номер провадження справи 33/56/24
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
10.06.2024 Справа № 908/764/24
м.Запоріжжя Запорізької області
Господарський суд Запорізької області у складі судді Мірошниченка М.В.
при секретарі судового засідання Федоровій К.О.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в загальному позовному провадженні матеріали справи № 908/764/24
до відповідача: Товариства з обмеженою відповідальністю ГУРМАН-ЛЮКС (69050, м.Запоріжжя, вул. Космічна буд. 76-А, ідентифікаційний код 33921008)
про внесення змін до договору оренди земельної ділянки
за участю представників:
від позивача Шурига Д.О., витяг з ЄДР;
від відповідача не з`явився;
СУТЬ СПОРУ:
До Господарського суду Запорізької області звернулася Запорізька міська рада з позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю ГУРМАН-ЛЮКС про внесення про внесення змін до пунктів 5, 9 договору оренди землі від 22.04.2008, який був зареєстрований у Запорізькій регіональній філії ДП Центр державного земельного кадастру при Державному комітету України по земельних ресурсах від 26.05.2008 №040826100927, укладеного сторонами, про оренду земельної ділянки площею 0,0619 га, кадастровий номер 2310100000:03:009:0130 за адресою: м. Запоріжжя, вул. Комсомольська, 24, виклавши їх у такій редакції:
- 5. нормативна грошова оцінка земельної ділянки становить 1587442,87 грн. (один мільйон п`ятсот вісімдесят сім тисяч чотириста сорок дві грн. 87 коп.) в цінах 2024 року.
- 9. Орендна плата вноситься орендарем у грошовій формі та в розмірі 47623,28 грн. (сорок сім тисяч шістсот двадцять три грн. 28 коп.), що складає 3% нормативної грошової оцінки земельної ділянки за календарний рік в цінах 2024 року.
В обґрунтування позовних вимог позивач вказує, що орендна плата за земельні ділянки комунальної власності є регульованою ціною. Зміна нормативної грошової оцінки земельної ділянки (бази оподаткування) тягне за собою зміну розміру земельного податку або орендної плати, а отже є підставою для перегляду розміру орендної плати, встановленої умовами договору.
Позов заявлено на підставі ст. ст. 142, 144 Конституції України, ст. ст. 1, 2, 10, 12, 16, 26, 42, 59, 60 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні, ст. 10, пп. 14.1.147 п. 14.1 ст. 14, ст. 271, пп. 288.5.1 п. 288.5 ст. 288, ст. 289, п. 3 підрозділу 10 Перехідних положень Податкового кодексу України, ст. ст. 18, 20, 23 Закону України Про оцінку землі, ст. ст. 632, 651, 652 Цивільного кодексу України, ст. 30 Закону України Про оренду землі.
Згідно з протоколом автоматизованого розподілу судової справи між суддями від 19.03.2024 позовну заяву передано на розгляд судді Мірошниченку М.В.
Ухвалою Господарського суду Запорізької області від 25.03.2024 прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у справі, присвоєно справі номер провадження 33/56/24, ухвалено розгляд справи здійснювати за правилами загального позовного провадження, підготовче засідання призначено на 23.04.2024 об 10 год. 30 хв.
Копію ухвали доставлено до електронного кабінету позивача 25.03.2024, що підтверджується довідкою про доставку електронного листа.
Також копію ухвали надіслано відповідачу 25.03.2024 на електронну адресу, зазначену у витязі з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що підтверджується довідкою про доставку електронного листа.
12.04.2024 від відповідача повернулась ухвала про відкриття провадження у справі з відміткою поштової установи про закінчення терміну зберігання.
В судовому засіданні 23.04.2024 був присутній представник позивача, здійснювалося фіксування судового процесу технічними засобами програмно-апаратним комплексом Акорд.
Суд повідомив про те, що від відповідача повернулась ухвала про відкриття провадження у справі з відміткою поштової установи про закінчення терміну зберігання.
З метою дотримання принципу рівності сторін та процесуальних прав усіх учасників справи, для належного повідомлення відповідача про розгляд справи, ухвалою суду від 23.04.2023 відкладено підготовче засідання на 21.05.2024 о 12 год. 30 хв.
Копію ухвали доставлено до електронного кабінету позивача 25.04.2024, що підтверджується довідкою про доставку електронного листа.
Також копію ухвали надіслано відповідачу 21.03.2024 на електронну адресу, зазначену у витязі з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що підтверджується довідкою про доставку електронного листа.
Крім того, копію ухвали суду від 23.04.2024 викладено до уваги відповідача на офіційному веб-сайті судової влади України в розділі Господарський суд Запорізької області, що підтверджується роздруківкою з даного сайту за 26.04.2024.
14.05.2024 повернулось поштове відправлення на ім`я відповідача з ухвалою суду від 23.04.2024 з відміткою поштової установи про закінчення терміну зберігання.
В судовому засіданні 21.05.2024 був присутній представник позивача, здійснювалося фіксування судового процесу технічними засобами програмно-апаратним комплексом Акорд.
Строк підготовчого провадження в даній справі спливає 24.05.2024.
Представник позивача повідомив, що всі докази позивачем подано, можливо закрити підготовче провадження та призначити справу до розгляду по суті.
Відповідач був належним чином повідомлений про час та місце судового засідання, однак свого представника в судове засідання не направив, причин неявки суду не повідомив, не подав відзиву на позов.
Відповідно до ч. 9 ст. 165 ГПК України в разі ненадання відповідачем відзиву у встановлений судом строк без поважних причин, суд має право вирішити спір за наявними матеріалами справи.
Суд дійшов висновку, що питання, визначені частиною другою статті 182 ГПК України, судом вирішені і наявних у справі матеріалів достатньо для вирішення спору по суті.
Ухвалою від 21.05.2024 закрито підготовче провадження та призначено справу до розгляду по суті на 10.06.2024 об 11 год. 00 хв.
Копію ухвали доставлено 24.05.2024 до електронного кабінету позивача, що підтверджується довідкою про доставку електронного листа.
Відповідачу надіслано копію ухвали поштою на юридичну адресу, а також доставлено 26..05.2024 до електронної скриньки відповідача, що підтверджується довідкою про доставку електронного листа.
Крім того, копію ухвали розміщено до відома відповідача на сайті Господарського суду Запорізької області, що підтверджується роздруківкою даного сайту за 29.05.2024.
В судовому засіданні 10.06.2024 був присутній представник позивача, здійснювалося фіксування судового процесу технічними засобами програмно-апаратним комплексом Акорд.
Відповідач свого представника в судове засідання не направив, причин неявки не повідомив, про час та місце розгляду справи повідомлений належним чином.
Представник позивача підтримав заявлені позовні вимоги.
В судовому засіданні 10.06.2024 судом прийнято рішення, проголошено вступну та резолютивну частини рішення.
Розглянувши матеріали справи, заслухавши пояснення представника позивача, суд
ВСТАНОВИВ:
22.04.2008 Запорізькою міською радою (позивач, орендодавець) укладено з Товариством з обмеженою відповідальністю ГУРМАН-ЛЮКС (орендодавець, відповідач) договір оренди землі (далі договір), згідно з п. п. 1, 2 якого орендодавець надає, а орендар приймає у стокове платне користування земельну ділянку загальною площею 0,0619 га для розташування виробничого майданчику, яка знаходиться: м. Запоріжжя, вул. Комсомольська, 24.
Договір укладено на 19 років (п. 8 договору).
Згідно з п. 39 договору цей договір набирає чинності після підписання сторонами та його державної реєстрації.
Договір зареєстровано в Запорізькій регіональній філії ДП Центр державного земельного кадастру при Державному комітету України по земельних ресурсах від 26.05.2008 №040826100927.
Земельну ділянку передано орендарю в користування 26.05.2008 за актом прийому-передачі. в якому зазначений кадастровий номер земельної ділянки: 2310100000:03:009:0130.
У п. 5 договору визначено, що нормативна грошова оцінка земельної ділянки становить 132125,55 грн. (в цінах 2008 року).
Згідно з п. 9 договору орендна плата вноситься орендарем у грошовій формі та в розмірі 3963,77 грн. (три тисячі дев`ятсот шістдесят грн. 77 коп.), що складає 3% від нормативної грошової оцінки за календарний рік у цінах 2008 року.
Додатковою угодою від 24.04.2009 викладено п. 9 договору в іншій редакції, згідно з якою орендна плата вноситься орендарем у грошовій формі в розмірі 2842,04 грн., що складає 3% від нормативної грошової оцінки за календарний рік у цінах 2009 року із врахуванням часткового звільнення орендаря від плати орендної плати згідно з рішенням Запорізької міської ради №6 від 19.11.2008 та Запорізької обласної ради №7 від 27.11.2008.
Згідно з розрахунком розміру орендної плати за земельну ділянку, грошова оцінка якої проведена, на 01.03.2009 нормативна грошова оцінка земельної ділянки станом на 01.03.2009 складала 270670,13 грн., розмір орендної плати становив 3% від нормативної грошової оцінки землі та складав 8120,10 грн.
Додатковою угодою від 22.03.2010 викладено п. 9 договору в іншій редакції, згідно з якою орендна плата вноситься орендарем у грошовій формі в розмірі 3869,64 грн., що складає трикратний розмір земельного податку за календарний рік у цінах 2010 року згідно з рішенням Запорізької міської ради №6 від 19.11.2008 та Запорізької обласної ради №7 від 27.11.2008.
Земельна ділянка з кадастровим номером 2310100000:03:009:0130 загальною площею 0,0619 є комунальною власністю, що підтверджується інформаційною довідкою з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно №366427802 від 19.02.2024.
28.11.2018 Запорізькою міською радою прийнято рішення №26 «Про встановлення розміру орендної плати», яким було запроваджено розміри орендної плати за використання земельних ділянок, які перебувають у комунальній власності в межах міста Запоріжжя. Зазначене рішення введеною в дію з 01.01.2019. Пунктом 5 даного рішення вирішено привести у відповідність з даним рушенням договори оренди землі шляхом укладання додаткових угод про внесення змін (в частині розміру орендної плати) до договорів оренди землі.
Пунктом 12 договору передбачено, що розмір орендної плати переглядається один раз на рік у разі зміни розмірів земельного податку, підвищення цін і тарифів, коефіцієнтів індексації, визначених законодавством.
Відповідно до ч. 1 ст. 2 Закону України "Про оренду землі" відносини, пов`язані з орендою землі, регулюються Земельним кодексом України, Цивільним кодексом України, цим Законом, законами України, іншими нормативно-правовими актами, прийнятими відповідно до них, а також договором оренди землі.
За приписами ст. 1 Закону України "Про оренду землі" оренда землі - це засноване на договорі строкове платне володіння і користування земельною ділянкою, необхідною орендареві для проведення підприємницької та інших видів діяльності.
Згідно із ч. 1 ст. 626 Цивільного кодексу України договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов`язків.
Договір оренди землі - це договір, за яким орендодавець зобов`язаний за плату передати орендареві земельну ділянку у володіння і користування на певний строк, а орендар зобов`язаний використовувати земельну ділянку відповідно до умов договору та вимог земельного законодавства (ст. 13 Закону України "Про оренду землі").
Статтею 21 Закону України "Про оренду землі" встановлено, що орендна плата за землю - це платіж, який орендар вносить орендодавцеві за користування земельною ділянкою згідно з договором оренди землі. Розмір, умови і строки внесення орендної плати за землю встановлюються за згодою сторін у договорі оренди (крім строків внесення орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, які встановлюються відповідно до Податкового кодексу України). Обчислення розміру орендної плати за землю здійснюється з урахуванням індексів інфляції, якщо інше не передбачено договором оренди.
Відповідно до пп. 14.1.147 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України плата за землю - це обов`язковий платіж у складі податку на майно, що справляється у формі земельного податку або орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності.
Згідно з підпунктом 14.1.72 пункту 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України земельний податок - обов`язковий платіж, що справляється з власників земельних ділянок та земельних часток (паїв), а також постійних землекористувачів.
Положеннями п. 287.1 ст. 287 Податкового кодексу України встановлено, що власники землі та землекористувачі сплачують земельний податок, а також орендну плату за земельні ділянки державної та комунальної власності з дня виникнення права власності або права користування земельною ділянкою.
Отже, плата за землю здійснюється в залежності від суб`єкта належності земельної ділянки: власником землі сплачується земельний податок, а орендарем за договором оренди землі - орендна плата.
Згідно з п.п. 288.1-288.4 ст. 288 Податкового кодексу України підставою для нарахування орендної плати за земельну ділянку є договір оренди такої земельної ділянки. Платником орендної плати є орендар земельної ділянки. Об`єктом оподаткування є земельна ділянка, надана в оренду. Розмір та умови внесення орендної плати встановлюються у договорі оренди між орендодавцем (власником) і орендарем.
Основою для визначення розміру орендної плати для земель державної і комунальної власності є нормативна грошова оцінка земель, а зміна нормативної грошової оцінки земельної ділянки є підставою для перегляду розміру орендної плати, який в будь-якому разі не може бути меншим, ніж встановлено положеннями підпунктом 288.5.1 пункту 288.5 ст. 288 Податкового кодексу України.
Підпунктом 288.5.1 пункту 288.5 ст. 288 Податкового кодексу України встановлено, що розмір орендної плати встановлюється у договорі оренди, але річна сума платежу не може бути меншою для земельних ділянок, нормативну грошову оцінку яких проведено, - у розмірі не більше 3 відсотків їх нормативної грошової оцінки.
Відповідно до пункту 287.3 статті 287 Податкового кодексу України податкове зобов`язання щодо плати за землю, визначене у податковій декларації на поточний рік, сплачується рівними частками власниками та землекористувачами земельних ділянок за місцезнаходженням земельної ділянки за податковий період, який дорівнює календарному місяцю, щомісяця протягом 30 календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового (звітного) місяця.
Згідно зі ст. 289 Податкового кодексу України, для визначення розміру податку та орендної плати використовується нормативна грошова оцінка земельних ділянок, у тому числі право на які фізичні особи мають як власники земельних часток (паїв), з урахуванням коефіцієнта індексації, визначеного відповідно до законодавства. Коефіцієнт індексації нормативної грошової оцінки земель застосовується кумулятивно залежно від дати проведення нормативної грошової оцінки земель, зазначеної в технічній документації з нормативної грошової оцінки земель та земельних ділянок.
Отже, нормами податкового законодавства, які є обов`язковими для застосування, визначено порядок обчислення розміру орендної плати за земельну ділянку комунальної власності з урахуванням коефіцієнтів індексації, які застосовуються комулятивно, залежно від дати проведення нормативної грошової оцінки земель, зазначеної в технічній документації з нормативної грошової оцінки земель.
Статтею 23 Закону України від 11.12.2003 № 1378-IV «Про оцінку землі» визначено, що технічна документація з бонітування ґрунтів та нормативної грошової оцінки земельних ділянок затверджується відповідною сільською, селищною, міською радою.
30.06.2015 Запорізькою міською радою прийнято рішення №7 «Про затвердження нормативної грошової оцінки земель міста Запоріжжя», яким впроваджено оподаткування земель міста на підставі нової нормативної грошової оцінки з 01.01.2016. Рішення введено в дію з 01.01.2016.
Згідно з ч. 2 ст. 20, ч. 3 ст. 23 Закону України від 11.12.2003 № 1378-IV «Про оцінку землі» дані про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки оформляються як витяг з технічної документації з нормативної грошової оцінки земель.
Витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки видається органами, що здійснюють ведення Державного земельного кадастру.
Таким чином, для розрахунку орендної плати за земельну ділянку, що знаходиться в користуванні відповідача, застосовується нормативна грошова оцінка відповідно до затвердженої технічної документації, яка набрала чинності з 01.01.2016 згідно з рішенням Запорізької міської ради від 30.06.2015№7 «Про затвердження нормативної грошової оцінки земель міста Запоріжжя» з урахуванням коефіцієнтів індексації.
З метою визначення бази розрахунку орендної плати за земельну ділянку, надану в користування відповідачу, позивачем було отримано в Міськрайонному управлінні у Запорізькому район та м. Запоріжжя Головного управління Держгеокадастру у Запорізькій області витяг з технічної документації щодо нормативної грошової оцінки землі, який містить відомості про нормативну грошову оцінку орендованої позивачем земельної ділянки станом на 10.07.2020 в розмірі 1194001,48 грн.
Відповідно до даних офіційного сайту Державної податкової служби України (https://tax.gov.ua/nove-pro-podatki--novini-/print-553960.html) Державна служба України з питань геодезії, картографії та кадастру на виконання статті 289 Податкового кодексу України листом від 11.01.2022 № 6-28-0.222-275/2-22 повідомила про значення коефіцієнтів індексації нормативної грошової оцінки земель і земельних ділянок за 1996-2021 роки. Значення коефіцієнта індексації нормативної грошової оцінки земель і земельних ділянок за попередній рік застосовується для розрахунку податкового зобов`язання на наступний рік. Коефіцієнт індексації нормативної грошової оцінки земель і земельних ділянок за 2017 рік 1,0; 2018 рік 1,0; 2019 рік 1,0; 2020 рік 1,0; 2021 рік 1,1, 2022 рік 1,15, 2023 1,051.
Застосувавши до нормативної грошової оцінки землі в цінах 2020 року коефіцієнти індексації 2021 2023 років (за 2021 рік 1,1, за 2022 рік 1,15, за 2023 рік 1,051) позивач отримав значення нормативної грошової оцінки землі станом на 2024 рік, яке склало 1587442,87 грн. (1194001,48 грн. х 1,0 х 1,1 х 1,15 х 1,051 = 1587442,87 грн.) і від цього розміру нормативної грошової оцінки землі визначив річну орендну плату в цінах 2024 року за ставкою 3%, що склало 47623,28 грн.
13.10.2023 позивач надіслав відповідачу лист. вих. №2684/01/01-07 від 09.10.2023 з пропозицією про внесення змін до договору землі, до якої був доданий проект додаткової угоди щодо внесення змін у пункти 5, 9 договору землі в такій редакції:
- п.5. нормативна грошова оцінка земельної ділянки становить 1587442,87 грн. (один мільйон п`ятсот вісімдесят сім тисяч чотириста сорок дві грн. 87 коп.) в цінах 2024 року.
- п. 9. Орендна плата вноситься орендарем у грошовій формі та в розмірі 47623,28 грн. (сорок сім тисяч шістсот двадцять три грн. 28 коп.), що складає 3% нормативної грошової оцінки земельної ділянки за календарний рік в цінах 2024 року.
Відповідач не надав відповіді на пропозицію позивача, що стало підставою для звернення позивача до суду з позовом у даній справі.
Відповідно до ст. 30 Закону України «Про оренду землі» зміна умов договору оренди землі здійснюється за взаємною згодою сторін. У разі недосягнення згоди щодо зміни умов договору оренди землі спір вирішується в судовому порядку.
Пунктом 32 договору оренди землі також передбачено, що зміна умов договору здійснюється у письмовій формі за взаємною згодою сторін. У разі недосягнення згоди щодо зміни умов договору спір розглядається у судовому порядку.
Статтею 188 Господарського кодексу України в редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин, передбачено, що зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором.
Сторона договору, яка вважає за необхідне змінити або розірвати договір, повинна надіслати пропозиції про це другій стороні за договором.
Сторона договору, яка одержала пропозицію про зміну чи розірвання договору, у двадцятиденний строк після одержання пропозиції повідомляє другу сторону про результати її розгляду.
У разі якщо сторони не досягли згоди щодо зміни (розірвання) договору або у разі неодержання відповіді у встановлений строк з урахуванням часу поштового обігу, заінтересована сторона має право передати спір на вирішення суду.
Якщо судовим рішенням договір змінено або розірвано, договір вважається зміненим або розірваним з дня набрання чинності даним рішенням, якщо іншого строку набрання чинності не встановлено за рішенням суду.
Як встановлено судом, розмір орендної плати за землю комунальної власності є регульованою ціною. Зміна нормативної грошової оцінки земельної ділянки (бази оподаткування) тягне за собою зміну розміру земельного податку або орендної плати, а отже є підставою для перегляду розміру орендної плати, встановленої умовами договору.
Розрахунок нормативної грошової оцінки землі в цінах 2024 року здійснено позивачем на підставі витягу про нормативну грошову оцінку землі 2020 року з урахуванням коефіцієнтів індексації, які застосовані комулятивно за період з 2021 2023 років до нормативної грошової оцінки землі відповідно до витягу 2020 року, що відповідає діючому законодавству. Орендна плата визначена за ставкою 3% нормативної грошової оцінки земельної ділянки за календарний рік в цінах 2024 року, що відповідає нормам Податкового кодексу України та рішенню Запорізької міської ради №26 від 28.11.2018 «Про встановлення розміру орендної плати».
Відповідач не надав заперечень проти позову.
Враховуючи викладене, суд визнав обґрунтованими та задовольнив позовні вимоги про внесення змін у пункти 5, 9 договору оренди землі в редакції проекту додаткової угоди позивача.
При подачі позову позивач сплатив судовий збір у розмірі 3028,00 грн. платіжною інструкцію № 275 від 11.03.2024.
22.12.2023 Запорізькою міською радою прийнято рішення №75 «Про бюджет Запорізької міської територіальної громади на 2024 рік». Згідно з додатком 3 до рішення № 75 головним розпорядником бюджетних коштів визначено Виконавчий комітет Запорізької міської ради.
Запорізька міська рада не є розпорядником бюджетних коштів та не має рахунків у фінансових установах. Головним розпорядником коштів, який здійснює видатки є Виконавчий комітет Запорізької міської ради.
Таким чином, Виконавчий комітет Запорізької міської ради є головним розпорядником бюджетних коштів в м. Запоріжжі, який здійснює заходи, що реалізуються за рахунок коштів бюджету, в тому числі щодо сплати судового збору за подачу позовних заяв та інших заяв до суду для захисту прав та інтересів територіальної громади в особі Запорізької міської ради.
Враховуючи викладене, оскільки за платіжною інструкцією № 275 від 11.03.2024 платником судового збору за подачу даного позову є Виконавчий комітет Запорізької міської ради, відповідно до ч. 1 ст. 129 ГПК України витрати зі сплати судового збору за розгляд позовної заяви в сумі 3028,00 грн. підлягають стягненню з відповідача на користь Виконавчого комітету Запорізької міської ради.
Керуючись ст.ст. 129, 232, 233, 236 - 238, 240, 241 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд
ВИРІШИВ:
Позов задовольнити.
Змінити пункти 5, 9 договору оренди землі від 22.04.2008, який зареєстрований у Запорізькій регіональній філії ДП Центр державного земельного кадастру при Державному комітету України по земельних ресурсах від 26.05.2008 №040826100927, укладеного між Запорізькою міською радою та Товариством з обмеженою відповідальністю ГУРМАН-ЛЮКС, про оренду земельної ділянки площею 0,0619 га, кадастровий номер 2310100000:03:009:0130 за адресою: м. Запоріжжя, вул. Комсомольська, 24, виклавши їх у такій редакції:
- 5. нормативна грошова оцінка земельної ділянки становить 1587442,87 грн. (один мільйон п`ятсот вісімдесят сім тисяч чотириста сорок дві грн. 87 коп.) в цінах 2024 року;
- 9. Орендна плата вноситься орендарем у грошовій формі та в розмірі 47623,28 грн. (сорок сім тисяч шістсот двадцять три грн. 28 коп.), що складає 3% нормативної грошової оцінки земельної ділянки за календарний рік в цінах 2024 року.
Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю ГУРМАН-ЛЮКС (69050, м.Запоріжжя, вул. Космічна буд. 76-А, ідентифікаційний код 33921008) на користь Запорізької міської ради (69105, м. Запоріжжя, пр. Соборний, буд. 206, ідентифікаційний код 04053915) витрати зі сплати судового збору в сумі 3028,00 грн., отримувач: Виконавчий комітет Запорізької міської ради, рахунок: UA058201720344270024000034816, ЄДРПОУ 02140892, банк отримувача: Державна казначейська служба України м. Київ.
Видати накази після набрання судовим рішенням законної сили.
Рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. Рішення суду може бути оскаржено шляхом подачі апеляційної скарги до Центрального апеляційного господарського суду протягом 20 днів з дня складення повного судового рішення. Повне судове рішення складено та підписано 20.06.2024.
СуддяМ.В. Мірошниченко
Суд | Господарський суд Запорізької області |
Дата ухвалення рішення | 10.06.2024 |
Оприлюднено | 24.06.2024 |
Номер документу | 119868666 |
Судочинство | Господарське |
Категорія | Справи позовного провадження Справи у спорах, що виникають із земельних відносин про невиконання або неналежне виконання зобов’язань що виникають з договорів оренди |
Господарське
Господарський суд Запорізької області
Мірошниченко М.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні