Рішення
від 14.06.2024 по справі 200/2424/24
ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Україна

Донецький окружний адміністративний суд

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

14 червня 2024 року Справа№200/2424/24

Донецький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Чучка В.М., розглянувши у порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін адміністративну справу за позовом Селянського (фермерського) господарства «Кондратюк» до Головного управління ДПС у Донецькій області, про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії, -

В С Т А Н О В И В:

У квітні 2024 року Селянське (фермерське) господарство «Кондратюк» (далі СГ «Кондратюк», позивач) звернулось до Донецького окружного адміністративного суду з позовною заявою до Головного управління ДПС у Донецькій області, про:

- визнання протиправним та скасування рішення щодо анулювання з 01.01.2024 реєстрації платником єдиного податку 4 групи шляхом виключення з реєстру платників єдиного податку і похідного не підтвердження реєстрації платником єдиного податку 4 групи, яке оформлене листом Головного управління ДПС у Донецькій області від 20.03.2024 №3050/6/05-99-04-10;

- зобов`язання поновити з 01.01.2024 реєстрацію у реєстрі платників єдиного податку 4 групи шляхом включення відповідних записів до реєстру платників єдиного податку щодо Селянського фермерського господарства «Кондратюк», код ЄДРПОУ 2461760;

- стягнення судових витрат.

Позовні вимоги мотивовані тим, що позивач є платником єдиного податку 4 групи, тому для підтвердження статусу платника єдиного податку четвертої групи на 2024 рік до Головного управління ДПС в Донецькій області подав повний пакет податкової звітності: загальну та звітні податкові декларації з єдиного податку четвертої групи з додатками, розрахунки загального мінімального податкового зобов`язання за 2023 рік, Додаток 3, розрахунки частки сільськогосподарського товаровиробництва за 2023 рік, відомості про наявність земельних ділянок. З урахуванням положень п. 50.1 ст. 50 ПК України, позивачем було подано до Головного управління ДПС у Дніпропетровській області уточнюючі податкові декларації платника єдиного податку 4 групи за 2023 рік з розрахунком загального мінімального податкового зобов`язання за 2023 рік, хоча він і не передбачений положеннями п.п.2988.1 п.298.8 ст.298 ПК України, оскільки підприємство має земельні ділянки на території Дніпропетровської області. Однак, 16.04.2024 року, здійснюючи перевірку електронного кабінету платника податків, позивачем було виявлено документ із назвою «Про відмову в статусі платника єдиного податку четвертої групи на 2024 рік» за змістом якого встановлено, що статус платника єдиного податку 4 групи за 2024 рік не підтверджено та присвоєно статус «історія подання» і така звітність вважається неподаною. Таке рішення відповідача позивач вважає протиправним, незаконним та таким, що підлягає скасуванню у судовому порядку.

Ухвалою Донецького окружного адміністративного суду від 29 квітня 2024 року відкрито провадження у справі № 200/2424/24, за правилами спрощеного позовного провадження, без проведення судового засідання та повідомлення осіб (виклику) учасників справи. В ухвалі було запропоновано відповідачу у п`ятнадцятиденний строк з моменту отримання ухвали про відкриття провадження у справі надати суду відзив на позовну заяву зі всіма доказами на його підтвердження, які наявні у відповідача.

У відзиві на позов представник відповідача зазначив, що у встановлений законодавством термін (не пізніше того поточного року) С(Ф)Г «Кондратюк» не доданий додаток 3 «Розрахунок загального мінімального податкового зобов`язання за податковий (звітний) 2023 рік» до звітних податкових декларацій платника єдиного податку четвертої групи на 2024 рік № 9030331072 від 15.02.2024 по території UA12140190000047361 та № 9030334935 від 15.02.2024 по території UA12140150000054570 (Головне управління ДПС у Дніпропетровській області, Межівська державна податкова інспекція (Межівський р-н)). 01.03.2024 року до Головного управління ДПС у Дніпропетровській області, Межівська державна податкова інспекція (Межівський р-н) підприємством подані уточнюючі податкові декларації платника єдиного податку четвертої групи з додатком 3. При цьому, уточнююча загальна податкова декларація платника єдиного податку четвертої групи на 2024 рік за місцем перебування на податковому обліку (Головне управління ДПС у Донецькій області, Покровська державна податкова інспекція (м. Покровськ)) С(Ф)Г «Кондратюк» не подана (станом на поточну дату вказана декларація не надана). Таким чином, С(Ф)Г «Кондратюк» не дотримано вимоги п.п. 298.8.1 п. 298.8 ст. 298, п. 2971.1 ст.2971 ПК України щодо обов`язкового подання додатка з розрахунком загального мінімального податкового зобов`язання за податковий (звітний) 2023 рік у складі звітних податкових декларацій на 2024 рік у встановлений законодавством термін (не пізніше 20 лютого поточного року) - декларації надані не в повному обсязі, що є підставою для відмови у прийнятті податкової звітності платника єдиного податку четвертої групи, та, відповідно, і у набутті або підтвердженні такого статусу на відповідний календарний рік. Враховуючи вищевикладене, Селянському (фермерському) господарству «Кондратюк» (код ЄДРПОУ - 24617604) статус платника єдиного податку четвертої групи на 2024 рік не підтверджено. Рішення про анулювання реєстрації позивача платником єдиного податку 4 групи не приймалось. Відповідно до вимог п.42.2 ст.42 ПК України, за податковою адресою С(Ф)Г «Кондратюк» (мкр-н Южний, буд. 15, кв. (офіс) 12, м. Покровськ, Покровський район, Донецька обл., 85300) рекомендованим листом з повідомленням про вручення направлено лист від 20.03.2024 № 3050/6/05-99-04-10 «Про відмову в статусі платника єдиного податку четвертої групи на 2024 рік», який повернуто відділенням Укрпошти 11.04.2024 за закінченням терміну зберігання. Крім того, копію вказаного листа направлено до електронного кабінету підприємства. Також, на адресу Головного управління ДПС у Дніпропетровській області направлено лист від 01.04.2024 № 380/7/05-99-04-10 щодо не підтвердження С(Ф)Г «Кондратюк» статусу платника єдиного податку четвертої групи на 2024 рік. Враховуючи викладене, представник відповідача просив відмовити у задоволенні позову у повному обсязі.

Дослідивши докази і письмові пояснення, викладені у заявах по суті справи, суд встановив наступне.

Позивач, Селянське (фермерське) господарство «Кондратюк», є юридичною особою, зареєстрованою в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань зареєстрований 22.05.1997 року, номер запису 12071200000000177, перебуває на податковому обліку в Головному управлінні ДПС у Донецькій області.

Основним видом діяльності позивача є «Вирощування зернових культур (крім рису), бобових культур і насіння олійних культур» (код КВЕД 01.11), з 2016 року є платником єдиного податку 4 групи.

Позивач має земельні ділянки на території Дніпропетровської області, коди адміністративно-територіальних одиниць за місцем розташування земельних ділянок за КАТОТТГ - UA12140190000047361 та НОМЕР_1 .

Для підтвердження статусу платника єдиного податку четвертої групи на 2024 рік у термін не пізніше 20 лютого поточного року позивачем подано податкову звітність:

- загальна звітна податкова декларація платника єдиного податку четвертої групи на 2024 рік № 9031363445 від 16.02.2024 з додатками (відомості про наявність земельних ділянок № 9031363436, розрахунок загального мінімального податкового зобов`язання за 2023 рік № 9031363446) по території UA14160210000011148 (до Головного управління ДПС у Донецькій області, Покровська державна податкова інспекція (м. Покровськ));

- звітна податкова декларація платника єдиного податку четвертої групи на 2024 рік № 9030331072 від 15.02.2024 з додатком відомості про наявність земельних ділянок № 9030331037 по території UA12140190000047361 (до Головного управління ДПС у Дніпропетровській області, Межівська державна податкова інспекція (Межівський р-н));

- звітна податкова декларація платника єдиного податку четвертої групи на 2024 рік № 9030334935 від 15.02.2024 з додатком відомості про наявність земельних ділянок № 9030334908 по території UA12140150000054570 (до Головного управління ДПС у Дніпропетровській області, Межівська державна податкова інспекція (Межівський р-н));

- розрахунок частки сільськогосподарського товаровиробництва за 2023 рік № 9029952998 від 15.02.2024, наданий до Головного управління ДПС у Донецькій області, Покровська державна податкова інспекція (м. Покровськ);

- розрахунок частки сільськогосподарського товаровиробництва за 2023 рік № 9030331603 від 15.02.2024, наданий до Головного управління ДПС у Дніпропетровській області, Межівська державна податкова інспекція.

01.03.2024 року позивачем до Головного управління ДПС у Дніпропетровській області, Межівська державна податкова інспекція (Межівський р-н) подані уточнюючі податкові декларації платника єдиного податку четвертої групи з додатком 3, а саме:

- уточнююча податкова декларація платника єдиного податку четвертої групи на 2024 рік № 9046234887 від 01.03.2024 з додатками (відомості про наявність земельних ділянок № 9046234959, розрахунок загального мінімального податкового зобов`язання за 2023 рік № 9046234885) по території UA12140190000047361;

- уточнююча податкова декларація платника єдиного податку четвертої групи на 2024 рік № 9046236386 від 01.03.2024 з додатками (відомості про наявність земельних ділянок № 9046236467, розрахунок загального мінімального податкового зобов`язання за 2023 рік № 9046236441) по території UA12140150000054570.

Листом від 20.03.2024 року №3050/6/05-99-04-10 Головне управління ДПС у Донецькій області повідомило позивача, що згідно з п.п. 298.8.1 п. 298.8 ст. 298 Податкового кодексу України подання не пізніше 20 лютого загальної та звітної податкових декларацій з єдиного податку четвертої групи з додатками, розрахунку частки сільськогосподарського товаровиробництва є підставою для розгляду питання щодо можливості переходу / щорічного підтвердження статусу платника єдиного податку четвертої групи.

У встановлений законодавством термін (не пізніше того поточного року) С(Ф)Г «Кондратюк» не доданий додаток 3 «Розрахунок загального мінімального податкового зобов`язання за податковий (звітний) 2023 рік» до звітних податкових декларацій платника єдиного податку четвертої групи на 2024 рік № 9030331072 від 15.02.2024 по території UA12140190000047361 та № 9030334935 від 15.02.2024 по території UA12140150000054570 (Головне управління ДПС у Дніпропетровській області, Межівська державна податкова інспекція (Межівський р-н)). 01.03.2024 року до Головного управління ДПС у Дніпропетровській області, Межівська державна податкова інспекція (Межівський р-н) підприємством подані уточнюючі податкові декларації платника єдиного податку четвертої групи з додатком 3. При цьому, уточнююча загальна податкова декларація платника єдиного податку четвертої групи на 2024 рік за місцем перебування на податковому обліку (Головне управління ДПС у Донецькій області, Покровська державна податкова інспекція (м. Покровськ)) С(Ф)Г «Кондратюк» не подана.

Таким чином, С(Ф)Г «Кондратюк» не дотримано вимоги п.п. 298.8.1 п. 298.8 ст. 298, п. 2971.1 ст.2971 ПК України щодо обов`язкового подання додатка з розрахунком загального мінімального податкового зобов`язання за податковий (звітний) 2023 рік у складі звітних податкових декларацій на 2024 рік у встановлений законодавством термін (не пізніше 20 лютого поточного року) - декларації надані не в повному обсязі, що є підставою для відмови у прийнятті податкової звітності платника єдиного податку четвертої групи, та, відповідно, і у набутті або підтвердженні такого статусу на відповідний календарний рік. Враховуючи вищевикладене, Селянському (фермерському) господарству «Кондратюк» (код ЄДРПОУ - 24617604) статус платника єдиного податку четвертої групи на 2024 рік не підтверджено. Крім того, подана позивачем 16.02.2024, 15.02.2024 податкова звітність не визнана податковим органом, отримала статус «історія подання» та вважається неподаною.

Встановлені обставини підтверджені матеріалами справи і не є спірними.

Вирішуючи адміністративну справу по суті заявлених позовних вимог, суд виходить з такого.

Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства, врегульовані Податковим кодексом України (далі - ПК України).

Відповідно до пп. 291.4.4. п. 291.4 ст. 291 ПК України сільськогосподарських товаровиробників, у яких частка сільськогосподарського товаровиробництва за попередній податковий (звітний) рік дорівнює або перевищує 75 відсотків, віднесено до четвертої групи суб`єктів господарювання, які застосовують спрощену систему оподаткування, обліку та звітності.

Згідно з пунктами 299.1 та 299.2 ст. 299 ПК України, реєстрація суб`єкта господарювання як платника єдиного податку здійснюється шляхом внесення відповідних записів до реєстру платників єдиного податку.

Центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, веде реєстр платників єдиного податку, в якому міститься інформація про осіб, зареєстрованих платниками єдиного податку.

Порядок обрання або переходу на спрощену систему оподаткування, або відмови від спрощеної системи оподаткування встановлюється ст. 298 ПК України, пунктом 298.8 якої передбачено, що порядок обрання або переходу на спрощену систему оподаткування платниками єдиного податку четвертої групи здійснюється відповідно до підпунктів 298.8.1-298.8.4 цієї статті.

Щорічне підтвердження статусу платника єдиного податку, умови та порядок такого підтвердження встановлено правилами підпункту 298.8.1 пункту 298.8 статті 298 ПК України.

Відповідно до п.п. 298.8.1 п. 298.8 ст. 298 ПК України сільськогосподарські товаровиробники для переходу на спрощену систему оподаткування або щорічного підтвердження статусу платника єдиного податку подають до 20 лютого поточного року:

- загальну податкову декларацію з податку на поточний рік щодо всієї площі земельних ділянок, з яких справляється податок (сільськогосподарських угідь (ріллі, сіножатей, пасовищ, багаторічних насаджень), та/або земель водного фонду внутрішніх водойм (озер, ставків та водосховищ), - контролюючому органу за своїм місцезнаходженням (місцем перебування на податковому обліку);

- звітну податкову декларацію з податку на поточний рік окремо щодо кожної земельної ділянки - контролюючому органу за місцем розташування такої земельної ділянки (юридичні особи);

- розрахунок частки сільськогосподарського товаровиробництва (юридичні особи) - контролюючим органам за своїм місцезнаходженням та/або за місцем розташування земельних ділянок за формою, затвердженою центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної аграрної політики, за погодженням із центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику;

- відомості (довідку) про наявність земельних ділянок - контролюючим органам за своїм місцезнаходженням та/або за місцем розташування земельних ділянок. У відомостях (довідці) про наявність земельних ділянок зазначаються дані про кожний документ, що встановлює право власності та/або користування земельними ділянками, у тому числі про кожний договір оренди земельної частки (паю).

Згідно з п.п. 295.9.1 п. 295.9 ст. 295 ПК України платники єдиного податку 4 групи самостійно обчислюють суму податку щороку станом на 1 січня і не пізніше 20 лютого поточного року подають відповідному контролюючому органу за місцезнаходженням платника податку та місцем розташування земельної ділянки податкову декларацію на поточний рік за формою, встановленою у порядку, передбаченому статтею 46 цього Кодексу.

Порядок реєстрації та анулювання реєстрації платників єдиного податку визначений ст. 299 ПК України, відповідно до пункту 299.1 якої реєстрація суб`єкта господарювання як платника єдиного податку здійснюється шляхом внесення відповідних записів до реєстру платників єдиного податку.

Пунктом 299.10 ст. 299 ПК України визначено, що реєстрація платником єдиного податку є безстроковою та може бути анульована шляхом виключення з реєстру платників єдиного податку за рішенням контролюючого органу у разі, зокрема, якщо платником єдиного податку четвертої групи не подано податкову звітність, передбачену підпунктом 295.9.1 пункту 295.9 статті 295 та підпунктом 298.8.1 пункту 298.8 статті 298 цього Кодексу.

Аналіз наведених законодавчих приписів дає підстави для висновку про чітке розмежування понять переходу на спрощену систему оподаткування та щорічного підтвердження статусу платника єдиного податку.

ПК України передбачає підстави для анулювання реєстрації платника єдиного податку або підстави, з яких платник не може бути платником єдиного податку 4 групи, але не містить норму, відповідно до якої платник, який до 20 лютого не подав звітність, зазначену у пп. 298.8.1 п. 298.8 ст. 298 ПК України, не може бути, або втрачає статус платника єдиного податку 4 групи.

Вказані висновки відповідають правовій позиції Верховного Суду, викладеній в постановах від 24.01.2019 у справі №814/1394/15, від 08.01.2021 у справі № 580/2725/19, яка відповідно до ч. 5 ст. 242 КАС України, має враховуватися судом.

Крім того, повноваження податкового органу не визнавати податкову звітність податковою декларацією передбачені пунктом 48.7 статті 48 ПК України, відповідно до якої податкова звітність не визнається податковою декларацією у разі порушення будь-якої норми статті 48 ПК України. Зокрема, це відсутність обов`язкових реквізитів: тип документа (звітний, уточнюючий, звітний новий); повне найменування (прізвище, ім`я, по батькові) платника податків згідно з реєстраційними документами; код платника податків згідно з Єдиним державним реєстром підприємств та організацій України або податковий номер; місцезнаходження (місце проживання) платника податків тощо.

В даній справі податковим органом не було встановлено невідповідності вимогам статті 48 ПК України поданої позивачем податкової звітності.

Також відповідач не наділений повноваженнями не визнавати звітність, у зв`язку з пропущенням платником податку строку на подачу декларації, встановленого підпункту 298.8.1 пункту 298.8 статті 298 ПК України (пропущення встановлених цією нормою строків). Наслідки неподання або несвоєчасного подання податкової звітності або невиконання вимог щодо внесення змін до податкової звітності визначені ст.120 ПК України та тягнуть за собою накладення штрафу у визначених ПК України розмірах.

Разом з цим, матеріали справи свідчать та сторонами не спростовано, що позивачем податкову звітність було подано до Головного управління ДПС у Донецькій області 15.02.2024 року та 16.02.2024 року, а уточнюючі податкові декларації платника єдиного податку четвертої групи з додатком 3 були подані до Головного управління ДПС у Дніпропетровській області 01.03.2024 року.

Крім того, пунктом 299.10 ст. 299 ПК України визначено, що реєстрація платником єдиного податку є безстроковою та може бути анульована шляхом виключення з реєстру платників єдиного податку за рішенням контролюючого органу у встановлених законом випадках. Способом реалізації владних управлінських функцій у разі встановлення обставин під час проведення документальної перевірки, за яких платник податків не може перебувати на спрощеній системі оподаткування (бути платником єдиного податку), є прийняття рішення про анулювання реєстрації платника єдиного податку шляхом виключення з реєстру платників цього податку. При цьому прийняття контролюючим органом рішення про анулювання реєстрації платника єдиного податку четвертої групи шляхом виключення з реєстру платників єдиного податку можливе лише на підставі проведеної перевірки відповідного платника податку та встановлених в ході останньої порушень, відповідно до яких платник податків не може перебувати на спрощеній системі оподаткування, тобто бути платником єдиного податку четвертої групи за критеріями, визначеними у пункті 4 пункту 291.4. статті 291 ПК України. Метою проведення перевірки, яка, у випадку Позивача, не була проведена, якраз є фіксування та доведення контролюючим органом виявленого порушення.

Судом встановлено, що перевірка С(Ф)Г «Кондратюк» податковим органом не проводилась та саме рішення про анулювання реєстрації позивача як платника єдиного податку четвертої групи не приймалось, податковим органом поінформовано платника податків про позбавлення права перебувати платником єдиного податку четвертої групи лише листом від 20.03.2024 року №3050/6/05-99-04-10, що є порушенням, адже прийняття рішення саме про позбавлення платника певного права, у т.ч. права перебувати на спрощеній системі оподаткування, не передбачено чинними положеннями ПК України.

Подібної позиції дотримується Верховний Суд, зокрема у постановах від 03.12.2020 року у справі №200/9334/19-а, від 05.03.2019 року у справі №822/1676/18, від 19.04.2019 року у справі №821/884/18.

За таких обставин, враховуючи що контролюючим органом не було дотримано процедури анулювання реєстрації платника єдиного податку шляхом виключення з реєстру платників єдиного податку за наявності законодавчо визначених для цього підстав, суд вважає, що викладене у листі від 20.03.2024 року рішення про позбавлення права перебувати платником єдиного податку 4 групи не відповідає положенням ПК України та здійснено контролюючим органом не у порядку та у спосіб, передбачених законом.

Водночас суд вважає, що за встановлених обставин в межах спірних правовідносин, позивачем помилково обраний спосіб захисту у вигляді визнання протиправним і скасування рішення, оскільки права позивача були порушені протиправними діями податкового органу щодо анулювання реєстрації платника єдиного податку без прийняття відповідного рішення суб`єкта владних повноважень у формі та у порядку, що передбачено вимогами чинного законодавства, тобто фактично відсутній предмет оскарження. Відтак, належним способом захисту порушеного права позивача є визнання протиправними дій щодо анулювання реєстрації позивача як платника єдиного податку 4 групи та зобов`язання суб`єкта владних повноважень поновити реєстрацію С(Ф)Г «Кондратюк» як платника єдиного податку 4 групи на 2024 рік та підтвердити вказане шляхом видачі довідки про підтвердження такого статусу.

Таким чином, у спірних правовідносинах, на думку суду, відповідач діяв з порушенням меж повноважень, визначених Законами України та необґрунтовано, чим порушив вимоги ст. 18 Конституції України та ч. 2 ст. 2 Кодексу адміністративного судочинства України, за якими органи державної влади та органи місцевого самоврядування, в тому числі,зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та Законами України, а також обґрунтовано.

Відповідно до ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Доказів, які б доводили необґрунтованість заявленого позову, відповідач суду не надав, а отже позовні вимоги підлягають задоволенню.

Зважаючи на те, що позивачем при поданні позову сплачено судовий збір у сумі 6056,00 грн., наведена сума відповідно до положень ч. 1 ст. 139 Кодексу адміністративного судочинства України підлягає стягненню з відповідачів, за рахунок їх бюджетних асигнувань.

На підставі наведеного, керуючись ст. ст. 32, 139, 243 246 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -

В И Р І Ш И В :

1. Позов Селянського (фермерського) господарства «Кондратюк» до Головного управління ДПС у Донецькій області, про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії задовольнити повністю.

2. Визнати протиправними дії Головного управління ДПС у Донецькій області щодо анулювання реєстрації Селянського (фермерського) господарства «Кондратюк» платником єдиного податку 4 групи.

3. Зобов`язати Головне управління ДПС у Донецькій області поновити Селянському (фермерському) господарству «Кондратюк» статус платника єдиного податку четвертої групи на 2024 рік та відновити в Реєстрі платників єдиного податку відомості про статус Селянського (фермерського) господарства «Кондратюк», як платника єдиного податку четвертої групи з 01.01.2024 року та видати довідку про підтвердження такого статусу.

4. Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Донецькій області (ЄДРПОУ ВП 44070187; місцезнаходження: 87515, Донецька область, м. Маріуполь, вул. Італійська, 59) на користь Селянського (фермерського) господарства «Кондратюк» (ЄДРПОУ 24617604, місцезнаходження: 85300, Донецька область, м. Покровськ, м-н Южний, буд. 15, кв. 12) понесені судові витрати з судового збору у розмірі 6056 (шість тисяч п`ятдесят шість) грн 00 коп.

Повне судове рішення складено 14 червня 2024 року.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду першої інстанції подається безпосередньо до суду апеляційної інстанції протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або справа розглянута в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Учасник справи, якому повне рішення суду не було вручене у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження, якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.

Суддя В.М. Чучко

СудДонецький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення14.06.2024
Оприлюднено17.06.2024
Номер документу119752809
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо

Судовий реєстр по справі —200/2424/24

Постанова від 25.12.2024

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Гайдар Андрій Володимирович

Ухвала від 25.12.2024

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Гайдар Андрій Володимирович

Ухвала від 15.07.2024

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Гайдар Андрій Володимирович

Рішення від 14.06.2024

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Чучко В.М.

Ухвала від 29.04.2024

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Чучко В.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні