Рішення
від 03.06.2024 по справі 320/16837/23
КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

03 червня 2024 року № 320/16837/23

Київський окружний адміністративний суд у складі:

головуючої судді - Діски А.Б.,

за участю секретаря судового засідання Андрійчука Я.Р.,

представника позивача - Герасименко Т.В.,

представника відповідача - Малихіної А.А.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду в м. Києві адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Логіс Карго» до Головного управління ДПС у м. Києві про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення,

в с т а н о в и в:

Товариство з обмеженою відповідальністю «Логіс Карго» звернулось до Київського окружного адміністративного суду з позовом до Головного управління ДПС у м. Києві, у якому просило суд:

- визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення форми «В1» від 10 березня 2023 року №00188330408.

Позов мотивовано тим, що податкове повідомлення-рішення, складене Головним управлінням ДПС у м. Києві є протиправним, та таким, що підлягає скасуванню.

Позивач зазначає, що отримавши 21.11.2022 податкове повідомлення-рішення форми «В3» від 16.11.2022 № 00325040408 товариством помилково передчасно в рядку 16.3 податкової декларації з податку на додану вартість за листопад 2022 року заявлено збільшення залишку від?ємного значення за результатами перевірки контролюючого органу у розмірі «+» 2000000 грн. Проте, як стверджує позивач, враховуючи, що вказане ППР вже у грудні було узгоджено (дата узгодження 05.12.2022, оскільки не оскаржувалось), то сума відмови в бюджетному відшкодуванні у розмірі 2000000 грн. правомірно була включена у значення рядку 16 податкової декларації за грудень 2022 року. При цьому, сума відмови в бюджетному відшкодуванні у розмірі 2000000 грн. (яка у грудні 2022 року вже є узгодженою) була відображена ТОВ «ЛОГІС КАРГО» не окремо у рядку 16.3 декларації за грудень 2022 року, а у рядку 16.1 цієї декларації у складі суми 2262858 грн., як значення рядка 21 попереднього звітного (податкового) періоду - декларації за листопад 2022 року. Між тим, незалежно від того, в якому рядку відображена сума відмови в бюджетному відшкодуванні 2000000 грн.: чи у рядку 16.1 у складі суми 2262858 грн.; чи окремо в рядку 16.3, як збільшення залишку від?ємного значення за результатами перевірки контролюючого органу, значення рядка 16 податкової декларації за грудень 2022 року не змінюється.

Згідно Акта перевірки від 16.02.2023, відхилень між показником відображеної позивачем суми, що обчислена відповідно до пункту 200.3 статті 200 розділу V Кодексу на момент подання податкової декларації у розмірі 2260175 грн. та даними перевірки не встановлено.

Позивач стверджує, що мав право включити суму податку на додану вартість у розмірі 2000000 грн., у відшкодуванні якої було відмовлено податковим повідомленням-рішенням форми «В3» від 16.11.2022 № 00325040408 у від?ємне значення різниці між сумою податкового зобов?язання та сумою податкового кредиту поточного звітного (податкового) періоду (рядок 8 декларації за грудень 2022 року), оскільки вказане податкове повідомлення-рішення було узгоджене 05.12.2022.

Від?ємне значення різниці між сумою податкового зобов?язання та сумою податкового кредиту поточного звітного (податкового) періоду (рядок 19) за грудень 2022 року не завищено, та, відповідно, не призвело до завищення суми від?ємного значення, що не перевищує суму, обчислену відповідно до пункту 200.3 статті 200 розділу V Кодексу на момент подання податкової декларації, яка підлягає бюджетному відшкодуванню на рахунок платника у банку (рядок 20.2.1) за грудень 2022 року на суму ПДВ у розмірі 2000000 грн.

Позивач вказує, що підставою для винесення податкового повідомлення-рішення із зазначенням суми перевищення бюджетного відшкодування є встановлення факту завищення розміру задекларованого від?ємного значення суми податку на додану вартість, розрахованої платником податків відповідно до розділу V цього Кодексу. Проте, враховуючи відсутність завищення розміру задекларованого від?ємного значення суми податку на додану, а також відсутність факту завищення позивачем суми бюджетного відшкодування, контролюючий орган не мав правових підстав для винесення податкового повідомлення-рішення форми «В1» від 10.03.2023 № 00188330408 та, відповідно, для застосування штрафних санкцій, визначених п. 123.1 ст. 123 Податкового кодексу України.

Оспорюваним ППР форми «В1» від 10.03.2023 № 00188330408 відповідач не тільки неправомірно застосував до позивача штрафну санкцію в сумі 200000 грн, а і позбавив ТОВ «ЛОГІС КАРГО» можливості у подальшому використати підтверджену раніше Актом камеральної перевірки від 17.10.2022 № 30772/Ж5/26-15-04-08-12/138881468 (ППР форми «В3» від 16.11.2022 00325040408) та невідшкодовану суму податкового кредиту у розмірі 2000000 грн.

Ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 11.05.2023 відкрито провадження у справі та призначено до розгляду у порядку загального позовного провадження у підготовчому судовому засіданні.

У поданому відзиві на позовну заяву відповідач вважає її необгрунтованою та такою, що не підлягає задоволенню. Вказує, що ТОВ "ЛОГІС КАРГО" при поданні податкової декларації з податку на додану вартість (з додатками) за грудень 2022 року порушено п. 200.1, п. 200.4, п. 200.8, п. 200.9 ст. 200 Розділу V Кодексу, розділ V Порядку Nє 21, в тому числі при декларуванні показників р. 16.1. р. 16. р. 17, р. 19. р. 20. р. 20.2, р. 20.2.1 податкової декларації з ПДВ за грудень 2022 року та декларуванні показників таблиці 1 Додатку 2 «Довідка про суму від?ємного значення звітного (податкового) періоду, яка зараховується до складу податкового кредиту наступного звітного (податкового) періоду (Д2)» та Таблиці 2.

ТОВ "ЛОГІС КАРГО" було задекларовано збільшення залишку від?ємного значення за результатами перевірки контролюючого органу (р. 16.3) в декларації за листопад 2022 року, що суперечить нормам чинного законодавства, тобто залишок від?ємного значення задекларовано в податковій звітності раніше, ніж узгоджено ППР, а саме: у рядку 16.3 вказується сума збільшення/зменшення від?ємного значення, узгоджена за результатами перевірки контролюючого органу, у звітному (податковому) періоді, на який припадає день узгодження податкового повідомлення-рішення, враховуючи процедури адміністративного оскарження відповідно до статті 56 розділу ІІ Кодексу.

У зв?язку з вищевикладеним, ТОВ "ЛОГІС КАРГО" при поданні податкової декларації з податку на додану вартість (з додатками) за грудень 2022 року, на порушення п.200.1, 200.4, п. 200.8, п. 200.9 ст. 200 Кодексу, розділу V Порядку № 21, завищено від?ємне значення різниці між сумою податкового зобов?язання та сумою податкового кредиту поточного звітного (податкового) періоду (р.19), що призвело до завищення суми, яка підлягала бюджетному відшкодуванню на рахунок платника у банку (р. 20.2.1) за грудень 2022 року на суму ПДВ у розмірі 2000000 грн.

У зв`язку зі звільненням судді, в провадженні якого перебувала справа №320/16837/23, остання передана на повторний автоматизований розподіл між суддями, за результатами якого для розгляду справи визначено суддю Діску А.Б.

Ухвалою від 19.02.2024 справу прийнято суддею до провадження, ухвалено проводити розгляд справи за правилами загального позовного провадження, призначено підготовче судове засідання.

15.04.2024 судом було закрито підготовче провадження по справі №320/16837/23 та призначено справу до судового розгляду по суті у відкритому судовому засіданні на 03.06.2024.

Представник позивача у судовому засіданні позовні вимоги підтримала та просила позов задовольнити.

Представник відповідача проти задоволення позову заперечувала з підстав, зазначених у відзиві.

Заслухавши представників сторін, дослідивши матеріали справи, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив наступне.

ТОВ "ЛОГІС КАРГО" до Головного управління ДПС у м. Києві подано податкову декларацію з податку на додану вартість за грудень 2022 року від 20.01.2023 № 9300800300 (з додатками) із задекларованою сумою бюджетного відшкодування на рахунок платника у банку (рядок 20.2.1) в розмірі 2000000 гривень.

Головним управлінням ДПС у м. Києві відповідно до п. 200.10 ст. 200 розділу V Податкового кодексу України в порядку, встановленому ст. 76 глави 8 розділу ІІ Кодексу проведено камеральну перевірку достовірності нарахування сум бюджетного відшкодування податку на додану вартість на поточний рахунок платника податку ТОВ "ЛОГІС КАРГО" та складено акт про результати камеральної перевірки за грудень 2022 року від 16.02.2023 № 12853/Ж5/26-15-04-08-12/38881468 (а.с. 40-50).

Відповідачем на підставі атку перевірки 10.03.2023 прийнято оскаржуване податкове повідомлення-рішення (а.с. 38-39).

Позивачем було оскаржено податкове повідомлення-рішення № 00188330408 від 10.03.2023 в адміністративному порядку, рішенням Державної податкової служби України від 25.04.2023 року № 9987/6/99-00-06-01-03-06 відмовлено платнику податків у поновленні пропущеного строку на подання скарги в адміністративному порядку, а рішенням Державної податкової служби України від 26.04.2023 року №10140/6/99-00-06-01-03-06 - залишено скаргу без розгляду.

Не погодившись з податковим повідомленням-рішенням, позивач звернувся до суду з цим позовом.

Надаючи оцінку спірним правовідносинам, суд враховує наступне.

Відповідно до вимог п. 200.1 ст. 200 Податкового кодексу України сума податку, що підлягає сплаті (перерахуванню) до Державного бюджету України або бюджетному відшкодуванню, визначається як різниця між сумою податкового зобов`язання звітного (податкового) періоду та сумою податкового кредиту такого звітного (податкового) періоду.

Пунктом 200.4 ст. 200 ПК України визначено, що при від`ємному значенні суми, розрахованої згідно з пунктом 200.1 цієї статті, така сума:

а) враховується у зменшення суми податкового боргу з податку, що виник за попередні звітні (податкові) періоди (у тому числі розстроченого або відстроченого відповідно до цього Кодексу) в частині, що не перевищує суму, обчислену відповідно до пункту 200-1.3 статті 200-1 цього Кодексу на момент отримання контролюючим органом податкової декларації, а в разі відсутності податкового боргу -

б) або підлягає бюджетному відшкодуванню за заявою платника у сумі податку, фактично сплаченій отримувачем товарів/послуг у попередніх та звітному податкових періодах постачальникам таких товарів/послуг або до Державного бюджету України, в частині, що не перевищує суму, обчислену відповідно до пункту 200-1.3 статті 200-1 цього Кодексу на момент отримання контролюючим органом податкової декларації, на поточний рахунок платника податку та/або у рахунок сплати грошових зобов`язань або погашення податкового боргу такого платника податку з інших платежів, що сплачуються до державного бюджету.

Не підлягає бюджетному відшкодуванню сума від`ємного значення, до розрахунку якої включено суми податку, сплачені отримувачем товарів/послуг у попередніх та звітному податкових періодах постачальникам товарів/послуг, які використані або будуть використані в операціях з першого постачання житла (об`єктів житлової нерухомості), неподільного житлового об`єкта незавершеного будівництва/майбутнього об`єкта житлової нерухомості. Суми такого від`ємного значення зараховуються до складу податкового кредиту наступного звітного (податкового) періоду до її повного погашення податковими зобов`язаннями;

в) та/або зараховується до складу податкового кредиту наступного звітного (податкового) періоду.

Згідно вимог п. 200.7-200.9 ст. 200 ПК України платник податку, який має право на отримання бюджетного відшкодування та прийняв рішення про повернення суми бюджетного відшкодування, подає відповідному контролюючому органу податкову декларацію та заяву про повернення суми бюджетного відшкодування, яка відображається у податковій декларації.

До податкової декларації або уточнюючих розрахунків (в разі їх подання) платником податків додаються розрахунок суми бюджетного відшкодування та оригінали митних декларацій. У разі якщо митне оформлення товарів, вивезених за межі митної території України, здійснювалося з використанням електронної митної декларації, така електронна митна декларація надається контролюючим органом за місцем митного оформлення контролюючому органу за місцем обліку такого платника податків в порядку, затвердженому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику, в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації кваліфікованого електронного підпису відповідно до закону.

Форма заяви про відшкодування та форма розрахунку суми бюджетного відшкодування визначаються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної фінансової політики.

Відповідно до п. 200.14 ст. 200 ПК України якщо за результатами камеральної або документальної перевірки, контролюючий орган виявляє невідповідність суми бюджетного відшкодування сумі, заявленій у податковій декларації, то такий орган:

б) у разі перевищення заявленої платником податку суми бюджетного відшкодування над сумою, визначеною контролюючим органом за результатами перевірок, надсилає платнику податку податкове повідомлення, в якому зазначаються сума такого перевищення та підстави для її вирахування;

в) у разі з`ясування за результатами проведення перевірок факту, за яким платник податку не має права на отримання бюджетного відшкодування, надсилає платнику податку податкове повідомлення, в якому зазначаються підстави відмови в наданні бюджетного відшкодування.

Порядок заповнення і подання податкової звітності з податку на додану вартість затверджено Наказом Міністерства фінансів України 28.01.2016 № 21 (далі Порядок № 21).

Відповідно до п.п. 5 п. 4 розділу V «Порядок заповнення податкової декларації» Порядку № 21 у рядку 16 відображається від`ємне значення, що включається до складу податкового кредиту поточного звітного (податкового) періоду.

У рядок 16.1 переноситься значення рядка 21 декларації за попередній звітний (податковий) період.

У рядку 16.2 вказуються суми збільшення/зменшення залишку від`ємного значення за результатами уточнюючих розрахунків, поданих протягом звітного (податкового) періоду.

У рядку 16.3 вказується сума збільшення/зменшення від`ємного значення, узгоджена за результатами перевірки контролюючого органу, у звітному (податковому) періоді, на який припадає день узгодження податкового повідомлення-рішення, враховуючи процедури адміністративного оскарження відповідно до статті 56 розділу II Кодексу.

Як визначено Розділом III «Розрахунки за звітний період» розділу V «Порядок заповнення податкової декларації» Порядку № 21, якщо в результаті розрахунку значення різниці між сумою податкових зобов`язань (рядок 9) і податкового кредиту (рядок 17) отримано від`ємне значення, то заповнюється рядок 19 декларації.

З рядка 19 визначається сума перевищення від`ємного значення над сумою, обчисленою відповідно до пункту 200-1.3 статті 200-1 розділу V Кодексу на момент подання податкової декларації. Визначена сума вказується у рядку 19.1 та зараховується до складу податкового кредиту наступного звітного (податкового) періоду (рядок 21).

У разі якщо сума від`ємного значення (рядок 19) менша або дорівнює сумі, обчисленій відповідно до пункту 200-1.3 статті 200-1 розділу V Кодексу на момент подання податкової декларації, рядок 19.1 не заповнюється.

Сума, обчислена відповідно до пункту 200-1.3 статті 200-1 розділу V Кодексу на момент подання податкової декларації, зазначається у відповідному службовому полі у рядку 19.1.

Сума від`ємного значення, що не перевищує суми, обчисленої відповідно до пункту 200-1.3 статті 200-1 розділу V Кодексу на момент подання податкової декларації (рядок 19 - рядок 19.1), зазначається у рядку 20.

Сума від`ємного значення (рядок 20 у декларації): зараховується у зменшення суми податкового боргу, що виник за попередні звітні (податкові) періоди (у тому числі розстроченого або відстроченого відповідно до Кодексу) (відображається у рядку 20.1); підлягає бюджетному відшкодуванню (відображається у рядку 20.2): на рахунок платника у банку (відображається у рядку 20.2.1) та/або у рахунок сплати грошових зобов`язань або погашення податкового боргу з інших платежів, що сплачуються до Державного бюджету України (відображається у рядку 20.2.2).

Платники податку, які відповідно до статті 200 розділу V Кодексу мають право на бюджетне відшкодування податку на додану вартість, здійснюють розрахунок бюджетного відшкодування та додають до декларації (Д3) (додаток 3) та (Д4) (додаток 4).

Розрахунок суми бюджетного відшкодування здійснюється в межах суми, обчисленої відповідно до пункту 200-1.3 статті 200-1 розділу V Кодексу на момент подання податкової декларації, за вирахуванням від`ємного значення поточного звітного (податкового) періоду, зарахованого у зменшення суми податкового боргу з податку на додану вартість.

Значення рядка 3 таблиці 1 (Д3) (додаток 3) переноситься до рядка 20.2 декларації;

зараховується до складу податкового кредиту наступного звітного (податкового) періоду.

При заповненні рядка 20.2 обов`язковим є подання (Д3) (додаток 3) та (Д4) (додаток 4).

Залишок від`ємного значення після вирахування суми податкового боргу та суми бюджетного відшкодування (рядок 20 - рядок 20.1 - рядок 20.2) відображається у рядку 20.3;

Сума від`ємного значення, що зараховується до складу податкового кредиту наступного звітного (податкового) періоду (рядок 19.1 + рядок 20.3), відображається у рядку 21 та переноситься до рядка 16.1 наступного звітного (податкового) періоду.

Як вбачається з акту камеральної перевірки від 16.02.2023, податковий орган дійшов висновку про завищення позивачем від`ємного значення різниці між сумою податкового зобов`язання та сумою податкового кредиту поточного звітного (податкового) періоду на 2000000 грн, що призвело до завищення суми від`ємного значення, що не перевищує суму, обчислену відповідно до пункту 200-1.3 ст. 200-1 розділу V Кодексу на момент подання податкової декларації, яка підлягає бюджетному відшкодуванню на рахунок платника у банку за грудень 2022 року на суму ПДВ у розмірі 2000000 грн, оскільки товариством в рядок 16.3 податкової декларації за листопад 2022 року було задекларовано збільшення залишку від`ємного значення за результатами перевірки контролюючого органу у розмірі «+» 2000000 грн, у той час як податкове повідомлення-рішення про відмову в бюджетному відшкодуванні було узгоджено 05.12.2022.

Та обставина, що в декларації за листопад 2022 року було помилково (передчасно) до узгодження податкового повідомлення-рішення форми «В3» від 16.11.2022 № 00325040408 задекларовано збільшення залишку від`ємного значення за результатами перевірки контролюючого органу у розмірі 2000000 грн., позивачем не заперечується. Проте, як стверджує позивач, помилки, допущені позивачем при заповненні рядків податкової декларації з податку на додану вартість за грудень 2022 року, в тому числі в частині декларування періодів виникнення від`ємного значення не призвели до завищення від`ємного значення різниці між сумою податкового зобов`язання та сумою податкового кредиту поточного (звітного) податкового періоду, а тому податковий орган не мав правових підстав для винесення податкового повідомлення-рішення форми «В1».

Надаючи оцінку спірним правовідносинам в частині правомірності винесення податковим органом спірного податкового повідомлення-рішення форми «В1», а не форми «В3», суд зазначає наступне.

Як вже зазначалось, відповідно до п.200.14 ст. 200 ПК України якщо за результатами камеральної або документальної перевірки, контролюючий орган виявляє невідповідність суми бюджетного відшкодування сумі, заявленій у податковій декларації, то такий орган:

у разі перевищення заявленої платником податку суми бюджетного відшкодування над сумою, визначеною контролюючим органом за результатами перевірок, надсилає платнику податку податкове повідомлення, в якому зазначаються сума такого перевищення та підстави для її вирахування;

у разі з`ясування за результатами проведення перевірок факту, за яким платник податку не має права на отримання бюджетного відшкодування, надсилає платнику податку податкове повідомлення, в якому зазначаються підстави відмови в наданні бюджетного відшкодування.

Форму та порядок надіслання (вручення) контролюючими органами податкових повідомлень-рішень платникам податків визначає Порядок надіслання контролюючими органами податкових повідомлень-рішень платникам податків, затверджений Наказом Міністерства фінансів України 28.12.2015 № 1204.

Згідно з п. 2 розд. ІІ Порядку, у разі якщо за результатами перевірок виявлено завищення суми бюджетного відшкодування або відсутність права на отримання платником податку бюджетного відшкодування, то відповідний структурний підрозділ контролюючого органу складає податкове повідомлення-рішення за такими формами:

«В1» у разі завищення заявленої суми бюджетного відшкодування податку на додану вартість, у тому числі якщо заявлені до відшкодування суми податку на додану вартість на момент перевірки відшкодовані платнику податку;

«В3» у разі відмови у наданні бюджетного відшкодування.

Протягом десяти робочих днів, що настають за днем отримання податкового повідомлення-рішення за формою «В1» (у разі проведення процедури адміністративного або судового оскарження протягом десяти робочих днів, наступних за днем її закінчення) заявлена та невідшкодована сума бюджетного відшкодування за декларацією, на яку складено повідомлення-рішення, зменшується в інтегрованій картці платника податків, що ведеться в контролюючому органі. При цьому,така сума не підлягає відображенню у податковій декларації з ПДВ.

Протягом десяти робочих днів, що настають за днем отримання податкового повідомлення-рішення за формою «В3» (у разі проведення процедури адміністративного або судового оскарження протягом десяти робочих днів, наступних за днем її закінчення), завищена сума, на яку складено повідомлення-рішення, зменшується в інтегрованій картці платника податків, що ведеться у контролюючому органі.

За умови відсутності порушень норм ст. 197 199 ПКУ сума заявленого бюджетного відшкодування, у якій відмовлено, може бути врахована платником зі знаком «+» у рядку 16.3 податкової декларації з ПДВ за звітний (податковий) період, на який припадає день узгодження цього податкового повідомлення-рішення, з обов`язковим заповненням спеціального поля в податковій декларації з ПДВ, де вказується дата, номер податкового повідомлення-рішення та сума, на яку відмовлено у бюджетному відшкодуванні ПДВ, що зазначена у такому податковому повідомленні-рішенні.

Як вбачається з розрахунку бюджетного відшкодування за грудень 2022, від`ємне значення в сумі 2000000 грн виникло у листопаді 2021 року (а.с. 57).

Судом враховується, що відповідно акту документальної позапланової виїзної перевірки від 04.02.2022 № 6396/26-15-07-04-02/38881468 (а.с. 169-171) податковим органом перевірялись дані декларації за листопад 2021 року та відповідно до п. 3.3.1 акту податковим органом не було встановлено порушень податкового законодавства щодо правильності визначення суми від`ємного значення різниці між сумою податкового зобов`язання та сумою податкового кредиту поточного звітного періоду.

Суд зазначає, що акт про результати камеральної перевірки з питань достовірності нарахування сум бюджетного відшкодування податку на додану вартість за грудень 2022 року від 16.02.2022 не містить будь-яких обґрунтувань, які б давали підстави для висновку саме щодо завищення позивачем заявленої суми бюджетного відшкодування, як то заниження позивачем податкового зобов`язання чи завищення ним податкового кредиту.

Стверджуване податковим органом, порушення, що стало підставою для прийняття спірного податкового повідомлення-рішення за формою «В1» від 10.03.2023, зводилось до допущення помилок при заповненні певних показників рядків податкових декларацій ПДВ, у зв`язку із зазначенням товариством суми від`ємного значення в розмірі 2000000 грн в рядку 16.1, в той час, як така сума мала бути зазначена в рядку 16.3 декларації з ПДВ за грудень 2022 року.

Проте, відповідачем не надано належних та переконливих доказів на підтвердження того, що таке порушення призвело до завищення від`ємного значення різниці між сумою податкового зобов`язання та сумою податкового кредиту поточного звітного періоду.

За вказаних обставин, на думку суду, прийняттям спірного податкового повідомлення-рішення у формі «В1» відповідач позбавив позивача можливості в подальшому пред`являти до відшкодування суми сплаченого та задекларованого податку.

З огляду на викладене, суд доходить висновку, що оскаржуване податкове повідомлення-рішення є необґрунтованим, прийнятим без урахування усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії), а тому підлягає скасуванню.

Керуючись статтями 9, 14, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 90, 143, 242- 246, 250, 255 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

в и р і ш и в:

Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю «Логіс Карго» до Головного управління ДПС у м. Києві про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення задовольнити.

Визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення форми «В1» від 10 березня 2023 року № 00188330408.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у м. Києві (вул. Шолуденка, 33/19, м.Київ, 04116, код ЄДРПОУ 44116011) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «Логіс Карго» (вул. Западинська, буд. 9-А. оф. 20, м. Київ, 04123, код ЄДРПОУ 38881468) судовий збір у розмірі 26840 грн.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається до Шостого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його проголошення .

У разі оголошення судом лише вступної та резолютивної частини рішення, або розгляду справи в порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом тридцяти днів з дня складення повного тексту рішення.

Повний текст рішення складено 12.06.2024.

Суддя Діска А.Б.

СудКиївський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення03.06.2024
Оприлюднено14.06.2024
Номер документу119688525
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них бюджетного відшкодування з податку на додану вартість

Судовий реєстр по справі —320/16837/23

Ухвала від 25.12.2024

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Черпак Юрій Кононович

Ухвала від 25.07.2024

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Черпак Юрій Кононович

Ухвала від 11.07.2024

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Черпак Юрій Кононович

Рішення від 03.06.2024

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Діска А.Б.

Рішення від 03.06.2024

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Діска А.Б.

Ухвала від 15.04.2024

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Діска А.Б.

Ухвала від 15.04.2024

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Діска А.Б.

Ухвала від 19.02.2024

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Діска А.Б.

Ухвала від 11.05.2023

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Журавель В.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні