Рішення
від 26.06.2024 по справі 380/8404/24
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

26 червня 2024 рокусправа № 380/8404/24

Львівський окружний адміністративний суд в складі головуючого судді Брильовського Р.М., розглянувши у письмовому провадженні в порядку спрощеного позовного провадження в м. Львові адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «АСФАРІС» до Головного управління ДПС у Львівській області, Державної податкової служби України про визнання протиправними та скасування рішень,

в с т а н о в и в :

Товариство з обмеженою відповідальністю «АСФАРІС» (далі позивач, ТзОВ «АСФАРІС»), в інтересах якого діє адвокат Гладій Роман Федорович, звернулося до суду з позовом до Головного управління ДПС у Львівській області (далі відповідач-1, ГУ ДПС у Львівській області), Державної податкової служби України (далі відповідач-2, ДПС України), в якому з врахуванням заяви про уточнення позовних вимог просить:

-скасувати рішення Головного управління ДПС у Львівській області від 04.01.2024 про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних: №10317102/38794229; №10317101/38794229; №10317099/38794229; №10317103/38794229; №10317105/38794229; №10317104/38794229; №10317106/38794229; №10317100/38794229;

-зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкові накладні в Єдиному реєстрі податкових накладних: №102 від 16.10.2023; №105 від 17.10.2023; №106 від 18.10.2023; №107 від 26.10.2023; №108 від 02.11.2023; №111 від 03.11.2023 №112 від 07.11.2023; №113 від 09.11.2023.

Позовні вимоги мотивовані тим, що ТзОВ «АСФАРІС» подало на реєстрацію податкові накладні: №102 від 16.10.2023, №105 від 17.10.2023, №106 від 18.10.2023, №107 від 26.10.2023, №108 від 02,11.2023, №111 від 03.11.2023, №112 від 07.11.2023, №113 від 09.11.2023. Податковим органом вказані податкові накладні прийнято, але реєстрацію зупинено. Виявлено помилку: «Відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України, реєстрація ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Обсяг постачання товару/послуги 2714, перевищує величину залишку, визначеного як різниця обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п. 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. ТзОВ «АСФАРІС» подало до ГУ ДПС у Львівській області пояснення та копії підтверджуючих документів по господарських операціях стосовно кожної податкової накладної. Однак відповідачем не взято до уваги подані документи та прийнято спірні рішення. Вказує, що спірними рішеннями відповідач відмовив у реєстрації податкових накладних з підстав надання платником податку копій документів, складених із порушенням законодавства. При цьому, ГУ ДПС у Львівській області не конкретизовано які саме документи складено з порушенням законодавства. Вважає спірні рішення про відмову у реєстрації податкових накладних протиправними, тому просить такі скасувати.

Відповідачами позову не визнано з підстав, викладених у відзиві на позовну заяву, зміст яких полягає у тому, що наданих платником податків копій документів по податкових накладних: №102 від 16.10.2023, №105 від 17.10.2023, №106 від 18.10.2023, №107 від 26.10.2023, №108 від 02,11.2023, №111 від 03.11.2023, №112 від 07.11.2023, №113 від 09.11.2023 недостатньо для прийняття рішення про їх реєстрацію. Вказують, що з аналізу долучених документів до повідомлення про надання пояснень та копій документів щодо кожної податкової накладної податковим органом зроблено висновок про те, що платником податку надано копії документів, складених із порушенням законодавства, а саме: первинних документів щодо постачання /придбання товарів/ послуг, зберігання і транспортування, навантаження/розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи) у тому числі рахунків-фактури інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних. Щодо позовних вимог про зобов`язання ДПС України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкову накладну, то такі не можуть бути задоволеними у запропонований позивач спосіб, оскільки реєстрація податкових накладних є дискреційними повноваженнями та виключною компетенцією відповідного органу. Просили у задоволенні позову відмовити.

Ухвалою судді від 19.04.2024 відкрито спрощене позовне провадження в адміністративній справі без виклику сторін.

Ухвалою суду від 24.06.2024 задоволено та прийнято до провадження заяву представника позивача про уточнення позовних вимог у справі за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «АСФАРІС» до Головного управління ДПС у Львівській області, Державної податкової служби України про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити дії.

Суд, з`ясувавши обставини, на які сторони посилаються як на підставу своїх вимог та заперечень, дослідивши докази, якими вони обґрунтовуються, встановив такі фактичні обставини та відповідні їм правовідносини.

ТОВ «АСФАРІС» зареєстроване та здійснює свою діяльність з 13.02.2014, номер запису у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань про проведення державної реєстрації 14171020000002220. Основний вид діяльності 42.11 будівництво доріг і автострад.

Крім основного виду діяльності ТОВ «АСФАРІС» займається іншими видами діяльності (згідно Кодів КВЕД), серед яких є 42.11 будівництво доріг і автострад, 23.63 виробництво бетонних розчинів, готових для використання, 23.64 виробництво сухих будівельних сумішей, 23.70 різання, оброблення та оздоблення декоративного та будівельного каменю, 23.99 виробництво неметалевих мінеральних виробів, н.в.і.у., 41.20 будівництво житлових і нежитлових будівель, 42.13 будівництво мостів і тунелів, 42.21 будівництво трубопроводів, 42.91 будівництво водних споруд, 42.99 будівництво інших споруд, н.в.і.у., 43.12 підготовчі роботи на будівельному майданчику, 43.22 монтаж водопровідних мереж, систем опалення та кондиціонування, 43.29 інші будівельно-монтажні роботи, 43.99 інші спеціалізовані будівельні роботи, н.в.і.у., 46.73 оптова торгівля деревиною, будівельними матеріалами та санітарно-технічним обладнанням, 46.74 оптова торгівля залізними виробами, водопровідним і опалювальним устаткованням і приладдям до нього, 46.90 неспеціалізована оптова торгівля, 49.41 вантажний автомобільний транспорт, 52.29 інша допоміжна діяльність у сфері транспорту, 68.20 надання в оренду й експлуатацію власного чи орендованого нерухомого майна, 71.11 діяльність у сфері архітектури, 74.90 інша професійна, наукова та технічна діяльність, н.в.і.у. та інші.

Починаючи з 01.04.2014 року ТОВ «АСФАРІС» було зареєстровано платником ПДВ та присвоєно індивідуальний податковий номер 387942213304.

03 квітня 2023 року між Позивачем та ТОВ «Агрошляхбудсервіс-Стрий» було укладено договір поставки №1 (надалі - договір поставки).

Відповідно до п.1.1. цього договору поставки, Постачальник (ТОВ «Асфаріс») зобов`язується поставити (передати) товар у власність Покупця (ТОВ «Агрошляхбудсервіс-Стрий»), для використання його у підприємницькій діяльності, а Покупець зобов`язується прийняти вказаний товар та сплатити за нього на умовах Договору.

Згідно з пунктом 1.2. договору поставки встановлено, що предметом поставки є такий товар - асфальтобетонні суміші різних типів, ПГС, ЩПС, відсів та щебінь різних фракцій, емульсія бітумна дорожня на суму 10 000 000 грн. (десять мільйонів грн.)

Відповідно до п.2.1.1. Договору визначено, що товар, вказаний в п. 1.2. цього Договору, поставляється Покупцю згідно його потреб партіями транспортом покупця.

Товар повинен бути поставлений Покупцю не пізніше 3 днів з моменту подання Заявки на потребу необхідної партії товару. Перехід права власності відбувається в момент поставки відповідної партії товару, що оформляється видатковою накладною. Пунктом постачання товару за цим Договором є територія АБЗ с. Піщани, Стрийського р-ну. (п.3.1.-3.3 Договору).

У період з жовтня 2023 року по листопад Позивачем було відвантажено товар Покупцю (ТОВ «Агрошляхбудсервіс-Стрий») відповідно до умов договору поставки, що підтверджується наступними документами: видаткова накладна №87 від 16.10.2023; видаткова накладна №88 від 17.10.2023; видаткова накладна №89 від 18.10.2023; видаткова накладна №95 від 26.10.2023; видаткова накладна №102 від 02.11.2023; видаткова накладна №103 від 03.11.2023;видаткова накладна №104 від 07.11.2023; видаткова накладна №105 від 09.11.2023, які були підписані уповноваженими представниками обох сторін.

Доставку товару здійснено власними силами та за кошти ТОВ «Агрошляхбудсервіс-Стрий», що підтверджується наступними документами: товарно-транспортною накладною №137 від 16.10.2023, згідно якої перевізником було доставлено ТОВ «Агрошляхбудсервіс-Стрий» асфальтобетон в кількості 13,8т; товарно-транспортною накладною №145 від 17.10.2023, №146 від 17.10.2023, №147 від 17.10.2023, згідно якої перевізником було доставлено ТОВ «Агрошляхбудсервіс-Стрий» асфальтобетон в кількості 77,2т; товарно-транспортною накладною №149 від 18.10.2023, №150 від 18.10.2023, №151 від 18.10.2023, згідно якої перевізником було доставлено ТОВ «Агрошляхбудсервіс-Стрий» асфальтобетон в кількості 75,5т; товарно-транспортною накладною №153 від 26.10.2023, №154 від 26.10.2023, №155 від 16.10.2023, №156 від 16.10.2023, згідно якої перевізником було доставлено ТОВ «Агрошляхбудсервіс-Стрий» асфальтобетон в кількості 70,8т; товарно-транспортною накладною №160 від 02.11.2023, №161 від 02.11.2023, згідно якої перевізником було доставлено ТОВ «Агрошляхбудсервіс-Стрий» асфальтобетон в кількості 39,2т; товарно-транспортною накладною №162 від 03.11.2023, №163 від 03.11.2023, №164 від 03.11.2023, згідно якої перевізником було доставлено ТОВ «Агрошляхбудсервіс-Стрий» асфальтобетон в кількості 73,6т; товарно-транспортною накладною №165 від 07.11.2023, №166 від 07.11.2023, №167 від 07.11.2023, №168 від 07.11.2023, №169 від 07.11.2023, згідно якої перевізником було доставлено ТОВ «Агрошляхбудсервіс-Стрий» асфальтобетон в кількості 114,4т; товарно-транспортною накладною №170 від 09.11.2023, №171 від 09.11.2023, №172 від 09.11.2023, №173 від 09.11.2023, згідно якої перевізником було доставлено ТОВ «Агрошляхбудсервіс-Стрий» асфальтобетон в кількості 76,6т.

На підставі господарських операцій позивачем складено та направлено для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні: №102 від 16.10.2023, №105 від 17.10.2023, №106 від 18.10.2023, №107 від 26.10.2023, №108 від 02,11.2023, №111 від 03.11.2023, №112 від 07.11.2023, №113 від 09.11.2023.

Вказані податкові накладні доставлені до ДПС України, документ прийнято, реєстрацію зупинено, що підтверджується квитанціями.

Підставою для зупинення реєстрації податкових накладних: №102 від 16.10.2023, №105 від 17.10.2023, №106 від 18.10.2023, №107 від 26.10.2023, №108 від 02,11.2023, №111 від 03.11.2023, №112 від 07.11.2023, №113 від 09.11.2023 вказано: «Відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України, реєстрація ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Обсяг постачання товару/послуги 2714, перевищує величину залишку, визначеного як різниця обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п. 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

ТзОВ «АСФАРІС» направлено на адресу ГУ ДПС у Львівській області повідомлення про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено та копії підтверджуючих документів щодо господарських операцій.

Надіслання вказаних документів податковому органу відповідачем-1 не заперечується.

За наслідками розгляду повідомлення про подання пояснень та копій документів щодо податкової накладної/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено щодо податкових накладних, відповідач-1 4 січня 2024 року прийняв рішення: №10317102/38794229; №10317101/38794229; №10317099/38794229; №10317103/38794229; №10317105/38794229; №10317104/38794229; №10317106/38794229; №10317100/38794229 про відмову в реєстрації податкових накладних: №102 від 16.10.2023, №105 від 17.10.2023, №106 від 18.10.2023, №107 від 26.10.2023, №108 від 02.11.2023, №111 від 03.11.2023, №112 від 07.11.2023, №113 від 09.11.2023 у зв`язку з: ненаданням і частковим наданням додаткових письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеній у податковій накладній і розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Єдиному реєстрі податкових накладних, при отримані повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання комісією регіонального рівня рішення реєстрацію податкової накладної і розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, платником податку.

На кожне з оскаржуваних рішень позивачем подано скарги за формою, передбаченою додатком 1 Порядку розгляду скарги щодо рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

За результатами розгляду скарг прийнято рішення про залишення без задоволення скарг та рішень комісії регіонального рівня про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних без змін з підстав ненадання платником податку копій первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунків фактури/інвойси, акти приймання передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки накладних.

Предметом оскарження є рішення від 4 січня 2024 року: №10317102/38794229; №10317101/38794229; №10317099/38794229; №10317103/38794229; №10317105/38794229; №10317104/38794229; №10317106/38794229; №10317100/38794229 з підстав їх протиправності.

При вирішенні спору суд виходив із такого.

Відповідно до статті 19 Конституції України правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема, визначення вичерпного переліку податків та зборів, що справляються в Україні, порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства, регулюються Податковим кодексом України (далі - Податковий кодекс).

Пунктом 201.10 статті 201 Податкового кодексу передбачено, що при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

Податкова накладна та/або розрахунок коригування до неї, складені та зареєстровані після 1 липня 2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг достатньою підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту, та не потребує будь-якого іншого додаткового підтвердження.

Відповідно до пункту 12 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 1246 від 29.12.2010 (далі - Порядок № 1246) після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки: відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту); чинності електронного цифрового підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію податкову накладну та/або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192 та пунктом 201.10 статті 201 ПК України; наявності помилок під час заповнення обов`язкових реквізитів відповідно до пункту 201.1 статті 201 ПК України; наявності суми податку на додану вартість відповідно до пунктів 200-1.3 і 200-1.9 статті 200-1 ПК України (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 1 липня 2015 р.); наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується; факту реєстрації/зупинення реєстрації/відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами; відповідності податкових накладних та/або розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатнім для зупинення їх реєстрації відповідно до пункту 201.16 статті 201 ПК України; дотримання вимог Законів України «Про електронний цифровий підпис», «Про електронні документи та електронний документообіг» та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.

Відповідно до пункту 13 Порядку №1246 за результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (далі - квитанція).

Аналогічні норми містяться у пункті 201.16 статті 201 Податкового кодексу, згідно з якими реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена у порядку, визначеному Кабінету Міністрів України.

Механізм зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), організаційні та процедурні засади діяльності комісій з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі (далі - комісії контролюючих органів), права та обов`язки їх членів визначено Порядком зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 11.12. 2019 № 1165, який набрав чинності з 01.02.2020 (далі - Порядок № 1165).

Відповідно до пунктів 4, 5 Порядку №1165 у разі коли за результатами перевірки податкової накладної/розрахунку коригування визначено, що податкова накладна/ розрахунок коригування відповідають одній з ознак безумовної реєстрації, визначених у пункті 3 цього Порядку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування не зупиняється в Реєстрі.

Платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку (додаток 1), показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку (додаток 2).

Податкова накладна/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряються щодо відповідності відображених у них операцій критеріям ризиковості здійснення операцій (додаток 3).

Відповідно до пунктів 7, 10, 11 Порядку № 1165 у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу податкової накладної/розрахунку коригування встановлено, що відображена в них операція відповідає хоча б одному критерію ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної/розрахунку коригування, складених платником податку, який відповідає хоча б одному показнику, за яким визначається позитивна податкова історія, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.

Так, у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації.

У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: 1) номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; 2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку; 3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації (пункт 11 Порядку №1165).

Як встановлено судом, реєстрацію податкових накладних №102 від 16.10.2023, №105 від 17.10.2023, №106 від 18.10.2023, №107 від 26.10.2023, №108 від 02.11.2023, №111 від 03.11.2023, №112 від 07.11.2023, №113 від 09.11.2023 зупинено з тих підстав, що «Обсяг постачання товару/послуги 2714, перевищує величину залишку, визначеного як різниця обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п. 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій».

Відповідно до пункту 1 відсутність товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податковій накладній, поданій для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), у таблиці даних платника податку на додану вартість (далі - платник податку) як товару/послуги, що на постійній основі постачається, та обсяг постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній/розрахунку коригування до податкової накладної на збільшення суми податкових зобов`язань, яку/який подано для реєстрації в Реєстрі, дорівнює або перевищує величину залишку, що визначається як різниця між обсягом придбання на митній території України такого/такої товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 01 січня 2017 року в отриманих податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі, і митних деклараціях, збільшеного у 1,5 рази, та обсягом постачання відповідного товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих з 01 січня 2017 року у Реєстрі, і переважання в такому залишку (більше 50 відсотків) груп товарів (продукції), визначених ДПС та затверджених відповідним наказом, оприлюдненим на офіційному веб-сайті ДПС.

Зупинення реєстрації ПН/РК за пунктом 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій відбувається у разі одночасного дотримання трьох умов: відсутність товару в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товару, що на постійній основі постачається; обсяг постачання дорівнює або перевищує товарні залишки; переважання в такому залишку (більше 50 відсотків) груп товарів (продукції), визначених ДПС та затверджених відповідним наказом, оприлюдненим на офіційному веб-сайті ДПС.

Таким чином, у разі зупинення реєстрації податкової накладної на підставі пункту 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій, контролюючий орган має витребувати від платника документи на спростування наявних у органу ДПС сумнівів, пов`язаних з легальністю діяльності юридичної особи, вказавши які саме аспекти належить висвітити платнику податків у своїх поясненнях.

Натомість, надіслані позивачу квитанції про зупинення реєстрації податкових накладних: №102 від 16.10.2023, №105 від 17.10.2023, №106 від 18.10.2023, №107 від 26.10.2023, №108 від 02.11.2023, №111 від 03.11.2023, №112 від 07.11.2023, №113 від 09.11.2023 містять вимогу щодо надання пояснень та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, без зазначення конкретної пропозиції щодо переліку документів, необхідних та достатніх для прийняття рішень про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН.

Наказом Міністерства фінансів України №520 від 12.12.2019, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 13.12.2019 за №1245/34216, затверджено Порядок прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Порядок №520), який визначає механізм прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), реєстрацію яких відповідно до пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України зупинено в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

Відповідно до пунктів 2-4 Порядку №520 прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено, здійснюють комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі головних управлінь Державної податкової служби України в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДПС (далі - комісія регіонального рівня).

Комісія регіонального рівня протягом п`яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів, поданих відповідно до пункту 4 цього Порядку, приймає рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі та надсилає його платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 Кодексу.

У разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної розрахунку коригування в Реєстрі.

Пунктом 5 Порядку №520 визначено перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, який може включати:

договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них;

договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції;

первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні;

розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків;

документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.

Пунктами 6, 7 Порядку №520 передбачено, що письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, платник податку має право подати до контролюючого органу протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов`язання, відображеного в податковій накладній/розрахунку коригування.

Платник податку має право подати письмові пояснення та копії документів до декількох податкових накладних/розрахунків коригування, якщо такі податкові накладні/ розрахунки коригування складено на одного отримувача - платника податку за одним і тим самим договором або якщо в таких податкових накладних/розрахунках коригування відображено однотипні операції (з однаковими кодами товарів згідно з Українською класифікацією товарів зовнішньоекономічної діяльності (УКТ ЗЕД) або кодами послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг (ДКПП)).

Відповідно до пункту 11 Порядку № 520 Комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі в разі:

ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі;

та/або ненадання платником податку копій документів відповідно до пункту 5 цього Порядку;

та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.

Пунктом 13 Порядку №520 визначено, що рішення комісії регіонального рівня про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі може бути оскаржено в адміністративному або судовому порядку.

Суд встановив, що позивач подав для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні: №102 від 16.10.2023, №105 від 17.10.2023, №106 від 18.10.2023, №107 від 26.10.2023, №108 від 02.11.2023, №111 від 03.11.2023, №112 від 07.11.2023, №113 від 09.11.2023.

ГУ ДПС Львівській області за наслідками проведеного моніторингу зупинено реєстрацію вказаних податкових накладних та запропоновано позивачу надати пояснення та/або копії документів, достатні для прийняття рішення про їх реєстрацію.

З наявних в матеріалах справи квитанцій про зупинення реєстрації податкових накладних: №102 від 16.10.2023, №105 від 17.10.2023, №106 від 18.10.2023, №107 від 26.10.2023, №108 від 02.11.2023, №111 від 03.11.2023, №112 від 07.11.2023, №113 від 09.11.2023 суд встановив, що такі містять вимоги про надання пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/ в Єдиному реєстрі податкових накладних, без зазначення конкретної пропозиції щодо переліку документів, необхідних та достатніх для прийняття відповідного рішення.

Суд звертає увагу, що можливість надання платником податків вичерпного переліку документів на підтвердження правомірності формування та подання податкової накладної прямо залежить від зазначення у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної чіткого переліку документів. При цьому, у разі зупинення реєстрації податкової накладної на підставі пункту 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій, контролюючий орган повинен вимагати від платника документи на спростування наявних у органу ДПС сумнівів, пов`язаних з легальністю діяльності юридичної особи, вказавши які саме аспекти належить висвітлити платнику податків у своїх поясненнях, чого зроблено не було.

Загальними вимогами, які висуваються до акта індивідуальної дії, як акта правозастосування, є його обґрунтованість та вмотивованість, тобто наведення податковим органом конкретних підстав його оформлення (фактичних і юридичних), а також переконливих і зрозумілих мотивів його прийняття. Можливість надання платником податків вичерпного переліку документів на підтвердження правомірності формування та подання податкової накладної прямо залежить від чіткого визначення фіскальним органом конкретного виду критерію оцінки ступеня ризиків. Вживання податковим органом загального посилання на пункт Критеріїв, без наведення відповідної підстави і розрахованих показників за критерієм, якому відповідає платник податку, є неконкретизованим та призводить до необґрунтованого обмеження права платника податків бути повідомленим про необхідність надання документів за вичерпним переліком, відповідно до критерію зупинення реєстрації податкової накладної, а не будь-яких на власний розсуд.

Суд зауважує, що у випадку неконкретизації переліку документів у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної платник податків перебуває у стані правової невизначеності, що позбавляє його можливості надати контролюючому органу необхідний в розумінні суб`єкта владних повноважень пакет документів, а для контролюючого органу, відповідно, створюються передумови для можливого прояву негативної дискреції - прийняття рішення про відмову у реєстрації податкової накладної.

Зупинення реєстрації податкової накладної не на підставі, не в межах повноважень та не у спосіб, що передбачені Конституцією та Законами України, а також прийняття негативного для платника податків рішення без зазначення конкретних мотивів є підставою для висновку про необхідність відновлення порушеного права позивача шляхом скасування рішень про відмову в реєстрації податкових накладних.

Саме такий висновок зроблено Верховним Судом у подібних правовідносинах в постановах від 18.06.2019 у справі № 0740/804/18, від 05.08.2021 справі 816/2222/18.

Суд встановив, що позивач надав контролюючому органу копії документів на власний розсуд, оскільки відповідачем-1 в квитанціях про зупинення реєстрації кожної податкової накладної не зазначено які саме конкретно документи та в підтвердження якої обставини необхідно подати.

ТзОВ «АСФАРІС» надало усі первинні документи, на підставі яких була складені вказані податкові накладні, а також підтвердило наявність кваліфікованих працівників та наявність вказаної техніки в себе на балансі, що підтверджується повідомленням про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено та наданими письмовими поясненнями з додатками до них.

Нерухоме майно підприємства за адресою: Львівська обл., Стрийський р-н, с. Піщани, вул. Колесси, 1/6 - це приміщення виробничого цеху та складу, бетонна площадка для складування матеріалів, що підтверджується витягом з державного реєстру речових прав від 19.05.2023.

ТОВ «АСФАРІС» орендує матеріально-технічну базу АБЗ з Асфальтобетонним заводом ДС 158, з ємностями для зберігання бітуму, площадкою для зберігання сипучих матеріалів, виробничими приміщеннями (вагончики) та земельну ділянку 1,1 га в Стрийському р-н с. Піщани вул..Колесси, 3, для своїх виробничих потреб в ТОВ «Агрошляхбудсервіс-Стрий» починаючи з 2014 року.(код послуги 77.39), що також підтверджується довідкою 20-ОПП «Повідомлення про об`єкти оподаткування, або об`єкти, пов`язані з оподаткуванням, або через які провадиться діяльність. Копію Договору оренди Договір оренди №017-22 від 01 квітня 2023 року та довідкою 20-ОПП Позивач надав в своїх поясненнях для Відповідачів.

На підтвердження оренди приміщень в ТОВ «Агрошляхбудсервіс-Стрий» позивач надав копії договорів, актів наданих послуг та податкових накладних.

ТОВ «АСФАРІС» в своїх поясненнях зазначив наявність у позивача наступні транспортні засоби: сідловий тягач MAN TGA 18.360 2007р.в., н/причіп самоскид KOEGEL SKHS (25 тон грузопідйомність), н/причіп платформа ПП ZREMB (35 тон грузопідйомність), автосамоскид ЗИЛ-ММЗ, Екскаватор-навантажувач JCB ЗСХ, Асфальтоукладач MARINI Р25, навантажувач CDM-835. На підтвердження наявності транспортних засобів, якими було здійснено перевезення продукції, позивачем було надано довідку 20-ОПП.

Також в своїх поясненнях ТОВ «АСФАРІС» вказувало про наявність працівників на підприємстві, а саме на сьогоднішній день на підприємстві працює 12 осіб, з них: водії -1 працівник, механізатори - 2 працівника, електромеханік-оператор асфальтобетонної установки - 1 працівник, варник бітуму - 2 працівника, слюсар- ремонтник - 2 особи, ІТР - 2 працівника, адміністрація - 2 працівника, що також підтверджується штатним розписом.

Згідно з оскаржуваними рішеннями позивачу відмовлено у реєстрації податкових накладних з підстав надання платником податку копій документів, складених із порушенням законодавства. Додаткова інформація: первинних документів щодо постачання /придбання товарів/ послуг, зберігання і транспортування, навантаження/розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи) у тому числі рахунків-фактури інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних.

При цьому, ГУ ДПС у Львівській області в квитанції про зупинення реєстрації кожної податкової накладної не зазначено, які саме документи складені з порушенням законодавства.

Таким чином, відповідач-1, як при зупиненні реєстрації податкових накладних: №102 від 16.10.2023, №105 від 17.10.2023, №106 від 18.10.2023, №107 від 26.10.2023, №108 від 02.11.2023, №111 від 03.11.2023, №112 від 07.11.2023, №113 від 09.11.2023, так і при винесенні оскаржуваних рішень, обмежився лише загальними фразами та не вказав конкретно, які ж саме документи не подані, що вони мали б підтвердити або спростувати та які саме документи складені із порушенням законодавства.

У постанові Верховного Суду від 06.10.2022 у справі №816/2159/18 зазначено, що суб`єкти владних повноважень, ухвалюючи рішення, якими, зокрема обмежується права платника податків, повинні уникати надмірного формалізму. Обсяг документів, які надаються платниками податку на додану вартість з метою усунення сумнівів у контролюючих органів щодо легальності відповідної операції за наслідками якої складено податкову накладну, яку подано для реєстрації в ЄРПН, хоч і є визначеним у Порядку №117, проте завжди є унікальним та залежить від організації господарських взаємовідносин між суб`єктами господарювання, змісту договірних відносин між такими, а також особливостями законодавчого врегулювання діяльності тієї чи іншої сфери бізнесу.

Саме за результатами детального дослідження змісту документів (в тому числі договору), наданих на підтвердження інформації, зазначеної в податковій накладній, можливим є формування висновків щодо можливості чи неможливості реєстрації є ЄРПН податкової накладної, реєстрація якої була зупинена згідно із відповідною квитанцією.

Можливість надання платником податків переліку документів на підтвердження правомірності формування та подання податкової накладної прямо залежить від чіткого визначення податковим органом конкретного виду критерію оцінки ступеня ризиків з зазначенням необхідності надання документів за переліком, відповідно до критерію зупинення реєстрації податкової накладної, а не довільно, на власний розсуд.

Водночас, контролюючий орган не повинен здійснювати повний аналіз господарських операцій позивача на предмет їх реальності. Змістовна оцінка господарських операцій може бути проведена лише за результатом здійснення податкової перевірки платника податків, підстави та порядок проведення якої визначено нормами Податкового кодексу України.

При цьому, предметом розгляду є виключно правильність та правомірність зупинення та відмови в реєстрації податкової накладної, а не реальність та товарність здійснення господарських операцій між позивачем та його контрагентом.

Верховний Суд дійшов висновку, що можливість надання платником податків вичерпного переліку документів на підтвердження правомірності формування та подання податкової накладної прямо залежить від чіткого визначення контролюючим органом конкретного критерію оцінки ступеня ризиків, а також зазначення у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної чіткого переліку документів.

Також Верховний Суд у постанові від 01.02.2023 №2240/2900/18 зазначив: «…оскільки відповідач у рішеннях про відмову в реєстрації податкових накладних зазначив загальну, неконкретизовану та неоднозначну причину відмови у реєстрації податкової накладної, суд першої інстанції дійшов правомірного висновку, що Державна фіскальна служба України прийняла невмотивоване рішення, оскільки його зміст не дає чіткого розуміння обставин, за яких було прийняте негативне для платника податків рішення.

При вирішенні питання про реєстрацію податкових накладних адміністративний суд не досліджує зміст господарських правовідносин. Завдання суду полягає у дослідженні документів первинного бухгалтерського обліку в аспекті їх належності для цілей підтвердження реальності господарських операцій. Необхідність підтвердження реальності господарських операцій переслідує публічно-правові цілі - встановлення належності виконання платниками податків визначених законодавством податкових обов`язків».

Ураховуючи викладене в сукупності, суд зазначає, що рішення ГУ ДПС у Львівській області від 4 січня 2024 року: №10317102/38794229; №10317101/38794229; №10317099/38794229; №10317103/38794229; №10317105/38794229; №10317104/38794229; №10317106/38794229; №10317100/38794229 не є обґрунтованими та вмотивованими, та не містять переконливих і зрозумілих мотивів їх прийняття, оскільки не встановлюють, які саме первинні документи складені з порушенням законодавства та яких документів позивач не надав податковому органу для прийняття рішень про реєстрацію податкових накладних: №102 від 16.10.2023, №105 від 17.10.2023, №106 від 18.10.2023, №107 від 26.10.2023, №108 від 02.11.2023, №111 від 03.11.2023, №112 від 07.11.2023, №113 від 09.11.2023.

Відповідно до вимог частини 2 статті 77 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Відповідач-1 не подав належних доказів правомірності прийняття ГУ ДПС у Львівській області рішень від 4 січня 2024 року: №10317102/38794229; №10317101/38794229; №10317099/38794229; №10317103/38794229; №10317105/38794229; №10317104/38794229; №10317106/38794229; №10317100/38794229.

Відповідно до частини 2 статті 2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Перевіривши рішення від 4 січня 2024 року: №10317102/38794229; №10317101/38794229; №10317099/38794229; №10317103/38794229; №10317105/38794229; №10317104/38794229; №10317106/38794229; №10317100/38794229 про відмову в реєстрації податкових накладних, суд дійшов переконання, що такі прийнято відповідачем-1 без урахування вимог Податкового кодексу України та з порушенням передбачених статтею 2 КАС України принципів, тому їх слід визнати протиправними та скасувати, задовольнивши вимогу щодо оскарження таких.

Позовні вимоги про зобов`язання відповідача-2 зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні: №102 від 16.10.2023, №105 від 17.10.2023, №106 від 18.10.2023, №107 від 26.10.2023, №108 від 02.11.2023, №111 від 03.11.2023, №112 від 07.11.2023, №113 від 09.11.2023, датою подання таких на реєстрацію є похідними від позовних вимог про оскарження рішень про відмову в їх реєстрації.

Відповідно до пунктів 19, 20 Порядку № 1246 податкова накладна та/або розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструються у день: прийняття в установленому порядку та набрання чинності рішенням про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування; набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування (у разі надходження до ДФС відповідного рішення); неприйняття та/або відсутність реєстрації в установленому порядку рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування.

Внесення відомостей до Реєстру на підставі рішення суду, яке набрало законної сили, здійснюється з дотриманням вимог цього Порядку. При цьому вимоги абзацу десятого пункту 12 цього Порядку не застосовуються до податкової накладної та/або розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в установленому порядку.

Датою внесення відомостей до Реєстру вважається день, зазначений в рішенні суду, або день набрання законної сили таким рішенням.

Оскільки рішення ГУ ДПС у Львівській області від 4 січня 2024 року: №10317102/38794229; №10317101/38794229; №10317099/38794229; №10317103/38794229; №10317105/38794229; №10317104/38794229; №10317106/38794229; №10317100/38794229 про відмову в реєстрації податкових накладних є протиправними та підлягають скасуванню з мотивів, наведених судом вище, то, ураховуючи норми Порядку №1246, підлягають до задоволення і позовні вимоги до ДПС України про зобов`язання зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні №102 від 16.10.2023, №105 від 17.10.2023, №106 від 18.10.2023, №107 від 26.10.2023, №108 від 02.11.2023, №111 від 03.11.2023, №112 від 07.11.2023, №113 від 09.11.2023 датою подання їх на реєстрацію.

Оцінюючи зібрані у справі докази в їх сукупності та мотиви суду щодо кожної з позовних вимог, суд дійшов висновку, що позов є обґрунтованим і підлягає до задоволення повністю.

Відповідно до статті 139 КАС України підлягають відшкодуванню за рахунок бюджетних асигнувань ГУ ДПС у Львівській та ДПС України порівну понесені позивачем судові витрати у вигляді судового збору на загальну суму 24224, 00 грн.

Керуючись ст.ст.6-10, 14, 72-77, 90, 139, 159, 241-246, 262, 293-295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

в и р і ш и в :

Позов Товариства з обмеженою відповідальністю «АСФАРІС» (вул. Колесси, буд. 3, с. Піщани, Стрийський район, Львівська область, 82401, код ЄДРПОУ 38794229) до Головного управління ДПС у Львівській області (вул. Стрийська, буд. 35, м. Львів, 79003, код ЄДРПОУ 43968090), Державної податкової служби України (пл. Львівська, буд. 8, м. Київ, 04053, код ЄДРПОУ 43005393) визнання протиправними та скасування рішень задовольнити повністю.

Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії Головного управління Державної податкової служби у Львівській області про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 4.01.2024 : №10317102/38794229; №10317101/38794229; №10317099/38794229; №10317103/38794229; №10317105/38794229; №10317104/38794229; №10317106/38794229; №10317100/38794229 про відмову в реєстрації податкових накладних: №102 від 16.10.2023; №105 від 17.10.2023; №106 від 18.10.2023; №107 від 26.10.2023; №108 від 02.11.2023; №111 від 03.11.2023 №112 від 07.11.2023; №113 від 09.11.2023.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні : №102 від 16.10.2023; №105 від 17.10.2023; №106 від 18.10.2023; №107 від 26.10.2023; №108 від 02.11.2023; №111 від 03.11.2023 №112 від 07.11.2023; №113 від 09.11.2023, складені Товариством з обмеженою відповідальністю «АСФАРІС», датами подання їх на реєстрацію.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління Державної податкової служби у Львівській області (79003, м. Львів, вул. Стрийська, 35, ЄДРПОУ 43968090) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «АСФАРІС» (вул. Колесси, буд. 3, с. Піщани, Стрийський район, Львівська область, 82401, код ЄДРПОУ 38794229) 12112,00 грн сплаченого судового збору.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Державної податкової служби України (04053, м. Київ, Львівська пл., 8, ЄДРПОУ 43005393) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «АСФАРІС» (вул. Колесси, буд. 3, с. Піщани, Стрийський район, Львівська область, 82401, код ЄДРПОУ 38794229) 12112,00 грн сплаченого судового збору.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

СуддяБрильовський Роман Михайлович

СудЛьвівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення26.06.2024
Оприлюднено28.06.2024
Номер документу119998618
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо реалізації податкового контролю

Судовий реєстр по справі —380/8404/24

Ухвала від 11.12.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Мікула Оксана Іванівна

Ухвала від 08.11.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Мікула Оксана Іванівна

Ухвала від 08.08.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Коваль Роман Йосипович

Ухвала від 31.07.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Коваль Роман Йосипович

Рішення від 26.06.2024

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Брильовський Роман Михайлович

Ухвала від 24.06.2024

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Брильовський Роман Михайлович

Ухвала від 19.04.2024

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Брильовський Роман Михайлович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні