Рішення
від 13.06.2024 по справі 160/34326/23
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД РІШЕННЯ ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

13 червня 2024 рокуСправа №160/34326/23

Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Рянської В.В., розглянувши у порядку спрощеного позовного провадження в місті Дніпрі у письмовому провадженні адміністративну справу за позовом Приватного акціонерного товариства «Кривий Ріг Цемент» до Регіонального сервісного центру ГСЦ МВС у Дніпропетровській та Запорізькій областях (філія ГСЦ МВС) про визнання протиправними дій та зобов`язання вчинити певні дії, -

ВСТАНОВИВ:

27.12.2023 до Дніпропетровського окружного адміністративного суду надійшла позовна заява Приватного акціонерного товариства «Кривий Ріг Цемент» до Територіального сервісного центру МВС № 1243 Регіонального сервісного центру ГСЦ МВС в Дніпропетровській області, в якій позивач просить:

- визнати протиправною відмову Територіального сервісного центру МВС № 1243 Регіонального сервісного центру ГСЦ МВС в Дніпропетровській області № 31/4-1243-1835 від 24.11.2023 у державній реєстрації транспортних засобів, які належать на праві власності Приватному акціонерному товариству «Кривий Ріг Цемент»;

- зобов`язати Територіальний сервісний центр МВС № 1243 Регіонального сервісного центру ГСЦ МВС в Дніпропетровській області здійснити державну реєстрацію транспортних засобів, які належать на праві власності Приватному акціонерному товариству «Кривий Ріг Цемент», а саме:

самоскид BMC TGR 3540 DXD (6x4) 18m3 TIPPER TRUCK, кузов (шасі) № НОМЕР_1 ;

самоскид BMC TGR 3540 DXD (6x4) 18m3 TIPPER TRUCK, кузов (шасі) № НОМЕР_2 ;

самоскид BMC TGR 4340 DXD (8x4) 24m3 TIPPER TRUCK, кузов (шасі) № НОМЕР_3 ;

самоскид BMC TGR 3540 DXD (6x4) 16m3 TIPPER TRUCK, кузов (шасі) № NMC939EDBLK500015;

автобетонозмішувач SINOTRUK C7H 8x4 MIXER ZZ5316GJBV306ME1, кузов (шасі) № НОМЕР_4 ;

автобетонозмішувач SINOTRUK С7Н 8x4 MIXER ZZ5316GJBV306ME1, кузов (шасі) № НОМЕР_5 .

Позовні вимоги обґрунтовано тим, що Приватне акціонерне товариство «Кривий Ріг Цемент» звернулося до Територіального сервісного центру МВС № 1243 Регіонального сервісного центру ГСЦ МВС в Дніпропетровській області із заявою про державну реєстрацію транспортних засобів, що належать позивачу на праві власності: самоскид BMC TGR 3540 DXD (6x4) 18m3 TIPPER TRUCK, кузов (шасі) № НОМЕР_1 ; самоскид BMC TGR 3540 DXD (6x4) 18m3 TIPPER TRUCK, кузов (шасі) № НОМЕР_2 ; самоскид BMC TGR 4340 DXD (8x4) 24m3 TIPPER TRUCK, кузов (шасі) № НОМЕР_3 ; самоскид BMC TGR 3540 DXD (6x4) 16m3 TIPPER TRUCK, кузов (шасі) № НОМЕР_6 ; автобетонозмішувач SINOTRUK C7H 8x4 MIXER ZZ5316GJBV306ME1, кузов (шасі) № НОМЕР_4 ; автобетонозмішувач SINOTRUK С7Н 8x4 MIXER ZZ5316GJBV306ME1, кузов (шасі) № НОМЕР_5 . До заяви було додано копії документів, необхідних для державної реєстрації транспортних засобів. Однак відповідач листом № 31/4-1243-1835 від 24.11.2023 відмовив у проведенні державної реєстрації транспортних засобів, посилаючись на ту обставину, що інформацію про їх продаж не внесено до електронного реєстру. Позивач зазначає, що транспортні засоби, у реєстрації яких відмовлено, придбано у Дочірнього підприємства «АВТОМАЗ-УКРАЇНА» після введення воєнного стану в Україні, тому у вказаного постачальника не було технічної можливості внести інформацію про транспортні засоби до електронного реєстру. Позивач вважає відмову відповідача у державній реєстрації транспортних засобів протиправною, що стало підставою для звернення до суду з даною позовною заявою.

Ухвалою суду від 01.01.2024 прийнято позовну заяву до розгляду, відкрито провадження у справі та призначено розгляд справи по суті за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами (у письмовому провадженні), встановлено учасникам справи строки для подання заяв по суті справи.

23.01.2024 до суду надійшов відзив, у якому Регіональний сервісний центр ГСЦ МВС в Дніпропетровській області просив відмовити у задоволенні позову. Зазначив, що вимоги позивача є передчасними та необґрунтованими. Листом № 31/4-1243-1835 від 24.11.2023 позивачу відмовлено у реєстрації транспортних засобів, придбаних ним у Дочірнього підприємства «АВТОМАЗ-УКРАЇНА» на підставі договору поставки від 17.11.2021 № 133/17/11/21, оскільки цей договір не зареєстрований у Єдиному державному реєстрі транспортних засобів. Державна реєстрація (перереєстрація) транспортних засобів проводиться на підставі документів, що підтверджують їх придбання. Порядком державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку автомобілів, автобусів, мотоциклів усіх типів, марок і моделей, причепів, напівпричепів, мотоколясок, інших прирівняних до них транспортних засобів та мопедів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 07.09.1998 № 1388, встановлено обов`язок уповноважених осіб сервісного центру МВС під час проведення державної реєстрації (перереєстрації) автомобілів здійснювати перевірку за Єдиним державним реєстром транспортних засобів. У разі відсутності в Єдиному державному реєстрі транспортних засобів (електронному реєстрі/електронному журналі) відомостей про укладений із суб`єктом господарювання договір, відсутня технічна можливість здійснювати реєстраційні дії щодо транспортного засобу. Дочірнє підприємство «АВТОМАЗ-УКРАЇНА» не виконало взяті на себе зобов`язання з оформлення правочину належним чином. Тому позовні вимоги мали бути пред`явлені позивачем до вказаного суб`єкта господарювання щодо виконання зобов`язань у порядку Господарського процесуального кодексу України. Сервісні центри МВС наділені дискреційними повноваженнями у вирішенні питань реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку транспортних засобів. У відзиві зазначено, зокрема, що Регіональний сервісний центр ГСЦ МВС в Дніпропетровській області перебуває у стані припинення, його функції виконує новостворена організація регіональний сервісний центр ГСЦ МВС у Дніпропетровській та Запорізькій областях.

08.02.2024 до суду надійшло клопотання Приватного акціонерного товариства «Кривий Ріг Цемент» про заміну первісного відповідача Територіального сервісного центру МВС № 1243 Регіонального сервісного центру ГСЦ МВС в Дніпропетровській області належним відповідачем Регіональним сервісним центром ГСЦ МВС у Дніпропетровській та Запорізькій областях (філія ГСЦ МВС). У клопотанні позивач також просив: визнати протиправною відмову Регіонального сервісного центру ГСЦ МВС у Дніпропетровській та Запорізькій областях (філія ГСЦ МВС) у державній реєстрації транспортних засобів, які належать на праві власності Приватному акціонерному товариству «Кривий Ріг Цемент»; зобов`язати Регіональний сервісний центр ГСЦ МВС у Дніпропетровській та Запорізькій областях (філія ГСЦ МВС) здійснити державну реєстрацію транспортних засобів, які належать на праві власності Приватному акціонерному товариству «Кривий Ріг Цемент», а саме: самоскид BMC TGR 3540 DXD (6x4) 18m3 TIPPER TRUCK, кузов (шасі) № NMC939EDBLK500009; самоскид BMC TGR 3540 DXD (6x4) 18m3 TIPPER TRUCK, кузов (шасі) № НОМЕР_2 ; самоскид BMC TGR 4340 DXD (8x4) 24m3 TIPPER TRUCK, кузов (шасі) № НОМЕР_3 ; самоскид BMC TGR 3540 DXD (6x4) 16m3 TIPPER TRUCK, кузов (шасі) № NMC939EDBLK500015; автобетонозмішувач SINOTRUK C7H 8x4 MIXER ZZ5316GJBV306ME1, кузов (шасі) № НОМЕР_4 ; автобетонозмішувач SINOTRUK С7Н 8x4 MIXER ZZ5316GJBV306ME1, кузов (шасі) № НОМЕР_5 . Клопотання обґрунтовано тим, що відповідно до відомостей Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань Регіональний сервісний центр ГСЦ МВС у Дніпропетровській та Запорізькій областях (філія ГСЦ МВС) є відокремленим структурним підрозділом ГСЦ МВС, утвореним на правах філії без статусу юридичної особи. Крім того, у відзиві зазначено, що Регіональний сервісний центр ГСЦ МВС в Дніпропетровській області перебуває у стані припинення, його функції виконує новостворена організація регіональний сервісний центр ГСЦ МВС у Дніпропетровській та Запорізькій областях (філія ГСЦ МВС).

Також 08.02.2024 до суду надійшла відповідь на відзив, у якій позивач зазначив, зокрема, що договори поставки № 133/17/11/21 від 18.11.2021 та № 143/01/12/21 від 01.12.2021, укладені між Приватним акціонерним товариством «Кривий Ріг Цемент» і Дочірнім підприємством «АВТОМАЗ-УКРАЇНА», не містять зобов`язань постачальника здійснити дії щодо державної реєстрації транспортних засобів. Тому звернення до суду з позовом до вказаного суб`єкта господарювання щодо виконання господарських зобов`язань не буде ефективним та не матиме наслідком відновлення порушеного права позивача. У відповіді на відзив міститься клопотання позивача про поновлення строку для подання доказу та долучення до матеріалів справи листа Дочірнього підприємства «АВТОМАЗ-УКРАЇНА» від 02.02.2024 № 04, яким повідомлено, що у зв`язку з одностороннім обмеженням доступу до інформаційних ресурсів Національної автоматизованої інформаційної системи Дочірнє підприємство «АВТОМАЗ-УКРАЇНА» не має доступу до електронного реєстру.

Клопотання було задоволено ухвалою суду від 28.02.2024, якою визнано поважними причини неподання Приватним акціонерним товариством «Кривий Ріг Цемент» доказу у справі № 160/34326/23 у встановлений законом строк.

Ухвалою від 26.02.2024 задоволено клопотання Приватного акціонерного товариства «Кривий Ріг Цемент» про заміну відповідача, замінено відповідача - Територіальний сервісний центр МВС № 1243 Регіонального сервісного центру ГСЦ МВС в Дніпропетровській області належним відповідачем Регіональним сервісним центром ГСЦ МВС у Дніпропетровській та Запорізькій областях (філія ГСЦ МВС), встановлено учасникам справи строки для подання заяв по суті справи.

08.03.2024 надійшов відзив Регіонального сервісного центру ГСЦ МВС у Дніпропетровській та Запорізькій областях (філія ГСЦ МВС), у якому відповідач просив відмовити у задоволенні позову. Зазначив, що не є правонаступником Регіонального сервісного центру ГСЦ МВС в Дніпропетровській області, діяльність якого не припинено, призначено комісію з проведення заходів, пов`язаних із припиненням діяльності. Позивач не звертався до новоутвореної філії РСЦ ГСЦ МВС у Дніпропетровській та Запорізькій областях із заявою щодо реєстрації транспортних засобів та не отримував відмову у проведенні реєстраційних дій. Тому позовні вимоги є передчасними та необґрунтованими. У відзиві відповідач навів обґрунтування заперечення по суті позовних вимог, яке відповідає зазначеному у відзиві Регіонального сервісного центру ГСЦ МВС в Дніпропетровській області.

14.03.2024 надійшла відповідь на відзив, у якій позивач не погодився з доводами відповідача. Зазначив, що територіальний сервісний центр МВС № 1243 є структурним підрозділом РСЦ ГСЦ МВС у Дніпропетровській та Запорізькій областях. Відповідач не надав пояснень щодо відсутності у Дочірнього підприємства «АВТОМАЗ-УКРАЇНА» технічної можливості внести інформацію про транспорті засоби, у реєстрації яких відмовлено, до єдиного реєстру. Обґрунтованих підстав для сумнівів у достовірності поданих для реєстрації договорів, які відповідають вимогам законодавства України та не були визнані недійсними рішенням суду, відповідачем не наведено. Неможливість реєстрації за позивачем належного йому майна та, відповідно, його експлуатації та розпорядження ним, призводять до порушення прав власника та втручання у здійснення права власності. Тому ефективним способом захисту порушеного права позивач вважає визнання протиправною відмови у реєстрації транспортних засобів та зобов`язання здійснити їх реєстрацію.

Станом на час розгляду справи заперечення до суду не надійшло. Згідно з ч. 4 ст. 159 КАС України подання заяв по суті справи є правом учасників справи.

Дослідивши матеріали справи та надані докази, проаналізувавши зміст норм матеріального права, що регулюють спірні правовідносини, з`ясувавши всі обставини справи, оцінивши докази у справі за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні, суд дійшов таких висновків.

Судом встановлено, що 18.11.2021 між Дочірнім підприємством «АВТОМАЗ-УКРАЇНА» (постачальник) та Приватним акціонерним товариством «Кривий Ріг Цемент» (покупець) було укладено договір поставки № 133/17/11/21, відповідно до п. 1.1 якого постачальник зобов`язується поставити і передати у власність покупцю товар, а покупець зобов`язується прийняти цей товар та своєчасно здійснити оплату його вартості на умовах даного договору.

Пунктом 4.5 договору передбачено, що право власності на товар переходить від постачальника до покупця в момент надходження повної оплати за товар згідно з п. 3.1 даного договору.

Додатковою угодою № 1 від 04.11.2022 внесено зміни до договору № 133/17/11/21 від 18.11.2021. Зокрема п. 1.2 викладено у новій редакції, відповідно до якої предметом постачання є самоскид BMC TGR 3540 DXD (6x4) 18m3 TIPPER TRUCK у кількості 2 одиниці, нові, рік випуску 2021 року; самоскид BMC TGR 4340 DXD (8x4) 24m3 TIPPER TRUCK у кількості 1 одиниця, новий, рік випуску 2021 року; самоскид BMC TGR 3540 DXD (6x4) 16m3 TIPPER TRUCK у кількості 1 одиниця, новий, рік випуску 2021 року.

Також викладено п. 3.1 у новій редакції, вказано, що ціна за одиницю товару становить: самоскид BMC TGR 3540 DXD (6x4) 18m3 TIPPER TRUCK 3233694,10 грн, у т.ч. ПДВ 20%, що є еквівалентом 119000,00 доларів США згідно з курсом НБУ на 30.11.2021 (дата оплати покупцем), 100 USD/2717,39 грн; самоскид BMC TGR 4340 DXD (8x4) 24m3 TIPPER TRUCK 3804346,00 грн, у т.ч. ПДВ 20%, що є еквівалентом 140000,00 доларів США згідно з курсом НБУ на 30.11.2021 (дата оплати покупцем), 100 USD/2717,39 грн; самоскид BMC TGR 3540 DXD (6x4) 16m3 TIPPER TRUCK 3233694,10 грн, у т.ч. ПДВ 20%, що є еквівалентом 119000,00 доларів США згідно з курсом НБУ на 30.11.2021 (дата оплати покупцем), 100 USD/2717,39 грн. Сума договору становить 13505428,30 грн, у т.ч. ПДВ 20%, що є еквівалентом 497000,00 доларів США згідно з курсом НБУ на 30.11.2021 (дата оплати покупцем), 100 USD/2717,39 грн.

Крім того, викладено у новій редакції п. 3.2 договору, якою передбачено 100% передоплату за товар до 30.11.2021 (включно).

Пунктом 4.2 договору в новій редакції передбачено, що поставка товару здійснюється на умовах EXW (відповідно до Інкотермс-2010), місце відвантаження склад постачальника (м. Київ, вул. Колекторна, 42-А), якщо інша інформація не буде повідомлена постачальником під час надання інформації про VIN-код кожного автомобіля.

Специфікаціями №№ 1, 2 від 04.11.2022 до договору поставки № 133/17/11/21 від 18.11.2021 передбачено поставку самоскидів BMC TGR 3540 DXD (6x4) 18m3 TIPPER TRUCK, номер шасі НОМЕР_1 , BMC TGR 3540 DXD (6x4) 18m3 TIPPER TRUCK, номер шасі НОМЕР_2 .

Специфікацією № 3 від 04.11.2022 до договору поставки № 133/17/11/21 від 18.11.2021 передбачено поставку самоскида BMC TGR 4340 DXD (8x4) 24m3 TIPPER TRUCK, номер шасі НОМЕР_3 .

Специфікацією № 4 від 04.11.2022 до договору поставки № 133/17/11/21 від 18.11.2021 передбачено поставку самоскида BMC TGR 3540 DXD (6x4) 16m3 TIPPER TRUCK, номер шасі НОМЕР_6 .

Додатковою угодою № 2 від 07.11.2022 продовжено строк дії договору поставки № 133/17/11/21 від 18.11.2021 до 31.12.2023.

01.12.2021 між Дочірнім підприємством «АВТОМАЗ-УКРАЇНА» (постачальник) та Приватним акціонерним товариством «Кривий Ріг Цемент» (покупець) укладено договір поставки № 143/01/12/21, відповідно до п. 1.1 якого постачальник зобов`язується поставити і передати у власність покупцю товар, а покупець зобов`язується прийняти цей товар та своєчасно здійснити оплату його вартості на умовах даного договору.

Пунктом 4.5 договору передбачено, що право власності на товар переходить від постачальника до покупця в момент надходження повної оплати за товар згідно з п. 3.1 даного договору.

Додатковою угодою № 1 від 04.11.2022 внесено зміни до договору поставки № 143/01/12/21 від 01.12.2021 щодо предмету постачання, ціни за одиницю товару, оплати, поставки товару.

Додатковою угодою № 2 від 07.11.2022 внесено зміни до договору поставки № 143/01/12/21 від 01.12.2021 щодо предмету постачання, ціни за одиницю товару, оплати, поставки товару. Згідно з п. 1.2 договору у новій редакції предметом постачання є автобетонозмішувач SINOTRUK C7H 8x4 MIXER ZZ5316GJBV306ME1 у кількості 2 одиниці, нові, рік випуску 2021 року, та автомобіль SINOTRUK С7Н 6x4 DUMPER ZZ3256V384ME1 у кількості 1 одиниця, новий, рік випуску 2022 року.

Також викладено п. 3.1 у новій редакції, вказано, що ціна за одиницю товару становить: автобетонозмішувач SINOTRUK C7H 8x4 MIXER ZZ5316GJBV306ME1 3189504,24 грн, у т.ч. ПДВ 20%, що є еквівалентом 117200,00 доларів США згідно з курсом НБУ на 01.12.2021, 100 USD/2721,42 грн; автомобіль SINOTRUK С7Н 6x4 DUMPER ZZ3256V384ME1 2694205,80 грн, у т.ч. ПДВ 20%, що є еквівалентом 99000,00 доларів США згідно з курсом НБУ на 01.12.2021, 100 USD/2721,42 грн. Орієнтовна сума договору становить 9073214,28 грн, у т.ч. ПДВ 20%, що є еквівалентом 333400,00 доларів США згідно з курсом НБУ на 30.11.2021 (дата оплати покупцем), 100 USD/2721,42 грн.

Крім того, викладено у новій редакції п. 3.2 договору, якою передбачено порядок оплати за товар до 17.12.2021 (включно).

Пунктом 4.2 договору в новій редакції передбачено, що поставка товару здійснюється на умовах EXW (відповідно до Інкотермс-2010), місце відвантаження склад постачальника (м. Київ, вул. Колекторна, 42-А), якщо інша інформація не буде повідомлена постачальником під час надання інформації про VIN-код кожного автомобіля.

Специфікацією № 1 від 07.11.2022 до договору № 143/01/12/21 від 01.12.2021 передбачено поставку SINOTRUK С7Н 6x4 DUMPER ZZ3256V384ME1.

Специфікацією № 2 від 07.11.2022 до договору № 143/01/12/21 від 01.12.2021 передбачено поставку SINOTRUK C7H 8x4 MIXER ZZ5316GJBV306ME1, номер шасі НОМЕР_4 .

Специфікацією № 3 від 07.11.2022 до договору № 143/01/12/21 від 01.12.2021 передбачено поставку SINOTRUK С7Н 8x4 MIXER ZZ5316GJBV306ME1, номер шасі НОМЕР_5 .

Додатковою угодою № 3 від 07.11.2022 продовжено строк дії договору № 143/01/12/21 від 01.12.2021 до 31.12.2023.

Приватне акціонерне товариство «Кривий Ріг Цемент» звернулося до Територіального сервісного центру МВС № 1243 із заявою вих. № 8787/1 від 17.11.2023 про державну реєстрацію транспортних засобів: самоскид BMC TGR 3540 DXD (6x4) 18m3 TIPPER TRUCK, кузов (шасі) № НОМЕР_1 ; самоскид BMC TGR 3540 DXD (6x4) 18m3 TIPPER TRUCK, кузов (шасі) № НОМЕР_2 ; самоскид BMC TGR 4340 DXD (8x4) 24m3 TIPPER TRUCK, кузов (шасі) № НОМЕР_3 ; самоскид BMC TGR 3540 DXD (6x4) 16m3 TIPPER TRUCK, кузов (шасі) № НОМЕР_6 ; SINOTRUK C7H 8x4 MIXER ZZ5316GJBV306ME1, кузов (шасі) № НОМЕР_4 ; SINOTRUK С7Н 8x4 MIXER ZZ5316GJBV306ME1, кузов (шасі) № НОМЕР_5 .

До заяви було додано, зокрема, копії договорів поставки № 133/17/11/21 від 18.11.2021 та № 143/01/12/21 від 01.12.2021 з додатковими угодами та специфікаціями, актів прийому-передачі транспортного засобу від 22.11.2022 до договору № 133/17/11/21 від 18.11.2021 та від 05.09.2023 до договору № 143/01/12/21 від 01.12.2021, копії сертифікатів відповідності, митних декларацій.

Листом від 24.11.2023 № 31/4-1243-1835 Територіальний сервісний центр МВС № 1243 РСЦ ГСЦ МВС в Дніпропетровській області на заяву Приватного акціонерного товариства «Кривий Ріг Цемент» № 8787/1 від 17.11.2023 повідомив про відмову в реєстрації автомобілів відповідно до абзацу четвертого пункту 9 Порядку державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин, сконструйованих на шасі автомобілів, мотоциклів усіх типів, марок і моделей, причепів, напівпричепів, мотоколясок, інших прирівняних до них транспортних засобів та мопедів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 07.09.1998 № 1388, у зв`язку з тим, що станом на 23.11.2023 інформація про продаж автомобіля BMC TGR 4340 DXD, з номером шасі НОМЕР_3 , автомобілів BMC TGR 3540 DXD з номерами шасі НОМЕР_6 , NMC939EDBLK500009, NMC939EDBLK500008 та автомобілів SINOTRUK С7Н з номером шасі НОМЕР_4 , НОМЕР_5 не внесена до електронного реєстру.

Вважаючи протиправними дії Територіального сервісного центру МВС № 1243 РСЦ ГСЦ МВС в Дніпропетровській області щодо відмови у державній реєстрації транспортних засобів, позивач звернувся до суду з даним адміністративним позовом.

Частиною другою статті 19 Конституції України встановлено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно зі статтею 19 Закону України «Про автомобільний транспорт» від 05.04.2001 № 2344-III порядок державної реєстрації транспортних засобів визначає Кабінет Міністрів України.

Порядком державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин, сконструйованих на шасі автомобілів, мотоциклів усіх типів, марок і моделей, причепів, напівпричепів, мотоколясок, інших прирівняних до них транспортних засобів та мопедів, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 07.09.1998 № 1388, (далі - Порядок № 1388) встановлюється єдина на території України процедура державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин, сконструйованих на шасі автомобілів, мотоциклів усіх типів, марок і моделей, причепів, напівпричепів, мотоколясок, інших прирівняних до них транспортних засобів та мопедів (далі - транспортні засоби), присвоєння буквено-цифрової комбінації номерних знаків з їх видачею або без такої, оформлення і видачі реєстраційних документів та/або їх формування в електронній формі.

Пунктом 6 Порядку № 1388 передбачено, що транспортні засоби реєструються за юридичними та фізичними особами в сервісних центрах МВС або через центри надання адміністративних послуг. Державна реєстрація нових транспортних засобів може проводитися сервісними центрами МВС за участю суб`єктів господарювання, які стоять на обліку в Головному сервісному центрі МВС, здійснюють продаж таких транспортних засобів та уклали з Головним сервісним центром МВС відповідний договір.

Згідно з абз. 2 п. 7 Порядку № 1388 експлуатація транспортних засобів, що не зареєстровані (не перереєстровані) в уповноважених органах МВС та без номерних знаків, що відповідають вимогам, установленим МВС, а також ідентифікаційні номери складових частин яких не відповідають записам у реєстраційних документах або знищені чи підроблені, забороняється.

Державна реєстрація (перереєстрація) транспортних засобів проводиться на підставі заяв власників, поданих особисто або уповноваженим представником, і документів, що посвідчують їх особу, підтверджують повноваження представника (для фізичних осіб - нотаріально посвідчена довіреність), а також правомірність придбання, отримання, ввезення, митного оформлення (далі - правомірність придбання) транспортних засобів, відповідність конструкції транспортних засобів установленим вимогам безпеки дорожнього руху, а також вимогам, які є підставою для внесення змін до реєстраційних документів (абз. 1 п. 8 Порядку № 1388).

Відповідно до абз. 5 п. 8 Порядку № 1388 документами, що підтверджують правомірність придбання транспортних засобів, їх складових частин, що мають ідентифікаційні номери, є, зокрема, оформлені в установленому порядку договори купівлі-продажу транспортних засобів, що підлягають першій державній реєстрації в сервісних центрах МВС, за якими продавцями виступають суб`єкти господарювання, що здійснюють оптову та/або роздрібну торгівлю транспортними засобами, і які підписані від імені таких суб`єктів уповноваженою особою.

Згідно з абз. 4 п. 9 Порядку № 1388 не допускається державна реєстрація транспортних засобів, придбаних з порушенням вимог абзацу другого пункту 8, пунктів 11, 16, абзацу другого пункту 17, пункту 18, абзацу другого пункту 33, пунктів 44, 48, 49 Порядку здійснення оптової та роздрібної торгівлі транспортними засобами та їх складовими частинами, що мають ідентифікаційні номери, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2009 № 1200.

Відповідно до п. 15 Порядку № 1388 державна реєстрація (перереєстрація), зняття з обліку транспортних засобів здійснюються після проведення уповноваженими особами сервісного центру МВС перевірки відповідних документів та/або відомостей, що містяться в Єдиному державному реєстрі транспортних засобів, Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, державному Реєстрі атестованих судових експертів, автоматизованій базі даних про розшукувані транспортні засоби, банку даних Генерального секретаріату Інтерполу, перевірки відомостей про обмеження відчуження з Державного реєстру обтяжень рухомого майна та відомостей про документи, що посвідчують особу та підтверджують громадянство України чи спеціальний статус особи, а також відомостей про задеклароване/зареєстроване місце проживання (перебування), що містяться в Єдиному державному демографічному реєстрі (крім внутрішньо переміщених осіб, інформація щодо яких підтверджується даними Єдиної інформаційної бази даних про внутрішньо переміщених осіб), відомостей про особу, що містяться в Єдиному реєстрі боржників, відповідних базах даних та державних реєстрах щодо осіб, які перебувають у розшуку, перевірки дійсності довіреності за Єдиним реєстром довіреностей, дійсності сертифіката відповідності за Державним реєстром сертифікатів відповідності транспортних засобів, виданих уповноваженими органами або органами із сертифікації, та реєстром виданих сертифікатів типу транспортних засобів та обладнання, що формується за повідомленнями уповноважених органів, і сертифікатів відповідності нових транспортних засобів, виданих виробником, документів, що підтверджують правомірність придбання, отримання відомостей щодо митного оформлення транспортних засобів, а також установлення відповідності конструкції вимогам правил та нормативів шляхом отримання відповідних відомостей із таких баз даних і реєстрів. За результатами таких перевірок на заяві власника транспортного засобу робиться відповідний напис про їх проведення, що засвідчується підписом уповноваженої особи сервісного центру МВС із зазначенням прізвища, власного імені, по батькові (за наявності) і дати (крім випадків подання заяви в електронній формі через електронний кабінет водія або засобами Порталу Дія). За наявності технічної можливості щодо електронної інформаційної взаємодії між МВС та суб`єктами електронної взаємодії перевірка відповідних документів та/або відомостей, їх отримання за реєстрами, базами і банками даних проводиться автоматично засобами центральної підсистеми єдиної інформаційної системи МВС або системи електронної взаємодії державних електронних інформаційних ресурсів.

Територіальний сервісний центр МВС № 1243 РСЦ ГСЦ МВС в Дніпропетровській області листом від 24.11.2023 № 31/4-1243-1835 на заяву Приватного акціонерного товариства «Кривий Ріг Цемент» № 8787/1 від 17.11.2023 повідомив про відмову в реєстрації автомобілів відповідно до абзацу четвертого пункту 9 Порядку № 1388, у зв`язку з тим, що станом на 23.11.2023 інформація про продаж автомобілів не внесена до електронного реєстру.

Згідно з визначенням, наведеним у пункті 3 Порядку здійснення оптової та роздрібної торгівлі транспортними засобами та їх складовими частинами, що мають ідентифікаційні номери, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України

від 11.11.2009 № 1200, (далі Порядок № 1200) електронний реєстр - автоматизована інформаційно-пошукова система обліку суб`єктів господарювання, які здійснюють оптову та роздрібну торгівлю транспортними засобами та їх складовими частинами, що мають ідентифікаційні номери, накопичення інформації про надходження, передачу, реалізацію транспортних засобів та їх складових частин, що мають ідентифікаційні номери, видачу та використання бланкової продукції, номерних знаків для разових поїздок і номерних знаків «Транзит».

Відповідно до абз. 3 п. 7 Порядку № 1200 суб`єкти господарювання невідкладно вносять інформацію про надходження, передачу, реалізацію транспортних засобів та їх складових частин, що мають ідентифікаційні номери, до електронного реєстру.

Постановою Кабінету Міністрів України № 190 від 04.03.2022 у Порядку № 1200:

1) пункт 7 доповнено абзацами такого змісту:

«У разі введення воєнного стану в Україні або в окремих її місцевостях внесення інформації до електронного реєстру суб`єктами господарювання про надходження, передачу, реалізацію транспортних засобів та їх складових частин, що мають ідентифікаційні номери, тимчасово припиняється.

З дня припинення або скасування воєнного стану на всій території України або в окремих її місцевостях суб`єкти господарювання протягом дев`яноста днів зобов`язані внести інформацію про надходження, передачу, реалізацію транспортних засобів та їх складових частин, що мають ідентифікаційні номери, до електронного реєстру.»;

2) пункт 8 доповнено абзацами такого змісту:

«У разі введення воєнного стану в Україні або в окремих її місцевостях внесення інформації до електронного реєстру за місцезнаходженням торговельних приміщень суб`єктами господарювання про здійснення продажу транспортних засобів, зокрема укладення договорів купівлі-продажу транспортних засобів, тимчасово припиняється.

З дня припинення або скасування воєнного стану на всій території України або в окремих її місцевостях суб`єкти господарювання, які здійснили продаж транспортних засобів, зокрема шляхом укладення договорів купівлі-продажу транспортних засобів, зобов`язані протягом дев`яноста днів внести відповідну інформацію до електронного реєстру за місцезнаходженням торговельних приміщень.».

Указом Президента України № 64/2022 від 24.02.2022 «Про введення воєнного стану в Україні» введено в Україні воєнний стан із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року строком на 30 діб. У подальшому строк дії воєнного стану в Україні продовжувався і триває на час розгляду справи.

Дочірнє підприємство «АВТОМАЗ-УКРАЇНА» листом № 04 від 02.02.2024 повідомило Приватне акціонерне товариство «Кривий Ріг Цемент» про те, що у зв`язку з одностороннім обмеженням доступу до інформаційних ресурсів Національної автоматизованої інформаційної системи Дочірнє підприємство «АВТОМАЗ-УКРАЇНА» не має доступу до електронного реєстру.

Відповідно до абз. 1 п. 7 Порядку № 1388 (із змінами, внесеними згідно з постановами Кабінету Міністрів України № 190 від 04.03.2022, № 1019 від 10.09.2022) власники транспортних засобів та особи, що експлуатують такі засоби на законних підставах, або їх представники (далі - власники) зобов`язані зареєструвати (перереєструвати) транспортні засоби протягом десяти діб після придбання (одержання) або митного оформлення, або тимчасового ввезення на територію України, або виникнення обставин, що є підставою для внесення змін до реєстраційних документів. Строк державної реєстрації продовжується у разі введення воєнного стану в Україні або в окремих її місцевостях. У разі припинення або скасування воєнного стану на всій території України або в окремих її місцевостях власники зобов`язані зареєструвати (перереєструвати) транспортні засоби протягом дев`яноста днів.

Отже, у період дії воєнного стану тимчасово припиняється внесення інформації до електронного реєстру щодо укладення договорів купівлі-продажу транспортних засобів, а також зобов`язано суб`єктів господарювання, які здійснили продаж транспортних засобів, протягом дев`яноста днів після припинення воєнного стану внести відповідну інформацію до електронного реєстру за місцезнаходженням торговельних приміщень, а власники протягом зазначеного строку зобов`язані зареєструвати транспортні засоби.

Дослідивши зміст листа Територіального сервісного центру МВС № 1243 РСЦ ГСЦ МВС в Дніпропетровській області від 24.11.2023 № 31/4-1243-1835, суд встановив, що, відмовляючи у реєстрації транспортних засобів, суб`єкт владних повноважень не взяв до уваги зміни, внесені постановою Кабінету Міністрів України № 190 від 04.03.2022 до Порядку № 1388 та Порядку № 1200.

Верховний Суд у постанові від 15.12.2021 у справі № 1840/2970/18 зазначив, що одним із критеріїв оцінювання судами рішень, дій та бездіяльності суб`єктів владних повноважень є прийняття ними рішень обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії). Цей критерій відображає принцип обґрунтованості рішення або дії. Він вимагає від суб`єкта владних повноважень враховувати як обставини, на обов`язковість урахування яких прямо вказує закон, так і інші обставини, що мають значення у конкретній ситуації. Для цього він має ретельно зібрати і дослідити матеріали, що мають доказове значення у справі, наприклад, документи, пояснення осіб, висновки експертів тощо. Суб`єкт владних повноважень повинен уникати прийняття невмотивованих висновків, обґрунтованих припущеннями, а не конкретними обставинами. Так само недопустимо надавати значення обставинам, які насправді не стосуються справи. Несприятливе для особи рішення повинно бути вмотивованим.

Суд дійшов висновку про протиправність відмови Територіального сервісного центру МВС № 1243 РСЦ ГСЦ МВС в Дніпропетровській області позивачеві у реєстрації транспортних засобів, оформленої листом від 24.11.2023 № 31/4-1243-1835, зважаючи на її необґрунтованість, а також неврахування постанови Кабінету Міністрів України № 190 від 04.03.2022.

Щодо позовної вимоги про зобов`язання Регіонального сервісного центру ГСЦ МВС у Дніпропетровській та Запорізькій областях (філія ГСЦ МВС) здійснити державну реєстрацію транспортних засобів, які належать на праві власності Приватному акціонерному товариству «Кривий Ріг Цемент», а саме: самоскид BMC TGR 3540 DXD (6x4) 18m3 TIPPER TRUCK, кузов (шасі) № НОМЕР_1 ; самоскид BMC TGR 3540 DXD (6x4) 18m3 TIPPER TRUCK, кузов (шасі) № НОМЕР_2 ; самоскид BMC TGR 4340 DXD (8x4) 24m3 TIPPER TRUCK, кузов (шасі) № НОМЕР_3 ; самоскид BMC TGR 3540 DXD (6x4) 16m3 TIPPER TRUCK, кузов (шасі) № НОМЕР_6 ; автобетонозмішувач SINOTRUK C7H 8x4 MIXER ZZ5316GJBV306ME1, кузов (шасі) НОМЕР_4 ; автобетонозмішувач SINOTRUK С7Н 8x4 MIXER ZZ5316GJBV306ME1, кузов (шасі) № НОМЕР_5 , суд дійшов такого висновку.

Згідно з п. 3 Порядку № 1388 державна реєстрація транспортних засобів проводиться територіальними органами з надання сервісних послуг МВС (далі - сервісні центри МВС) з метою здійснення контролю за відповідністю конструкції транспортних засобів установленим вимогам правил і нормативів, дотриманням законодавства, що визначає порядок сплати податків і зборів (обов`язкових платежів), використанням транспортних засобів в умовах воєнного і надзвичайного стану, а також для ведення їх обліку та запобіганню вчиненню щодо них протиправних дій. Державний облік зареєстрованих транспортних засобів передбачає реєстрацію, накопичення, узагальнення, зберігання і передачу інформації про такі засоби та відомостей про їх власників, які вносяться до Єдиного державного реєстру МВС. Порядок ведення Єдиного державного реєстру затверджується МВС.

Зазначене свідчить про дискреційні повноваження сервісних центрів МВС щодо реєстрації транспортних засобів.

Суд, перевіряючи рішення, дію чи бездіяльність суб`єкта владних повноважень на відповідність закріпленим частиною другою статті 2 КАС України критеріям, не може втручатися у дискрецію суб`єкта владних повноважень поза межами перевірки за названими критеріями. Завдання адміністративного судочинства полягає не у забезпеченні ефективності державного управління, а в гарантуванні дотримання прав та вимог законодавства, інакше було б порушено принцип розподілу влади.

Вказана позиція висловлена Верховним Судом у постанові від 30.01.2020 у справі № 599/1422/16-а.

Оскільки Територіальним сервісним центром МВС № 1243 РСЦ ГСЦ МВС в Дніпропетровській області при наданні відповіді на звернення Приватного акціонерного товариства «Кривий Ріг Цемент» про державну реєстрацію транспортних засобів від 17.11.2023 № 8787/1, якою повідомлено про відмову у реєстрації, не враховано постанову Кабінету Міністрів України № 190 від 04.03.2022, вимога позивача про зобов`язання зареєструвати транспортні засоби є передчасною, а тому не підлягає задоволенню.

Відповідно до ч. 2 ст. 9 КАС України суд розглядає адміністративні справи не інакше як за позовною заявою, поданою відповідно до цього Кодексу, в межах позовних вимог. Суд може вийти за межі позовних вимог, якщо це необхідно для ефективного захисту прав, свобод, інтересів людини і громадянина, інших суб`єктів у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.

З урахуванням ч. 2 ст. 9 КАС України суд вважає за доцільне вийти за межі позовних вимог та зобов`язати Регіональний сервісний центр ГСЦ МВС у Дніпропетровській та Запорізькій областях (філія ГСЦ МВС) повторно розглянути заяву Приватного акціонерного товариства «Кривий Ріг Цемент» від 17.11.2023 № 8787/1 про державну реєстрацію транспортних засобів, з урахуванням висновків суду, викладених у цьому рішенні.

Крім того, суд вважає за потрібне звернути увагу відповідача на таке.

Відповідно до п. 7 Порядку № 1388 експлуатація транспортних засобів, що не зареєстровані (не перереєстровані) в уповноважених органах МВС та без номерних знаків, що відповідають вимогам, установленим МВС, а також ідентифікаційні номери складових частин яких не відповідають записам у реєстраційних документах або знищені чи підроблені, забороняється.

Постановою Кабінету Міністрів України № 190 від 04.03.2022 внесено зміни до Порядку № 1388 та продовжено строк державної реєстрації, проте цим Порядком не скасовано заборону експлуатації транспортних засобів, які не зареєстровані (не перереєстровані) в уповноважених органах МВС.

Суд зазначає, що в даному випадку відповідачу при прийнятті рішення за результатами розгляду заяви слід врахувати таке. У пункті 50 рішення по справі «Щокін проти України» Європейський суд з прав людини вказує, що перша та найважливіша вимога статті 1 Першого протоколу до Конвенції полягає в тому, що будь-яке втручання публічних органів у мирне володіння майном повинно бути законним. У пункті 57 рішення Європейського суду з прав людини «Щокін проти України» та у пункті 43 рішення Європейського суду з прав людини «Сєрков проти України» встановлено порушення статті 1 Першого протоколу до Конвенції про захист прав та основоположних свобод, на підставі того, що органи держаної влади віддали перевагу найменш сприятливому тлумаченню національного законодавства, що призвело до накладення на заявника додаткових зобов`язань зі сплати податку.

Суд зазначає, що хоча ця справа стосується податкового спору, у ній закладено один з основних принципів забезпечення вирішення спорів у публічно-правовій сфері, зокрема, між суб`єктом приватного права і суб`єктом владних повноважень, який передбачає, що будь-яке втручання з боку державних органів в мирне володіння майном, повинно бути законним і що воно повинне переслідувати законну мету в інтересах суспільства. Будь-яке втручання також повинно бути пропорційним переслідуваній меті. Іншими словами, необхідно знайти справедливий баланс до вимог загальних інтересів спільноти та вимог захисту основних прав особистості.

Верховний Суд у постанові від 26.07.2023 у справі № 200/3265/21 зазначив, що згідно з принципом пропорційності рішення (заходи) суб`єктів владних повноважень повинні бути необхідними і мінімально достатніми для досягнення мети - задоволення загальносуспільного інтересу.

Щодо аргументів відповідача про те, що позивач не звертався із заявою щодо реєстрації транспортних засобів до новоутвореної філії РСЦ ГСЦ МВС у Дніпропетровській та Запорізькій областях та не отримував відмови у проведенні реєстраційних дій, суд вважає доречним зазначити таке.

Відповідно до відомостей Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань Регіональний сервісний центр ГСЦ МВС у Дніпропетровській та Запорізькій областях (філія ГСЦ МВС) є відокремленим структурним підрозділом ГСЦ МВС, утвореним на правах філії без статусу юридичної особи. Регіональний сервісний центр ГСЦ МВС в Дніпропетровській області перебуває у стані припинення, його функції виконує новостворена організація регіональний сервісний центр ГСЦ МВС у Дніпропетровській та Запорізькій областях (філія ГСЦ МВС).

Станом на час розгляду справи РСЦ МВС в Дніпропетровській області припинено, запис про державну реєстрацію припинення внесено до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань 31.07.2023.

Відповідно до пункту 1 Положення про регіональний сервісний центр ГСЦ МВС у Дніпропетровській та Запорізькій областях (філія ГСЦ МВС), затвердженого наказом Головного сервісного центру МВС від 17.10.2023 № 151, регіональний сервісний центр ГСЦ МВС у Дніпропетровській та Запорізькій областях (філія ГСЦ МВС) є відокремленим структурним підрозділом Головного сервісного центру МВС, утвореним на правах філії без статусу юридичної особи.

Пунктом 5 Положення передбачено, що РСЦ ГСЦ МВС у Дніпропетровській та Запорізькій областях складається із структурних підрозділів, у тому числі територіальних сервісних центрів МВС (далі ТСЦ МВС).

З огляду на вказане, територіальний сервісний центр МВС № 1243 є структурним підрозділом РСЦ ГСЦ МВС у Дніпропетровській та Запорізькій областях, а тому суд не бере до уваги доводи РСЦ ГСЦ МВС у Дніпропетровській та Запорізькій областях щодо неналежного відповідача.

Відповідно до ч. 1 ст. 9 КАС України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Згідно з ч.ч. 1, 2 ст. 77 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Відповідач як суб`єкт владних повноважень не довів правомірності своїх дій.

З системного аналізу матеріалів справи, наведених норм законодавства, із врахуванням правових висновків Верховного Суду, суд дійшов висновку, що заявлені позовні вимоги підлягають частковому задоволенню з виходом за межі позовних вимог.

Як встановлено з матеріалів справи, позивачем за подання до суду позовної заяви було сплачено судовий збір у сумі 2684,00 грн, що підтверджується платіжною інструкцією № 3415 від 22.12.2023.

Відповідно до ч. 1 ст. 139 КАС України з відповідача на користь позивача підлягають стягненню понесені позивачем витрати зі сплати судового збору за подання до суду позовної заяви у сумі 2684,00 грн.

Керуючись ст.ст. 2, 9, 77, 90, 139, 243-246, 262 КАС України, суд

ВИРІШИВ:

Позов Приватного акціонерного товариства «Кривий Ріг Цемент» до Регіонального сервісного центру ГСЦ МВС у Дніпропетровській та Запорізькій областях (філія ГСЦ МВС) про визнання протиправними дій та зобов`язання вчинити певні дії задовольнити частково.

Визнати протиправною відмову Територіального сервісного центру МВС № 1243 Регіонального сервісного центру ГСЦ МВС в Дніпропетровській області, оформлену листом № 31/4-1243-1835 від 24.11.2023, у державній реєстрації транспортних засобів, які належать на праві власності Приватному акціонерному товариству «Кривий Ріг Цемент».

Зобов`язати Регіональний сервісний центр ГСЦ МВС у Дніпропетровській та Запорізькій областях (філія ГСЦ МВС) повторно розглянути заяву Приватного акціонерного товариства «Кривий Ріг Цемент» від 17.11.2023 № 8787/1 про державну реєстрацію транспортних засобів: самоскид BMC TGR 3540 DXD (6x4) 18m3 TIPPER TRUCK, кузов (шасі) № НОМЕР_1 ; самоскид BMC TGR 3540 DXD (6x4) 18m3 TIPPER TRUCK, кузов (шасі) № НОМЕР_2 ; самоскид BMC TGR 4340 DXD (8x4) 24m3 TIPPER TRUCK, кузов (шасі) № НОМЕР_3 ; самоскид BMC TGR 3540 DXD (6x4) 16m3 TIPPER TRUCK, кузов (шасі) № НОМЕР_6 ; автобетонозмішувач SINOTRUK C7H 8x4 MIXER ZZ5316GJBV306ME1, кузов (шасі) № НОМЕР_4 ; автобетонозмішувач SINOTRUK С7Н 8x4 MIXER ZZ5316GJBV306ME1, кузов (шасі) № НОМЕР_5 , з урахуванням висновків суду, викладених у цьому рішенні.

У задоволенні іншої частини позовних вимог відмовити.

Стягнути з Регіонального сервісного центру ГСЦ МВС у Дніпропетровській та Запорізькій областях (філія ГСЦ МВС) за рахунок бюджетних асигнувань на користь Приватного акціонерного товариства «Кривий Ріг Цемент» судові витрати зі сплати судового збору в сумі 2684,00 грн (дві тисячі шістсот вісімдесят чотири гривні).

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається до Третього апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного рішення.

Позивач: Приватне акціонерне товариство «Кривий Ріг Цемент», місцезнаходження: 49044, м. Дніпро, вул. Барикадна, буд. 15А, код ЄДРПОУ 00292923.

Відповідач: Регіональний сервісний центр ГСЦ МВС у Дніпропетровській та Запорізькій областях (філія ГСЦ МВС), місцезнаходження: 49041, м. Дніпро, пр. Праці, буд. 16, код ЄДРПОУ 45291657.

Повний текст рішення складено 13.06.2024.

Суддя В.В. Рянська

СудДніпропетровський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення13.06.2024
Оприлюднено17.06.2024
Номер документу119716266
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи щодо забезпечення громадського порядку та безпеки, національної безпеки та оборони України, зокрема щодо дорожнього руху, транспорту та перевезення пасажирів, з них

Судовий реєстр по справі —160/34326/23

Постанова від 10.12.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Сафронова С.В.

Ухвала від 22.07.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Сафронова С.В.

Ухвала від 05.07.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Сафронова С.В.

Рішення від 13.06.2024

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Рянська Вікторія В'ячеславівна

Ухвала від 28.02.2024

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Рянська Вікторія В'ячеславівна

Ухвала від 26.02.2024

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Рянська Вікторія В'ячеславівна

Ухвала від 01.01.2024

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Рянська Вікторія В'ячеславівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні