Рішення
від 19.06.2024 по справі 160/9678/24
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД РІШЕННЯ ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

19 червня 2024 рокуСправа №160/9678/24 Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Неклеса О.М., розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи у письмовому провадженні адміністративну справу за позовною заявою Сільськогосподарського товариства з обмеженою відповідальністю ЛАН-СНАБ до Головного управління ДПС у Дніпропетровській області про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії,-

ВСТАНОВИВ:

До Дніпропетровського окружного адміністративного суду надійшла позовна заява Сільськогосподарського товариства з обмеженою відповідальністю ЛАН-СНАБ (далі позивач, Сільськогосподарське ТОВ ЛАН-СНАБ) до Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (далі - відповідач, ГУ ДПС у Дніпропетровській області), в якій позивач просить:

-визнати протиправним та скасувати рішення Головного управлінням ДПС у Дніпропетровській області про анулювання реєстрації платником єдиного податку четвертої групи № 23083/6/04-36-04-11-20 від 03.04.2024.

-зобов`язати Головне управління ДПС у Дніпропетровській області відновити Сільськогосподарське товариство з обмеженою відповідальністю «ЛАН- СНАБ» в реєстрі платників єдиного податку, як платника єдиного податку четвертої групи з 01.01.2024 року.

В обґрунтування позову зазначено, що у контролюючого органу не існувало правових підстав для прийняття рішення про анулювання реєстрації платником єдиного податку четвертої групи у зв`язку з порушенням строків подання звітності, оскільки така підстава відсутня в п.299.10 ст. 299 Податкового кодексу України. Також позивач наголошує, що два рази відправляв податкову декларацію в електронній формі до закінчення останньої години дня, в якому спливає такий граничний строк, проте саме через помилки в автоматизованій системі «Єдине вікно подання електронної звітності» не відбулось прийняття документу. З чого вбачається, що платник податку не є винним у такому неподанні. Позивач, як платник податну, впинив усі можливі та залежні від нього дії, спрямовані на те, щоб декларацію подати вчасно, а відтак не може нести відповідальність за помилку системи, через яку декларацію два рази не було прийнято.

Ухвалою суду від 19.04.2024 року відкрито провадження по справі та призначено справу до розгляду за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи.

Від відповідача до суду надійшов відзив на позовну заяву, в якому відповідач не погоджується з позовними вимогами, вважає позовні вимоги такими, що задоволенню не підлягають. Відповідач вказує на те, що контролюючим органом, відповідно до абз.5) п.299.10 ст.299 Кодексу у зв`язку з порушенням вимог пп.298.8.1 п.298.8 ст. 298 Кодексу винесено рішення про анулювання реєстрації платником єдиного податку четвертої групи від 03.04.2024 №23083/6/04-36-04-11-20, відповідно до якого СТОВ "ЛАН-СНАБ" (код ЄДРПОУ 44148070) не є платником єдиного податку четвертої групи у 2024 році.

На адресу суду від позивача надійшла відповідь на відзив відповідача, в якій підтримано позицію, викладену в позовній заяві.

Вивчивши та дослідивши всі матеріали справи та надані докази, а також проаналізувавши зміст норм матеріального права, що регулюють спірні правовідносини, з`ясувавши всі обставини справи, оцінивши докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні, суд дійшов наступних висновків.

Судом встановлено, що Сільськогосподарського товариства з обмеженою відповідальністю ЛАН-СНАБ (код ЄДРПОУ 44148070) зареєстроване 12.02.2021 року.

Видами економічної діяльності є: 01.11 Вирощування зернових культур (крім рису), бобових культур і насіння олійних культур (основний), 01.61 Допоміжна діяльність у рослинництві, 46.90 Неспеціалізована оптова торгівля, 68.20 Надання в оренду й експлуатацію власного чи орендованого нерухомого майна, 77.31 Надання в оренду сільськогосподарських машин і устатковання.

20.02.2024р. Сільськогосподарське товариство з обмеженою відповідальністю «ЛАН-СНАБ» склало та подало на реєстрацію Заяву про взяття на облік за неосновним місцем обліку, форма № 17-ОПП, яку було успішно зареєстровано: «Документ опрацьовано. Платника взято на облік за неосновним місцем обліку в контролюючих органах, зазначених у документі Державна податкова служба України», про що свідчать відомості в Квитанції №2 від 20.02.2024 18:12.

Також 20.02.2024 року позивачем було надіслано податкову декларацію платника єдиного податку четвертої групи, яку не було прийнято з причини, зазначеної в Квитанції №1 від 20.02.2024р. 18:15: «Документ не може бути прийнятий - Платник не перебуває на обліку в установі 430 з 01.01.2024».

20.02.2024р. Сільськогосподарське товариство з обмеженою відповідальністю «ЛАН-СНАБ» вдруге надіслало податкову декларацію, однак документ не було прийнято з підстав: «Платник не перебуває на обліку в установі 430 з 01.01.2024», про що зазначено в Квитанції №1 від 20.02.2024 19:13.

21.02.2024 року Сільськогосподарське товариство з обмеженою відповідальністю «ЛАН-СНАБ» втретє надіслало податкову декларацію, яка була прийнята, про що свідчать відомості Квитанції №2 від 21.02.2024 року 17:01.

12.03.2024 Сільськогосподарське товариство з обмеженою відповідальністю «ЛАН-СНАБ» засобами поштового зв`язку отримало від Головного управління ДПС у Дніпропетровській області лист про невизнання як податкової звітності № 13422/6/04-36-04-11-18 від 26.02.2024 та Акт №7219/04-36-04-11-06/44148070 від 26.02.2024 про результати камеральної перевірки звітності, поданої СТОВ «ЛАН-СНАБ» (код ЄДРПОУ 44148070) щодо відповідності вимогам пп. 295.9.1 п. 295.9 ст. 295, пп. 298.8.1 п. 298.8 ст. 298 Податкового кодексу України від 02.12.2010 № 2755-VІ зі змінами та доповненнями.

03 квітня 2024 року Сільськогосподарське товариство з обмеженою відповідальністю «ЛАН-СНАБ» отримало Рішення про анулювання реєстрації платником єдиного податку четвертої групи №23083/6/04-36-04-11-20 від 03.04.2024, винесеного Головним управлінням ДПС у Дніпропетровській області, в якому зазначено що Кам`янським відділом податків і зборів з юридичних осіб управління оподаткування юридичних осіб ГУ ДПС У Дніпропетровській області проведено аналіз баз даних ДПС України та наданих СТОВ "ЛАН-СНАБ" документів для підтвердження на 2024 рік статусу платника єдиного податку четвертої групи, а саме: загальної звітної податкової декларації платника єдиного податку четвертої групи на 2024 рік від 20.02.2024 №9034869289, звітної податкової декларації платника єдиного податку четвертої групи на 2024 рік від 21.02.2024 №9035907415, відомостей про наявність земельних ділянок (Додаток до звітної Податкової декларації платника єдиного податку четвертої групи) від 20.02.2024 №9034869275, від 21.02.2024 №9035907469, розрахунку частки сільськогосподарського товаровиробництва за 2023 рік від 20.02.2024 №9034868752, акт від 26.02.2024 №7219/04-36-04-11-06/44148070 про результати камеральної перевірки звітності, поданої СТОВ "ЛАН-СНАБ" (код ЄДРПОУ 44148070) щодо відповідності вимогам пп.295.9.1 п.295.9 ст.295, пп.298.8.1 п.298.8 ст.298 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VІ зі змінами та доповненнями.

Відповідно до пп.295.9.1 п.295.9 ст.295 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755- VІ зі змінами та доповненнями (далі - Кодекс) платники єдиного податку четвертої групи самостійно обчислюють суму податку щороку станом на 1 січня і не пізніше 20 лютого поточного року подають відповідному контролюючому органу за місцезнаходженням платника податку та місцем розташування земельної ділянки податкову декларацію на поточний рік за формою, встановленою у порядку, передбаченому статтею 46 цього Кодексу.

Згідно з пп.298.8.1 п.298.8 ст. 298 Кодексу сільськогосподарські товаровиробники для переходу на спрощену систему оподаткування або щорічного підтвердження статусу платника єдиного податку подають до 20 лютого поточного року:

-загальну податкову декларацію з податку на поточний рік щодо всієї площі земельних ділянок, з яких справляється податок сільськогосподарських угідь (ріллі, сіножатей, пасовищ, багаторічних насаджень), та/або земель водного фонду внутрішніх водойм (озер, ставків та водосховищ), - контролюючому органу за своїм місцезнаходженням (місцем перебування на податковому обліку);

-звітну податкову декларацію з податку на поточний рік окремо щодо кожної земельної ділянки - контролюючому органу за місцем розташування такої земельної ділянки (юридичні особи);

-розрахунок частки сільськогосподарського товаровиробництва (юридичні особи) - контролюючим органам за своїм місцезнаходженням та/або за місцем розташування земельних ділянок за формою, затвердженою центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної аграрної політики, за погодженням із центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику;

-відомості (довідку) про наявність земельних ділянок - контролюючим органам за своїм місцезнаходженням та/або за місцем розташування земельних ділянок.

У відомостях (довідці) про наявність земельних ділянок зазначаються дані про кожний документ, що встановлює право власності та/або користування земельними ділянками, у тому числі про кожний договір оренди земельної частки (паю).

Враховуючи вищевикладене, СТОВ "ЛАН-СНАБ" не є платником єдиного податку четвертої групи у 2024 році, оскільки звітність надана з порушенням вимог пп.298.8.1 п.298.8 ст. 298 Кодексу.

Не погоджуючись з прийнятим рішенням, позивач звернувся до суду.

Вирішуючи спір по суті заявлених позовних вимог, суд виходить з наступного.

Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства регулює та визначає Податковий кодекс України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI (далі -ПК України).

Правові засади застосування спрощеної системи оподаткування, обліку та звітності, а також справляння єдиного податку встановлені главою І "Спрощена система оподаткування, обліку та звітності" розділу XIV "Спеціальні податкові режими" ПК України.

Підпунктом 4 пункту 291.4 статті 291 Податкового кодексу України встановлено, що сільськогосподарських товаровиробників, юридичних осіб незалежно від організаційно-правової форми, у яких частка сільськогосподарського товаровиробництва за попередній податковий (звітний) рік дорівнює або перевищує 75 відсотків, віднесено до четвертої групи суб`єктів господарювання, які застосовують спрощену систему оподаткування, обліку та звітності.

Відповідно до абзацу 1 пункту 294.1 статті 294 Податкового кодексу України податковим (звітним) періодом для платників єдиного податку першої, другої та четвертої груп є календарний рік.

Підпунктом 295.9.1 пункту 295.9 статті 295 Податкового кодексу України встановлено, що платники єдиного податку четвертої групи самостійно обчислюють суму податку щороку станом на 1 січня і не пізніше 20 лютого поточного року подають відповідному контролюючому органу за місцезнаходженням платника податку та місцем розташування земельної ділянки податкову декларацію на поточний рік за формою, встановленою у порядку, передбаченому статтею 46 цього Кодексу.

Відповідно із п.299.10 ст.299 ПК України реєстрація платником єдиного податку є безстроковою та може бути анульована шляхом виключення з реєстру платників єдиного податку за рішенням контролюючого органу у разі:

1) подання платником податку заяви щодо відмови від застосування спрощеної системи оподаткування у зв`язку з переходом на сплату інших податків і зборів, визначених цим Кодексом, - в останній день календарного кварталу, в якому подано таку заяву;

2) припинення юридичної особи (крім перетворення) або припинення підприємницької діяльності фізичною особою - підприємцем відповідно до закону - в день отримання відповідним контролюючим органом від державного реєстратора повідомлення про проведення державної реєстрації такого припинення;

3) у випадках, визначених підпунктом 298.2.3 пункту 298.2 та підпунктом 298.8.6 пункту 298.8 статті 298 цього Кодексу;

4) якщо у податковому (звітному) році частка сільськогосподарського товаровиробництва юридичної особи платника єдиного податку четвертої групи становить менш як 75 відсотків;

5) якщо платником єдиного податку четвертої групи не подано податкову звітність, передбачену підпунктом 295.9.1 пункту 295.9 статті 295 та підпунктом 298.8.1 пункту 298.8 статті 298 цього Кодексу;

6) набуття платником податку статусу резидента Дія Сіті - в останній день календарного кварталу, в якому платник податку набув статус резидента Дія Сіті;

7) втрати платником єдиного податку третьої групи статусу електронного резидента (е-резидента);

8) наявність щодо платника податку рішення про застосування спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій), прийнятого у порядку, встановленому Законом України "Про санкції":

щодо платників першої і другої груп - в останній день місяця, у якому прийнято таке рішення;

щодо платників третьої і четвертої груп - в останній день кварталу, у якому прийнято таке рішення.

Отже однією із підстав для анулювання реєстрації платником єдиного податку є неподання платником єдиного податку четвертої групи податкової звітності, передбаченої підпунктом 295.9.1 пункту 295.9 статті 295 ПК України.

Згідно п.п.295.9.1. п.295.9 ст.295 ПК України, платники єдиного податку четвертої групи самостійно обчислюють суму податку щороку станом на 1 січня і не пізніше 20 лютого поточного року подають відповідному контролюючому органу за місцезнаходженням платника податку та місцем розташування земельної ділянки податкову декларацію на поточний рік за формою, встановленою у порядку, передбаченому статтею 46 цього Кодексу.

У відповідності до п.п.298.8.1. п.298.8 ст.298 ПК України сільськогосподарські товаровиробники для переходу на спрощену систему оподаткування або щорічного підтвердження статусу платника єдиного податку подають не пізніше 20 лютого поточного року:

- загальну податкову декларацію з податку на поточний рік щодо всієї площі земельних ділянок, з яких справляється податок (сільськогосподарських угідь (ріллі, сіножатей, пасовищ, багаторічних насаджень), та/або земель водного фонду внутрішніх водойм (озер, ставків та водосховищ), - контролюючому органу за своїм місцезнаходженням (місцем перебування на податковому обліку);

- звітну податкову декларацію з податку на поточний рік окремо щодо кожної земельної ділянки - контролюючому органу за місцем розташування такої земельної ділянки (юридичні особи);

- розрахунок частки сільськогосподарського товаровиробництва (юридичні особи) - контролюючим органам за своїм місцезнаходженням та/або за місцем розташування земельних ділянок за формою, затвердженою центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної аграрної політики, за погодженням із центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику;

- відомості (довідку) про наявність земельних ділянок - контролюючим органам за своїм місцезнаходженням та/або за місцем розташування земельних ділянок.

У відомостях (довідці) про наявність земельних ділянок зазначаються дані про кожний документ, що встановлює право власності та/або користування земельними ділянками, у тому числі про кожний договір оренди земельної частки (паю).

Судом встановлено, що відповідач прийняв оскаржуване рішення про скасування статусу платника єдиного податку четвертої групи оскільки звітність надана з порушенням вимог підпункту 298.8.1 пункту 298.8 статті 298 Кодексу.

Суд не погоджується з такими висновками, з огляду на наступне.

20.02.2024р. Сільськогосподарське товариство з обмеженою відповідальністю «ЛАН-СНАБ» склало та подало на реєстрацію Заяву про взяття на облік за неосновним місцем обліку, форма № 17-ОПП, яку було успішно зареєстровано: «Документ опрацьовано. Платника взято на облік за неосновним місцем обліку в контролюючих органах, зазначених у документі Державна податкова служба України», про що свідчать відомості в Квитанції №2 від 20.02.2024 18:12.

Також 20.02.2024 року позивачем було надіслано податкову декларацію платника єдиного податку четвертої групи, яку не було прийнято з причини, зазначеної в Квитанції №1 від 20.02.2024р. 18:15: «Документ не може бути прийнятий - Платник не перебуває на обліку в установі 430 з 01.01.2024».

20.02.2024р. Сільськогосподарське товариство з обмеженою відповідальністю «ЛАН-СНАБ» вдруге надіслало податкову декларацію, однак документ не було прийнято з підстав: «Платник не перебуває на обліку в установі 430 з 01.01.2024», про що зазначено в Квитанції №1 від 20.02.2024 19:13.

21.02.2024 року Сільськогосподарське товариство з обмеженою відповідальністю «ЛАН-СНАБ» втретє надіслало податкову декларацію, яка була прийнята, про що свідчать відомості Квитанції №2 від 21.02.2024 року 17:01.

Отже позивач, як платник податну, вчинив усі можливі та залежні від нього дії, спрямовані на те, щоб декларацію подати вчасно, а відтак не може нести відповідальність за помилку системи, через яку декларацію два рази не було прийнято.

Крім того, з огляду на приписи п.п.5) п.299.10. ст.299 ПК України, враховуючи подання позивачем податкової звітності, передбаченої підпунктом 295.9.1 пункту 295.9 статті 295 та підпунктом 298.8.1 пункту 298.8 статті 298 цього Кодексу, в повному обсязі, суд вважає, що у відповідача були відсутніми легітимні підстави для скасування статусу платника єдиного податку четвертої групи з мотивів несвоєчасного подання, так як таке скасування можливе лише у випадку неподання її (звітності) взагалі, а тому таке рішення є протиправним та підлягає скасуванню.

Стаття 13 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод(право на ефективний засіб юридичного захисту) передбачає, що кожен, чиї права та свободи, визнані в цій Конвенції, було порушено, має право на ефективний засіб юридичного захисту в національному органі, навіть якщо таке порушення було вчинене особами, які здійснювали свої офіційні повноваження.

При цьому, під ефективним засобом (способом) слід розуміти такий, що призводить до потрібних результатів, наслідків, дає найбільший ефект.

Таким чином, ефективний спосіб захисту повинен забезпечити поновлення порушеного права, бути адекватним наявним обставинам.

Верховний Суд у постанові від 10 квітня 2020 року по справі №819/330/18 наголошував на тому, що прозорість адміністративних процедур є ефективним запобіжником державному свавіллю.Вмотивоване рішення демонструє особі, що вона була почута, дає стороні можливість апелювати проти нього. Лише за умови прийняття обґрунтованого рішення може забезпечуватися належний публічний та, зокрема, судовий контроль за адміністративними актами суб`єкта владних повноважень.

І навпаки, не наведення мотивів прийнятих рішень "суб`єктивізує" акт державного органу і не дає змоги суду встановити дійсні підстави та причини, за яких цей орган дійшов саме таких висновків, надати їм правову оцінку, та встановити законність, обґрунтованість, пропорційність прийнятого рішення.

Зазначений висновок суду узгоджується з практикою Європейського суду з прав людини (далі ЄСПЛ), рішення якого відповідно достатті 17 Закону України «Про виконання рішень та застосування практики Європейського суду з прав людини» від 23.02.2006 рокує джерелом права.

У рішенні від 13 грудня 2001 року у справі «Церква Бесарабської Митрополії проти Молдови» ЄСПЛ зазначив, що закон має бути доступним та передбачуваним, тобто вираженим з достатньою точністю, щоб дати змогу особі в разі необхідності регулювати його положеннями свою поведінку (пункт 109).

На державні органи покладено обов`язок запровадити внутрішні процедури, які посилять прозорість і ясність їхніх дій, мінімізують ризик помилок ("Лелас проти Хорватії", заява № 55555/08, п. 74, від 20 травня 2010 року; "Тошкуце та інші проти Румунії", заява №36900/03, п. 37, від 25 листопада 2008 року) і сприятимуть юридичній визначеності у правовідносинах.

Державні органи, які не впроваджують або не дотримуються своїх власних процедур, не повинні мати можливість отримувати вигоду від своїх протиправних дій або уникати виконання своїх обов`язків ("Лелас проти Хорватії", п. 74).

Отже, у даному випадку, належним способом захисту прав позивача, який забезпечить їх ефективне поновлення, є зобов`язання Головного управління ДПС у Дніпропетровській області відновити Сільськогосподарське товариство з обмеженою відповідальністю «ЛАН- СНАБ» в реєстрі платників єдиного податку, як платника єдиного податку четвертої групи з 01.01.2024 року.

Відповідно до частини 2статті 2 КАС Україниу справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень, адміністративні суди перевіряють: чи прийняті (вчинені) вони на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбаченіКонституцієюта законами України; з використанням повноважень з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії): безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності передзаконом, запобігаючи несправедливій дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Частиною 1статті 6 КАС Українипередбачено, що суд при вирішенні справи керується принципом верховенства права, відповідно до якого зокрема людина, її права та свободи визнаються найвищими цінностями та визначають зміст і спрямованість діяльності держави.

Згідно з частиною 1статті 9 КАС Українирозгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Відповідно до частини 1статті 73 КАС Україниналежними є докази, які містять інформацію щодо предмету доказування.

Згідно з частиною 2статті 73 КАС України, предметом доказування є обставини, які підтверджують заявлені вимоги чи заперечення або мають інше значення для розгляду справи і підлягають встановленню при ухваленні судового рішення.

Частиною 1статті 77 КАС Українивизначено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановленихстаттею 78 цього Кодексу.

Відповідно до приписів частини 2статті 77 КАС Українив адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Відповідачем по справі, як суб`єктом владних повноважень рішення якого оскаржується, не виконано покладеного на нього обов`язку доказування правомірності прийнятого рішення та не спростовано доводи позивача викладені у позовній заяві.

З огляду на викладені вище обставини, суд дійшов висновку, що позовні вимоги є такими, що підлягають задоволенню.

Щодо розподілу судових витрат, суд зазначає наступне.

Відповідно до ч. 1 ст. 139 КАС України, при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Керуючись статтями 2, 9, 72-77, 242-246, 255, 257, 262 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ВИРІШИВ:

Позовну заяву Сільськогосподарського товариства з обмеженою відповідальністю ЛАН-СНАБ (код ЄДРПОУ 44148070, 52472, Дніпропетровська область, Солонянський район, с. Військове, провулок Абельханова, буд.15) до Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (код ЄДРПОУ ВП 44118658, 49005, м. Дніпро, вул. Сімферопольська, 17-а) про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії,- задовольнити.

Визнати протиправним та скасувати рішення Головного управлінням ДПС у Дніпропетровській області про анулювання реєстрації платником єдиного податку четвертої групи № 23083/6/04-36-04-11-20 від 03.04.2024.

Зобов`язати Головне управління ДПС у Дніпропетровській області відновити Сільськогосподарське товариство з обмеженою відповідальністю «ЛАН- СНАБ» в реєстрі платників єдиного податку, як платника єдиного податку четвертої групи з 01.01.2024 року.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (код ЄДРПОУ 44118658) на користь Сільськогосподарського товариства з обмеженою відповідальністю ЛАН-СНАБ (код ЄДРПОУ 44148070) судові витрати зі сплати судового збору у розмірі 3028 (три тисячі двадцять вісім) грн. 00 коп.

Звернути увагу учасників справи, що відповідно до частини 7 статті 18 Кодексу адміністративного судочинства України особам, які зареєстрували офіційні електронні адреси в Єдиній судовій інформаційно-телекомунікаційній системі, суд вручає будь-які документи у справах, в яких такі особи беруть участь, виключно в електронній формі шляхом їх направлення на офіційні електронні адреси таких осіб, що не позбавляє їх права отримати копію судового рішення у паперовій формі за окремою заявою.

Рішення суду набирає законної сили відповідно до вимог ст.255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржене в порядку та строки, передбачені ст.ст.295, 297 Кодексу адміністративного судочинства України.

Повний текст рішення складено та підписано 19.06.2024 року.

Суддя О.М. Неклеса

СудДніпропетровський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення19.06.2024
Оприлюднено21.06.2024
Номер документу119843784
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них

Судовий реєстр по справі —160/9678/24

Ухвала від 13.01.2025

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Желтобрюх І.Л.

Постанова від 28.11.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Сафронова С.В.

Ухвала від 12.08.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Сафронова С.В.

Ухвала від 26.07.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Сафронова С.В.

Ухвала від 18.07.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Сафронова С.В.

Рішення від 19.06.2024

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Неклеса Олена Миколаївна

Ухвала від 19.04.2024

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Неклеса Олена Миколаївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні