Справа № 560/6467/24
РІШЕННЯ
іменем України
21 червня 2024 рокум. Хмельницький
Хмельницький окружний адміністративний суд в особі головуючого-судді Блонського В.К. розглянувши адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до територіального управління Служби судової охорони у Хмельницькій області про визнання бездіяльності протиправною та зобов`язання вчинити дії,
ВСТАНОВИВ:
Позивач звернулася в суд з позовом до відповідача в якому просить:
1) визнати протиправною бездіяльність територіального управління Служби судової охорони у Хмельницькій області яка виразилась у не зарахуванні ОСОБА_2 до стажу служби у Службі судової охорони часу попередньої роботи в таких органах, що дає право на встановлення надбавки за стаж служби у Службі судової охорони, надання додаткової оплачуваної відпустки та вислуги років для призначення пенсії:
-в управлінні Пенсійного фонду України в Старосинявського району з 01.03.2007 року по 31.03.2016 року (9 років 01 місяць);
-в Старокостянтинівському об`єднаному управлінні Пенсійного фонду України Хмельницької області з 01.04.2016 року по 06.06.2016 року (02 місяці 06 днів);
-в Головному управлінні Пенсійного фонду України в Хмельницькій області з 01.03.2018 року по 11.11.2029 року (1 рік 08 місяців 11 днів);
-в територіальному управлінні Служби судової охорони в Хмельницькій області з 12.11.2019 року по 18.05.2020 року на посаді провідного бухгалтера (з дипломом спеціаліста) фінансово-економічного відділу (06 місяців 06 днів);
2) зобов`язати територіальне управління Служби судової охорони в Хмельницькій області зарахувати до стажу служби у Службі судової охорони, що дає право на встановлення надбавки за стаж служби у Службі судової охорони, надання додаткової оплачуваної відпустки та вислуги років для призначення пенсії, стаж (час) роботи в державних органах, а саме час попередньої роботи:
-в управлінні Пенсійного фонду України в Старосинявського району з 01.03.2007 року по 31.03.2016 року (9 років 01 місяць);
-в Старокостянтинівському об`єднаному управлінні Пенсійного фонду України Хмельницької області з 01.04.2016 року по 06.06.2016 року (02 місяці 06 днів);
-в Головному управлінні Пенсійного фонду України в Хмельницькій області з 01.03.2018 року по 11.11.2029 року (1 рік 08 місяців 11 днів);
-в територіальному управлінні Служби судової охорони в Хмельницькій області з 12.11.2019 року по 18.05.2020 року на посаді провідного бухгалтера (з дипломом спеціаліста) фінансово-економічного відділу (06 місяців 06 днів);
-разом 11 років 05 місяців 23 дні.
В підтвердження позовних вимог позивач зазначає, що відповідно до наказу територіального управління Служби судової охорони в Хмельницькій області від 19 травня 2020 року № 234 о/с позивач прийнята на службу до Служби судової охорони в Хмельницькій області та призначена на посаду провідного спеціаліста фінансово-економічного відділу територіального управління Служби судової охорони у Хмельницькій області.
З 06.06.2022 року позивач працює на посаді заступника начальника фінансово-економічного відділу територіального управління Служби судової охорони у Хмельницькій області.
02.04.2024 року позивач звернулася до керівництва територіального управління Служби судової охорони у Хмельницькій області із рапортом щодо зарахування до стажу служби у Службі судової охорони стажу роботи в державних органах, зокрема:
-в управлінні Пенсійного фонду України в Старосинявського району з 01.03.2007 року по 31.03.2016 року (9 років 01 місяць);
-в Старокостянтинівському об`єднаному управлінні Пенсійного фонду України Хмельницької області з 01.04.2016 року по 06.06.2016 року (02 місяці 06 днів);
-в Головному управлінні Пенсійного фонду України в Хмельницькій області з 01.03.2018 року по 11.11.2029 року (1 рік 08 місяців 11 днів);
-в територіальному управлінні Служби судової охорони в Хмельницькій області з 12.11.2019 року по 18.05.2020 року на посаді провідного бухгалтера (з дипломом спеціаліста) фінансово-економічного відділу (06 місяців 06 днів).
За результатами розгляду рапорту, позивач отримала лист за підписом ТВО начальника територіального управління Служби судової охорони у Хмельницькій області № 53.05-319 від 23.04.2024 року яким вона проінформована про те, що переліки посад про які ведеться мова в постанові Кабінету Міністрів України від 17 липня 1992 року № 393 затверджені наказом Служби судової охорони 24.10.2022 року № 454 та включають посади тільки центрального органу управління Служби судової охорони.
Позивач вважає таку відмову незаконною оскільки вона суперечить чинному законодавству, тому звернулася в суд за захистом своїх прав та інтересів.
Ухвалою суду від 01.05.2024 року відкрито провадження у справі за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи.
Представник відповідача-територіального управління Служби судової охорони в Хмельницькій області подав в суд відзив на позовну заяву, в якому позовні вимоги не визнав та просить відмовити в задоволенні позову.
Обгрунтовуючи заперечення позовних вимог, представник відповідача пояснив, що 19 травня 2020 року позивач прийнята на службу до Служби судової охорони на посаду провідного спеціаліста фінансово-економічного відділу територіального управління Служби судової охорони у Хмельницькій області.
На сьогодні позивач обіймає посаду заступника начальника фінансово-економічного відділу територіального управління Служби судової охорони у Хмельницькій області, яка не включена до переліку посад співробітників Служби судової охорони середнього та вищого складу, затвердженого наказом Служби судової охорони № 454 від 24.10.2022 року (із змінами).
Перебування на таких посадах за переліком передбачає право на зарахування до вислуги років для призначення пенсії часу роботи в державних органах у разі переходу на службу до Служби судової охорони із державної служби.
Враховуючи наведене, представник відповідача вважає, що у задоволенні позову необхідно відмовити.
Позивач подала в суд відповідь на відзив територіального управління Служби судової охорони у Хмельницькій області, в якій просить позов задовольнити.
Дослідивши матеріали справи, суд при вирішенні спору бере до уваги таке.
Судом встановлено, що відповідно до Порядку проведення конкурсу для призначення на посади співробітників Служби судової охорони, затвердженого рішенням Вищої ради правосуддя від 30 жовтня 2018 року № 3308/0/15-18, наказом від 19.05.2020 року № 234 о/с ОСОБА_1 , прийнята на службу до Служби судової охорони за результатами конкурсу на зайняття вакантної посади провідного спеціаліста фінансово-економічного відділу територіального управління Служби судової охорони у Хмельницькій області.
На даний час старший лейтенант Служби судової охорони ОСОБА_1 , проходить службу в Службі судової охорони на посаді заступника начальника фінансово-економічного відділу територіального управління Служби судової охорони у Хмельницькій області.
02.04.2024 року позивач звернулася до начальника територіального управління Служби судової охорони у Хмельницькій області із рапортом в якому просила зарахувати до стажу служби у Службі судової охорони, що дає право на встановлення надбавки за стаж служби у Службі судової охорони, надання додаткової оплачуваної відпустки та вислуги років для призначення пенсії, стаж роботи в державних органах, зокрема:
-в управлінні Пенсійного фонду України в Старосинявського району з 01.03.2007 року по 31.03.2016 року (9 років 01 місяць);
-в Старокостянтинівському об`єднаному управлінні Пенсійного фонду України Хмельницької області з 01.04.2016 року по 06.06.2016 року (02 місяці 06 днів);
-в Головному управлінні Пенсійного фонду України в Хмельницькій області з 01.03.2018 року по 11.11.2029 року (1 рік 08 місяців 11 днів);
-в територіальному управлінні Служби судової охорони в Хмельницькій області з 12.11.2019 року по 18.05.2020 року на посаді провідного бухгалтера (з дипломом спеціаліста) фінансово-економічного відділу (06 місяців 06 днів).
За результатами розгляду рапорту, тимчасово виконувачем обов`язків начальника територіального управління Служби судової охорони в Хмельницькій області на ім`я позивача направлено лист № 53.05-319 від 23.04.2024 року, в якому вказано, що відсутні правові підстави для зарахування стажу (часу) роботи позивача в державних органах, зазначених у рапорті до стажу служби в Службі судової охорони.
Надаючи оцінку спірним правовідносинам, суд зазначає наступне.
Статус, повноваження Служби судової охорони, правовий статус працівників Служби судової охорони, проходження служби у Службі судової охорони, спеціальні звання співробітників Служби судової охорони та їх соціальний захист, регулюються Главою 4 "Служба Судової охорони" розділу XI "Організаційне забезпечення діяльності суддів" Закону України "Про судоустрій і статус суддів" від 2 червня 2016 року № 1402-VIII, (далі Закон № 1402-VIII).
Відповідно до частини 6 статті 161 Закону № 1402-VIII, територіальні підрозділи Служби судової охорони утворюються як юридичні особи.
Частинами 1, 2 статті 162-1 Закону № 1402-VIII, встановлено, що до працівників Служби судової охорони належать особи, яким присвоєно спеціальні звання співробітників Служби судової охорони, державні службовці та особи, які уклали трудовий договір із Службою судової охорони.
Порядок проходження служби співробітниками Служби судової охорони регулюється цим Законом та положенням, яке затверджується Вищою радою правосуддя за поданням Голови Служби судової охорони, погодженим з Державною судовою адміністрацією України.
Згідно із частиною 5 статті 163 Закону № 1402-VIII, час проходження служби у Службі судової охорони зараховується до страхового стажу, стажу роботи за спеціальністю, а також до стажу державної служби, стажу служби в поліції, інших правоохоронних органах.
Рішенням Вищої ради правосуддя від 4 квітня 2019 року № 1051/0/15-19 затверджено Положення про Службу судової охорони, (далі Положення № 1051/0/15-19).
Відповідно до пункту 1 розділу I Положення № 1051/0/15-19, це Положення визначає порядок проходження служби громадянами України у Службі судової охорони.
Відповідно до пункту 5 розділу I Положення № 1051/0/15-19, час проходження служби у Службі зараховується до страхового стажу, стажу роботи за спеціальністю, а також до стажу державної служби, стажу служби в поліції, інших правоохоронних органах.
Стаж служби у Службі дає право на встановлення співробітнику надбавки за стаж служби, надання додаткової оплачуваної відпустки.
До стажу служби у Службі (у календарному обчисленні) зараховуються періоди, визначені Законом України "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб" та постановою Кабінету Міністрів України від 17 липня 1992 року № 393 "Про порядок обчислення вислуги років, призначення та виплати пенсій і грошової допомоги особам офіцерського складу, прапорщикам, мічманам, військовослужбовцям надстрокової служби та військової служби за контрактом, особам начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ, поліцейським, співробітникам Служби судової охорони та членам їх сімей".
Відповідно до пункту 13 розділу I Положення № 1051/0/15-19, склад співробітників поділяється на молодший, середній і вищий.
Співробітникам присвоюються такі спеціальні звання:
-молодший склад-рядовий Служби, капрал Служби, сержант Служби, старший сержант Служби;
-середній склад-молодший лейтенант Служби, лейтенант Служби, старший лейтенант Служби, капітан Служби, майор Служби, підполковник Служби, полковник Служби;
-вищий склад-генерал Служби.
Пунктом 21 розділу I Положення № 1051/0/15-19 встановлено, що керівники центрального органу управління Служби та територіальних підрозділів Служби несуть персональну відповідальність за невиконання вимог цього Положення та інших нормативно-правових актів з питань проходження служби співробітниками.
Згідно із пунктом б) статті 1-2 Закону України "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб" від 9 квітня 1992 року № 2262-XII, (далі Закон № 2262-XII), право на пенсійне забезпечення на умовах цього Закону мають звільнені зі служби співробітники Служби судової охорони.
Відповідно до пунктів б), и) частини 1 статті 17 Закону № 2262-XII, особам з числа військовослужбовців (крім військовослужбовців строкової служби) рядового, сержантського, старшинського та офіцерського складу, іншим особам, зазначеним у пунктах "б"-"д", "з" статті 1-2 цього Закону, які мають право на пенсію за цим Законом, до вислуги років для призначення пенсії зараховуються:
-служба в Службі судової охорони на посадах начальницького і рядового складу з дня призначення на відповідну посаду;
-час роботи в державних органах у разі переходу на службу до Служби судової охорони на посади середнього і вищого складу згідно з переліком посад, що затверджується Головою Служби судової охорони.
Відповідно до Закону України "Про пенсійне забезпечення військовослужбовців та осіб начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ" і постанови Верховної Ради України про порядок введення в дію цього Закону, Кабінет Міністрів України постановою від 17 липня 1992 року № 393 затвердив "Порядок обчислення вислуги років, призначення та виплати пенсій і грошової допомоги особам, які мають право на пенсію відповідно до Закону України "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб", крім військовослужбовців строкової служби і членів їх сімей та прирівняних до них осіб, (далі Порядок № 393).
Пунктом 1 Порядку № 393 установлено, що для призначення пенсій за вислугу років відповідно до Закону України "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб" особам з числа військовослужбовців (крім військовослужбовців строкової служби) рядового, сержантського, старшинського та офіцерського складу, особам, зазначеним у пунктах "б"-"д", "ж" і "з" статті 1-2 такого Закону, до вислуги років зараховуються:
-служба в Службі судової охорони на посадах молодшого, середнього і вищого складу, з дня призначення на відповідну посаду;
-час роботи в державних органах у разі переходу на службу до Служби судової охорони на посади середнього і вищого складу згідно з переліком посад, затвердженим Головою Служби судової охорони.
Аналізуючи встановлені у справі обставини та надаючи їм правову оцінку відповідно до наведених правових норм, суд бере до уваги таке.
Позивач відноситься до середнього складу співробітників Служби судової охорони, оскільки їй присвоєно спеціальне звання старший лейтенант Служби.
Згідно із пунктом 9 розділу I Положення № 1051/0/15-19, першим днем проходження служби вважається день прийняття громадянина на службу та призначення на посаду в територіальний підрозділ Служби судової охорони-територіальне управління Служби судової охорони у Хмельницькій області.
До початку проходження служби у Службі судової охорони позивач працювала у таких державних органах:
-в управлінні Пенсійного фонду України в Старосинявського району з 01.03.2007 року по 31.03.2016 року на різних посадах;
-в Старокостянтинівському об`єднаному управлінні Пенсійного фонду України Хмельницької області з 01.04.2016 року по 06.06.2016 року;
-в Головному управлінні Пенсійного фонду України в Хмельницькій області з 01.03.2018 року по 11.11.2029 року;
-в територіальному управлінні Служби судової охорони в Хмельницькій області з 12.11.2019 року по 18.05.2020 року на посаді провідного бухгалтера (з дипломом спеціаліста) фінансово-економічного відділу.
Вказані обставини підтверджуються матеріалами справи, зокрема копією трудової книжки НОМЕР_1 від 24 грудня 2002 року, довідкою про стаж служби заступника начальника фінансово-економічного відділу територіального управління Служби судової охорони у Хмельницькій області Сергєєвої К.Я., від 13.05.2024 року № 95.
Із змісту чинного законодавства вбачається, що вказані періоди роботи позивача відносяться до часу роботи в державних органах на посадах, що віднесені до категорій посад державних службовців, які повинні бути зараховані до стажу до стажу служби у Службі судової охорони у разі переходу на службу до Служби судової охорони на посади середнього і вищого складу згідно з переліком посад, затвердженим Головою Служби судової охорони.
Такий стаж служби у Службі судової охорони дає право на встановлення співробітнику надбавки за стаж служби, надання додаткової оплачуваної відпустки, а також призначення пенсії, тому не зарахування таких період роботи позивача до стажу служби у Службі судової охорони є порушенням її права на отримання передбачених законодавством державних соціальних гарантій в повному обсязі.
Перехід на службу до Служби судової охорони на посади середнього і вищого складу не потребує обов`язкової правової підстави, встановленої законодавчим чи нормативним актом, сам факт прийняття громадянина на службу до Служби судової охорони у якого є стаж роботи в державних органах до початку служби у Службі судової охорони, суд вважає переходом на таку службу.
Порядок № 393 передбачає обов`язок голови Служби судової охорони затвердити перелік посад у територіальних управліннях Служби судової охорони, служба на яких надає право співробітникам середнього і вищого складу зараховувати до їхнього стажу служби у Службі судової охорони стаж (час) роботи в державних органах.
Не виконання такого обов`язку відповідальною посадовою особою Служби не позбавляє співробітників Служби судової охорони права на належне соціальне забезпечення, передбачене чинним законодавством у разі зарахування до стажу служби у Службі судової охорони стажу (часу) роботи співробітників у державних органах до вступу на службу.
Підсумовуючи викладене суд робить висновок про те, що не зарахування до стажу служби позивача стажу (часу) її роботи у державних органах кваліфікується судом як протиправна бездіяльність, оскільки чинним законодавством передбачено таке зарахування, але відповідач всупереч вимогам чинного законодавства не вчиняє жодних дії щодо зарахування позивачу до стажу служби у Службі судової охорони періодів її роботи у державних органах, а саме:
-в управлінні Пенсійного фонду України в Старосинявського району з 01.03.2007 року по 31.03.2016 року на різних посадах;
-в Старокостянтинівському об`єднаному управлінні Пенсійного фонду України Хмельницької області з 01.04.2016 року по 06.06.2016 року;
-в Головному управлінні Пенсійного фонду України в Хмельницькій області з 01.03.2018 року по 11.11.2029 року;
-в територіальному управлінні Служби судової охорони в Хмельницькій області з 12.11.2019 року по 18.05.2020 року на посаді провідного бухгалтера (з дипломом спеціаліста) фінансово-економічного відділу.
Таким чином, позовні вимоги в яких позивач просить визнати протиправною бездіяльність територіального управління Служби судової охорони у Хмельницькій області яка виразилась у не зарахуванні ОСОБА_2 до стажу служби у Службі судової охорони стажу (часу) попередньої роботи в таких органах, що дає право на встановлення надбавки за стаж служби у Службі судової охорони, надання додаткової оплачуваної відпустки та вислуги років для призначення пенсії:
-в управлінні Пенсійного фонду України в Старосинявського району з 01.03.2007 року по 31.03.2016 року;
-в Старокостянтинівському об`єднаному управлінні Пенсійного фонду України Хмельницької області з 01.04.2016 року по 06.06.2016 року;
-в Головному управлінні Пенсійного фонду України в Хмельницькій області з 01.03.2018 року по 11.11.2029 року;
-в територіальному управлінні Служби судової охорони в Хмельницькій області з 12.11.2019 року по 18.05.2020 року на посаді провідного бухгалтера (з дипломом спеціаліста) фінансово-економічного відділу, підлягають задоволенню.
Відповідно до частин 1 та 2 статті 9 КАС України, розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.
Суд розглядає адміністративні справи не інакше як за позовною заявою, поданою відповідно до цього Кодексу, в межах позовних вимог. Суд може вийти за межі позовних вимог, якщо це необхідно для ефективного захисту прав, свобод, інтересів людини і громадянина, інших суб`єктів у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.
Враховуючи наведене, суд вважає, що необхідно вийти за межі позовних вимог для ефективного захисту прав та інтересів позивача, в зв`язку із чим необхідно визнати протиправною відмову позивачу у зарахуванні до стажу служби у Службі судової охорони періодів її роботи у державних органах, викладену у листі територіального управління Служби судової охорони у Хмельницькій області від 23.04.2024 року № 53.05-319, а саме:
-в управлінні Пенсійного фонду України в Старосинявського району з 01.03.2007 року по 31.03.2016 року;
-в Старокостянтинівському об`єднаному управлінні Пенсійного фонду України Хмельницької області з 01.04.2016 року по 06.06.2016 року;
-в Головному управлінні Пенсійного фонду України в Хмельницькій області з 01.03.2018 року по 11.11.2029 року;
-в територіальному управлінні Служби судової охорони в Хмельницькій області з 12.11.2019 року по 18.05.2020 року на посаді провідного бухгалтера (з дипломом спеціаліста) фінансово-економічного відділу, підлягають задоволенню, викладену у листі територіального управління Служби судової охорони у Хмельницькій області від 23.04.2024 року № 53.05-319.
Оскільки територіальне управління Служби судової охорони у Хмельницькій області не вчиняє дій щодо зарахування ОСОБА_2 до стажу служби у Службі судової охорони стажу (часу) попередньої роботи в державних органах, що дає право на встановлення надбавки за стаж служби у Службі судової охорони, надання додаткової оплачуваної відпустки та вислуги років для призначення пенсії, суд вважає, що необхідно зобов`язати територіальне управління Служби судової охорони у Хмельницькій області зарахувати до стажу служби в Службі судової охорони стаж роботи позивача в державних органах, а саме:
-в управлінні Пенсійного фонду України в Старосинявського району з 01.03.2007 року по 31.03.2016 року;
-в Старокостянтинівському об`єднаному управлінні Пенсійного фонду України Хмельницької області з 01.04.2016 року по 06.06.2016 року;
-в Головному управлінні Пенсійного фонду України в Хмельницькій області з 01.03.2018 року по 11.11.2029 року;
-в територіальному управлінні Служби судової охорони в Хмельницькій області з 12.11.2019 року по 18.05.2020 року на посаді провідного бухгалтера (з дипломом спеціаліста) фінансово-економічного відділу.
Згідно із частиною 4 статті 245 КАС України, у випадку, визначеному пунктом 4 частини другої цієї статті, суд може зобов`язати відповідача - суб`єкта владних повноважень прийняти рішення на користь позивача, якщо для його прийняття виконано всі умови, визначені законом, і прийняття такого рішення не передбачає права суб`єкта владних повноважень діяти на власний розсуд.
У випадку, якщо прийняття рішення на користь позивача передбачає право суб`єкта владних повноважень діяти на власний розсуд, суд зобов`язує суб`єкта владних повноважень вирішити питання, щодо якого звернувся позивач, з урахуванням його правової оцінки, наданої судом у рішенні.
Суд вважає, що при обчисленні стажу (часу) роботи позивача в державних органах перед початком служби для зарахування до стажу служби в Службі судової охорони, Служба судової охорони має право діяти на власний розсуд, так як попередньо час стажу роботи позивача в державних органах перед переходом до служби спеціалістами Служби судової охорони не проводився, тому в частині позовних вимог де позивач зазначає обчислений розмір стажу (часу) її роботи в державних органах, необхідно відмовити.
Підсумовуючи наведене, аналізуючи все в сукупності, суд вважає, що позов обґрунтований частково, доведений дослідженими доказами частково, тому підлягає частковому задоволенню.
Відповідно до частини 1 статті 139 КАС України, при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
Керуючись статтями 6, 72-77, 139, 244, 246, 250, 255, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
ВИРІШИВ:
Позов ОСОБА_1 до територіального управління Служби судової охорони у Хмельницькій області про визнання бездіяльності протиправною та зобов`язання вчинити дії, задовольнити частково.
Визнати протиправною бездіяльність територіального управління Служби судової охорони у Хмельницькій області яка виразилась у не зарахуванні ОСОБА_2 до стажу служби у Службі судової охорони стажу (часу) попередньої роботи в державних органах, а саме:
-в управлінні Пенсійного фонду України в Старосинявського району з 01.03.2007 року по 31.03.2016 року;
-в Старокостянтинівському об`єднаному управлінні Пенсійного фонду України Хмельницької області з 01.04.2016 року по 06.06.2016 року;
-в Головному управлінні Пенсійного фонду України в Хмельницькій області з 01.03.2018 року по 11.11.2029 року;
-в територіальному управлінні Служби судової охорони в Хмельницькій області з 12.11.2019 року по 18.05.2020 року на посаді провідного бухгалтера (з дипломом спеціаліста) фінансово-економічного відділу.
Визнати протиправною відмову ОСОБА_2 у зарахуванні до стажу служби у Службі судової охорони стажу (часу) її роботи у державних органах, викладену у листі територіального управління Служби судової охорони у Хмельницькій області від 23.04.2024 року № 53.05-319, а саме:
-в управлінні Пенсійного фонду України в Старосинявського району з 01.03.2007 року по 31.03.2016 року;
-в Старокостянтинівському об`єднаному управлінні Пенсійного фонду України Хмельницької області з 01.04.2016 року по 06.06.2016 року;
-в Головному управлінні Пенсійного фонду України в Хмельницькій області з 01.03.2018 року по 11.11.2029 року;
-в територіальному управлінні Служби судової охорони в Хмельницькій області з 12.11.2019 року по 18.05.2020 року на посаді провідного бухгалтера (з дипломом спеціаліста) фінансово-економічного відділу.
Зобов`язати територіальне управління Служби судової охорони у Хмельницькій області зарахувати ОСОБА_2 до стажу служби в Службі судової охорони стаж (час) роботи в державних органах, а саме:
-в управлінні Пенсійного фонду України в Старосинявського району з 01.03.2007 року по 31.03.2016 року;
-в Старокостянтинівському об`єднаному управлінні Пенсійного фонду України Хмельницької області з 01.04.2016 року по 06.06.2016 року;
-в Головному управлінні Пенсійного фонду України в Хмельницькій області з 01.03.2018 року по 11.11.2029 року;
-в територіальному управлінні Служби судової охорони в Хмельницькій області з 12.11.2019 року по 18.05.2020 року на посаді провідного бухгалтера (з дипломом спеціаліста) фінансово-економічного відділу.
В решті позовних вимог відмовити.
Стягнути на користь ОСОБА_2 за рахунок бюджетних асигнувань територіального управління Служби судової охорони у Хмельницькій області судовий збір в сумі 1211,20 грн.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку до Сьомого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.
Позивач:ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , ідентифікаційний номер - НОМЕР_2 ) Відповідач:Територіальне управління Служби судової охорони у Хмельницькій області (вул. Свободи, 36,м. Хмельницький,Хмельницький р-н, Хмельницька обл.,29001 , код ЄДРПОУ - 43292507)
Головуючий суддя В.К. Блонський
Суд | Хмельницький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 21.06.2024 |
Оприлюднено | 24.06.2024 |
Номер документу | 119905344 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи, що виникають з відносин публічної служби, зокрема справи щодо проходження служби, з них |
Адміністративне
Хмельницький окружний адміністративний суд
Блонський В.К.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні