Постанова
від 13.05.2010 по справі 2а-4613/10/2670
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА



  

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД  міста КИЄВА

01025,  м. Київ,  вул. Десятинна,  4/6, тел. 278-43-43

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М   У К Р А Ї Н И

м. Київ

 13 травня 2010 року           13:50           № 2а-4613/10/2670

Окружний адміністративний суд міста Києва у складі головуючого - судді Степанюка А.Г. при секретарі Федоровій О.В. розглянувши справу

за адміністративним позовом Державної податкової інспекції у Солом’янському районі м. Києва

до           товариства з обмеженою відповідальністю «Протрейд-ПТ»

про           стягнення податкової заборгованості у розмірі 442 233,36 грн.

На підставі ч. 3 ст. 160 КАС України в судовому засіданні проголошено вступну та резолютивну частини постанови. Виготовлення постанови у повному обсязі відкладено, про що повідомлено сторін після проголошення вступної та резолютивної частини постанови в судовому засіданні з урахуванням вимог частини 4  статті 167 Кодексу адміністративного судочинства України.

ОБСТАВИНИ СПРАВИ:

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що Товариство з обмеженою відповідальністю «Протрейд-ПТ»має податковий борг перед Державним бюджетом у розмірі - 442 233,36 грн. (у тому числі суму за податок на прибуток у розмірі 8 116,04 грн., по податку на додану вартість –434 117,32 грн.). На час розгляду справи дана заборгованість в повному обсязі відповідачем не сплачена.

Відповідач письмового заперечення проти позову до суду не надав, своїм процесуальним правом не скористався, до суду не з’явився, хоча належним чином повідомлявся про дату, час та місце судового розгляду справи.

Розглянувши подані позивачем документи і матеріали, заслухавши пояснення представника позивача, всебічно і повно з’ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об’єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд –

ВСТАНОВИВ:

17.11.2005 р. Відповідача взято на облік в Державній податковій інспекції у Солом’янському районі м. Києва як платника податків про що свідчить відповідна довідка від 18.11.05 р. № 13545/29-004.

ДПІ у Солом’янському районі м. Києва було проведено невиїзну перевірку щодо дотримання вимог податкового законодавства та виявлено порушення пп.7.4.5 п.7.4. ст. 4 Закону України «Про податок на додану вартість»№168/97 від 03.04.1997 р. із змінами та доповненнями, що зафіксовано в акті перевірки № 6533/23-02/33829864 від 01.06.2009 року, а саме: включення до складу податкового кредиту з ПДВ витрат по сплаті податку, не підтверджених податковими накладними чи митними деклараціями.

На підставі акту № 6533/23-02/33829864 Позивачем було прийнято податкове повідомлення - рішення від 03.06.2009 р. № 0002072302/0 про стягнення 468 077,00 грн. (312 051,00 грн. –основного платежу та 156 026,00 грн. –штрафних санкцій).

Позивачем було проведено невиїзну перевірку дотримання Відповідачем платіжної дисципліни та виявлено порушення пп.4.1.4 п.4.1 ст.4 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами»№ 2181 від 21.12.2000 р. із змінами та доповненнями (далі Закон №2181), яке зафіксовано в акті № 11562/15-2-33829864 від 25.09.2009 р., а саме несвоєчасне подання декларації з податку на додану вартість.

На підставі акту від 25.09.2009 р. № 11562/15-2-33829864 Позивачем було прийнято податкове повідомлення-рішення від 28.09.2009 р. № 0035321504/0 про стягнення штрафних санкцій на суму 680,00 грн.

Податкова заборгованість у розмірі 7 243,00 грн. виникла на підставі податкової декларації з податку на прибуток приватних підприємств №260758 від 22.12.2008 р.

Позивачем було проведено невиїзну перевірку дотримання Відповідачем вимог податкового законодавства в частині своєчасності подання платіжних доручень до установ банку та виявлено пп.5.3.1 п.5.3 ст.5 Закону №2181, яке зафіксовано в акті № 228/15-1-33829864 від 19.01.2009 р.

На підставі акту від 19.01.2009 р. № 228/15-1-33829864 Позивачем було прийнято податкове повідомлення-рішення від 19.01.2009 р. № 0001731501/0 про стягнення штрафних санкцій на суму 56,49 грн.

20.03.2009 р. Позивачем було проведено невиїзну перевірку дотримання Відповідачем вимог податкового законодавства в частині своєчасності подання податкової звітності та виявлено порушення пп.4.1.4 п.4.1 ст.4 Закону №2181, яке зафіксовано в акті № 3559/15-1-33829864, а саме несвоєчасне подання Відповідачем податкової декларації.

На підставі вказаного акту Позивачем було прийнято податкове повідомлення-рішення від 20.03.2009 р. № 0013441501/0 про стягнення штрафних санкцій на суму 170,00 грн.

Позивачем було проведено невиїзну перевірку дотримання Відповідачем вимог податкового законодавства в частині своєчасності подання податкової звітності та виявлено порушення пп.5.3.1 п.5.3 ст.5 Закону №2181 та прийнято податкове повідомлення-рішення від 07.04.2009 р. № 0016941501/0 про стягнення штрафних санкцій на суму 0,50 грн.

Позивачем було проведено невиїзну перевірку дотримання Відповідачем вимог податкового законодавства в частині своєчасності подання податкової звітності та виявлено порушення пп.4.1.4 п.4.1 ст.4 Закону №2181, яке зафіксовано в акті № 8349/15-1-33829864 від 15.07.2009 р., а саме несвоєчасне подання Відповідачем податкової декларації.

На підставі акту від 15.07.2009 р. № 8349/15-1-33829864 Позивачем було прийнято податкове повідомлення-рішення від 15.07.2009 р. № 0029661501/0 про стягнення штрафних санкцій на суму 170,00 грн.

17.02.2010 р. Позивачем було проведено невиїзну перевірку дотримання Відповідачем вимог податкового законодавства в частині своєчасності подання податкової звітності та виявлено порушення пп.4.1.4 п.4.1 ст.4 Закону №2181, яке зафіксовано в акті № 1926/15-1-33829864, а саме несвоєчасне подання Відповідачем податкової декларації.

На підставі акту від 17.02.2010 р. № 1926/15-1-33829864 Позивачем було прийнято податкове повідомлення-рішення від 17.02.2010 р. № 0005081501/0 про стягнення штрафних санкцій на суму 510,00 грн.

Також Позивачем вказано на наявність у Відповідача пені в розмірі 0,04 грн.

Враховуючи, що частина сум Відповідачем були погашені, загальна сума заборгованості на момент подачі позову склала 434 117,32 грн. з податку на додану вартість та 8 116,04 грн. з податку на прибуток, а всього разом –442 233,46 грн.

Як зазначав представник Позивача у судових засіданнях, вищевказані податкові повідомлення –рішення в адміністративному або судовому порядку Відповідачем не оскаржувались.

У зв’язку з виникненням податкового боргу та відповідно до пп. 6.2.1. п. 6.2. ст. 6 Закону         № 2181, ДПІ у Солом’янському районі м. Києва було надіслано першу податкову вимогу №1/51 від 20.01.2009 р. та відповідно до п. 6.2.3 п.6.2 ст.6, другу податкову вимогу №2/389 від 24.03.2009 р.

Враховуючи вказані вище податкові повідомлення-рішення та вимоги станом на день звернення до суду  податковий борг відповідача у сумі становить 442 233,36 грн., який Позивач просить суд стягнути з Відповідача у примусовому порядку.

Право податкових органів на звернення до суду з позовом про стягнення податкового боргу передбачене п.11 ст.10 Закону України «Про державну податкову службу в Україні»від 04.12.1990р. № 509-ХІІ з наступними змінами та доповненнями.

Відповідно до ст.104 Кодексу адміністративного судочинства України суб'єкт владних повноважень має право звернутися до адміністративного суду у випадках, встановлених законом.

Згідно п.п.5.3.1 п. 5.3. ст. 5 Закону № 2181 визначено, що у разі визначення податкового зобов’язання контролюючим органом за підставами, зазначеними у підпунктах "а" - "в" підпункту 4.2.2 пункту 4.2 статті 4, платник податків зобов'язаний погасити нараховану суму податкового зобов'язання протягом десяти календарних днів від дня отримання податкового повідомлення, крім випадків коли протягом такого строку такий платник податків розпочинає процедуру апеляційного узгодження.

Відповідно до п. 5.4 ст. 5 цього ж Закону, узгоджена сума податкового зобов'язання, несплачена платником податків у визначений цією статтею строк, визначається сумою податкового боргу.

Податковим боргом  в розумінні п. п. 1.3 ст.1 Закону № 2181, є податкове зобов’язання (з урахуванням штрафних санкцій), самостійно узгоджене платником податків або узгоджене в адміністративному або судовому порядку, але не сплачене  у встановлений строк, а також пеня, нарахована на суму такого податкового зобов’язання.

На підтвердження позовних вимог позивачем надано необхідні докази про наявність заборгованості. На момент вирішення спору заборгованість не погашена.

З урахуванням наведеного суд приходить до висновку про обґрунтованість позовних вимог щодо стягнення з відповідача зазначеної заборгованості.

Враховуючи ч. 1 ст. 71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.

Доказів, які б спростовували доводи Позивача, Відповідач суду не надав.

Керуючись ст.ст. 69, 70, 71, 158-163 КАС України, адміністративний суд -

ПОСТАНОВИВ:

1.          Адміністративний позов задовольнити повністю.

2.          Стягнути з товариства з обмеженою відповідальністю "Протрейд-ПТ" (м. Київ, вул. Івана Клименка, 26-А, код ЄДРПОУ 33829864) податкову заборгованість у сумі 442233,36 грн. (чотириста сорок дві тисячі двісті тридцять три гривні 36 коп.) на користь Держави: заборгованість у розмірі 434 117,32 грн. (чотириста тридцять чотири тисячі сто сімнадцять гривень 32 коп.) на р/р № 31110029700010, одержувач ВДК у Солом'янському районі м. Києва, ідентифікаційний код 26077951, банк одержувача: УДК у м. Києві, МФО 820019, код платежу 14010100; заборгованість у розмірі 8 116,04 грн. (вісім тисяч сто шістнадцять гривень 4 коп.) на р/р № 31118009700010, одержувач ВДК у Солом'янському районі м. Києва, ідентифікаційний код 26077951, банк одержувача: УДК у м. Києві, МФО 820019, код платежу 11021000.

          

Згідно ст.ст. 185-186 КАС України сторони та інші особи, які беруть участь у справі мають право оскаржити в апеляційному порядку Постанову повністю або частково. Заява про апеляційне оскарження подається протягом 10 днів з дня проголошення, апеляційна скарга подається протягом 20 днів після подання заяви про апеляційне оскарження. Подаються до  апеляційного суду через суд першої інстанції.

Згідно ст. 254 КАС України Постанова, якщо інше не встановлено КАС України, набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, якщо таку заяву не було подано. Якщо було подано заяву про апеляційне оскарження, але апеляційна скарга не була подана у строк, постанова  суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення цього строку. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.

          Суддя                                                                                           А.Г. Степанюк

Повний текст постанови виготовлено і підписано 07.06.2010 року

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення13.05.2010
Оприлюднено05.11.2010
Номер документу11992028
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-4613/10/2670

Ухвала від 24.03.2010

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Степанюк А.Г.

Постанова від 13.05.2010

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Степанюк А.Г.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні