КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
24 червня 2024 року м. Київ№ 320/25395/23
Київський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Головенка О.Д., розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами (в порядку письмового провадження) адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю "ДЕВЕЛОПМЕНТ ПРОФЕШИОНАЛС" до Головного управління Державної податкової служби у м. Києві про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення,
в с т а н о в и в:
До Київського окружного адміністративного суду звернулось Товариство з обмеженою відповідальністю "ДЕВЕЛОПМЕНТ ПРОФЕШИОНАЛС" з позовом до Головного управління Державної податкової служби у м. Києві, в якому просить суд визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення від 27.06.2023 № 442710413, в частині застосування штрафних санкцій у розмірі 165567,76 грн за порушення граничних строків реєстрації в ЄРПН податкової накладної від 25.02.2022 № 33 та штрафних санкцій у розмірі 662271,05 грн за порушення граничних строків реєстрації в ЄРПН податкової накладної від 25.02.2022 № 88.
В обґрунтування позовних вимог зазначено про те, що нарахування штрафних санкцій оскаржуваним податковим повідомленням-рішенням за порушення граничних строків реєстрації податкових накладних від 25.02.2022 № 33 та від 25.02.2022 № 88 є протиправним та не відповідає вимогам чинного законодавства та фактичним обставинам справи, позаяк, позивач визнає факт порушення ним граничних строків реєстрації в ЄРПН податкової накладної № 32 від 03.06.2022 та погоджується із застосуванням щодо нього визначеного у ППР штрафу у розмірі 833,33 грн, визнає факт порушення ним граничних строків реєстрації в ЄРПН податкової накладної № 33 від 25.02.2022, однак не погоджується із застосуванням щодо нього визначеного у ППР штрафу у розмірі 165 567,76 грн за таке порушення та вважає, що ППР в цій частині є безпідставним та неправомірним, прийнятим всупереч вимогам чинного законодавства України, а отже, підлягає скасуванню.
Позивач не визнає факт порущення ним граничних строків реєстрації в ЄРПН податкової накладної № 88 від 25.02.2022 тривалістю у 215 днів, оскільки вважає, що такий строк порушення має визначатися з огляду на термін прострочення, допущеного ним при поданні податкової накладної № 33 від 25.02.2022, тобто 4 дні, а тому, заперечує щодо застосування щодо нього за порушення граничних строків реєстрації в ЄРПН податкової накладної № 88 від 25.02.2022 штрафних санкцій у розмірі 662271,05 грн (штраф мавби становити 33113,55 грн) та вважає, що податкове повідомлення-рішення в цій частині є безпідставним та неправомірним, прийнятим всупереч вимогам чинного законодавства України, а отже підлягає скасуванню.
Наголошено також на тому, що на переконання позивача, рішення комісії регіонального рівня про відмову в реєстрації податкової накладної № 33 від 25.02.2022 в ЄРПН і, відповідно, рішення комісії центрального рівня про залишення його без змін, а скарги товариства на нього без задоволення, було помилковим. Зважаючи на це, товариство 14.02.2023, до завершення перебігу граничного 365-денного строку, передбаченого пунктом 6 Порядку № 520 для розблокування податкових накладних, замість податкової накладної № 33 від 25.02.2022 склало аналогічну їй податкову накладну № 88 від 25.02.2022 по цій же господарській операції і направило її відповідачу на реєстрацію, водночас, зміст податкової накладної № 88 від 25.02.2022 та відображені у ній дані щодо контрагентів, їх ідентифікуючих ознак, змісту, кодів та вартості господарської операції, суми податку на додану вартість, є ідентичними відповідним даним, що зазначалися у податковій накладній № 33 від 25.02.2022, реєстрація якої спочатку була зупинена, а надалі, незважаючи на подання відповідних підтверджувальних документів щодо реальності господарської операції, у реєстрації якої було відмовлено.
Ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 26.07.2023 відкрито провадження у справі за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами (в порядку письмового провадження).
30.08.2023 до суду від ГУ ДПС у м. Києві надійшов відзив на позовну заяву, в якому заперечуючи проти задоволення позовних вимог представник відповідача зазначив, що оскаржуване податкове повідомлення-рішення є законним та обґрунтованим, позаяк, було проведено камеральну перевірку з питання своєчасності реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних Товариства з обмеженою відповідальністю «ДЕВЕЛОПМЕНТ ПРОФЕШИОНАЛС» (ЄДРПОУ 41503688).
На підставі встановлених порушень, Головним управлінням ДПС у м. Києві складено акт від 05.06.2023, яким встановлено, що в порушення вимог п. 201.10 ст. 201 ПК України та з урахуванням змін відповідно до Закону України № 2260-ІХ від 12.05.2022 «Про внесення змін до ПК України та інших законів України щодо особливостей податкового адміністрування податків, зборів та єдиного внеску під час дії воєнного, надзвичайного стану» платником несвоєчасно зареєстровано виписані податкові накладні в Єдиному реєстрі податкових накладних. На підставі висновків перевірки згідно з п. п. 54.3.3 п. 54.3 ст. 54 ПК України, винесено податкове повідомлення-рішення форми «Н» 27.06.2023 № 442710413 до ТОВ «ДЕВЕЛОПМЕНТ ПРОФЕШИОНАЛС», на основі якого застосовано штраф у сумі 828672,14 грн. Однак, позивачем не спростовано, що ним було дотримано вимоги п. п. 69.18 п. 69 підрозділу 10 розділу XX «Перехідні положення» ПК України, адже зареєстровано податкові накладні поза межами встановленого часу. При цьому, зміна часу операційного дня та зміна граничного строку реєстрації податкової накладної у календарних днях жодним чином не може свідчити про те, що дії позивача не утворюють склад податкового правопорушення, оскільки станом на час вчинення реєстраційних дій в ЄРПН, була чинна редакція ПК України, яка передбачала конкретні граничні строки реєстрації податкових накладних, і ці строки були порушені, при цьому нові граничні строки реєстрації податкових накладних запроваджені Законом від 12.01.2023 № 2876-ІХ, не можуть поширюватися на правовідносини, що мали місце до набрання чинності цим законом, бо закон зворотної сили в часі не має. Крім того, позовна заява не містить положень спростовуючих сам факт порушення строків реєстрації податкових накладних.
Розглянувши подані документи і матеріали, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд виходить з наступного.
Як вбачається з матеріалів справи, Товариство з обмеженою відповідальністю "ДЕВЕЛОПМЕНТ ПРОФЕШИОНАЛС" є юридичною особою за законодавством України, зареєстроване в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань 07.08.2017 та є платником податку на додану вартість.
ТОВ "ДЕВЕЛОПМЕНТ ПРОФЕШИОНАЛС" ( код ЄДРПОУ 415036826598) провадить фінансово-господарську діяльність, з 01.04.2019 має ліцензію на право здійснення господарської діяльності, пов`язаної із створенням об`єктів архітектури (будівельні роботи) від 10.04.2019 № 20-Л.
Основним видом діяльності товариства, є монтаж водопровідних мереж, систем опалення та кондиціонування (КВЕД 43.22).
На підставі актів приймання виконаних підрядних робіт та довідки про вартість виконаних підрядних робіт за договором № 124/КТМ-31-22 від 18.02.2022 та враховуючи, що виконання таких робіт за цим договором є першою подією, ТОВ "ДЕВЕЛОПМЕНТ ПРОФЕШИОНАЛС" відповідно до приписів ст. 187.1 ПК України було виписано податкову накладну № 33 від 25.02.2022 на загальну суму коштів, що підлягають сплаті з урахуванням ПДВ - 9934065,70 грн, у т.ч. загальна сума ПДВ за основною ставкою - 1655677,62 грн.
У зв`язку з військовою агресією російської федерації проти України, що розпочалася 24.02.2022 товариство позивача було позбавлено можливості своєчасно, відповідно до вимог п. 201.10 ст. 201 ПК України подати зазначену податкову накладну № 33 від 25.02.2022 для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних, з огляду на що, податкова накладна № 33 від 25.02.2022 для реєстрації була подана товариством лише 18.07.2022, однак її реєстрація була зупинена, що підтверджується квитанцією про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних за реєстраційним номером № 9130749422 від 18.07.2022.
На переконання позивача, рішення комісії регіонального рівня про відмову в реєстрації податкової накладної № 33 від 25.02.2022 в ЄРПН і, відповідно, рішення комісії центрального рівня про залишення його без змін, а скарги товариства на нього без задоволення, було помилковим.
Зважаючи на це, товариство 14.02.2023, до завершення перебігу граничного 365-денного строку, передбаченого пунктом 6 Порядку № 520 для розблокування податкових накладних, замість податкової накладної № 33 від 25.02.2022 склало аналогічну їй податкову накладну № 88 від 25.02.2022 по цій же господарській операції і направило її відповідачу на реєстрацію.
Позивач наголошує на тому, що зміст податкової накладної № 88 від 25.02.2022 та відображені у ній дані щодо контрагентів, їх ідентифікуючих ознак, змісту, кодів та вартості господарської операції, суми податку на додану вартість, є ідентичними відповідним даним, що зазначалися у податковій накладній № 33 від 25.02.2022, реєстрація якої спочатку була зупинена, а надалі, незважаючи на подання відповідних підтверджувальних документів щодо реальності господарської операції, у реєстрації якої було відмовлено.
Водночас, як вбачається з квитанції про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних за реєстраційним номером № 9307626031 від 14.02.2023, така податкова накладна № 88 від 25.02.2022 була успішно зареєстрована, про що на ній проставлено відповідну відмітку, у т.ч. про її доставку контрагенту.
З урахуванням цього, 17.02.2023 товариство склало та подало уточнюючий розрахунок податкових зобов`язань з податку на додану вартість у зв`язку з виправленням самостійно виявлених помилок та довідку про суму від`ємного значення звітного (податкового) періоду, яка зараховується до складу податкового кредиту наступного звітного (податкового) періоду (Д2), які контролюючим органом були прийняті, що підтверджується Квитанцією № 2 (реєстраційний номер 9027899072 від 17.02.2023). За цими документами податкове зобов`язання за 2022 рік, було уточнено (збільшено) на суму 8278388,00 грн (колонка А Додатку Д1) та ПДВ у розмірі 1655677,00 грн (колонка Б Додатку Д1).
07.06.2023 товариство засобами поштового зв`язку отримало акт № 42160/Ж5/26-15-04-13-03/41503688 від 05.06.2023 про результати камеральної перевірки щодо дотримання порядку реєстрації податкових накладних та розрахунків коригування до таких накладних з податку на додану вартість в Єдиному реєстрі податкових накладних, складений головним інспектором відділу моніторингу камеральних перевірок податкової звітності управління оподаткування юридичних осіб Головного управління ДПС у м. Києві Борщевською Наталією.
За висновками акта перевірки встановлено порушення товариством граничних строків реєстрації податкових накладних та розрахунків коригування до податкових накладних в ЄРПН, визначених п. 201.10 ст. 201, п.п. 69.2 п. 69 підрозділу 10 розділу XX Перехідні положення ПК України, з розрахунком штрафних санкцій, а саме:
-щодо подання для реєстрації податкової накладної № 32 від 03.06.2022 (дата реєстрації 13.07.2022) на суму ПДВ 8 333,33 грн (обсяг постачання без ПДВ - 41666,67 гривень), кількість днів порушення - 13 днів), за що нараховано штрафні санкції у розмірі 10% від суми податку на додану вартість, зазначеної в такій податковій накладній, у сумі 833,33 гривень;
-щодо подання для реєстрації податкової накладної № 33 від 25.02.2022 (дата реєстрації 18.07.2022) на суму ПДВ 1 655 678,00 грн (обсяг постачання без ПДВ 8 278 388,00 грн), кількість днів порушення - 4 дні), за що нараховано щтрафні санкції у розмірі 10% від суми податку на додану вартість, зазначеної в такій податковій накладній, у сумі 165567,76 грн;
-щодо подання для реєстрації податкової накладної № 88 від 25.02.2022 (дата реєстрації 14.02.2023) на суму ПДВ 1 655 678,00 грн (обсяг постачання без ПДВ - 8278 388,00 грн), кількість днів порушення - 215 днів), за що нараховано щтрафні санкції у розмірі 40% від суми податку на додану вартість, зазначеної в такій податковій накладній, у сумі 662271,05 грн.
Загальна сума штрафних санкцій визначена в акті перевірки у розмірі 826672,14 грн.
Надалі, товариство засобами поштового зв`язку отримало податкове-повідомлення рішення № 442710413 від 27.06.2023, прийняте відповідачем на підставі акта перевірки згідно з п. п. 54.3.3 п. 54.3 ст. 54 ПК України.
Додатком до даного рішення, є розрахунок штрафу, в якому зазначено номери податкових накладних, дати їх складання та дати реєстрації, кількість днів порушення термінів реєстрації, обсяг постачання (без ПДВ) та сума податку на додану вартість по кожній із податкових накладних, розмір штрафу у відсотках та сума штрафних санкцій.
Згідно з цим рішенням, за встановлені порушення товариством граничних строків реєстрації в ЄРПН податкових накладних, визначених ст. 201 ПК України, до позивача застосовано штраф на загальну суму 828672,14 грн.
Ознайомившись з вказаним податковим повідомленням-рішенням, та надаючи йому оцінку, позивач визнає факт порушення ним граничних строків реєстрації в ЄРПН податкової накладної № 32 від 03.06.2022 та погоджується із застосуванням щодо нього визначеного у ППР штрафу у розмірі 833,33 грн; визнає факт порушення ним граничних строків реєстрації в ЄРПН податкової накладної № 33 від 25.02.2022, однак не погоджується із застосуванням щодо нього визначеного у ППР штрафу у розмірі 165 567,76 грн за таке порушення та вважає, що ППР в цій частині є безпідставним та неправомірним, прийнятим всупереч вимогам чинного законодавства України, а отже, підлягає скасуванню.
Також не визнає факт порущення ним граничних строків реєстрації в ЄРПН податкової накладної № 88 від 25.02.2022 тривалістю у 215 днів, оскільки вважає, що такий строк порушення має визначатися з огляду на термін прострочення, допущеного ним при поданні податкової накладної № 33 від 25.02.2022, тобто 4 дні, а тому, заперечує щодо застосування щодо нього за порушення граничних строків реєстрації в ЄРПН податкової накладної № 88 від 25.02.2022 штрафних санкцій у розмірі 662271.05 грн (штраф ма би становити 33113,55 грн) та вважає, що податкове повідомлення-рішення в цій частині є безпідставним та неправомірним, прийнятим всупереч вимогам чинного законодавства України, а отже підлягає скасуванню.
Наведене і зумовило на звернення до суду з даним позовом.
При вирішенні спору, суд виходить з наступного.
Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства регулює та визначає ПК України.
Згідно змісту ст. 62 ПК України, одним із способів здійснення податкового контролю є перевірки та звірки відповідно до вимог цього Кодексу, а також перевірки щодо дотримання законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, у порядку, встановленому законами України, що регулюють відповідну сферу правовідносин.
Згідно із положеннями ст. 75 ПК України контролюючі органи мають право проводити камеральні, документальні (планові або позапланові; виїзні або невиїзні) та фактичні перевірки.
Камеральні та документальні перевірки проводяться контролюючими органами в межах їх повноважень виключно у випадках та у порядку, встановлених цим Кодексом, а фактичні перевірки - цим Кодексом та іншими законами України, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи.
Камеральною вважається перевірка, яка проводиться у приміщенні контролюючого органу виключно на підставі даних, зазначених у податкових деклараціях (розрахунках) платника податків та даних системи електронного адміністрування податку на додану вартість (даних центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, в якому відкриваються рахунки платників у системі електронного адміністрування податку на додану вартість, даних Єдиного реєстру податкових накладних та даних митних декларацій), а також даних Єдиного реєстру акцизних накладних та даних системи електронного адміністрування реалізації пального та спирту етилового, даних СОД РРО.
Предметом камеральної перевірки також може бути своєчасність подання податкових декларацій (розрахунків) та/або своєчасність реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних, акцизних накладних та/або розрахунків коригування до акцизних накладних у Єдиному реєстрі акцизних накладних, виправлення помилок у податкових накладних та/або своєчасність сплати узгодженої суми податкового (грошового) зобов`язання виключно на підставі даних, що зберігаються (опрацьовуються) у відповідних інформаційних базах, повнота нарахування та своєчасність сплати податку на доходи фізичних осіб та єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування у разі невідповідності резидента Дія Сіті вимогам, визначеним пунктами 2, 3 частини першої та пунктом 10 частини другої статті 5 Закону України «Про стимулювання розвитку цифрової економіки в Україні», своєчасність та повнота сплати узгодженої суми грошового зобов`язання у вигляді авансового внеску з податку на прибуток підприємств, визначеного відповідно до пункту 141.13 статті 141 цього Кодексу, на підставі даних Реєстру пунктів обміну іноземної валюти.
Відповідно до п. 86.2 статті 86 ПК України за результатами камеральної перевірки у разі встановлення порушень складається акт у двох примірниках, який підписується посадовими особами такого органу, які проводили перевірку, і після реєстрації у контролюючому органі вручається або надсилається для підписання протягом трьох робочих днів платнику податків у порядку, визначеному статтею 42 цього Кодексу.
Згідно із п. 86.8 ст. 86 ПК України, податкове повідомлення-рішення приймається в порядку, передбаченому статтею 58 цього Кодексу, керівником (його заступником або уповноваженою особою) контролюючого органу протягом п`ятнадцяти робочих днів з дня, наступного за днем вручення платнику податків, його представнику або особі, яка здійснювала розрахункові операції, акта перевірки, та надсилається (вручається) платнику податків у порядку, визначеному статтею 42 цього Кодексу.
Надаючи оцінку правомірності дій та рішень органів владних повноважень, суд керується критеріями, закріпленими у ст. 2 КАС України, які певною мірою відображають принципи адміністративної процедури, встановлюючи при цьому чи прийняті (вчинені) ним рішення (дії): на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.
Пунктом 201.1 ст. 201 ПК України, визначено, що на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, кваліфікованого електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.
За змістом п. 201.10 ст. 201 ПК України, при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою. Реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних повинна здійснюватися з урахуванням граничних строків: для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця, - до останнього дня (включно) календарного місяця, в якому вони складені; для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 16 по останній календарний день (включно) календарного місяця, - до 15 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені. У разі порушення таких строків застосовуються штрафні санкції згідно з цим Кодексом.
ПК України передбачений обов`язок платників податку на додану вартість забезпечити своєчасну реєстрацію податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Пунктом 120-1.1 ст. 120-1 ПК України, встановлено, що порушення платниками податку на додану вартість граничного строку, передбаченого статтею 201 цього Кодексу, для реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування до такої податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних (крім податкової накладної/розрахунку коригування, складеної на операції з постачання товарів/послуг, що звільняються від оподаткування податком на додану вартість; податкової накладної/розрахунку коригування, складеної на операції, що оподатковуються за нульовою ставкою; податкової накладної, складеної відповідно до пункту 198.5 статті 198 цього Кодексу у разі здійснення операцій, визначених підпунктами "а" - "г" цього пункту, та розрахунку коригування, складеного до такої податкової накладної; податкової накладної, складеної відповідно до ст. 199 цього Кодексу, та розрахунку коригування, складеного до такої податкової накладної; податкової накладної, складеної відповідно до абзацу одинадцятого п. 201.4 ст. 201 цього Кодексу, та розрахунку коригування, складеного до такої податкової накладної) тягне за собою накладення на платника податку на додану вартість, на якого відповідно до вимог статей 192 і 201 цього Кодексу покладено обов`язок щодо такої реєстрації, штрафу в розмірі: 10 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації до 15 календарних днів; 20 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 16 до 30 календарних днів; 30 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 31 до 60 календарних днів; 40 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 61 до 365 календарних днів; 50 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації на 366 і більше календарних днів.
Тож, з наведеного слідує, що податкове правопорушення за несвоєчасну реєстрацію податкової накладної, є вчиненим із моменту закінчення граничного терміну реєстрації податкової накладної, передбаченої пунктом 201.10 статті 201 ПК України.
Строк затримки реєстрації має правове значення для визначення розміру штрафної санкції, а не для його кваліфікації.
Указом Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» № 64/2022 від 24 лютого 2022 року, в Україні введений воєнний стан, який на підставі Указів Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» продовжувався та триває наразі.
З метою реалізації необхідних заходів щодо підтримки військових і правоохоронних підрозділів у відбитті збройного нападу російської федерації та забезпечення прав і обов`язків платників податків, Верховна Рада прийняла Закон України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законодавчих актів України щодо особливостей оподаткування та подання звітності у період дії воєнного стану» від 3 березня 2022 року №2118-IX, який набрав чинності 7 березня 2022 року (далі - Закон № 2118-IX).
Законом №2118-IX, підрозділ 10 розділу XX «Перехідні положення» ПК України був доповнений пунктом 69, яким установлено, що тимчасово, на період до припинення або скасування воєнного стану на території України, справляння податків і зборів здійснюється з урахуванням особливостей, визначених у цьому пункті.
Зокрема, підпунктами 69.1, 69.9 підрозділу 10 розділу XX «Перехідні положення» ПК України, визначено, що у випадку відсутності у платника податків можливості своєчасно виконати свій податковий обов`язок, зокрема щодо дотримання термінів сплати податків та зборів, подання звітності, у тому числі звітності, передбаченої пунктом 46.2 статті 46 цього Кодексу, реєстрації у відповідних реєстрах податкових або акцизних накладних, розрахунків коригування, подання електронних документів, що містять дані про фактичні залишки пального та обсяг обігу пального або спирту етилового тощо, платники податків звільняються від передбаченої цим Кодексом відповідальності з обов`язковим виконанням таких обов`язків протягом трьох місяців після припинення або скасування воєнного стану в Україні.
Для платників податків та контролюючих органів зупиняється перебіг строків, визначених податковим законодавством та іншим законодавством, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи.
Законом № 2142-IX від 24.03.2022, внесено зміни у пп. 69.1 п. 69 підрозділу 10 розділу XX ПК України, а саме слова «трьох місяців» замінено словами «шести місяців».
У подальшому, Верховна Рада України прийняла Закон України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо особливостей податкового адміністрування податків, зборів та єдиного внеску під час дії воєнного, надзвичайного стану» від 12.05.2022 № 2260-IX (далі - Закон № 2260).
У зв`язку із набранням чинності 27.05.2022 Закону № 2260, пп. 69.1 п. 69 підрозділу 10 розділу ХХ ПК України викладено у такій редакції: «У разі відсутності у платника податків можливості своєчасно виконати свій податковий обов`язок щодо дотримання термінів сплати податків та зборів, подання звітності, у тому числі звітності, передбаченої пунктом 46.2 статті 46 цього Кодексу, реєстрації у відповідних реєстрах податкових або акцизних накладних, розрахунків коригування, подання електронних документів, що містять дані про фактичні залишки пального та обсяг обігу пального або спирту етилового тощо, платники податків звільняються від передбаченої цим Кодексом відповідальності з обов`язковим виконанням таких обов`язків протягом шести місяців після припинення або скасування воєнного стану в Україні.
Платники податків, які мають можливість своєчасно виконувати податкові обов`язки щодо дотримання термінів сплати податків та зборів, подання звітності, у тому числі звітності, передбаченої п. 46.2 ст. 46 цього Кодексу, реєстрації у відповідних реєстрах податкових накладних, розрахунків коригування, звільняються від відповідальності за несвоєчасне виконання таких обов`язків, граничний термін виконання яких припадає на період починаючи з 24.02.2022 до дня набрання чинності Законом України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо особливостей податкового адміністрування податків, зборів та єдиного внеску під час дії воєнного, надзвичайного стану» за умови реєстрації такими платниками податкових накладних та розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних до 15.07.2022, подання податкової звітності до 20.07.2022 та сплати податків та зборів у строк не .пізніше 31.07.2022.
Порядок підтвердження можливості чи неможливості виконання платником податків обов`язків, визначених у цьому підпункті, та перелік документів на підтвердження затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику».
Відтак, з набранням чинності Законом № 2260-IX, передбачене пп. 69.1 п. 69 підрозділу 10 розділу ХХ ПК України, звільнення від відповідальності поставлене в залежність від підтвердження у визначеному законодавством порядку можливості чи неможливості виконання платником податків обов`язку, зокрема, щодо реєстрації у відповідному реєстрі податкових накладних.
Закон № 2260-IX, підпункт 69.2 пункту 69 підрозділу 10 розділу XX «Перехідні положення» ПК України доповнив положеннями, відповідно до яких, у разі виявлення порушень законодавства за результатами проведення перевірок до платників податків застосовується відповідальність згідно з цим Кодексом, законами, контроль за виконанням яких покладено на контролюючі органи, з урахуванням обставин, передбачених пп. 112.8.9 п. 112.8 ст. 112 цього Кодексу, що звільняють від фінансової відповідальності. При цьому вимоги законодавства щодо мораторію (зупинення) застосування штрафних (фінансових) санкцій (штрафів) на період дії воєнного, надзвичайного стану та/або на період дії карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України на всій території України з метою запобігання поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19), не застосовуються.
Тож, з наведеного слідує, що саме з 27.05.2022, припинили застосовуватися положення законодавства щодо мораторію (зупинення) застосування штрафних (фінансових) санкцій (штрафів) на період дії воєнного, надзвичайного стану та/або на період дії карантину, які поширювалися на правовідносини, що врегульовувались п. 52-1 підрозділу 10 розділу XX «Перехідні положення» ПК України.
Законом № 2260-IX, було внесено зміни й до пп. 69.9 п. 69 підрозділу 10 розділу XX «Перехідні положення» ПК України.
У свою чергу, відповідно до нової редакції цієї норми, для платників податків та контролюючих органів зупинявся перебіг строків, визначених податковим законодавством та іншим законодавством, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, крім дотримання строків реєстрації податкових накладних, розрахунків коригування до них в Єдиному реєстрі податкових накладних, подання звітності, у тому числі звітності, передбаченої п. 46.2 ст. 46 цього Кодексу, сплати податків та зборів платниками податків.
З 27.05.2022 пункт 69 підрозділу 10 розділу XX «Перехідні положення» ПК України доповнений пп. 69.1-1.
Згідно з новими положеннями цього підпункту, платники податку на додану вартість зобов`язані забезпечити у строки, встановлені підпунктом 69.1 цього пункту, реєстрацію податкових накладних та розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, граничний термін реєстрації яких припадає на періоди, зазначені у підпункті 69.1 цього пункту, та уточнити (привести у відповідність) податковий кредит, задекларований платниками на підставі наявних у платника первинних (розрахункових) документів, з урахуванням даних податкових накладних та/або розрахунків коригування, зареєстрованих в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Законом України від 13.12.2022 № 2836-IX (набрав чинності 03.01.2023) пп. 69.1 викладено в новій редакції, зокрема відповідно до абзаців третього - п`ятого цього пункту платники податків, які мають можливість своєчасно виконувати обов`язки, звільняються від відповідальності за несвоєчасне виконання таких обов`язків щодо: реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних такими платниками податкових накладних та розрахунків коригування, дата складання яких припадає на період з 1 лютого по 31.05.2022, за умови забезпечення їх реєстрації не пізніше 15.07.2022;
реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних зведених податкових накладних та/або розрахунків коригування до таких зведених податкових накладних, дата складання яких припадає на період з 1 лютого по 31.05.2022, складених за операціями, визначеними пунктом 198.5 статті 198 та пунктом 199.1 статті 199 цього Кодексу, за умови забезпечення їх реєстрації не пізніше 20.07.2022.
Суд звертає увагу на те, що за наведеного правового регулювання, платник податків звільняється від відповідальності за несвоєчасну реєстрацію податкових накладних в період дії мораторію, запровадженого пунктом 52-1 підрозділу 10 розділу XX «Перехідні положення» ПК України, а саме з 01.03.2020 по 26.05.2022.
Оскільки податкове правопорушення щодо несвоєчасної реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних є триваючим порушенням, початком якого є наступний день за останнім (граничним) днем реєстрації податкової накладної, а припиняється таке порушення в день фактичної реєстрації податкової накладної в ЄРПН, то у випадку коли податкова накладна/розрахунок коригування складена(ий) в період дії мораторію, а зареєстрована(ий) в ЄРПН після скасування дії мораторію (тобто після 26 травня 2022 року), відповідальність за порушення строків реєстрації податкових накладних застосовується за період у якому підстави для звільнення від відповідальності перестали існувати.
Судом досліджено, що згідно акта перевірки та матеріалів справи, за висновками акта перевірки, встановлено порушення товариством граничних строків реєстрації податкових накладних та розрахунків коригування до податкових накладних в ЄРПН, визначених п. 201.10 ст. 201, п.п. 69.2 п. 69 підрозділу 10 розділу XX Перехідні положення ПК України, з розрахунком штрафних санкцій, а саме: щодо подання для реєстрації податкової накладної № 32 від 03.06.2022 (дата реєстрації 13.07.2022) на суму ПДВ - 8333,33 грн (обсяг постачання без ПДВ - 41666,67 грн), кількість днів порушення - 13 днів), за що нараховано штрафні санкції у розмірі 10% від суми податку на додану вартість, зазначеної в такій податковій накладній, у сумі 833,33 гривень; щодо подання для реєстрації податкової накладної № 33 від 25.02.2022 (дата реєстрації 18.07.2022) на суму ПДВ - 1655678,00 грн (обсяг постачання без ПДВ - 8278 388,00 грн), кількість днів порушення - 4 дні), за що нараховано щтрафні санкції у розмірі 10% від суми податку на додану вартість, зазначеної в такій податковій накладній, у сумі 165567,76 грн; щодо подання для реєстрації податкової накладної № 88 від 25.02.2022 (дата реєстрації 14.02.2023) на суму ПДВ - 1655678,00 грн (обсяг постачання без ПДВ - 8278 388,00 грн), кількість днів порушення - 215 днів), за що нараховано щтрафні санкції у розмірі 40% від суми податку на додану вартість, зазначеної в такій податковій накладній, у сумі 66 2271,05 грн.
У той же час, пунктом 69.1 підрозділу 10 розділу XX «Перехідні положення» ПК України (з урахуванням змін, внесених Законом України від 13.12.2022 № 2836-IX) установлено, що платники податків, які мають можливість своєчасно виконувати обов`язки, звільняються від відповідальності за несвоєчасне виконання таких обов`язків щодо: реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних такими платниками податкових накладних та розрахунків коригування, дата складання яких припадає на період з 1 лютого по 31 травня 2022 року, за умови забезпечення їх реєстрації не пізніше 15 липня 2022 року.
Також, судом у контексті зазначеного, досліджено, що згідно акта перевірки, не вбачається у позивача реєстрації накладних періоду реєстрації з 01.02.2022 по 31.05.2022 не пізніше 15.07.2022.
Дійсно, як вбачається з таблиці акта перевірки, має місце реєстрації позивачем накладених № 33 від 25.02.2022 саме 18.07.2022 (4 дні), та № 88 від 25.02.2022 саме 14.02.2023 (215 днів).
Суд наголошує на тому, що якщо податкові накладні/розрахунки коригування складені платником в період з 01 лютого по 31.05.2022, а зареєстровані в ЄРПН з порушенням строку після 15.07.2022, у контролюючого органу наявні підстави для застосування штрафних (фінансових) санкцій відповідно до п. 120-1.1 ст. 120-1 ПК України.
Під час розгляду даного спору, судом досліджено податкові накладені № 33 та № 88, про які описується в акті та які зареєстровані з порушення граничного строку, з чого, з урахуванням наведеного вище правового регулювання, підтверджуються висновки акта перевірки, з урахуванням чого, суд вважає, що нарахування штрафних санкцій відповідачем було здійснено правильно.
Також, позивач акцентує увагу на прийнятті 08.02.2023 Закону № 2876, яким було зменшено розмір штрафних санкцій за порушення граничного строку реєстрації податкових накладених, що не було враховано при розрахунку штрафних санкцій в оскаржуваному податковому повідомленні-рішенні, з приводу чого, суд звертає увагу на наступне.
Дійсно, Законом України від 12.01.2023 № 2876-IX «Про внесення змін до розділу XX «Прикінцеві положення» Податкового кодексу України щодо відновлення обмеження перебування грального бізнесу на спрощеній системі оподаткування» (набрав чинності 08.02.2023), підрозділ 2 розділу XX «Перехідні положення» ПК України доповнений пунктами 89 та 90, якими на період дії воєнного стану збільшені строки реєстрації в ЄРПН податкових накладних/розрахунків коригування та зменшені розміри штрафних санкцій за їх порушення.
Відповідно до приписів пункту 89 підрозділу 2 розділу XX ПК України, тимчасово, протягом дії воєнного стану в Україні та шести місяців після місяця, в якому воєнний стан буде припинено або скасовано, реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних здійснюється з урахуванням таких граничних строків: для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця, - до 5 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені; для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 16 по останній календарний день (включно) календарного місяця, - до 18 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені.
Відповідно до пункту 90 підрозділу 2 розділу XX ПК України, тимчасово, протягом дії воєнного стану в Україні та шести місяців після місяця, в якому воєнний стан буде припинено або скасовано, штраф за порушення платниками податку на додану вартість граничного строку, передбаченого для пункту 89 цього розділу для реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування до такої податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних, встановлюється у розмірі: 2 відсотки суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації до 15 календарних днів; 5 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 16 до 30 календарних днів; 10 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 31 до 60 календарних днів; 15 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 61 до 365 календарних днів; 25 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації на 366 і більше календарних днів.
Як зазначив Конституційний Суд України у рішенні від 13 травня 1997 року № 1-зп/1997, стаття 58 Конституції України 1996 року закріплює один з найважливіших загальновизнаних принципів сучасного права - закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі. Це означає, що вони поширюють свою дію тільки на ті відносини, які виникли після набуття законами чи іншими нормативно-правовими актами чинності. Закріплення названого принципу на конституційному рівні є гарантією стабільності суспільних відносин, у тому числі відносин між державою і громадянами, породжуючи у громадян впевненість у тому, що їхнє існуюче становище не буде погіршене прийняттям більш пізнього закону чи іншого нормативно-правового акта.
Водночас, слід зауважити, що сам Закон № 2876-IX не містить прямої вказівки про надання його нормам зворотної дії в часі, а отже, суд вважає, що його дія не розповсюджується на період до набрання ним чинності.
Крім того, відповідальність, встановлена пунктом 90 підрозділу 2 розділу XX ПК України, застосовується за порушення платниками податку на додану вартість граничного строку, передбаченого для пункту 89 цього розділу, тобто прямо пов`язана зі збільшеними строками реєстрації податкових накладних.
Податкове правопорушення у вигляді несвоєчасної реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних є триваючим порушенням, початком якого є наступний день за останнім (граничним) днем реєстрації податкової накладної, а припиняється таке порушення в день фактичної реєстрації податкової накладної, з огляду на що, на переконання суду, розповсюджувати дію пунктів 89, 90 на правовідносини, які були припинені (тобто податкові накладні складені та зареєстровані з порушенням строку, який визначений п. 201.1 ст. 201 ПК України, до внесення змін Законом № 2876-IX) є неможливим.
Відтак, зменшений розмір штрафних санкцій може бути застосований лише щодо податкових накладних, складених та зареєстрованих несвоєчасно після набрання чинності Законом №2876-IX або до накладних, строк реєстрації яких не скінчився станом на день набрання чинності цим Законом (08.02.2023).
У контексті наведеного, податкові накладні № 33 та № 88 датовані (дата виписки) 25.02.2022, тому в цій частині доводи позовної заяви не знайшли свого підтвердження та не є підставою для скасування оскаржуваного рішення.
Позивач наголошує на тому, що ним було виписано податкову накладну № 33 від 25.02.2022 на загальну суму коштів, що підлягають сплаті з урахуванням ПДВ 9 934 065,70 грн, у т.ч. загальна сума ПДВ за основною ставкою 1 655 677,62 грн.
У зв`язку з військовою агресією російської федерації проти України, що розпочалася 24.02.2022 товариство позивача було позбавлено можливості своєчасно, відповідно до вимог п. 201.10 ст. 201 ПК України подати зазначену податкову накладну № 33 від 25.02.2022 для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних, з огляду на що, податкова накладна № 33 від 25.02.2022 для реєстрації була подана товариством лише 18.07.2022, однак її реєстрація була зупинена, що підтверджується квитанцією про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних за реєстраційним номером № 9130749422 від 18.07.2022.
На переконання позивача, рішення комісії регіонального рівня про відмову в реєстрації податкової накладної № 33 від 25.02.2022 в ЄРПН і, відповідно, рішення комісії центрального рівня про залишення його без змін, а скарги товариства на нього без задоволення, було помилковим.
Зважаючи на це, товариство 14.02.2023, до завершення перебігу граничного 365-денного строку, передбаченого пунктом 6 Порядку № 520 для розблокування податкових накладних, замість податкової накладної № 33 від 25.02.2022 склало аналогічну їй податкову накладну № 88 від 25.02.2022 по цій же господарській операції і направило її відповідачу на реєстрацію.
Позивач наголошує на тому, що зміст податкової накладної № 88 від 25.02.2022 та відображені у ній дані щодо контрагентів, їх ідентифікуючих ознак, змісту, кодів та вартості господарської операції, суми податку на додану вартість, є ідентичними відповідним даним, що зазначалися у податковій накладній № 33 від 25.02.2022, реєстрація якої спочатку була зупинена, а надалі, незважаючи на подання відповідних підтверджувальних документів щодо реальності господарської операції, у реєстрації якої було відмовлено.
Як вбачається з квитанції про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних за реєстраційним номером № 9307626031 від 14.02.2023, така податкова накладна № 88 від 25.02.2022 була успішно зареєстрована, про що на ній проставлено відповідну відмітку, у т.ч. про її доставку контрагенту.
З урахуванням цього, 17.02.2023 товариство склало та подало уточнюючий розрахунок податкових зобов`язань з податку на додану вартість у зв`язку з виправленням самостійно виявлених помилок та довідку про суму від`ємного значення звітного (податкового) періоду, яка зараховується до складу податкового кредиту наступного звітного (податкового) періоду (Д2), які контролюючим органом були прийняті, що підтверджується Квитанцією № 2 (реєстраційний номер 9027899072 від 17.02.2023). За цими документами податкове зобов`язання за 2022 рік, було уточнено (збільшено) на суму 8278388,00 грн (колонка А Додатку Д1) та ПДВ у розмірі 1655677,00 грн (колонка Б Додатку Д1).
Суд враховує дані пояснення сторони позивача, водночас, зазначає про те, що камеральною вважається перевірка, яка проводиться у приміщенні контролюючого органу виключно на підставі даних, зазначених у податкових деклараціях (розрахунках) платника податків та даних системи електронного адміністрування податку на додану вартість (даних центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, в якому відкриваються рахунки платників у системі електронного адміністрування податку на додану вартість, даних Єдиного реєстру податкових накладних та даних митних декларацій), тому, зазначені доводи не охоплювались та не могли охоплюватись предметом камеральної перевірки.
Крім того, суд не бере до уваги доводи сторони позивача про протиправність рішення контролюючого органу про відмову в реєстрації податкової накладної № 33 від 25.02.2022, що фактично зумовило складання нової проте аналогічної податкової накладної № 88 від 25.02.2022, позаяк, у разі незгоди з рішенням про відмову в реєстрації податкової накладної, позивач не був позбавлений права на оскарження такого рішення в адміністративному/судовому порядку, водночас, вказане не може бути покладено в основу предмету даного позову, тому, наразі, таке рішення є чинним та підлягає врахуванню, а отже, фактичне задвоєння сум ПДВ в обліку та штрафні санкції за порушення граничного строку реєстрації податкових накладних, має бути врегульовано шляхом оскарження такого рішення/уточнення даних обліку/проведення перевірки за заявою платника податків, однак, не спростовує висновків акта камеральної перевірки від 05.06.2023 № 42160/ж5/26-15-04-13/41503688. Фактично, повторне складення податкової накладної № 88 від 25.02.2022 без оскарження рішення про відмову в реєстрації податкової накладної № 33 від 25.02.2022 призвело до виникнення спірних правовідносин, проте не свідчить про помилковість висновків камеральної перевірки.
З урахуванням наведеного, за наслідком розгляду даного спору, суд дійшов висновку про те, що висновки акта перевірки знайшли своє підтвердження, тому порушення позивачем граничного строку для реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних, передбаченого п. 201.10 ст. 201 ПК України, щодо 3 податкових накладних на загальну суму ПДВ 828672,14 грн згідно наведеного в акті перевірки переліку та податкове повідомлення-рішення, згідно якого, за порушення встановлених строків реєстрації податкових накладних в ЄРПН, на підставі п. 120-1.1 ст. 120 ПК України, до ТОВ «ДЕВЕЛОМПЕНТ ПРОФЕШИОНАЛС» застосовано штраф, є законними.
Відповідно до ч. 1 ст. 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених ст. 78 цього Кодексу.
Частиною 2 ст. 77 КАС України передбачено, що в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Згідно із ст. 242 КАС України рішення суду повинно ґрунтуватися на засадах верховенства права, бути законним і обґрунтованим. Законним є рішення, ухвалене судом відповідно до норм матеріального права при дотриманні норм процесуального права. Обґрунтованим є рішення, ухвалене судом на підставі повно і всебічно з`ясованих обставин в адміністративній справі, підтверджених тими доказами, які були досліджені в судовому засіданні, з наданням оцінки всім аргументам учасників справи.
За наслідком розгляду даного спору, суд дійшов висновку про те, що позовні вимоги є необґрунтованими, не знайшли свого підтвердження під час розгляду спору в суді та задоволенню не підлягають.
Судові витрати розподілу не підлягають.
Керуючись статтями 77, 90, 241-247, 255, 293, 295-297 КАС України, суд,
в и р і ш и в:
У задоволенні адміністративного позову Товариства з обмеженою відповідальністю "ДЕВЕЛОПМЕНТ ПРОФЕШИОНАЛС" до Головного управління Державної податкової служби у м. Києві про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення відмовити.
Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Апеляційна скарга на рішення суду подається до Шостого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його проголошення.
У разі оголошення судом лише вступної та резолютивної частини рішення, або розгляду справи в порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом тридцяти днів з дня складення повного тексту рішення.
Суддя Головенко О.Д.
Суд | Київський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 24.06.2024 |
Оприлюднено | 26.06.2024 |
Номер документу | 119933276 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них зупинення реєстрації податкових накладних |
Адміністративне
Київський окружний адміністративний суд
Головенко О.Д.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні