Ухвала
від 26.10.2010 по справі 2а-8048/09/2670
КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа: № 2а-8048/09/2670 Головуючий у 1-й ін станції: Пісоцька О.В.

Суддя-доповідач: Зайцев М. П.

У Х В А Л А

Іменем України

"26" жовтня 2010 р. м. Київ

Київський апеляційний адміністративний суд у скла ді :

головуючого судді Зайцева М.П.

суддів: Собківа Я.М., Усен ка В.Г.

при секретарі Губа О.В.

розглянувши у відкр итому судовому засіданні в з алі суду в м. Києві апеляційну скаргу позивача Державної п одаткової інспекції у Печерс ькому районі м.Києва на поста нову Окружного адміністрати вного суду м.Києва від 13 листо пада 2009 року у справі за позов ом Державної податкової інсп екції у Печерському районі м .Києва до товариства з обмеже ною відповідальністю «Іні ціатива Медіа Груп», третя особа Державний реєстратор П ечерського району м.Києва п ро припинення юридичної осо би, -

ВСТАНОВИВ:

Позивач ДПІ у Печерському районі м.Києва, звернулась до Окружного адм іністративного суду м.Києва з позовом до товариства з обм еженою відповідальністю « Ініціатива Медіа Груп» про припинення юридичної особи .

Постановою Окружно го адміністративного суду м. Києва від 13 листопада 2009 року у задоволені позовних вимог відмовлено повністю.

Не погоджуючись з вищез азначеним судовим рішенням, позивач ДПІ у Печерському ра йоні м.Києва подала апеляцій ну скаргу, в якій просить апе ляційну інстанцію скасувати постанову Окружного адміні стративного суду м.Києва від 13 листопада 2009 року та прийнят и нове рішення яким задоволи ти позовні вимоги позивача в повному обсязі, посилаючись на неповне з' ясування судо м першої інстанції всіх обст авин справи, порушення норм м атеріального та процесуаль ного права.

У судове засідання з' яви вся представник позивача, ін ші сторони по справі не з' яв илися, причини неявки суду не відомі, про розгляд справи бу ли повідомлені належним чино м.

Відповідно до ч.4 ст. 196 КАС Укр аїни неприбуття в судове зас ідання сторін або інших осіб , які беруть участь у справі, н алежним чином повідомлених п ро дату, час і місце апеляційн ого розгляду, не перешкоджає судовому розгляду справи.

Заслухавши суддю-доповід ача, перевіривши матеріали с прави та доводи апеляційної скарги, колегія суддів вважа є, що апеляційна скарга не пі длягає задоволенню, виходячи з наступного.

Згідно зі ч.1 п.1 ст. 200 КАС Укра їни, суд апеляційної інстанц ії залишає скаргу без задово лення, а постанову або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції прав ильно встановив обставини сп рави та ухвалив судове рішен ня з додержанням норм матері ального і процесуального пра ва.

Згідно ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної вл ади та органи місцевого само врядування, їх посадові особ и зобов' язані діяти лише на підставі, в межах своїх повно важень та у спосіб, що передба чений Конституцією та закона ми України.

Судом першої інстанції вс тановлено, що TOB «Ініціатива медіа груп»зареєстровано як суб'єкта підприємницької діяльності - юридичну особу (і дентифікаційний код юридичн ої особи за ЄДРПОУ 36302956) Печерсь кою районною у місті Києві де ржавною адміністрацією 20 січ ня 2009 року, а 22 січня 2009 року відпо відача взято на облік ДПІ у Пе черському районі м. Києва як п латника податків.

Згідно довідки ДІЛ у Печерс ькому районі міста Києва від 27 жовтня 2009 року відповідач за боргованості перед бюджетом не має.

Позовні вимоги ДІЛ у Печерс ькому районі м. Києва мотивов ано тим, що відповідач фактич но не знаходиться за вказани м у Єдиному державному реєст рі юридичних осіб та фізични х осіб-підприємців місцезнах одженням, що унеможливлює зд ійснення контролю та нагляду за його діяльністю з боку орг анів державної податкової сл ужби.

Судом встановлено, що відпо відно до наданого позивачем витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фі зичних осіб-підприємців стан ом на 05 травня 2009 року в графі «С татус відомостей про юридичн у особу»зазначено «не підтве рджено - відсутність за місце знаходженням».

Відповідно до змісту ч. 1 ст. 3 3 Закону України «Про державн у реєстрацію юридичних та фі зичних осіб-підприємців»юри дична особа припиняється за судовим рішенням, підставою для прийняття якого згідно з ч. 2 ст. 38 Закону України «Про де ржавну реєстрацію юридичних та фізичних осіб-підприємці в», зокрема, є наявність в Єдин ому державному реєстрі юриди чних осіб та фізичних осіб-пі дприємців запису про відсутн ість юридичної особи за вказ аним її місцезнаходженням.

Згідно з п. 17 ст. 11 Закону Украї ни «Про державну податкову с лужбу в Україні»органи держа вної податкової служби у вип адках, в межах компетенції та у порядку, встановлених зако нами України, мають, зокрема, п раво звертатися у передбачен их законом випадках до судов их органів із заявою (позовно ю заявою) про скасування держ авної реєстрації суб'єкта пі дприємницької діяльності.

Статтею 2 Закону України «Пр о державну податкову службу в Україні»визначено завданн я органів державної податков ої служби, якими є: здійснення контролю за додержанням под аткового законодавства, прав ильністю обчислення, повното ю і своєчасністю сплати до бю джетів, державних цільових ф ондів податків і зборів (обов 'язкових платежів), а також неп одаткових доходів, установле них законодавством (далі - под атки, інші платежі); внесення у встановленому порядку пропо зицій щодо вдосконалення под аткового законодавства; прий няття у випадках, передбачен их законом, нормативно-право вих актів і методичних реком ендацій з питань оподаткуван ня; формування та ведення Дер жавного реєстру фізичних осі б - платників податків та інши х обов'язкових платежів та Єд иного банку даних про платни ків податків - юридичних осіб ; роз'яснення законодавства з питань оподаткування серед платників податків; запобіга ння злочинам та іншим правоп орушенням, віднесеним законо м до компетенції податкової міліції, їх розкриття, припин ення, розслідування та прова дження у справах про адмініс тративні правопорушення; зді йснення контролю за додержан ням податкового законодавст ва, правильністю обчислення, повнотою і своєчасністю спл ати до бюджетів, державних ці льових фондів податків і збо рів (обов'язкових платежів), а також неподаткових доходів, установлених законодавство м (далі -податки, інші платежі) ; внесення у встановленому по рядку пропозицій щодо вдоско налення податкового законод авства; прийняття у випадках , передбачених законом, норма тивно-правових актів і метод ичних рекомендацій з питань оподаткування; формування та ведення Державного реєстру фізичних осіб - платників под атків та інших обов'язкових п латежів та Єдиного банку дан их про платників податків - юр идичних осіб; роз'яснення зак онодавства з питань оподатку вання серед платників податк ів; запобігання злочинам та і ншим правопорушенням, віднес еним законом до компетенції податкової міліції, їх розкр иття, припинення, розслідува ння та провадження у справах про адміністративні правопо рушення.

З системного аналізу вказа них норм Закону України «Про державну податкову службу в Україні»вбачається, що до ко мпетенції органів державної податкової служби віднесено контроль за додержанням под аткового законодавства.

Водночас, відповідно до ч. 2 с т. 7 Закону України «Про держав ну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємці в»державний нагляд за дотрим анням законодавства у сфері державної реєстрації юридич них осіб та фізичних осіб - під приємців здійснює спеціальн о уповноважений орган з пита нь державної реєстрації, яки м відповідно до наказу Держа вного комітету України з пит ань регуляторної політики та підприємництва від 08 червня 2 005 року №50 на сьогодні є Державн ий комітет України з питань р егуляторної політики та підп риємництва.

Таким чином, оскільки до ком петенції органів державної п одаткової служби не віднесен о контроль за дотриманням за конодавства у сфері державно ї реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців , в тому числі контроль за дост овірністю даних, які містять ся в Єдиному державному реєс трі юридичних осіб та фізичн их осіб-підприємців, звернен ня до суду з вимогою скасуван ня державної реєстрації юрид ичної особи на підставі її ві дсутності за вказаним у Єдин ому державному реєстрі юриди чних осіб та фізичних осіб-пі дприємців місцезнаходження м виходить за межі повноваже нь органів державної податко вої служби.

Аналізуючи зазначене, коле гія суддів приходить до висн овку, що ДПІ у Печерському рай оні м.Києва не має повноважен ь на здійснення нагляду за до триманням законодавства у сф ері державної реєстрації юри дичних осіб та фізичних осіб - підприємців.

Враховуючи викладене, суд ова колегія приходить до вис новку, що постанова Окружног о адміністративного суду м.К иєва від 13 листопада 2009 року ґ рунтується на повному та об' єктивному розгляді всіх обст авин справи, які мають значен ня для вирішення спору, відпо відає нормам матеріального т а процесуального права, дово ди апеляційної скарги не спр остовують висновків суду пер шої інстанції, викладених у з азначеній постанові, у зв' я зку з чим підстав для її скас ування не вбачається.

Керуючись ст.ст. 160, 195, 196, 198, 200, 205, 206, 2 11, 212, 254 КАС України, суд, -

У Х В А Л И В:

Апеляційну скарг у Державної податкової інспе кції у Печерському районі м.К иєва - залишити без задоволен ня.

Постанову Окружного адміністративного суду м.Ки єва від 13 листопада 2009 року по справі № 2-а-8048/09/2670 - залишити без з мін.

Ухвала набирає законної с или з моменту проголошення т а може бути оскаржена безпос ередньо до Вищого адміністра тивного суду України в поряд ок і строки, визначені ст.212 КАС України.

Головуючий суддя:

Судді:

Повний текст пост анови виготовлений 29 жовтня 20 10 року.

СудКиївський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення26.10.2010
Оприлюднено04.11.2010
Номер документу11992921
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-8048/09/2670

Постанова від 18.10.2012

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Усенко Є.А.

Ухвала від 26.10.2010

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Зайцев М. П.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні