Дата документу 25.06.2024Справа № 554/3932/24 Провадження № 1-кс/554/7060/2024
У Х В А Л А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
25.06.2024 року м. Полтава
Октябрський районнийсуд м.Полтави вскладі:слідчого судді ОСОБА_1 ,за участюсекретаря судовогозасідання ОСОБА_2 ,розглянувши клопотання слідчого СВПолтавського РУПГУНП вПолтавській областілейтенанта поліції ОСОБА_3 у кримінальному провадженні №42024172060000041від 08.04.2024 року,за ознакамикримінального правопорушення,передбаченого ч.2ст.364 КК України про тимчасовий доступ до речей і документів,-
В С Т А Н О В И В :
Слідчий звернувся до суду із клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів посилаючись на те, що у провадженні СВ Полтавського районного управління ГУ НП в Полтавській області знаходяться матеріали кримінального провадження внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №42024172060000041 від 08.04.2024 року, за ознаками складу кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 364 КК України.
Досудове розслідування у вказаному кримінальному провадженні здійснюється за фактом того, що Упродовж 2023-2024 років службові особи ІНФОРМАЦІЯ_1 , зловживаючи службовим становищем, всупереч законодавству України про публічні закупівлі, уклали договори про поставку військового обмундирування за завищеними цінами.
В ході досудового розслідування вказаного кримінального провадження встановлено, що 20.02.2024 ІНФОРМАЦІЯ_1 було проведено тендер щодо закупівлі 1447 предметів спорядження з очікуваною вартістю 4800000 грн. Завдяки конкурентним торгам, найнижча ціна на аукціоні 20.02.2024 становила 2556000 грн., однак результати торгів ІНФОРМАЦІЯ_1 було скасовано у зв`язку з необхідністю доопрацювання тендерної документації.
Вказаний тендер переоголосили 29.02.2024, обсяг замовлення, термін доставки та очікувану вартістю департамент не змінював. На тендер зайшла одна учасниця ФОП ОСОБА_4 .
19.03.2024 між ІНФОРМАЦІЯ_1 в особі директора ОСОБА_5 та ФОП ОСОБА_4 укладено договір №11/24 про закупівлю індивідуального обмундирування в кількості 1447 предметів спорядження, загальною ціною 4 277 000 грн.
В той же час встановлено, що відшиватиме нове замовлення Департаменту ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ЄДРПОУ НОМЕР_1 , дата заснування: 21.04.2022, юридична адреса: АДРЕСА_1 , директор ОСОБА_6 , співвласник цієї компанії ОСОБА_7 який є сином депутатки міськради від партії « ІНФОРМАЦІЯ_3 » ІНФОРМАЦІЯ_4 співвласник компанії: родич без конкурентної переможниці тендеру ОСОБА_8 ОСОБА_9 , який також є власником й керівником ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » та приватного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_5 ».
Зображення військового обмундирування у тендерній документації департаменту ідентичні тим, які є на сайті « ІНФОРМАЦІЯ_6 ». Крім того, встановлено, що « ІНФОРМАЦІЯ_2 » здійснює реалізацію своєї продукції в магазині « ІНФОРМАЦІЯ_7 » за адресою АДРЕСА_2 , що належить ОСОБА_4 , про що мається інформація на офіційному сайті « ІНФОРМАЦІЯ_6 ».
Вищевказане може свідчити, про зловживання службовим становищем, з метою отримання не правомірної вигоди посадовими особами ІНФОРМАЦІЯ_1 .
За вказаним фактом СВ Полтавського РУП розпочато кримінальне провадження, яке внесене до ЄРДР за №42024172060000041 від 08.04.2024.
Таким чином, аналізом вказаної закупівлі та порівнянням цін на предмети закупівлі встановлено можливе завищення їх очікуваної вартості, на загальну суму понад 200000 грн, що може свідчити про ознаки наявності складу злочину в діях посадових осіб ІНФОРМАЦІЯ_1 .
В зв`язку з чим, у вказаних діях вбачаються ознаки кримінального правопорушення передбаченого ч. 1 ст. 364 КК України.
Таким чином, з метою проведення повного та всебічного досудового розслідування вказаного кримінального провадження, а також встановлення осіб, які можуть бути причетними до вчинення вказаного кримінального правопорушення, проведення відповідних товарознавчих досліджень, виникла необхідність в отримання інформації, що перебуває у володінні ФОП ОСОБА_4 , ІПН НОМЕР_2 , юридична адреса: АДРЕСА_3 та фактична адреса: АДРЕСА_2 , а саме оригіналів документів:
- договір № 11/24 про закупівлю індивідуального обмундирування від 19.03.2024 укладеного з ІНФОРМАЦІЯ_8 , додатків до договору; додаткових угод до договору;
- акти прийому-передачі, видаткові накладні, товаро-транспортні накладні до договору № 11/24 про закупівлю індивідуального обмундирування від 19.03.2024;
- рахунки фактури, платіжні доручення, виписки банку, видаткові накладні, платіжні інструкції за договором № 11/24 про закупівлю індивідуального обмундирування від 19.03.2024;
- документи, що підтверджують якість поставленого товару (сертифікати якості), реєстраційні документи, документи щодо кількості та найменування, сертифікат якості виробника під кожну серію товару, сертифікати про походження;
- довіреність на отримання партії товару на уповноваженого представника підрозділу Покупця;
- документи щодо формування цін та вартості товару до вказаного вище договору;
- листування між сторонами договору та інші документи, що стосуються виконання умов договору №11/24 від 19.03.2024;
- договір виконання роботи з пошиву № 2024/05/01 від 05.01.2024 та інших наявних договорів укладених з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та додатків до договору; додаткових угод до договору, щодо продукції, яка була в подальшому поставлена на виконання умов договору № 11/24 про закупівлю індивідуального обмундирування від 19.03.2024;
- акти прийому-передачі виконаних робіт, акти звірки, видаткові накладні, товаро-транспортні накладні, видаткові накладні, платіжні доручення, рахунки фактури до договору виконання роботи з пошиву № 2024/05/01 від 05.01.2024 та інших наявних договорів укладених з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » щодо продукції, яка була в подальшому поставлена на виконання умов договору № 11/24 про закупівлю індивідуального обмундирування від 19.03.2024;
А також завірених належним чином копій документів:
- В повному обсязі документація, яка надавалась ФОП ОСОБА_4 для участі в публічній закупівлі за ідентифікатором ІНФОРМАЦІЯ_9 ;
- Договір №5744 поставки товару від 01.06.2023 укладений з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 », та додатків до договору; додаткових угод до договору, а також документів на підтвердження використання поставленого за вказаним договором товару;
- Договір №2501/3-24 від 25.01.2024 укладений з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » та додатків до договору; додаткових угод до договору, а також документів на підтвердження використання поставленого за вказаним договором товару;
- Договір купівлі-продажу №19/06 від 19.06.2023 укладений з ФОП ОСОБА_10 та додатків до договору; додаткових угод до договору, а також документів на підтвердження використання поставленого за вказаним договором товару;
- Договір купівлі-продажу №2 від 05.01.2024 укладений з ФОП ОСОБА_11 та додатків до договору; додаткових угод до договору, а також документів на підтвердження використання поставленого за вказаним договором товару;
- документи, що підтверджують якість товару (сертифікати якості), реєстраційні документи, документи щодо кількості та найменування, сертифікат якості виробника під кожну серію товару, сертифікати про походження, щодо товарів, які було закуплено за результатами виконання умов договорів №5744 від 01.06.2023, №2501/3-24 від 25.01.2024, №19/06 від 19.06.2023, №2 від 05.01.2024;
- довідку про відкритті рахунки за період з 01.01.2024 по теперішній час;
- документи підтверджуючі державну реєстрацію фізичної особи - підприємця(витяг, виписка з ЄДР, із зазначенням виду діяльності), а також відомості про сплачені податки в період з 01.01.2024 та найманих працівників в тому числі і в електронному вигляді;
- копія договору оренди (купівлі-продажу), щодо приміщення, яке розташовується за адресою АДРЕСА_2 , де розташовується Військторг « ІНФОРМАЦІЯ_12 »;
- відомості щодо отриманні доходи за період з 01.01.2024 по 01.05.2024;
- рахунки-фактури, накладні, книги надходження товарів, відомості щодо оприбуткування, акти інвентаризації, інші відомості щодо наявності та цін на товари, продаж яких здійснювала ФОП ОСОБА_4 в період з 01.01.2024 по 06.04.2024.
Вищевказані документи мають значення для всебічного, повного та об?єктивного проведення розслідування у кримінальному провадженні та можуть бути використані як докази, а їх вилучення надасть змогу довести обставини, які мають значення для розслідування кримінального правопорушення.
У судове засідання слідчий не з`явився, про дату, місце та час розгляду клопотання повідомлений належним чином, до суду подав заяву про розгляд клопотання про тимчасовий доступ до речей і документів за його відсутності, клопотання підтримує в повному обсязі, просить задовольнити.
Згідно норми ч. 4ст. 107 КПК Українифіксація під час розгляду клопотання слідчим суддею за допомогою технічних засобів не здійснювалась.
Відповідно до ч.1 ст. 159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх (здійснити їх виїмку).
Відповідно до ч.1 ст. 160 КПК України сторони кримінального провадження мають право звернутися до слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження із клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів, за винятком зазначених у статті 161 цього Кодексу. Слідчий має право звернутися із зазначеним клопотанням за погодженням з прокурором.
Слідчий суддя, дослідивши Витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань, та інші письмові докази, вважає клопотання таким, що підлягає задоволенню. Сторона обвинувачення довела наявність достатніх підстав вважати, що вказані документи, самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; відомості, які містяться у вказаних документах, можуть бути використані як докази в кримінальному провадженні. Іншими способами неможливо довести обставини, які передбачається довести за допомогою зазначених документів.
Керуючись ст. ст. 159-166 КПК України, слідчий суддя,-
У Х В А Л И В :
Клопотання задовольнити.
Зобов`язати ФОП ОСОБА_4 , ІПН НОМЕР_2 , юридична адреса: АДРЕСА_3 та фактична адреса: АДРЕСА_2 , надати доступ до оригіналів документів, з можливістю їх вилучення, а саме:
- договір № 11/24 про закупівлю індивідуального обмундирування від 19.03.2024 укладеного з ІНФОРМАЦІЯ_8 , додатків до договору; додаткових угод до договору;
- акти прийому-передачі, видаткові накладні, товаро-транспортні накладні до договору № 11/24 про закупівлю індивідуального обмундирування від 19.03.2024;
- рахунки фактури, платіжні доручення, виписки банку, видаткові накладні, платіжні інструкції за договором № 11/24 про закупівлю індивідуального обмундирування від 19.03.2024;
- документи, що підтверджують якість поставленого товару (сертифікати якості), реєстраційні документи, документи щодо кількості та найменування, сертифікат якості виробника під кожну серію товару, сертифікати про походження;
- довіреність на отримання партії товару на уповноваженого представника підрозділу Покупця;
- документи щодо формування цін та вартості товару до вказаного вище договору;
- листування між сторонами договору та інші документи, що стосуються виконання умов договору №11/24 від 19.03.2024;
- договір виконання роботи з пошиву № 2024/05/01 від 05.01.2024 та інших наявних договорів укладених з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та додатків до договору; додаткових угод до договору, щодо продукції, яка була в подальшому поставлена на виконання умов договору № 11/24 про закупівлю індивідуального обмундирування від 19.03.2024;
- акти прийому-передачі виконаних робіт, акти звірки, видаткові накладні, товаро-транспортні накладні, видаткові накладні, платіжні доручення, рахунки фактури до договору виконання роботи з пошиву № 2024/05/01 від 05.01.2024 та інших наявних договорів укладених з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » щодо продукції, яка була в подальшому поставлена на виконання умов договору № 11/24 про закупівлю індивідуального обмундирування від 19.03.2024;
А також завірених належним чином копій документів:
- В повному обсязі документація, яка надавалась ФОП ОСОБА_4 для участі в публічній закупівлі за ідентифікатором ІНФОРМАЦІЯ_9 ;
- Договір №5744 поставки товару від 01.06.2023 укладений з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 », та додатків до договору; додаткових угод до договору, а також документів на підтвердження використання поставленого за вказаним договором товару;
- Договір №2501/3-24 від 25.01.2024 укладений з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » та додатків до договору; додаткових угод до договору, а також документів на підтвердження використання поставленого за вказаним договором товару;
- Договір купівлі-продажу №19/06 від 19.06.2023 укладений з ФОП ОСОБА_10 та додатків до договору; додаткових угод до договору, а також документів на підтвердження використання поставленого за вказаним договором товару;
- Договір купівлі-продажу №2 від 05.01.2024 укладений з ФОП ОСОБА_11 та додатків до договору; додаткових угод до договору, а також документів на підтвердження використання поставленого за вказаним договором товару;
- документи, що підтверджують якість товару (сертифікати якості), реєстраційні документи, документи щодо кількості та найменування, сертифікат якості виробника під кожну серію товару, сертифікати про походження, щодо товарів, які було закуплено за результатами виконання умов договорів №5744 від 01.06.2023, №2501/3-24 від 25.01.2024, №19/06 від 19.06.2023, №2 від 05.01.2024;
- довідку про відкритті рахунки за період з 01.01.2024 по теперішній час;
- документи підтверджуючі державну реєстрацію фізичної особи - підприємця(витяг, виписка з ЄДР, із зазначенням виду діяльності), а також відомості про сплачені податки в період з 01.01.2024 та найманих працівників в тому числі і в електронному вигляді;
- копія договору оренди (купівлі-продажу), щодо приміщення, яке розташовується за адресою АДРЕСА_2 , де розташовується Військторг « ІНФОРМАЦІЯ_12 »;
- відомості щодо отриманні доходи за період з 01.01.2024 по 01.05.2024;
- рахунки-фактури, накладні, книги надходження товарів, відомості щодо оприбуткування, акти інвентаризації, інші відомості щодо наявності та цін на товари, продаж яких здійснювала ФОП ОСОБА_4 в період з 01.01.2024 по 06.04.2024.
Виконання ухвали доручити групі слідчих Полтавського РУП ГУНП в Полтавській області ОСОБА_3 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 .
Зобов`язатиуповноважених службовихосіб ІНФОРМАЦІЯ_1 , надати доступ до оригіналів вищезазначених документів з можливістю вилучення у паперовому вигляді.
Строк дії ухвали не може перевищувати два місяці з дня постановлення ухвали. Роз`яснити, що у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннямиКПК Україниз метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Ухвала підлягає негайному виконанню після її оголошення.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Октябрський районний суд м.Полтави |
Дата ухвалення рішення | 25.06.2024 |
Оприлюднено | 28.06.2024 |
Номер документу | 119993840 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Октябрський районний суд м.Полтави
Бугрій В. М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні