Ухвала
від 19.06.2024 по справі 344/11450/24
ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ МІСЬКИЙ СУД ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 344/11450/24

Провадження № 1-кс/344/4844/24

У Х В А Л А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

19 червня 2024 року м. Івано-Франківськ

Слідчий суддя Івано-Франківського міського суду Івано-Франківської області ОСОБА_1 ,

за участі:

секретаря ОСОБА_2 ,

прокурора ОСОБА_3 ,

слідчого ОСОБА_4 ,

підозрюваної ОСОБА_5 ,

захисника ОСОБА_6

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду клопотання старшого слідчого СВ Івано-Франківського РУП ГУНП в Івано-Франківській області ОСОБА_4 , про застосування запобіжного заходу у вигляді застави щодо підозрюваного ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , жителя АДРЕСА_1 , громадянина України, у кримінальному провадженні внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань № 42023092010000034 від 25.08.2023 за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 4 ст. 191, ч. 1 ст. 366 КК України,-

В С Т А Н О В И В:

Старший слідчий СВ Івано-Франківського РУП ГУНП в Івано-Франківській області ОСОБА_4 , за погодженням із прокурором Окружної прокуратури міста Івано-Франківська ОСОБА_3 , звернувся з вказаним клопотанням про застосування запобіжного заходу у вигляді застави, в обґрунтування якого посилався на те, що слідчим відділом Івано-Франківського РУП ГУНП в Івано-Франківській області проводиться досудове розслідування в межах кримінального провадження № 42023092010000034від 25.08.2023 за ознаками кримінальних правопорушень, передбаченихч. 4 ст. 191, ч. 1 ст. 366 КК України.

Досудовим розслідуванням встановлено, що на підставі установчого рішення засновника ОСОБА_7 № 1 від 10.11.2011 та у відповідності до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», 11.11.2011 створено товариство з обмеженою відповідальністю «Комерційна група «Інтер-Профіт» (код ЄДРПОУ 36762881) та цим же рішенням затверджено статут товариства.

Відповідно до протоколу № 3 від 22.04.2016 загальних зборів учасників (засновників) ТОВ «Комерційна група «Інтер-Профіт», 25.04.2016 ОСОБА_5 призначено на посаду директора та в.о. головного бухгалтера товариства, а також надано останньому право першого підпису.

Згідно протоколу № 1 від 30.05.2016 загальних зборів учасників (засновників) ТОВ «Комерційна група «Інтер-Профіт», затверджено статут товариства у новій редакції.

У відповідності до статуту ТОВ «Комерційна група «Інтер-Профіт», а саме п. 2.2 розділу 2, предметом діяльності товариства є: будівництво будівель, ремонтно-будівельні роботи, інші роботи із завершення будівництва; електромонтажні, малярні, столярні, сантехнічні, інші спеціалізовані будівельні роботи; монтаж системи опалення, вентиляції та кондиціонування повітря; водопровідні, каналізаційні та протипожежні роботи.

Виконавчим органом товариства є директор. Директор може приймати на роботу на контрактній основі. За дорученням учасників договір про прийняття на роботу директора заключає голова товариства. Директор вирішує усі питання господарської діяльності товариства, за винятком тих, що віднесені до виключної компетенції загальних зборів. Директор підзвітний зборам учасників і організовує виконання їх рішень. Директор має право без доручення здійснювати повноваження від імені товариства (п.п. 6.6 6.10 розділу 6 статуту).

Однак, ОСОБА_5 , обіймаючи посаду, пов`язану з виконанням організаційно-розпорядчих та адміністративно-господарських функцій, тобто будучи згідно з ч. 3 ст. 18 КК України службовою особою та у відповідності до вимог ст. 3 Закону України «Про запобігання корупції» - суб`єктом відповідальності за корупційні правопорушення, використав свої службові повноваження у протиправних цілях при наступних обставинах.

Так, 22.06.2018 Управлінням капітального будівництва міськвиконкому (код ЄДРПОУ 05397574) подано оголошення про проведення відкритих торгів, яке було розміщено в електронній системі «ПРОЗОРРО», ідентифікатор закупівлі UA-2018-06-22-000987-a, «Роботи з реконструкції Народного дому в селі Угорники Івано-Франківської міської ради» (ДК 021:2015 - 45454000-4 Реконструкція).

Дізнавшись про проведення вищезазначених відкритих торгів, у ОСОБА_5 виник протиправний умисел на заволодіння бюджетними коштами.

З метою реалізації свого протиправного умислу, 06.07.2018 ОСОБА_5 , як директор ТОВ «КГ «Інтер-Профіт», подав тендерну пропозицію щодо участі в торгах на виконання будівельних робіт на об`єкті «Роботи з реконструкції Народного дому в селі Угорники Івано-Франківської міської ради» (ДК 021:2015 - 45454000-4 Реконструкція), вказавши вартість тендерної пропозиції в сумі 7 785 066 гривень.

За результатами розгляду та оцінки тендерних пропозицій, 17.07.2018 ТОВ «КГ «Інтер-Профіт» визнано переможцем у проведенні відкритих торгів і як наслідок, 02.08.2018 між Управлінням капітального будівництва міськвиконкому в особі начальника ОСОБА_8 (Замовник) та ТОВ «КГ «Інтер-Профіт» в особі директора ОСОБА_5 укладено договір № 27-18 про закупівлю робіт по об`єкту «Реконструкція Народного дому в селі Угорники»,з метою виконання робіт по будівництву вказаного об`єкта.

Згідно п. 2.1. договору вартість робіт (договірна ціна) даного договору визначена за результатами процедури відкритих торгів та становить 7 785 066 грн, в тому числі на 2018 рік 2895 856, 80 гривень.

У відповідності до п. 3 договору, замовник здійснює щомісячні проміжні платежі за виконані роботи на підставі документів про обсяги виконаних робіт та їх вартість (форми КБ-2В та КБ-3в).

12 грудня 2018 року між Управлінням капітального будівництва міськвиконкому в особі начальника ОСОБА_8 (Замовник) та ТОВ «КГ «Інтер-Профіт» в особі директора ОСОБА_5 укладено додаткову угоду № 1 до договору про закупівлю робіт № 27-18 від 02.08.2018 згідно якої сторони збільшили вартість робіт на 2018 рік до 3 551 745, 60 гривень.

27 грудня 2018 року між Управлінням капітального будівництва міськвиконкому в особі начальника ОСОБА_8 (Замовник) та ТОВ «КГ «Інтер-Профіт» в особі директора ОСОБА_5 укладено додаткову угоду №2 до договору про закупівлю робіт №27-18 від 02.08.2018 згідно якої сторони збільшили вартість робіт на 2018 рік до 3 751 694, 40 гривень.

24 січня 2019 року між Управлінням капітального будівництва міськвиконкому в особі начальника ОСОБА_8 (Замовник) та ТОВ «КГ «Інтер-Профіт» в особі директора ОСОБА_5 укладено додаткову угоду № 3 до договору про закупівлю робіт № 27-18 від 02.08.2018, згідно якої сторони визначили термін виконання Генеральним підрядником робіт та термін дії угоди до 31.12.2019 року. Сторони також визначили вартість робіт на 2019 рік в розмірі 5 531 540, 40 гривень.

28 грудня 2019 року між Управлінням капітального будівництва міськвиконкому в особі начальника ОСОБА_8 (Замовник) та ТОВ«КГ «Інтер-Профіт» в особі директора ОСОБА_5 укладено додаткову угоду № 1 до договору про закупівлю робіт № 27-18 від 02.08.2018, згідно якої сторони визначили термін виконання робіт підрядником до грудня 2020 року.

15 червня 2020 року між Управлінням капітального будівництва міськвиконкому в особі начальника ОСОБА_8 (Замовник) та ТОВ«КГ «Інтер-Профіт» в особі директора ОСОБА_5 укладено додаткову угоду № 1 до договору про закупівлю робіт № 27-18 від 02.08.2018, згідно якої сторони визначили вартість робіт на 2020 рік в сумі 1 303 866 гривень.

23 червня 2020 року між Управлінням капітального будівництва міськвиконкому в особі начальника ОСОБА_8 (Замовник) та ТОВ «КГ «Інтер-Профіт» в особі директора ОСОБА_5 укладено договір № 43-20 про закупівлю робіт по об`єкту «Реконструкція Народного дому в селі Угорники Івано-Франківської міської ради. Коригування».

Згідно п. 2.1 цього договору, вартість робіт (договірна ціна) по договору становить 3 891 724 гривень. Строк виконання робіт по грудень 2020 року(п. 4.2 Договору).

У відповідності до п. 3 договору, замовник здійснює щомісячні проміжні платежі за виконані роботи на підставі документів про обсяги виконаних робіт та їх вартість (форми КБ-2В та КБ-3в).

22 квітня 2021 року між Управлінням капітального будівництва міськвиконкому в особі начальника ОСОБА_8 (Замовник) та ТОВ «КГ «Інтер-Профіт» в особі директора ОСОБА_5 укладено додаткову угоду № 1 до договору про закупівлю робіт № 43-20 від 23.06.2020, згідно якої сторони продовжили термін виконання робіт до 21.12.2021 та визначили вартість робіт на 2021 рік - 120 665 гривень.

22 квітня 2021 року між Управлінням капітального будівництва міськвиконкому в особі начальника ОСОБА_8 (Замовник) та ТОВ «КГ «Інтер-Профіт» в особі директора ОСОБА_5 укладено додаткову угоду № 2 до договору про закупівлю робіт № 43-20 від 23.06.2020, згідно якої сторони домовились, що подальші розрахунки по договору здійснювати на рахунок субпідрядної організації ФОП ОСОБА_9 .

На підставі наказів начальника Управління капітального будівництва міськвиконкому ОСОБА_8 № 7 від 26.01.2018 та № 10 від 13.01.2020, інженера І-ої категорії сектору технічного нагляду виробничо-технічного відділу ОСОБА_10 призначено здійснювати контроль за ходом, вартістю та обсягами виконаних робіт, з правом підпису актів приймання виконаних робіт, актів контрольних обмірів на об`єкті: «Реконструкція Народного дому в селі Угорники Івано-Франківської міської ради».

На виконання умов договору про закупівлю робіт по об`єкту «Реконструкція Народного дому в селі Угорники Івано-Франківської міської ради» № 27-18 від 02.08.2018, директором ТОВ «КГ «Інтер-Профіт» ОСОБА_5 видано акти приймання виконаних будівельних робіт № 27-18 від 02.08.2018: № 9-02-1-1 за жовтень 2018 року на суму 616 428 грн., № 09-02-1-1 за жовтень 2018 року на суму 375 020,40 грн, № 9-02-1-1 за листопад 2018 року на суму 580 094, 40 грн, № 9-02-1-1 за грудень 2018 року на суму 482 034 грн, № 9-02-1-1 за грудень 2018 року на суму 199 948, 80 грн, № 9-02-1-1 за січень 2019 року на суму 396 915, 60 грн, № 09-02-1-1 за січень 2019 року на суму 409 737, 60 грн, № 9-02-1-1 за лютий 2019 року на суму 390 523, 20 грн, № 9-02-1-1 за травень 2019 року на суму 331 981, 20 грн, № 9-02-1-1 за травень 2019 року на суму 482 510, 40 грн, та № 09-02-1-3 за травень 2019 року на суму 54 997, 20 грн, № 09-02-1-1 за червень 2019 року на суму 436 932 грн, № 09-02-1-1 за серпень 2019 року на суму 364 513, 20 грн., № 9-02-1-2 за серпень 2019 року на суму 76 465, 20 грн., № 9-02-1-1 за вересень 2019 року на суму 582 626, 40 грн, № 9-02-1-2 за вересень 2019 року на суму 13 396, 80 грн., № 9-02-1-4 за вересень 2019 року на суму 45 495, 60 грн, № 9-02-1-5 за вересень 2019 року від 34 441, 20 грн, № 9-02-1-1 за жовтень 2019 року на суму 173 684, 40 грн, № 9-02-1-1 за жовтень 2019 року на суму 69 374, 40 грн, № 9-02-1-2 за жовтень 2019 року на суму 113 032, 80 грн, № 9-02-1-5 за жовтень 2019 року на суму 37 138, 80 грн, № 9-02-1-1 за листопад 2019 року на суму 144 091, 20 грн, № 9-02-1-1 за грудень 2019 року на суму 69 817, 20 грн, № 10.ДЦ за грудень 2020 року на суму 830 097, 80 грн, № 10.ДЦ-02-1-1 за грудень 2020 року на суму 50035, 20 гривень, та подано їх для підпису інженеру І-ої категорії сектору технічного нагляду виробничо-технічного відділу Управління капітального будівництва міськвиконкому ОСОБА_10

Всього по договору № 27-18 від 02.08.2018 актів приймання виконаних будівельних робіт підписано на загальну суму 7 361 333 гривень.

У подальшому, на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт, між ТОВ «КГ «Інтер-Профіт» в особі директора ОСОБА_5 та Управлінням капітального будівництва міськвиконкому в особі начальника управління ОСОБА_8 , підписано довідки про вартість виконаних будівельних робіт по договору № 27-18 від 02.08.2018, а саме: № 9-02-1-1 за жовтень 2018 року на суму 616 428 грн, № 09-02-1-1 за жовтень 2018 року на суму 375 020,40 грн, № 9-02-1-1 за листопад 2018 року на суму 580 094, 40 грн, № 9-02-1-1 за грудень 2018 року на суму 482 034 грн, № 9-02-1-1 за грудень 2018 року на суму 199 948, 80 грн, № 9-02-1-1 за січень 2019 року на суму 396 915, 60 грн, № 09-02-1-1 за січень 2019 року на суму 409 737, 60 грн, № 9-02-1-1 за лютий 2019 року на суму 390 523, 20 грн, № 9-02-1-1 за травень 2019 року на суму 331 981, 20 грн, № 9-02-1-1 за травень 2019 року на суму 537 507, 60 грн, № 09-02-1-1 за червень 2019 року на суму 436 932 грн, № 09-02-1-1 за серпень 2019 року на суму 440 978, 40 грн., № 9-02-1-1 за вересень 2019 року на суму 675 960, 40 грн, № 9-02-1-1 за жовтень 2019 року на суму 173 684, 40 грн, № 9-02-1-1 за жовтень 2019 року на суму 219 546, 00 грн, № 9-02-1-1 за листопад 2019 року на суму 144 091, 20 грн, № 9-02-1-1 за грудень 2019 року на суму 69 817, 20 грн, без номера за грудень 2020 року на суму 830 097, 80 грн, без номера» за грудень 2020 року на суму 50035, 20 грн.

Всього довідок про вартість виконаних будівельних робіт підписано на загальну суму 7 361 333 гривень.

На підставі цих документів, Управлінням капітального будівництва міськвиконкому перераховано підряднику грошові кошти на вказану суму.

На виконання умов договору про закупівлю робіт по об`єкту «Реконструкція Народного дому в селі Угорники Івано-Франківської міської ради» № 43-20 від 23.06.2020, директором ТОВ «КГ «Інтер-Профіт» ОСОБА_5 видано акти приймання виконаних будівельних робіт № 10.ДЦ-02-1-11 за вересень 2020 року на суму 297 364, 80 грн, № 10.ДЦ-02-1-11 за вересень 2020 року на суму 350 174, 40 грн, № 10.ДЦ-02-1-11 за вересень 2020 року на суму 294 373, 20 грн, акт без номера за вересень 2020 року на суму 299 601, 60 грн, № 10.ДЦ-02-1-6 за жовтень 2020 року на суму 392 130, 00 грн, № 10.ДЦ за жовтень 2020 року на суму 337 719, 60 грн, № 10.ДЦ за жовтень 2020 року на суму 339 999, 60 грн, № 10.ДЦ-02-1-6 за жовтень 2020 року на суму 177 576 грн, акт без номера за листопад 2020 року на суму 198241, 20 грн., акт без номера за листопад 2020 року на суму 317 541, 60 грн, акт без зазначення номера та місяця за 2020 рік на суму 677 829, 60 грн, акт без зазначення номера та місяця за 2020 рік на суму 120 664, 80 гривень, та подано їх для підпису інженеру І-ої категорії сектору технічного нагляду виробничо-технічного відділу Управління капітального будівництва міськвиконкому ОСОБА_10

Всього по договору № 43-20 від 23.06.2020 актів приймання виконаних будівельних робіт підписано на загальну суму 3 803 216, 40 гривень.

У подальшому, на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт, між ТОВ «КГ «Інтер-Профіт» в особі директора ОСОБА_5 та Управлінням капітального будівництва міськвиконкому в особі начальника управління ОСОБА_8 , підписано довідки про вартість виконаних будівельних робіт по договору № 43-20 від 23.06.2020, а саме:№ 10.ДЦ-02-1-11 за вересень 2020 року на суму 297 364, 80 грн, без номера за вересень 2020 року на суму 350 174, 40 грн, без номера за вересень 2020 року на суму 294 373, 20 грн, без номера за вересень 2020 року на суму 299 601, 60 грн, без номера за вересень 2020 року на суму 392 130 грн, без номера за жовтень 2020 року на суму 337 719, 60 грн, без номера за жовтень 2020 року на суму 339 999, 60 грн, без номера за листопад 2020 року на суму 177 576 грн, без номера за листопад 2020 року на суму 198 241, 20 грн, без номера за листопад 2020 року на суму 317 541, 60 грн, без номера за грудень 2020 року на суму 677 829, 60 грн, без номера за травень 2021року на суму 120 664, 80 гривень.

Всього довідок про вартість виконаних будівельних робіт підписано на загальну суму 3 803 216, 40 гривень.

На підставі цих документів Управлінням капітального будівництва міськвиконкому перераховано підряднику грошові кошти на вказану суму.

Однак, виконуючи умови договорів № 27-18 від 02.08.2018 та № 43-20 від 23.06.2020 про закупівлю робіт по об`єкту: «Реконструкція Народного дому в селі Угорники Івано-Франківської міської ради», директор ТОВ «КГ «Інтер-Профіт» ОСОБА_5 , зловживаючи своїм службовим становищем, діючи умисно, з метою протиправного заволодіння бюджетними коштами, з корисливих мотивів, усвідомлюючи суспільно-небезпечний характер своїх дій, передбачаючи суспільно-небезпечні наслідки та свідомо бажаючи їх настання, під час виконання будівельних робіт на вищевказаному об`єкті, протягом періоду часу із жовтня 2018 року по грудень 2020 року, видав акти приймання виконаних будівельних робіт по договору № 27-18 від 02.08.2018 - № 9-02-1-1 за жовтень 2018 року на суму 616 428 грн, № 9-02-1-1 за жовтень 2018 року на суму 375020, 40 грн, № 9-02-1-1 за листопад 2018 року на суму 580094, 40 грн, № 9-02-1-1 за грудень 2018 року на суму 482034 грн, та по договору № 43-20 від 23.06.2020 - № 10.ДЦ за грудень 2020 року на суму 830097, 80 грн, акт без номера за вересень 2020 року на суму 299601, 60 грн,№ 10.ДЦ-02-1-6 за жовтень 2020 року на суму 392 130 грн, № 10.ДЦ за жовтень 2020 року на суму 339 999, 60 грн, акт без номера за листопад 2020 року на суму 317 541, 60 грн, в яких зазначив матеріали, які не використовувались під час проведення робіт та об`єми робіт, які фактично не проводились.

У подальшому вказані документи після підписання їх інженером з технічного нагляду стали підставою оплати бюджетних коштів Управлінням капітального будівництва міськвиконкому (м. Івано-Франківськ, вулиця Незалежності, 6, що є місцем вчинення кримінального правопорушення) за виконані роботи згідно укладених договорів з ТОВ «КГ «Інтер-Профіт».

Зокрема, директор ТОВ «КГ «Інтер-Профіт» ОСОБА_5 , зловживаючи своїм службовим становищем, з корисливих мотивів, з метою протиправного заволодіння бюджетними коштами, в жовтні-листопаді 2018 року (точної дати органом досудового розслідування не встановлено), видав акт № 9-02-1-1 за жовтень 2018 року (№ 1) на суму 616 428 грн, в який внесено відомості про те, що під час виконання робіт по вказаному акту встановлено стінові блоки ФБС12.4.6-м в кількості 89 штук вартістю 44 983 грн та проведено роботи з їх встановлення на суму 16 337 гривень.

Проте, згідно проектної документації, загальна кількість стінових блоків ФБС12.4.6-Т, які необхідні для установлення стін підвалів, становить 43 штуки, що на 46 штук більше, аніж передбачено проектною документацією.

Крім цього, у вищевказаному акті зазначено, що під час виконання будівельних робіт використано 84 блоки для стін підвалів масою до 0,5 т ФБС8.4.6-Т на загальну суму 29 282 грн та проведено роботи з їх установлення на суму 11 095 гривень.

Проте, виконання робіт з установлення стінових блоків ФБС8.4.6-Т в кількості 84 штуки не відповідає проектно-кошторисній документації, не підтверджено актами на проведення прихованих робіт, загальним журналом будівельних робіт, журналом авторського нагляду, відсутні дані про заміну матеріалу чи коригування проектної документації автором проекту.

Згідно висновку експерта за результатами проведення судової будівельно-технічної експертизи вартість завищення обсягу виконаних будівельних робіт по акту приймання виконаних будівельних робіт № 9-02-1-1 за жовтень 2018 року (№ 1) складає 88 863,10 грн, а саме 11 095 грн - робіт з установлення блоків ФБС8.4.6-Т, 29 282 грн вартості блоків ФБС8.4.6-Т, 8 444,07 грн - робіт з установки блоків ФБС12.4.6-Т, 23 249,51 грн - вартості блоків ФБС12.4.6-Т, 1 368 грн - загальновиробничих витрат, 502 грн прибутку, 112 грн адміністративних витрат, 14 810,52 грн податку на додану вартість.

Внаслідок вказаних протиправних дій ОСОБА_5 , Управлінням капітального будівництва міськвиконкому зайво оплачено ТОВ «КГ «Інтер-Профіт» згідно акту № 9-02-1-1 приймання виконаних будівельних робіт за жовтень 2018 року грошових коштів у сумі 88 863,10 гривень.

Продовжуючи свою злочинну діяльність, спрямовану на заволодіння бюджетними коштами, директор ТОВ «КГ «Інтер-Профіт» ОСОБА_5 , зловживаючи своїм службовим становищем, з корисливих мотивів, в жовтні-листопаді 2018 року (точної дати органом досудового розслідування не встановлено), видав акт приймання виконаних будівельних робіт № 9-02-1-1 за жовтень 2018 року (№ 2) на суму 375 020,40 грн, в який внесено відомості про те, що під час виконання робіт по вказаному акту встановлено стінові блоки ФБС24.4.6-Т в кількості 64 штуки вартістю 59 811 грн та проведено роботи з їх встановлення на суму 17 441 гривень.

Проте, згідно проектної документації, загальна кількість стінових блоків ФБС24.4.6-Т, які необхідні для установлення стін підвалів, становить 235 штук. З урахуванням встановлених таких блоків згідно акту приймання виконаних будівельних робіт № 9-02-1-1 за жовтень 2018 року (№ 1) в кількості 175 штук та акту приймання виконаних будівельних робіт № 9-02-1-1 за жовтень 2018 року (№ 2), в якому відображено встановлення блоків в кількості 64 штуки, загальна їх кількість згідно актів приймання виконаних будівельних робіт за жовтень 2018 року становить 239 штук, що на 4 штуки більше, ніж необхідно для установлення стін підвалів.

Крім цього, у вищевказаному акті № 9-02-1-1 за жовтень 2018 року (№ 2) на суму 375 020, 40 грн вказано, що під час виконання будівельних робіт використано 8 блоків для стін та підвалів ФСБС12.4.6-Т на загальну суму 4 043 грн та проведено роботи з їх установлення на суму 1 468 гривень.

Проте, виконання робіт з установлення стінових блоків ФБС12.4.6-Т не відповідає проектній документації, не підтверджено актами на проведення прихованих робіт, загальним журналом будівельних робіт, Журналом авторського нагляду, відсутні дані про заміну матеріалу чи коригування проектної документації автором проекту.

Згідно висновку експерта за результатами проведення судової будівельно-технічної експертизи вартість завищення обсягу виконаних будівельних робіт по акту приймання виконаних будівельних робіт № 9-02-1-1 за жовтень 2018 року (№ 2) на суму 375 020, 40 грн складає 14 103 грн, а саме: 1 090,50 грн - робіт з установлення блоків ФБС24.4.6-Т, 3 739 грн вартості блоків ФБС24.4.6-Т, 1 468 грн - робіт з установки блоків ФБС12.4.6-Т, 4 043 грн - вартості блоків ФБС12.4.6-Т, 1 219 грн - загальновиробничих витрат, 158 грн прибутку, 35 грн адміністративних витрат, 2 350,50 грн податку на додану вартість.

Внаслідок вказаних протиправних дій ОСОБА_5 , Управлінням капітального будівництва міськвиконкому зайво оплачено ТОВ «КГ «Інтер-Профіт» згідно акту приймання виконаних будівельних робіт № 9-02-1-1 за жовтень 2018 року (№ 2) грошових коштів у сумі 14 103 гривень.

Продовжуючи свою злочинну діяльність, спрямовану на заволодіння бюджетними коштами, директор ТОВ «КГ «Інтер-Профіт» ОСОБА_5 , зловживаючи своїм службовим становищем, з корисливих мотивів, в листопаді-грудні 2018 року (точної дати органом досудового розслідування не встановлено) видав акт приймання виконаних будівельних робіт № 9-02-1-1 за листопад 2018 року на суму 580 094,40 грн, в який внесено відомості про те, що під час виконання робіт по вказаному акту встановлено плити перекриття марки П72.12-8АТ в кількості 9 штук вартістю 49 127 грн та робіт з їх укладання - 9 406 гривень.

Згідно висновку експерта за результатами проведення судової будівельно-технічної експертизи, при розрахунку фактично виконаних робіт по укладці плит перекриття з опиранням на 2 сторони, загальна кількість плит перекриття марки П72.12-8АТ, які необхідні для влаштування збірних перекриттів становить 5 штук (перекриття підвалу 3 штуки, перекриття 1 поверху 2 штуки).

Тобто, завищення кількості плит перекриття марки П72.12-8АТ становить 4 штуки на суму 21 834 грн та робіт з їх установки на суму 1 393 гривень.

Крім цього, у вищевказаному акті зазначено, що під час виконання будівельних робіт використано 21 блок бетонний для стін підвалів марки ФБС24.4.6-Т на суму 19 625 грн, роботи з установлення даних блоків на суму 5 723 грн, використано блоки бетонні для стін підвалів марки ФБС12.4.6-Т в кількості 4 штук вартістю 2 022 грн, роботи з їх установлення на суму 734 грн, що не відповідає проектно-кошторисній документації, не підтверджено актами на проведення прихованих робіт, загальним журналом будівельних робіт та журналом авторського нагляду, відсутні дані про заміну матеріалу чи коригування проектної документації автором проекту.

При цьому, експертом враховано встановлення блоків ФБС9.4.6-Т на загальну суму 31 374 грн, робіт з їх установлення на суму 11 095 гривень.

Згідно висновку експерта за результатами проведення судової будівельно-технічної експертизи вартість завищення обсягу виконаних будівельних робіт по акту приймання виконаних будівельних робіт № 9-02-1-1 за листопад 2018 року складає 12 657,60 грн, а саме: 8 832 грн вартості матеріалів та робіт з їх установки, 1 615 грн - загальновиробничих витрат,58 грн прибутку, 13 грн адміністративних витрат, 2 109,6 грн податку на додану вартість.

Внаслідок вказаних протиправних дій ОСОБА_5 , Управлінням капітального будівництва міськвиконкому зайво оплачено ТОВ «КГ «Інтер-Профіт» згідно акту приймання виконаних будівельних робіт № 9-02-1-1 за листопад 2018 року грошові кошти в сумі 12 657,60 гривень.

Продовжуючи свою злочинну діяльність, спрямовану на заволодіння бюджетними коштами, директор ТОВ «КГ «Інтер-Профіт» ОСОБА_5 , зловживаючи своїм службовим становищем, з корисливих мотивів, у вересні-жовтні 2018 року (точної дати органом досудового розслідування не встановлено) видав акт приймання виконаних будівельних робіт без номера за вересень 2020 року на суму 299 601,60 грн, в який внесено відомості про те, що під час виконання робіт по вказаному акту встановлено 68 фундаментних блоків марки ФБС12.4.6-Т на суму 40 406 грн та виконано роботи по їх установленню на суму 18 841 грн, встановлено 33 блоки марки ФБС24.4.6-Т на суму 36 247 грн та виконано роботи по їх встановленню на суму 14 341 грн, що не відповідає проектно-кошторисній документації, не підтверджено актами на проведення прихованих робіт, загальним журналом будівельних робіт та журналом авторського нагляду, відсутні дані про заміну матеріалу чи коригування проектної документації автором проекту.

Згідно висновку експерта за результатами проведення судової будівельно-технічної експертизи вартість завищення обсягів виконаних будівельних робіт по акту приймання виконаних будівельних робіт без номера за вересень 2020 року складає 138 483,60 грн, а саме: 109 835 грн вартість матеріалів та робіт з їх установки, 3 491 грн - загальновиробничих витрат,1 915 грн прибутку, 162 грн адміністративних витрат, 23 080,6 грн податку на додану вартість.

Внаслідок вказаних протиправних дій ОСОБА_5 , Управлінням капітального будівництва міськвиконкому зайво оплачено ТОВ «КГ «Інтер-Профіт» згідно акту приймання виконаних будівельних робіт без номера за вересень 2020 року грошові кошти у сумі 138 483,60 гривень.

Продовжуючи свою злочинну діяльність, спрямовану на заволодіння бюджетними коштами, директор ТОВ «КГ «Інтер-Профіт» ОСОБА_5 , зловживаючи своїм службовим становищем, з корисливих мотивів, у жовтні-листопаді 2018 року (точної дати органом досудового розслідуванняне встановлено) видав акт приймання виконаних будівельних робіт№ 10.ДЦ-02-1-6 за жовтень 2020 року на суму 392 130 грн, в який внесено відомості про те, що під час виконання робіт по вказаному акту встановлено 9 панелей перекриття марки П72.12-8АТ вартістю 58 248 грн та виконано роботи по їх укладанню на суму 6 356 грн, що не відповідає проектно-кошторисній документації, не підтверджено актами на проведення прихованих робіт, загальним журналом будівельних робіт та журналом авторського нагляду, відсутні дані про заміну матеріалу чи коригування проектної документації автором проекту.

Згідно висновку експерта за результатами проведення судової будівельно-технічної експертизи вартість завищення обсягів виконаних будівельних робіт по акту приймання виконаних будівельних робіт № 10.ДЦ-02-1-6 за жовтень 2020 року складає 88 554 грн, а саме: 64 604 грн вартість матеріалів та робіт з їх установки, 6 991 грн - загальновиробничих витрат, 2 026 грн прибутку, 174 грн адміністративних витрат, 12 759 грн податку на додану вартість.

Внаслідок вказаних протиправних дій ОСОБА_5 , Управлінням капітального будівництва міськвиконкому зайво оплачено ТОВ «КГ «Інтер-Профіт» згідно акту приймання виконаних будівельних робіт №10.ДЦ-02-1-6 за жовтень 2020 року грошові кошти в сумі 88 554 гривень.

Продовжуючи свою злочинну діяльність, спрямовану на заволодіння бюджетними коштами, директор ТОВ «КГ «Інтер-Профіт» ОСОБА_5 , зловживаючи своїм службовим становищем, з корисливих мотивів, у жовтні-листопаді 2020 року (точної дати органом досудового розслідування не встановлено) видав акт приймання виконаних будівельних робіт №10.ДЦ за жовтень 2020 року на суму 339 999, 60 грн, в який внесено відомості про те, що під час виконання робіт по вказаному акту проведено роботи з улаштування каркасу однорівневих підвісних стель із металевих профілів на суму 19 689 грн, подовжувачів профілів 60/27 однорівневих на суму 180 грн, однорівневих з`єднувачів профілів типу «краб» на суму 846 грн, стрічки ущільнювальної звукоізоляційної шириною 30 мм на суму 277 грн, профілів металевих оцинкованих 28/27 на суму 3 288 грн, профілів металевих оцинкованих 60/27 на суму 8 128 грн, саморізів 3,5х9,5 мм на суму 487 грн, дюбелів 6х40 мм металевих на суму 38 грн, дюбелів 6х40 мм пластмасових на суму 26 грн, підвісів в комплекті на суму 511 грн, стрічок армувальних на суму 175 грн, листів гіпсокартонних товщиною 12 мм на суму 8 325 грн, саморізів 3,5х25 мм на суму 1 147 грн, шпаклівки «Фюгенфюллер» на суму 631 грн, улаштування підшивки горизонтальних поверхонь підвісних стель гіпсокартонними листами на суму 17 714 гривень.

Проте, згідно висновку експерта за результатами проведення судової будівельно-технічної експертизи завищення вартості виконаних будівельних робіт з улаштування каркасу однорівневих підвісних стель із металевих профілів становить 10 820 грн, використання подовжувачів профілів 60/27 однорівневих становить 97 грн., однорівневих з`єднувачів типу «краб» становить 463 грн, стрічки ущільнювальної звукоізоляційної шириною 30 мм - 151 грн, профілів металевих оцинкованих 28/27 -1799 грн, профілів металевих оцинкованих 60/27 - 4450 грн, саморізів 3,5х9,5 мм на суму - 267 грн, дюбелів 6х40 мм металевих - 21 грн, дюбелів 6х40 мм пластмасових -14 грн, підвісів в комплекті 281 грн, стрічок армувальних - 96 грн, листів гіпсокартонних товщиною 12 мм - 4574 грн, саморізів 3,5х25 мм - 630 грн, шпаклівки «Фюгенфюллер» - 347 грн, робіт з улаштування підшивки горизонтальних поверхонь підвісних стель гіпсокартонними листами становить 9 735 гривень.

Загалом завищено обсяги виконаних будівельних робіт та використаних матеріалів по акту № 10.ДЦ за жовтень 2020 року на суму 337 48 грн, що в свою чергу потягнуло завищення вартості загальновиробничих витрат на суму 5 152 грн, прибутку на суму 3 059 грн, адміністративних витрат на суму 309 грн та податку на додану вартість на суму 8 453 гривень.

Внаслідок вказаних протиправних дій ОСОБА_5 , Управлінням капітального будівництва міськвиконкому зайво оплачено ТОВ «КГ «Інтер-Профіт» згідно акту приймання виконаних будівельних робіт № 10.ДЦ за жовтень 2020 року грошові кошти в сумі 50 718 гривень.

Продовжуючи свою злочинну діяльність, спрямовану на заволодіння бюджетними коштами, директор ТОВ «КГ «Інтер-Профіт» ОСОБА_5 , зловживаючи своїм службовим становищем, з корисливих мотивів, у листопаді-грудні 2020 року (точної дати органом досудового розслідування не встановлено) видав акт приймання виконаних будівельних робіт без номера за листопад 2020 року на суму 317 541,60 грн, в який внесено відомості про те, що під час виконання робіт по вказаному акту проведено роботи з улаштування покриттів з керамічних плиток на розчині із сухої клеючої суміші на суму

11 617 грн, пластмасових хрестиків для укладання плитки на суму 50 грн, клейової суміші Ceresit СМ 11 на суму 3 417 грн, клейової суміші Ceresit СМ 33 на суму 1 812 грн, плитки для підлоги ГРЕС на суму 16 103 грн, пластмасових хрестиків для укладання плитки на суму 4 грн, клейової суміші Ceresit СМ 11 на суму 242 грн, клейової суміші Ceresit СМ 33 на суму 129 грн, плитки для підлоги ГРЕС на суму 1 141 грн, робіт з улаштування покриттів з керамічних плиток на розчині із сухої клеючої суміші на суму 823 грн, всього на загальну суму 35 338 гривень.

Проте, згідно висновку експерта за результатами проведення судової будівельно-технічної експертизи експертом не підтверджено виконання робіт та використання матеріалів на вищевказану суму, що в свою чергу потягнуло завищення вартості загальновиробничих витрат на суму 3 125 грн, прибутку на суму 2 292 грн, адміністративних витрат на суму 197 грн та податку на додану вартість на суму 8 190,4 гривень.

Внаслідок вказаних протиправних дій ОСОБА_5 , Управлінням капітального будівництва міськвиконкому зайво оплачено ТОВ «КГ «Інтер-Профіт» згідно акту приймання виконаних будівельних робіт без номера за листопад 2020 року грошові кошти в сумі 49 142,4 гривень.

Продовжуючи свою злочинну діяльність, спрямовану на заволодіння бюджетними коштами, директор ТОВ «КГ «Інтер-Профіт» ОСОБА_5 , зловживаючи своїм службовим становищем, з корисливих мотивів, у грудні 2020 року (точної дати органом досудового розслідування не встановлено) видав акт приймання виконаних будівельних робіт № 10.ДЦ за грудень 2020 року на суму 830 097,8 грн, в який внесено відомості про те, що під час виконання робіт по вказаному акту проведено роботи з улаштування покриттів з керамічних плиток на розчині із сухої клеючої суміші на суму 16 790 грн, використано клейову суміш Ceresit СМ 11 на суму 9 412 грн, клейову суміш Ceresit СМ 33 на суму 4 820 грн, плитки для підлоги ГРЕС на суму 41840 гривень.

Проте, згідно висновку експерта за результатами проведення судової будівельно-технічної експертизи завищення вартості виконаних будівельних робіт та використаних матеріалів по улаштуванню покриттів з керамічних плиток на розчині із сухої клеючої суміші становить 913 грн, використання клейової суміші Ceresit СМ 11 - 512 грн, клейової суміші Ceresit СМ 33 -265 грн, плитки для підлоги ГРЕС 2 276 грн, всього на загальну суму3 966 грн, що в свою чергу потягнуло завищення вартості загальновиробничих витрат на суму 311 грн, прибутку на суму 124 грн, адміністративних витрат на суму 28 грн та податку на додану вартість на суму 886 гривень.

Внаслідок вказаних протиправних дій ОСОБА_5 , Управлінням капітального будівництва міськвиконкому зайво оплачено ТОВ «КГ «Інтер-Профіт» згідно акту приймання виконаних будівельних робіт № 10.ДЦ за грудень 2020 року грошові кошти в сумі 5 315 гривень.

У відповідності до висновку експерта за результатами проведення судової будівельно-технічної експертизи завищення вартості виконаних будівельних робіт становить 379037,1 грн. При цьому, експертом враховано заниження ТОВ «КГ «Інтер-Профіт» вартості виконаних будівельних робіт та використаних будівельних матеріалів на суму 68799, 60 грн при влаштуванні фундаментів, плит перекриття відповідно до проектно-кошторисної документації.

У відповідності до висновку експерта за результатами проведення судової економічної експертизи, директор ТОВ «КГ «Інтер-Профіт» ОСОБА_5 , який діяв з корисливих мотивів, зловживаючи своїм службовим становищем, з метою заволодіння бюджетними коштами по об`єкту «Реконструкція Народного дому в селі Угорники», внаслідок завищення вартості та об`ємів виконаних робіт, завдав збитків Управлінню капітального будівництва міськвиконкому по договору № 27-18 від 02.08.2018 на суму 52 139,10 грн, по договору № 43-20 від 23.06.2020 на суму 326 898 грн, всього на загальну суму 379 037,10 грн, якими останній заволодів та розпорядився на власний розсуд з моменту перерахування на рахунок товариства в період з жовтня 2018 року по 24 грудня 2020 року.

Внаслідок протиправних дій ОСОБА_5 Управлінню капітального будівництва міськвиконкому (код ЄДРПОУ 05397574) спричинено збитки на суму 379037,10 гривень.

Таким чином, у вчиненні кримінальних правопорушень, передбачених

ч. 4 ст. 191, ч. 1 ст. 366 КК України,обґрунтовано ОСОБА_11 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , уродженець с. Підлісся Жовківського району Львівської області, житель АДРЕСА_1 , громадянин України, українець, РНОКПП НОМЕР_1 , раніше не судимому.

Вина ОСОБА_5 у вчиненні наведених кримінальних правопорушень повністю підтверджується зібраними доказами, а саме, висновками експертиз, документами, вилученими на підставі ухвал слідчого судді, а також іншими матеріалами кримінального провадження в їх сукупності.

17 червня 2024 року ОСОБА_5 повідомлено про підозру у вчиненні ним кримінальних правопорушень, передбачених ч. 4 ст. 191, ч. 1 ст. 366 КК України.

Відповідно до вимог п. 4 ч. 1 ст. 184 КПК України, під час досудового розслідування встановлено наявність ризиків, передбачених ч. 1 ст. 177 КПК України, а саме: можливість переховуватися від органів досудового розслідування та/або суду, оскільки ОСОБА_5 підозрюється у вчиненні злочину, за який передбачено покарання у виді позбавлення волі; знищити, сховати або спотворювати будь-яку із речей чи документів, які мають істотне значення для встановлення обставин кримінального правопорушення, оскільки під час досудового розслідування не встановлено місцезнаходження ряду документів, які мають значення для досудового розслідування, зокрема, журнал будівельних робіт, який не передано замовнику будівництва; незаконно впливати на свідків у цьому ж кримінальному провадженні, оскільки ОСОБА_5 відомо їх повні особисті дані, оскільки вони були працівниками товариства яке він очолював, внаслідок чого може здійснювати фізичний та моральний тиск. Крім того, на даний свідки в кримінальному провадженні не допитані.

Запобіжний захід у вигляді особистого зобов`язання не зможе запобігти вищевказаним ризикам, оскільки злочин у вчиненні якого обґрунтовано підозрюється ОСОБА_5 є тяжким, та який вчиняється з прямим умислом та корисливим мотивом. Запобіжний захід у вигляді особистої поруки не доцільно застосовувати у даному випадку, оскільки до органів досудового розслідування не надходили заяви від інших фізичних чи юридичних осіб про те, що вони хочуть поручитися за виконання підозрюваним ОСОБА_5 визначених обов`язків.

Враховуючи те, що внаслідок протиправних дій ОСОБА_5 Управлінню капітального будівництва міськвиконкому (код ЄДРПОУ 05397574) спричинено збитки на суму 379 037,10 грн., то виникла необхідність у застосуванні щодо підозрюваного ОСОБА_5 запобіжного заходу у виді застави у розмірі 125 (сто двадцять п`ять) прожиткових мінімумів для працездатних осіб, оскільки є підстави вважати, що застава у меншому розмірі не здатна забезпечити виконання особою покладених на неї обов`язків.

Тому просив застосувати щодо підозрюваного ОСОБА_5 запобіжний захід у вигляді застави у розмірі 125 (сто двадцять п`ять) прожиткових мінімумів для працездатних осіб.

Прокурор в судовому засіданні клопотання підтримав, не наполягає на встановленні обов`язку на підозрюваного - не відлучатися із місця проживання без дозволу слідчого, суду. Просив клопотання задовольнити.

Захисник підозрюваного адвокат ОСОБА_6 в судовому засіданні долучив до матеріалів клопотання довідку про дохід підозрюваного. Щодо задоволення клопотання заперечив, зазначив, що питання обґрунтованості підозри захистом буде вивчатися. Проте вважає, що прокурором не доведено наявність ризиків зазначених у клопотанні. З урахуванням особи підозрюваного, його доходу, наявності у нього на утриманні двох дітей визначена сума застави для підозрюваного є непосильною. Тому якщо суд прийде до переконання у визначенні застави, то вважає, що застава має бути визначена у мінімальному розмірі, водночас просив суд застосувати до підозрюваного запобіжний захід у вигляді особистого зобов`язання.

Підозрюваний ОСОБА_5 в судовому засіданні підтримав позицію свого захисника.

Заслухавши прокурора, підозрюваного, захисника, дослідивши матеріали клопотання вважаю наступне.

Згідно ст. ст. 131-132 КПК України, запобіжні заходи є заходами забезпечення кримінального провадження і застосовуються на підставі ухвали слідчого судді або суду.

Статтею 177 КПК України визначено, що метою застосування запобіжного заходу є забезпечення виконання підозрюваним покладених на нього процесуальних обов`язків.

Відповідно до ч. 1 ст. 182 КПК України застава полягає у внесенні коштів у грошовій одиниці України на спеціальний рахунок, визначений в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України, з метою забезпечення виконання підозрюваним, обвинуваченим покладених на нього обов`язків, під умовою звернення внесених коштів у доход держави в разі невиконання цих обов`язків.

Встановлено, що слідчим відділом Івано-Франківського РУП ГУНП в Івано-Франківській області проводиться досудове розслідування в межах кримінального провадження № 42023092010000034від 25.08.2023 за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 4 ст. 191, ч. 1 ст. 366 КК України.

17 червня 2024 року ОСОБА_5 повідомлено про підозру у вчиненні ним кримінальних правопорушень, передбачених ч. 4 ст. 191, ч. 1 ст. 366 КК України.

Згідно до ч. 1 ст. 194 КПК України під час розгляду клопотання про застосування запобіжного заходу слідчий суддя зобов`язаний встановити, чи доводять надані сторонами кримінального провадження докази обставини, які свідчать про: 1) наявність обґрунтованої підозри у вчиненні підозрюваним кримінального правопорушення; 2) наявність достатніх підстав вважати, що існує хоча б один із ризиків, передбачених статтею 177 цього Кодексу, і на які вказує слідчий, прокурор; 3) недостатність застосування більш м`яких запобіжних заходів для запобігання ризику або ризикам, зазначеним у клопотанні.

Перевіряючи наявність обґрунтованої підозри ОСОБА_5 , слідчий суддя виходить з того, що сукупність матеріалів судового провадження на даній стадії розслідування, є достатньою для застосування щодо підозрюваного запобіжного заходу, оскільки обґрунтованість підозри - це не акт притягнення особи до відповідальності, а сукупність даних, які переконують об`єктивного спостерігача, що особа могла бути причетною до вчинення конкретного злочину.

Така позиція випливає й із практики Європейського суду з прав людини про те, що «розумна підозра у вчиненні кримінального злочину», про яку йдеться у ст. 5 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод, визначає наявність обставин або відомостей, які б переконали неупередженого спостерігача, що ця особа, можливо, вчинила злочин.

Слідчий суддя вважає, що прокурором доведено обґрунтованість підозри у вчиненні підозрюваним ОСОБА_5 кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191, ч. 1 ст. 366 КК України, та наявність достатніх підстав вважати, що існують ризики, передбачені у ч.1 ст.177 КПК України, зокрема те, що підозрюваний може переховуватися від органів досудового розслідування, знищити, сховати або спотворювати будь-яку із речей чи документів, які мають істотне значення для встановлення обставин кримінального правопорушення, незаконно впливати на свідків у цьому ж кримінальному провадженні.

ОСОБА_5 підозрюється у вчиненні кримінальних правопорушень, передбачених ч. 4ст. 191, ч. 1 ст. 366 КК України, за який передбачено максимальне покарання у виді позбавлення волі на строк від трьох до восьми років, та який згідно ст. 12 КК України, відноситься до категорії тяжких злочинів.

На підставі наведеного, слідчий суддя вважає, що інші, більш м`які запобіжні заходи є недостатніми для запобігання ризикам, встановленим в судовому засіданні, в порядку ст. 177 КПК України, а тому запобігти таким можливо лише шляхом застосування до підозрюваного запобіжного заходу у виді застави.

Щодо визначення розміру такої, то відповідно до п. 2 ч. 5 ст. 182 КПК України щодо особи, підозрюваної чи обвинуваченої у вчиненні тяжкого злочину розмір застави визначається у таких межах від двадцяти до вісімдесяти розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

Тому, з урахуванням особи підозрюваного, який має на утриманні має двоє малолітніх дітей, довідки про розмір його заробітної плати, приходжу до висновку, що йому слід визначити запобіжний захід у вигляді застави в межах 80 прожиткових мінімумів для працездатних осіб в сумі 242 240 (двісті сорок дві тисячі двісті сорок) гривень, що достатньою мірою гарантуватиме виконання підозрюваним покладених на нього обов`язків.

Крім того вважаю, що на підозрюваного слід покласти обов`язки, визначені ч. 5 ст. 194 КПК України.

Виходячи з викладеного, керуючись ст. ст. 131, 132, 176-178, 181, 184, 193, 194, 196, 205, 309, 395 Кримінального процесуального Кодексу України, -

П О С Т А Н О В И В:

Клопотання задовольнити частково.

Застосувати до підозрюваного ОСОБА_5 ,

ІНФОРМАЦІЯ_1 , запобіжний захід у виді застави у розмірі

80 прожиткових мінімумів для працездатних осіб в сумі 242 240 (двісті сорок дві тисячі двісті сорок) гривень, яка може бути внесена як самим підозрюваним, так і іншою фізичною або юридичною особою (заставодавцем) на депозитний рахунок Івано-Франківського міського суду (одержувач: ТУ ДСА України в Івано-Франківській області, код: 26289647, банк: ДКСУ України, м. Київ, МФО: 820172, р/р: UA158 201 720 355 259 002 000 002 265).

Покласти на підозрюваного ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_1 наступні обов`язки:

- прибувати до слідчого прокурора та суду за першою вимогою;

- повідомляти слідчого, прокурора чи суд про зміну свого місця проживання та працевлаштування;

- здати на зберігання до відповідних органів державної влади свій паспорт для виїзду за кордон, інші документи, що дають право на виїзд з України.

Розяснити підозрюваному, що відповідно до ч. 6 ст. 182 КПК України підозрюваний, обвинувачений, який не тримається під вартою, не пізніше п`яти днів з дня обрання запобіжного заходу у вигляді застави зобов`язаний внести кошти на відповідний рахунок або забезпечити їх внесення заставодавцем та надати документ, що це підтверджує, слідчому, прокурору, суду. Зазначені дії можуть бути здійснені пізніше п`яти днів з дня обрання запобіжного заходу у вигляді застави, якщо на момент їх здійснення не буде прийнято рішення про зміну запобіжного заходу. З моменту обрання запобіжного заходу у вигляді застави щодо особи, яка не тримається під вартою, в тому числі до фактичного внесення коштів на відповідний рахунок, а також з моменту звільнення підозрюваного, обвинуваченого з-під варти внаслідок внесення застави, визначеної слідчим суддею, судом в ухвалі про застосування запобіжного заходу у вигляді тримання під вартою, підозрюваний, обвинувачений, заставодавець зобов`язані виконувати покладені на них обов`язки, пов`язані із застосуванням запобіжного заходу у вигляді застави.

Ухвала підлягає до негайного виконання після її оголошення, про прийняте рішення повідомити заінтересованих осіб.

Контроль за виконанням ухвали покласти на прокурора Окружної прокуратури міста Івано-Франківської ОСОБА_3 .

Ухвала може бути оскаржена безпосередньо до Івано-Франківського апеляційного суду протягом 5 днів з дня її оголошення.

Повний текст ухвали виготовлено та підписано 20.06.2024.

Слідчий суддя ОСОБА_12

СудІвано-Франківський міський суд Івано-Франківської області
Дата ухвалення рішення19.06.2024
Оприлюднено21.06.2024
Номер документу119851314
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про застосування запобіжних заходів застава

Судовий реєстр по справі —344/11450/24

Ухвала від 19.06.2024

Кримінальне

Івано-Франківський міський суд Івано-Франківської області

Атаманюк Б. М.

Ухвала від 19.06.2024

Кримінальне

Івано-Франківський міський суд Івано-Франківської області

Атаманюк Б. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні