Справа № 206/2643/24
Провадження № 3/206/1169/24
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї НИ
12 червня 2024 року м. Дніпро
Суддя Самарського районного суду м. Дніпропетровська Прінь І.П., розглянувши матеріали адміністративної справи які надійшли від ГУ ДПС у Дніпропетровській області, про притягнення до адміністративної відповідальності
ОСОБА_1 , РНОКПП НОМЕР_1 , проживаючої за адресою: АДРЕСА_1 , працює: керівник ТОВ « Пожтехніка» (ЄДРПОУ 19440291, вул. Молодогвардійська, буд. 2-Ж),
за ч. 1 ст. 163-4 Кодексу України про адміністративне правопорушення,
ВСТАНОВИВ:
28.05.2024 року до Самарського районного суду м. Дніпропетровська надійшов протокол про адміністративне правопорушення, складений 18.03.2024 року, у якому встановлено, що ОСОБА_1 , будучи керівником ТОВ «Пожтехніка», допустив несвоєчасне подання податкового розрахунку сум доходу, нарахованого на користь платників податків фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за ІV квартал 2023 року, термін подання встановлений діючим законодавством до 09.11.2023. Фактично розрахунок надано 29.02.2024? відповідно до акту перевірки № 9111/04-36-24-13/ НОМЕР_2 від 07.03.2024 року, чим порушено п. 51.1 ст.51, пп. 49.18.2 п.49.18 ст.49 та абз. «б» пп.176.2 ст. 176 Податкового кодексу України, пп. 2.1 п.2 Порядку заповнення та подання Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків- фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, затвердженого наказом МФУ від 13.01.2015 року №4, п. 6 ст.128 ГК, за що передбачена відповідальність за ч.1 ст.163-4 КУпАП.
Згідно ізч.1ст.163-4КУпАП неутримання або неперерахування до бюджету сум податку на доходи фізичних осіб при виплаті фізичній особі доходів, перерахування податку на доходи фізичних осіб за рахунок коштів підприємств, установ і організацій (крім випадків, коли таке перерахування дозволено законодавством), неповідомлення або несвоєчасне повідомлення державним податковим інспекціям за встановленою формою відомостей про доходи громадян, - тягне за собою попередження або накладення штрафу на посадових осіб підприємств, установ і організацій, а також на громадян - суб`єктів підприємницької діяльності у розмірі від двох до трьох неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
ОСОБА_1 в судове засідання не з`явилася, повідомлена належним чином, причина неявки суду не відома.
Дослідивши матеріали справи суд встановив таке.
Згідно ч. 2ст. 38 КУпАП, якщо справи про адміністративні правопорушення відповідно до цьогоКодексучи інших законів підвідомчі суду (судді), стягнення може бути накладено не пізніш як через три місяці з дня вчинення правопорушення, а при триваючому правопорушенні не пізніш як через три місяці з дня його виявлення.
Дане правопорушення було вчинено ОСОБА_1 09.02.2024 року, і самостійно усунено ним 29.02.2024 року.
Таким чином, виявлене адміністративне правопорушення не є триваючим.
З цього приводу слід зазначити, що триваюче правопорушення - це проступок, пов`язаний з тривалим, неперервним невиконанням обов`язків, передбачених законом. Тобто, триваючі правопорушення характеризуються тим, що особа, яка вчинила якісь певні дії чи бездіяльність, перебуває надалі у стані безперервного продовження цих дій (бездіяльності). Ці дії безперервно порушують закон протягом якогось часу. Іноді такий стан продовжується значний час і увесь час винний безперервно вчиняє правопорушення у вигляді невиконання покладених на нього обов`язків. Триваюче правопорушення припиняється лише у випадку усунення стану за якого об`єктивно існує цей обов`язок, виконанням обов`язку відповідним суб`єктом або припиненням дії відповідної норми закону.
Таким чином, виявлене контролюючим органом правопорушення за ч. 1ст. 163-4 КУпАПне носить характеру триваючого.
На час розгляду даної справи закінчилися строки притягнення до адміністративної відповідальності особи, визначені у частині 1статті 38 КУпАП.
Відповідно до п. 7 ч. 1 ст. 247 КУпАП провадження в справі про адміністративне правопорушення не може бути розпочато, а розпочате підлягає закриттю у разі закінчення на момент розгляду справи про адміністративне правопорушення строків, передбаченихст. 38 цього Кодексу.
Кодекс України про адміністративні правопорушення передбачає, що закінчення строків накладення адміністративних стягнень є підставою, що виключає провадження у справі на будь-якій стадії. Тобто, приписист. 247 КУпАПє імперативними і вказують, що після закінчення строків накладення адміністративного стягнення, суд повинен закрити провадження в справі про адміністративне правопорушення.
З урахуванням того, що строк притягнення до адміністративної відповідальності, визначенийст. 38 Кодексу України про адміністративні правопорушення, на час розгляду даної справи закінчився, провадження у цій справі підлягає закриттю на підставі п. 7ст. 247 КУпАП.
Керуючись ст. 38, п.7 ст.247 КУпАП,-
ПОСТАНОВИВ:
Провадження у справі про адміністративне правопорушення відносно ОСОБА_1 (РНОКПП НОМЕР_1 ), проживаючого за адресою: АДРЕСА_2 ) за ч. 1ст. 163-4 КУпАПзакрити на підставі п. 7 ч. 1 ст. 247 КУпАП.
Постанова може бути оскаржена до Дніпровського апеляційного суду через Самарський районний суд м. Дніпропетровська в десятиденний строк з моменту винесення.
Суддя І.П. Прінь
Суд | Самарський районний суд м.Дніпропетровська |
Дата ухвалення рішення | 12.06.2024 |
Оприлюднено | 17.06.2024 |
Номер документу | 119725103 |
Судочинство | Адмінправопорушення |
Категорія | Адміністративні правопорушення в галузі торгівлі, громадського харчування, сфері послуг, в галузі фінансів і підприємницькій діяльності Порушення порядку утримання та перерахування податку на доходи фізичних осіб і подання відомостей про виплачені доходи |
Адмінправопорушення
Самарський районний суд м.Дніпропетровська
Прінь І. П.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні