Постанова
від 25.06.2024 по справі 420/18630/23
П'ЯТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П`ЯТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

25 червня 2024 р.м. ОдесаСправа № 420/18630/23

Головуючий І інстанції: Пекний А.С.

П`ятий апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:

головуючого судді - Осіпова Ю.В.,

суддів - Скрипченка В.О., Турецької І.О.,

розглянувши в порядку письмового провадження в м.Одесі апеляційну скаргу Головного управління ДПС в Одеській області на рішення Одеського окружного адміністративного суду від 09 жовтня 2023 року (м.Одеса, дата складання повного тексту судового рішення - 09.10.2023р.) у справі за адміністративним позовом Приватного підприємства «АМС Комфорт Сервис» до Головного управління ДПС в Одеській області та Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Одеській області про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії, -

В С Т А Н О В И В:

21.07.2023р. ПП «АМС Комфорт Сервис» звернулося до Одеського окружного адміністративного суду з позовом до ГУ ДПС в Одеській області та комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних ГУ ДПС в Одеській області, в якому просило суд:

- визнати протиправним та скасувати рішення комісії ГУ ДПС в Одеській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 14.04.2023р. №13548 про його відповідність п.8 «Критеріїв ризиковості платника податку»;

- зобов`язати ГУ ДПС в Одеській області виключити його з переліку платників податку, що відповідають Критеріям ризиковості платника податку.

В обґрунтування своїх позовних вимог позивач зазначив, що оскаржуваним рішенням комісії ГУ ДПС в Одеській області від 14.04.2023р. №13548 його безпідставно було віднесено до Переліку ризикових платників податків у відповідності до п.8 «Критеріїв ризиковості платника податку», визначених постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019р. №1165. У рішенні зазначено, що воно прийнято у зв`язку з виявленням обставин та/або отриманням інформації контролюючим органом у процесі поточної діяльності, а саме критеріям ризиковості відповідає господарська операція з придбання у період з 31.10.2022р.р. по 22.03.2023р., код згідно з ДКПП 71.11, податковий номер платника податку, задіяного в ризиковій операції - 38017576. Однак, позивач категорично не погоджується із зазначеним рішенням, вважає його необ`єктивним, необґрунтованим, упередженим, таким, що не відповідає господарській діяльності позивача та фактичним обставинам.

Представник відповідача надав до суду 1-ї інстанції письмовий відзив, в якому позовні вимоги не визнав та просив відмовити у їх задоволенні.

Рішенням Одеського окружного адміністративного суду від 09 жовтня 2023 року (ухваленим в порядку спрощеного (письмового) провадження) позов ПП «АМС Комфорт Сервис» - задоволено. Визнано протиправним та скасовано рішення відповідача від 14.04.2023р. №13548 про відповідність платника податку на додану вартість - ПП «АМС Комфорт Сервис» п.8 «Критеріїв ризиковості платника податку». Зобов`язано ГУ ДПС в Одеській області виключити позивача з переліку платників податку, які відповідають Критеріям ризиковості платника податку. Стягнуто з ГУ ДПС в Одеській області за рахунок бюджетних асигнувань на користь ПП «АМС Комфорт Сервис» судові витрати зі сплати судового збору у розмірі 2684 грн.

Не погоджуючись із зазначеним рішенням суду першої інстанції, ГУ ДПС в Одеській області 08.11.2023р. подало апеляційну скаргу, в якій зазначило, що судом, при винесенні оскаржуваного судового рішення, порушено норми матеріального і процесуального права, у зв`язку з чим просило скасувати рішення Одеського окружного адміністративного суду від 09.10.2023р. та прийняти нове, яким у задоволенні позовних вимог відмовити в повному обсязі.

Ухвалами П`ятого апеляційного адміністративного суду від 04.12.2023р. відкрито апеляційне провадження за апеляційною скаргою ГУ ДПС в Одеській області та призначено її до розгляду в порядку письмового провадження.

27.12.2023р. матеріали справи надійшли до П`ятого апеляційного адміністративного суду.

Одночасно, до суду апеляційної інстанції надійшов письмовий відзив на апеляційну скаргу, у якому позивач заперечував проти її задоволення, посилаючись на безпідставність викладених у ній доводів та просив оскаржуване рішення суду першої інстанції залишити без змін, вважаючи його законним та обґрунтованим.

Відповідно до п.3 ч.1 ст.311 КАС України апеляційні скарги на рішення суду першої інстанції, які ухвалені в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін, можуть бути розглянуті судом апеляційної інстанції в порядку письмового провадження.

Суд апеляційної інстанції переглядає справу за наявними у ній і додатково поданими доказами та перевіряє законність і обґрунтованість рішення суду першої інстанції в межах доводів та вимог апеляційної скарги (ч.1 ст.308 КАС України).

Розглянувши матеріали даної справи, заслухавши суддю-доповідача, перевіривши законність та обґрунтованість судового рішення у межах заявлених позовних вимог та доводів апеляційної скарги, колегія суддів дійшла висновку про відсутність належних підстав для її задоволення.

Судом першої інстанції встановлені наступні обставини справи.

Позивач - ПП «АМС Комфорт Сервис» зареєстрований суб`єктом господарювання - 21.08.2007р. про що внесено запис до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Видами діяльності підприємства за кодом КВЕД є 68.32 управління нерухомим майном за винагороду або на основі контракту (основний); 77.39 надання в оренду інших машин, устаткування та товарів, н.в.і.у.; 77.33 надання в оренду офісних машин і устаткування, у тому числі комп`ютерів; 77.32 надання в оренду будівельних машин і устаткування; 77.12 надання в оренду вантажних автомобілів; 77.11 надання в оренду автомобілів і легкових автотранспортних засобів; 71.11 діяльність у сфері архітектури; 68.20 надання в оренду й експлуатацію власного чи орендованого нерухомого майна; 46.73 оптова торгівля деревиною, будівельними матеріалами та санітарно-технічним обладнанням; 43.21 електромонтажні роботи; 46.49 оптова торгівля іншими товарами господарського призначення; 43.99 інші спеціалізовані будівельні роботи, н.в.і.у.; 43.91 покрівельні роботи; 43.39 інші роботи із завершення будівництва; 43.34 малярні роботи та скління; 43.33 покриття підлоги й облицювання стін; 43.32 установлення столярних виробів; 43.31 штукатурні роботи; 43.29 інші будівельно-монтажні роботи; 43.22 монтаж водопровідних мереж, систем опалення та кондиціонування; 43.12 підготовчі роботи на будівельному майданчику; 81.10 комплексне обслуговування об`єктів; 41.20 будівництво житлових і нежитлових будівель.

Позивач має ліцензію від 21.03.2018р. №15-Л, видану ДАБІ України на здійснення господарської діяльності з будівництва об`єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об`єктів з середніми та значними наслідками та ліцензію №20158 на використання у власному виробництві користувача без права передачі третім особам ПЗ «Комп`ютерна програма «Автоматизована система 4-проектно-вишукувальні роботи+» (АС-4ПВР+) на підставі свідоцтва про державну реєстрацію авторського права на твір від 09.04.2021р. №103904.

Також, позивач має орендоване приміщення, що підтверджується договором оренди приміщення від 04.01.2021р.

На запит ГУ ДПС в Одеській області від 06.03.2023р. №5968/6/15-32-08-03-06 позивачем надано пояснення з доданими документами, а саме: ліцензія ДАБІ від 21.03.2018р. №15-Л; ліцензія №20158; диплом про освіту директора ОСОБА_1 ; витяг №1815514500174 з реєстру платників податку на додану вартість; договір оренди приміщення від 04.01.2021; довідка про основні засоби підприємства; договір №101 на закупівлю робіт від 22.09.2022р.; додаткова угода №1 від 04.10.2022р. до Договору №101 на закупівлю робіт від 22.09.2022р.; додаткова угода №2 від 26.12.2022р. до Договору №101 на закупівлю робіт від 22.09.2022р.; додаткова угода №3 від 27.02.2023 до Договору №101 на закупівлю робіт від 22.09.2022р. з додатками; додаткова угода №4 від 24.03.2023 до Договору №101 на закупівлю робіт від 22.09.2022р. з додатками; договір №1271/22 на виконання експертної оцінки проекту будівництва від 27.09.2022р.; лист №220923-1 від 23.09.2022р.; протокол наради №01 від 26.09.2022р. щодо розгляду проектно-кошторисної документації на об`єкт: «Капітальний ремонт котельні та тепломережі Опорного закладу загальної середньої освіти с.Новоборисівка Новоборисівської сільської ради Роздільнянського району Одеської області за адресою: вул.Чкалова,5 с. Новоборисівка Роздільнянського району Одеської області (аварійні роботи)»; довідка про понесені витрати від 03.10.2022р.; договір №1271/22 на виконання експертної оцінки проекту будівництва від 27.09.2022р.; рахунок №1271/22; акт надання послуг №656 від 04.10.2022р.; експертна оцінка (позитивна) від 05.10.2022р. щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт котельні та тепломережі Опорного закладу загальної середньої освіти с. Новоборисівка Новоборисівської сільської ради Роздільнянського району Одеської області за адресою: вул. Чкалова, 5 с. Новоборисівка Роздільнянського району Одеської області (аварійні роботи)». Коригування; платіжне доручення №5 від 08.11.2022р.; платіжне доручення №6 від 15.11.2022р.; платіжне доручення №13 від 27.12.2022р.; платіжне доручення №14 від 29.12.2022р.; платіжне доручення №480 від 29.12.2022р.; податкова накладна №1 від 08.11.2022р.; податкова накладна №6 від 14.11.2022р.; податкова накладна №7 від 27.12.2022р.; договір купівлі-продажу №26.09 від 26.09.2022р. з ФОП ОСОБА_2 ; специфікація №1 від 26.09.2022р.; рахунок на оплату №Л-000000148 від 30.09.2022р.; видаткова накладна №Л-000000227 від 15.12.2022р.; товарно-транспортна накладна №Л-000000227 від 15.12.2022р.; рахунок на оплату №А-000000891 від 15.12.2022р.; видаткова накладна №НР00000009 від 12.12.2022р.; рахунок на оплату №НР00000009 від 12.12.2022р.; договір №221003-1 поставки товару від 03.10.2022р.; специфікація №1 від 03.10.2022р.; видаткова накладна №KF-1434 від 22.12.2022р.; рахунок на оплату №KF-1434 від 22.12.2022р.; договір генпідряду №221004-2 від 04.10.2022р. з додатками; акт №221214-01 прийому-передачі будівельних робіт від 14.12.2022р.; платіжне доручення №468 від 15.12.2022р.; договір з ТОВ «СИНТОН КО» №221004-01 від 04.10.2022р. з додатками; платіжні доручення щодо оплати ТОВ «СИНТОН КО» на 14 арк.; договір з ФОП ОСОБА_3 №221004-01 від 04.10.2022р. з додатками; платіжні доручення щодо оплати ФОП ОСОБА_3 на 9 арк.; договір №3 від 31.01.2022р.; акт №1 здачі-приймання виконаних робіт за Договором №4 від 31.01.2022р.; акт №2 здачі-приймання виконаних робіт за Договором №4 від 31.01.2022р.; додаткова угода №1 від 16.02.2022 до Договору №4 від 31.01.2022р.; протокол згоди про договірну ціну на розробку проектної документації: Ремонтно-реставраційні роботи фасаду та покрівлі будівлі, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Катерининська, 22 (пам`ятка архітектури та містобудування місцевого значення); зведений кошторис №1 на розробку проектної документації; кошторис №1, №2, №3, №4, №5, №6, №7, №8, №10, №11, №12, №13, №14, №15, №16, №17, №18, №19 на розробку проектної документації; протокол згоди про договірну ціну на розробку проектної документації; платіжне доручення №57 від 02.09.2022р.; податкова накладна №2 від 23.11.2022р.; договір ЦП №220203-1 на виконання проектно-вишукувальних робіт від 03.02.2022р.; договір №220202-1 на виконання проектно-вишукувальних робіт від 02.02.2022р.; платіжне доручення №454 від 30.11.2022р.; оборотно-сальдова відомість за 2022р.

У період з 31.10.2022р. по 22.03.2023р. позивач мав господарські взаємовідносини, у тому числі з ТОВ «КОМПОНЕНТА» (код ЄДРПОУ 38017576).

02.03.2022р. між ПП «АМС Комфорт Сервис» (Замовник) і ТОВ «КОМПОНЕНТА» (Підрядник) було укладено договір №220302-1 на виконання проектно-вишукувальних робіт.

Пунктом 1.1 вказаного Договору №220302-1 визначено, що Підрядник зобов`язується за дорученням Замовника виконати проектно-вишукувальні роботи з виготовлення Робочого проекту «Ремонтно-реставраційні роботи фасаду та покрівлі будівлі, розташованої за адресою м.Одеса, вул.Катерининська,25, ріг вул.Грецької,25 (пам`ятка архітектури та містобудування місцевого значення) та передати її Замовнику, а Замовник зобов`язується прийняти виконані Підрядником послуги і оплатити їх.

Пунктом 1. 2 Договору Сторони зазначили, що розуміють під результатом діяльності Підрядника інтелектуальну працю, яка лягає у наукову проектну документацію Замовника. Над створенням НПД працюють фахівці колективів Підрядників. Враховуючи сучасні умови роботи над виготовленням НПД, фахівці підрядників мають можливість працювати віддалено кожен на своєму комп`ютері. Така організація роботи не передбачає спільного знаходження фахівців у єдиному офісному чи іншому приміщенні.

Систематизацією та управління процесом здійснює Головний Інженер Проекту, він же несе головну відповідальність за НПД перед Замовником та згодом згідно із Законом України (п.1.3 Договору).

Пунктом 2.1 Договору передбачено, що ціна Договору визначається на підставі зведеного кошторису на виконання послуг за цим Договором, є динамічною та складає 326600 грн., в т.ч. ПДВ 20% 54433,33 грн.

Відповідно до накладної від 21.11.2022р. №221121-ЗН прийому-передачі проектної документації до Договору від 02.03.2022р. №220302-1, ТОВ «КОМПОНЕНТА» передає, а Замовник - ПП «АМС Комфорт Сервис» приймає проектну документацію - примірник на електронному носії.

21.11.2022р. Сторонами був підписаний Акт № 221121-3 здачі-приймання робіт (надання послуг) по об`єкту «Ремонтно-реставраційні роботи фасаду та покрівлі будівлі, розташованої за адресою м, Одеса, вул. Катерининська, 25, ріг вул. Грецької 25 (пам`ятка архітектури та містобудування місцевого значення). В Акті зазначено, що роботи виконані в обсязі загальною вартістю 326600 грн, в т.ч. ПДВ 20% 54433,33 грн. Результати виконаних проектних робіт в повному обсязі передані Замовнику на електронному носії. Замовник та сміжні Підрядники претензій по об`єму, якості та строкам виконання робіт (наданих послуг) не мають.

Платіжним дорученням від 23.03.2023р. №528 ПП «АМС Комфорт Сервис» було сплачено на користь ТОВ «КОМПОНЕНТА» 326600 грн, у т.ч ПДВ 54433,33 грн.

04.03.2022р. між ПП «АМС Комфорт Сервис» (Замовник) і ТОВ «КОМПОНЕНТА» (Підрядник) було укладено Договір №220304-1 на виконання проектно-вишукувальних робіт.

Пунктом 1.1 Договору №220304-1 визначено, що Підрядник зобов`язується за дорученням Замовника виконати проектно-вишукувальні роботи з виготовлення Робочого проекту «Ремонтно-реставраційні роботи фасаду та покрівлі будівлі - пам`ятки архітектури, розташованої за адресою м.Одеса, вул.Катерининська,24», та передати її Замовнику, а Замовник зобов`язується прийняти виконані Підрядником послуги і оплатити їх.

Пунктом 1.3 Договору Сторони зазначили, що розуміють під результатом діяльності Підрядника інтелектуальну працю, яка лягає у Наукову Проекту Документацію Замовника. Над створенням НПД працюють фахівці колективів Підрядників. Враховуючи сучасні умови роботи над виготовленням НПД, фахівці підрядників мають можливість працювати віддалено кожен на своєму комп`ютері. Така організація роботи не передбачає спільного знаходження фахівців у єдиному офісному чи іншому приміщенні.

Систематизацією та управління процесом здійснює Головний Інженер Проекту, він же несе головну відповідальність за НПД перед Замовником та згодом згідно із Законом України (п.1.4 Договору).

Пунктом 2.1 Договору передбачено, що ціна Договору визначається на підставі зведеного кошторису на виконання послуг за цим Договором, є динамічною та складає 326500 грн., в т.ч. ПДВ 20% 54416,67 грн.

Відповідно до накладної від 21.11.2022р. №221121-2Н прийому-передачі проектної документації до Договору від 04.03.2022р. №220304-1, ТОВ «КОМПОНЕНТА» передає, а Замовник -ПП «АМС Комфорт Сервис» приймає проектну документацію - примірник на електронному носії.

21.11.2022р. Сторонами був підписаний Акт №221121-2 здачі-приймання робіт (надання послуг) по об`єкту «Ремонтно-реставраційні роботи фасаду та покрівлі будівлі - пам`ятки архітектури, розташованої за адресою м, Одеса, вул. Катерининська, 24». В Акті зазначено, що роботи виконані в обсязі загальною вартістю 326500 грн., в т.ч. ПДВ 20% 54416,67 грн. Результати виконаних проектних робіт в повному обсязі передані Замовнику на електронному носії. Замовник та сміжні Підрядники претензій по об`єму, якості та строкам виконання робіт (наданих послуг) не мають.

Платіжними дорученнями від 22.03.2023р. №526 на суму 13400 грн. та № 527 від 23.03.2023 на суму 313100 грн. ПП «АМС Комфорт Сервис» було сплачено на користь ТОВ «КОМПОНЕНТА» 326500 грн., у т.ч. ПДВ 54416,67 грн.

07.03.2022р. між ПП «АМС Комфорт Сервис» (Замовник) і ТОВ «КОМПОНЕНТА» (Підрядник) було укладено Договір №220307-1 на виконання проектно-вишукувальних робіт.

Пунктом 1.1. Договору №220307-1 визначено, що Підрядник зобов`язується за дорученням Замовника виконати проектно-вишукувальні роботи з виготовлення Робочого проекту «Ремонтно-реставраційні роботи фасаду та покрівлі будівлі, розташованої за адресою м.Одеса, вул. Катерининська, 22, (пам`ятка архітектури та містобудування місцевого значення) та передати її Замовнику, а Замовник зобов`язується прийняти виконані Підрядником послуги і оплатити їх.

Пунктом 1.3 Договору Сторони зазначили, що розуміють під результатом діяльності Підрядника інтелектуальну працю, яка лягає у Наукову Проекту Документацію Замовника. Над створенням НПД працюють фахівці колективів Підрядників. Враховуючи сучасні умови роботи над виготовленням НПД, фахівці підрядників мають можливість працювати віддалено кожен на своєму комп`ютері. Така організація роботи не передбачає спільного знаходження фахівців у єдиному офісному чи іншому приміщенні.

Систематизацією та управління процесом здійснює Головний Інженер Проекту, він же несе головну відповідальність за НПД перед Замовником та згодом згідно із Законом України (п.1.4 Договору).

Пунктом 2.1 Договору передбачено, що ціна Договору визначається на підставі зведеного кошторису на виконання послуг за цим Договором, є динамічною та складає 186600 грн. , в т.ч. ПДВ 20% 31100 грн.

Відповідно до накладної від 21.11.2022р. №221121-1H прийому-передачі проектної документації до Договору від 07.03.2022р. №220307-1, ТОВ «КОМПОНЕНТА» передає, а Замовник - ПП «АМС Комфорт Сервис» приймає проектну документацію - примірник на електронному носії.

21.11.2022р. Сторонами був підписаний Акт №221121-1 здачі-приймання робіт (надання послуг) по об`єкту «Ремонтно-реставраційні роботи фасаду та покрівлі будівлі, розташованої за адресою м.Одеса, вул. Катерининська, 22 (пам`ятка архітектури та містобудування місцевого значення). В Акті зазначено, що роботи виконані в обсязі загальною вартістю 186600 грн., в т.ч. ПДВ 20% 31100 грн. Результати виконаних проектних робіт в повному обсязі передані Замовнику на електронному носії. Замовник та сміжні Підрядники претензій по об`єму, якості та строкам виконання робіт (наданих послуг) не мають.

Платіжним дорученням від 22.03.2023р. №525 ПП «АМС Комфорт Сервис» було сплачено на користь ТОВ «КОМПОНЕНТА» 186600 грн., у т.ч. ПДВ 31100 грн.

08.03.2022р. між ПП «АМС Комфорт Сервис» (Замовник) і ТОВ «КОМПОНЕНТА» (Підрядник) було укладено Договір №220308-1 на виконання проектно-вишукувальних робіт.

Пунктом 1.1. Договору №220308-1 визначено, що Підрядник зобов`язується за дорученням Замовника виконати проектно-вишукувальні роботи з виготовлення Робочого проекту «Ремонтно-реставраційні роботи будівлі, розташованої за адресою м. Одеса, вул. Єлісаветинська, 21 (пам`ятка історії місцевого значення) та передати її Замовнику, а Замовник зобов`язується прийняти виконані Підрядником послуги і оплатити їх.

Пунктом 1.2 Договору Сторони зазначили, що розуміють під результатом діяльності Підрядника інтелектуальну працю, яка лягає у Наукову Проекту Документацію Замовника. Над створенням НПД працюють фахівці колективів Підрядників. Враховуючи сучасні умови роботи над виготовленням НПД, фахівці підрядників мають можливість працювати віддалено кожен на своєму комп`ютері. Така організація роботи не передбачає спільного знаходження фахівців у єдиному офісному чи іншому приміщенні.

Систематизацією та управління процесом здійснює Головний Інженер Проекту, він же несе головну відповідальність за НПД перед Замовником та згодом згідно із Законом України (п.1.3 Договору).

Пунктом 2.1 Договору передбачено, що ціна Договору визначається на підставі зведеного кошторису на виконання послуг за цим Договором, є динамічною та складає 245000 грн., в т.ч. ПДВ 20% 40833,33 грн.

Відповідно до накладної від 21.11.2022р. №221121-4Н прийому-передачі проектної документації до Договору від 08.03.2022р. №220308-1, ТОВ «КОМПОНЕНТА» передає, а Замовник - ПП «АМС Комфорт Сервис» приймає проектну документацію - примірник на електронному носії.

21.11.2022р. Сторонами був підписаний Акт №221121-4 здачі-приймання робіт (надання послуг) по об`єкту «Ремонтно-реставраційні роботи будівлі, розташованої за адресою м. Одеса, вул. Єлісаветинська, 21 (пам`ятка історії місцевого значення). В Акті зазначено, що роботи виконані в обсязі загальною вартістю 245000 грн., в т.ч. ПДВ 20% 40833,33 грн. Результати виконаних проектних робіт в повному обсязі передані Замовнику на електронному носії. Замовник та сміжні Підрядники претензій по об`єму, якості та строкам виконання робіт (наданих послуг) не мають.

Платіжним дорученням від 30.03.2023р. №531 ПП «АМС Комфорт Сервис» було сплачено на користь ТОВ «КОМПОНЕНТА» 245000 грн., у т.ч. ПДВ 40833,33 грн.

Податкові накладні від 22.03.2023р. №5, №7, № 8, №105, складені при здійсненні вищенаведених господарських операцій з ТОВ «КОМПОНЕНТА» прийняті і зареєстровані контролюючим органом в Єдиному реєстрі податкових накладних.

В оскаржуваному рішенні зазначено, що критеріям ризиковості відповідає також господарська операція з постачання у період з 08.11.2022р. по 29.03.2023р., код згідно з ДКПП 43,22, податковий номер платника податку, задіяного в ризиковій операції - 35358327 (код ЄДРПОУ позивача).

Між Відділом освіти, культури, спорту та туризму Новоборисівської сільської ради як Замовником та ПП «АМС Комфорт Сервис» як Підрядником було укладено договір №101 на закупівлю робіт від 22.09.2022р.

Відповідно до п.1.1 Розділу «Предмет Договору», Замовник доручає, а Підрядник зобов`язується на свій ризик за завданням Замовника виконати роботи «Капітальний ремонт котельні та тепломережі Опорного закладу загальної середньої освіти с. Новоборисівка Новоборисівської сільської ради Роздільнанського району Одеської області за адресою: вул. Чкалова, 5 с.Новоборисівка Роздільнянського району Одеської області (аварійні роботи)», ДК021-2015-45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація, а Замовник зобов`язується прийняти виконані роботи та оплатити їх вартість.

Пунктом 2.3 Договору № 101 передбачено, що датою закінчення робіт за Договором вважається дата їх прийняття Замовником, що засвідчується підписанням акту прийому-передачі виконаних робіт.

У зв`язку з дією воєнного стану на території України, знищенням об`єктів електропостачання та введенням режиму систематичних відключень подачі електричної енергії на об`єкти на місця попереднього складання комплектних блоків автоматики та контролю обладнання котельні, додатковими угодами термін дії Договору № 101 продовжено.

На виконання умов Договору №101 Підприємством здійснена закупівля матеріалів і обладнання.

Ремонтні роботи на Об`єкті виконуються на підставі залучених субпідрядних організацій відповідно до Договорів підряду на виконання будівельно-монтажних робіт.

Капітальний ремонт котельні та тепломережі на Об`єкті не закінчено, будівельно-монтажні роботи тривають, акти прийому-передачі виконаних робіт не підписані, Об`єкт Замовнику не передано.

Вважаючи прийняте податковим органом рішення необґрунтованим та безпідставним, позивач звернувся до суду із даним позовом.

Вирішуючи справу по суті та повністю задовольняючи позов, суд першої інстанції виходив із обґрунтованості та доведеності позовних вимог та, відповідно, з неправомірності спірного рішення контролюючого органу.

Колегія суддів, проаналізувавши на підставі фактичних обставин справи застосування судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права при ухвалені оскарженого рішення, виходить із наступного.

Частиною 2 ст.19 Конституції України передбачено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

За приписами ст.67 Конституції України, кожен зобов`язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.

Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства регулює та визначає Податковий кодекс України (у редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин).

Так, контролюючі органи мають право здійснювати щоденну обробку даних та інформації електронного кабінету, необхідних для виконання покладених на них функцій з адміністрування податкового законодавства та законодавства з інших питань, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючий орган, що включає, зокрема, прийняття, обробку та аналіз документів та даних платників податків, здійснення повноважень, передбачених законом, які можуть бути реалізовані в електронній формі за допомогою засобів електронного зв`язку (пп.20.1.45 п.20.1 ст.20 ПК України).

Пунктом 61.1 ст.61 ПК України передбачено, що «податковий контроль» - це система заходів, що вживаються контролюючими органами з метою контролю правильності нарахування, повноти і своєчасності сплати податків і зборів, а також дотримання законодавства з питань регулювання обігу готівки, проведення розрахункових та касових операцій, патентування, ліцензування та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи.

Згідно з п.п.62.1.2 п.62.1 ст.62 ПК України, податковий контроль здійснюється шляхом, серед іншого, інформаційно-аналітичного забезпечення діяльності контролюючих органів.

Відповідно до п.71.1 ст.71 ПК України, «інформаційно-аналітичним забезпеченням діяльності контролюючих органів» вважається комплекс заходів щодо збору, опрацювання та використання інформації, необхідної для виконання покладених на контролюючі органи функцій.

У силу вимог п.п.74.1 та 74.3 ст.74 ПК України, податкова інформація, зібрана відповідно до цього Кодексу, зберігається в базах даних Інформаційних систем центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику.

Система захисту податкової інформації, що зберігається в базах даних Інформаційних систем, встановлюється центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику.

Внесення інформації до баз даних Інформаційних систем та її опрацювання здійснюються контролюючими органами.

Перелік же Інформаційних систем визначається центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику.

Зібрана податкова інформація та результати її опрацювання використовуються для виконання покладених на контролюючі органи функцій та завдань, а також центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику, для формування та реалізації єдиної державної податкової та митної політики.

Таким чином, дії контролюючого органу щодо внесення до електронної бази даних інформації, незалежно від джерела її отримання, є службовою діяльністю працівників податкового органу на виконання своїх професійних обов`язків в порядку, передбаченому ПК України та прийнятими на виконання вимог цього Кодексу нормативно-правовими актами. Способом здійснення таких дій є, зокрема, інформаційно-аналітичне забезпечення діяльності контролюючих органів. Інформація, зібрана відповідно до норм ПК України, може зберігатися в інформаційних базах контролюючих органів та/або опрацьовуватися безпосередньо посадовими (службовими) особами контролюючих органів.

Як передбачено абз.1 п.201.1 ст.201 ПК України, на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законом, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

За змістом п.201.10 ст.201 ПК України, при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою. Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

Податкова накладна та/або розрахунок коригування до неї, складені та зареєстровані після 01.07.2017р. в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг достатньою підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту, та не потребує будь-якого іншого додаткового підтвердження.

Згідно з п.201.16 ст.201 ПК України, реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

На виконання вищезгаданої норми, Кабінетом Міністрів України було прийнято постанову від 11.12.2019р. №1165 (набрала чинності 01.02.2020р.), якою затверджено «Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних». Цей Порядок визначає механізм зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, організаційні та процедурні засади діяльності комісій з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, права та обов`язки їх членів.

Відповідно до п.2 Порядку №1165, «автоматизованим моніторингом відповідності податкової накладної/розрахунку коригування критеріям оцінки ступеня ризиків» є сукупність заходів та методів, що застосовуються контролюючим органом для виявлення ознак наявності ризиків порушення норм податкового законодавства за результатами проведення автоматизованого аналізу наявної в інформаційних системах контролюючих органів податкової інформації. При цьому, «Критерієм оцінки ступеня ризиків, достатнім для зупинення реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі» є визначений показник автоматизованого моніторингу, що характеризує ризик.

Ризик же порушення норм податкового законодавства - це ймовірність складення та надання податкової накладної/розрахунку коригування для реєстрації в Реєстрі з порушенням норм пп. «а» чи «б» п.185.1 ст.185, пп. «а» чи «б» п.187.1 ст.187, абз.1 п.п.201.1,201.7,201.10 ст.201 ПК України за наявності об`єктивних ознак неможливості здійснення операції з постачання товарів/послуг, дані про яку зазначено в такій податковій накладній/розрахунку коригування, та/або ймовірності уникнення платником податку на додану вартість виконання свого податкового обов`язку.

Платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/ розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку, показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку. Податкова накладна/розрахунок коригування, що не відповідають жодній із ознак безумовної реєстрації, перевіряються стосовно відповідності відображених у них операцій критеріям ризиковості здійснення операцій (п.5 Порядку №1165).

Пунктом 6 Порядку №1165 передбачено, що питання відповідності/невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку розглядається комісією регіонального рівня. У разі встановлення відповідності платника податку хоча б одному з критеріїв ризиковості платника податку комісією регіонального рівня приймається рішення про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку. Включення платника податку до переліку платників, які відповідають Критеріям ризиковості платника податку, здійснюється в день проведення засідання комісії регіонального рівня, а також прийняття відповідного рішення.

Платник податку отримує рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку через електронний кабінет у день прийняття такого рішення. При цьому, у рішенні зазначається підстава, відповідно до якої встановлено відповідність платника податку «Критеріям ризиковості платника податку».

Комісією регіонального рівня розглядається питання виключення платника податку з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, у разі виявлення обставин та/або отримання інформації, що свідчать про невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку та/або отримання інформації та копій відповідних документів від платника податку, що свідчать про невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

У разі виявлення обставин та/або отримання інформації, визначених абз.7 цього пункту, та прийняття комісією регіонального рівня рішення про невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку платник податку отримує таке рішення в електронному кабінеті в день його прийняття (додаток 4).

Документами, необхідними для розгляду питання виключення платника податку з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, можуть бути: договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/ придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) із урахуванням наявних типових форм та галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством; інші документи, що підтверджують невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

Інформацію та копії документів, подані платником, комісія регіонального рівня розглядає протягом 7 робочих днів, що настають за датою їх надходження, та приймає відповідне рішення.

За результатами розгляду інформації та копій документів комісією регіонального рівня приймається рішення про відповідність/невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку, яке платник податку отримує в електронному кабінеті у день його прийняття (додаток 4).

Додатком 4 до Порядку №1165 затверджено бланк рішення про відповідність/невідповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку. Відповідний бланк рішення містить таке обов`язкове для заповнення поле, як «податкова інформація (заповнюється у разі відповідності п.8 Критеріїв ризиковості платника податку)».

Як встановлено судом апеляційної інстанції, контролюючим органом було прийнято рішення від 14.04.2023р. №13548 про відповідність платника податку - ПП «АМС Комфорт Сервис» п.8 «Критеріїв ризиковості платника податку».

Так, одним з «Критеріїв ризиковості платника податку», що закріплені у Додатку 1 до Порядку №1165 є наявність (виявлення) контролюючим органом у процесі поточної діяльності обставин та (або) отриманням інформації (п.8 Додатку 1).

Водночас, аналіз вказаних вище норм Порядку №1165 свідчить, що законодавцем встановлена певна послідовність прийняття рішення про відповідність платника критеріям ризиковості. Так, вирішенню Комісією регіонального рівня питання відповідності платника податку критеріям ризиковості має передувати складання і направлення платником податкової накладної/розрахунку коригування, а потім моніторинг платника податку, податкової накладної/розрахунку коригування.

Відповідно, питання відповідності платника податків (позивача) критеріям ризиковості повинно розглядатись комісією регіонального рівня за наслідками подання ним для реєстрації податкової накладної або розрахунку коригування та моніторингу платника податку і податкової накладної/ розрахунку коригування, що направлена для реєстрації.

Однак, як під час розгляду даної справи у суді 1-ї інстанції, так і в суді апеляційної інстанції, ГУ ДПС в Одеській області не було конкретизовано під час моніторингу та перевірки яких саме податкових накладних чи розрахунків коригування Комісія дійшла висновку щодо відповідності позивача, як платника ПДВ, критеріям ризиковості.

Поряд із цим, іншою умовою для прийняття рішення про відповідність або невідповідність платника податку критеріям ризиковості є подання платником податків документів, необхідних для розгляду питання про виключення платника податку з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, перелік яких визначений у п.6 Порядку №1165, та їх перевірка комісією контролюючого органу щодо достовірності шляхом звірки даних, які містяться в таких копіях документів, з даними, що надходять або можуть бути отримані з інших джерел інформації. Згідно із цим, можливість надання платником податків інформації та копій документів на підтвердження невідповідності критеріям ризиковості платника податку прямо залежить від чіткого зазначення/розшифрування контролюючим органом у рішенні податкової інформації, що свідчить про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

Як вбачається зі змісту оскаржуваного рішення від 14.04.2023р. за №13548 , комісія ГУ ДПС в Одеській області дійшла висновку щодо відповідності платника податку - ПП «АМС Комфорт Сервис» п.8 «Критеріїв ризиковості платника податку».

Зокрема, в рішенні зазначено код податкової інформації, яка є підставою для розгляду питання про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку: 03 - відсутність необхідних умов та/або обсягів матеріальних ресурсів для виробництва товарів, виконання робіт або надання послуг в обсягах, відображених у податковій накладній/розрахунку коригування (відсутні відомості про об`єкти оподаткування, відсутнє придбання послуг оренди об`єктів оподаткування, послуг транспортування, послуг оренди місць зберігання товарно-матеріальних цінностей, послуг оренди місць зберігання паливно-мастильних матеріалів тощо), відповідно до поданої до контролюючих органів звітності; 07 - недостатня кількість трудових ресурсів, необхідних для здійснення господарської операції обсягах, зазначених у податковій накладній/розрахунку коригування (за відсутності інформації придбання послуг з виконання робіт, які необхідні для здійснення господарської операції); 13 - придбання товарів (послуг) у платника(ів) податку, щодо якого(их) прийняте рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку.

Також, у графі «Інформація, за якою встановлена відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку» вказано на операції придбання/постачання, період здійснення господарської операції, код ДКПП ризикової операції, та податковий номер платника податку, задіяного в ризикових операціях, дату включення платника податку, задіяного в ризиковій операції, до переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, а саме:

придбання у період з 31.10.2022р. по 22.03.2023р., код згідно з ДКПП операції, визначеної як ризикова 71.11, податковий номер платника податку, задіяного в ризиковій операції - 38017576;

постачання у період з 08.11.2022р. по 29.03.2023р., код згідно з ДКПП операції, визначеної як ризикова 43.22, податковий номер платника податку, задіяного в ризиковій операції - 35358327.

У той же час, жодних належних та достатніх доказів на підтвердження відповідності платника податків п.8 «Критеріїв ризиковості платника податку» ГУ ДПС в Одеській області надано не було, як і не зазначено інших обставин, які б могли свідчити про порушення безпосередньо позивачем законодавства України.

У світлі доводів учасників справи, суд апеляційної інстанції звертає увагу на те, що позивач не може нести відповідальність за невиконання його контрагентами своїх зобов`язань, адже поняття «добросовісний платник», що вживається у сфері податкових правовідносин, жодним чином не передбачає виникнення у платника податків додаткового обов`язку з контролю за дотриманням його контрагентом правил оподаткування. У даному випадку, платник не наділений повноваженнями податкового контролю для виконання функцій, покладених на податкові органи, а тому, відповідно, і не може володіти інформацією відносно виконання контрагентом податкових зобов`язань.

Тобто, платник податків не повинен зазнавати негативних наслідків за можливу неправомірну діяльність його контрагента.

Аналогічних правових висновків дійшов Верховний Суд у постановах від 12.06.2018р. у справі №826/16272/13-а, від 04.06.2020р. у справі №340/422/19 та від 23.07.2020р. у справі №816/1122/16.

Більше того, як вбачається з матеріалів справи, податковий номер платника податку 35358327 є кодом саме ПП «АМС Комфорт Сервис», а тому очевидним є те, що позивач не міг здійснювати ні операції з придбання, ні операції з постачання самому собі.

У той же час, суд апеляційної інстанції наголошує, що як в матеріалах справи, так і в спірному рішенні від 14.04.2023р. №13548, відсутні будь-які докази того, що ГУ ДПС в Одеській області у повному обсязі досліджував (та яким чином) обставини господарської діяльності позивача станом на момент прийняття оскаржуваного рішення.

Слід зауважити, що правову позицію щодо необхідності зазначення в рішенні суті та характеру наявної податкової інформації, ідентифікації конкретних господарських операцій, які відповідач вважає ризикованими та податкових накладних, в яких вони були зафіксовані та, що стала підставою для прийняття такого рішення, вже неодноразово висловлював і Верховний Суд, зокрема, у його постанові від 05.01.2021р. у справі №640/11321/20.

Також, у постанові Верховного Суду від 16.12.2020р. у справі №340/474/20 наголошено на тому, що комісія контролюючого органу, приймаючи рішення з посиланням на те, що Товариство ймовірно є учасником формування схемного податкового кредиту згідно з інформацією, наявною в контролюючих органах, має обґрунтувати суду на підставі якої інформації комісія дійшла такого висновку та надати належні, допустимі докази в підтвердження цієї інформації.

Надаючи оцінку рішенню суду першої інстанції у вимірі встановлених обставин даної справи та доводів апеляційної скарги, колегія суддів зазначає про те, що оскаржуване рішення відповідача є актом індивідуальної дії відносно ПП «АМС Комфорт Сервис».

Головною рисою таких актів є їх конкретність (гранична чіткість), а саме: чітке формулювання конкретних юридичних волевиявлень суб`єктами адміністративного права, які видають такі акти; розв`язання за їх допомогою конкретних, а саме індивідуальних, справ або питань, що виникають у сфері державного управління; чітка визначеність адресата, конкретної особи чи осіб; виникнення конкретних адміністративно-правових відносин, обумовлених такими актами; чітка відповідність таких актів нормам чинного законодавства.

Отже, загальними вимогами, які висуваються до актів індивідуальної дії (акту правозастосування), є їх обґрунтованість та вмотивованість, тобто наведення контролюючим органом (відповідачем) конкретних підстав (фактичних та юридичних) та, серед іншого, переконливих та зрозумілих мотивів їх прийняття. Разом із тим, принцип обґрунтованості рішень вимагає від відповідача враховувати як обставини, на обов`язковість урахування яких прямо вказує чинне законодавство, так і інші обставини, що мають значення у конкретній ситуації. Для цього останній має ретельно зібрати і дослідити матеріали, що мають доказове значення у справі, наприклад, документи, пояснення осіб, тощо.

Однак, рішення комісії ГУ ДПС в Одеській області про відповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості від 14.04.2023р. №13548 не відповідає критеріям чіткості та зрозумілості акта індивідуальної дії, що породжує його неоднозначне трактування та впливає на можливість реалізації права та обов`язку позивача виконати юридичне волевиявлення суб`єкта владних повноважень.

Так, Європейським Судом з прав людини у рішенні по справі «Суомінен проти Фінляндії» від 01.07.2003р. зазначено, що орган влади зобов`язаний виправдати свої дії, навівши обґрунтування своїх рішень.

Отже, рішення суб`єкта владних повноважень повинні ґрунтуватися на оцінці усіх фактів та обставин, що мають значення. Мають значення, як правило, ті обставини, які передбачені нормою права, що застосовується. Суб`єкт владних повноважень повинен врахувати всі ці обставини, тобто надати їм правову оцінку: прийняти до уваги або ж відхилити. У разі відхилення певних обставин висновки повинні бути мотивованими, особливо, коли мають місце певні несприятливі для особи рішення.

У той же час, відповідачем не було надано жодних доказів, які досліджувалися в ході засідання комісії, як і не надано суду 1-ї та апеляційної інстанції жодних доказів, які слугували підставою для прийняття оскаржуваного рішення та були покладені саме в основу його прийняття. При цьому, відповідачем не було чітко ідентифіковано «ризикові операції» та номери податкових накладних або ж розрахунків коригування позивача, в яких були зафіксовані такі операції.

Аналізуючи наведене правове регулювання у контексті встановлених обставин справи, а також через призму згаданих правових висновків Верховного Суду, колегія суддів констатує, що комісія ГУ ДПС в Одеській області, ухваливши оскаржуване рішення від 14.04.2023р. за №13548, діяла неправомірно, а тому таке рішення є протиправним, необґрунтованим та належить до скасування.

Решта доводів апелянта висновків суду першої інстанції не спростовують.

Слід також зазначити про те, що за правилами ст.ст.9,77 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, а суд, згідно зі ст.90 цього ж Кодексу, оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.

Згідно з ч.2 ст.77 КАС України, в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти позову, що, у свою чергу, не було відповідним чином реалізовано апелянтом при розгляді справи в судах 1-ї та 2-ї інстанцій.

З огляду на викладене, судова колегія доходить висновку, що суд 1-ї інстанції порушень норм матеріального і процесуального права при вирішенні даної справи не допустив, вірно встановив фактичні обставини справи та надав їм належної правової оцінки. Наведені ж в апеляційній скарзі доводи, правильність висновків суду не спростовують, оскільки ґрунтуються на припущеннях та невірному трактуванні норм матеріального права.

Відповідно до п.1 ч.1 ст.315 КАС України, суд апеляційної інстанції за наслідками розгляду апеляційної скарги на судове рішення суду першої інстанції має право залишити апеляційну скаргу без задоволення, а судове рішення - без змін.

Отже, за таких обставин, колегія суддів апеляційного суду, діючи виключно в межах доводів апеляційної скарги, згідно зі ст.316 КАС України, залишає апеляційну скаргу без задоволення, а оскаржуване рішення суду 1-ї інстанції - без змін.

Керуючись ст.ст.308,311,315,316,321,322,325,329 КАС України, апеляційний суд, -

П О С Т А Н О В И В:

Апеляційну скаргу Головного управління ДПС в Одеській області - залишити без задоволення, а рішення Одеського окружного адміністративного суду від 09 жовтня 2023 року - без змін.

Постанова суду апеляційної інстанції набирає законної сили з дати її прийняття, але може бути оскаржена в касаційному порядку до Верховного Суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Повний текст постанови виготовлено: 25.06.2024р.

Головуючий у справі

суддя-доповідач: Ю.В. Осіпов

Судді: В.О. Скрипченко

І.О. Турецька

СудП'ятий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення25.06.2024
Оприлюднено28.06.2024
Номер документу120002404
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо реалізації податкового контролю

Судовий реєстр по справі —420/18630/23

Ухвала від 18.07.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бившева Л.І.

Постанова від 25.06.2024

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Осіпов Ю.В.

Ухвала від 04.12.2023

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Осіпов Ю.В.

Ухвала від 04.12.2023

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Осіпов Ю.В.

Рішення від 09.10.2023

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Пекний А.С.

Ухвала від 23.08.2023

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Пекний А.С.

Ухвала від 26.07.2023

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Пекний А.С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні