Постанова
від 21.06.2024 по справі 140/18825/23
ВОСЬМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ВОСЬМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

21 червня 2024 рокуЛьвівСправа № 140/18825/23 пров. № А/857/4779/24

Восьмий апеляційний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Коваля Р. Й.,

суддів Гуляка В. В.,

Ільчишин Н. В.,

розглянувши у письмовому провадженні у місті Львові апеляційну скаргу Головного управління ДПС у Волинській області на рішення Волинського окружного адміністративного суду від 24 січня 2024 року (прийняте за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін у м. Луцьку суддею Денисюком Р. С.) в адміністративній справі № 140/18825/23 за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕКО-ВУД» до Головного управління ДПС у Волинській області, Державної податкової служби України про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити дії,

В С Т А Н О В И В :

У липні 2023 року Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕКО-ВУД» (далі також - ТзОВ «Еко-Вуд», позивач) звернулося з позовом до Головного управління ДПС у Волинській області (далі ГУ ДПС у Волинській області, відповідач 1), Державної податкової служби України (далі ДПС України, відповідач 2) в якому просило:

- скасувати рішення комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у Волинській області від 10.05.2023 № 8785064/42370374, № 8785063/42370374 про відмову в реєстрації податкових накладних 18.10.2022 № 13, від 15.11.2022 № 5 в ЄРПН;

- зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні 18.10.2022 № 13, від 15.11.2022 № 5, поданих ТзОВ «Еко-Вуд», датою їх подання.

Позові вимоги обґрунтовано тим, що позивач відповідно до вимог статті 201 ПК України за операціями з поставки товару ПП «Бар-Сервіс Львів» сформував податкові накладні від 18.10.2022 № 13 на суму 86 328,00 грн, від 15.11.2022 № 5 на суму 152 882,40 грн та відправив на реєстрацію в ЄРПН. Однак, згідно квитанцій про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних, реєстрація усіх ПH в Єдиному реєстрі податкових накладних була зупинена, оскільки коди УКТЗЕД/ДКПП тoвapy/пocлyг 4421 вiдcyтнi в тaблицi даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що нa постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого тoвapy/пocлyги та oбcягy йoгo пocтaчaння, що вiдпoвiдaє пункту 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. ТзОВ «Еко-Вуд» у свою чергу надало для Комісії регіонального рівня пояснення та увесь перелік документів щодо обставин складення податкових накладних. Ці пояснення були достатніми для прийняття рішення про реєстрацію податкових накладних.

Однак, рішеннями комісії ГУ ДПC у Волинській області №№ 8785064/42370374, 8785063/42370374 від 10.05.2023 було відмовлено у реєстрації вказаних податкових накладних та причиною відмови в реєстрації ПH стало ненадання/часткове ненадання додаткових письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної в податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Єдиному реєстрі податкових накладних, при отриманні повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, платником податку.

Позивач вважає, що оскаржувані рішення прийняті всупереч вимогам Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних регулюється постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 № 1165, оскільки у них не зазначено чітких зауважень до первинних документів або ж про відсутність конкретних первинних документів. Відповідно було подано усі необхідні документи на розсуд товариства. Більше того, в оскаржуваних рішеннях не зазначено, які вимоги законодавства порушено при складанні документів та яких саме конкретно документів не вистачає для прийняття рішення про реєстрацію податкових накладних та чому витребувані документи не взято до уваги.

Також позивач, посилаючись на рішення Європейського суду з прав людини у справі «Лелас проти Хорватії» (Lelas v. Croatia) просив задовольнити позовні вимоги щодо зобов`язання ДПС України зареєструвати в ЄРПН податкові накладні, оскільки державні органи, які не впроваджують або не дотримуються своїх власних процедур, не повинні мати можливість отримувати вигоду від своїх протиправних дій або уникати своїх обов`язків.

Рішенням Волинського окружного адміністративного суду від 24 січня 2024 року позов задоволено.

Не погодившись із цим рішенням, його оскаржило ГУ ДПС у Волинській області, яке вважає, що рішення суду першої інстанції прийняте з порушенням норм матеріального і процесуального права, за невідповідності висновків суду обставинам справи, а тому просить скасувати оскаржуване рішення та прийняти нову постанову, якою у задоволенні позовних вимог відмовити.

Вимоги апеляційної скарги обґрунтовує тим, що позивач не надав усіх документів, перелік яких було наведено у повідомленнях про надання додаткових пояснень. Позивачем було надано лише заключну виписку за період з 26.10.2022. Платіжні доручення, банківські виписки, що підтверджують факт оплати щодо придбання сировини відсутні. Документів щодо підтвердження у власності виробничого обладнання платником не було надано.

Отже, надані позивачем письмові пояснення та копії документів, що передбачені наказом Міністерства Фінансів України від 12.12.2019 № 520 були недостатніми для прийняття рішення про реєстрацію податкових накладних в ЄРПН.

Також зазначив, що позовні вимоги щодо зобов`язання ДПС України зареєструвати в ЄРПН податкові накладні слід розцінювати як вимогу про втручання в дискреційні повноваження відповідача та яка виходить за межі завдань адміністративного судочинства.

З огляду на наведене вважає, що відповідач-1 при прийнятті оскаржуваних рішень діяв виключно на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Позивач подав відзив на апеляційну скаргу, у якому вказав, що рішення суду першої інстанції є законним та обґрунтованим, а доводи апеляційної скарги є безпідставними. Тому просив залишити апеляційну скаргу ГУ ДПС у Волинській області без задоволення, а рішення суду першої інстанції - без змін. Позивач загалом підтримав доводи суду першої інстанції і вказав, що надані ним документи були достатніми для здійснення реєстрації ПН в ЄПРН.

Відповідно до частини четвертої статті 229 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) у зв`язку з розглядом справи у письмовому провадженні фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснювалося.

Заслухавши суддю-доповідача, дослідивши матеріали справи та доводи апеляційної скарги, колегія суддів дійшла переконання, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню з таких підстав.

Судом встановлено, що ТзОВ «Еко-Вуд» є платником податку на додану вартість з 01.10.2018, про що свідчить витяг № 1803044500014 з реєстру платників податку на додану вартість.

06.02.2022 ТзОВ «Еко-Вуд» (постачальник) уклало договір поставки № 03/2022 з ПП «Банк-Сервіс Львів» (покупець), за умовами якого постачальник бере на себе зобов`язання поставляти і передавати у власність покупцеві, а покупець зобов`язується приймати і оплачувати товари за ціною та в асортименті, погоджених сторонами в рахунках та/або в замовленнях покупця, і в кількості, передбаченій замовленнями на товар.

Найменування, одиниця виміру, ціна одиниці товару встановлюються у відповідних рахунках, які є невід`ємною частиною цього договору. Кількість, асортимент і ціна товару, що поставляється, повинні відповідати умовах, зазначеним у замовленні (п. 1.1 1.3 договору).

Покупець здійснює доставку товару автомобільним транспортом (як власним, так і транспортом третіх осіб) на умовах DAP «торговельна точка (склад) покупця (згідно Інкотермс 2010), в термін, час і місце, зазначені в замовленні (п. 3.2 договору).

Датою поставки товару вважається дата підписання покупцем транспортної та/або товарної накладної (п. 3.5 договору) (а. с. 12-13).

На виконання умов договору поставки від 06.02.2022 № 03/2022 позивач поставив для ПП «Банк-Сервіс Львів» товар: мішалка дерев`яна 1,3 в кількості 1584 упак, відповідно до видаткової накладної № НФ-0000064 від 18.10.2022 на загальну суму 86 328,00 грн, в тому числі ПДВ 14388,00 грн (а. с. 14), товарно-транспортної накладної № ТН/ЕВ000000064 від 18.10.2022 (а. с. 37).

Оплата за товар була проведена ПП «Банк-Сервіс Львів» 26.10.2022, що підтверджується платіжною інструкцією № 6732 від 26.10.2022, заключною випискою за період з 26.10.2022 по 26.10.2022 (а. с. 15, 30).

Також 15.11.2022 на виконання умов договору поставки від 06.02.2022 № 03/2022 позивачем поставлено для ПП «Банк-Сервіс Львів» товар мішалка дерев`яна 1,3 в кількості 2640 упак, відповідно до видаткової накладної № НФ-0000077 від 15.11.2022 на загальну суму 152 882,40 грн, в тому числі ПДВ 25480,40 грн (а. с. 59), товарно-транспортної накладної № ТН/ЕВ000000077 від 15.11.2022 (а. с. 68).

Оплата за товар була проведена ПП «Банк-Сервіс Львів» частинами, що підтверджується платіжними інструкціями № 0331 від 08.11.2022 на суму 34 431,57 грн, № 0337 від 09.11.2022 на суму 51 807,60 грн, № 0353 від 24.11.2022 на суму 52 269,66 грн, заключними виписками за період з 09.11.2022 по 09.11.2022, з 18.11.2022 по 18.11.2022, з 24.11.2022 по 24.11.2022, з 22.11.2022 по 22.11.2022, з 30.11.2022 по 30.11.2022 (а. с. 24, 25, 31-33, 46-48).

За операціями з поставки товару ТзОВ «Еко-Вуд» було сформовано податкові накладні № 13 від 18.10.2022 на суму 86 328,00 грн, в тому числі ПДВ 14 388,00 грн (а. с. 16) та № 5 від 15.11.2022 на загальну суму 152 882,40 грн, в тому числі ПДВ 25 480,40 грн (а. с. 40) та засобами електронного зв`язку подано для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Однак, відповідно до квитанцій № 1 від 15.11.2022 та від 29.11.2022, реєстрація зазначених податкових накладних була зупинена на підставі пункту 201.16 статті 201 ПK України, у зв`язку із тим, що коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 4421 відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/ послуги та обсягу його постачання, що відповідає пункту 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Запропоновано надати пояснення та/або копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (а. с. 17, 41).

На виконання вимог зазначених в квитанціях, позивачем на адресу контролюючого органу надсилалися пояснення та копії первинних документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено від 24.04.2023 № 1 та від 24.04.2023 № 2. У поясненні позивачем вказано, що ТзОВ «Еко-Вуд» є виробничим підприємством, що здійснює переробку сировини для виробництва готової продукції, під час якого відбувається зміна коду придбаних товарів (сировини) на коди товарів (готової продукції), що реалізується. Основним видом діяльності є виробництво дерев`яної продукції, а саме дерев`яні мішалки для кави. Одним із покупців ТзОВ «Еко-Вуд» є ПП «Бар-Сервіс Львів» - інноваційна дистриб`юторська компанія, яка з 2013 року займається доставкою розхідних господарських матеріалів, товарів для прибирання та санітарно-гігієнічного обладнання. У вказаних поясненнях наведений повний опис господарської операції та наданні первинні документи (а. с. 35, 43-44).

За результатом аналізу поданого платником податку пакету документів, комісією з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних направлені на адресу суб`єкта господарювання повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних головних управлінь Державної податкової служби України в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДПС рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкову накладну № 8718589/42370374 від 28.04.2023 (а. с. 34), № 8718592/42370374 від 28.04.2023 (а. с. 42) відповідно до яких, у зв`язку з необхідністю надання додаткових пояснень та/або документів для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних суб`єкту господарювання було запропоновано надати додаткові пояснення та копії документів на підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, а саме: копії документів на підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування; первинних документів щодо постачання, придбання, товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів, інвентаризаційні описи у тому числі, рахунків-фактури, інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних. Позначені документи, які не надано первинні документи щодо придбання товарів, накладних, розрахункових документів та/або банківських виписок з особових рахунків. У графі «додаткова інформація» зазначено, що відсутні розрахункові документи (банківські виписки, платіжні доручення), що підтверджують факт оплати та видаткові накладні щодо придбання сировини. Відсутні підтверджуючі документи щодо наявності обладнання.

Разом з тим, цими повідомленнями проінформовано платника, що у разі неподання додаткових пояснень та копій документів на підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних протягом 5 робочих днів, що настають за днем граничного строку їх подання, визначеного абзацом шостим пункту 9 цього Порядку.

05.05.2023 позивач подав до контролюючого органу додаткові пояснення та документи, необхідні для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної/ розрахунку коригування в ЄРПН та зазначило, що ТзОВ «Еко-Вуд»» надало усі необхідні документи на поставку деревини, які передбачені умовами договору. Даними первинними документами фіксується перехід права власності на товар/сировину від продавця до покупця. Водночас надало платіжні доручення та банківські виписки щодо оплати за відповідний період (а. с. 36, 45). Вказана обставина представником відповідачів не заперечується у відзиві на позовну заяву.

Однак за результатами розгляду вищевказаних пояснень та документів, комісією ГУ ДПС у Волинській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних прийнято рішення від 10.05.2023 за №№ 8785064/42370374, 8785063/42370374, якими відмовлено в реєстрації податкових накладних № 5 від 15.11.2022, №13 від 18.10.2022. Згідно з якими підставою для відмови у реєстрації ПН/РК в ЄДРПН є: ненадання/часткове ненадання додаткових письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної в податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Єдиному реєстрі податкових накладних, при отриманні повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, платником податку (а. с. 84 - 85).

Вказані рішення комісії ГУ ДПС у Волинській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних позивач не оскаржував в адміністративному порядку до ДПС України.

ТзОВ «Еко-Вуд» не погоджуючись із рішеннями від 10.05.2023 № 8785064/42370374, №8785063/42370374 про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, звернулося з цим позовом до суду.

Задовольняючи позов, суд першої інстанції виходив з того, надані позивачем документи складені з дотриманням вимог законодавства та були достатніми для реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Суд зазначив, що пункт 5 Порядку № 520 визначає перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, який не є вичерпним та не передбачає необхідності надання платником податку усіх документів згідно такого переліку.

Обставин, які б унеможливлювали реєстрацію податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних, суд не встановив.

Суд також зазначав, що при розгляді таких спорів необхідно встановити настання обставини, яка обумовлює обов`язок платника податків скласти податкову накладну та зареєструвати її в ЄРПН.

Крім того суд вказує, що в цьому випадку ТзОВ «Еко-Вуд» надало податковому органу документи на підтвердження настання другої події поставки товару, з якою чинне законодавство зобов`язує платника податку скласти та зареєструвати в ЄРПН податкову накладну.

Таким чином на думку суду, відповідач 1 не довів правомірності оскаржуваних рішень комісії ГУ ДПС у Волинській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН, якими відмовлено у реєстрації спірних податкових накладних, а тому позовні вимоги в цій частині є підставними та підлягають задоволенню.

Щодо позовної вимоги в частині зобов`язання ДПС України зареєструвати в ЄРПН податкові накладні від 18.10.2022 № 13 та від 15.11.2022 № 5 суд зауважує, що здійснення моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків є превентивним заходом, спрямованим на убезпечення від безпідставного формування податкового кредиту за операціями, що не підтверджені первинними документами або підтверджені платником податку копіями документів, які складені з порушенням законодавства. Здійснення моніторингу не повинне підміняти за своїм змістом проведення податкових перевірок як способу реалізації владних управлінських функцій контролюючого органу.

Такі висновки суду першої інстанції, на переконання колегії суддів апеляційного суду, відповідають нормам матеріального та процесуального права, фактичним обставинам справи і є правильними з огляду на таке.

Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбаченіКонституцієюта законами України.

Наведена норма означає, що суб`єкт владних повноважень зобов`язаний діяти лише на виконання закону, за умов і обставин, визначених ним, вчиняти дії, не виходячи за межі прав та обов`язків, дотримуватися встановленої законом процедури, обирати лише встановлені законодавством України способи правомірної поведінки під час реалізації своїх владних повноважень.

Спірні правовідносини регулюються Податковим кодексом України (далі - ПК України; в редакції, чинній на час виникнення спірних правовідносин), який регулює відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час адміністрування податків, а також відповідальність за порушення податкового законодавства.

Згідно з пунктом 185.1 статті 185 ПК України об`єктом оподаткування є операції платників податку зокрема з: а) постачання товарів, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 цього Кодексу, у тому числі операції з передачі права власності на об`єкти застави позичальнику (кредитору), на товари, що передаються на умовах товарного кредиту, а також з передачі об`єкта фінансового лізингу в користування лізингоотримувачу/орендарю; б) постачання послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 цього Кодексу.

Датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг згідно з пунктом 187.1 статті 187 ПК України вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню; б) дата відвантаження товарів.

Відповідно до пункту 188.1 статті 188 ПК України база оподаткування операцій з постачання товарів/послуг визначається виходячи з їх договірної вартості з урахуванням загальнодержавних податків та зборів. До складу договірної (контрактної) вартості включаються будь-які суми коштів, вартість матеріальних і нематеріальних активів, що передаються платнику податків безпосередньо покупцем або через будь-яку третю особу у зв`язку з компенсацією вартості товарів/послуг. До бази оподаткування включаються вартість товарів/послуг, які постачаються, та вартість матеріальних і нематеріальних активів, що передаються платнику податків безпосередньо отримувачем товарів/послуг, поставлених таким платником податку

За вимогами пункту 201.1 статті 201 ПК України на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

При здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою (пункт 201.10 статті 201 ПК України).

Постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2010 року № 1246 затверджено Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних (далі - Порядок № 1246).

Пунктом 12 Порядку № 1246 передбачено, що після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки: відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту); чинності електронного цифрового підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію податкову накладну та/або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192 та пунктом 201.10 статті 201 ПК України; наявності помилок під час заповнення обов`язкових реквізитів відповідно до пункту 201.1 статті 201 ПК України; наявності суми податку на додану вартість відповідно до пунктів 200-1.3 і 200-1.9 статті 200-1 ПК України (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 1 липня 2015 року); наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується; факту реєстрації / зупинення реєстрації / відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами; наявності підстав для зупинення реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування; дотримання вимог Законів України «Про електронний цифровий підпис», «Про електронні документи та електронний документообіг» та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.

Пунктом 12 Порядку № 1246 визначено, що за результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (далі - квитанція).

За змістом пункту 201.16 статті 201 ПК України реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

Постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних» № 1165 від 11.12.2019 затверджено Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі іменується - Порядок № 1165).

Відповідно до пункту 10 Порядку № 1165 у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації.

За приписами пункту 11 Порядку № 1165 у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються:

1) номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування;

2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку;

3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації.

Механізм прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, реєстрацію яких відповідно до пункту 201.16 статті 201 ПК України зупинено в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України, визначено наказом Міністерства фінансів України від 12.12.2019 № 520, яким затверджено Порядок прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Порядок № 520).

Пунктом 2 Порядку № 520 визначено, що прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено, здійснюють комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі головних управлінь Державної податкової служби України в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДПС.

Відповідно до пунктів 3, 4 Порядку № 520 у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі. Комісія регіонального рівня протягом п`яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів, поданих відповідно до пункту 4 цього Порядку, приймає рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі та надсилає його платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 Кодексу.

Разом з тим, пунктом 5 Порядку № 520 визначено перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, серед яких:

- договори, зокрема, зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них;

- договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції;

- первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні;

- розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків;

- документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.

При цьому, письмові пояснення та копії документів, зазначені у пункті 5 цього Порядку, платник податку має право подати до контролюючого органу протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов`язання, відображеного в податковій накладній/розрахунку коригування.

Письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, платник податку подає до ДПС в електронній формі за допомогою засобів електронного зв`язку з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг», «;Про електронні довірчі послуги» та «Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами», затвердженого в установленому порядку (пункти 6, 7 Порядку № 520).

Згідно з пунктом 3 Порядку № 520 комісія регіонального рівня приймає рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі у терміни, визначені пунктом 9 цього Порядку, та надсилає його платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 глави 1 розділу II Кодексу.

Пунктом 9 Порядку № 520 передбачено, що письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до пункту 4 цього Порядку, розглядає комісія регіонального рівня.

За результатами розгляду поданих письмових пояснень та копій документів комісія регіонального рівня протягом 5 робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів, поданих відповідно до пункту 4 цього Порядку:

або приймає рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі та надсилає його платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 глави 1 розділу II Кодексу, за формою згідно з додатком 1 до цього Порядку;

або направляє повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та / або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі (далі - Повідомлення), за формою згідно з додатком 2 до цього Порядку з пропозицією щодо надання платником податку додаткових пояснень та копій документів на підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/ розрахунку коригування;

або приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в ЄРПН у разі надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства, та надсилає його платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 глави 1 розділу II Кодексу, за формою згідно з додатком 1 до цього Порядку.

Платник податку має право подати до контролюючого органу додаткові пояснення та копії документів на підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, протягом 5 робочих днів з дня, наступного за днем отримання Повідомлення.

Додаткові письмові пояснення та копії документів, зазначені в абзаці шостому цього пункту, платник податку подає до ДПС в електронній формі за допомогою засобів електронного зв`язку з урахуванням вимог Законів УкраїниПро електронні документи та електронний документообіг,Про електронні довірчі послугита Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженогонаказом Міністерства фінансів України від 06.06.2017 №557, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03.08.2017 за №959/30827 (у редакціїнаказу Міністерства фінансів України від 01.06.2020 №261).

За результатами розгляду поданих додаткових пояснень та копій документів комісія регіонального рівня протягом 5 робочих днів, що настають за днем їх отримання, приймає рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в ЄРПН за формою згідно з додатком 1 до цього Порядку.

Якщо платник податку не надав додаткових пояснень та копій документів на підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі протягом 5 робочих днів, що настають за днем граничного строку їх подання, визначеного абзацом шостим цього пункту.

Відповідно до пункту 10 Порядку № 520 комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі в разі: ненадання / часткового надання додаткових письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, при отриманні Повідомлення; та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.

Відтак, комісії надано право прийняти рішення або направити повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН, за формою згідно з додаткомдо цього Порядку, при цьому контролюючий орган при зупиненні реєстрації ПН/РК в повідомленні повинен навести конкретний перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації ПН/РК в ЄРПН, реєстрацію яких зупинено, оскільки в пункті 5 Порядку № 520 наведений приблизний та не вичерпний перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації ПН/РК в ЄРПН.

За змістом оскаржуваного рішення, яким відмовлено у реєстрації податкової накладної, підставою для його прийняття визначено "ненаданням/частковим наданням додаткових письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Єдиному реєстрі податкових накладних, при отриманні повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, платником податку".

При цьому, в графі "Додаткова інформація (зазначити конкретні документи)" не вказано жодної інформації.

Колегія суддів зауважує, що Додаток до Порядку прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстраціїподаткових накладних/ розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (пункт 9) передбачає можливість зазначення додаткової інформації (конкретних документів, які не надані платником податків), однак відповідач 1 обмежився лише загальним формулюванням про ненадання/часткове надання додаткових пояснень та копій документів, без конкретизації, чого саме не вистачає для реєстрації податкових накладних.

При цьому, відповідачем 1 в квитанції про зупинення реєстрації податкових накладних також не вказано про необхідність долучення конкретних документів.

Апеляційним судом встановлено, що позивач надав контролюючому органу копії документів на власний розсуд, оскільки відповідачем в квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної не зазначено які саме конкретно документи та в підтвердження якої обставини необхідно подати.

Так, позивачем стосовно податкових накладних до контролюючого органу було подано повідомлення із письмовими поясненнями та додатковими документами на підтвердження вчинення господарських операцій від 24.04.2023 вих. № 1 (а. с. 35) з кількістю додатків 28 шт. та від 24.04.2023 вих. № 2 (а. с. 43) з кількістю додатків 37 шт. Зокрема, було подано договір поставки від 06.02.2022 № 03/2022, договір поставки матеріалів з постачальником, рахунки, видаткові накладні, платіжні доручення, виписки, картки рахунку 361, 631, ТТН. Вказана обставина відповідачем не заперечується.

ГУ ДПС у Волинській області надсилало позивачу повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів № 8718589/42370374, № 8718592/42370374 від 28.04.2023 (а. с. 34, 42), якими запропоновано надати копії документів на підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування: копії документів на підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування; первинних документів щодо постачання, придбання, товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів, інвентаризаційні описи у тому числі, рахунків-фактури, інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних. Позначені документи, які не надано первинні документи щодо придбання товарів, накладних, розрахункових документів та/або банківських виписок з особових рахунків. У графі «додаткова інформація» зазначено, що відсутні розрахункові документи (банківські виписки, платіжні доручення), що підтверджують факт оплати та видаткові накладні щодо придбання сировини. Відсутні підтверджуючі документи щодо наявності обладнання.

ТзОВ «Еко-Вуд» на виконання вимог повідомлень про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів задля реєстрації податкових накладних від 18.10.2022 № 13 та від 15.11.2022 № 5 подало пояснення в яких зазначало, що однією з істотних умов договору купівлі-продажу необробленої деревини № 80/80/УЕБ від 14.09.2022, укладеного між покупцем ТзОВ «Еко-Вуд» та продавцем ДП «Ковельське лісове господарство» та умов договору купівлі-продажу необробленої деревини № 9 від 13.06.2022, укладеного між покупцем ТзОВ «Еко-Вуд» та продавцем ДП «Камінь-Каширське лісове господарство» є: приймання товару по кількості і якості здійснюється відповідно до вимог Інструкції про порядок приймання лісопродукції по кількості і якості П-6, П-7, ДСТУ 4020-2-2001, ДСТУ ЕМ 1315-1-2001, ДСТУ ЕМ 1316-1-2005, ДСТУ ЕМ 1316-2:2005, ДСТУ ЕМ 1316-3:2005, ДСТУ ЕМУ 1927-1:2005, ДСТУ ЕМУ 1927-2:2005, ДСТУ ЕМУ 1927-3:2005. Продавець передає товар у власність покупця за умовами франко-склад продавця під час передачі товару продавець надає покупцеві документи, зокрема, товарно-транспортні накладні. Датою передачі товару продавцем та прийом його покупцем, тобто датою поставки вважається дата товарно-транспортної накладної. При цьому надало платіжні доручення та банківські виписки щодо оплати за товар.

Проте Комісія ГУ ДПС у Волинській області, незважаючи на надіслані позивачем повідомлення та пояснення з доданими до них первинними документами, прийняла оскаржувані рішення про відмову в реєстрації податкових накладних, без зазначення мотивів неврахування поданих позивачем документів. Крім того комісія не зазначала які саме документи було враховано, а які ні.

Як видно з матеріалів справи, договором поставки від 06.02.2022 № 03/2022 (п. 3.5 договору) передбачено, що датою поставки товару вважається дата підписання покупцем транспортної та/або товарної накладної, на кожну поставку товару позивачем було виписано видаткову накладну, яка в силу вимог підпункту б пункту 187.1 статті 187 ПК України є документом, що підтверджує виникнення податкового зобов`язання з ПДВ та виписано товарно-транспортні накладні.

Крім того колегія суддів апеляційної інстанції зазначає, що згідно з матеріалами справи розрахункові документи, що підтверджують факт оплати надавалися відповідачу разом з поясненнями від 24.04.2023.

Таким чином, колегія суддів апеляційної інстанції прийшла до висновку, що подані позивачем документи відповідають встановленим вимогам щодо форми та змісту і були достатніми для реєстрації спірних податкових накладних в ЄРПН, в суду відсутні підстави ставити під сумнів достовірність відображених у цих документах даних про господарську операцію.

Крім того, колегія суддів зазначає, що суду ТзОВ «Еко-Вуд» надало такі документи:

копія витягу №18030445000014 про реєстрацію платника ПДВ з реєстру платників ПДВ ТзОВ «Еко-Вуд»,

копія договору поставки № 03/2022 від 06 лютого 2022 року,

контрагент ПП «Бар-Сервіс Львів»,

копія рахунку-фактури № НФ0000002 від 18.10.2022,

виписка про оплату від 26.10.2022 ПП «БАР-СЕРВІС ЛЬВІВ» за Товар на загальну суму 86 328,00 грн згідно виставленого рахунку,

копія податкової накладної № 13 від 18.10.2022 на суму 86 328,00 грн,

копія квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної № 13 від 18.10.2022,

рішення про врахування таблиці даних платника ПДВ щодо кодів УКТЗЕД 44211 4419909000 ТзОВ «Еко-Вуд»,

копія договору купівлі-продажу необробленої деревини № 80/30/УЕБ від 14.09.2022,

копія Договору купівлі-продажу необробленої деревини № 9 від 13.06.2022,

копії заключних виписок по рахунках за листопад 2022 року на 3 аркушах,

копії карток рахунку 631 контрагент Ковельське ЛГ ДП на 2 аркушах,

копія видаткової накладної № НФ-0000064 від 18 жовтня 2022 року,

копія оборотно-сальдової відомості по рахунку 201 за жовтень 2022 року,

копія платіжної інструкції № 6731 від 26.10.2022 про сплату коштів на користь ТзОВ «ЕКО-ВУД»,

копії платіжних інструкцій № 0331 від 08.11.2022, № 0337 від 09.11.2022, № 0353 від 24.11.2022 на користь ДП «КОВЕЛЬСЬКЕ ЛІСОВЕ ГОСПОДАРСТВО»,

копія повідомлення про необхідність надання додаткових документів від 28.04.2023 за № 8718589/42370374,

копія пояснень ТзОВ «Еко-Вуд» за вих. № 1 від 24.04.2023,

копія пояснень ТзОВ «Еко-Вуд» за вих. № 3 від 05.05.2023,

копія ТТН від 18.10.2022 за № ТН/ЕВ000000064,

копія ТТН ВЛЗ № 280369 від 03.10.2022,

копія ПН № 5 від 15.11.2022,

копія квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної № 5 від 15.11.2022,

копія повідомлення про надання додаткових пояснень та документів від 28.04.2023 щодо ПН № 5 від 15.11.2022,

копія пояснень за вих. № 2 від 24.04.2023,

копія пояснень за вих. № 4 від 05.05.2023,

копії заключних виписок за листопад грудень 2022 року на 8 аркушах,

копія картки рахунку 631 за листопад грудень 2022 на 4 аркушах,

копія картки рахунку 361 за 15.11.2022 - 30.11.2022 контрагент ПП «БАР-СЕРВІС ЛЬВІВ»,

копія видаткової накладної № НФ-0000077 від 15.11.2022,

копії платіжних інструкцій № 6826 від 18.11.2022, № 6860 від 22.11.2022 № 6906 від 30.11.2022, № 0331 від 08.11.2022, № 0337 від 09.11.2022, № 0357 від 29.11.2022, № 0365 від 06.12.2022,

копія оборотно-сальдової відомості по рахунку 201 за листопад 2022 року,

копія ТТН № TH/EB000000077 від 15.11.2022,

копія ТТН серії ВЛЗ № 670583 від 08.11.2022,

копія ТТН серії ВЛВ № 710159 від 22.11.2022,

копія ТТН серії ВЛИ № 090010 від 25.11.2022,

копія ТТН серії ВЛІ №№920727 від 29.11.2022,

копія наказу № 2 від 30.11.2022 про затвердження штатного розпису ТзОВ «Еко-Вуд»,

копія штатного розпису ТзОВ «Еко-Вуд»,

копія повідомлення про об`єкти оподаткування форми 20-ОПП щодо ТзОВ «Еко-Вуд»,

копія повідомлення про об`єкти оподаткування форми 20-ОПП щодо ТзОВ «Еко-Вуд»,

копія договору суборенди № 47 від 01.04.2023,

копія рішення № 3 ТзОВ «Еко-Вуд» від 18.11.2020 про призначення директора,

копія статуту ТзОВ «Еко-Вуд» з повноваженнями директора, копії сертифікатів якості (два примірники),

копія рішення від 10.05.2023 № 8785064/42370374 про відмову в реєстрації ПН №13 від 18.10.2022 в ЄРПН,

копія рішення від 10.05.2023 № 8785063/42370374 про відмову в реєстрації ПН № 5 від 15.11.2022 в ЄРПН,

копія ПН № 4 від 10.11.2022 з квитанцією про реєстрацію,

копія ПН № 11 від 17.10.2022 з квитанцією про реєстрацію,

копія ПН № 7 від 11.10.2022 з квитанцією про реєстрацію,

копія ПН № 15 від 20.10.2022 з квитанцією про реєстрацію,

копія ПН № 11 від 24.11.2022 з квитанцією про реєстрацію,

копія ПН №12 від 29.11,2022 з квитанцією про реєстрацію.

Враховуючи наведене, колегія суддів апеляційного суду погоджується з висновком суду першої інстанції про те, що податковим органом не доведено правомірності зупинення реєстрації ПН від 18.10.2022 № 13, від 15.11.2022 № 5 в ЄРПН із зазначенням законних підстав для вчинення такої дії.

Щодо позовної вимоги про зобов`язання ДПС України зареєструвати податкові накладні в ЄРПН, колегія суддів враховує таке.

Згідно з підпунктом 201.16.4 пункту 201.16 статті 201 ПК України податкова накладна, реєстрацію якої в Єдиному реєстрі податкових накладних було зупинено, реєструється, зокрема, у день набрання законної сили рішенням суду про реєстрацію відповідної податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Також, відповідно до пунктів 19, 20 Порядку № 1246 податкова накладна та/або розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день настання однієї з таких подій:

- прийняття в установленому порядку та набрання чинності рішенням про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування;

- набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування (у разі надходження до ДФС відповідного рішення);

- неприйняття та/або відсутність реєстрації в установленому порядку рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування.

У разі надходження до ДФС рішення суду про реєстрацію або скасування реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування, яке набрало законної сили, такі податкові накладні та/або розрахунки коригування реєструються після проведення перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку (крім абзацу десятого), або їх реєстрація скасовується. При цьому датою реєстрації або скасування реєстрації вважається день, зазначений в такому рішенні, або день набрання законної сили рішенням суду.

За таких обставин, колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції, що рішення про відмову в реєстрації податкової накладної є протиправним, що дає підстави для висновку про необхідність ефективного відновлення порушеного права позивача шляхом його скасування і зобов`язання ДПС України зареєструвати ПН від 18.10.2022 № 13, від 15.11.2022 № 5 датою їх подання; і таке не є втручанням в дискреційні повноваження відповідача.

Інші доводи та аргументи апелянта зводяться до переоцінки доказів, не спростовують висновків суду першої інстанції і свідчать про незгоду скаржника з правовою оцінкою суду обставин справи, встановлених у процесі її розгляду, а відтак і не потребують додаткового аналізу та спростування.

Таким чином колегія суддів дійшла переконання, що місцевий суд повно і всебічно дослідив і оцінив обставини у справі, надані сторонами докази, правильно визначив юридичну природу спірних правовідносин і закон, який їх регулює.

Статтею 316 КАС України передбачено, що суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

З урахуванням викладеного, рішення суду першої інстанції є законним, доводи апеляційної скарги зроблених судом першої інстанції висновків не спростовують, тому підстави для скасування чи зміни рішення суду першої інстанції відсутні.

Керуючись ст. ст.229,308,310,315,316,321,322,325,328 КАС України, суд

П О С Т А Н О В И В :

Апеляційну скаргу Головного управління ДПС у Волинській області залишити без задоволення, а рішення Волинського окружного адміністративного суду від 24 січня 2024 року в адміністративній справі № 140/18825/23 - без змін.

Постанова суду апеляційної інстанції набирає законної сили з дати її прийняття та не підлягає оскарженню в касаційному порядку, крім випадків, передбачених пунктом 2 частини п`ятоїстатті 328 КАС України.

Головуючий суддя Р. Й. Коваль судді В. В. Гуляк Н. В. Ільчишин

СудВосьмий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення21.06.2024
Оприлюднено24.06.2024
Номер документу119907215
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо реалізації податкового контролю

Судовий реєстр по справі —140/18825/23

Ухвала від 25.07.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Юрченко В.П.

Постанова від 21.06.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Коваль Роман Йосипович

Ухвала від 27.05.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Коваль Роман Йосипович

Ухвала від 25.03.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Коваль Роман Йосипович

Ухвала від 25.03.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Коваль Роман Йосипович

Ухвала від 04.03.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Коваль Роман Йосипович

Рішення від 24.01.2024

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Денисюк Руслан Степанович

Ухвала від 10.07.2023

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Денисюк Руслан Степанович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні