Вирок
від 20.06.2024 по справі 359/5133/24
БОРИСПІЛЬСЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

1-кп/359/511/2024

359/5133/24

В И Р О К

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

20 червня 2024 року м. Бориспіль

Бориспільський міськрайонний суд Київської області у складі головуючого судді

ОСОБА_1 ,

за участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 , прокурора ОСОБА_3 , обвинуваченого ОСОБА_4 , захисника ОСОБА_5 ,

розглянувши у судовому засіданні угоду про визнання винуватості у кримінальному провадженні № 22024000000000430 від 16.05.2024 року за обвинуваченням ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , уродженця м. Южноуральськ, Челябінської області, російська федерація, громадянина України, зареєстрованого за адресою: АДРЕСА_1 , фактично проживає за адресою: АДРЕСА_2 , у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 111-2 КК України,

в с т а н о в и в :

ОСОБА_4 обвинувачується у вчиненні умисних дій, спрямованих на допомогу державі-агресору (пособництво), з метою завдання шкоди Україні шляхом: реалізації та підтримки рішень; добровільної підготовки та передачі матеріальних ресурсів чи інших активів представникам держави-агресора, за таких обставин.

24 жовтня 1945 року набув чинності Статут Організації Об`єднаних Націй, підписаний 26 червня 1945 року, яким фактично створено Організацію Об`єднаних Націй (далі - ООН). До складу ООН входять Україна, російська федерація та ще 49 країн-засновниць, а також інші країни світу.

Відповідно до частини 4 статті 2 Статуту ООН, усі Члени зазначеної організації утримуються у своїх міжнародних відносинах від загрози силою або її застосування як проти територіальної недоторканності чи політичної незалежності будь-якої держави, так і будь-яким іншим чином, несумісним з Цілями Об`єднаних Націй.

Декларацією Генеральної Асамблеї ООН № 36/103 від 9 грудня 1981 року про неприпустимість інтервенції та втручання у внутрішні справи держав та резолюціями - № 2131 (ХХ) від 21 грудня 1965 року, що містить Декларацію про неприпустимість втручання у внутрішні справи держав та про захист їх незалежності та суверенітету; № 2625 (XXV) від 24 жовтня 1970 року, що містить Декларацію про принципи міжнародного права, що стосуються дружніх відносин і співробітництва між державами відповідно до Статуту ООН; № 2734 (ХХV) від 16 грудня 1970 року, що містить Декларацію про зміцнення міжнародної безпеки та № 3314 (ХХІХ) від 14 грудня 1974 року, що містить визначення агресії, встановлено, що жодна з держав не має права здійснювати інтервенцію або втручання будь-якій формі або з будь-якої причини у внутрішні та зовнішні справи інших держав. Цими ж міжнародними документами закріплені обов`язки держав: утримуватися від озброєної інтервенції, підривної діяльності, військової окупації, здійснення сприяння, заохочення або підтримки сепаратистської діяльності; не допускати на власній території навчання, фінансування та вербування найманців або посилання таких найманців на територію іншої держави.

Крім того, у статтях 1-5 Резолюції Генеральної Асамблеї ООН від 14 грудня 1974 року № 3314 (ХХІХ) серед іншого визначено, що ознаками агресії є:

- застосування збройної сили державою проти суверенітету, територіальної недоторканності чи політичної незалежності іншої держави;

- застосування збройної сили державою в порушення Статуту ООН.

Будь-яке з наступних діянь, незалежно від оголошення війни, кваліфікується як акт агресії:

- вторгнення або напад збройних сил держави на територію іншої держави або будь-яка військова окупація, хоч би який тимчасовий характер вона не мала, що є результатом такого вторгнення або нападу або будь-яка анексія із застосуванням сили території іншої держави або її частини;

- бомбардування збройними силами держави території іншої держави або застосування будь-якої зброї державою проти території іншої держави;

- блокада портів або берегів держави збройними силами іншої держави;

- напад збройними силами держави на сухопутні, морські чи повітряні сили чи морські та повітряні флоти іншої держави;

- засилання державою або від імені держави збройних банд, груп, іррегулярних сил або найманців, які здійснюють акти застосування збройної сили проти іншої держави, що мають настільки серйозний характер, що це рівносильно наведеним вище актам, або її значну участь у них.

Жодні міркування будь-якого характеру, будь то політичного, економічного, військового чи іншого характеру не можуть бути виправданням агресії.

Крім того, принципи суверенної рівності, поваги прав, притаманних суверенітету, незастосування сили або загрози силою, непорушності кордонів, територіальної цілісності держав, мирного врегулювання суперечок та невтручання у внутрішні справи держав були закріплені також у Заключному акті Наради з безпеки та співробітництва. серпня 1975 року, який був підписаний СРСР, правонаступником якого є російська федерація.

Статтями 1 і 2 III Конвенції про відкриття військових дій від 18 жовтня 1907 року, що вступила в дію 26 січня 1910 року і 7 березня 1955 року визнана СРСР, правонаступником якого є російська федерація, передбачено, що військові дії між державами не повинні починатися без попереднього та недвозначного попередження у формі або мотивованого оголошення війни, або ультиматуму з умовним оголошенням війни. Про існування стану війни має бути негайно повідомлено нейтральним державам, і він матиме для них дійсну силу лише після отримання повідомлення.

У преамбулі Декларації про державний суверенітет України від 16 липня 1990 року (далі - Декларація) зазначено, що Верховна Рада Української Радянської Соціалістичної Республіки проголошує державний суверенітет України як верховенство, самостійність, повноту та неподільність влади Республіки в межах її території та незалежність і рівноправність у зовнішніх зносинах.

Відповідно до розділу V Декларації, територія України в існуючих кордонах є недоторканною і не може бути змінена та використана без її згоди.

24 серпня 1991 року Верховною Радою Української Радянської Соціалістичної Республіки було схвалено Акт проголошення незалежності України, яким урочисто проголошено незалежність України та створення самостійної української держави - України. Відповідно до зазначеного документу, територія України є неподільною та недоторканною.

Незалежність України визнали держави світу, серед яких і російська федерація.

Відповідно до пунктів 1, 2 Меморандуму про гарантії безпеки у зв`язку з приєднанням України до Договору про нерозповсюдження ядерної зброї від 5 грудня 1994 року російська федерація, Сполучене Королівство Великобританії та Північної Ірландії і Сполучені Штати Америки підтвердили Україні свої зобов`язання згідно з принципами Заключного акту співробітництву в Європі від 1 серпня 1975 року поважати незалежність, суверенітет та існуючі кордони України, зобов`язалися утримуватися від загрози силою або її використання проти територіальної цілісності чи політичної незалежності України, і що жодна їхня зброя ніколи не використовуватиметься проти України, крім цілей самооборони, або будь-яким іншим чином згідно зі Статутом ООН.

Відповідно до пунктів 3, 8 Меморандуму про підтримання миру та стабільності у Співдружності Незалежних Держав від 10 лютого 1995 року, укладеного між державами СНД, серед яких є Україна та російська федерація, держави підтвердили непорушність існуючих кордонів одна одної та зобов`язалися виступати проти будь-яких дій, що підривають їх непорушність, а також вирішувати всі суперечки, що виникають з питань кордонів та територій, лише мирними засобами. Держави також зобов`язалися не підтримувати на території інших держав-учасниць сепаратистські рухи, а також сепаратистські режими, якщо вони виникнуть; не встановлювати із нею політичних, економічних та інших зв`язків; не допускати використання ними територій та комунікацій держав-учасниць Співдружності; не надавати їм економічну, фінансову, військову та іншу допомогу.

31 травня 1997 року відповідно до положень Статуту ООН та зобов`язань згідно із Заключним актом Наради з безпеки та співробітництва в Європі, Україна та російська федерація уклали Договір про дружбу, співпрацю та партнерство між Україною та російською федерацією (ратифікований Законом України від 14 січня 1998 року 13/98-ВР та федеральним законом російської федерації від 2 березня 1999 року № 42 - ФЗ). Відповідно до статей 2 - 3 зазначеного Договору, російська федерація зобов`язалася поважати територіальну цілісність України, підтвердила непорушність існуючих між ними кордонів і зобов`язалася будувати відносини одна з одною на основі принципів взаємної поваги, суверенної рівності, територіальної цілісності, непорушності кордонів, мирного врегулювання спорів, не застосування сили або погрози силою, у тому числі економічні та інші способи тиску, права народів вільно розпоряджатися своєю долею, невтручання у внутрішні справи, дотримання прав людини та основних свобод, співробітництва між державами, сумлінного виконання взятих міжнародних зобов`язань, а також інших загальновизнаних норм міжнародного права.

Відповідно до опису та карти державного кордону, які є додатками до Договору між Україною та російською федерацією про українсько-російський державний кордон від 28 січня 2003 року (ратифікований російською федерацією 22 квітня 2004 року), територія Автономної Республіки Крим, м. Севастополя, Донецької та Луганський областей належить до території України.

Статтями 1 - 2 Конституції України визначено, що Україна є суверенною та незалежною, демократичною, соціальною, правовою державою. Суверенітет України поширюється на всю її територію, яка в межах існуючого кордону є цілісною та недоторканною.

Згідно статті 5 Конституції України, носієм суверенітету та єдиним джерелом влади в Україні є народ. Народ здійснює владу безпосередньо через органи державної влади та органи місцевого самоврядування.

Право визначати та змінювати конституційний лад в Україні належить виключно народу і не може бути узурповане державою, її органами чи посадовими особами.

Відповідно до статті 68 Конституції України кожен зобов`язаний неухильно дотримуватися Конституції України та законів України, не посягати на права та свободи, честь та гідність інших людей.

Статтею 73 Конституції України визначено, що виключно всеукраїнським референдумом вирішуються питання про зміну території України.

Відповідно до статей 132 - 134 Конституції України територіальний устрій України ґрунтується на засадах єдності та цілісності державної території. До складу України входять: Автономна Республіка Крим, Вінницька, Волинська, Дніпропетровська, Донецька, Житомирська, Закарпатська, Запорізька, Івано-Франківська, Київська, Кіровоградська, Луганська, Львівська, Миколаївська, Одеська, Полтавська, Рівненська, Сумська, Тернопільська, Харківська, Херсонська, Хмельницька, Черкаська, Чернівецька, Чернігівська області, міста Київ та Севастополь. Місто Севастополь має спеціальний статус, Автономна Республіка Крим (далі - АР Крим) є невід`ємною складовою України та в межах повноважень, визначених Конституцією України, вирішує питання, віднесені до її ведення.

Незважаючи на викладене, діючи з прямим умислом, усвідомлюючи суспільно небезпечний характер своїх дій, передбачаючи його суспільно небезпечні наслідки і бажаючи їх настання, в порушення зазначених вище міжнародних нормативно-правових актів, 22 лютого 2022 року президент російської федерації, реалізуючи свій злочинний план, направлений на насильницьку зміну меж території та кордонів України, порушення порядку, встановленого Конституцією України, направив до Ради Федерації звернення про використання збройних сил російської федерації за межами російської федерації, яке було задоволене.

24 лютого 2022 року о 5 годині президент російської федерації оголосив рішення про початок військової операції в Україні.

Того ж дня, близько 05 год. 10 хв. збройними силами російської федерації, що діяли за наказом керівництва російської федерації та збройних сил російської федерації, здійснено запуск крилатих та балістичних ракет по аеродромах, військових штабах, складах, підрозділах Збройних Сил України та інших військових формувань. Після чого, тоді ж, війська російської федерації вдерлися сухопутним шляхом на територію суверенної держави України.

У зв`язку з чим, Указом Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24.02.22 № 64/2022 в Україні введено воєнний стан з 05 год. 30 хв. 24 лютого 2022 року строком на 30 діб, який продовжено по теперішній час.

Факт повномасштабного збройного вторгнення не приховувався владою рф, а також установлений рішеннями міжнародних організацій, зокрема Резолюцією Генеральної асамблеї ООН ES-11/1 від 02.03.2022 «Про агресію проти України», п.п. 1, 3 Висновку 300 (2022) Парламентської Асамблеї Ради Європи «Наслідки агресії російської федерації проти України», п. п. 17, 18 наказу від 16.03.2022 за клопотанням про вжиття тимчасових заходів у справі «Звинувачення в геноциді відповідно до Конвенції про запобігання злочину геноциду та покарання за нього» (Україна проти рф та ін.)».

Відповідно до ч. 2 ст. 29 Закону України «Про зовнішньоекономічну діяльність» від 16 квітня 1991 року № 959-XII (із змінами та доповненнями) передбачено: «Заходи у відповідь на дискримінаційні та/або недружні дії інших держав, митних союзів або економічних угруповань здійснюються відповідно до законів України, міжнародних договорів України, загальноприйнятих правил, стандартів та норм міжнародного права. Такими заходами є: - застосування повної заборони (повного ембарго) на торгівлю».

Крім того ч. 11 ст. 29 вказаного Закону визначено, що у разі якщо дискримінаційні та/або недружнi дії щодо України застосовуються державою, визнаною Верховною Радою України державою-агресором та/або державою-окупантом, заходи у відповідь, визначені частиною третьою цієї статті, можуть застосовуватися за рішенням Кабінету Міністрів України.

Постановою Верховної Ради України від 27.01.2015 №129-VIII затверджено Звернення Верховної Ради України до Організації Об`єднаних Націй, Європейського Парламенту, Парламентської Асамблеї Ради Європи, Парламентської Асамблеї НАТО, Парламентської Асамблеї ОБСЄ, Парламентської Асамблеї ГУAM, національних парламентів держав світу про визнання російської федерації державою-агресором.

Указом Президента України №57/2023 від 05.02.2023 введено в дію рішення Ради національної безпеки і оборони України «Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», згідно п. 1 додатку до якого застосовано персональні санкції до юридичної особи - Державної корпорації з атомної енергії «Росатом» (основний державний реєстраційний номер НОМЕР_1 , і.н.п.п.НОМЕР_23) строком на 50 років.

В той же час постановою уряду російської федерації від 02.06.2014 №506-12 (в редакції постанови від 29 вересня 2021 №1645-51) «Об утверждении государственной программы российской федерации «Развитие атомного энэргопромышленного комплекса» затверджено державну програму атомного енергопромислового комплексу російської федерації до 2020 року. Основною ціллю даної програми є забезпечення стабільного розвитку атомного енергопромислового комплексу (далі - АЕП) та безпечного використання атомної енергії, зокрема збільшення видобутку атомної енергії, об`ємів реалізації цивільної продукції АЕП та виручки від її реалізації. Відповідальним виконавцем програми визначено Державну корпорацію з атомної енергії «Росатом».

Крім того, указом президента російської федерації володимира путіна від 16.04.2020 №270 «О развити техники, технологий и научных исследований в области использования атомной энергии в российской федерации» було зобов`язано уряд російської федерації розробити та затвердити комплексну програму «Розвитку техніки, технологій і наукових досліджень у сфері використання атомної енергії в російській федерації на період до 2020 року».

Згідно цього Указу комплексна програма направлена на формування елементів безпечної та ефективної енергетичної системи, як ґрунтується на перспективних ядерних, термоядерних, плазмових та інших технологіях, а також для впровадження передових технологій у високотехнологічних галузях економіки та створення конкурентоспроможної продукції на зовнішньому та внутрішньому ринках.

В грудні 2020 року президіумом ради при російській федерації по стратегічному розвитку і національним проєктам затверджена комплексна програма «Развитие техники, технологий и научных исследований в области использования атомной энергии в российской федерации на период до 2024 года» (протокол від 24.12.2020 № 15).

Дана програма передбачає виконання завдань, поставлених уряду указом президента російської федерації від 16.04.2020 №270, зокрема в її рамках Державною корпорацією з атомної енергії «Росатом» практичним шляхом реалізуються проєкти, направлені на створення промислового енергокомплексу, який окрім вироблення електроенергії буде вирішувати питання відтворення ядерного палива, виключить імовірність найбільш тяжких типів аварій, що у свою чергу підвищить безпеку, економічну та екологічну привабливість атомної енергетики російської федерації. Досягнуті результати планується використати для подальшого розвитку атомної галузі російської федерації та закріплення її технологічного лідерства у сфері ядерних технологій.

Указом президента російської федерації володимира путіна від 14.04.2022 №202 «О продлении срока действия комплексной программы «Развитие техники, технологий и научных исследований в области использования атомной энергии в российской федерации на период до 2024 года» продовжено дію вище вказаної програми до 2030 року.

На виконання вище перелічених указів Державною корпорацією з атомної енергії «Росатом» розроблено власний «Паспорт Программы инновационного развития и технологической модернизации Госкорпорации «Росатом» на период до 2030 года». Однією із складових реалізації даної програми є модернізація Курської АЕС-1, а також проєктування та будівництво двоблочної Курської АЕС-2, завдяки яким збільшується видобуток електричної енергії, необхідної для безперебійного функціонування військово-промислового комплексу російської федерації, що дає їй можливість в умовах повномасштабного вторгнення в Україну збільшувати та розвивати свої потужності для виготовлення зброї, боєприпасів, вибухових речовин, інших засобів масового ураження, ремонту та будівництва військової техніки, засобів радіоелектронної боротьби, безпілотних літальних апаратів, тощо.

У 2015 році АО «Концерн Росенергоатом» розробило концепцію виводу з експлуатації енергоблоків Курської АЕС з РБМК-1000 , у зв`язку з чим 12.11.2018 Державною корпорацією з атомної енергії «Росатом» було прийняте рішення №Р 1.2.2.06.001.0607-2018 «Об окончательном останове энергоблока №1 Курской АЭС для вывода из эксплуатации» в строк до 19.12.2021.

В подальшому Філією АО «Концерн Росенергоатом» «Курська атомна електростанція» розроблено та затверджено «Программу вывода из эксплуатации» энергоблока №1 Курской АЭС №ПРГ 1.2.2.15.004.162-2020 від 19.11.2020.

Громадянин ОСОБА_4 має вищу технічну освіту, закінчив у 1993 році Іванівський державний енергетичний університет ім. В.І. Леніна (м. Іваново, рф) за спеціальністю «Атомні електростанції та установки», кваліфікація: інженер-фізик - теплоенергетик (диплом УВ № НОМЕР_2 ), підвищив кваліфікацію в Київському національному університеті імені Тараса Шевченка згідно свідоцтва 12 СПК НОМЕР_24 від 22.10.2010, володіє сертифікатом компанії SCIENTECH , Inc ( Запорізька АЕС , Україна) про проходження в період 16-20 березня 1998 року курсу навчань за темою: «Імовірнісний аналіз безпеки» та сертифікатом Міжнародного агентства з атомної енергії (МАГАТЕ) за участь в період 9-13 грудня 2002 року у міжнародному семінарі за темою: «Методологічні основи розробки ВАБ внутрішніх пожеж та затоплень, сейсмічних впливів та інших зовнішніх подій» (Бухарест, Румунія), тому має відповідну кваліфікацію та навички для проведення аналітичних досліджень у сфері атомної енергетики.

12.03.2004 виконавчим комітетом Енергодарської міської ради Запорізької області ОСОБА_4 зареєстровано як фізичну особу - підприємця за індивідуальним номером платника податків НОМЕР_3 , якого 11.02.2011 взято на податковий облік в ДПІ у Дарницькому районі м. Києва, а 27.04.2012 зареєстровано платником єдиного податку за видами діяльності 73.10.2: Дослідження і розробка в галузі технічних наук, 72.30.0: Діяльність у сфері інжинірингу та 72.30.0: Оброблення даних.

Також встановлено, що ОСОБА_4 з 19.08.2019 по даний час є директором ТОВ «Аналітичний центр «Альгіз» (код ЄДРПОУ 35454282) (далі - ТОВ «АЦ «Альгіз»), яке зареєстроване Дніпровською районною в місті Києві державною адміністрацією 16.10.2007 за №10671020000011741, взяте на податковий облік Головним управлінням ДПС у м. Києві, ДПІ у Дніпровському районі (Дніпровський район м. Києва) 17.10.2007. Основним видом діяльності (КВЕД) ТОВ «АЦ «Альгіз» є: дослідження й експериментальні розробки у сфері інших природничих наук. Додатковими видами є діяльність у сфері інжинірингу, геології та геодезії, надання послуг технічного консультування в цих сферах, технічні випробування та дослідження, інша професійна, наукова та технічна діяльність, н.в.і.у., юридична та фактична адреса місцезнаходження: м. Київ, вул. Тампере, 13-Б, офіс 410 .

В період з 2021-2022 років ТОВ «АЦ «Альгіз» мало господарські взаємовідносини з ДП «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом»» (код ЄДРПОУ 24584661), ТОВ «Енергориск» (код ЄДРПОУ 19255493), ТОВ «Енергобезпека Груп» (код 37269255) та ПНВФ «Анкор-Теплоенерго» (код 32762338) щодо розробки документації для комплекту обладнання для реконструкції системи охолодження генератора 1000 МВт з переведенням на замкнуту систему охолодження для енергоблока №2 ВП ЮУАЕС ДП "НАЕК "ЕНЕРГОАТОМ", розробки звіту «Сейсмічний імовірнісний аналіз безпеки (СІАБ) енергоблоків №4 ЗАЕС, розробки технологічного регламенту безпечної експлуатації централізованого сховища відпрацьованого ядерного палива ЦСВЯП реакторів BBEP AEC України, розробки розділу "Кваліфікація обладнання" ЗППБ енергоблоку №1 ВП ЮУАЕС, розроблення нормативного документу ДП «НАЕК «Енергоатом» Методичні вказівки «СОУ НАЕК «Вимоги до структури та змісту звіту з періодичної переоцінки безпеки енергоблоків АЕС.

У процесі здійснення вище вказаних господарських взаємовідносин ОСОБА_4 на практиці застосував свої знання у сфері атомної енергетичної безпеки та набув професійного досвіду для використання даних навичок в майбутньому.

Так, в квітні 2021 року, більш точної дати встановити не надалося можливим, у засновника та директора ТОВ «Аналітичний центр «Альгіз» (код ЄДРПОУ 35454282) громадянина України ОСОБА_4 виник злочинний умисел щодо надання допомоги державі-агресору, з метою отримання прибутку та особистого збагачення, а також завдання шкоди Україні шляхом реалізації та підтримки рішень держави-агресора, добровільної підготовки та передачі матеріальних ресурсів та інших активів представникам держави-агресора.

З цією метою ОСОБА_4 , будучи фізичною особою-підприємцем як «Виконавець» 30.04.2021 уклав з ООО «Инженерный центр «Электродинамика» (ОКПО 11606326) (рос.) в особі ОСОБА_6 («Замовник») «ДОГОВОР ОКАЗАНИЯ УСЛУГ №ИЦЭ-ИВС-2021-01» від 30.04.2021, згідно якого зобов`язувався до 30.11.2021 надати послуги в адресу останнього щодо розробки «Методики анализа влияния пожаров на безопасность энергоблоков первой очереди Курской АЭС, остановленных для вывода из эксплуатации» (рос.) згідно технічного завдання Замовника. До обсягу послуг також входило супроводження погодження вказаної методики Генеральним проєктувальником Курської АЕС - АО «Атомэнергопроект» (рос.) Вартість послуг за договором склала 1 016 362,50 російських рублі.

У відповідності до акту здачі-приймання виконаних робіт №1 від 08.11.2021 вище перелічені послуги були надані ФОП ОСОБА_4 у повному обсязі.

В подальшому ФОП ОСОБА_4 «Виконавець» 12.01.2022 уклав з ООО «Инженерный центр «Электродинамика» (ОКПО 11606326) (рос.) в особі ОСОБА_6 («Замовник») «ДОГОВОР ОКАЗАНИЯ УСЛУГ № ИЦЭ-ИВС-2022-01» від 12.01.2022, згідно якого зобов`язувався до 15.03.2022 надати послуги в адресу останнього, а саме: « Анализ влияния пожаров и их последствий на безопасный останов и расхолаживание реакторной установки, локализацию и контроль радиоактивных выбросов в окружающую среду энергоблока № 1 Курской АЭС-2. Отчет о наличии противопожарной защиты энергоблока № 1 Курской АЭС-2»» (рос.) згідно технічного завдання Замовника. Вартість послуг за договором склала 4 166 666,00 російських рублів.

ООО «Инженерный центр «Электродинамика» (ОКПО 11606326, г. Москва, АО г. Зеленоград, пр-кт Панфиловский, 10, эт.2, пом. ІІ, ком.73) (рос.) (далі - ООО «ИЦ «Электродинамика»») зареєстроване в органах державної реєстрації 06.12.1991 року, взяте на податковий облік Міжрайонною інспекцією Федеральної податкової служби №45 по м. Москва 22.10.2002 за №1027700345562. Основним видом діяльності ООО «ИЦ «Электродинамика» є: виробництво електроенергії атомними електростанціями, у тому числі діяльність по забезпеченню працездатності електростанцій, статутний капітал - 66 753 рос. рублів.

Після повномасштабного військового вторгнення російської федерації на територію України 24.02.2022 ОСОБА_4 продовжив свою співпрацю з ООО «ИЦ «Электродинамика»» як фізична особа-підприємець без документального оформлення таких взаємовідносин.

Так, в період з 09.11.2021 по 20.02.2024 від представників ООО «ИЦ «Электродинамика»» з електронної скриньки « ІНФОРМАЦІЯ_7 » систематично надходили на електронну пошту ОСОБА_4 «ІНФОРМАЦІЯ_8» методичні вказівки Державної корпорації з атомної енергії «Росатом» (і.н.п.п.НОМЕР_23), технічні завдання, листи, проєкти договорів, зауваження, вихідна документація та вказівки щодо виконання поставлених завдань.

У свою чергу ОСОБА_4 , перебуваючи за місцем свого проживання за адресою: АДРЕСА_2 в період з 25.10.2021 по 17.02.2024 умисно, з корисливих мотивів, з метою завдання шкоди Україні, використовуючи власні знання та навички у сфері атомної енергетики, здійснив збір та аналіз необхідної інформації, провів відповідні розрахунки, підготував, відредагував для ООО «ИЦ «Электродинамика»» з урахуванням зауважень представників останнього до остаточного виконання поставленого завдання та передав зі своєї електронної скриньки « ІНФОРМАЦІЯ_8 » на електронну адресу представників ООО «ИЦ «Электродинамика»» « ІНФОРМАЦІЯ_7 » наступні документи:

- звіт КУС-2-ИЦЭ-АВП.ОД01 « Анализ влияния пожаров и их последствий на безопасный останов и расхолаживание реакторной установки, локализацию и контроль радиоактивных выбросов в окружающую среду энергоблока №1 Курской АЭС-2. Отчет о наличии противопожарной защиты энергоблока №1 Курской АЭС-2»;

- звіт КУС-292-09-ТМ.ОД01 « Анализ влияния пожаров на безопасность блоков первой очереди Курской АЭС при выводе из эксплуатации. Разработка организационно-технических мероприятий по обеспечению пожарной безопасности (Подэтап 1.3)» по енергоблоку №1 Курської АЕС (зупинений для виводу з експлуатації);

- звіт КУС-292-09-АО-14.Б1 «Анализ влияния пожаров на безопасность блоков первой очереди Курской АЭС при выводе из эксплуатации. Разработка организационно-технических мероприятий по обеспечению пожарной безопасности (Подэтап 1.4 Аннотационный отчет «Сопровождение документации энергоблока №1 Курской АЭС, остановленного для вывода из эксплуатации при экспертизе в Ростехнадзоре)» по енергоблоку №1 Курської АЕС (зупинений для виводу з експлуатації);

- звіт КУС-292-09-АВП.ОД.02-2 « Анализ влияния пожаров на безопасность блоков первой очереди Курской АЭС при выводе из эксплуатации. Разработка организационно-технических мероприятий по обеспечению пожарной безопасности (Подэтап 2.2)» по блоку №2 Курської АЕС (зупинений для виводу з експлуатації);

- звіт КУС-292-09-АО-31.Б1 «Анализ влияния пожаров на безопасность энергоблоков первой очереди Курской АЭС при выводе из эксплуатации. Разработка организационно-технических мероприятий по обеспечению пожарной безопасности (Подэтап 3.1)» по енергоблоку №1 Курської АЕС (вивід з експлуатації);

- звіт КУС-292-09-ТМ.032.01 «Анализ влияния пожаров на безопасность энергоблоков первой очереди Курской АЭС при выводе из эксплуатации. Разработка организационно-технических мероприятий по обеспечению пожарной безопасности (Подэтап 3.2)» по енергоблоку №1 Курської АЕС (вивід з експлуатації);

- звіт КУС-292-09-АВП.ОД.03-3 «Анализ влияния пожаров на безопасность блоков первой очереди Курской АЭС при выводе из эксплуатации. Разработка организационно-технических мероприятий по обеспечению пожарной безопасности (Подэтап 3.3)» по енергоблоку №1 Курської АЕС (вивід з експлуатації);

- звіт КУС-292-09-АО-41.Б1 «Анализ влияния пожаров на безопасность блоков первой очереди Курской АЭС при выводе из эксплуатации. Разработка организационно-технических мероприятий по обеспечению пожарной безопасности (Подэтап 4.1)» по енергоблоку №2 Курської АЕС (вивід з експлуатації);

- звіт КУС-292-09-АВП.ОД.04-2-1 «Анализ влияния пожаров на безопасность блоков первой очереди Курской АЭС при выводе из эксплуатации. Разработка организационно-технических мероприятий по обеспечению пожарной безопасности (Подэтап 4.2)» по енергоблоку №2 Курської АЕС (вивід з експлуатації);

- звіт ИЦЭ-24-36П-23-ОПР «Расчет опасных факторов пожара в период проведения планово-предупредительного ремонта для здания реактора (10UJA) энергоблока №1 ЛАЭС-2»;

- пояснювальну записку ИЦЭ-143387-ПЗ.01 щодо модернізації кабельних гермопроходок на енергоблоках №3, 4 Кольської АЕС;

- розрахунок на міцність КОС-299-09-ТМ.Р «Система технической воды маслоносителем ГЦН. Замена регулирующей арматуры 4VF47(67)S05и запорной арматуры 4VF47(67)S02,03,04,06» блоку №4 Кольської АЕС;

- розрахунок на міцність КОС-299-10-ТМ.Р «Модернизация технологических систем в части замены арматуры. Система технической воды промконтура ГЦН. Замена арматуры 2Т-3/1, 2Т-3/2, 2Т-4/1, 2Т-4/2, 2Т-5» блоку №2 Кольської АЕС;

- розрахунок на міцність КОС-299-303-ТМ.Р «Турбинное отделение. Модернизация оборудования технологических систем ТЦ в части замены арматуры, выработавшей свой ресурс. Установка задвижек 4RR10S10, 4RR50S11, 4RR10S11 на трубопроводах всаса насосов планового расхолаживания. Установка задвижки 4RR30S14 на трубопроводе напора насосов планового расхолаживания» блоку №4 Кольської АЕС.

За виконану роботу в період з квітня 2022 по лютий 2024 від представника ООО «ИЦ «Электродинамика»» громадянина рф ОСОБА_8 , ОСОБА_4 отримав на власні карткові рахунки, які відкриті в банківських установах України АБ «Укргазбанк» (МФО 320478), АТ «Універсал банк» (monobank) (МФО 322001) та АТ «А-Банк» (МФО 307770), як винагороду за виконані роботи та передані активи грошові кошти в розмірі 4 240 542 грн., які були перераховані через майданчик криптовалютної біржі з використанням невстановлених осіб, задіяних у схемі типу «блок-чейн».

Безпосередньо під час проведення досліджень, підготовки звітів і розрахунків ОСОБА_4 контактував із засновником та директором ООО «Инженерный центр «Электродинамика» (ОКПО 11606326) (рос.) громадянкою російської федерації ОСОБА_9 та представником вказаного підприємства ОСОБА_8 , з якими обговорював за допомогою месенджера «Тelegram» та «WhatsApp» поточні робочі питання, розмір грошової винагороди за виконану роботу, а також обсяг додаткових та супутніх витрат, пов`язаних із забезпеченням свого робочого місця в умовах відсутності стабільного електропостачання через постійні ракетні обстріли м. Києва та Київської області зі сторони військових сил рф.

Зокрема встановлено, що ООО «ИЦ «Электродинамика»» з 2015 року по даний час мало на виконанні не менш ніж 29 контрактів щодо державної закупівлі робіт та послуг на замовлення АТ «Концерн Росенергоатом» у сфері атомної енергетики, а саме: розробка робочої документації для модернізації герметичних вузлів зони локалізації аварій на енергоблоках №3 і №4 Курської АЕС , розробка та погодження Технічних умов на ремонт обладнання АЕС, послуги по ремонту обладнання АЕС, послуги у сфері випробування та аналізу механічних та електричних характеристик, машин, двигунів, автомобілів, станків, пристроїв, апаратури зв`язку, послуги у сфері технічного регулювання і стандартизації, будівельно-монтажні та електромонтажні роботи, послуги технічного випробування, пусконалагоджувальні роботи, оригінальні роботи наукових досліджень та експериментальних розробок у сфері природничих і технічних наук - елементів гермооб`єму енергоблоків, огляд, оцінка технічного стану та обґрунтування залишкового ресурсу генераторів, тощо.

Аналізом переліку вище вказаних робіт та послуг встановлено, що значна частина замовлень АО «Концерн Росэнергоатом» (рос.) стосувалася інтелектуальних науково-технічних видів діяльності, які за своєю специфікою відповідають спеціалізації та кваліфікації ОСОБА_4 , а також основному виду діяльності ТОВ «АЦ «Альгіз»».

Підготовлені та передані ОСОБА_4 у період 2022-2024 років результати розрахунків для атомних енергоблоків Курської АЕС, Курської АЕС-2, Кольської АЕС, Ленінградської АЕС та підготовлені по них звіти, безпосередньо були предметом державної закупівлі робіт та послуг за контрактами, укладеними в період з 2015 року по даний час ООО «ИЦ «Электродинамика» з АО «Концерн Росэнергоатом» на виконання державних програм розвитку атомної енергетики в російській федерації на період до 2030 року.

При цьому ОСОБА_4 , будучи обізнаним про факт ведення російською федерацією агресивної війни проти України, під час підготовки та передачі звітів по енергоблоках Курської АЕС, Курської АЕС-2, Кольської АЕС та Ленінградської АЕС представникам держави-агресора, усвідомлював той факт, що своїми діями він фактично допомагає у розвитку атомної енергетики російської федерації, яка забезпечує фінансування державного бюджету рф, сприяє безперебійному функціонуванню і електропостачанню її військово-промислового комплексу, військових частин, діяльності підприємств важкої та легкої промисловості, що у свою чергу дає можливість державі-агресору нарощувати виробництво зброї та боєприпасів, які в подальшому використовуються для тривалого ведення бойових дій на території України.

Крім того, в період 2022-2024 років засновник та директор ТОВ «АЦ «Альгіз» ОСОБА_4 своїми умисними діями допоміг державі-агресору завдати шкоди Україні шляхом реалізації та підтримки рішень, прийнятих президентом та урядом російської федерації щодо розвитку техніки, технологій і наукових досліджень у сфері використання атомної енергії в російській федерації, а саме: постанови уряду російської федерації від 02.06.2014 №506-12 (в редакції постанови від 29 вересня 2021 №1645-51) «Об утверждении государственной программы российской федерации «Развитие атомного энэргопромышленного комплекса», указу президента російської федерації від 16.04.2020 №270 «О развити техники, технологий и научных исследований в области использования атомной энергии в российской федерации», указ президента російської федерації від 14.04.2022 №202 «О продлении срока действия комплексной программы «Развитие техники, технологий и научных исследований в области использования атомной энергии в российской федерации на период до 2024 года», рішення Державної корпорації з атомної енергії «Росатом» №Р 1.2.2.06.001.0607-2018 від 12.11.2018 «Об окончательном останове энергоблока №1 Курской АЭС для вывода из эксплуатации», розробленої та затвердженої Філією АО «Концерн Росенергоатом» «Курська атомна електростанція» «Программы вывода из эксплуатации энергоблока №1 Курской АЭС» №ПРГ 1.2.2.15.004.162-2020 від 19.11.2020 та відповідних державних програм, прийнятих на підставі перелічених рішень.

Таким чином, в період з 25.10.2021 по 17.02.2024 ОСОБА_4 , будучи засновником та директором ТОВ «АЦ «Альгіз», а також фізичною особою-підприємцем, перебуваючи за місцем свого проживання за адресою: АДРЕСА_2 , умисно, з корисливих мотивів, з метою завдання шкоди Україні, використовуючи власні знання та навички у сфері атомної енергетики, здійснив збір та аналіз необхідної інформації, провів відповідні розрахунки, підготував, відредагував для ООО «ИЦ «Электродинамика»» з урахуванням зауважень представників останнього до остаточного виконання поставленого завдання та передав зі своєї електронної скриньки « ІНФОРМАЦІЯ_8 » на електронну адресу представників ООО «ИЦ «Электродинамика»» « ІНФОРМАЦІЯ_7 » звіти та розрахунки по Курській АЕС, Курській АЕС-2, Кольській АЕС та Ленінградській АЕС для використання ООО «ИЦ «Электродинамика» під час участі в державних закупівлях АО «Концерн Росэнергоатом», тим самим допоміг державі-агресору завдати шкоди Україні шляхом реалізації та підтримки рішень, а також добровільної підготовки та передачі матеріальних ресурсів чи інших активів представникам держави-агресора.

Таким чином, ОСОБА_4 обвинувачується у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 111-2 КК України.

17 травня 2024 року між прокурором третього відділу управління організації і процесуального керівництва досудовим розслідуванням та підтримання публічного обвинувачення у кримінальних провадженнях органів безпеки Департаменту нагляду за додержанням законів органами безпеки Офісу Генерального прокурора ОСОБА_3 та підозрюваним (обвинуваченим) ОСОБА_4 , у присутності захисника ОСОБА_5 було укладено угоду про визнання винуватості, яка за змістом відповідає вимогам ст. 472 КПК України. У відповідності з п. 9 ч. 2 ст. 52 КПК України з моменту ініціювання укладання такої угоди обвинуваченому була забезпечена участь захисника. В угоді про визнання винуватості сторони узгодили застосування ст. 69 КК України та призначення більш м`якого покарання, ніж передбачене законом. Також, сторони погодили звільнення ОСОБА_4 від відбування покарання у виді позбавлення волі з випробуванням на підставі ст. 75 КК України.

У судовому засіданні обвинувачений беззастережно визнав свою винуватість у вчиненні злочину, передбаченого ч. 1 ст. 111-2 КК України погодився з усіма фактичними обставинами, що викладені в обвинувальному акті та угоді. Також, судом з`ясовано у обвинуваченого питання передбачені ч. 4 ст. 474 КПК України, роз`яснено наслідки укладення та затвердження угоди, передбачені статтею 473 КПК, характер обвинувачення, щодо якого він визнає себе винуватим , а також вид покарання у разі затвердження угоди судом. Захисник в судовому засіданні просив затвердити угоду про визнання винуватості між прокурором та підозрюваним. Обидві сторони підтвердили, що укладення угоди є добровільним і не є наслідком застосування насильства, примусу, погроз або наслідком обіцянок чи дії будь-яких інших обставин, ніж ті, що передбачені в угоді.

Зі змісту угоди вбачається, що, узгоджуючи міру покарання, сторони врахували загальні засади покарання визначені ст. 65 КК України, а також ступінь тяжкості як показник індивідуального рівня суспільно - небезпеки вчиненого злочину, зумовленими його специфічними об`єктивними та суб`єктивними ознаками, особистість винного, обставини, що пом`якшують його покарання (щире каяття та активне сприяння розкриттю кримінального правопорушення, вчинення злочину через матеріальну та репутаційну (професійну) залежність, допомога у розкритті діяльності організованої групи, що вчиняє злочин проти основ національної безпеки України). В свою чергу, обставин, що обтяжують покарання не встановлено. При цьому, при укладенні угоди враховано бажання ОСОБА_4 зробити добровільний внесок у розмірі 2.5 млн. грн. на спецрахунок Національного банку України для пдтримки Збройних Сил України. Крім цього, сторонами враховано підстави для призначення більш м`якого покарання, ніж це передбачено відповідною статтею Особливої частини КК України за вчинене кримінальне правопорушення, визначені ст. 69 КК України. Також, на підставі ч. 1, 2 ст. 75 КК України сторонами угоди узгоджено звільнення від відбування покарання у виді позбавлення волі з випробуванням.

На підтвердження наявності обставин, що пом`якшують покарання та істотно знижують ступінь тяжкості вчиненого кримінального правопорушення в порядку ч. 6 ст. 474 КПК України, суд дослідив матеріали кримінального провадження.

Враховуючи те, що умови укладеної угоди відповідають вимогам КПК України та КК України, а також інтересам суспільства і не порушують прав, свобод чи інтересів сторін або інших осіб, з огляду на те, що дії обвинуваченого кваліфіковані правильно, підстави вважати, що укладення даної угоди не було добровільним - відсутні, суд дійшов до висновку про можливість затвердження угоди.

Документи, надані учасниками судового провадження на підставі ст. 100 КПК України слід залишити в матеріалах кримінального провадження.

Керуючись ст.ст. 368, 373, 374, 474, 475 КПК України, суд

у х в а л и в :

Угоду про визнання винуватості від 17 травня 2024 року між прокурором третього відділу управління організації і процесуального керівництва досудовим розслідуванням та підтримання публічного обвинувачення у кримінальних провадженнях органів безпеки Департаменту нагляду за додержанням законів органами безпеки Офісу Генерального прокурора ОСОБА_3 та підозрюваним (обвинуваченим) ОСОБА_4 затвердити.

ОСОБА_4 визнати винуватим у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 111-2 КК України та із застосуванням ст. 69 КК України призначити йому узгоджене покарання у виді позбавлення волі на строк п`ять років без конфіскації майна.

На підставі ст. 75 КК України звільнити ОСОБА_4 від відбування призначеного покарання у виді позбавлення волі з випробуванням, встановивши іспитовий строк терміном три роки з покладенням на нього відповідно до ст. 76 КК України наступних обов`язків: періодично з`являтися для реєстрації до уповноваженого органу з питань пробації; повідомляти уповноважений орган з питань пробації про зміну місця проживання, роботи або навчання.

Арешт майна, накладений ухвалою слідчого судді Шевченківського районного суду м. Києва від 27.02.2024 року (761/6809/24, 1-кс/761/4927/2024) на анкету-заяву до договору про надання банківських послуг «Монобанк» від 18.07.2022на 1 арк.; чорнові записи «Комментарий ЛАЭС-2» на 8 арк.; блокнот із чорновими записами з написом «АІоha Hawaii» - 1 шт.; блокнот із чорновими записами з написом «Wintage racing car» - 1 шт.; блокнот із чорновими записами з написом «Ахent» -1 шт.; блокнот із чорновими записами синього кольору з написом «Thinking and moving is infinite» - 1 шт.; обліково-реєстраційні документи ТОВ «Аналітичний центр «Альгіз»» на 134 арк.; USB флеш-носій синього кольору з написом «www.ujv.cz», на якому містяться електронні цифрові ключі доступу до банківських рахунків ТОВ «Аналітичний центр «Альгіз»» та фізичної особи-підприємця ОСОБА_4 - 1 шт.; ноутбук «ASUS X751L» серійний номер №9147 та зарядний пристрій до нього - 1 шт.; виписку про перерахування коштів з карти на карту, виконане АО «Альфа-Банк» (г. Москва) від 17.02.2024, карта № НОМЕР_4 на 1 арк.; скрін-шоти виписок по банку «ВТБ» на 9 арк.; скрін-шоти виписок по банку «Монобанк» на 3 арк.; скрін-шоти переписки ОСОБА_4 з представниками ООО «ИЦ Электродинамика» (рос.), ОСОБА_8 та іншими невстановленими особами рф на 10 арк.; банківську картку «ПУМБ» № НОМЕР_5 - 1 шт.; банківську картку «ПУМБ» № НОМЕР_6 - 1 шт.; банківську картку «Альфа-Банк» № НОМЕР_7 - 1 шт.; банківську картку «Укргазбанк» № НОМЕР_8 - 1 шт.; банківську картку «Приватбанк» № НОМЕР_9 - 1 шт.; банківську картку «Приватбанк» № НОМЕР_10 - 1 шт.; банківську картку «Приватбанк» № НОМЕР_11 - 1 шт.; банківську картку «Приватбанк» № НОМЕР_12 - 1 шт.; банківську картку «Приватбанк» № НОМЕР_13 - 1 шт.; банківську картку «А-банк» № НОМЕР_14 - 1 шт.; банківську картку «А-банк» № НОМЕР_15 - 1 шт.; банківську картку «Монобанк» № НОМЕР_16 - 1 шт.; банківську картку «Укргазбанк» № НОМЕР_17 - 1 шт.; банківську картку «ПУМБ» № НОМЕР_18 - 1 шт.; банківську картку «Приватбанк» № НОМЕР_19 - 1 шт.; банківську картку «Приватбанк» № НОМЕР_20 - 1 шт.; банківську картку «Приватбанк» № НОМЕР_21 - 1 шт.; банківську картку «Приватбанк» № НОМЕР_22 - 1 шт.- скасувати.

Арешт майна, накладений ухвалою слідчого судді Шевченківського районного суду м. Києва від 27.02.2024 року (761/6823/24. 1-кс/761/4935/2024) на ноутбук чорного кольору s/n 8SPMG1 «M18-XR2» - скасувати.

Речові докази, а саме: анкету-заяву до договору про надання банківських послуг «Монобанк» від 18.07.2022 на 1 арк.; чорнові записи «Комментарий ЛАЭС-2» на 8 арк.; блокнот із чорновими записами з написом «АІоha Hawaii» - 1 шт.; блокнот із чорновими записами з написом «Wintage racing car» - 1 шт.; блокнот із чорновими записами з написом «Ахent» -1 шт.; блокнот із чорновими записами синього кольору з написом «Thinking and moving is infinite» - 1 шт.; виписку про перерахування коштів з карти на карту, виконане АО «Альфа-Банк» (г. Москва) від 17.02.2024, карта № НОМЕР_4 на 1 арк.; скрін-шоти виписок по банку «ВТБ» на 9 арк.; скрін-шоти виписок по банку «Монобанк» на 3 арк.; скрін-шоти переписки ОСОБА_4 з представниками ООО «ИЦ Электродинамика» (рос.), ОСОБА_8 та іншими невстановленими особами рф на 10 арк. - залишити в матеріалах кримінального провадження; обліково-реєстраційні документи ТОВ «Аналітичний центр «Альгіз»» на 134 арк.; USB флеш-носій синього кольору з написом «www.ujv.cz», на якому містяться електронні цифрові ключі доступу до банківських рахунків ТОВ «Аналітичний центр «Альгіз»» та фізичної особи-підприємця ОСОБА_4 - 1 шт.; ноутбук «ASUS X751L» серійний номер №9147 та зарядний пристрій до нього - 1 шт.; банківську картку «ПУМБ» № НОМЕР_5 - 1 шт.; банківську картку «ПУМБ» № НОМЕР_6 - 1 шт.; банківську картку «Альфа-Банк» № НОМЕР_7 - 1 шт.; банківську картку «Укргазбанк» № НОМЕР_8 - 1 шт.; банківську картку «Приватбанк» № НОМЕР_9 - 1 шт.; банківську картку «Приватбанк» № НОМЕР_10 - 1 шт.; банківську картку «Приватбанк» № НОМЕР_11 - 1 шт.; банківську картку «Приватбанк» № НОМЕР_12 - 1 шт.; банківську картку «Приватбанк» № НОМЕР_13 - 1 шт.; банківську картку «А-банк» № НОМЕР_14 - 1 шт.; банківську картку «А-банк» № НОМЕР_15 - 1 шт.; банківську картку «Монобанк» № НОМЕР_16 - 1 шт.; банківську картку «Укргазбанк» № НОМЕР_17 - 1 шт.; банківську картку «ПУМБ» № НОМЕР_18 - 1 шт.; банківську картку «Приватбанк» № НОМЕР_19 - 1 шт.; банківську картку «Приватбанк» № НОМЕР_20 - 1 шт.; банківську картку «Приватбанк» № НОМЕР_21 - 1 шт.; банківську картку «Приватбанк» № НОМЕР_22 - 1 шт.; ноутбук чорного кольору s/n 8SPMG1 «M18-XR2» - повернути ОСОБА_4 .

На підставі ч. 4 ст. 394 КПК України вирок суду першої інстанції на підставі угоди між прокурором та підозрюваним, обвинуваченим про визнання винуватості може бути оскаржений: 1) обвинуваченим, його захисником, законним представником виключно з підстав: призначення судом покарання, суворішого, ніж узгоджене сторонами угоди; ухвалення вироку без його згоди на призначення покарання; невиконання судом вимог, встановлених частинами четвертою, шостою, сьомою статті 474 цього Кодексу, в тому числі нероз`яснення йому наслідків укладення угоди; 2) прокурором виключно з підстав: призначення судом покарання, менш суворого, ніж узгоджене сторонами угоди; затвердження судом угоди у провадженні, в якому згідно з частиною четвертою статті 469 цього Кодексу угода не може бути укладена.

На вирок суду може бути подана апеляційна скарга до Київського апеляційного суду через Бориспільський міськрайонний суд протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Вирок набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо таку скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після ухвалення рішення судом апеляційної інстанції. Якщо строк апеляційного оскарження буде поновлено, вважається, що вирок не набрав законної сили. На підставі ч. 3 ст. 376 КПК України роз`яснити обвинуваченому, захиснику, його законному представнику, потерпілому, його представнику, представнику юридичної особи, щодо якої здійснюється провадження, право подати клопотання про помилування, право ознайомитися із журналом судового засідання і подати на нього письмові зауваження. Копія вироку негайно після його проголошення вручається обвинуваченому та прокурору. Учасники судового провадження мають право отримати в суді копію вироку.

Суддя ОСОБА_1

СудБориспільський міськрайонний суд Київської області
Дата ухвалення рішення20.06.2024
Оприлюднено28.06.2024
Номер документу120012504
СудочинствоКримінальне
КатегоріяЗлочини проти основ національної безпеки України Пособництво державі-агресору

Судовий реєстр по справі —359/5133/24

Вирок від 20.06.2024

Кримінальне

Бориспільський міськрайонний суд Київської області

Ткаченко Д. В.

Ухвала від 20.05.2024

Кримінальне

Бориспільський міськрайонний суд Київської області

Ткаченко Д. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні