Постанова
від 06.10.2010 по справі 2а-6096/10/2670
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВ НИЙ СУД міста КИЄВА

01025, м. Київ, вул. Десятинна , 4/6, тел. 278-43-43

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

м. Київ

06 жовтня 2010 року 15:44 № 2а-6096/10/2670

Окружний адміністративний суд міста Києва у складі:

Головуючого - судді Дегт ярьової О.В.,

при секретарі судового зас іданні Безсчасній Я.С.,

за участю представників:

позивача - Савенка А.В . (довіреність від 05.07.2010р. б/н),

відповідача - Сахац ького С.О. (довіреність від 30 .09.2010р. б/н),

розглянувши у відкритому с удовому засіданні адміністр ативну справу

за позовом Товариства з обмеженою в ідповідальністю «Авіста-СМ»

до Головного управління конт ролю за благоустроєм міста К иєва виконавчого органу Київ ської міської ради (Київсько ї міської державної адмініст рації)

про визнання нечинним та ска сування припису від 13 квітня 2 010 року № 21896, -

В С Т А Н О В И В:

До Окружного адміністр ативного суду м. Києва зверну лось ТОВ «Авіста-СМ»з позово м до Головного управління ко нтролю за благоустроєм м. Киє ва виконавчого органу Київсь кої міської ради (Київської м іської державної адміністра ції) про визнання нечинним та скасування припису від 13 квіт ня 2010 року № 21896.

В обґрунтування позовних в имог позивач зазначав, що ним не були допущені порушення в имог Правил благоустрою міст а Києва, затверджені рішення м Київської міської ради від 25 грудня 2008 року № 1051/1051, а тому при йняття відповідного припису є неправомірним.

Відповідач по справі проти позовних вимог заперечував, подав письмові заперечення. В обґрунтування заперечень посилався на те, що позивачем були порушені вимоги Правил благоустрою м. Києва, затверд жені рішенням Київської місь кої ради від 25 грудня 2008 року № 10 51/1051, а також Порядку розміщенн я зовнішньої реклами в м. Києв і, затвердженого розпоряджен ням Київської міської держав ної адміністрації від 23 серпн я 2007 року № 1100, зареєстрованому в Головному управлінні юстиці ї у м. Києві 28 серпня 2007 року за № 21/756, в частині відсутності на і нформаційну вивіску відпові дного паспорту. В ході судово го розгляду представник відп овідача посилався також на п орушення позивачем вимог Пор ядку розміщення зовнішньої реклами в м. Києві, затверджен ого розпорядженням виконавч ого органу Київської міської ради (Київської міської держ авної адміністрації) 23 грудня 2009 року № 1423, також в частині вим ог щодо наявності паспорту н а інформаційну вивіску.

У судових засіданнях предс тавники позивача підтримали заявлені позовні вимоги та п росили їх задовольнити.

Представники відповідача у судових засіданнях запереч ували проти позовних вимог т а просили відмовити в їх задо воленні.

Заслухавши пояснення пред ставників сторін, розглянувш и матеріали справи, всебічно і повно з' ясувавши всі факт ичні обставини, на яких ґрунт ується позов, об' єктивно оц інивши докази, які мають юрид ичне значення для розгляду і вирішення справи по суті, суд дійшов висновку, що позовні в имоги підлягають задоволенн ю з таких підстав.

ТОВ «Авіста-СМ»було зареєс тровано як юридичну особу Св ятошинською районною у м. Киє ві державною адміністрацією 15 листопада 2002 року згідно сві доцтва про державну реєстрац ію (серія АОО № 068536), місцезнаход ження: 03062, м. Київ, вул. Стрийська , 4, ідентифікаційний код 32211263.

Згідно Довідки АА № 195411 з Єдин ого державного реєстру підпр иємств та організацій Україн и Головного міжрегіональног о управління статистики у м. К иєві від 26 листопада 2008 року до видів діяльності ТОВ «Авіст а-СМ»за КВЕД відноситься, зок рема 51.53.2 «Оптова торгівля буді вельними матеріалами», 45.21.1 «Бу дівництво будівель».

Відповідно до п. 3.3 Статуту ТО В «Авіста-СМ»у відповідності з основним предметом і цілям и Товариство здійснює такі н апрями діяльності, як купівл я - продаж, виробництво та ре алізація будівельних, покрів ельних і похідних від них мат еріалів і виробів; будівницт во, реконструкція, реставрац ія та ремонт житлових і нежит лових приміщень; виконання к омплексних будівельних, ремо нтних, монтажних, електромон тажних, ізоляційних, гідроіз оляційних, штукатурних, маля рних, скляних і реставраційн их робіт, включаючи будівниц тво, ремонт, гідроізоляцію та реставрацію житла, покрівел ь, та споруд та іншого признач ення, а також виконання робіт по художньому оформленню, ро зробка проектно-кошторисної документації та виконання т аких робіт; будівництво покр івель, покрівельних конструк цій.

13 квітня 2010 року спеціалісто м першої категорії Головного управління контролю за благ оустроєм м. Києва виконавчог о органу Київської міської р ади (Київської міської держа вної адміністрації) ОСОБА_4 було прийнято припис № 21896, зг ідно якого було встановлено порушення п. 14.1.1, п. 14.1.2 Правил бла гоустрою міста Києва, затвер джених рішенням Київської мі ської ради від 25 грудня 2008 року № 1051/1051, за адресою: м. Київ, просп ект Перемоги, 73/1, - та запропоно вано ТОВ «Авіста-СМ»усунути порушення шляхом надання до 15 квітня 2010 року проектно- доз вільної документації на об' єкт зовнішньої реклами (інфо рмаційну вивіску). В разі відс утності документації та дозв олу (ордеру) Головному управл інню контролю за благоустроє м м. Києва демонтувати об' єк т зовнішньої реклами (інформ аційну вивіску) власними сил ами, відновити благоустрій. В разі невиконання припису об ' єкт зовнішньої реклами (ін формаційна вивіска) підлягає демонтажу.

Правила благоустрою м. Києв а, затверджені рішенням Київ ської міської ради від 25 грудн я 2008 року № 1051/1051, (далі - Правила) в изначають правові, економічн і, екологічні, соціальні та ор ганізаційні засади благоуст рою м. Києва і спрямовані на ст ворення умов, сприятливих дл я життєдіяльності людини. Ді я Правил поширюється на всі п ідприємства, установи та орг анізації незалежно від форми власності та підпорядкуванн я, що знаходяться в межах м. Ки єва, а також громадян.

Відповідно до п. 14.1.1 розділу XІ V (Розміщення та утримання зов нішньої реклами), який визнач ає правила розміщення та утр имання зовнішньої реклами в м. Києві, розміщення та утрима ння зовнішньої реклами в м. Ки єві повинно відповідати вимо гам Закону України «Про рекл аму», Типовим правилам розмі щення зовнішньої реклами, за твердженим постановою Кабін ету Міністрів України від 29 гр удня 2003 року № 2067, а також діючом у Порядку, що затверджується розпорядженнями виконавчог о органу Київської міської р ади (Київської міської держа вної адміністрації).

Рекламні засоби розміщуют ься у відповідності до дозво лу, який видається на підстав і розпорядження виконавчого органу Київської міської ра ди (Київської міської держав ної адміністрації) та проект у благоустрою території (схе ми), затвердженому виконавчи м органом Київської міської ради (Київською міською держ авною адміністрацією).

Розміщення зовнішньої рек лами, опор освітлення, контак тних ліній міського транспор ту обов' язково погоджувати з власниками інженерних мер еж.

Єдиною підставою для викон ання робіт, пов' язаних з вст ановленням рекламних засобі в, є дозвіл (ордер) на тимчасов е порушення благоустрою тери торії у зв' язку з виконання м відповідних робіт Головног о управління контролю за бла гоустроєм м. Києва, виданий на основі дозволу Головного уп равління з питань реклами ви конавчого органу Київської м іської ради (Київської, міськ ої державної адміністрації).

Рекламні засоби, які встано влені самовільно або з поруш енням вимог дозвільної докум ентації, демонтуються Головн им управлінням з питань рекл ами та Головним управлінням контролю за благоустроєм міс та Києва виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації), вл асниками (балансоутримувача ми), а щодо засобів, встановлен их на об' єктах дорожнього г осподарства, за участю комун ального підприємства «Київд орсервіс»або Державтоінспе кції (п. 14.1.2 розділу XІV Правил).

Згідно з підпунктом 20.1.1 розд ілу XX Правил за порушення у сф ері благоустрою особи, винні у порушенні вимог цих Правил , притягуються до відповідал ьності.

Підпунктом 20.2.1 розділу XX Прав ил встановлено, що якщо під ча с перевірки виявлені причини та умови, які можуть спричини ти порушення благоустрою, по садова особа контролюючого о ргану зобов' язана скласти т а видати офіційний документ - припис, який є обов' язковим для виконання в термін до трь ох діб особами, які є відповід альними за утримання об' єкт ів благоустрою.

У приписі зазначаються: дат а і місце його складання, поса да, прізвище, ім' я, по батьков і особи, яка склала припис, від омості про особу, на яку склад ений припис, та надаються про позиції щодо усунення причин та умов, які спричиняють пору шення благоустрою території .

Припис підписується особо ю, яка його склала, і особою, на яку він складений.

У разі відмови особи отрима ти припис в графі «Припис оде ржав»робиться про це запис.

Положення розділу XІV Правил благоустрою міста Києва, зат верджені рішенням Київської міської ради від 25 грудня 2008 ро ку № 1051/1051, визначають, що розміщ ення та утримання зовнішньої реклами в м. Києві повинно від повідати вимогам Закону Укра їни «Про рекламу», Типовим пр авилам розміщення зовнішньо ї реклами, затвердженим пост ановою Кабінету Міністрів Ук раїни від 29 грудня 2003 року № 2067, а також діючому Порядку, що зат верджується розпорядженням и виконавчого органу Київськ ої міської ради (Київської мі ської державної адміністрац ії), в тій частині цих норматив но - правових актів, що стосу ються вимог щодо розміщення та утримання зовнішньої рек лами, а тому підставою для при йняття припису може бути пор ушення норм зазначених норма тивно - правових в частині ц их вимог, що можуть спричинит и порушення благоустрою.

Визначення поняття реклам и, її видів та критеріїв для її ідентифікації наведено в За коні України «Про рекламу»ві д 03 липня 1996 року № 270/96-ВР (далі по т ексту - Закон), який визначає засади рекламної діяльності в Україні, регулює відносини , що виникають у процесі вироб ництва, розповсюдження та сп оживання реклами.

Реклама - інформація про ос обу чи товар, розповсюджена в будь-якій формі та в будь-я кий спосіб і призначена сфор мувати або підтримати обізна ність споживачів реклами та їх інтерес щодо таких особи ч и товару.

Зовнішня реклама - реклама, що розміщується на спеціал ьних тимчасових і стаціонарн их конструкціях, розташован их на відкритій місцевості, а також на зовнішніх поверхня х будинків, споруд, на елемен тах вуличного обладнання, н ад проїжджою частиною вулиць і доріг; чи товару.

Частиною першою ст. 16 Закону передбачено, що розміщення з овнішньої реклами у населени х пунктах провадиться на під ставі дозволів, що надаються виконавчими органами сільсь ких, селищних, міських рад, та в порядку, встановленому цим и органами на підставі типов их правил, що затверджуються Кабінетом Міністрів України .

Відповідно до ч. 7 ст. 8 Закону розміщення інформації про в иробника товару та/або товар у місцях, де цей товар реалізу ється чи надається споживаче ві, у тому числі на елементах о бладнання та/або оформлення місць торгівлі, а також безпо середньо на самому товарі та /або його упаковці, не вважаєт ься рекламою.

Крім того, частиною шостою с т. 9 Закону визначено, що вивіс ка чи табличка з інформацією про зареєстроване найменува ння особи, знаки для товарів і послуг, що належать цій особі , вид її діяльності (якщо це не випливає із зареєстрованого найменування особи), час робо ти, що розміщена на внутрішні й поверхні власного чи надан ого у користування особі при міщення, на зовнішній поверх ні будинку чи споруди не вище першого поверху або на повер сі, де знаходиться власне чи н адане у користування особі п риміщення, біля входу в таке п риміщення, не вважається рек ламою.

Згідно Договору оренди від 01 жовтня 2009 року, укладеним з гр омадянкою ОСОБА_5, ТОВ «Ав іста-СМ»орендує нежиле примі щення за адресою: АДРЕСА_1 строком на два роки та одинад цять місяців з моменту підпи сання договору.

На фасадній частині першог о поверху нежилого приміщенн я за адресою: АДРЕСА_1, - яке орендує позивач, над входом в це приміщення розміщена вив іска «Всесвіт даху», що не зап еречується відповідачем.

Вивіска «Всесвіт даху»є за реєстрованим знаком для това рів та послуг, що підтверджує ться свідоцтвом на знак для т оварів та послуг № 47675 від 15 люто го 2005 року.

Згідно рішення від 04 грудня 2009 року Державного департаме нту інтелектуальної власнос ті про опублікування в офіці йному бюлетені «Промислова в ласність»та внесення до Держ авного реєстру свідоцтв Укра їни на знаки для товарів і пос луг відомості про видачу ліц ензії на використання знаків , товарів і послуг класів 1, 2 ,3 ,5 , 6 ,9 , 10, 11, 12, 14 , 16, 17, 19, 20, 24, 25, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 4 0, 41, 42, 43, 44, 45, на які зареєстровані з наки (свідоцтва № 47675, № 50230), власн иком свідоцтва надано дозвіл на використання знака ТОВ «А віста-СМ»на підставі ліцензі йного договору (строк дії ліц ензійного договору до 26 лютог о 2013 року, територія дії ліценз ійного договору - Україна) т а виключній ліцензії, дата пу блікації реєстрації - 25 груд ня 2009 року, реєстраційний номе р - 9022.

Відповідно до ст. 1 Закону Ук раїни «Про охорону прав на зн аки товарів і послуг»від 15 гру дня 1993 року № 3689-XІІ, який регулює відносини, що виникають у зв' язку з набуттям і здійснення м права власності на знаки дл я товарів і послуг в Україні, зареєстрований знак для тов арів і послуг - знак, на який видано свідоцтво України на знак для товарів і послуг.

Згідно з ч. 2 ст. 16 вищезазначе ного Закону свідоцтво надає його власнику право використ овувати знак та інші права, ви значені цим Законом.

Власник свідоцтва може пер едавати будь-якій особі прав о власності на знак повністю або відносно частини зазнач ених у свідоцтві товарів і по слуг, на підставі договору (ч. 7 ст. 16 цього ж Закону).

Відповідно до ч. 8 ст. 16 цього ж Закону власник свідоцтва ма є право дати будь-якій особі д озвіл (видати ліцензію) на вик ористання знака на підставі ліцензійного договору.

Частиною дев' ятою ст. 16 цьо го ж Закону договір про перед ачу права власності на знак і ліцензійний договір вважают ься дійсними, якщо вони уклад ені у письмовій формі і підпи сані сторонами.

Сторона договору має право на інформування невизначено го кола осіб про передачу пра ва власності на знак або вида чу ліцензії на використання знака. Таке інформування зді йснюється шляхом публікації в офіційному бюлетені відом остей в обсязі та порядку, вст ановлених Установою, з одноч асним внесенням їх до Реєстр у.

За опублікування відомост ей про передачу права власно сті на знак повністю і видачу ліцензії на використання зн ака, а також запропонованих с тороною договору змін до від омостей про видачу ліцензії сплачуються збори.

У разі опублікування відом остей про передачу права вла сності на знак стосовно част ини зазначених у свідоцтві т оварів і послуг Установа вид ає нове свідоцтво на ім' я ос оби, якій передане це право, за наявності документа про спл ату державного мита за видач у свідоцтва.

З урахуванням того, що вивіс ка «Всесвіт даху»є зареєстро ваним знаком для товарів і по слуг, що належить позивачу, в она не може визнаватись рекл амою (зовнішньою) і її розміще ння не потребує отримання до зволу на розміщення зовнішнь ої реклами.

В частині доводів відповід ача відносно того, що в припис і встановлена відсутність па спорту на інформаційну вивіс ку суд зазначає наступне.

Закон України «Про рекламу », Типові правила розміщення зовнішньої реклами, затверд жені постановою Кабінету Мін істрів України від 29 грудня 2003 року № 2067, та Правила благоустр ою м. Києва, затверджені рішен ням Київської міської ради в ід 25 грудня 2008 року № 1051/1051, не міст ять положень щодо розміщення інформаційної вивіски на пі дставі паспорту.

Положення п. 14.1.1 розділу XІV Пр авил також відсилають до дію чого Порядку розміщення та у тримання зовнішньої реклами в м. Києві, що затверджується розпорядженнями виконавчог о органу Київської міської р ади (Київської міської держа вної адміністрації).

Посилання відповідача на п орушення позивачем норм Поря дку розміщення зовнішньої ре клами в м. Києві, затвердженог о розпорядженням Київської м іської державної адміністра ції від 23 серпня 2007 року № 1100, заре єстрованому в Головному упра влінні юстиції у м. Києві 28 сер пня 2007 року за № 21/756, є безпідстав ним з огляду на те, що розпоряд женням Київської міської дер жавної адміністрації від 30 бе резня 2010 року № 197 було скасован о розпорядження Київської мі ської державної адміністрац ії від 23 серпня 2007 року № 1100, зареє строване в Головному управлі нні юстиції у м. Києві 28 серпня 2007 року за № 21/756, і на момент прий няття припису цей Порядок вж е не діяв.

Представником відповідача було надано до суду копію Пор ядку розміщення зовнішньої р еклами в м. Києві, затверджено го розпорядженням виконавчо го органу Київської міської ради (Київської міської держ авної адміністрації) від 23 гру дня 2009 року № 1423, який, на думку пр едставника відповідача, діяв на момент прийняття спірног о припису, і в порушення вимог якого позивачем було розміщ ено інформаційну вивіску без паспорту.

З огляду на те, що згідно дан их офіційного порталу Київсь кої міської ради, а також згід но даних Системи інформаційн о - правового забезпечення « Ліга: Закон»розпорядження ві д такої дати та під таким номе ром відсутнє, в ході судового розгляду судом було направл ено судовий запит до Головно го управління юстиції у м. Киє ва від 31 серпня 2010 року, у відпов ідь на який останнє листом ві д 10 вересня 2010 року № 12699 повідоми ло суд про те, що розпорядженн я Київської міської державно ї адміністрації в Головному управління юстиції у м. Києві не зареєстровано.

Відповідно до ст. 1 Указу Пре зидента України «Про державн у реєстрацію нормативно-прав ових актів міністерств та ін ших органів виконавчої влади »від 03 жовтня 1992 року № 493/92 (далі - Указ) з 1 січня 1993 року норматив но-правові акти, які видаютьс я міністерствами, іншими орг анами виконавчої влади, орга нами господарського управлі ння та контролю і які зачіпаю ть права, свободи й законні ін тереси громадян або мають мі жвідомчий характер, підлягаю ть державній реєстрації.

Частиною першою ст. 1 Указу в изначено, що державну реєстр ацію нормативно-правових акт ів обласних, Київської та Сев астопольської міських держа вних адміністрацій, їх управ лінь, відділів, інших підрозд ілів, а також місцевих органі в господарського управління та контролю здійснюють обла сні, Київське та Севастополь ське міські управління юстиц ії.

Нормативно-правові акти, за значені в статті 1 цього Указу , набувають чинності через 10 д нів після їх реєстрації, якщо в них не встановлено пізнішо го строку надання їм чинност і (ст. 3 Указу).

Отже, нормативно - правові акти Київської міської держ авної адміністрації набуваю ть чинності не раніше їх держ авної реєстрації у встановле ному законодавством порядку .

Доказів щодо державної реє страції розпорядження викон авчого органу Київської місь кої ради (Київської міської д ержавної адміністрації) від 23 грудня 2009 року № 1423 «Про затвер дження Порядку розміщення зо внішньої реклами в м. Києві»с уду не надано, а тому посиланн я відповідача на його положе ння безпідставні.

З урахуванням вищевикладе ного, суд прийшов до висновку про те, що відповідач безпідс тавно прийняв припис щодо по зивача, оскільки останнім не було допущено порушення вим ог п. 14.1.1, п. 14.1.2 Правил благоустро ю міста Києва, затверджених р ішенням Київської міської ра ди від 25 грудня 2008 року № 1051/1051, що м ожуть спричинити порушення б лагоустрою.

Згідно з ч. 1 ст. 71 Кодексу адмі ністративного судочинства У країни кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та зап еречення, крім випадків, вста новлених статтею 72 цього Коде ксу.

Відповідно до ч. 2 ст. 71 Кодекс у адміністративного судочин ства України в адміністратив них справах про протиправніс ть рішень, дій чи бездіяльнос ті суб' єкта владних повнова жень обов' язок щодо доказув ання правомірності свого ріш ення, дії чи бездіяльності по кладається на відповідача, я кщо він заперечує проти адмі ністративного позову.

Частиною третьою ст. 2 Кодек су адміністративного судочи нства України передбачено, щ о у справах щодо оскарження р ішень, дій чи бездіяльності с уб' єктів владних повноваже нь адміністративні суди пере віряють, чи прийняті (вчинені ) вони: 1) на підставі, у межах по вноважень та у спосіб, що пере дбачені Конституцією та зако нами України; 2) з використання м повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґ рунтовано, тобто з урахуванн ям усіх обставин, що мають зна чення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісн о; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед зак оном, запобігаючи несправедл ивій дискримінації; 8) пропорц ійно, зокрема з дотриманням н еобхідного балансу між будь- якими несприятливими наслід ками для прав, свобод та інтер есів особи і цілями, на досягн ення яких спрямоване це ріше ння (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі при йняття рішення; 10) своєчасно, т обто протягом розумного стро ку.

За таких обставин, виходячи з системного аналізу положе нь законодавства України та наданих сторонами доказів, с уд дійшов висновку про непра вомірність спірного рішення і обґрунтованість позовних вимог та вважає їх такими, що п ідлягають задоволенню у повн ому обсязі.

Частиною другою ст. 11 Кодекс у адміністративного судочин ства України передбачено, що суд розглядає адміністратив ні справи не інакше як за позо вною заявою, поданою відпові дно до цього Кодексу, і не може виходити за межі позовних ви мог. Суд може вийти за межі поз овних вимог тільки в разі, якщ о це необхідно для повного за хисту прав, свобод та інтерес ів сторін чи третіх осіб, про з ахист яких вони просять.

Враховуючи зазначене, суд в важає за необхідне визнати п ротиправними і скасувати оск аржуване рішення.

Відповідно до ч. 1 ст. 94 Кодекс у адміністративного судочин ства України суд присуджує в сі здійснені позивачем та до кументально підтверджені ви трати у розмірі 3, 40 грн. з Держа вного бюджету України.

Керуючись ст. ст. 69 - 71, ст. 94, ст. с т. 158-163, ст. 167, ст. 254 Кодексу адмініс тративного судочинства Укра їни, суд -

П О С Т А Н О В И В:

1. Адміністративний по зов задовольнити повністю.

2. Визнати протиправним та с касувати припис Головного уп равління контролю за благоус троєм міста Києва виконавчог о органу Київської міської р ади (Київської міської держа вної адміністрації) від 13 квіт ня 2010 року № 21896.

3. Стягнути з Державного бюд жету України на користь Това риства з обмеженою відповіда льністю «Авіста-СМ»(місцезна ходження: 03062, м. Київ, вул. Стрийс ька, 4, ідентифікаційний код 32211 263) 3 (три) грн. 40 коп. судового збор у.

Постанова набирає законно ї сили відповідно до ст. 254 Коде ксу адміністративного судоч инства України.

Постанова може бути оскарж ена за правилами, встановлен ими в ст. ст. 185 - 187 Кодексу адміні стративного судочинства Укр аїни відповідно.

Суддя О.В. Дегтярьова

Дата виготовлення та п ідписання повного тексту пос танови - 18 жовтня 2010 року.

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення06.10.2010
Оприлюднено04.11.2010
Номер документу11992653
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-6096/10/2670

Ухвала від 21.04.2010

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Дегтярьова О.В.

Постанова від 06.10.2010

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Дегтярьова О.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні