Рішення
від 13.06.2024 по справі 260/244/24
ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

і м е н е м У к р а ї н и

13 червня 2024 року м. Ужгород№ 260/244/24 Суддя Закарпатського окружного адміністративного суду Микуляк П.П., розглянувши в порядку спрощеного письмового провадження адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "ІМПЕРІЯ ФЕМІЛІ ПАРК МУКАЧЕВО" до Головного управління ДПС у Закарпатській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення, -

В С Т А Н О В И В:

Товариство з обмеженою відповідальністю "ІМПЕРІЯ ФЕМІЛІ ПАРК МУКАЧЕВО" звернулося до Закарпатського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Головного управління ДПС у Закарпатській області, в якому просить суд визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення ГУ ДПС у Закарпатській області від 18.10.2023 року №000/4968/07-16-04-07.

Позовні вимоги мотивовані тим, що Головним управлінням ДПС у Закарпатській області винесено податкове повідомлення-рішення від 18 жовтня 2023 року № 000/4968/07-16-04-07 про застосування штрафу у розмірі 10% за порушення граничних термінів реєстрації податкових накладних/розрахунків до податкових накладних, визначених п.201.10 ст.201 та згідно п.120-1.1 ст.120 Податкового кодексу України.

Вказане податкове повідомлення-рішення прийнято на підставі Акту №7002/07-16-04-07/44456348 від 25.09.2023 р. «Про результати камеральної перевірки щодо дотримання порядку реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних ТОВ «ІМПЕРІЯ ФЕМІЛІ ПАРК МУКАЧЕВО» за 30 вересня 2022 року».

Представник позивача зазначає, що на виконання положень п. 201.10 ст. 201 ПК України податкові накладні № 1,2,3, дата виписки 30.09.2022 р. були направлені до контролюючого органу для реєстрації Єдиному реєстрі податкових накладних з дотриманням граничних строків реєстрації (в останній день строку), а саме протягом операційного дня 15 жовтня 2022 року, що підтверджується витягом з електронного ресурсу «MEDOC» , що містять інформацію про дату та час направлення податкових накладних №1,2,3, однак, до 19.10.2022 р. до 10 год. 40 хв., вказані вище податкові накладні залишалися в статусі «Відправлено».

У зв`язку з зазначеним, позивачем було направлено заперечення на Акт №7002/07-16-04-07/44456348 від 25.09.2023 р. із додатками, однак відповідачем не було взято до уваги зазначене.

Представником відповідача до суду було подано відзив на позовну заяву, із якого вбачається, що такий проти позову заперечує та просить суд відмовити у задоволенні позовних вимог, як безпідставних. Заперечуючи проти позову зокрема зазначає, що на підставі пп. 20.1.4, п.20.1 ст. 20, п. 75.1 ст.75, п. 76.1, 76.2 ст.76 розділу ІІ Податкового кодексу України №2755-VI від 02.12.2010 (із змінами та доповненнями) проведено камеральну перевірку ТОВ «ІМПЕРІЯ ФЕМЕЛІ ПАРК МУКАЧЕВО», щодо дотримання порядку реєстрації податкових накладних/ розрахунків коригування до податкових накладних з податку на додану вартість в Єдиному реєстрі податкових накладних за вересень 2022 року.

Перевіркою (акт перевірки від 25.09.2023 №7002/07-16-04-07/44456348) встановлено, що ТОВ «ІМПЕРІЯ ФЕМЕЛІ ПАРК МУКАЧЕВО» в порушення п.201.10 ст.201 Податкового кодексу України податкові накладні від 30.09.2022 №1, №2, №3 (із граничним строком реєстрації 15.10.2022) зареєструвало в Єдиному реєстрі податкових накладних 19.10.2022 з порушенням строку реєстрації на 4 календарні дні.

ТОВ «ІМПЕРІЯ ФЕМЕЛІ ПАРК МУКАЧЕВО» подало 02.10.2023 заперечення на акт перевірки №7002/07-16-04-07/44456348 від 25.09.2023.

ГУ ДПС у Закарпатській області надало відповідь на заперечення ТОВ «ІМПЕРІЯ ФЕМЕЛІ ПАРК МУКАЧЕВО» листом від 11.10.2023 №11709/6/07-16-04-07, яким повідомило, що викладені у запереченні обставини не спростовують висновок акта перевірки про порушення встановлених законодавством граничних строків реєстрації податкових накладних в ЄРПН.

За розглядом акта перевірки від 25.09.2023 №7002/07-16-04-07/44456348 Головне управління ДПС у Закарпатській області 18.10.2023 прийняло податкове повідомлення - рішення №000/4968/07-16-04-07, яким на підставі п.120-1.1 ст.120- 1 Податкового кодексу України застосувало штраф у розмірі 5000 грн (50000 х 10%) за порушення строку реєстрації податкових накладних до 15 календарних днів за порушення строку реєстрації податкових накладних до 15 календарних днів.

Представник відповідача також зазначає, що позивачем до позовної заяви долучено копії витягів, як зазначив позивач, з електронного ресурсу «M.E.DOC», хоча зі змісту вказаних витягів не можливо ідентифікувати з якого вони ресурсу. Вказані витяги також не містять інформацію про час та дату складання податкової накладної у електронному вигляді, час та дату накладення кваліфікованого електронного підпису головного бухгалтера (бухгалтера) або кваліфікованого електронного підпису керівника (у разі відсутності у постачальника (продавця) посади бухгалтера) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності) постачальника (продавця), що є юридичною особою, тому не можуть бути належними доказами надсилання 15.10.2022 спірних податкових накладних до ЄРПН.

ГУ ДПС у Закарпатській області звертає увагу, що 17.10.2022, 18.10.2022 ніяких технічних збоїв в роботі ЄРПН не було, а спірні податкові накладні зареєстровані аж 19.10.2022. У цей же день 19.10.2022 згідно з даними інформаційно-комунікаційних систем ДПС, а саме Єдиного вікна подання електронної звітності/Архіву електронної звітності/Журналу прийому ТОВ «ІМПЕРІЯ ФЕМЕЛІ ПАРК МУКАЧЕВО» подало до контролюючого органу в електронному вигляді податкову декларацію з ПДВ за вересень 2022 року.

Згідно ч.5 ст.262 КАС України, суд розглядає справу в порядку спрощеного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами.

Дослідивши матеріали справи, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд приходить до наступних висновків.

Судом встановлено, що ТОВ «ІМПЕРІЯ ФЕМЕЛІ ПАРК МУКАЧЕВО» перебуває на обліку Головного управління ДПС у Закарпатській області.

На підставі пп. 20.1.4, п.20.1 ст. 20, п. 75.1 ст.75, п. 76.1, 76.2 ст.76 розділу ІІ Податкового кодексу України №2755-VI від 02.12.2010 (із змінами та доповненнями) проведено камеральну перевірку ТОВ «ІМПЕРІЯ ФЕМЕЛІ ПАРК МУКАЧЕВО», щодо дотримання порядку реєстрації податкових накладних/ розрахунків коригування до податкових накладних з податку на додану вартість в Єдиному реєстрі податкових накладних за вересень 2022 року.

За результатами перевірки складено акт від 25.09.2023 року №7002/07-16-04-07/44456348, яким встановлено порушення граничних строків реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних ТОВ «ІМПЕРІЯ ФЕМЕЛІ ПАРК МУКАЧЕВО».

Актом було виявлено порушення товариством термінів реєстрації податкових накладних №1, 2 та 3 від 30.09.2022 року - кількість днів затримки 4.

02 жовтня 2023 року ТОВ «ІМПЕРІЯ ФЕМЕЛІ ПАРК МУКАЧЕВО» подало заперечення на акт перевірки №7002/07-16-04-07/44456348 від 25.09.2023.

11 жовтня 2023 року ГУ ДПС у Закарпатській області надало відповідь на заперечення ТОВ «ІМПЕРІЯ ФЕМЕЛІ ПАРК МУКАЧЕВО» листом №11709/6/07-16-04-07, яким повідомило, що викладені у запереченні обставини не спростовують висновок акта перевірки про порушення встановлених законодавством граничних строків реєстрації податкових накладних в ЄРПН.

За розглядом акта перевірки від 25.09.2023 №7002/07-16-04-07/44456348 Головне управління ДПС у Закарпатській області 18.10.2023 прийняло податкове повідомлення - рішення №000/4968/07-16-04-07, яким на підставі п.120-1.1 ст.120- 1 Податкового кодексу України застосувало штраф у розмірі 5000 грн (50000 х 10%) за порушення строку реєстрації податкових накладних до 15 календарних днів за порушення строку реєстрації податкових накладних до 15 календарних днів.

Не погодившись з прийнятим податковим повідомленням-рішенням, позивач звернувся до суду з цим позовом.

Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час адміністрування податків, а також відповідальність за порушення податкового законодавства регулюються Податковим кодексом України від 02.12.2010 р. №2755-VI(далі -ПК України).

Відповідно до п. 201.1 ст. 201 ПК України на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, кваліфікованого електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Відповідно до пункту 201.10 статті 201 ПК України, при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Податкові накладні, які не надаються покупцю, а також податкові накладні, складені за операціями з постачання товарів/послуг, які звільнені від оподаткування, підлягають реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.

Датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції.

Якщо протягом операційного дня не надіслано квитанції про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, така податкова накладна вважається зареєстрованою в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних повинна здійснюватися з урахуванням граничних строків:

- для податкових накладних / розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця, - до останнього дня (включно) календарного місяця, в якому вони складені;

- для податкових накладних / розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 16 по останній календарний день (включно) календарного місяця, - до 15 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені;

- для зведених податкових накладних та/або розрахунків коригування до таких зведених податкових накладних, складених за операціями, визначеними пунктом 198.5 статті 198 та пунктом 199.1 статті 199 цього Кодексу, - протягом 20 календарних днів, що настають за останнім календарним днем місяця, в якому вони складені;

- для розрахунків коригування, складених постачальником товарів/послуг до податкової накладної, що складена на отримувача - платника податку, в яких передбачається зменшення суми компенсації вартості товарів/послуг їх постачальнику, - протягом 15 календарних днів з дня отримання такого розрахунку коригування до податкової накладної отримувачем (покупцем).

У разі порушення таких строків застосовуються штрафні санкції згідно з цим Кодексом.

Відповідно до п. 42.6 ст. 46 ПК України електронний документообіг між платником податків та контролюючим органом здійснюється відповідно до цього Кодексу, законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги" без укладення відповідного договору.

Порядок обміну електронними документами платника податків та контролюючого органу затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику (абз. 10 п. 42.6 ст. 42 ПК України).

Абзацом першим п.2 розд. ІІ Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 06.06.2017 № 557 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 01.06.2020 № 261) (далі Порядок № 557), зокрема, визначено, що платник (автор) створює електронні документи у строки та відповідно до порядку, що визначені законодавством для відповідних документів в електронному та паперовому вигляді, із зазначенням всіх обов`язкових реквізитів та з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису чи печатки, керуючись Порядком № 557.

Після накладання кваліфікованого електронного підпису платник (автор) здійснює шифрування електронного документа з дотриманням вимог до форматів криптографічних повідомлень, затверджених в установленому законодавством порядку, та надсилає його у форматі (стандарті) з використанням телекомунікаційних мереж до адресата протягом операційного дня (п. 3 розд. II Порядку № 557).

Операційний день частина дня, протягом якої за наявності технічної можливості здійснюється електронний документообіг (абзац 10 п. 2 розд. І Порядку № 557).

Відповідно до абз.7 п.2 розділу І Порядку №557електронний документообіг сукупність процесів створення, подання, приймання, ідентифікації, оброблення, зберігання, використання електронних документів, які виконуються із застосуванням перевірки цілісності та (у разі необхідності) з підтвердженням факту одержання таких документів.

Згідно з п.5 розділу ІІ Порядку №557 у разі якщо адресатом є контролюючий орган, після надходження електронного документа здійснюється його автоматизована перевірка.

Автоматизована перевірка здійснюється у день надходження або не пізніше наступного робочого дня, якщо електронний документ надійшов після закінчення операційного дня (п.6 розділу ІІ Порядку №557).

Відповідно до п.8 розділу ІІ Порядку №557 перша квитанція надсилається автору електронного документа протягом двох годин з часу його отримання контролюючим органом, в іншому разі - протягом перших двох годин наступного операційного дня.

У першій квитанції, що формується за результатами автоматизованої перевірки, зазначеної у пункті 7 цього розділу, повідомляється про результати такої перевірки. У разі негативних результатів автоматизованої перевірки у першій квитанції повідомляється про неприйняття електронного документа із зазначенням причин, у такому випадку друга квитанція не формується. На першу квитанцію накладається печатка контролюючого органу, здійснюється її шифрування та надсилання автору електронного документа. Другий примірник першої квитанції в електронному вигляді зберігається в контролюючому органі.

Якщо автору протягом встановленого строку після відправки електронного документа не надійшла перша квитанція, електронний документ вважається не одержаним адресатом.

Відповідно до п. 9 розділу ІІ Порядку №557 не пізніше наступного робочого дня з моменту формування першої квитанції, якщо інше не встановлено нормативно-правовими актами та цим Порядком, формується друга квитанція.

Друга квитанція є підтвердженням про прийняття (реєстрацію) або повідомленням про неприйняття в контролюючому органі електронного документа. В другій квитанції зазначаються реквізити прийнятого (зареєстрованого) або неприйнятого (із зазначенням причини) електронного документа, результати обробки в контролюючому органі (дата та час прийняття (реєстрації) або неприйняття, реєстраційний номер, дані про автора та підписувача (підписувачів) електронного документа та автора квитанції).

У разі наявності другої квитанції про прийняття електронного документа датою та часом прийняття (реєстрації) електронного документа контролюючим органом вважаються дата та час, зафіксовані у першій квитанції (п. 11 розд. ІІ Порядку № 557).

Відповідно до п. 12 розділу ІІ Порядку № 557 якщо автором надіслано до контролюючих органів кілька примірників одного електронного документа (у разі виправлення, неотримання першої квитанції тощо), оригіналом вважається електронний документ, надісланий до контролюючих органів останнім до закінчення граничного строку, встановленого законодавством для подання такого документа, за умови, що його було сформовано правильно та прийнято (зареєстровано), про що автору надійшла друга квитанція про прийняття.

У зв`язку із військовою агресію РФ проти України було введено воєнний стан в Україні. Указом Президента України №64/2022 від 24.02.2022 року Про введення воєнного стану в Україні введено в Україні воєнний стан 24 лютого 2022 року, який неодноразово продовжувався та діє по сьогоднішній день.

Відповідно до ч.1 ст.1 Закону України "Про правовий режим воєнного стану" воєнний стан - це особливий правовий режим, що вводиться в Україні або в окремих її місцевостях у разі збройної агресії чи загрози нападу, небезпеки державній незалежності України, її територіальній цілісності та передбачає надання відповідним органам державної влади, військовому командуванню, військовим адміністраціям та органам місцевого самоврядування повноважень, необхідних для відвернення загрози, відсічі збройної агресії та забезпечення національної безпеки, усунення загрози небезпеки державній незалежності України, її територіальній цілісності, а також тимчасове, зумовлене загрозою, обмеження конституційних прав і свобод людини і громадянина та прав і законних інтересів юридичних осіб із зазначенням строку дії цих обмежень.

Відповідно до ст.64 Конституції в умовах воєнного або надзвичайного стану можуть встановлюватися окремі обмеження прав і свобод із зазначенням строку дії цих обмежень.

Відповідно до підпункту 69.18 пункту 69 підрозділу 10 розділу ХХ Перехідні положення ПК України, зі змінами внесеними Законом України від 15 березня 2022 року № 2120-ІХ "Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законодавчих актів України щодо дії норм на період дії воєнного стану", тимчасово, на період до припинення або скасування воєнного стану на території України, з метою захисту прав платників, збереження та захисту даних надання електронних сервісів та приймання електронних документів від платників податків здійснюються у робочі дні з 8 до 18 години.

В той же час, як вбачається із акту перевірки від 25.09.2023 №7002/07-16-04-07/44456348 позивачем порушено граничні терміни реєстрації 3 податкових накладних.

Таким чином, позивачем вищевказані податкові накладні зареєстровані поза межами установленого законом строку.

Позивач в обґрунтування протиправності оскарженого податкового повідомлення-рішення зазначає, що на виконання положень п. 201.10 ст. 201 ПК України податкові накладні № 1,2,3 від 30.09.2022 р. були направлені до контролюючого органу для реєстрації Єдиному реєстрі податкових накладних з дотриманням граничних строків реєстрації (в останній день строку), а саме протягом операційного дня 15 жовтня 2022 року, що підтверджується витягом з електронного ресурсу «M.E.DOC», що містять інформацію про дату та час направлення податкових накладних №1,2,3.

Однак, суд констатує, що жодних належних доказів зазначеному представником позивача до позовної заява додано не було.

Представник позивача стверджує, що до позовної заяви долучено копії витягів з електронного ресурсу «M.E.DOC», які підтверджують дату направлення податкових накладних.

Однак, суд констатує, що подані докази не мають жодних ідентифікуючих відміток, не містить ніякої інформації, щодо його походження, відтак такі не можуть вважатися належними доказами.

Підпунктом 69.18 пункту 69 підрозділу 10 розділу ХХ Перехідні положення ПК України передбачено, що у період воєнного стану платник податку не може зареєструвати податкову накладну/розрахунок коригування до податкової накладної в ЄРПН у святковий чи вихідний день, у тому числі, якщо такий день є граничним днем їх реєстрації та у робочі дні після 18-00 години.

Таким чином, зазначені у акті перевірки податкові накладні повинні були бути зареєстровані у робочий день до 15.08.2022 року з 08.00 год. до 18.00 год.

Відповідно до наданих Квитанцій про реєстрацію податкових накладних, податкові накладні були зареєстровані 19.10.2022 року, відтак позивачем не дотримано вищевказані вимоги підпункту 69.18 пункту 69 підрозділу 10 розділу ХХ Перехідні положення ПК України та зареєстровано податкові накладні поза межами встановленого часу.

Позивачем в порушення вимог Податкового кодексу України порушено граничні строки реєстрації податкових накладних, що підтверджується актом перевірки від 25.09.2023 №7002/07-16-04-07/44456348 та розрахунком штрафних санкцій за несвоєчасну реєстрацію податкових накладних, який є додатком до оскарженого податкового повідомлення-рішення.

Абзацом першим пункту 120-1.1 статті 120-1 ПК України передбачено, що порушення платниками податку на додану вартість граничного строку, передбаченого статтею 201 цього Кодексу, для реєстрації податкової накладної та/ або розрахунку коригування до такої податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних (крім податкової накладної/розрахунку коригування, складеної на операції з постачання товарів/послуг, що звільняються від оподаткування податком на додану вартість; податкової накладної/розрахунку коригування, складеної на операції, що оподатковуються за нульовою ставкою; податкової накладної, складеної відповідно до пункту 198.5 статті 198 цього Кодексу у разі здійснення операцій, визначених підпунктами "а" - "г" цього пункту, та розрахунку коригування, складеного до такої податкової накладної; податкової накладної, складеної відповідно до статті 199 цього Кодексу, та розрахунку коригування, складеного до такої податкової накладної; податкової накладної, складеної відповідно до абзацу одинадцятого пункту 201.4 статті 201 цього Кодексу, та розрахунку коригування, складеного до такої податкової накладної) тягне за собою накладення на платника податку на додану вартість, на якого відповідно до вимог статей 192 і 201 цього Кодексу покладено обов`язок щодо такої реєстрації, штрафу в розмірі, зокрема - 10 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації до 15 календарних днів.

Відтак, оскільки судом під час розгляду справи встановлено, що позивач допустив порушення строків реєстрації податкових накладних, перелік яких наведено в акті перевірки від 25.09.2023 року, то на переконання суду, оскаржене податкове повідомлення-рішення від 18.10.2023 року №000/4968/07-16-04-07 про застосування до позивача штрафу у розмірі 5000,00 грн. відповідає вимогам чинного законодавства, відтак відсутні підстави для визнання його протиправним та скасування.

З огляду на сукупність встановлених обставин, суд прийшов до висновку про відмову в задоволенні позовних вимог.

У відповідності до ч. 1 ст. 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Відповідно до ч.2 ст.77 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Відповідачем доведено правомірність оскарженого податкового повідомлення-рішення, у зв`язку з чим позовні вимоги є необґрунтованими, суперечать вимогам закону та не відповідають обставинам справи, що підтверджується належними та допустимими доказами та задоволенні позову необхідно відмовити.

На підставі наведеного та керуючись статтями 9, 14, 90, 139, 242-246, 255 КАС України, суд

В И Р І Ш И В :

У задоволенні адміністративного позову Товариства з обмеженою відповідальністю «ІМПЕРІЯ ФЕМЕЛІ ПАРК МУКАЧЕВО» до Головного управління ДПС у Закарпатській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення - рішення - відмовити.

Рішення суду набирає законної сили в порядку передбаченому ст.255 КАС України.

Апеляційна скарга на рішення суду подається до Восьмого апеляційного адміністративного суду, протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або у разі розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

СуддяП.П.Микуляк

СудЗакарпатський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення13.06.2024
Оприлюднено17.06.2024
Номер документу119747067
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них зупинення реєстрації податкових накладних

Судовий реєстр по справі —260/244/24

Рішення від 13.06.2024

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Микуляк П.П.

Ухвала від 22.01.2024

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Микуляк П.П.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні