КІРОВОГРАДСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
УХВАЛА
про відмову у заміні сторін виконавчого провадження
14 червня 2024 року м. Кропивницький Справа №340/7761/21
Кіровоградський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Момонт Г.М., розглянувши у порядку письмового провадження в м. Кропивницькому заяву заяву представника позивача про заміну сторони виконавчого провадження у справі
за позовом: ОСОБА_1 , АДРЕСА_1
до відповідача-1: Державної фіскальної служби України, м. Київ, вул. Львівська площа, 8;
відповідача-2: Головного управління ДФС у Кіровоградській області, м. Кропивницький, вул. Велика Перспективна, 55
про визнання протиправною бездіяльності, дій, визнання протиправними і скасування наказів, поновлення на посаді, стягнення середнього заробітку за час вимушеного прогулу,
ВСТАНОВИВ:
ОСОБА_1 звернувся з позовом до Державної фіскальної служби України, Головного управління ДФС у Кіровоградській області про:
- визнання протиправною бездіяльності Головного управління ДФС у Кіровоградській області щодо ненарахування та невиплати ОСОБА_1 заробітної плати за період з січня 2021 року по 27.09.2021 року, та стягнути на користь ОСОБА_1 заборгованості;
- визнання протиправними дій Головного управління ДФС у Кіровоградській області щодо нарахування та виплати ОСОБА_1 грошової компенсації за невикористані дні щорічної основної і додаткової відпустки при звільненні у меншому обсязі та стягнути на користь ОСОБА_1 недоплаченої суми компенсації;
- визнання протиправними та скасування наказу ДФС України від 23.09.2021 р. №1337-о «Про звільнення ОСОБА_1 » та наказу Головного управління ДФС у Кіровоградській області від 27.09.2021 р. №95-о «Про оголошення наказу Державної фіскальної служби України від 23.09.2021 року №1337-о «Про звільнення ОСОБА_1 »;
- поновлення ОСОБА_1 на посаді першого заступника начальника Головного управління ДФС у Кіровоградській області з 28.09.2021 року;
- стягнення з Головного управління ДФС у Кіровоградській області на користь ОСОБА_1 середнього заробітку за час вимушеного прогулу, з 28.09.2021 р. по день винесення рішення у справі.
Рішенням Кіровоградського окружного адміністративного суду від 24.05.2022 р. у справі №340/7761/21 адміністративний позов задоволено частково; визнано протиправною бездіяльність Головного управління ДФС у Кіровоградській області щодо ненарахування та невиплати ОСОБА_1 заробітної плати за період з 16 січня 2021 року по 27 вересня 2021 року; зобов`язано Головне управління ДФС у Кіровоградській області нарахувати та виплатити ОСОБА_1 заробітної плати за період з 16 січня 2021 року по 27 вересня 2021 року; визнано протиправними дії Головного управління ДФС у Кіровоградській області щодо нарахування та виплати ОСОБА_1 грошової компенсації за невикористані дні щорічної основної і додаткової відпустки без урахування заробітної плати за період з 16 січня 2021 року по 31 серпня 2021 року та з помилковим розрахунком кількості робочих днів у розрахунковому періоді з 01 вересня 2020 року по 31 серпня 2021 року; зобов`язано Головне управління ДФС у Кіровоградській області провести перерахунок грошової компенсації за невикористані 115 днів щорічної основної і додаткової відпустки ОСОБА_1 , з урахуванням висновків суду, та виплатити заборгованість, яка виникне у зв`язку з перерахунком, з урахуванням виплаченої суми; визнано протиправним та скасувати наказ Державної фіскальної служби України від 23 вересня 2021 року №1337-о «Про звільнення ОСОБА_1 »; визнано протиправним та скасовано пункти 1 та 2 наказу Головного управління ДФС у Кіровоградській області від 27 вересня 2021 року №95-о «Про оголошення наказу Державної фіскальної служби України від 23.09.2021 року №1337-о «Про звільнення ОСОБА_1 »; поновлено ОСОБА_1 на посаді першого заступника начальника Головного управління ДФС у Кіровоградській області з 28 вересня 2021 року; зобов`язано Головне управління ДФС у Кіровоградській області нарахувати та виплатити ОСОБА_1 середній заробіток за час вимушеного прогулу за період з 28 вересня 2021 року по 24 травня 2022 року включно; у задоволенні інших позовних вимог відмовлено (а.с.171-178, Т.1).
30.09.2022 р. у справі видано виконавчі листи (а.с.184, 185, Т.1).
05.06.2024 р. до суду надійшла заява представника позивача про заміну боржників за виконавчими листами у справі №340/7761/21 Державну фіскальну службу України на її правонаступника Державну податкову службу України, а Головне управління ДФС у Кіровоградській області на його правонаступника Головне управління ДПС у Кіровоградській області, як відокремлений підрозділ Державної податкової служби України (а.с.48-52). Представник позивача, з посиланням на лист Відділу примусового виконання рішень Управління забезпечення примусового виконання рішень у Кіровоградській області Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) від 13.11.2023 р. №13872/27.1-27, вказує, що відповідно до відомостей, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних-осіб підприємців та громадських формувань ГУ ДФС у Кіровоградській області перебуває в процесі припинення. Згідно постанови Кабінету Міністрів України №1200 від 09.10.2018 року «Про утворення Державної податкової служби України та Державної митної служби України», постановлено утворити Державну податкову службу України та Державну митну службу України, реорганізувавши Державну фіскальну службу шляхом поділу. Пунктом 2 цієї постанови Кабінету Міністрів України (в редакції постанови Кабінету Міністрів України №846 від 25.09.2019 року) установлено, що: Державна податкова служба є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра фінансів і який реалізує державну податкову політику, державну політику з адміністрування єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування; Державна митна служба є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується та координується Кабінетом Міністрів України через Міністра фінансів і який реалізує державну митну політику, державну політику у сфері боротьби з правопорушеннями під час застосування митного законодавства; Державна податкова служба та Державна митна служба є правонаступниками майна, прав та обов`язків реорганізованої Державної фіскальної служби у відповідних сферах діяльності; Державна фіскальна служба продовжує здійснювати повноваження та виконувати функції у сфері реалізації державної податкової політики, державної політики у сфері державної митної справи, державної політики з адміністрування єдиного внеску, державної політики у сфері боротьби з правопорушеннями під час застосування податкового, митного законодавства, а також законодавства з питань сплати єдиного внеску до завершення здійснення заходів з утворення Державної податкової служби, Державної митної служби та центрального органу виконавчої влади, на який покладається обов`язок забезпечення запобігання, виявлення, припинення, розслідування та розкриття кримінальних правопорушень, об`єктом яких є фінансові інтереси держави та/або місцевого самоврядування, що віднесені до його підслідності відповідно до Кримінального процесуального кодексу України. Пунктом 1 постанови Кабінету Міністрів України від 19 червня 2019 р. №537 «Про утворення територіальних органів Державної податкової служби» утворено як юридичні особи публічного права територіальні органи Державної податкової служби за переліком, в т.ч. Головне управління ДПС у Кіровоградській області. Пунктом 2 вказаної постанови реорганізовано деякі територіальні органи Державної фіскальної служби шляхом їх приєднання до відповідних територіальних органів Державної податкової служби за переліком, в т.ч. Головне управління ДФС у Кіровоградській області реорганізовано шляхом приєднання до Головного управління ДПС у Кіровоградській області. Відповідно до даних Єдиного державного реєстру юридичних, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань з 07.08.2019 р. Головне управління ДФС у Кіровоградській області код ЄДРПОУ 39393501 перебуває в стані припинення. Відповідно до наказу голови комісії з реорганізації Державної фіскальної служби України №28 від 11.01.2023 «Про внесення змін до пункту 1 наказу ДФС від 14 вересня 2022 р. №17» головою комісії з реорганізації ГУ ДФС у Кіровоградській області призначено головного державного інспектора відділу запобігання фінансовим операціям, пов`язаним з легалізацією доходів, одержаних злочинним шляхом Головного управління ДПС у Кіровоградській області ОСОБА_2 .
На адресу відділу примусового виконання рішень Управління забезпечення примусового виконання рішень у Кіровоградській області Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) 11.07.2023 р. надійшов лист за вих. №96 від 11.07.2023 р. за підписом голови комісії з реорганізації ГУ ДФС у Кіровоградській області Євгенія Мироненка, у якому зазначено, що органи ДФС України перебувають в стані припинення, відповідно до кошторису на 2023 рік ГУ ДПС у Кіровоградській області передбачено кошти лише на видатки, пов`язані з ліквідацією установи. Всі права та обов`язки ГУ ДПС у Кіровоградській області, пов`язані з податковою діяльністю та фінансовими питаннями в цій сфері, перейшли до правонаступника відокремленого структурного підрозділу Державної податкової служби України Головного управління ДПС у Кіровоградській області (код ЄДРПОУ 43995486). Також вказано, що згідно листа (відповіді) Мінфіну в особі голови комісії з реорганізації Державної фіскальної служби України, видатків у 2023 році на утримання ДФС та її територіальних органів, у тому числі на виконання судових рішень, не передбачено. Аналогічного змісту лист надійшов до відділу примусового виконання рішень Управління забезпечення примусового виконання рішень у Кіровоградській області Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) від Головного управління Державної казначейської служби України у Кіровоградській області (№04-19-06/6911 від 15.11.2023). Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 21 серпня 2019 р. №682-р «Питання Державної податкової служби» погоджено пропозицію Міністерства фінансів щодо можливості забезпечення здійснення Державною податковою службою покладених на неї постановою Кабінету Міністрів України від 6 березня 2019 р. №227 функцій і повноважень Державної фіскальної служби, що припиняється. Тому в силу вказаних приписів до органів Державної податкової служби перейшли права та обов`язки органів Державної фіскальної служби, що оформлено відповідними нормативними актами Уряду України. Постановою Кабінету Міністрів України «Деякі питання територіальних органів Державної податкової служби» від 30 вересня 2020 року №893 було вирішено ліквідувати, як юридичні особи публічного права, територіальні органи Державної податкової служби України за переліком згідно з додатком, до якого, зокрема, Головне управління ДПС у Кіровоградській області. Пунктом 2 вказаної постанови КМУ №893 встановлено, що територіальні органи Державної податкової служби, що ліквідуються відповідно до пункту 1 цієї постанови, продовжують здійснювати свої повноваження та функції до утворення Державною податковою службою територіальних органів згідно з абзацом четвертим пункту 3 цієї постанови та прийняття рішення про можливість забезпечення здійснення такими органами повноважень та функцій територіальних органів, що ліквідуються. Таке рішення приймається Державною податковою службою після здійснення заходів, пов`язаних із внесенням до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань даних про територіальні органи Державної податкової служби, що будуть утворені згідно з абзацом четвертим пункту 3 цієї постанови, як відокремлені підрозділи юридичної особи публічного права, затвердженням положень про них, структур, штатних розписів, кошторисів та заповненням 30 відсотків вакансій. Згідно абзацу 4 пункту 2 постанови КМУ №893, права та обов`язки територіальних органів ДПС України, що ліквідуються відповідно до п.1 цієї постанови, переходять до ДПС України та її територіальним органам. Наказом ДПС України «Про утворення територіальних органів Державної податкової служби» від 30.09.2020 №529 утворено як відокремлені підрозділи ДПС України територіальні органи за переліком згідно з додатком, до якого включено і Головне управління ДПС у Кіровоградській області. Так, 30.09.2020 до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань внесено запис №1000741030008085321 про створення Головного управління ДПС у Кіровоградській області, як відокремленого підрозділу ДПС України (адреса: Україна, 25006, м. Кропивницький, вул. Велика Перспективна, 55, код ЄДРПОУ 43995486). Також, 19.10.2020 до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань внесено запис №1004441100011013572 про перебування Головного управління ДПС у Кіровоградській області (адреса: Україна, 25006, м. Кропивницький, вул. Велика Перспективна, 55, код ЄДРПОУ 43142606), як юридичної особи, в стані припинення. Наказом ДПС України від 12.11.2020 № 643 (зі змінами, внесеними наказом від 04.03.2021 №264), затверджено Положення про Головне управління ДПС у Кіровоградській області, згідно до п. 1 якого закріплено, що Головне управління ДПС у Кіровоградській області (далі ГУ ДПС) є територіальним органом, утвореним на правах відокремленого підрозділу Державної податкової служби України (далі ДПС). ГУ ДПС забезпечує реалізацію повноважень ДПС на території Кіровоградської області. ГУ ДПС є правонаступником майна, прав та обов`язків Головного управління ДПС у Кіровоградській області (ЄДРПОУ 43142606). На підставі наказу ДПС України від 24.12.2020 №755 розпочато з 01 січня 2021 року здійснення територіальними органами ДПС, утвореними як її відокремлені підрозділи згідно з наказом ДПС від 30.09.2020 №529 «Про утворення територіальних органів Державної податкової служби», повноважень та функцій територіальних органів ДПС, що ліквідуються відповідно до пункту 1 постанови №893. Отже, правонаступником Головного управління ДПС у Кіровоградській області (код ЄДРПОУ 43142606) є Головне управління ДПС у Кіровоградській області (код ЄДРПОУ ВП 43995486), утворене на правах відокремленого підрозділу ДПС України.
Ухвалою від 06.06.2024 р. призначено до розгляду в судовому засіданні заяву представника позивача про заміну боржників за виконавчими листами (а.с.109, Т.2).
У судовому засіданні представник позивача підтримав заяву про заміну боржників у виконавчих провадженнях. Представник відповідача-2 підтримав заяву представника позивача.
Належним чином повідомлений відповідач-1 не забезпечив участі повноваженого представника у судовому засіданні.
Згідно з ч.2 ст.379 КАС України суд розглядає питання про заміну сторони виконавчого провадження в десятиденний строк у судовому засіданні з повідомленням державного виконавця або заінтересованої особи, які звернулися з поданням (заявою), та учасників справи. Неприбуття у судове засідання осіб, які були належним чином повідомлені про дату, час і місце розгляду справи, не перешкоджає судовому розгляду.
З огляду на неявку в судове засідання всіх учасників справи, відповідно до ч.4 ст.229 КАС України фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснювалося, а розгляд справи згідно з ч.9 ст.205 КАС України проведено в порядку письмового провадження.
Відповідно до ст.379 КАС України у разі вибуття однієї із сторін виконавчого провадження за поданням державного виконавця або за заявою заінтересованої особи суд, який розглядав справу як суд першої інстанції, замінює сторону виконавчого провадження її правонаступником.
Положення стосовно процесуального правонаступництва закріпленні у статті 52 КАС України, відповідно до якої у разі вибуття або заміни сторони чи третьої особи у відносинах, щодо яких виник спір, суд допускає на будь-якій стадії судового процесу заміну відповідної сторони чи третьої особи її правонаступником. Усі дії, вчинені в адміністративному процесі до вступу правонаступника, обов`язкові для нього в такій самій мірі, у якій вони були б обов`язкові для особи, яку він замінив.
Згідно з ч.1 ст.379 КАС України, якій кореспондують приписи ч.5 ст.15 Закону України «Про виконавче провадження» від 02.06.2016 р. №1404-VIII, у разі вибуття однієї із сторін виконавчого провадження за поданням державного виконавця або за заявою заінтересованої особи суд, який розглядав справу як суд першої інстанції, замінює сторону виконавчого провадження її правонаступником.
Відповідно до ч.4 ст.379 КАС України положення цієї статті застосовуються також у випадку необхідності заміни боржника або стягувача у виконавчому листі до відкриття виконавчого провадження.
За змістом частини першої статті 2 Закону України «Про гарантії держави щодо виконання судових рішень» ВІД05.06.2012 Р. №4901-VI держава гарантує виконання рішення суду про стягнення коштів та зобов`язання вчинити певні дії щодо майна, боржником за яким є: державний орган; державні підприємство, установа, організація; юридична особа, примусова реалізація майна якої забороняється відповідно до законодавства.
Частинами 1, 2 статті 3 Закону України «Про гарантії держави щодо виконання судових рішень» обумовлено, що виконання рішень суду про стягнення коштів, боржником за якими є державний орган, здійснюється центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, в межах відповідних бюджетних призначень шляхом списання коштів з рахунків такого державного органу, а в разі відсутності у зазначеного державного органу відповідних призначень - за рахунок коштів, передбачених за бюджетною програмою для забезпечення виконання рішень суду.
Стягувач за рішенням суду про стягнення коштів з державного органу звертається до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, у строки, встановлені Законом України «Про виконавче провадження», із заявою про виконання рішення суду.
Згідно з п.п.5, 6 Порядку здійснення заходів, пов`язаних з утворенням, реорганізацією або ліквідацією міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20.10.2011 р. №1074 (далі за текстом Порядок №1074), орган виконавчої влади припиняється шляхом реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або ліквідації.
Права та обов`язки органів виконавчої влади переходять: у разі злиття органів виконавчої влади до органу виконавчої влади, утвореного внаслідок такого злиття; у разі приєднання одного або кількох органів виконавчої влади до іншого органу виконавчої влади до органу виконавчої влади, до якого приєднано один або кілька органів виконавчої влади; у разі поділу органу виконавчої влади до органів виконавчої влади, утворених внаслідок такого поділу; у разі перетворення органу виконавчої влади до утвореного органу виконавчої влади; у разі ліквідації органу виконавчої влади і передачі його завдань та функцій іншим органам виконавчої влади до органів виконавчої влади, визначених відповідним актом Кабінету Міністрів України.
За приписами п.8 Порядку №1074 внаслідок реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) органів виконавчої влади припиняється той орган виконавчої влади, майнові права та обов`язки якого переходять його правонаступникам.
18 грудня 2018 року Кабінетом Міністрів України прийнято постанову №1200 «Про утворення Державної податкової служби та Державної митної служби України» (далі за текстом Постанова №1200) якою, відповідно, утворено Державну податкову службу України та Державну митну службу України, реорганізувавши Державну фіскальну службу шляхом поділу.
За змістом пункту 2 Постанови №1200 Державна податкова служба та Державна митна служба є правонаступниками майна, прав та обов`язків реорганізованої Державної фіскальної служби у відповідних сферах діяльності.
Державна фіскальна служба продовжує здійснювати повноваження та виконувати функції у сфері реалізації державної податкової політики, державної політики у сфері державної митної справи, державної політики з адміністрування єдиного внеску, державної політики у сфері боротьби з правопорушеннями під час застосування податкового, митного законодавства, а також законодавства з питань сплати єдиного внеску до завершення здійснення заходів з утворення Державної податкової служби, Державної митної служби та центрального органу виконавчої влади, на який покладається обов`язок забезпечення запобігання, виявлення, припинення, розслідування та розкриття кримінальних правопорушень, об`єктом яких є фінансові інтереси держави та/або місцевого самоврядування, що віднесені до його підслідності відповідно до Кримінального процесуального кодексу України.
Підрозділи податкової міліції у складі Державної фіскальної служби продовжують здійснювати повноваження та виконувати функції з реалізації державної політики у сфері боротьби з правопорушеннями під час застосування податкового законодавства, а також законодавства з питань сплати єдиного внеску, здійснюючи оперативно-розшукову, кримінальну процесуальну та охоронну функції до завершення здійснення заходів з утворення центрального органу виконавчої влади, на який покладається обов`язок забезпечення запобігання, виявлення, припинення, розслідування та розкриття кримінальних правопорушень, об`єктом яких є фінансові інтереси держави та/або місцевого самоврядування, що віднесені до його підслідності відповідно до Кримінального процесуального кодексу України.
Розпорядженням №682-р Кабінет Міністрів України погодився з пропозицією Міністерства фінансів України щодо можливості забезпечення здійснення Державною податковою службою України покладених на неї постановою Кабінету Міністрів України від 0,6 березня 2019 року №227 «Про затвердження положень про Державну податкову службу України та Державну митну службу України» функцій і повноважень Державної фіскальної служби України, що припиняється, з реалізації державної податкової політики, державної політики з адміністрування єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування.
За змістом статті 81 Цивільного кодексу України юридична особа публічного права створюється розпорядчим актом Президента України, органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування. Порядок утворення та правовий статус юридичних осіб публічного права встановлюються Конституцією України та законом.
Юридична особа припиняється в результаті реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або ліквідації. У разі реорганізації юридичних осіб майно, права та обов`язки переходять до правонаступників (частина перша статті 104 Цивільного кодексу України).
Аналіз наведених правових норм свідчить, що правонаступництвом у виконавчому провадженні необхідно розуміти заміну однієї зі сторін (стягувача або боржника) з переходом прав та обов`язків до іншої особи (правонаступника), що раніше не брали участі у виконавчому провадженні. Правонаступництво можливе на всіх стадіях виконавчого провадження з моменту відкриття виконавчого провадження до його закінчення.
Заміна сторони виконавчого провадження відбувається у разі вибуття однієї зі сторін та полягає у вступі на її місце її правонаступника. У цьому випадку визначальною умовою є саме факт правонаступництва, тобто передача прав та обов`язків (адміністративної компетенції) однієї особи іншій.
Підставою для переходу адміністративної компетенції від одного суб`єкта владних повноважень до іншого (набуття адміністративної компетенції) є події, що відбулися із суб`єктом владних повноважень, а саме: ліквідація органу чи посади; припинення юридичної особи шляхом її злиття, приєднання, поділу, перетворення; звільнення з посади чи інше припинення повноважень посадової особи.
Як встановлено судом та підтверджується витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, Державна фіскальна служба України (код ЄДРПОУ 39292197) з 17.05.2019 р. перебуває у стані припинення, а Головне управління ДФС у Кіровоградській області (код ЄДРПОУ 39393501) з 02.08.2019 р.
Однак, на час вирішення заяви представника позивача про заміну боржників за виконавчими листами, запис про припинення Державної фіскальної служби України та Головного управління ДФС у Кіровоградській області у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань відсутній. У такому випадку заміна Державної фіскальної служби України та Головного управління ДФС у Кіровоградській області як боржників може мати місце виключно у випадку фактичного її вибуття унаслідок припинення.
Аналогічна за своєю суттю правова позиція викладена у постановах Верховного Суду від 24.01.2023 р. у справі №300/7605/21, від 31.01.2023 р. у справі №380/4967/22, від 01.03.2023 р. №120/14457/21-а, від 29.05.2024 р. у справі №640/4094/22.
На підставі викладеного, суд дійшов висновку, що заява представника позивача про заміну боржників за виконавчими листами, задоволенню не підлягає.
Керуючись ст.ст.248, 256, 293-295, 379 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
УХВАЛИВ:
1. У задоволенні заяви представника позивача про заміну боржників за виконавчими листами відмовити.
Копію ухвали направити заявнику та боржникам.
Ухвала суду набирає законної сили з моменту підписання її суддею та може бути оскаржена в апеляційному порядку до Третього апеляційного адміністративного суду шляхом подачі апеляційної скарги в 15-денний строк з дня складання такої ухвали.
Дата складання ухвали 14 червня 2024 року.
Суддя Кіровоградського
окружного адміністративного суду Г.М. МОМОНТ
Суд | Кіровоградський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 14.06.2024 |
Оприлюднено | 19.06.2024 |
Номер документу | 119778975 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи, що виникають з відносин публічної служби, зокрема справи щодо |
Адміністративне
Кіровоградський окружний адміністративний суд
Г.М. МОМОНТ
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні