Рішення
від 12.06.2024 по справі 240/8323/24
ЖИТОМИРСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЖИТОМИРСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

12 червня 2024 року м. Житомир справа № 240/8323/24

категорія 111030600

Житомирський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Нагірняк М.Ф.,

секретар судового засідання Мельниченко В.В.,

за участю: представника позивача - Давиденко В.В.,

представника відповідача - Шадура А.С.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Приватного акціонерного товариства "Житомирське шляхово-будівельне управління №19" до Головного управління ДПС у Житомирській області, Державної податкової служби України про визнання протиправними та скасування рішень,

встановив:

Приватне акціонерне товариство "Житомирське шляхово-будівельне управління №19" звернулося з позовом до Головного управління ДПС у Житомирській області, Державної податкової служби України про визнання протиправними та скасування рішень про відмову в реєстрації податкових накладних та зобов`язання вчинити дії щодо їх реєстрації в Єдиному державному реєстрі податкових накладних.

Ухвалою суду від 14.05.2024 року позовну заяву після усунення недоліків прийнято до розгляду та відкрито провадження, адміністративну справу було призначено до розгляду за правилам спрощеного позовного провадження з викликом сторін.

В судовому засіданні представник Позивача, Приватного акціонерного товариства "Житомирське шляхово-будівельне управління №19", позовні вимоги підтримав в повному обсязі і пояснив, що Позивач є власником заводу з виробництва асфальтобетонних сумішей. Позивачем в підтвердження поставок ТОВ "Шляхбуд-5" асфальтобетонних сумішей були видані податкові накладні №2 від 03.05.2023 року, №3 від 04.05.2023 року, №4 від 05.05.2023 року, №17 від 09.05.2023 року, №14 від 10.05.2023 року, №15 від 15.05.2023 року. Вказані податкові накладні були подані для проведення держаної реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних. На вимогу податкового органу підприємством були надані письмові пояснення, до яких долучено копії відповідних документів бухгалтерського та податкового обліку на підтвердження виробництва та поставок асфальтобетонних сумішей і про проведені розрахунки.

Аналогічно, Позивачем в підтвердження поставок ТОВ "Спец Комплект Постач" асфальтобетонних сумішей були видані податкові накладні №22 від 25.04.2023 року, №23 від 28.04.2023 року, №7 від 01.05.2023 року, №8 від 02.05.2023 року, №9 від 03.05.2023 року, №10 від 04.05.2023 року, №11 від 05.05.2023 року. Вказані податкові накладні були подані для проведення держаної реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних. На вимогу податкового органу підприємством були надані письмові пояснення, до яких долучено копії відповідних документів бухгалтерського та податкового обліку на підтвердження виробництва та поставок асфальтобетонних сумішей і про проведені розрахунки.

Разом з тим, на думку представника Позивача, податковим органом в особі Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у Житомирській області протиправно було зупинено реєстрацію перелічених накладних і в подальшому відмовлено в їх державній реєстрації.

Такі рішення Відповідача, на думку представника Позивача, є протиправними, так як на підтвердження реальності вказаних господарських операцій надані всі необхідні документи бухгалтерського та податкового обліку.

Представник Головного управління ДПС у Житомирській області, Відповідач-1, та Державної податкової служби України, Відповідач-2, в судовому засіданні проти позову заперечила і пояснила, що платнику правомірно було відмовлено в реєстрації спірних податкових накладних, так як на вимогу (повідомлення) податкового органу не було надано на підтвердження реальності господарських операцій додаткові пояснення та повний пакет документів, а саме: копії специфікацій до кожної поставки товару, первинних документів щодо придбання сировини для виробництва асфальтобетонної суміші, розрахункових документів на підтвердження реальності господарських операцій.

Заслухавши пояснення представника Позивача та представника Відповідачів, розглянувши подані сторонами документи та матеріали, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги та заперечення на них, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд приходить до висновку, що позов підлягає задоволенню за таких підстав.

Спірні правовідносини між сторонами по даній справі щодо порядку і підстав реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних регулюються правовими нормами Податкового кодексу України, що були чинні на день виникнення таких відносин.

За приписами п. 201.10 ст. 201 Податкового кодексу України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

Відповідно до вимог п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України реєстрація податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

Механізм внесення відомостей, що містяться у податковій накладній та/або розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до неї, до Єдиного реєстру податкових накладних (далі - Реєстр) визначений правовими нормами Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2010 р. № 1246 (надалі Порядок № 1246), що були чинні на день виникнення спірних відносин.

Судом встановлено, що в підтвердження поставок ТОВ "Шляхбуд-5" асфальтобетонних сумішей були видані податкові накладні №2 від 03.05.2023 року, №3 від 04.05.2023 року, №4 від 05.05.2023 року, №17 від 09.05.2023 року, №14 від 10.05.2023 року, №15 від 15.05.2023 року.

Аналогічно, в підтвердження поставок ТОВ "Спец Комплект Постач" асфальтобетонних сумішей Позивачем були видані податкові накладні №22 від 25.04.2023 року, №23 від 28.04.2023 року, №7 від 01.05.2023 року, №8 від 02.05.2023 року, №9 від 03.05.2023 року, №10 від 04.05.2023 року, №11 від 05.05.2023 року.

Вказані податкові накладні були подані до податкового органу для проведення їх держаної реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних. Реєстрація податкових накладних була зупинена, платнику запропоновано надати пояснення.

27.12.2023 року платником до податкового органу були надані пояснення та додаткові документи. Як зазначено в повідомленні, платником було долучено до своїх пояснень 40 додатків (а.с.135-141 т.1).

За результатами розгляду вказаних податкових накладних, пояснень та додаткових документів Відповідачем-1 в особі Комісії 09.01.2024 року було прийнято оскаржувані рішення:

- № 10334613/03449947 про відмову в реєстрації податкової накладної № 17 від 09.05.2023;

- № 10334614/03449947 про відмову в реєстрації податкової накладної № 3 від 04.05.2023;

- № 10334615/03449947 про відмову в реєстрації податкової накладної № 2 від 03.05.2023;

- № 10334616/03449947 про відмову в реєстрації податкової накладної № 4 від 05.05.2023;

- № 10334617/03449947 про відмову в реєстрації податкової накладної № 14 від 10.05.2023;

Аналогічно, за результатами розгляду інших перелічених податкових накладних, пояснень та додаткових документів Відповідачем-1 в особі Комісії 11.01.2024 року було прийнято оскаржувані рішення:

- № 10354631/03449947 про відмову в реєстрації податкової накладної № 23 від 28.04.2023;

- № 10354632/03449947 про відмову в реєстрації податкової накладної № 7 від 01.05.2023;

- № 10354633/03449947 про відмову в реєстрації податкової накладної № 10 від 04.05.2023;

- №10354634/03449947 про відмову в реєстрації податкової накладної № 9 від 03.05.2023;

- № 10354635/03449947 про відмову в реєстрації податкової накладної № 8 від 02.05.2023;

- № 10354636/03449947 про відмову в реєстрації податкової накладної № 22 від 25.04.2023;

- № 10354637/03449947 про відмову в реєстрації податкової накладної № 15 від 15.05.2023.

Крім того, Відповідачем-1 в особі Комісії 17.01.2024 року було прийнято оскаржуване рішення № 10388341/03449947 про відмову Приватному акціонерному товариству "Житомирське шляхово-будівельне управління №19" в реєстрації податкової накладної № 11 від 05.05.2023.

Відповідно до висновків наведених у відзиві та доводів представника Відповідача-1 в судовому засіданні, за своєю суттю оскаржувані рішення зумовлені виключно не наданням платником на вимогу податкового органу додаткових пояснень та повний пакет документів, а саме: копії специфікацій до кожної поставки товару, первинних документів щодо придбання сировини для виробництва асфальтобетонної суміші, розрахункових документів на підтвердження реальності господарських операцій.

Такі доводи Відповідача-1 не відповідають обставинам справи та не ґрунтуються на вимогах чинного законодавства з огляду на таке.

По-перше, жодне із оскаржуваних рішень Відповідача-1 про відмову в реєстрації податкової накладної не містить конкретизації щодо ненадання платником конкретного чи конкретних первинних документів бухгалтерського обліку як підстави для відмови в реєстрації конкретної податкової накладної.

По-друге, до своїх пояснень до податкового органу платником долучено у вигляді додатків більш ніж 40 первинних документів бухгалтерського обліку.

Крім того, судом встановлено та визнається сторонами, що Позивачем з ТОВ "Спец Комплект Постач" 28.03.2023 року був укладений договір поставки товару відповідно до погоджених Специфікацій, датою поставки товару зазначена дата його отримання за місцем знаходження асфальтобетонного заводу Позивача (а.с.128-131 т.1).

Згідно долученої до позову та дослідженої судом копії акту звірки розрахунків між Позивачем та ТОВ "Спец Комплект Постач" станом на 27.12.2023 року поставки товару мали системний характер в період з 24.04.2023 року по 19.06.2023 року. Систематичний стан розрахунків між сторонами та їх загальна вартість в 841 050,00 грн. також відображена в даному акті звірки (а.с.132 т.1).

Судом встановлено, що відповідно до вказаних домовленостей Позивачем ТОВ "Спец Комплект Постач" була поставлена асфальтобетонна суміш, окрім іншого:

- 25.04.2023 року кількості 15,5 тон загальною вартістю 69 750,00 грн., в тому числі 11 625,00 грн.ПДВ;

- 28.04.2023 року кількості 29,9 тон загальною вартістю 134 550,00 грн., в тому числі 22 425,00 грн.ПДВ;

- 01.05.2023 року кількості 14,5 тон загальною вартістю 65 250,00 грн., в тому числі 10 875,00 грн.ПДВ;

- 02.05.2023 року кількості 24,5 тон загальною вартістю 110 250,00 грн., в тому числі 18 375,00 грн.ПДВ;

- 03.05.2023 року кількості 19,3 тон загальною вартістю 86 850,00 грн., в тому числі 14 475,00 грн.ПДВ;

- 04.05.2023 року кількості 15,2 тон загальною вартістю 68 400,00 грн., в тому числі 11 400,00 грн.ПДВ;

- 05.05.2023 року кількості 15,6 тон загальною вартістю 70 200,00 грн., в тому числі 11 700,00 грн.ПДВ.

Реальність вказаних господарських операцій з постачання Позивачем ТОВ "Спец Комплект Постач" асфальтобетонної суміші підтверджується дослідженими в судовому засіданні видатковими та товаротранспортними накладними.

Відтак, в розумінні положень п. 201.1 ст.201 Податкового кодексу України на дату кожної із перелічених поставок, тобто на дату виникнення податкових зобов`язань (за першою подією), Позивач як платник податку зобов`язаний був скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, кваліфікованого електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

У відповідності до вказаних вимог податкового законодавства в підтвердження таких податкових зобов`язань Позивачем були видані податкові накладні №22 від 25.04.2023 року, №23 від 28.04.2023 року, №7 від 01.05.2023 року, №8 від 02.05.2023 року, №9 від 03.05.2023 року, №10 від 04.05.2023 року, №11 від 05.05.2023 року та подані до податкового органу для їх реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Весь перелік вказаних документів податкового та бухгалтерського обліку Позивачем подавався до Відповідача-1 одночасно із відповідним листом-поясненнями, що визнала в судовому засіданні представник податкового органу.

Відтак, безпідставне неврахування податковим органом зазначених первинних документів бухгалтерського обліку, які підтверджують реальність господарських операцій Позивача щодо постачання Позивачем ТОВ "Спец Комплект Постач" асфальтобетонної суміш вплинули на обґрунтованість та вмотивованість оскаржуваних рішень, що призвело до їх (рішень) протиправності.

Аналогічно судом встановлено та визнається сторонами, що Позивачем з ТОВ "Шляхбуд-5" 03.04.2023 року був укладений договір поставки товару відповідно до погоджених Специфікацій, датою поставки товару зазначена дата його отримання за місцем знаходження асфальтобетонного заводу Позивача (а.с.123-126 т.1).

Згідно долученої до позову та дослідженої судом копії акті звірки розрахунків між Позивачем та ТОВ "Шляхбуд-5" станом на 15.09.2023 року поставки товару мали системний характер в період з 19.04.2023 року по 29.06.2023 року. Систематичний стан розрахунків між сторонами та їх загальна вартість в 1651638,06грн. також відображена в даному акті звірки (а.с.127 т.1).

Судом встановлено, що відповідно до вказаних домовленостей Позивачем ТОВ "Шляхбуд-5" була поставлена асфальтобетонна суміш, окрім іншого:

- 03.05.2023 року кількості 21,9 тон загальною вартістю 86 527,96 грн., в тому числі 14 421,33 грн.ПДВ;

- 04.05.2023 року кількості 10,3 тон загальною вартістю 40 695,79 грн., в тому числі 6 782,63 грн.ПДВ;

- 05.05.2023 року кількості 7,9 тон загальною вартістю 31 213,28 грн., в тому числі 5 202,21 грн.ПДВ;

- 09.05.2023 року кількості 10,3 тон загальною вартістю 40 695,79 грн., в тому числі 6 782,63 грн.ПДВ;

- 10.05.2023 року кількості 12,2 тон загальною вартістю 48 202,79 грн., в тому числі 8 033,80 грн.ПДВ;

- 15.05.2023 року кількості 12,3 тон загальною вартістю 48 597,89 грн., в тому числі 8 099,65 грн.ПДВ.

Реальність вказаних господарських операцій з постачання Позивачем асфальтобетонної суміші підтверджується дослідженими в судовому засіданні видатковими та товаротранспортними накладними.

Відтак, в розумінні положень п. 201.1 ст.201 Податкового кодексу України 30.06.2023 року, тобто на дату кожної із перелічених поставок, тобто на дату виникнення податкових зобов`язань (за першою подією), Позивач як платник податку зобов`язаний був скласти податкові накладні в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, кваліфікованого електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати їх в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

У відповідності до вказаних вимог податкового законодавства в підтвердження таких податкових зобов`язань Позивачем видані податкові накладні №2 від 03.05.2023 року, №3 від 04.05.2023 року, №4 від 05.05.2023 року, №17 від 09.05.2023 року, №14 від 10.05.2023 року, №15 від 15.05.2023 року.

Весь перелік вказаних документів податкового та бухгалтерського обліку Позивачем подавався до Відповідача-1 одночасно із відповідним листом-поясненнями, що визнала в судовому засіданні представник податкового органу.

Відтак, безпідставне неврахування податковим органом зазначених первинних документів бухгалтерського обліку, які підтверджують реальність господарської операції Позивача щодо постачання ТОВ "Шляхбуд-5" асфальтобетонної суміш вплинули на обґрунтованість та вмотивованість оскаржуваних рішень, що призвело до їх (рішень) протиправності.

Суд вважає безпідставними доводи представника Відповідачів, що ненадання платником додаткових пояснень та додаткових документів, а саме копії специфікацій до кожної поставки товару, первинних документів щодо придбання сировини для виробництва асфальтобетонної суміші, розрахункових документів на підтвердження реальності господарських операцій відповідно до вимог Порядку прийняття рішень про реєстрацію/ відмову в реєстрації податкових накладних/ розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого Наказом Міністерства фінансів України від 12.12.2019 року №520 (надалі - Порядок №520), є самостійною підставою для відмови в реєстрації податкової накладної.

Безспірно, відповідно до п.9 цього Порядок №520 (в редакції Наказів Міністерства фінансів № 19 від 12.01.2023, № 394 від 14.07.2023) якщо платник податку не надав додаткових пояснень та копій документів на підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі протягом 5 робочих днів, що настають за днем граничного строку їх подання, визначеного абзацом шостим цього пункту, та надсилає його платнику податку засобами електронного зв`язку в електронній формі з дотриманням вимог Кодексу та Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» за формою згідно з додатком 1 до цього Порядку.

Разом з тим, в судовому засіданні встановлено, що платником Відповідачі-1 до пояснень долучалися більше ніж 40 первинних документів на підтвердження діяльності підприємства та на підтвердження реальності спірних господарських операцій.

Так, до податкового органу подавалися документи на підтвердження наявності на праві власності у Позивача підприємства з виробництва асфальтобетонних сумішей, а саме: свідоцтво про право власності, договір купівлі-продажу з додатками, ліцензія з господарської діяльності, інвентарна картка основного засобу виробництва, атестат виробництва, сертифікати, калькуляції, видаткові накладні, банківські виписки, акти звірок, тощо (а.с.135-140 т.1).

Крім того, Позивачем до позову долучені і в судовому засіданні дослідженні первинні документи бухгалтерського та податкового органу на підтвердження наявності у платника відповідної сировини для виробництва асфальтобетонних сумішей (а.с.40-122 т.1).

Таким чином, оскаржувані рішення Відповідача-1:

- № 10334613/03449947 від 09.01.2024 про відмову Приватному акціонерному товариству "Житомирське шляхово-будівельне управління №19" в реєстрації податкової накладної № 17 від 09.05.2023;

- № 10334614/03449947 від 09.01.2024 про відмову Приватному акціонерному товариству "Житомирське шляхово-будівельне управління №19" в реєстрації податкової накладної № 3 від 04.05.2023;

- № 10334615/03449947 від 09.01.2024 про відмову Приватному акціонерному товариству "Житомирське шляхово-будівельне управління №19" в реєстрації податкової накладної № 2 від 03.05.2023;

- № 10334616/03449947 від 09.01.2024 про відмову Приватному акціонерному товариству "Житомирське шляхово-будівельне управління №19" в реєстрації податкової накладної № 4 від 05.05.2023;

- № 10334617/03449947 від 09.01.2024 про відмову Приватному акціонерному товариству "Житомирське шляхово-будівельне управління №19" в реєстрації податкової накладної № 14 від 10.05.2023;

- № 10354631/03449947 від 11.01.2024 про відмову Приватному акціонерному товариству "Житомирське шляхово-будівельне управління №19" в реєстрації податкової накладної № 23 від 28.04.2023;

- № 10354632/03449947 від 11.01.2024 про відмову Приватному акціонерному товариству "Житомирське шляхово-будівельне управління №19" в реєстрації податкової накладної № 7 від 01.05.2023;

- № 10354633/03449947 від 11.01.2024 про відмову Приватному акціонерному товариству "Житомирське шляхово-будівельне управління №19" в реєстрації податкової накладної № 10 від 04.05.2023;

- №10354634/03449947 від 11.01.2024 про відмову Приватному акціонерному товариству "Житомирське шляхово-будівельне управління №19" в реєстрації податкової накладної № 9 від 03.05.2023;

- № 10354635/03449947 від 11.01.2024 про відмову Приватному акціонерному товариству "Житомирське шляхово-будівельне управління №19" в реєстрації податкової накладної № 8 від 02.05.2023;

- № 10354636/03449947 від 11.01.2024 про відмову Приватному акціонерному товариству "Житомирське шляхово-будівельне управління №19" в реєстрації податкової накладної № 22 від 25.04.2023;

- № 10354637/03449947 від 11.01.2024 про відмову Приватному акціонерному товариству "Житомирське шляхово-будівельне управління №19" в реєстрації податкової накладної № 15 від 15.05.2023;

- № 10388341/03449947 від 17.01.2024 про відмову Приватному акціонерному товариству "Житомирське шляхово-будівельне управління №19" в реєстрації податкової накладної № 11 від 05.05.2023 прийнято без врахування первинних документів бухгалтерського обліку, а тому є протиправними та підлягають скасуванню.

Порушене право Позивача підлягає судовому захисту та поновленню шляхом скасування перелічених рішень Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у Житомирській області та зобов`язання Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні № 22 від 25.04.2023, № 23 від 28.04.2023, № 7 від 01.05.2023, № 8 від 02.05.2023, № 9 від 03.05.2023, № 2 від 03.05.2023, № 10 від 04.05.2023, № 3 від 04.05.2023, № 11 від 05.05.2023, № 4 від 05.05.2023, № 17 від 09.05.2023, № 14 від 10.05.2023 та № 15 від 15.05.2023 днем їх фактичного подання до податкового органу.

Відповідно до вимог ст.ст.139-143 КАС України судові витрати Приватного акціонерного товариства "Житомирське шляхово-будівельне управління №19" у вигляді судового збору в сумі 31 491,20 грн. підлягають відшкодуванню шляхом стягнення за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Житомирській області.

Керуючись статтями 2, 77, 90, 139-143, 242-246, 250, 255 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

вирішив:

Позов Приватного акціонерного товариства "Житомирське шляхово-будівельне управління №19" до Головного управління ДПС у Житомирській області та Державної податкової служби України задовольнити. Визнати протиправними та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у Житомирській області:

- № 10334613/03449947 від 09.01.2024 про відмову Приватному акціонерному товариству "Житомирське шляхово-будівельне управління №19" в реєстрації податкової накладної № 17 від 09.05.2023;

- № 10334614/03449947 від 09.01.2024 про відмову Приватному акціонерному товариству "Житомирське шляхово-будівельне управління №19" в реєстрації податкової накладної № 3 від 04.05.2023;

- № 10334615/03449947 від 09.01.2024 про відмову Приватному акціонерному товариству "Житомирське шляхово-будівельне управління №19" в реєстрації податкової накладної № 2 від 03.05.2023;

- № 10334616/03449947 від 09.01.2024 про відмову Приватному акціонерному товариству "Житомирське шляхово-будівельне управління №19" в реєстрації податкової накладної № 4 від 05.05.2023;

- № 10334617/03449947 від 09.01.2024 про відмову Приватному акціонерному товариству "Житомирське шляхово-будівельне управління №19" в реєстрації податкової накладної № 14 від 10.05.2023;

- № 10354631/03449947 від 11.01.2024 про відмову Приватному акціонерному товариству "Житомирське шляхово-будівельне управління №19" в реєстрації податкової накладної № 23 від 28.04.2023;

- № 10354632/03449947 від 11.01.2024 про відмову Приватному акціонерному товариству "Житомирське шляхово-будівельне управління №19" в реєстрації податкової накладної № 7 від 01.05.2023;

- № 10354633/03449947 від 11.01.2024 про відмову Приватному акціонерному товариству "Житомирське шляхово-будівельне управління №19" в реєстрації податкової накладної № 10 від 04.05.2023;

- №10354634/03449947 від 11.01.2024 про відмову Приватному акціонерному товариству "Житомирське шляхово-будівельне управління №19" в реєстрації податкової накладної № 9 від 03.05.2023;

- № 10354635/03449947 від 11.01.2024 про відмову Приватному акціонерному товариству "Житомирське шляхово-будівельне управління №19" в реєстрації податкової накладної № 8 від 02.05.2023;

- № 10354636/03449947 від 11.01.2024 про відмову Приватному акціонерному товариству "Житомирське шляхово-будівельне управління №19" в реєстрації податкової накладної № 22 від 25.04.2023;

- № 10354637/03449947 від 11.01.2024 про відмову Приватному акціонерному товариству "Житомирське шляхово-будівельне управління №19" в реєстрації податкової накладної № 15 від 15.05.2023;

- № 10388341/03449947 від 17.01.2024 про відмову Приватному акціонерному товариству "Житомирське шляхово-будівельне управління №19" в реєстрації податкової накладної № 11 від 05.05.2023;

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних:

- податкову накладну № 22 від 25.04.2023, подану Приватним акціонерним товариством «Житомирське шляхово-будівельне управління № 19»;

- податкову накладну № 23 від 28.04.2023, подану Приватним акціонерним товариством «Житомирське шляхово-будівельне управління № 19»;

- податкову накладну № 7 від 01.05.2023, подану Приватним акціонерним товариством «Житомирське шляхово-будівельне управління № 19»;

- податкову накладну № 8 від 02.05.2023, подану Приватним акціонерним товариством «Житомирське шляхово-будівельне управління № 19»;

- податкову накладну № 9 від 03.05.2023, подану Приватним акціонерним товариством «Житомирське шляхово-будівельне управління № 19»;

- податкову накладну № 2 від 03.05.2023, подану Приватним акціонерним товариством «Житомирське шляхово-будівельне управління № 19»;

- податкову накладну № 10 від 04.05.2023, подану Приватним акціонерним товариством «Житомирське шляхово-будівельне управління № 19»;

- податкову накладну № 3 від 04.05.2023, подану Приватним акціонерним товариством «Житомирське шляхово-будівельне управління № 19»;

- податкову накладну № 11 від 05.05.2023, подану Приватним акціонерним товариством «Житомирське шляхово-будівельне управління № 19»;

- податкову накладну № 4 від 05.05.2023, подану Приватним акціонерним товариством «Житомирське шляхово-будівельне управління № 19»;

- податкову накладну № 17 від 09.05.2023, подану Приватним акціонерним товариством «Житомирське шляхово-будівельне управління № 19»;

- податкову накладну № 14 від 10.05.2023, подану Приватним акціонерним товариством «Житомирське шляхово-будівельне управління № 19»;

- податкову накладну № 15 від 15.05.2023, подану Приватним акціонерним товариством «Житомирське шляхово-будівельне управління № 19».

Судові витрати Приватного акціонерного товариства "Житомирське шляхово-будівельне управління №19" у вигляді судового збору в сумі 31491,20 грн. підлягають відшкодуванню шляхом стягнення за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Житомирській області.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Учасники справи, особи, які не брали участі у справі, якщо суд вирішив питання про їхні права, свободи, інтереси та (або) обов`язки, мають право подати до Сьомого апеляційного адміністративного суду апеляційну скаргу на рішення суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Головуючий суддя М.Ф. Нагірняк

Повне судове рішення складене 18 червня 2024 року

СудЖитомирський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення12.06.2024
Оприлюднено21.06.2024
Номер документу119843946
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них зупинення реєстрації податкових накладних

Судовий реєстр по справі —240/8323/24

Ухвала від 13.12.2024

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Кузьмишин В.М.

Ухвала від 08.10.2024

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Кузьмишин В.М.

Ухвала від 18.09.2024

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Кузьмишин В.М.

Ухвала від 16.08.2024

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Кузьмишин В.М.

Ухвала від 15.07.2024

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Кузьмишин В.М.

Рішення від 12.06.2024

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Нагірняк Микола Федорович

Ухвала від 14.05.2024

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Нагірняк Микола Федорович

Ухвала від 03.05.2024

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Нагірняк Микола Федорович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні