Рішення
від 13.06.2024 по справі 500/2079/24
ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

Справа № 500/2079/24

13 червня 2024 рокум.ТернопільТернопільський окружний адміністративний суд, у складі головуючого судді Мандзія О.П., розглянувши у порядку письмового провадження за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовною заявою ОСОБА_1 до Департаменту соціального захисту населення Тернопільської обласної військової адміністрації, про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії,

ВСТАНОВИВ:

ОСОБА_1 звернулась до Тернопільського окружного адміністративного суду з позовом до Департаменту соціального захисту населення Тернопільської обласної військової адміністрації, Тернопільської обласної військової адміністрації, в якому просить:

визнати протиправним та скасувати рішення регіональної комісії Тернопільської обласної військової адміністрації з визначення статусу осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, та інших категорій громадян від 07.03.2024 щодо відмови у встановленні ОСОБА_1 статусу особи, потерпілої від Чорнобильської катастрофи, віднесеної до категорії 1, та видачі відповідного посвідчення постраждалої внаслідок Чорнобильської катастрофи 1;

зобов`язати Тернопільську обласну військову адміністрацію прийняти рішення про встановлення ОСОБА_1 статусу особи, постраждалої внаслідок Чорнобильської катастрофи, категорії 1 та видати їй посвідчення особи, постраждалої внаслідок Чорнобильської катастрофи категорії 1 встановленого зразка.

В обґрунтування позовних вимог зазначено, що ОСОБА_1 має статус особи, яка постраждала внаслідок Чорнобильської катастрофи категорії 4 та являється інвалідом ІІІ групи з числа учасників ліквідації аварії на Чорнобильській АЕС. Позивач повторно звернувся до Департаменту соціального захисту Тернопільської обласної військової адміністрації із заявою про видачу йому посвідчення особи, яка постраждала внаслідок Чорнобильської катастрофи, категорії 1, встановленого зразка відповідно до Порядку видачі посвідчень особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, та іншим категоріям громадян, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.07.2018 № 551. Дане звернення розглянуто та прийнято рішення від 07.03.2024 про відмову у визначенні статусу потерпілої внаслідок Чорнобильської катастрофи категорії 1 та видачі відповідного посвідчення. Підставою для відмови став висновок Тернопільської обласної військової адміністрації про те, що ОСОБА_1 була зареєстрованою у м. Чорткові з 02.08.1989 по 17.03.1995 та з 17.03.1995 по теперішній час, що станом на 01.01.1993 становить 3 роки і 5 місяців, тобто менше необхідних 4 років.

Беручи до уваги те, що ОСОБА_1 , яка отримала інвалідність, що має причинний зв`язок з Чорнобильською катастрофою, вже було встановлено статус особи, постраждалої внаслідок Чорнобильської катастрофи категорії 4 та ні в судовому, ні в іншому порядку цього статусу не позбавлено, позивач вважає таке рішення протиправним, що слугувало підставою для звернення до суду з даним позовом.

Ухвалою суду від 15.04.2024 прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у справі. Ухвалено розгляд справи проводити за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи.

Копію ухвали про відкриття провадження у справі від 15.04.2024 Департамент соціального захисту населення Тернопільської обласної військової адміністрації та Тернопільська обласна військова адміністрація отримали 16.04.2024, що підтверджується довідками про доставку електронного листа.

Відповідачі у строк встановлений судом (п`ятнадцять днів з дня вручення йому ухвали про відкриття провадження у справі) та станом на 13.06.2024 відзив на позов не подав, як і будь-які докази у спростування позовних вимог. Клопотань про продовження процесуального строку також до суду не надходило.

Згідно з ч.6 ст.162 Кодексу адміністративного судочинства України (далі КАС України) у разі ненадання відповідачем відзиву у встановлений судом строк без поважних причин суд вирішує справу за наявними матеріалами.

Розглянувши справу за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи, дослідивши в сукупності письмові докази, якими сторони обґрунтовують позовні вимоги та заперечення на позов, суд при прийняті рішення виходить з наступних підстав і мотивів.

Судом встановлено, що 16.05.1994 Тернопільською обласною державною адміністрацією ОСОБА_1 видано посвідчення особи, яка постраждала внаслідок Чорнобильської катастрофи, серії НОМЕР_1 (категорія 4).

Експертним висновком Львівської регіональної міжвідомчої експертної комісії по встановленню причинного зв`язку хвороб, що привели до інвалідності та смерті з дією іонізуючого випромінювання та інших шкідливих чинників внаслідок аварії на Чорнобильській АЕС, на засіданні №02 від 24.02.2023 встановлено, що захворювання позивача пов`язане з наслідками Чорнобильської катастрофи.

Згідно з довідкою до акта огляду медико-соціальною експертною комісією серії 12ААГ №244585 від 16.05.2023 ОСОБА_1 присвоєно ІІІ групу інвалідності внаслідок захворювання, пов`язаного з наслідками Чорнобильської катастрофи, довічно.

Позивач звернувся до Департаменту соціального захисту населення Тернопільської обласної військової адміністрації з заявою про визначення статусу потерпілого від Чорнобильської катастрофи, віднесеної до категорії 1, та видачі відповідного посвідчення.

Відповідно до витягу з протоколу №3 засідання регіональної комісії з визначення статусу осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, та інших категорій громадян Тернопільської обласної військової адміністрації від 07.03.2024, на підставі розгляду поданих документів, що не відповідають вимогам п.4 ст.11 Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи" та Порядку видачі посвідчень особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, та іншим категоріям громадян, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.07.2018 № 551, та враховуючи результати голосування відмовлено ОСОБА_1 у визначенні статусу особи, яка потерпіла від Чорнобильської катастрофи, категорії 1, та видачі відповідного посвідчення.

Листом Тернопільської обласної військової адміністрації від 12.03.2024 №05-2737/31 позивачу повідомлено, що на засіданні рішення регіональної комісії Тернопільської обласної державної адміністрації з визначення статусу осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, та інших категорій громадян, яка відбулась 07.03.2024, розглянуто питання щодо визначення статусу особи, яка потерпіла від Чорнобильської катастрофи, категорії 1, та видачі відповідного посвідчення. Згідно інформації наданої з відділу "Центр надання адміністративних послуг" Чорткіської міської ради від 23.01.2024 №15-10/27 зазначено, що позивач зареєстрована у м.Чорткові з 02.08.1989 по 17.03.1995, з 17.03.1995 по теперішній час, що станом на 01.01.1993 становить 3 роки і 5 місяців, однак факт проживання не зазначено. Регіональною комісією з визначення статусу осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, та інших категорій громадян Тернопільської обласної військової адміністрації від 07.03.2024, відмовлено у визначенні статусу особи, яка потерпіла від Чорнобильської катастрофи, категорії 1, та видачі відповідного посвідчення, оскільки даний факт не відповідає вимогам п.4 ст.11 Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи".

Не погоджуючись з такою відмовою, позивач звернувся до суду з вказаним позовом.

Приписами ч.2 ст.2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Перевіряючи юридичну та фактичну обґрунтованість дій, рішень відповідача на відповідність вимогам ч.2 ст.2 КАС України, суд виходить з наступного.

Основні положення щодо реалізації конституційного права громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, на охорону їхнього життя і здоров`я, створення єдиного порядку визначення категорії зон радіоактивного забруднення територій, умов проживання і трудової діяльності на них, соціального захисту населення визначені Законом України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи" від 28.02.1991 № 796-XII (далі Закон №796-XII).

Приписами ст.9 Закону №796-XII передбачено, що особами, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, є: учасники ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС - громадяни, які брали безпосередню участь у ліквідації аварії та її наслідків; потерпілі від Чорнобильської катастрофи - громадяни, включаючи дітей, які зазнали впливу радіоактивного опромінення внаслідок Чорнобильської катастрофи.

Пунктом 4 ч.1 ст.11 Закону №796-XII передбачено, що до потерпілих від Чорнобильської катастрофи категорії 4 належать особи, які постійно проживають або постійно працюють чи постійно навчаються на території зони посиленого радіоекологічного контролю, за умови, що вони за станом на 1 січня 1993 року прожили або відпрацювали чи постійно навчалися у цій зоні не менше чотирьох років.

У відповідності до п.1 ч.1 статті 14 Закону №796-XII для встановлення пільг і компенсацій визначаються категорії осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, до яких належать інваліди з числа учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС та потерпілих від Чорнобильської катастрофи (статті 10, 11 і частина третя статті 12), щодо яких встановлено причинний зв`язок інвалідності з Чорнобильською катастрофою, хворі внаслідок Чорнобильської катастрофи на променеву хворобу. Зазначені особи належать до 1 категорії.

Отже, для отримання постраждалими статусу категорії 1 необхідні три умови: інвалідність; статус потерпілого від Чорнобильської катастрофи; причинний зв`язок інвалідності з Чорнобильською катастрофою.

Суд вважає за необхідне відзначити, що виконання першої та третьої умови у спірних правовідносинах не заперечується. Водночас, щодо наявності у позивача статусу потерпілого від Чорнобильської катастрофи, суд виходить з наступного.

Визначення категорій зон радіоактивно забруднених територій до ухвалення Закону №76-VIII від 28.12.2014 містилося у ст.2 Закону №796-XII, за змістом якої до зон радіоактивного забруднення було віднесено такі зони: (1) зона відчуження, (2) зона безумовного (обов`язкового) відселення, (3) зона гарантованого добровільного відселення та (4) зона посиленого радіоекологічного контролю.

Аналогічне визначення категорій зон радіоактивно забруднених територій містилося у ст.2 Закону України "Про правовий режим території, що зазнала радіоактивного забруднення внаслідок Чорнобильської катастрофи".

З 01.01.2015 набув чинності Закон України "Про внесення змін та визнання такими, що втратили чинність, деяких законодавчих актів України" №76-VIII від 28.12.2014 (далі Закон №76-VIII).

Згідно пп.1 п.4 розділу І Закону №76-VIII ст.2 Закону №796-XII було виключено.

Також згідно п.2 розділу І Закону №76-VIII із Закону України "Про правовий режим території, що зазнала радіоактивного забруднення внаслідок Чорнобильської катастрофи" виключено абз.5 ч.2 ст.2, який визначав зону посиленого радіоекологічного контролю як одну із зон радіоактивно забруднених територій.

Законом №76-VIII не передбачено, що раніше видані посвідчення особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи 4 категорії є недійсними.

Таким чином, виключення з 01.01.2015 зони посиленого радіоекологічного контролю із переліку радіоактивно забруднених територій не позбавляє статусу потерпілого осіб, яким раніше, до 31.12.2014, було встановлено статус і видано посвідчення постраждалого внаслідок Чорнобильської катастрофи. Особа, якій видано безтермінове посвідчення громадянина, який постійно проживав або постійно працював на території зони посиленого радіологічного контролю (категорія 4), для цілей застосування п.1 ч.1 ст.14 Закону "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи" від 28.02.1991 №796-XII, вважається потерпілим від Чорнобильської катастрофи.

Як встановлено судом, ОСОБА_1 має статус громадянки, яка постійно проживала або постійно працювала на території зони посиленого радіоекологічного контролю, віднесеного до 4 категорії, згідно посвідчення серії НОМЕР_1 , виданого 16.05.1994, тобто до 01.01.2015. Цей статус є безстроковим.

Виключення з 01.01.2015 зони посиленого радіоекологічного контролю не позбавляє позивача статусу потерпілого від Чорнобильської катастрофи категорії 4, оскільки такий статус було набуто правомірно, а законні підстави для його припинення відсутні.

Посвідчення позивача категорії 4 є чинним та зберігається за ним довічно, тому на момент звернення із заявою про надання посвідчення потерпілої внаслідок Чорнобильської катастрофи категорії 1 ОСОБА_1 мала статус потерпілої від Чорнобильської катастрофи в розумінні п.4 ч.1 ст.11 Закону №796-XII.

Більше того згідно інформації наданої з відділу "Центр надання адміністративних послуг" Чорткіської міської ради від 23.01.2024 №15-10/27 зазначено, що позивач зареєстрована у м.Чорткові з 02.08.1989 по 17.03.1995, з 17.03.1995 по теперішній час.

Враховуючи зазначене, та наявність у позивача ІІІ групи інвалідності внаслідок захворювання, пов`язаного з наслідками Чорнобильської катастрофи, про що свідчить експертний висновок Львівської регіональної міжвідомчої експертної комісії по встановленню причинного зв`язку хвороб, що привели до інвалідності та смерті з дією іонізуючого випромінювання та інших шкідливих чинників внаслідок аварії на Чорнобильській АЕС, на засіданні №02 від 24.02.2013, довідка до акта огляду медико-соціальною експертною комісією серії 12ААГ №244585 від 16.05.2023, вона має право на отримання статусу особи, яка постраждала внаслідок Чорнобильської катастрофи, категорії 1.

Вищенаведене також узгоджується із правовою позицією викладеною в постанові Верховного Суду від 20.03.2019 у справі №697/121/17.

Крім цього, суд зазначає, що згідно ст.65 Закону №796-XII учасникам ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС та потерпілим від Чорнобильської катастрофи видаються посвідчення, виготовлені за зразками, затвердженими Кабінетом Міністрів України; видача посвідчень провадиться спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, обласними, Київською і Севастопольською міськими державними адміністраціями за поданням районних державних адміністрацій; порядок видачі посвідчень встановлюється Кабінетом Міністрів України.

Порядок видачі посвідчень особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, та іншим категоріям громадян затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 11.07.2018 №551 "Деякі питання видачі посвідчень особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, та іншим категоріям громадян" (далі Порядок №551).

Відповідно до п.2 Порядку № 551 посвідчення є документом, що підтверджує статус осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, брали участь у ліквідації інших ядерних аварій, у ядерних випробуваннях, у військових навчаннях із застосуванням ядерної зброї, у складанні ядерних зарядів та проведенні на них регламентних робіт, громадян, які постраждали від радіоактивного опромінення внаслідок будь-якої аварії, порушення правил експлуатації обладнання з радіоактивною речовиною, порушення правил зберігання і захоронення радіоактивних речовин, що сталося не з вини потерпілих, дружин (чоловіків) померлих громадян з числа учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС (потерпілих), смерть яких пов`язана з Чорнобильською катастрофою або з участю у ліквідації інших ядерних аварій, у ядерних випробуваннях, у військових навчаннях із застосуванням ядерної зброї, у складанні ядерних зарядів та проведенні на них регламентних робіт, а також опікунам дітей (на час опікунства) померлих громадян, смерть яких пов`язана з Чорнобильською катастрофою, і надає право користуватися пільгами та компенсаціями, встановленими Законом України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи", іншими актами законодавства.

На підставі абз.3 п.3 Порядку №551 особам з інвалідністю з числа потерпілих від Чорнобильської катастрофи, віднесеним до категорії 1, щодо яких установлено причинний зв`язок інвалідності з Чорнобильською катастрофою, видаються посвідчення "Потерпілий від Чорнобильської катастрофи" (категорія 1) серії Б синього кольору.

Згідно з п.11 Порядку №551 посвідчення видаються уповноваженими органами за місцем проживання (реєстрації) особи на підставі рішень комісій з визначення статусу осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, та інших категорій громадян, утворених уповноваженими органами.

Посвідчення видаються особам з інвалідністю з числа учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС і потерпілим від Чорнобильської катастрофи, віднесеним до категорії 1, щодо яких установлено причинний зв`язок інвалідності з Чорнобильською катастрофою, на підставі довідки медико-соціальної експертної комісії про встановлення інвалідності відповідної групи, пов`язаної з Чорнобильською катастрофою.

Отже, для встановлення статусу особи, яка постраждала внаслідок Чорнобильської катастрофи, категорії 1, та отримання посвідчення законодавством визначено такі умови: особа повинна мати статус потерпілого від Чорнобильської катастрофи; повинен бути встановлений причинний зв`язок інвалідності з Чорнобильською катастрофою медико-соціальною експертною комісією. Інших вимог законодавець не визначає.

Встановлені судом обставини справи та системний аналіз наведених законодавчих норм свідчать, що оскільки відповідачу була надана довідка до акту огляду медико-соціальною експертною комісією, згідно якої позивачу встановлена ІІІ група інвалідності внаслідок захворювання, пов`язаного з наслідками Чорнобильської катастрофи, посвідчення позивача категорії 4 є чинним, то оскаржуване рішення регіональної комісії з визначення статусу осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, та інших категорій громадян Тернопільської обласної військової адміністрації від 07.03.2024 про відмови у встановленні ОСОБА_1 статусу особи, потерпілої від Чорнобильської катастрофи, віднесеної до категорії 1, та видачі відповідного посвідчення, не відповідає критеріям наведеним у ч.2 ст.2 КАС України, а відтак є протиправним та підлягає скасуванню.

Як передбачено ч.3 ст.245 КАС України у разі скасування нормативно-правового або індивідуального акту суд може зобов`язати суб`єкта владних повноважень вчинити необхідні дії з метою відновлення прав, свобод чи інтересів позивача, за захистом яких він звернувся до суду.

Отже, суд наділений повноваженнями щодо зобов`язання відповідача прийняти рішення, і це прямо передбачено ч.3 ст.245 КАС України. Такі повноваження суд реалізує у разі встановленого факту порушення прав свобод чи інтересів позивача і необхідність їх відновлення таким способом, який би гарантував повний захист прав, свобод, інтересів позивача від порушень з боку відповідача, забезпечував його виконання та унеможливлював необхідність наступних звернень до суду.

Водночас, у разі відсутності у суб`єкта владних повноважень законодавчо закріпленого права адміністративного розсуду при вчиненні дій/прийнятті рішення, та встановлення у судовому порядку факту протиправної поведінки відповідача, зобов`язання судом суб`єкта прийняти рішення конкретного змісту не можна вважати втручанням у дискреційні повноваження, адже саме такий спосіб захисту порушеного права є найбільш ефективним та направлений на недопущення свавілля в органах влади.

Суд зазначає, що дискреційні функції регіональної комісії з визначення статусу осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, та інших категорій громадян Тернопільської обласної військової адміністрації як суб`єкта владних повноважень щодо надання особі статусу потерпілої від Чорнобильської катастрофи та видачі посвідчення особи, потерпілої внаслідок Чорнобильської катастрофи, категорії 1, на етапі, коли особа, яка звернулась, має докази на підтвердження такого статусу (постійне проживання на території зони посиленого радіоекологічного контролю станом на 01.01.1993 не менше чотирьох років, інвалідність та встановлення причинного зв`язку її інвалідності з наслідками Чорнобильської катастрофи) досить жорстко обмежені в законодавчому порядку.

З огляду на викладене та враховуючи, що видачі посвідчення безумовно передує рішення про встановлення відповідного статусу, суд приходить до переконання, що у даному випадку має місце порушення прав позивача, які підлягають захисту шляхом зобов`язання Тернопільської обласної військової адміністрації прийняти рішення про встановлення ОСОБА_1 статусу особи, постраждалої внаслідок Чорнобильської катастрофи, категорії 1 та видати їй посвідчення особи, постраждалої внаслідок Чорнобильської катастрофи категорії 1 встановленого зразка.

Відповідно до ч.2 ст.19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно ч.1 ст.77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Відповідно до ч.2 ст.77 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

За наслідками судового розгляду, відповідач, як суб`єкт владних повноважень, не надав суду достатніх беззаперечних доказів на обґрунтування обставин, на яких ґрунтуються його заперечення, і не довів правомірності оскаржуваного рішення.

Таким чином, враховуючи встановлені судом обставини справи, оцінивши добуті докази в їх сукупності за правилами ст.90 КАС України та аналізуючи наведені положення законодавства, суд приходить до висновку, що позов підлягає до задоволення.

Відповідно до ч.1 ст.139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Отже, оскільки позов підлягає до задоволення, то до відшкодування за рахунок бюджетних асигнувань відповідача Тернопільської обласної військової адміністрації, регіональної комісії з визначення статусу осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, та інших категорій громадян якої допустила прийняття протиправного рішення щодо позивача, підлягає сплачена позивачем сума судового збору у розмірі 1211,20 грн. грн. згідно квитанції №69093765 від 04.04.2024.

Керуючись ст.139, 241-246, 250 КАС України, суд

ВИРІШИВ:

Позов задовольнити.

Визнати протиправним та скасувати рішення регіональної комісії з визначення статусу осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, та інших категорій громадян Тернопільської обласної військової адміністрації від 07.03.2024 щодо відмови у встановлені ОСОБА_1 статусу особи, постраждалої внаслідок Чорнобильської катастрофи, категорії 1, та видачі відповідного посвідчення.

Зобов`язати Тернопільську обласну військову адміністрацію прийняти рішення про встановлення ОСОБА_1 статусу особи, постраждалої внаслідок Чорнобильської катастрофи, категорії 1 та видати їй посвідчення особи, постраждалої внаслідок Чорнобильської катастрофи категорії 1 встановленого зразка.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Тернопільської обласної військової адміністрації в користь ОСОБА_1 сплачений судовий збір у розмірі 1211 (одна тисяча двісті одинадцять) гривень 20 (двадцять) копійок.130624

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду може бути подана до Восьмого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Повне судове рішення складено 13 червня 2024 року.

Реквізити учасників справи:

позивач: - ОСОБА_1 (місце проживання: АДРЕСА_1 , РНОКПП: НОМЕР_2 );

відповідач: - Департамент соціального захисту населення Тернопільської обласної військової адміністрації (місцезнаходження: вул.Грушевського, 8, м.Тернопіль, 46021, код ЄДРПОУ: 03195547).

- Тернопільська обласна військова адміністрація (місцезнаходження: вул.Грушевського, 8, м.Тернопіль, 46021, код ЄДРПОУ: 00022622).

Головуючий суддяМандзій О.П.

СудТернопільський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення13.06.2024
Оприлюднено17.06.2024
Номер документу119718725
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи зі спорів з приводу реалізації публічної політики у сферах праці, зайнятості населення та соціального захисту громадян та публічної житлової політики, зокрема зі спорів щодо управління, нагляду, контролю та інших владних управлінських функцій (призначення, перерахунку та здійснення страхових виплат) у сфері відповідних видів загальнообов’язкового державного соціального страхування, з них загальнообов’язкового державного пенсійного страхування, з них громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи

Судовий реєстр по справі —500/2079/24

Ухвала від 04.10.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Хобор Романа Богданівна

Ухвала від 04.10.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Хобор Романа Богданівна

Ухвала від 06.08.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Хобор Романа Богданівна

Ухвала від 23.07.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Хобор Романа Богданівна

Рішення від 13.06.2024

Адміністративне

Тернопільський окружний адміністративний суд

Мандзій Олексій Петрович

Ухвала від 15.04.2024

Адміністративне

Тернопільський окружний адміністративний суд

Мандзій Олексій Петрович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні