Постанова
від 18.06.2024 по справі 280/2805/23
ТРЕТІЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ТРЕТІЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

і м е н е м У к р а ї н и

18 червня 2024 року м. Дніпросправа № 280/2805/23 Суддя І інстанції - Прасов О.О.

Третій апеляційний адміністративний суд

у складі колегії суддів: головуючого - судді Чепурнова Д.В. (доповідач),

суддів: Коршуна А.О., Сафронової С.В.,

розглянувши в порядку письмового провадження в місті Дніпрі апеляційну скаргу Головного управління ДПС у Запорізькій області

на рішення Запорізького окружного адміністративного суду від 21 березня 2024 року у справі за адміністративним позовом ОСОБА_1 до Головного управління ДПС у Запорізькій області про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень, -

ВСТАНОВИВ:

ОСОБА_1 звернулась з вищевказаним позовом до суду в якому просила: визнати протиправними та скасувати податкові повідомлення-рішення від 26.04.2019: 1) №0008621305; 2) №0008601305; 3) №0008611305.

В обґрунтування позовних вимог послалося на відсутність підстав для проведення перевірки, та відсутністю виявлений на думку контролюючого органу порушень норм податкового законодавства. Так позивачем не було отримано ані запиту про надання інформації, ані акту проведення перевірки, ані наказу про проведення перевірки, оскільки останні надсилалися контролюючим органом не за адресою реєстрації позивача. Крім того вказує, що в акті перевірки не наведено жодних відомостей, на підставі яких саме документів податковий орган дійшов висновку про отримання незадекларованого доходу за 2016 рік у розмірі 5021155,77 грн., оскільки нею не відкривалася картка 4149497863812709 і будь які грошові кошти з цієї картки нею не отримувались.

Рішенням Запорізького окружного адміністративного суду від 21 березня 2024 року позовні вимоги було задоволено.

Не погодившись з прийнятим рішенням, Головне управління ДПС у Запорізькій області подало апеляційну скаргу в якій, посилаючись на порушення судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права просило скасувати рішення суду першої інстанції та прийняти нове рішення яким відмовити у задоволенні позовних вимог в повному обсязі. Вказує, що запит про надання інформації та її документального підтвердження, наказ про проведення перевірки та повідомлення про проведення перевірки надсилалися за адресою позивачки , що наявна в Державному реєстрі фізичних осіб-платників податків ДФС України, при цьому вказує на зміну адреси позивачкою лише 10.01.2020 року, тобто після проведення перевірки. Зазначає, що контролюючим органом для проведення перевірки було використано відомості, які було отримано прокуратурою Запорізької області у межах кримінального провадження № 32016080000000121 від 18 листопада 2016 року в частині отримання ОСОБА_1 грошових коштів у сумі 5021155,77 в 2016 року на картковий рахунок № НОМЕР_1 , який належить саме їй , що підтверджується випискою наданою ПАТ «КБ «ПРИВАТ БАНК».

У письмовому відзиві на апеляційну скаргу ОСОБА_1 просить відмовити у її задоволенні та залишити без змін рішення суду першої інстанції.

Перевіривши матеріали справи, законність і обґрунтованість рішення суду в межах доводів апеляційної скарги і заявлених позовних вимог, колегія суддів приходить до висновку, що апеляційна скарга підлягає задоволенню виходячи з наступного.

Судом встановлено та матеріалами справи підтверджено, що відповідно до наказу Головного управління ДФС у Запорізькій області від 21.01.2019 за №223 «Про проведення документальної позапланової невиїзної перевірки платника податків - фізичної особи, який не є суб`єктом господарювання ОСОБА_1 ». На пiдставi пп.20.1.4. п.20.1 ст.20, п.75,1 ст.75, пп.78.1.2 п.78.1 ст.78, ст.79 Податкового кодексу України вiд 02.12.2010p. №2755-VI (зi змінами та доповненнями), п.2, ч. 1 cт.13 Закону України «Про збір та облiк єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування» вiд 8 липня 2010 року №2464-VI (зi змiнами та доповненнями) та враховуючи доповідну записку начальника управління податків і зборів з фiзичних осiб - начальник відділу планування контрольно-перевірочної роботи Аркатова В.В. вiд 16.01.2019р. №112/08-01-13-05 було проведено документальну позапланову невиїзну перевірку платника податків - фізичної особи, який не є суб`єктом господарювання ОСОБА_1 , р.н.о.к.п.п. НОМЕР_2 , податкова адреса: АДРЕСА_1 з 18 лютого 2019 року тривалістю 5 робочих дні. Перевірку проведено за період діяльності з 01.01.2016р. по 18.02.2019р. з метою своєчасності, достовірності, повноти нарахування та сплати податків і зборів, правильності нарахування, обчислення та сплати єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. (т.1, а.с.29, 64).

За результатами перевірки складено Акт №91/08-01-13-05/2545311985 від 01.03.2019 (надалі - Акт перевірки №91/08-01-13-05/2545311985 від 01.03.2019) (т.1, а.с.17-23, 65-67).

Вказаним актом перевірки встановлено порушення позивачем :

- пп.162.1.1 п.162.1 ст.162, пп.163.1.1 п.163.1 ст.163, п.167.1 ст.167 Податкового кодексу України від 02.12.2010р. №2755-VІ (чинним на момент скоєння порушення) в результаті донараховано податок на доходи фізичних осіб за 2016 рік у сумі 903808,04 грн.;

- пп.162.1.1 п.162.1 ст.162, пп.163.1.1 п.163.1 ст.163, п.167.1 ст.167, підпункт 1.3 пункту 16-1 підрозділу 10 Податкового кодексу України від 02.12.2010р. №2755-VІ (зі змінами та доповненнями), в результаті донараховано військового збору за 2016 рік у сумі 75317,35 грн.;

- пп.49.18.4 п.49.18 ст.49, пп.179.1, пп.179.7 ст.179 ПКУ не надано податкову декларацію про майновий стан і доходи за 2016р..

На підставі акту перевірки стосовно ОСОБА_1 були прийняті наступні податкові повідомлення-рішення:

1) №0008621305 від 26.04.2019, яким за платежем «Військовий збір, що сплачується фізичними особами за результатами річного декларування» збільшено грошове зобов`язання на суму 94146 грн. 69 коп., з яких: 75317 грн. 35 коп. - за податковим зобов`язанням; 18829 грн. 34 коп. - за штрафними (фінансовими) санкціями (т.1, а.с.14, 33, 68-зворот-69);

2) №0008601305 від 26.04.2019, яким за платежем «Податок на доходи фізичних осіб, що сплачується фізичними особами за результатами річного декларування» збільшено грошове зобов`язання на суму 1129760 грн. 05 коп., з яких: 903808 грн. 04 коп. - за податковим зобов`язанням; 225952 грн. 01 коп. - за штрафними (фінансовими) санкціями (т.1, а.с.15, 32, 69-зворот-70);

3) №0008611305 від 26.04.2019, яким за платежем «Податок на доходи фізичних осіб» застосовано штрафні (фінансові) санкції у сумі 170 грн. 00 коп. (т.1, а.с.16, 31, 70-зворот-71).

Матеріали справи також містять: Лист Прокуратури Запорізької області від 08.08.2018 за №04/5-2164-16 на адресу ГУ ДФС у Запорізькій області; банківську виписку по картковому рахунку НОМЕР_1 ; Лист ГУ ДПС у Запорізькій області від 10.02.2021 за №827/08-01-12-01-07; Відомості з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків ДФС України про суми виплачених доходів ОСОБА_1 у період з 01.01.2014 по 31.03.2018; Лист Департаменту реєстраційних послуг Запорізької міської ради від 25.09.2020 за №01-07/01/2502 на адресу Запорізького окружного адміністративного суду; рішення Запорізького окружного адміністративного суду від 17.02.2021 за №280/6228/20; інші документи, наявні у матеріалах даної адміністративної справи.

Задовольняючи позовні вимоги суд першої інстанції виходив з того, що документи щодо організації, проведення та реалізації результатів проведення документальної позапланової невиїзної перевірки платника податків - фізичної особи, який не є суб`єктом господарювання ОСОБА_1 (р.н.о.к.п.п. НОМЕР_2 ) з питань своєчасності, достовірності, повноти нарахування та сплати податків і зборів, правильності нарахування, обчислення та сплати єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування за період з 01.01.2016 по 18.02.2019, контролюючим органом надсилались не за зареєстрованим місцем проживання позивача, що вплинуло на неможливість реалізації ним своїх прав під час організації, проведення та реалізації результатів проведення контролюючим органом цієї перевірки. Доказів притягнення ОСОБА_1 до кримінальної відповідальності за інформацією зазначеною у Листі Прокуратури Запорізької області від 08.08.2018 за №04/5-2164-16 на адресу ГУ ДФС у Запорізькій області не надано. З банківської виписки по картковому рахунку НОМЕР_1 не вбачається, що даний картковий рахунок безспірно належить позивачу та що особа « ОСОБА_1 », яка згадується у банківській виписці по картковому рахунку НОМЕР_1 , та позивач є однією особою

Колегія суддів погоджується з такими висновками суду першої інстанції виходячи з наступного.

За пп.20.1.4 п.20.1 ст.20 Податкового кодексу України (у редакції на час виникнення спірних правовідносин) контролюючі органи мають право: проводити відповідно до законодавства перевірки і звірки платників податків (крім Національного банку України), у тому числі після проведення процедур митного контролю та/або митного оформлення.

Як зазначено у п.75.1 ст.75 Податкового кодексу України (у редакції на час виникнення спірних правовідносин), контролюючі органи мають право проводити камеральні, документальні (планові або позапланові; виїзні або невиїзні) та фактичні перевірки. Камеральні та документальні перевірки проводяться контролюючими органами в межах їх повноважень виключно у випадках та у порядку, встановлених цим Кодексом, а фактичні перевірки - цим Кодексом та іншими законами України, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи.

Згідно з пп.78.1.2 п.78.1 ст.78 Податкового кодексу України (у редакції на час виникнення спірних правовідносин) документальна позапланова перевірка здійснюється за наявності хоча б однієї з таких підстав: платником податків не подано в установлений законом строк податкову декларацію, розрахунки, звіт про контрольовані операції або документацію з трансфертного ціноутворення, якщо їх подання передбачено законом.

Зі змісту наведених вище норм вбачається, що отримана контролюючим органом податкова інформація, що свідчить про порушення платником податків валютного, податкового та іншого не врегульованого цим Кодексом законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, та виявлена контролюючим органом недостовірність даних, що містяться у поданих платником податків податкових деклараціях, може бути підставою для призначення позапланової перевірки платника податків лише у випадку, коли сумніви, які виникли у податкового органу, не усунуті наданими поясненнями з документальним підтвердженням.

Отже, передувати прийняттю контролюючим органом наказу про проведення перевірки має бути, зокрема, відповідний письмовий запит контролюючого органу про надання пояснень та їх документального підтвердження і невиконання такого запиту платником податків.

Правовідносини з приводу підстав та організації направлення такого запиту і надання на нього відповіді врегульовані пунктом 73.3 статті 73 Податкового кодексу України.

Так, відповідно до пункту 73.3 статті 73 Податкового кодексу України контролюючі органи мають право звернутися до платників податків та інших суб`єктів інформаційних відносин із письмовим запитом про подання інформації (вичерпний перелік та підстави надання якої встановлено законом), необхідної для виконання покладених на контролюючі органи функцій, завдань, та її документального підтвердження.

Письмовий запит про подання інформації надсилається платнику податків або іншим суб`єктам інформаційних відносин за наявності, зокрема, таких підстав: за результатами аналізу податкової інформації, отриманої в установленому законом порядку, виявлено факти, які свідчать про порушення платником податків податкового, валютного законодавства, законодавства у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванню тероризму та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи; виявлено недостовірність даних, що містяться у податкових деклараціях, поданих платником податків.

Платники податків та інші суб`єкти інформаційних відносин зобов`язані подавати інформацію, визначену в запиті контролюючого органу, та її документальне підтвердження (крім проведення зустрічної звірки) протягом 15 робочих днів з дня, наступного за днем отримання запиту (якщо інше не передбачено цим Кодексом).

У ст.79 Податкового кодексу України (у редакції на час виникнення спірних правовідносин), зокрема зазначено, що документальна невиїзна перевірка здійснюється у разі прийняття керівником (його заступником або уповноваженою особою) контролюючого органу рішення про її проведення та за наявності підстав для проведення документальної перевірки, визначених статтями 77 та 78 цього Кодексу. Документальна невиїзна перевірка здійснюється на підставі зазначених у підпункті 75.1.2 пункту 75.1 статті 75 цього Кодексу документів та даних, наданих платником податків у визначених цим Кодексом випадках, або отриманих в інший спосіб, передбачений законом. 79.2.Документальна позапланова невиїзна перевірка проводиться посадовими особами контролюючого органу виключно на підставі рішення керівника (його заступника або уповноваженої особи) контролюючого органу, оформленого наказом, та за умови вручення платнику податків (його представнику) у порядку, визначеному статтею 42 цього Кодексу, копії наказу про проведення документальної позапланової невиїзної перевірки та письмового повідомлення про дату початку та місце проведення такої перевірки. Виконання умов цієї статті надає посадовим особам контролюючого органу право розпочати проведення документальної невиїзної перевірки (п.79.1). Присутність платників податків під час проведення документальних невиїзних перевірок не обов`язкова (79.3). .За наявності письмового звернення платника податків замість документальної невиїзної перевірки може проводитися документальна виїзна перевірка (п.79.5).

Відповідно до п.2 ч.1 ст.13 Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування» податкові органи мають право: проводити перевірки на підприємствах, в установах і організаціях, у осіб, які провадять незалежну професійну діяльність, фізичних осіб - підприємців бухгалтерських книг, звітів, кошторисів та інших документів про нарахування, обчислення та сплату єдиного внеску, достовірності відомостей, поданих до Державного реєстру, отримувати необхідні пояснення, довідки і відомості (зокрема письмові) з питань, що виникають під час такої перевірки. Документальні та камеральні перевірки проводяться у порядку, встановленому Податковим кодексом України.

Відповідно до ч.1 ст.1 Закону України «Про Державний реєстр фізичних осіб - платників податків та інших обов`язкових платежів» (був чинним з 01.01.1996 по 01.01.2011) Державний реєстр фізичних осіб - платників податків та інших обов`язкових платежів (далі - Державний реєстр) - це автоматизований банк даних, створений для забезпечення єдиного державного обліку фізичних осіб, які зобов`язані сплачувати податки, збори, інші обов`язкові платежі до бюджетів та внески до державних цільових фондів у порядку і на умовах, що визначаються законодавчими актами України.

Як зазначено у ч.1 ст.3 Закону України «Про Державний реєстр фізичних осіб - платників податків та інших обов`язкових платежів» (був чинним з 01.01.1996 по 01.01.2011), Державний реєстр створюється Головною державною податковою інспекцією України і складається з інформаційного фонду, що міститься у базах даних Головної державної податкової інспекції України, державних податкових інспекцій по Автономній Республіці Крим, областях, районах, містах і районах у містах.

У ст.5 Закону України «Про Державний реєстр фізичних осіб - платників податків та інших обов`язкових платежів» (був чинним з 01.01.1996 по 01.01.2011) зазначено, що до Державного реєстру вноситься інформація про осіб, які: постійно проживають в Україні, мають об`єкти оподаткування, передбачені чинним законодавством, і зобов`язані сплачувати податки та інші обов`язкові платежі; не мають постійного місця проживання в Україні, але відповідно до чинного законодавства зобов`язані сплачувати податки в Україні. До Державного реєстру не вноситься інформація про осіб, які через свої релігійні або інші переконання відмовляються від прийняття ідентифікаційного номера та офіційно повідомляють про це відповідні державні органи. Реєстрація фізичних осіб - платників податків та інших обов`язкових платежів проводиться державними податковими інспекціями по районах, районах у містах і містах без районного поділу за місцем постійного проживання платників, а для осіб, які не мають постійного місця проживання в Україні, - за місцем отримання доходів або за місцезнаходженням іншого об`єкта оподаткування. Під час реєстрації до облікової картки фізичної особи - платника податків та інших обов`язкових платежів вносяться такі дані: прізвище, ім`я та по батькові; дата народження; місце народження (країна, область, район, населений пункт); місце проживання; місце основної роботи; види сплачуваних податків та інших обов`язкових платежів. Підприємства, установи, організації всіх форм власності, включаючи установи Національного банку України, комерційні банки, інші фінансово-кредитні установи, фізичні особи - суб`єкти підприємницької діяльності, виконавчі комітети місцевих Рад народних депутатів, інші органи, уповноважені проводити державну реєстрацію (ліцензування) фізичних осіб - суб`єктів підприємницької та іншої діяльності, зобов`язані в місячний термін подавати до державних податкових інспекцій за місцем постійного проживання платників податків та інших обов`язкових платежів, а для осіб, які не мають постійного місця проживання в Україні, - за місцем отримання доходів або за місцезнаходженням іншого об`єкта оподаткування, відомості, передбачені частиною третьою цієї статті, для присвоєння ідентифікаційного номера фізичній особі, за винятком осіб, які через свої релігійні або інші переконання відмовилися від прийняття ідентифікаційного номера та офіційно повідомили про це відповідні державні органи. На підставі відомостей, поданих підприємствами, установами, організаціями всіх форм власності, включаючи Національний банк України та його установи, комерційні банки, інші фінансово-кредитні установи, та фізичними особами - суб`єктами підприємницької діяльності, виконавчими комітетами місцевих Рад народних депутатів, іншими органами, Головна державна податкова інспекція України надає фізичній особі - платнику податків та інших обов`язкових платежів ідентифікаційний номер і надсилає до державної податкової інспекції за місцем проживання фізичної особи або за місцем отримання доходів чи за місцезнаходженням об`єкта оподаткування картку з ідентифікаційним номером. Зразок картки фізичної особи - платника податків та інших обов`язкових платежів, порядок її видачі встановлюються Головною державною податковою інспекцією України. Зміни та уточнення щодо даних, занесених до Державного реєстру під час реєстрації, вносяться державними податковими інспекціями за місцем постійного проживання платників податків та інших обов`язкових платежів, а для осіб, які не мають постійного місця проживання в Україні, - за місцем отримання доходів або за місцезнаходженням іншого об`єкта оподаткування.

Згідно з ч.1 ст.9 Закону України «Про Державний реєстр фізичних осіб - платників податків та інших обов`язкових платежів» (був чинним з 01.01.1996 по 01.01.2011) державні податкові інспекції зобов`язані своєчасно формувати та тримати в належному стані Державний реєстр.

Відповідно до п.70.17 ст.70 Податкового кодексу України Державний реєстр фізичних осіб - платників податків формується на основі Державного реєстру фізичних осіб - платників податків та інших обов`язкових платежів. Обліковим карткам фізичних осіб, які на момент набрання чинності цим Кодексом зареєстровані у Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків та інших обов`язкових платежів, присвоюються номери, що відповідають ідентифікаційним номерам платників податків - фізичних осіб. Документи про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків та інших обов`язкових платежів, видані контролюючими органами у порядку, визначеному законодавством, що діяло до набрання чинності цим Кодексом, вважаються дійсними для всіх випадків, передбачених для використання реєстраційних номерів облікових карток фізичних осіб, не підлягають обов`язковій заміні та є такими, що засвідчують реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків.

За п.45.1 ст.45 Податкового кодексу України (у редакції на час виникнення спірних правовідносин) платник податків - фізична особа зобов`язаний визначити свою податкову адресу. Податковою адресою платника податків - фізичної особи визнається місце її проживання, за яким вона береться на облік як платник податків у контролюючому органі. Платник податків - фізична особа може мати одночасно не більше однієї податкової адреси.

Відповідно до п. 79.2 ст. 79 ПК України документальна позапланова невиїзна перевірка проводиться посадовими особами контролюючого органу на підставі рішення керівника контролюючого органу оформленого наказом, та за умови надіслання платнику податків рекомендованим листом із повідомленням про вручення або вручення йому особисто чи його уповноваженому представнику копії наказу про проведення документальної планової невиїзної перевірки та письмового повідомлення про дату початку та місце проведення такої перевірки.

Присутність платників податків під час проведення документальних невиїзних перевірок не обов`язкова, проте брати участь у проведенні такої перевірки є правом платника податків, а відтак, з наказом про перевірку та письмовим повідомленням про дату початку та місце проведення такої перевірки платник має бути ознайомлений у встановлений законом спосіб до початку її проведення шляхом вручення під розписку або надіслання рекомендованим листом з повідомленням про вручення копії наказу про проведення документальної планової перевірки та письмового повідомлення із зазначенням дати початку проведення такої перевірки.

Невиконання вимог щодо повідомлення платника податків про перевірку до початку її проведення призводить до визнання перевірки незаконною та відсутності правових наслідків такої.

Крім того, оскільки невиїзна перевірка проводиться не за місцезнаходженням платника податків, завчасне (до початку перевірки) повідомлення його про час та місце проведення перевірки є гарантією його права на об`єктивну, повну та всебічну перевірку дотримання ним податкової дисципліни, включаючи можливість надання платником податків наявних у нього документів для підтвердження показників податкового обліку.

З матеріалів справи вбачається, що документи щодо організації, проведення та реалізації результатів проведення документальної позапланової невиїзної перевірки платника податків - фізичної особи, який не є суб`єктом господарювання ОСОБА_1 (р.н.о.к.п.п. НОМЕР_2 ) з питань своєчасності, достовірності, повноти нарахування та сплати податків і зборів, правильності нарахування, обчислення та сплати єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування за період з 01.01.2016 по 18.02.2019, контролюючим органом надсилались за адресою: АДРЕСА_1 .

В той же час з матеріалів справи вбачається, що зареєстрованим місцем проживання ОСОБА_1 з 09.09.1999 по 18.11.1999 було - АДРЕСА_1, а з 25.11.1999 АДРЕСА_1 .

У Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків ОСОБА_1 зареєстрована з 28.04.1998.

Зазначені обставини свідчать, що фактично запит, повідомлення про проведення перевірки та наказ були направлені за адресою де позивач не була зареєстрована, а тому об`єктивно не могли бути вручені позивачу.

Разом з тим, за правилами пункту 42.2 статті 42 Податкового кодексу України документи вважаються належним чином врученими, якщо вони надіслані за адресою (місцезнаходженням, податковою адресою) платника податків рекомендованим листом з повідомленням про вручення або особисто вручені платнику податків або його законному чи уповноваженому представникові.

У разі якщо пошта не може вручити платнику податків документ через відсутність за місцезнаходженням посадових осіб платника податків, їх відмову прийняти документ, незнаходження фактичного місця розташування (місцезнаходження) платника податків або з інших причин, документ вважається врученим платнику податків у день, зазначений поштовою службою в повідомленні про вручення із зазначенням причини невручення.

Зазначені обставини свідчать про те, що запит ГУ ДПС у Запорізькій області від 11.09.2018 року №7529/1408-01-13-05-05, наказ від 21.01.2019 за №223 не були належним чином направлені та вручені позивачці, а тому остання не мала об`єктивної можливості надати відповідь на запит контролюючого органу який фактично нею не був отриманий.

Зважаючи на викладене, контролюючим органом не дотримано виконання вимог пункт 79.2 статті 79 ПК України, яким чітко встановлено, порядок направлення наказу про проведення документальної позапланової невиїзної перевірки та письмове повідомлення про дату початку та місце проведення такої перевірки, що зумовлює відсутність у податкового органу права розпочинати проведення документальної позапланової невиїзної перевірки щодо ОСОБА_1 ..

З наказом про невиїзну перевірку, відомостями про дату її початку та місце проведення платник має бути ознайомлений у встановлений законом спосіб до її початку. Невиконання вище вказаних вимог призводить до визнання перевірки незаконною та відсутності правових наслідків такої перевірки, в тому числі і прийняття податкових повідомлень-рішень за її результатами.

Крім того колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції, що доказів притягнення ОСОБА_1 до кримінальної відповідальності за інформацією зазначеною у Листі Прокуратури Запорізької області від 08.08.2018 за №04/5-2164-16 на адресу ГУ ДФС у Запорізькій області не надано, що спростовує висновки акту перевірки про те, що саме ОСОБА_1 отримала та використала кошти у розмірі 5021155,77 грн., які надійшли на картковий рахунок № НОМЕР_1 у 2016 році.

За таких обставин відповідачем не доведено правомірності прийнятих ним податкових повідомлень-рішень, а тому колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції про доведеність позовних вимог та їх задоволення.

Колегія суддів апеляційного суду вважає, що в межах апеляційної скарги порушень судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права при вирішенні цієї справи не допущено. Правова оцінка обставин у справі дана вірно, а тому апеляційну скаргу слід відхилити, а оскаржуване судове рішення залишити без змін.

Керуючись п.1 ч.1 ст. 315, ст.ст. 316, 321, 322 КАС України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Апеляційну скаргу Головного управління ДПС у Запорізькій області - залишити без задоволення.

Рішення Запорізького окружного адміністративного суду від 21 березня 2024 року - залишити без змін.

Постанова набирає законної сили з дати її прийняття та може бути оскаржена в касаційному порядку до Верховного Суду протягом тридцяти днів з дня складання в повному обсязі.

В повному обсязі постанова складена 18 червня 2024 року.

Головуючий - суддя Д.В. Чепурнов

суддя А.О. Коршун

суддя С.В. Сафронова

СудТретій апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення18.06.2024
Оприлюднено21.06.2024
Номер документу119847706
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них податку на доходи фізичних осіб

Судовий реєстр по справі —280/2805/23

Ухвала від 03.12.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Шишов О.О.

Ухвала від 19.11.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Шишов О.О.

Ухвала від 29.10.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Шишов О.О.

Ухвала від 20.09.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Шишов О.О.

Ухвала від 05.08.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Шишов О.О.

Постанова від 18.06.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Чепурнов Д.В.

Ухвала від 20.05.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Чепурнов Д.В.

Ухвала від 20.05.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Чепурнов Д.В.

Ухвала від 23.04.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Чепурнов Д.В.

Рішення від 21.03.2024

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Прасов Олександр Олександрович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні