Справа № 159/3801/24
Провадження № 2-а/159/74/24
КОВЕЛЬСЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
21 червня 2024 року м. Ковель
Суддя Ковельського міськрайонного суду Волинської області Грідяєва М.В. розглянувши адміністративний позов ОСОБА_1 до Ковельської міської ради про оскарження рішення управління соціальної та ветеранської політики,
В С Т А Н О В И В :
ОСОБА_1 звернувся до суду з позовом до Ковельської міської ради про оскарження рішення управління соціальної та ветеранської політики.
Відповідно ч.1,2 ст.171 КАС України, суддя після одержання позовної заяви з`ясовує, чи :подана позовназаява особою,яка маєадміністративну процесуальнудієздатність; маєпредставник належніповноваження (якщопозовну заявуподано представником); відповідає позовна заява вимогам, встановленимстаттями 160,161,172цього Кодексу; належитьпозовну заявурозглядати заправилами адміністративногосудочинства ічи поданопозовну заявуз дотриманнямправил підсудності; позовподано устрок,установлений законом(якщопозов поданоз пропущеннямвстановленого закономстроку зверненнядо суду,то чидостатньо підставдля визнанняпричин пропускустроку зверненнядо судуповажними); немаєінших підставдля залишенняпозовної заявибез руху,повернення позовноїзаяви абовідмови увідкритті провадженняв адміністративнійсправі,встановлених цимКодексом. Суддя відкриває провадження в адміністративній справі на підставі позовної заяви, якщо відсутні підстави для залишення позовної заяви без руху, її повернення чи відмови у відкритті провадження у справі.
Відповідно дост.5КАС України,кожна особамає правов порядку,встановленому цимКодексом,звернутися доадміністративного суду,якщо вважає,що рішенням,дією чибездіяльністю суб`єктавладних повноваженьпорушені їїправа,свободи абозаконні інтереси,і проситипро їхзахист шляхом: визнанняпротиправним танечинним нормативно-правовогоакта чиокремих йогоположень; визнанняпротиправним таскасування індивідуальногоакта чиокремих йогоположень; визнаннядій суб`єктавладних повноваженьпротиправними тазобов`язання утриматисявід вчиненняпевних дій; визнаннябездіяльності суб`єктавладних повноваженьпротиправною тазобов`язання вчинитипевні дії; встановленнянаявності чивідсутності компетенції(повноважень)суб`єкта владнихповноважень; прийняття судом одного з рішень, зазначених у пунктах 1-4 цієї частини та стягнення з відповідача - суб`єкта владних повноважень коштів на відшкодування шкоди, заподіяної його протиправними рішеннями, дією або бездіяльністю.
Провадження по справі не може бути відкрито, так як позовна заява не підлягає розгляду за правилами адміністративного судочинства.
Відповідно до ч.1ст.19 КАС України, юрисдикція адміністративних судів поширюється на справи у публічно-правових спорах, зокрема спорах фізичних чи юридичних осіб із суб`єктом владних повноважень щодо оскарження його рішень (нормативно-правових актів чи індивідуальних актів), дій чи бездіяльності, крім випадків, коли для розгляду таких спорів законом встановлено інший порядок судового провадження.
Як вбачається з адміністративного позову, позивач не оскаржує рішення суб`єкта владних повноважень, а не погоджується з висновком викладеним у листі УСЗН на його звернення про видачу акту про встановлення факту здійснення догляду за ОСОБА_2 , складання якого передбачено Правилами перетинання державного кордону громадянами України, затвердженими постановою КМУ від 27.01.1995 року №37.
Таким чином нормами КАС України передбачено оскарження рішень суб`єкта владних повноважень щодо оскарження його рішень (нормативно-правових актів чи індивідуальних актів), дій чи бездіяльності, крім випадків, коли для розгляду таких спорів законом встановлено інший порядок судового провадження, нормами КАС оскарження листів та висновків суб`єкта владних повноважень не передбачено.
Відповідно доч.1ст.170КАС України,суддя відмовляєу відкриттіпровадження вадміністративній справі,якщо позов не належить розглядати за правилами адміністративного судочинства.
В зв`язкуз викладенимвище,у відкриттіпровадження за адміністративним позовом повинно бути відмовлено.
Керуючись ст.ст.5, 19, 171, 170, 243-244 КАС України,
У Х В А Л И В:
У відкритті провадження за позовом ОСОБА_1 доКовельської міськоїради прооскарження рішенняуправління соціальноїта ветеранськоїполітики - відмовити
Ухвала може бути оскаржена до Восьмого Апеляційного Адміністративного суду протягом п`ятнадцяти днів з дня проголошення ухвали. У разі якщо ухвалу було постановлено без виклику особи, яка її оскаржує, апеляційна скарга подається протягом п`ятнадцяти днів з дня отримання копії ухвали.
СуддяМ. В. Грідяєва
Суд | Ковельський міськрайонний суд Волинської області |
Дата ухвалення рішення | 21.06.2024 |
Оприлюднено | 28.06.2024 |
Номер документу | 119991402 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи зі спорів з приводу реалізації публічної політики у сферах праці, зайнятості населення та соціального захисту громадян та публічної житлової політики, зокрема зі спорів щодо |
Адміністративне
Волинський окружний адміністративний суд
Шепелюк Віталій Леонідович
Адміністративне
Волинський окружний адміністративний суд
Шепелюк Віталій Леонідович
Адміністративне
Волинський окружний адміністративний суд
Шепелюк Віталій Леонідович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Бруновська Надія Володимирівна
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Бруновська Надія Володимирівна
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Бруновська Надія Володимирівна
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Бруновська Надія Володимирівна
Адміністративне
Ковельський міськрайонний суд Волинської області
Грідяєва М. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні