Рішення
від 18.06.2024 по справі 522/990/24-е
ПРИМОРСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ОДЕСИ

Справа № 522/990/24

Провадження № 2/522/3071/24

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

18 червня 2024 року м. Одеса

Приморський районний суд м. Одеси у складі:

головуючого судді Павлик І.А.,

за участю:

секретаря судового засідання Запольської А.М.,

представника відповідача ОСОБА_1 ,

представник позивача у судове засідання не з`явився,

розглянувши у відкритому судовому засіданні справу за позовом ОСОБА_2 до Товариства з обмеженою відповідальністю «ОЛІМП.КОМСЕРВІС» про зобов`язання здійснити перерахунок за житлово-комунальні послуги,

ВСТАНОВИВ:

22.01.2024 позивач звернувся до Приморського районного суду м. Одеси з позовом до ТОВ«Олімп.Комсервіс» про здійснення перерахунку комунальних платежів. В обґрунтування заявлених позовних вимог, позивач посилається на те, що він є власником квартири АДРЕСА_1 . Відповідач відповідає за надання житлово-комунальних послуг позивачу за встановленими тарифами. Проте, отримуючи рахунки-фактури, було встановлено, що відповідач за період з 2016 року по листопад 2021 рік нараховував значно завищені суми до сплати за житлово-комунальні послуги. В зв`язку з чим, позивач просить суд здійснити перерахунок виставлених йому комунальних платежів за період з 01 січня 2018 року по 31 грудня 2021 року.

Ухвалою суду від 05.02.2024 відкрито провадження у справі за правилами спрощеного позовного провадження з повідомленням (викликом) сторін.

14.02.2024 від представника позивача надійшло клопотання про долучення доказів, а саме доказ сплати судового збору.

18.03.2024 від представника відповідача надійшов відзив на позовну заяву, який протокольною ухвалою суду від 19.03.2024 повернуто без розгляду, у зв`язку з пропуском строку на його подачу та не наданням доказів його направлення позивачу.

19.03.2024 через систему «Електронний Суд» від представника позивача надійшла заява про залишення відзиву відповідача без розгляду, у зв?язку із пропущенням строку для подачі відзиву та не відповідністю відзиву вимогам ст. 178 ЦПК України.

20.03.2024 ухвалою суду виправлено описку в імені позивача.

25.04.2024 від представника відповідача через систему «Електронний Суд» надійшли додаткові пояснення по справі, у яких він просить застосувати строк позовної давності та у задоволенні позову відмовити в повному обсязі.

04.06.2024 від представника позивача надійшла заява про долучення доказів до матеріалів справи, а саме: копія рахунків № НОМЕР_1 за період з 2018-2021 рр.; копія рішення Приморського районного суду м. Одеси від 29.11.2023 у справі № 522/9479/22; копія постанови Одеського апеляційного суду від 20.05.2024 у справі № 522/5637/22.

14.06.2024 від представника відповідача надійшло клопотання про долучення додаткових доказів, а саме: калькуляція собівартості теплової енергії та розрахунок тарифів на опалення за період 2018-2022 рр.

18.06.2024 від представника позивача надійшла заява про розгляд справи без його участі.

Розглянувши матеріали справи та надавши належну правову оцінку зібраним у справі доказам у їх сукупності, суд дійшов висновку про задоволення позову, з огляду на наступне.

Судом встановлено, що позивач ОСОБА_2 є власником квартири розташованої за адресою: АДРЕСА_2 , на підставі договору купівлі-продажу від 30.09.2009.

Відповідач ТОВ «Олімп.Комсервіс» регулює питання надання житлово-комунальниих послуг позивачу за тарифами, визначеними Рішенням Виконавчого комітету Одеської міської ради № 376 від 24.11.2016.

В зв`язку з чим, щомісячно на адресу позивача надсилають рахунки-фактури для оплати комунальних послуг, які на постійній основі отримує споживач і користується ними та сплачує їх у відповідному розмірі. Позивач не погоджується з розміром тарифів, за якими відповідачем здійснюються вказані нарахування, та вважає, що останні повинні відповідати розміру встановленому рішення Виконавчого комітету Одеської міської ради Одеської міської ради №376 від 24.11.2016.

Відповідно до частини другоїстатті 19 Конституції Україниоргани державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбаченіКонституцієюта законами України.

Статтею 120 Конституції Українивстановлено, що організація, повноваження і порядок діяльності Кабінету Міністрів України, інших центральних та місцевих органів виконавчої влади визначаютьсяКонституцієюі законами України.

Частиною першоюстатті 4Закону України «Про житлово-комунальні послуги»визначено, що до повноважень органів місцевого самоврядування у сфері житлово-комунальних послуг належить, в тому числі, встановлення цін/тарифів на житлово-комунальні послуги відповідно до закону.

Згідностатті 13Закону України «Про житлово-комунальні послуги»залежно від функціонального призначення житлово-комунальні послуги поділяються на: 1) комунальні послуги (централізоване постачання холодної та гарячої води, водовідведення, газо- та електропостачання, централізоване опалення, а також вивезення побутових відходів тощо); 2) послуги з у тримання будинків і споруд та прибудинкових територій (прибирання внутрішньо будинкових приміщень та прибудинкової території, санітарно-технічне обслуговування, обслуговування внутрішньо будинкових мереж, утримання ліфтів, освітлення місць загального користування, поточний ремонт, вивезення побутових відході тощо); 3) послуги з управління будинком, спорудою або групою будинків (балансоутримання, укладання договорів на виконання послуг, контроль виконання умов договору тощо); 4) послуги з ремонту приміщень, будинків, споруд (заміна та підсилення елементів конструкцій та мереж, їх реконструкція, відновлення несучої спроможності несучих елементів конструкцій тощо).

Верховний Суд у постанові від 17.02.2021 у справі № 760/16111/15-ц зазначив, що «залежно від порядку затвердження цін/тарифів на житлово-комунальні послуги вони поділяються на три групи: 1) перша група - житлово-комунальні послуги, ціни/тарифи на які затверджують спеціально уповноважені центральні органи виконавчої влади; 2) друга група - житлово-комунальні послуги, ціни/ тарифи на які затверджують органи місцевого самоврядування для надання на відповідній території; 3) третя група - житлово-комунальні послуги, ціни/ тарифи на які визначаються виключно за договором (домовленістю сторін). Ціни/тарифи на комунальні послуги та послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій формуються та затверджуються центральними органами виконавчої влади, національними комісіями, що здійснюють державне регулювання у відповідних сферах, та органами місцевого самоврядування відповідно до їхніх повноважень, визначених законом».

Відповідно достатті 13 Закону України "Про теплопостачання"до основних повноважень органів місцевого самоврядування у сфері теплопостачання належать: встановлення для всіх категорій споживачів тарифів на теплову енергію і тарифів на виробництво теплової енергії (крім тарифів на теплову енергію, вироблену на теплоелектроцентралях, теплоелектростанціях, атомних електростанціях та когенераційних установках) у порядку і межах, визначених законодавством.

З матеріалів справи вбачається, що розглянувши подання ТОВ «Олімп.Комсервіс» щодо зміни тарифів на теплову енергію та послуги з опалення й гарячого водопостачання, Виконавчий комітет рішенням від 26.11.2015 № 364 «Про встановлення тарифів на теплову енергію тa послуги опалення гарячого водопостачання ТОВ «Олімп.Комсервіс» затвердив тариф для населення та інших споживачів. Тарифи відображені у додатках 1, 2 до вищевказаного рішення.

Зазначене рішення оприлюднено в газеті «Думська площа» (додаток до газети «Одеський вестник») № 49 від 04.12.2015.

Рішенням Виконавчого комітету Одеської міської ради № 376 від 24.11.2016 «Про внесення змін до рішення виконавчого комітету Одеської міської ради від 26.11.2015 № 364 «Про встановлення тарифів на теплову енергію та послуги опалення й гарячого водопостачання ТОВ«Олімп.Комсервіс» для населення та інших споживачів» внесено зміни до рішення Виконавчого комітету Одеської міської ради від 26.11.2015 № 364 «Про встановлення тарифів на теплову енергію та послуги опалення й гарячого водопостачання ТОВ «Олімп.Комсервіс» для населення та інших споживачів».

Рішення Виконавчого комітету Одеської міської № 376 від 24.11.2016 оприлюднено в газеті «Одеський вестник» № 47 від 26.11.2016 року.

Додатком до рішення виконавчого комітету Одеської міської ради від 24.11.2016 № 376 встановлені тарифи на теплову енергію та послуги опалення і гарячого водопостачання, які надаються ТОВ «Олімп.Комсервіс» для населення (дахова котельня по Фонтанській дорозі 49/1), відповідно до яких вартість теплової енергії - 1232,39 грн за 1 Гкал; абонентська плата за одиницю приєднаного теплового навантаження щомісячно протягом року - 1,78 грн за 1 кв.м опалювальної площі; плата за спожиту теплову енергію, щомісячно протягом опалювального періоду - 20,35 грн за 1 кв.м опалювальної площі.

Розрахунки тарифів проводились відповідно до «Порядку формування тарифів на теплову енергію, її виробництво, транспортування та постачання, послуги з постачання теплової енергії і постачання гарячої води», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 01.06.2011 № 869 «Про забезпечення єдиного підходу до формування тарифів на житлово-комунальні послуги».

Відповідно до ч.ч. 1, 5 ст. 21 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» одиниця виміру обсягу спожитої споживачем теплової енергії визначається правилами надання відповідної комунальної послуги, що затверджуються уповноваженим законом органом.

Ціною послуги з постачання теплової енергії є тариф на теплову енергію для споживача, який визначається як сума тарифів на виробництво, транспортування та постачання теплової енергії.

Органи, уповноважені законом встановлювати порядки (методики) формування тарифів на транспортування, постачання теплової енергії, визначають особливості врахування в тарифах на теплову енергію для споживача витрат на утримання та обслуговування теплових пунктів (індивідуальних та центральних) з метою недопущення подвійної компенсації споживачами таких витрат.

ТОВ «Олімп.Комсервіс» у своїй роботі керується Законом України «Про житлово-комунальні послуги» та іншими нормативно-правовими актами.

Позивач, на підтвердження обставин викладених у позові надав рахунки та рахунки-фактури №86 за періоди з 2018 року по 2021 рік, копії яких наявні в матеріалах справи.

Отже, проаналізувавши рахунки-фактури на оплату комунальних послуг судом встановлено, що відповідач у вказаний період з 2018 року по 2021 рік дійсно завищив суми до сплати за житлово-комунальні послуги, що не відповідає чинним нормативно-правовим актам, що встановлені уповноваженим на це органом влади, а саме рішенню Виконавчого комітету Одеської міської ради № 376 від 24.11.2016.

Суд вважає, що доводи позивача щодо завищення тарифів за надані житлово-комунальні послуги знайшли своє підтвердження під час розгляду справи, а відповідачем зазначене не спростовано.

Так, рішенням Приморського районного суду м. Одеси у справі № 522/9479/22, яке набрало законної сили, встановлено, що «тарифи на теплову енергію та послуги опалення й гарячого водопостачання, які надаються ТОВ «Олімп.Комсервіс» для населення (дахова котельня по Фонтанській дорозі, 49/1), не переглядались до 25.05.2022, коли були затверджені нові тарифи Рішенням Виконавчого комітету Одеської міської ради № 75 від 25.05.2022.

Таким чином, ТОВ «Олімп.Комсервіс» у період з 01.06.2019 по 30.04.2022 були відсутні підстави для нарахування плати за послуги опалення та приєднане теплове навантаження за цінами більшими, ніж тарифи встановлені Рішенням Виконавчого комітету Одеської міської ради № 376 від 24.11.2016».

Згідно ч. 1 ст. 20 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» споживач, зокрема, має право: одержувати вчасно та відповідної якості житлово-комунальні послуги згідно із законодавством та умовами договору на надання житлово-комунальних послуг; одержувати в установленому законодавством порядку необхідну інформацію про перелік житлово-комунальних послуг, їх вартість, загальну вартість місячного платежу, структуру ціни/тарифу, норми споживання, порядок надання житлово-комунальних послуг, їх споживчі властивості тощо; на відшкодування збитків, завданих його майну та/або приміщенню, шкоди, заподіяної його життю чи здоров`ю внаслідок неналежного надання або ненадання житлово-комунальних послуг; на усунення протягом строку, встановленого договором або законодавством, виявлених недоліків у наданні житлово-комунальних послуг; на зменшення розміру плати за надані послуги в разі їх ненадання або надання не в повному обсязі, зниження їх якості в порядку, визначеному договором або законодавством . Споживач також має право на укладення договору з виконавцем відповідних послуг на профілактику, повірку, а також заміну або ремонт санітарно-технічних приладів, пристроїв, обладнання та засобів обліку, що вийшли з ладу.

Відповідно до ч. 2 ст. 21 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» виконавець, в свою чергу, зобов`язаний: забезпечувати своєчасність та відповідну якість житлово-комунальних послуг згідно із законодавством та умовами договору, в тому числі шляхом створення систем управління якістю відповідно до національних або міжнародних стандартів; здійснювати контроль за технічним станом інженерного обладнання будинків, квартир, приміщень; підготувати та укласти із споживачем договір на надання житлово-комунальних послуг з визначенням відповідальності за дотримання умов його виконання згідно з типовим договором; надавати в установленому законодавством порядку необхідну інформацію про перелік житлово-комунальних послуг, їх вартість, загальну вартість місячного платежу, структуру цін/тарифів, норми споживання, режим надання житлово-комунальних послуг, їх споживчі властивості тощо; своєчасно проводити підготовку жилого будинку і його технічного обладнання до експлуатації в осінньо-зимовий період; розглядати у визначений законодавством термін претензії та скарги споживачів і проводити відповідні перерахунки розміру плати за житлово-комунальні послуги вразі їх ненадання або надання не в повному обсязі ,зниження їх якості;утримувати в належному технічному стані, здійснювати технічне обслуговування та ремонт внутрішньо будинкових мереж, вживати заходів щодо ліквідації аварійних ситуацій, усунення порушень якості послуг у терміни, встановлені договором та/або законодавством; своєчасно за власний рахунок проводити роботи з усунення виявлених неполадок, пов`язаних з отриманням житлово-комунальних послуг, що виникли з його вини.

Згідно ст. 32 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» плата за житлово-комунальні послуги нараховується щомісячно відповідно до умов договору в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України. Розмір плати за комунальні послуги розраховується виходячи з розміру затверджених цін/тарифів та показань засобів обліку або за нормами, затвердженими в установленому порядку. Розмір плати за утримання будинків і споруд та прибудинкових територій встановлюється залежно від капітальності, рівня облаштування та благоустрою.

Відповідно до ст. 21, ст. 22 Закону України «Про захист прав споживачів» вважається, що для цілей застосування цього Закону та пов`язаного з ним законодавства про захист прав споживачів права споживача вважаються в будь-якому разі порушеними, якщо ціну продукції (вартість послуги) визначено неналежним чином.

Згідно постанови ВП ВС від 16.01.2019 у справі № 757/31606/15-ц споживач зобов`язаний оплачувати житлово-комунальні послуги у строки, встановлені договором або законом. Плата за житлово-комунальні послуги нараховується щомісячно відповідно до умов договору в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України. Розмір плати за комунальні послуги розраховується виходячи з розміру затверджених цін/тарифів та показань засобів обліку або за нормами, затвердженими в установленому порядку. До повноважень органів місцевого самоврядування у сфері житлово-комунальних послуг належить, в тому числі, встановлення цін/тарифів на житлово-комунальні послуги відповідно до закону. До відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належать встановлення в порядку і межах, визначених законодавством, тарифів на побутові, комунальні (крім тарифів на теплову енергію, централізоване водопостачання та водовідведення, перероблення та захоронення побутових відходів, послуги з централізованого опалення, послуги з централізованого постачання холодної води, послуги з централізованого постачання гарячої води, послуги з водовідведення (з використанням внутрішньобудинкових систем), які встановлюються національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері комунальних послуг), транспортні та інші послуги.

Необґрунтованим суд вважає посилання відповідача на положення п. 8 ч. 5 Порядку формування тарифів на теплову енергію, її виробництво, транспортування та постачання, послуги з постачання теплової енергії і постачання гарячої води, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 01.06.2011 № 869 «Про забезпечення єдиного підходу до формування тарифів на житлово-комунальні послуги», як на підставу урахування фактичних витрат під час нарахування оплати за послуги теплопостачання.

Положеннями п. 8 ч. 5 Порядку формування тарифів на теплову енергію, її виробництво, транспортування та постачання, послуги з постачання теплової енергії і постачання гарячої води визначено, що коригування тарифів на теплову енергію, її виробництво, транспортування та постачання, послуги з постачання теплової енергії і постачання гарячої води - перерахунок тарифів у зв`язку із зміною протягом строку їх дії обсягу окремих складових, вартість яких змінилася з причин, які не залежать від ліцензіата (суб`єкта господарювання).

Абзацами другим та третім пункту 11 Порядку формування тарифів на теплову енергію, її виробництво, транспортування та постачання, послуги з постачання теплової енергії і постачання гарячої води (тут і в подальшому у редакції на час виникнення спірних правовідносин) у разі зміни протягом строку дії тарифів на теплову енергію, її виробництво, транспортування та постачання, послуги з постачання теплової енергії і постачання гарячої води, обсягу окремих витрат, пов`язаних із провадженням ліцензованої діяльності та наданням комунальних послуг, з причин, що не залежать від ліцензіата (суб`єкта господарювання), зокрема збільшення або зменшення податків і зборів (обов`язкових платежів), мінімальної заробітної плати, прожиткового мінімуму, орендної плати та амортизації, підвищення або зниження цін і тарифів на паливно-енергетичні та інші матеріальні ресурси, зміни обсягу фінансових витрат, складової частини планованого прибутку, у тому числі внаслідок зміни курсу валют за наявності в ліцензіата кредитних зобов`язань перед міжнародними фінансовими організаціями, може проводитися коригування тарифів.

Механізм коригування тарифів на теплову енергію, її виробництво, транспортування та постачання, послуги з постачання теплової енергії і постачання гарячої води застосовується уповноваженим органом виключно протягом строку дії таких тарифів.

Положеннями п. 96 Порядку формування тарифів на теплову енергію, її виробництво, транспортування та постачання, послуги з постачання теплової енергії і постачання гарячої води для встановлення одноставкових тарифів на послуги з постачання теплової енергії і постачання гарячої води суб`єкт господарювання щороку до 1 червня (крім суб`єктів господарювання, що вперше встановлюють тарифи) подає уповноваженому органові заяву і розрахунки таких тарифів на планований період за встановленими такими органами формами з відповідними розрахунками, підтвердними матеріалами і документами, що використовувалися під час проведення таких розрахунків.Порядок розгляду уповноваженими органами розрахунків тарифів на послуги з постачання теплової енергії та постачання гарячої води, поданих суб`єктом господарювання, встановлюється Мінрегіоном.

Механізм коригування тарифів застосовується уповноваженим органом виключно протягом строку дії тарифів.Під час коригування тарифів кількісні показники, враховані у структурі діючих тарифів, не переглядаються.Якщо протягом строку дії тарифів обсяг витрат, пов`язаних з наданням послуг з постачання теплової енергії та постачання гарячої води, не змінився, то відповідні тарифи застосовуються суб`єктом господарювання на підставі рішення уповноваженого органу, яким встановлено такі тарифи на новий строк (абз. 4, 5, 6 п. 98 Порядку).

З викладеного вбачається, що механізм коригування тарифів застосовується лише уповноваженим органом, разом з тим, відповідачем не доведені та в матеріалах справи відсутні докази на підтвердження обставин коригування встановлених рішенням Виконавчого комітету Одеської міської ради № 376 від 24.11.2016 тарифів на теплопостачання у визначеному законодавством порядку у спірний період, а саме з січня 2018 року по грудень 2021 року, тому посилання відповідача на положення п. 8 ч. 5 Порядку та можливість відповідача нарахувати оплату за теплопостачання з урахуванням фактичних витрат без відповідного рішення уповноваженого органу, суд вважає необґрунтованими.

Стосовно строків позовної давності, які відповідач просить суд застосувати з 01.01.2018 по 31.12.2021, слід зазначити наступне.

УЦивільному кодексі Українипозовну давність визначено як строк, у межах якого особа може звернутися до суду з вимогою про захист свого цивільного права або інтересу (стаття 256 ЦК України).

Відповідно достатті 257 ЦК Українизагальна позовна давність встановлюється тривалістю у три роки.

Відповідно до частин першої та п`ятоїстатті 261 ЦК Україниперебіг позовної давності починається від дня, коли особа довідалася або могла довідатися про порушення свого права або про особу, яка його порушила.

При цьому визначення початкового моменту перебігу позовної давності має важливе значення, оскільки від нього залежить і правильність обчислення позовної давності, і захист порушеного права.

Згідно частини четвертої статті 267 наведеного Кодексу, сплив позовної давності про застосування якої заявлено стороною у спорі, є підставою для відмови у позові.

У даній справі позивач звернувся до суду з позовом 22.01.2024 та просить зобов`язати відповідача здійснити перерахунок вартості послуг починаючи з 01.01.2018 по 31.12.2021, тобто строк позовної давності за найдавнішою вимогою (01.01.2018) сплив 01.01.2021.

Разом з тим, суд зазначає, що постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2020 № 211 «Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» установлено з 12 березня 2020 року до 22 травня 2020 року на всій території України карантин. В подальшому постановами Кабінету Міністрів України карантин продовжувався та був відмінений з 24 год. 00 хв. 30 червня 2023 року на всій території України постановою Кабінету Міністрів України від 27.06.2023 № 651 «Про відміну на всій території України карантину, встановленого з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2».

Відповідно до ч. 12 Прикінцевих та Перехідних положень ЦК України під час дії карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19), строки, визначені статтями 257, 258, 362, 559, 681, 728, 786, 1293 цього Кодексу, продовжуються на строк дії такого карантину.

Тобто, на час спливу позовної давності за найдавнішою вимогою (01.01.2018) на території України діяв карантин, тому строк позовної давності продовжився до 30.06.2023.

Крім того, згідно з ч. 19 Прикінцевих та Перехідних положень ЦК України у період дії воєнного стану в Україні, введеного Указом Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24 лютого 2022 року№ 64/2022, затвердженим Законом України "Про затвердження Указу Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24 лютого 2022 року№ 2102-IX, перебіг позовної давності, визначений цим Кодексом, зупиняється на строк дії такого стану.

Отже, 30.06.2023, коли було відмінено карантин, вже діяв воєнний стан, на період дії якого також зупиняються строки позовної давності.

Враховуючи зазначене, позивачем не пропущено строк позовної давності для звернення до суду з даним позовом.

Згідно до ч. 1 ст. 4 ЦПК України кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до суду за захистом своїх порушених, невизнаних або оспорюваних прав, свобод чи законних інтересів.

Враховуючи викладене суд вважає, що вимоги про зобов`язання відповідача здійснити по квартирі, що розташована за адресою АДРЕСА_2 помісячний перерахунок за період часу з 01 січня 2018 року по 31 грудня 2021 року за послуги з опалення житлової площі квартири, а саме з абонентської плати за одиницю приєднаного теплового навантаження, плату за спожиту теплову енергію, вартість теплової енергії у відповідності до рішення Виконавчого комітету Одеської міської ради № 376 від 24.11.2016 підлягають задоволенню.

Відповідно до ст. 141 ЦПК Україниз відповідачів на користь позивача підлягає стягненню судовий збір у сумі 968,96 грн.

Керуючись ст.ст. 81, 141, 259, 263-265, 268, 352, 354 ЦПК України, суд

ПОСТАНОВИВ:

Позов ОСОБА_2 до Товариства з обмеженою відповідальністю «ОЛІМП.КОМСЕРВІС» про зобов`язання здійснити перерахунок за житлово-комунальні послуги задовольнити.

Зобов`язати Товариство з обмеженою відповідальністю «ОЛІМП.КОМСЕРВІС» (код ЄДРПОУ 34872816), здійснити по квартирі, що розташована за адресою АДРЕСА_2 помісячний перерахунок за період часу з 01 січня 2018 року по 31 грудня 2021 року за послуги з опалення житлової площі квартири, а саме з абонентської плати за одиницю приєднаного теплового навантаження, плату за спожиту теплову енергію, вартість теплової енергії у відповідності до рішення Виконавчого комітету Одеської міської ради № 376 від 24 листопада 2016 року.

Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю «ОЛІМП.КОМСЕРВІС» (код ЄДРПОУ 34872816) на користь ОСОБА_2 ( ІНФОРМАЦІЯ_1 , РНОКПП НОМЕР_2 ) судовий збір у розмірі 968,96 грн.

Апеляційну скаргу на рішення суду може бути подано протягом тридцяти днів з дня складення повного тексту судового рішення до Одеського апеляційного суду.

Повний текст рішення відповідно до ст. 259 ЦПК України буде складено протягом п`яти днів.

Суддя І.А. Павлик

Повний текст рішення складено 24.06.2024.

СудПриморський районний суд м.Одеси
Дата ухвалення рішення18.06.2024
Оприлюднено26.06.2024
Номер документу119935054
СудочинствоЦивільне
КатегоріяСправи у спорах про недоговірні зобов’язання, з них про спонукання виконати або припинити певні дії

Судовий реєстр по справі —522/990/24-е

Ухвала від 13.11.2024

Цивільне

Одеський апеляційний суд

Лозко Ю. П.

Рішення від 18.06.2024

Цивільне

Приморський районний суд м.Одеси

Павлик І. А.

Рішення від 18.06.2024

Цивільне

Приморський районний суд м.Одеси

Павлик І. А.

Ухвала від 20.03.2024

Цивільне

Приморський районний суд м.Одеси

Павлик І. А.

Ухвала від 05.02.2024

Цивільне

Приморський районний суд м.Одеси

Павлик І. А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні