідно до заздалегідь розподілених ролей, в ході ведення господарської діяльності ООО «Альт-Эра», підтримали рішення держави-агресора про реалізацію спеціальних інфраструктурних проектів влади РФ на тимчасово окупованих територіях Запорізької та Херсонської областей України щодо здійснення будівництва логістичного коридору з материкової частини РФ до АР Крим та рішення країни-агресора по виконанню робіт з відновлення об`єктів дорожньої інфраструктури, зруйнованої в ході проведення військових дій ЗС РФ на тимчасового окупованих територіях України, шляхом прийняття участі вказаного товариства у конкурсних та позаконкурсних відборах в рамках державної програми заходів РФ 2022 року щодо відновлення об`єктів дорожньої інфраструктури так званих «ДНР», «ЛНР», Запорізької та Херсонської областей на участь в держзакупівлях.

Отже, ОСОБА_6 , будучи засновником і перебуваючи на посаді генерального директора ООО «Альт-Эра», маючи право діяти від імені юридичної особи, перебуваючи на тимчасово окупованій території України, у м. Сімферополь, умисно, діючи на виконання спільного злочинного плану, добровільно, без здійснення будь-якого тиску на останнього зі сторони інших осіб, з метою завдання шкоди Україні, усвідомлюючи суспільну небезпеку своїх дій, діючи всупереч інтересам держави України, її суверенітетові та територіальній цілісності, шляхом реалізації та підтримки рішень та дій держави-агресора стосовно виконання завдання державної програми РФ 2022 року заходів щодо відновлення об`єктів дорожньої інфраструктури так званих «ДНР», «ЛНР», Запорізької та Херсонської областей, які є тимчасово окупованими територіями України, діючи в рамках виконання постанови РФ від 08.06.2022 № 1044 та розпорядження уряду РФ від 22.06.2022 № 1616-р, здійснив послуги з надання ремонтних робіт по об`єкту: «Капитальный ремонт участка автомобильной дороги М-14 «Одесса-Мелитополь-Новоазовск» км 452+000 - км 556+200 и км 556+300 - км 561+700, I этап км 452+000 - км530+934», відповідно до технічного завдання на виконання робіт на загальну суму в розмірі 6 309 635 710 російських рублів, а також стосовно реалізації відомчої цільової програми «Розвиток автомобільних доріг Республіки Крим на 2019 - 2030 роки», затвердженої наказом Міністерства транспорту Республіки Крим від 04.02.2019 №55, які є тимчасово окупованими територіями України, діючи відповідно до ч. 66 ст. 112 Федерального закона от 05.04.2013 № 44-Ф3 «О контрактной системе в сфере закупок товаров, работ, услуг для обеспечения государственных и муниципальных нужд» та «Распоряжения Главы Республики Крым от «17» июня 2022 г. №783-рг», здійснив послуги з надання ремонтних робіт по об`єкту: «Ремонт автомобильной дороги общего пользования межмуниципального значения 35 ОП МЗ 35Н-320 Таврида до ЖРК км 6+035 - км 10+900», відповідно до технічного завдання на виконання робіт на загальну суму в розмірі 122 958 684,16 російських рублів, чим довів свій злочинний умисел, направлений здійснення допомоги державі-агресору, шляхом реалізації та підтримки рішень та дій такої.

14.07.2023 ОСОБА_6 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , складено письмове повідомлення про підозру у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 28 ч. 1 ст. 111-2 КК України.

У зв`язку із тим, що ОСОБА_6 перебуває на тимчасово окупованій території України, що позбавило орган досудового розслідування можливості вручити письмове повідомлення про підозру від 14.07.2023 у день складення, та наявної інформації про місце його проживання на тимчасово окупованій території України, зазначені повідомлення та повістки про необхідність явки до Головного слідчого управління Національної поліції України відповідно до вимог ст. ст. 111, 135, ч. 1 ст. 278 КПК України направлено у спосіб, передбачений цим Кодексом для вручення повідомлень.

Під час досудового розслідування встановлені обставини, які дають обґрунтовані підстави підозрювати ОСОБА_6 у вчиненні інкримінованого йому кримінального правопорушення, що підтверджуються матеріалами кримінального провадження.

Враховуючи, що підозрюваний ОСОБА_6 перебуває на тимчасово окупованій території України та уникає явки до органу досудового розслідування, слідчим 24.07.2023 оголошений у розшук, в тому числі міжнародний, що дає підстави вважати, що останній переховується від органів слідства та суду з метою ухилення від кримінальної відповідальності.

З урахуванням того, що всі необхідні та можливі слідчі (розшукові) й інші процесуальні дії були виконані, а проведення інших слідчих (розшукових) дій без участі підозрюваного не можливе, 02.08.2023 досудове розслідування у кримінальному провадженні №12022000000000530 зупинено на підставі п. 2 ч. 1 ст. 280 КПК України.

Після цього, 26.02.2024 стороною обвинувачення прийнято рішення про відновлення досудового розслідування та звернення до слідчого судді з клопотанням про обрання запобіжного заходу у вигляді тримання під вартою відносно підозрюваних.

На даний час існує сукупність підстав вважати, що підозрюваний ОСОБА_6 може здійснити дії, передбачені ч. 1 ст. 177 КПК України.

Зазначені обставини дають підстави для висновку, що інший більш м`який запобіжний захід, крім тримання під вартою, не зможе ефективно попередити спроби підозрюваного ухилитися від досудового розслідування та суду, а також для запобігання ризикам, які зазначені у клопотанні.

Підсумовуючи клопотання, слідчий просив обрати щодо підозрюваного у кримінальному провадженні №12022000000000530 ОСОБА_6 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , запобіжний захід у вигляді тримання під вартою, без визначення розміру застави.

Прокурор у судовому засіданні клопотання підтримав, просив задовольнити.

Захисник ОСОБА_4 проти задоволення клопотання заперечував, в його задоволенні просив відмовити, посилаючись на те, що стороною обвинувачення в повному обсязі не доведено наявність ризиків, визначених ст. 177 КПК України, відсутність підозрюваного при розгляді вказаного клопотання порушує конституційне право на захист.

Вислухавши позиції сторін та дослідивши матеріали справи, слідчий суддя надходить наступних висновків.

Відповідно до ч. 1 ст. 194 КПК України під час розгляду клопотання про застосування запобіжного заходу слідчий суддя, суд зобов`язаний встановити, чи доводять надані сторонами кримінального провадження докази обставини, які свідчать про: 1) наявність обґрунтованої підозри у вчиненні підозрюваним, обвинуваченим кримінального правопорушення; 2) наявність достатніх підстав вважати, що існує хоча б один із ризиків, передбачених статтею 177 цього Кодексу, і на які вказує слідчий, прокурор; 3) недостатність застосування більш м`яких запобіжних заходів для запобігання ризику або ризикам, зазначеним у клопотанні.

При вирішенні даного клопотання підлягають встановленню та врахуванню обставини, визначені ч. 1 ст. 178, ч. 1 ст. 194 КПК України, та підстави застосування запобіжного заходу, визначені ст. 177 КПК України.

Відповідно до ч. 1 ст. 183 КПК України тримання під вартою є винятковим запобіжним заходом, який застосовується виключно у разі, якщо прокурор доведе, що жоден із більш м`яких запобіжних заходів не зможе запобігти ризикам, передбаченим статтею 177 цього Кодексу, крім випадків, передбачених частинами шостою та сьомою статті 176 цього Кодексу.

Відповідно ч. 1 ст. 193 КПК України розгляд клопотання про застосування запобіжного заходу здійснюється за участю прокурора, підозрюваного, обвинуваченого, його захисника, крім випадків, передбачених частиною шостою цієї статті.

Відповідно до ч. 6 ст. 193 КПК України слідчий суддя, суд розглядає клопотання про обрання запобіжного заходу у вигляді тримання під вартою та може обрати такий запобіжний захід за відсутності підозрюваного, обвинуваченого лише у разі доведення прокурором наявності підстав, передбачених статтею 177 цього Кодексу, а також наявності достатніх підстав вважати, що підозрюваний, обвинувачений виїхав та/або перебуває на тимчасово окупованій території України, території держави, визнаної Верховною Радою України державою-агресором, та/або оголошений у міжнародний розшук. У такому разі після затримання особи і не пізніш як через сорок вісім годин з часу її доставки до місця кримінального провадження слідчий суддя, суд за участю підозрюваного, обвинуваченого розглядає питання про застосування обраного запобіжного заходу у вигляді тримання під вартою або його зміну на більш м`який запобіжний захід, про що постановляє ухвалу.

14.07.2023 ОСОБА_6 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , складено повідомлення про підозру у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 28 ч. 1 ст. 111-2 КК України. 18.07.2023 вказане повідомлення про підозру отримав його захисник - адвокат ОСОБА_4 /а. м. 25-41/.

Виходячи з наявних у наданих суду матеріалах даних, зокрема: протоколу допиту свідка ОСОБА_16 від 07.07.2023 /а. м. 48-59/, протоколів огляду інтернет-ресурсів від 21.06.2023, 02.07.2023, 04.07.2023 /а. м. 61-84/, протоколом огляду від 12.07.2023 /а. м. 85-178/, - слідчий суддя приходить до висновку про обґрунтованість підозри ОСОБА_6 у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 28 ч. 1 ст. 111-2 КК України.

Зазначене повідомлення про підозру опубліковано на веб-сайті Офісу Генерального прокурора, а також засобі масової інформації загальнодержавної сфери розповсюдження - газеті «Урядовий Кур`єр» № НОМЕР_2 ( НОМЕР_3 ) /а. м. 179-191/. Окрім того, повістки про виклик підозрюваного ОСОБА_6 на 18.07.2023, 19.07.2023, 20.07.2023, 26.09.2023, 27.09.2023, 28.09.2023, 05.02.2024, 06.02.2024, 07.02.2024, 08.02.2024 також були опубліковані на веб-сайті Офісу Генерального прокурора та в газеті «Урядовий кур`єр» №190 ( НОМЕР_4 ), 25 (7685) /а. м. 192-226/.

На виклики слідчого підозрюваний не прибув.

24.07.2023 постановами старшого слідчого в особливо важливих справах Головного слідчого управління Національної поліції України ОСОБА_5 підозрюваного ОСОБА_6 оголошено у державний та міжнародний розшук /а. м. 227-230/.

З урахуванням викладеного вважаю доведеним, що ОСОБА_6 переховується від органів досудового розслідування та суду, чим підтверджується існування ризику, передбаченого п. 1 ч. 1 ст. 177 КПК України.

Окрім того, як зазначено у клопотанні, на даний час у вказаному кримінальному провадженні не встановлені всі обставини, які підлягають доказуванню, зокрема не встановлено всіх учасників організованої групи, тому для уникнення покарання за скоєння особливо тяжкого злочину підозрюваний може самостійно або за допомогою інших осіб знищити, сховати або спотворити речі і документи, які можуть мати значення речових доказів у кримінальному провадженні та які на даний час не відшукані органом досудового розслідування, зокрема документи, які містять відомості про створення так званого ООО «Альт-Эра», порядку його функціонування, переліку працівників, їх повноважень тощо. При цьому, вказане підтверджується показаннями свідків. Окрім цього, перебуваючи на волі підозрюваний зможе попередити інших потенційних підозрюваних осіб, які наразі не встановлені органом досудового розслідування, надавши їм відповідні настанови та поради щодо подальших спільних дій, а також обговорити з ними спільну версію своєї невинуватості у злочині, таким чином перешкоджати провадженню іншим чином.

Ризик, передбачений п. 5 ч. 1 ст. 177 КПК України, вбачається з огляду на те, що підозрюваний може і надалі вчиняти кримінальні правопорушення, оскільки встановленими на даний час відомостями підтверджується той факт, що підозрюваний досі приймає сторону окупаційної влади РФ, їхні погляди та переконання.

Із врахуванням тяжкості інкримінованого ОСОБА_6 кримінального правопорушення, тривалої неналежної процесуальної поведінки підозрюваного та переховування від органу досудового розслідування, слідчий суддя приходить до висновку, що зазначені вище ризики є реальними та стійкими.

Таким чином, враховуючи наявність обґрунтованої підозри, існування в провадженні передбачених ст. 177 КПК України ризиків щодо ОСОБА_6 , наявності обґрунтованих підстав вважати, що підозрюваний переховується від органу досудового розслідування, перебував на тимчасово окупованій території України з метою уникнення кримінальної відповідальності, у зв`язку із чим оголошений в державний та міжнародний розшук, вважаю наявними підстави згідно ч. 6 ст. 193 КПК України для обрання відносно підозрюваного запобіжного заходу у вигляді тримання під вартою.

Відповідно до абз. 7 ч. 4 ст. 183 КПК України при обранні запобіжного заходу у вигляді тримання під вартою стосовно підозрюваного, обвинуваченого, який оголошений у міжнародний розшук, та/або який виїхав, та/або перебуває на тимчасово окупованій території України, території держави, визнаної Верховною Радою України державою-агресором, розмір застави не визначається.

З урахуванням оголошення ОСОБА_6 у державний та міжнародний розшук при обранні щодо нього запобіжного заходу у вигляді тримання під вартою підстави для визначення застави відсутні.

На підставі та керуючись ст. 29 Конституції України, ст. ст. 176, 177, 178, 183, 184, ч. 6 ст. 193, 205, 309, 532, 534 КПК України, слідчий суддя, -

УХВАЛИВ:

Клопотання - задовольнити.

Обрати у кримінальному провадженні №12022000000000530 відносно ОСОБА_6 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , уродженця с. Видне Красногвардійського району АР Крим, громадянина України, зареєстрованого за адресою: АДРЕСА_2 , підозрюваного у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 28 ч. 1 ст. 111-2 КК України, - запобіжний захід у вигляді тримання під вартою.

Питання про застосування до ОСОБА_6 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , запобіжного заходу у вигляді тримання під вартою або його зміну на більш м`який запобіжний захід, після затримання останнього і не пізніш як через сорок вісім годин з часу його доставки до місця кримінального провадження підлягає розгляду слідчим суддею, судом за участю підозрюваного, обвинуваченого.

Контроль за виконанням ухвали покласти на слідчого та прокурора у кримінальному провадженні.

Ухвала слідчого судді підлягає негайному виконанню після її оголошення.

Ухвала слідчого судді може бути оскаржена протягом п`яти днів з дня її оголошення безпосередньо до суду апеляційної інстанції.

Ухвала набирає законної сили після закінчення строку на подання апеляційної скарги, якщо таку скаргу не буде подано. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після ухвалення рішення судом апеляційної інстанції.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудПечерський районний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення28.02.2024
Оприлюднено13.06.2024
Номер документу119661313
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про застосування запобіжних заходів тримання під вартою

Судовий реєстр по справі —757/9264/24-к

Ухвала від 28.02.2024

Кримінальне

Печерський районний суд міста Києва

Шапутько С. В.

Ухвала від 28.02.2024

Кримінальне

Печерський районний суд міста Києва

Шапутько С. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні