Рішення
від 20.06.2024 по справі 480/1667/24
СУМСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

СУМСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

20 червня 2024 року Справа № 480/1667/24

Сумський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді - Шаповала М.М., розглянувши в порядку спрощеного позовного провадження в приміщенні суду в м. Суми адміністративну справу №480/1667/24 за позовом ОСОБА_1 до Головного управління Державної податкової служби у Сумській області про визнання протиправним та скасування рішення,

В С Т А Н О В И В:

ОСОБА_1 просить суд про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення від 20.12.2023 № 422456-2407-1811-UA59040030000060142 Головного управління Державної податкової служби у Сумській області.

Вимоги мотивує тим, що рішенням Розсошівської сільської ради Великописарівського району Сумської області від 25.10.2011 затверджено технічну документацію із землеустрою та надано йому - ОСОБА_1 , в оренду строком на 40 років земельну ділянку площею 8.8402 га, з них: 4.3957 га - під водою (ставок); 4.0423 га - пасовище; 0.4022 га - болото.

Відповідно до пункту 3 вищезазначеного рішення, було встановлено орендну плату під водою та болотом в розмірі 7 %, а під пасовищем в розмірі 3 % від нормативної грошової оцінки земельної ділянки.

На підставі вищезазначеного рішення, 21.06.2012 Розсошівська сільська рада Великописарівського району Сумської області та ОСОБА_1 уклали Договір оренди земельної ділянки з розташованим на ній водним об`єктом.

Відповідно до п. 1.1. Договору, орендар приймає в строкове платне користування земельну ділянку загальною площею 8.8402 га.

Згідно з п. 2.1.2. Договору, річна сума орендної плати складає 4 246,98 грн. До орендної плати за земельні ділянки водного фонду входить плата за оренду земель прибережної смуги (додаток 1). Орендована земельна ділянка має кадастровий номер 5921284000:07:031:0001. Відповідно до Витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку, нормативно грошова оцінка земельної ділянки складає 116 768,53 грн.

Однак, позивачем отримано від ГУ ДПС у Сумській області податкове повідомлення-рішення від 20.12.2023 № 422456-2407-1811-СА59040030000060142 про сплату орендної плати з фізичних осіб за 2023 рік за земельну ділянку з кадастровим номером 5921284000:07:031:0001 в розмірі 359 904,17.

Вказане рішення просить скасувати, оскільки відповідачем необґрунтовано нараховано податкове зобов`язання в розмірі 359904,17 грн при нормативно грошовій оцінці земельної ділянки в розмірі 116768,53 грн (яка втричі менша ніж податкове зобов`язання) при орендній платі, встановленій пунктом 3 рішення Розсошівської сільської ради Великописарівського району Сумської області рішенням від 25.10.2011, під водою та болотом в розмірі 7 %, а під пасовищем в розмірі 3% від нормативної грошової оцінки земельної ділянки.

Крім того, зазначив, що відповідно до п.п. 69.14 п. 69 підрозділу 10 розділу XX "Перехідні положення" ПК України, що тимчасово, на період з 1 березня 2022 р. по 31 грудня 2022 р. не нараховується та не сплачується плата за землю (земельний податок та орендна плата за земельні ділянки державної та комунальної власності) за земельні ділянки (земельні частки (паї), що розташовані на територіях активних бойових дій або тимчасово окупованих Російською Федерацією територіях України, та перебувають у власності або користуванні, у тому числі на умовах оренди, фізичних осіб, та за період з 1 березня 2022 р. по 31 грудня 2022 р. - в частині земельних ділянок, що перебувають у власності або користуванні, у тому числі на умовах оренди, юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.

Ухвалою суду від 05.03.2024 позовну заяву прийнято до розгляду та відкрито провадження у справі за правилами спрощеного позовного провадження без виклику сторін.

Відповідач подав відзив, в якому просить відмовити позивачу у задоволенні позову посилаючись на те, що оскільки платником орендної плати є орендар земельної ділянки, то фізична особа (засновник фермерського господарства), що уклала договір оренди на земельну ділянку державної або комунальної власності, в якому визначено цільове призначення земельної ділянки - для ведення фермерського господарства, сплачує орендну плату за вказану земельну ділянку. Зазначає, що у кінці 2020 року було сформовано Великописарівську громаду, до якої ввійшло 9 сільських рад, в тому числі і Розсошівська сільська рада.

На виконання п. 288.1, ст. 288 ПК України до контролюючого органу Великописаріською громадою був наданий перелік укладених договорів оренди землі державної та комунальної власності, станом на 01.01.2021. Серед переліку наданих орендарів, був громадянин ОСОБА_1 .

Розсошівською сільською радою та ОСОБА_1 укладено договір оренди землі від 21.06.2012 № 592120004000645, відповідно до якого, орендарю надано в оренду земельну ділянку з розташованим на ній водним об`єктом, загальною площею 8,8402 га.

Податковим органом відповідно до умов договору оренди землі нараховувалася орендна плата у сумі: 2018 р. - 276451,83 грн, 2019 р. - 284509,23 грн, 2020 р. - 284509,23 грн, 2020 р. - 284509,23 грн, 2021 р. - 284509,23 грн, 2022 р. - 0 грн (зона бойових дій), 2023 р. - 359904,17 грн.

В зв`язку зі зміною нормативно грошової оцінки землі у 2018 р. по Розсошівській сільській раді, та для її встановлення Головним управлінням ДПС у Сумській області були направлені відповідні запити.

Станом на день формування та вручення податкового повідомлення-рішення інформація, щодо внесення змін до існуючих договорів оренди землі та їх розірвання ні від позивача, ні від органів місцевого самоврядування до податкового органу не надходила. Враховуючи зазначене, позивачу відповідачем було сформовано податкове повідомлення-рішення по орендній платі з фізичних осіб.

Дослідивши матеріали справи, оцінивши докази в їх сукупності, суд вважає, що позовні вимоги не підлягають задоволенню, виходячи з наступного.

Судом встановлено із матеріалів справи, що рішенням Розсошівської сільської ради Великописарівського району Сумської області від 25.10.2011 затверджено технічну документацію із землеустрою та надано ОСОБА_1 в оренду строком на 40 років земельну ділянку площею 8.8402 га, з них: 4,3957 га - під водою (ставок); 4,0423 га - пасовище; 0,4022 га - болото.

Відповідно до пункту 3 вищезазначеного рішення, було встановлено орендну плату під водою та болотом в розмірі 7%, а під пасовищем в розмірі 3% від нормативної грошової оцінки земельної ділянки.

На підставі вищезазначеного рішення, 21.06.2012 Розсошівська сільська рада Великописарівського району Сумської області та ОСОБА_1 уклали Договір оренди земельної ділянки № 592120004000645 з розташованим на ній водним об`єктом.

Відповідно до п. 1.1. Договору, орендар приймає в строкове платне користування земельну ділянку загальною площею 8,8402 га.

Згідно з п. 2.1.2. Договору, річна сума орендної плати складає 4246,98 грн. До орендної плати за земельні ділянки водного фонду входить плата за оренду земель прибережної смуги (додаток 1). Орендована земельна ділянка має кадастровий номер 5921284000:07:031:0001. Відповідно до Витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку, нормативно грошова оцінка земельної ділянки складає 116768,53 грн.

Головним управлінням ДПС у Сумській області сформовано та направлено позивачу податкове повідомлення-рішення від 20.12.2023 № 422456-2407-1811-UA59040030000060142 по орендній платі з фізичних осіб

Вважаючи оскаржуване податкове повідомлення-рішення протиправними, позивач звернувся до суду за захистом своїх прав.

Даючи правову оцінку обставинам справи, суд зважає на таке.

Відповідно до ч. 1ст. 67 Конституції України кожен зобов`язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.

Так, відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема, вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства регулюються нормами Податковим кодексом України (далі -ПК України).

Відповідно до п.269.1 ст. 269 Податкового кодексу України платниками плати за землю є: власники земельних ділянок, земельних часток (паїв); землекористувачі, яким відповідно до закону надані у користування земельні ділянки державної та комунальної власності на правах постійного користування; платники орендної плати - землекористувачі (орендарі) земельних ділянок державної та комунальної власності на умовах оренди.

За умовами п.270.1 ст. 270 Податкового кодексу України об`єктами оподаткування платою за землю є:

270.1.1. об`єкти оподаткування земельним податком:

270.1.1.1. земельні ділянки, які перебувають у власності;

270.1.1.2. земельні частки (паї), які перебувають у власності;

270.1.1.3. земельні ділянки державної та комунальної власності, які перебувають у володінні на праві постійного користування;

270.1.2. об`єкти оподаткування орендною платою - земельні ділянки державної та комунальної власності, надані в користування на умовах оренди.

При цьому, згідно з п. 271.1 ст. 271 Податкового кодексу України базою оподаткування є:

271.1.1. нормативна грошова оцінка земельної ділянки з урахуванням коефіцієнта індексації, визначеного відповідно до порядку, встановленого цим розділом;

271.1.2. площа земельної ділянки, нормативну грошову оцінку якої не проведено.

База оподаткування по земельних частках (паях) визначається згідно із даними земельних ділянок, на які фізичні особи мають право як власники земельних часток (паїв), з урахуванням підпунктів 271.1.1 та 271.1.2 цього пункту.

Відповідно до п. 271.2 ст. 271 Податкового кодексу України рішення рад щодо нормативної грошової оцінки земельних ділянок офіційно оприлюднюється відповідним органом місцевого самоврядування до 15 липня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосування нормативної грошової оцінки земель або змін (плановий період). В іншому разі норми відповідних рішень застосовуються не раніше початку бюджетного періоду, що настає за плановим періодом.

Згідно з п.274.1 ст. 274 Податкового кодексу України ставка податку за земельні ділянки, у тому числі право на які фізичні особи мають як власники земельних часток (паїв), нормативну грошову оцінку яких проведено, встановлюється у розмірі не більше 3 відсотків від їх нормативної грошової оцінки, для земель загального користування - не більше 1 відсотка від їх нормативної грошової оцінки, для сільськогосподарських угідь - не менше 0,3 відсотка та не більше 1 відсотка від їх нормативної грошової оцінки, а для лісових земель - не більше 0,1 відсотка від їх нормативної грошової оцінки.

За приписами п.285.1 ст. 285 Податкового кодексу України базовим податковим (звітним) періодом для плати за землю є календарний рік.

Умовами п.285.2 ст. 285 Податкового кодексу України передбачено, що базовий податковий (звітний) рік починається 1 січня і закінчується 31 грудня того ж року (для новостворених підприємств та організацій, а також у зв`язку із набуттям права власності та/або користування на нові земельні ділянки може бути меншим 12 місяців).

Відповідно до п.286.1 ст.286 Податкового кодексу України підставою для нарахування земельного податку є:

а) дані державного земельного кадастру;

б) дані Державного реєстру речових прав на нерухоме майно;

в) дані державних актів, якими посвідчено право власності або право постійного користування земельною ділянкою (державні акти на землю);

Пунктами285.1,285.2 ст. 285 Податкового кодексу України встановлено, що базовим податковим (звітним) періодом для плати за землю є календарний рік. Базовий податковий (звітний) рік починається 1 січня і закінчується 31 грудня того ж року (для новостворених підприємств та організацій, а також у зв`язку із набуттям права власності та/або користування на нові земельні ділянки може бути меншим 12 місяців).

За умовами п.286.1 ст. 286 Податкового кодексу України підставою для нарахування земельного податку є:

а) дані державного земельного кадастру;

б) дані Державного реєстру речових прав на нерухоме майно;

в) дані державних актів, якими посвідчено право власності або право постійного користування земельною ділянкою (державні акти на землю);

г) дані сертифікатів на право на земельні частки (паї);

ґ) рішення органу місцевого самоврядування про виділення земельних ділянок у натурі (на місцевості) власникам земельних часток (паїв);

д) дані інших правовстановлюючих документів, якими посвідчується право власності або право користування земельною ділянкою, право на земельні частки (паї).

У разі подання платником податку до контролюючого органу правовстановлюючих документів на земельну ділянку, земельну частку (пай), відомості про які відсутні у базах даних інформаційних систем центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, нарахування податку фізичним особам здійснюється на підставі поданих платником податку відомостей до отримання контролюючим органом інформації про перехід права власності на об`єкт оподаткування.

Центральні органи виконавчої влади, що реалізують державну політику у сфері земельних відносин та у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, у сфері будівництва щомісяця, але не пізніше 10 числа наступного місяця, а також за запитом відповідного контролюючого органу за місцезнаходженням земельної ділянки подають інформацію, необхідну для обчислення і справляння плати за землю, у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

У разі подання платником податку до контролюючого органу правовстановлюючих документів на земельну ділянку, відомості про яку відсутні у базах даних інформаційних систем центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, сплата податку фізичними та юридичними особами здійснюється на підставі поданих платником податку відомостей до отримання контролюючим органом інформації про перехід права власності на об`єкт оподаткування.

Згідно з п.286.5 ст. 286 Податкового кодексу України нарахування фізичним особам сум плати за землю проводиться контролюючими органами (за місцем знаходження земельної ділянки, у тому числі право на яку фізична особа має як власник земельної частки (паю), які надсилають платнику податку у порядку, визначеному статтею 42 цього Кодексу, до 1 липня поточного року податкове повідомлення-рішення про внесення податку за формою, встановленою у порядку, визначеному статтею 58 цього Кодексу, разом із детальним розрахунком суми податку, який, зокрема, але не виключно, має містити кадастровий номер та площу земельної ділянки, розмір ставки податку та розмір пільги зі сплати податку.

Відповідно до п.286.6 ст. 286 Податкового кодексу України за земельну ділянку, на якій розташована будівля, що перебуває у спільній власності кількох юридичних або фізичних осіб, податок нараховується з урахуванням прибудинкової території кожному з таких осіб:

1) у рівних частинах - якщо будівля перебуває у спільній сумісній власності кількох осіб, але не поділена в натурі, або одній з таких осіб-власників, визначеній за їх згодою, якщо інше не встановлено судом;

2) пропорційно належній частці кожної особи - якщо будівля перебуває у спільній частковій власності;

3) пропорційно належній частці кожної особи - якщо будівля перебуває у спільній сумісній власності і поділена в натурі.

За земельну ділянку, на якій розташована будівля, що перебуває у користуванні кількох юридичних або фізичних осіб, податок нараховується кожному з них пропорційно тій частині площі будівлі, що знаходиться в їх користуванні, з урахуванням прибудинкової території.

При цьому, умовами п.288.1 ст. 288 Податкового кодексу України визначено, що підставою для нарахування орендної плати за земельну ділянку є договір оренди такої земельної ділянки.

Органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування, які укладають договори оренди землі, повинні до 1 лютого подавати контролюючому органу за місцезнаходженням земельної ділянки переліки орендарів, з якими укладено договори оренди землі на поточний рік, та інформувати відповідний контролюючий орган про укладення нових, внесення змін до існуючих договорів оренди землі та їх розірвання до 1 числа місяця, що настає за місяцем, у якому відбулися зазначені зміни.

Відповідно до п.288.1 ст. 288 Податкового кодексу України підставою для нарахування орендної плати за земельну ділянку є договір оренди такої земельної ділянки.

Органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування, які укладають договори оренди землі, повинні до 1 лютого подавати контролюючому органу за місцезнаходженням земельної ділянки переліки орендарів, з якими укладено договори оренди землі на поточний рік, та інформувати відповідний контролюючий орган про укладення нових, внесення змін до існуючих договорів оренди землі та їх розірвання до 1 числа місяця, що настає за місяцем, у якому відбулися зазначені зміни.

Форма надання інформації затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної фінансової політики.

Договір оренди земель державної і комунальної власності укладається за типовою формою, затвердженою Кабінетом Міністрів України.

Згідно з п.288.4 ст. 288 Податкового кодексу України розмір та умови внесення орендної плати встановлюються у договорі оренди між орендодавцем (власником) і орендарем.

Приписами п.288.5 ст. 288 Податкового кодексу України встановлено, що розмір орендної плати встановлюється у договорі оренди, але річна сума платежу:

288.5.1. не може бути меншою за розмір земельного податку:

для земельних ділянок, нормативну грошову оцінку яких проведено, - у розмірі не більше 3 відсотків їх нормативної грошової оцінки, для земель загального користування - не більше 1 відсотка їх нормативної грошової оцінки, для сільськогосподарських угідь - не менше 0,3 відсотка та не більше 1 відсотка їх нормативної грошової оцінки;

для земельних ділянок, нормативну грошову оцінку яких не проведено, - у розмірі не більше 5 відсотків нормативної грошової оцінки одиниці площі ріллі по Автономній Республіці Крим або по області, для сільськогосподарських угідь - не менше 0,3 відсотка та не більше 5 відсотків нормативної грошової оцінки одиниці площі ріллі по Автономній Республіці Крим або по області;

288.5.2. не може перевищувати 12 відсотків нормативної грошової оцінки.

288.5.3. не може перевищувати граничний розмір орендної плати, встановлений у підпункті 288.5.2, у разі визначення орендаря на конкурентних засадах.

Пунктом 289.1. статті 289 Податкового кодексу України обумовлено, що для визначення розміру податку та орендної плати використовується нормативна грошова оцінка земельних ділянок.

Статтею 286 п.286.2 Податкового кодексу України зазначено, що платники плати за землю подають відповідному контролюючому органу довідку (витяг) про розмір нормативної грошової оцінки земельної ділянки.

Згідно з підпунктом 14.1.125 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України нормативна грошова оцінка земельних ділянок для цілей розділу XII, глави 1 розділу XIV цього Кодексу - капіталізований рентний дохід із земельної ділянки, визначений відповідно до законодавства центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин.

Статтею 20 закону України від 11.12.2003 № 1378- IV "Про оцінку земель" зазначено, що дані про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки оформляються як витяг із технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки.

Відповідно до статті 1 Закону України від 11 грудня 2003 року № 1378-1V "Про оцінку земель" (далі - Закон № 1378-ІV) нормативна грошова оцінка земельних ділянок - капіталізований рентний дохід із земельної ділянки, визначений за встановленими і затвердженими нормативами.

Згідно з абзацом третім частини першої статті 13 Закону № 1378-ІV нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться, зокрема, у разі визначення розміру орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності.

Відповідно до частини другої статті 20 Закону № 1378-ІV дані про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки оформляються як витяг з технічної документації з нормативної грошової оцінки земель.

Витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки видається центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин (частина третя статті 23 Закону № 1378-ІV).

6 липня 2022 року набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 01 липня 2022 р. № 753 "Про внесення змін до Методики нормативної грошової оцінки земельних ділянок", яка передбачає, зокрема, що витяг із технічної документації з нормативної грошової оцінки земельних ділянок оформляється і видається автоматично в електронній формі з використанням програмного забезпечення Державного земельного кадастру та з 10.11.2021 відбулася зміна значень нормативної грошової оцінки земельних ділянок.

У постанові Верховного Суду від 09.11.2021 по справі № 635/4233/19, з аналізу нормативно-правових норм ПК України, Закону № 1378-ІV, Закону № 161-XIV Велика Палата Верховного Суду дійшла висновку, що нормативна грошова оцінка земель є основою для визначення розміру орендної плати для земель державної і комунальної власності, а зміна нормативної грошової оцінки земельної ділянки є підставою для перегляду розміру орендної плати.

При цьому, зміна нормативної грошової оцінки земельної ділянки є підставою для перегляду розміру орендної плати незалежно від домовленості сторін у договорі оренди землі про можливість такої зміни.

Відносини оподаткування не можуть регулюватися на засадах угоди між її учасниками та не передбачають укладання договорів стосовно виконання податкового обов`язку, а регулюються виключно засобами владних приписів з боку держави. Хоча розмір, порядок та умови сплати орендної плати за землю сумовою договору оренди, орендна плата є формою податку на землю, а справляння плати за землю є сферою регулювання податкового законодавства. Плата за землю державної або комунальної власності (орендна плата) є обов`язковим платежем, який не може залежати від умов договору.

Як встановлено судом, у зв`язку зі зміною нормативно грошової оцінки землі у 2018 р. по Розсошівській сільській раді та для її встановлення Головним управлінням ДПС у Сумській області були направлені наступні запити:

- Головним управлінням Держгеокадастру у Сумській області № 10615/6/18-28- 24-04-18 від 30.08.2021 про надання витягу з технічної документації про нормативно грошову оцінку земельної ділянки у розрізі звітних періодів: 2018- 2021 рр.;

- Головним управлінням Держгеокдастру у Сумській області листом від 10.09.2021 № 8-18-0.10-2013/2-21 надано витяг з технічної документації про нормативно грошову оцінку земельної ділянки 8,8402 га - 2845092,25 грн.

При здійснення обрахунку орендної плати за землю з фізичних осіб 2023 р. встановлені розбіжності в наданій інформації в сумі нормативно грошової оцінки:

- Великописарівська селищна рада 128445,38 грн, а також копію повідомлення про відмову у наданні відомостей з Державного земельного кадастру № РВ-5900133492023;

- Витяг нормативно грошової оцінки з технічної документації Головного управління Держгеокадастр у Сумській області - 2845092,25 грн.

Для з`ясування достовірної інформації щодо визначення нормативно грошової оцінки, Головне управління ДПС направлено повторно лист від 09.02.2024 № 1137/5/18-28-24-07-04 до Головного управління Держгеокадастру у Сумській області про надання інформації щодо дії нормативно грошової оцінки даної земельної ділянки на що Головне управління Держгеокадастру у Сумській області листом від 12.03.2024 № 10-18-0.10-806/2-24 повідомили, що нормативного грошова оцінка земельної ділянки залишається актуальною з 2021 р.- 2845092,25 грн.

Щодо посилання позивача на те, що відповідно до п.п. 69.14 п. 69 підрозділу 10 розділу XX "Перехідні положення" ПК України, що тимчасово, на період з 1 березня 2022 р. по 31 грудня 2022 р. не нараховується та не сплачується плата за землю (земельний податок та орендна плата за земельні ділянки державної та комунальної власності) за земельні ділянки (земельні частки (паї), що розташовані на територіях активних бойових дій або тимчасово окупованих Російською Федерацією територіях України, та перебувають у власності або користуванні, у тому числі на умовах оренди, фізичних осіб, та за період з 1 березня 2022 р. по 31 грудня 2022 р. - в частині земельних ділянок, що перебувають у власності або користуванні, у тому числі на умовах оренди, юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, суд зазначає наступне.

Відповідно до п. 1 (Території можливих бойових дій) розділу І (Території, на яких ведуться (велися) бойові дії) Наказу Міністерства з питань реінтеграції тимчасом окупованих територій від 22.12.2022 № 309 "Про затвердження Переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією" у п. 1 зазначено, що дата виникнення можливості бойових дій у Велкописарівській селищній територіальній громаді - 24.02.2022, а дата припинення можливості бойових дій можливості - 19.03.2024.

У п. 2 (Території активних бойових дій) розділу І (Території, на яких ведуться (велися) бойові дії) зазначено, що дата виникнення можливості бойових дій у Велкописарівській селищній територіальній громаді - 20.03.2024.

У розділі II (Тимчасово окуповані Російською Федерацією території України) зазначено, що дата виникнення можливості бойових дій у Велкописарівській селищній територіальній громаді - 24.02.2022, а дата припинення можливості бойових дій можливості - 26.02.2022.

Велкописарівська селищна територіальна громада була внесена до територій активних бойових дій 20.03.2024, а у 2023 р. - внесена до територій можливих бойових дій.

У п.п. 69.14 п. 69 підрозділу 10 розділу XX "Перехідні положення" ПК України зазначено, що не сплачується плата за землю земельні ділянки (земельні частки (паї), що розташовані на територіях активних бойових дій або тимчасово окупованих Російською Федерацією територіях України.

Керуючись ст.ст. 90, 139, 143, 241-246, 250, 255, 295 КАС України, суд,

В И Р І Ш И В:

В задоволенні позову ОСОБА_1 до Головного управління Державної податкової служби у Сумській області про визнання протиправним та скасування рішення відмовити.

Рішення може бути оскаржено до Другого апеляційного адміністративного суду шляхом подачі апеляційної скарги протягом тридцяти днів з дня складення повного рішення.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Суддя М.М. Шаповал

СудСумський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення20.06.2024
Оприлюднено24.06.2024
Номер документу119905020
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них плати за землю

Судовий реєстр по справі —480/1667/24

Ухвала від 18.09.2024

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Спаскін О.А.

Рішення від 20.06.2024

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

М.М. Шаповал

Ухвала від 05.03.2024

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

М.М. Шаповал

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні