Постанова
від 13.08.2010 по справі 4-157/2010
ДОБРОВЕЛИЧКІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа№4-157/2010

ПОСТАНОВА IMEHEM УКРАШИ

" 13 " серпня 2010 року Суддя Добровеличювського районного суду

Кіровоградської області О.П. Кучеренко,

розглянувши подання начальника сл1дчого в1ддпту Добровеличювського РВ УМВС УкраТни у Юровоградськш област1 майора міліції ОСОБА_2, про надання дозволу на розкриття банювськоУ таемнищ' та проведения в ПАТ "Райфайзенбанк Аваль" (МФО 380805, м. КиТв, вул. Лескова, 9) виУмки opnrmaniB документе, яю становлять банювську таемницю, вщносно юпента банку ПП „Сервю-Ком 2007" (код СДРПОУ 35192977), -

ВСТАНОВИВ:

Начальник СВ Добровеличювського РВ УМВС УкраУни у Юровоградськш област1 майор міліції ОСОБА_2, у поданш узгодженому з прокурором Добровеличювського району ЮровоградськоУ облает! просить суд винести постанову про надання дозволу на розкриття банювськоУ таемнищ та проведения в ПАТ "Райфайзенбанк Аваль" (МФО 380805, м. КиТв, вул. Лескова, 9) вшмки орипнал1в докуменпв, яю становлять банювську таемницю по юпенту банку ПП „Сервю-Ком 2007" (код СДРПОУ 35192977) в якому зазначив, що в ход1 розслщування кримшальноТ справи № 7-6344, по обвинуваченню ОСОБА_3 ІНФОРМАЦІЯ_2., ОСОБА_3 ІНФОРМАЦІЯ_2., ОСОБА_4 ІНФОРМАЦІЯ_3., ОСОБА_17 ІНФОРМАЦІЯ_4. та ОСОБА_6, ІНФОРМАЦІЯ_5 в скоеш злочишв, передбачених ст.27 ч.3, ст.28 ч.2, ч.2 ст.205, ч.З ст. 212 КК УкраУни встановлено, що мешканець м. Юровограда, ОСОБА_7 за попередньою змовою з ОСОБА_8, посягаючи на встановлений законодавством УкраУни порядок здшснення господарськоУ (тдприемницькоУ) д1яльносп, порядок державноУ реестраци суб'ек™ шдприемницькоУ д1яльност1 i права власност1, дточи в порушення ст.1 Закону УкраУни "Про шдприемництво" №698-ХИ вщ 07.02.1991р., зпдно якого "Пщприемництво - це безпосередня, самостшна, систематична, на власний ризик д1яльшсть по виробництву продукцп, виконанш po6iT, надання послуг з метою отримання прибутку, яка здшснюеться ф1зичними i юридичними особами, зареестрованими як суб'екти шдприемницькоУ д1яльност! в порядку, встановленому законом", ст. 10 вищезгаданого Закону, якою передбачено, що "тдприемець" зобов'язаний не заподшвати збитки природному середовищу, не порушувати права та iHTepecn громадян, шдприемств, установ, оргашзащй i держави, як1 охороняються законом", Закону УкраУни "Про оподаткування прибутку шдприемств" (в редакщ'У Закону УкраУни N283/97-BP вщ 22.05.97) вщ 28.12.1994 N334/94-BP, в якому визначено, що "господарська д!яльшсть" - це будь-яка д!яльшсть особи, направлена на отримання доходу в грошовш, матер1альн!й або нематер1альнш формах, у pa3i коли безпосередня участь такоУ особи в оргашзащУ такоУ д1яльност1 е регулярною, постшною та суттевою та порушуючи Наказ Держком1тету УкраУни з питань регулювання та споживчоУ пол^ики вщ 28 травня 2004року N97, в якому визначено, що господарська д1яльн1сть - це д1яльшсть суб'ект1в господарювання у сфер1 суспшьного виробництва, спрямована на виготовлення та реал1защю продукщУ, виконування роб1т чи надавання послуг варткного характеру, що мають щнову визначен1сть [п.2.4]; п1дприемницька д1яльн1сть - це самостшна шщативна, систематична, на власний ризик господарська д1яльшсть, здшснювана суб'ектами господарювання (пщприемцями) з метою досягнення економ1чних i сощальних результате та одержання прибутку [п.2.4.2]; суб'екти господарювання - це учасники господарських вщносин, яю зд1йснюють господарську д1яльшсть, реал1зуючи господарську компетенщю (сукупн1сть господарських прав та обов'язмв), мають вцюкремлене майно i несуть в1дпов1дальн1сть за своУ зобов'язання в межах цього майна, кр1м випадк1в, передбачених законодавством (п.2.5) i порушуючи шшл норми законодавства УкраУни, усвщомлюючи суспшьно-небезпечний характер своУх протиправних д1й, передбачаючи настання суспшьно-небезпечних наслщюв у вигляд1 спричинення матер1альноУ шкоди охоронюваним законом штересам держави i св1домо допускаючи Ух настання, маючи нам1р на отримання незаконного доходу, д1ючи умисно, з корисливих mothbjb, вир1шили систематично займатися фктивним пщприемництвом, тобто створенням суб'ект1в п1дприемницькоУ д1яльност1 (юридичних oci6) без мети здшснення господарськоУ (тдприемницькоУ) д1яльност1, а виключно з метою прикриття незаконно!' д!яльност1, яка виражалася б у сприянш, за матер1альну винагороду, р1зним суб'ектам пщприемницькоУ д1яльност1 УкраУни, що реально дтоть, в проведенш безтоварних onepauift та незаконному переказ1 безгот1вкових грошових кошт1в в гот1вку, з використанням реестрац1йних документе i розрахункових paxyHKie ф1ктивних п1дприемств.

ОСОБА_7 за попередньою змовою з ОСОБА_8 мали на мет1 займатися незаконною д1яльн1стю, тобто д1яльнютю, яку особа немае права здшснювати взагал1, пов'язаною з незаконною конвертащею безгот1вкових кошт1в 1нших пщприемств у пгпвку, мали HaMip на отримання незаконного доходу та не сплати податюв до бюджету УкраУни.

Домовляючись шк. собою про вчинення злочинних Д1Й, ОСОБА_7 за попередньою змовою з ОСОБА_8 розумши, що Ух незаконна д1яльнють не буде пов'язана з виробництвом чи реал1защею продукщУ (товар1в), виконанням po6iT чи наданням послуг з метою одержання прибутку (комерцшна господарська д1яльшсть) або без такоУ мети (некомерцшна господарська д1яльн1сть), а також не буде пов'язана з пщприемницькою д1яльшстю, яка е одним i3 вшцв господарськоУ д1яльност1, обов'язковими ознаками якоУ е - безпосередн1сть, систематичн1сть YT зд1йснення з метою отримання прибутку.

ОСОБА_7 за попередньою змовою з ОСОБА_3 мали на меті не зайняття повноцінною, самодостатньою підприємницькою діяльністю, а зовсім інше - прикриваючись комерційною юридичною особою як ширмою, вони прагнули приховати свою незаконну діяльність, пов'язану з незаконною конвертацією безготівкових коштів інших підприємств у готівку, а саме за матеріальну винагороду, різним суб'єктам підприємницької діяльності України, що реально діють, в проведенні безтоварних операцій, з використанням реєстраційних документів і розрахункових рахунків фіктивних підприємств, прикриваючи незаконну діяльність, використовуючи документи осіб, які дали згоду зареєструвати юридичну особу на своє ім'я.

ОСОБА_7 за попередньою змовою з ОСОБА_3 розробили злочинний план, направлений на досягнення злочинного результату і зрозуміли відведену кожному роль у скоєнні злочинів, усвідомивши її, як співорганізаторство і участь у створенні фіктивних підприємств, зайнятті незаконною діяльністю, яка полягала у незаконній конвертації безготівкових коштів інших підприємств у готівку, а саме за матеріальну винагороду, різним суб'єктам підприємницької діяльності України, що реально діють, в проведенні безтоварних операцій, з використанням реєстраційних документів і розрахункових рахунків фіктивних підприємств.

Для реалізації свого злочинного наміру в цей же час ОСОБА_7, за попередньою змовою з ОСОБА_3 залучили свого знайомого, жителя м. Кіровограда ОСОБА_4. та осіб, які мають спеціальність бухгалтерів -ОСОБА_9 та ОСОБА_6, яких посвятили в розроблений ними злочинний план, направлений на досягнення злочинного результату і пояснили відведену їм роль у скоєнні злочинів, яку останні усвідомили як співорганізаторство і участь в створенні фіктивних підприємств, проведенні безтоварних операцій з подальшою конвертацією грошових коштів з безготівкової форми розрахунку в готівку.

ОСОБА_4 усвідомивши суть відведеної йому ролі співорганізатора і активного виконавця у здійсненні розробленого ОСОБА_7 та ОСОБА_3 злочинного плану, досяг з останніми домовленості про розмір суми винагороди за виконання відведеної йому ролі, яка заключалася у підборі ним осіб, на яких потрібно було в подальшому зареєструвати підприємства та за їх допомогою відкрити рахунки в банківських установах, для використання їх для незаконного переказу безготівкових грошових коштів та їх оготівковування, проведенні безтоварних операцій, умисному ухиленні від сплати податків з використанням реєстраційних документів, печаток і поточних рахунків суб'єктів фіктивного підприємництва, а також легалізацією (відмиванням) грошових коштів, здобутих злочинним шляхом.

Також, ОСОБА_9 та ОСОБА_6 усвідомивши суть відведеної їм ролі співорганізаторів і активних виконавців у здійсненні розробленого ОСОБА_7 та ОСОБА_3 злочинного плану, досягли з останніми домовленості про розмір суми винагороди за виконання відведеної їм ролі, яка полягала в готуванні первинних документів від імені суб'єктів фіктивного підприємництва, на підставі фіктивних договорів, товарних і податкових накладних, екземпляри яких за невстановлених слідством обставин передавались підприємствам, що реально діяли, реалізовуючи спільний злочинний план, який був до них доведений вели бухгалтерський і податковий облік на суб'єктах фіктивного підприємництва, складаючи та подаючи до ДШ у М.Кіровограді податкові декларації по податку на прибуток і податку на додану вартість, що свідчило про ведення нібито справжньої, легальної фінансово-господарської діяльності.

Результатом злочинних дій ОСОБА_7, за попередньою змовою з ОСОБА_3 та ОСОБА_4, стала реєстрація на номінальну особу ОСОБА_10, без мети здійснення нею будь-якої діяльності в реєстраційній палаті виконавчого комітету Кіровоградської міської Ради 10.06.2003року приватного підприємства „Транзит Ойл" (код 32504733, м. Кіровоград, вул. К.Маркса, 6.50, кв.229), яке відповідно до Статуту є юридичною особою.

В подальшому вказане підприємство 09.07.2003року було поставлене на податковий облік у державній податковій інспекції міста Кіровограда.

Крім цього, ОСОБА_7, за попередньою змовою з ОСОБА_3 та ОСОБА_4, діючи згідно розробленого злочинного плану неодноразового здійснення фіктивного підприємництва, повторно, на номінальну особу ОСОБА_11, за грошову винагороду, без мети здійснення ним будь-якої діяльності 17.07.2007року зареєстрували в реєстраційній палаті виконавчого комітету Кіровоградської міської Ради приватне підприємство „Сервіс-Ком 2007" (код 35192977, м. Кіровоград, вул. Севастопольська, 9), яке відповідно до Статуту є юридичною особою.

В подальшому вказане підприємство 18.07.2007року було поставлене на податковий облік у державній податковій інспекції міста Кіровограда.

Крім цього, ОСОБА_4, за попередньою змовою з ОСОБА_3 та ОСОБА_7, діючи згідно розробленого злочинного плану неодноразового здійснення фіктивного підприємництва, повторно, на себе, без мети здійснення будь-якої діяльності зареєстрував в реєстраційній палаті виконавчого комітету Кіровоградської міської Ради 25.12.2007року приватне підприємство „Інтерсервіс-2008" (код 35652520, м. Кіровоград), яке відповідно до Статуту є юридичною особою. В подальшому, не бажаючи бути викритим перереєстрували вказане підприємство на номінальну особу ОСОБА_12, за грошову винагороду, без мети здійснення ним будь-якої діяльності.

Вказане підприємство 26.12.2007року було поставлене на податковий облік у державній податковій інспекції міста Кіровограда.

Також, ОСОБА_7, за попередньою змовою з ОСОБА_3 та ОСОБА_4, діючи згідно розробленого злочинного плану неодноразового здійснення фіктивного підприємництва, повторно, на номінальну особу ОСОБА_13, без мети здійснення ним будь-якої діяльності, зареєстрували в реєстраційній палаті виконавчого комітету Кіровоградської міської Ради 03.02.2009року приватне підприємство „Самгір" (код 36333256, м. Кіровоград, вул. Родникова, 6.86), яке відповідно до Статуту є юридичною особою.

В подальшому вказане підприємство 04.02.2009року було поставлене на податковий облік у державній податковій інспекції міста Кіровограда.

Окрім цього, ОСОБА_7, за попередньою змовою з ОСОБА_3 та ОСОБА_4, діючи згідно розробленого злочинного плану неодноразового здійснення фіктивного підприємництва, повторно, на номінальну особу ОСОБА_14, за грошову винагороду, без мети здійснення нею будь-якої діяльності, зареєстрували в реєстраційній

палаті виконавчого комітету Кіровоградської міської Ради 12.02.2009року приватне підприємство „Пром-Мід" (код 36390314, м. Кіровоград, вул. Бєлінського, 2/В кв. 3), яке відповідно до Статуту є юридичною особою.

В подальшому вказане підприємство 13.02.2009року було поставлене на податковий облік у державній податковій інспекції міста Кіровограда.

Зареєструвавши суб'єкти фіктивного підприємництва ПП „Транзит Ойл", ПП „Сервіс-Ком 2007", ПП „Інтерсервіс-2008", ПП „Самгір", ПП „Пром-Мід", ОСОБА_7, за попередньою змовою з ОСОБА_3, ОСОБА_4, ОСОБА_9 та ОСОБА_6 для доведення до кінцевого результату свого злочинного плану будучи співорганізаторами здійснення злочинної діяльності підшукували суб'єктів підприємницької діяльності України, які були заінтересовані в проведені безтоварних операцій і незаконній конвертації безготівкових коштів у готівку, з якими від імені підставних керівників підконтрольних їм фіктивних підприємств укладали безтоварні договори на поставку товарів і здійснення послуг, здійснювали оформлення бухгалтерської документації і податкової звітності, залучали осіб, які допомагали здійсненню злочинного плану, не ставлячи їх до відома щодо кінцевої мети та злочинності дій, встановлювали між собою розмір винагороди за здійснення незаконної діяльності з конвертації безготівкових коштів у готівку.

Вони ж, обмінювались з СПД України підробленими документами з реквізитами фіктивних підприємств (підписами і відтисками печаток), а ті в свою чергу, на виконання нібито договірних правовідносин по фіктивним (безтоварним) операціям на розрахункові рахунки фіктивних підприємств перераховували грошові кошти, це давало змогу легально діючим підприємствам, без сплати податків до бюджету незаконно конвертувати належні їм безготівкові кошти у готівку, а також відповідно до підроблених договорів, документів бухгалтерського та податкового обліку створювати фіктивний податковий кредит по податку на додану вартість та незаконно ним користуватися у своїй господарській діяльності, одержуючи право на незаконне відшкодування ПДВ з бюджету.

Банківські рахунки суб'єктів фіктивного підприємництва ПП „Транзит Ойл", ПП „Сервіс-Ком 2007", ПП „Інтерсервіс-2008", ПП „Самгір", ПП „Пром-Мід" відкриті в АТ „УкрСибБанк", „Райфайзен банк Аваль" у м. Києві, Кіровоградській філії „УкрПромБанк", Кіровоградськй філії АБ „УкрГазБанк" протягом 2007-2010рр. використовувались ОСОБА_7, за попередньою змовою з ОСОБА_3, ОСОБА_4, ОСОБА_9 та ОСОБА_6 для прикриття незаконної діяльності направленої на умисне ухилення від сплати податків та переведення безготівкових коштів у готівку, по нібито проведених фінансово-господарських операціях з реально діючими підприємствам и.

Згідно поданих додатків №5 до декларації з ПДВ „Розшифровка податкових зобов"язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів" ПП „Сервіс-Ком 2007" та ПП „Пром-Мід" протягом 2008-2010рр. надавали послуги з необгрунтованого завищення валових витрат і незаконного формування податкового кредиту з податку на додану вартість, як підприємствам Кіровоградської області так і підприємствам інших областей за рахунок нібито проведених фінансово-господарських операцій.

Згідно поданих ПП „Сервіс-Ком 2007" декларацій з податку на прибуток підприємства за 2008рік валові обороти склали 4,6млн.грн., з ПДВ за 2008рік його загальний обсяг поставки товарів становить 5,6млн.грн.

Згідно поданих ПП „Пром-Мід" декларацій з податку на прибуток підприємства за 2009рік валові обороти склали 41,2млн.грн., з ПДВ за 2009рік його загальний обсяг поставки товарів становить 49,4млн.грн. Згідно поданих декларацій з ПДВ за 201 Орік загальний обсяг поставки товарів становить 6,82млн.грн.

Підприємство ТОВ „Згода" (код 23100419, зареєстроване в смт. Добровеличківка, Кіровоградської області) згідно поданих додатків №5 до декларації з податку на додану вартість „Розшифровка податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів" формувало свій податковий кредит у 2008році за рахунок нібито проведених операцій з ПП „Сервіс-Ком 2007" та у 2009році за рахунок нібито проведених операцій з ПП „Пром-Мід".

В поданій до ДПІ податковій звітності ТОВ „Згода" відображені фінансово-господарські взаємовідносини з ПП „Сервіс-Ком 2007" та ПП „Пром-Мід" на загальну суму 2 142 633.3грн., в тому числі ПДВ - 357 105,55грн.

Крім того, СФГ ОСОБА_16 (код 20647608, зареєстроване в с. Вороб'ївка, Добровеличківського району, Кіровоградської області) згідно поданих додатків №5 до декларації з податку на додану вартість „Розшифровка податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів" формували свій податковий кредит у 2009році за рахунок нібито проведених операцій з ПП „Пром-Мід".

В поданій до ДПІ податковій СФГ ОСОБА_16 звітності відображені фінансово-господарські взаємовідносини з ПП „Пром-Мід" на загальну суму 102250грн., в тому числі ПДВ - 17041,7грн.

ТОВ „Влада-Агро" (код 32332018, зареєстроване в с.Олександрівка, Добровеличківського району, Кіровоградської області) згідно поданих додатків №5 до декларації з податку на додану вартість „Розшифровка податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів" формувало свій податковий кредит у 2009році за рахунок нібито проведених операцій з ПП „Пром-Мід". В поданій ТОВ „Влада-Агро" звітності відображені фінансово-господарські взаємовідносини з ПП „Пром-Мід" на загальну суму 103272,5грн., в тому числі ПДВ -17212,1грн.

Таким чином, ТОВ „Згода", СФГ ОСОБА_16 та ТОВ „Влада-Агро" відобразили в своїй податковій звітності взаємовідносини з ПП „Сервіс-Ком 2007" та ПП „Пром-Мід" на загальну суму понад 2347000грн., що дало змогу зазначеним реально діючим підприємствам необгрунтовано завищити валові витрати і незаконно сформувати податковий кредит з податку на додану вартість, за рахунок нібито проведених фінансово-господарських операцій з вказаними суб'єктами фіктивного підприємництва.

Крім того, мешканці м. Кіровограда, ОСОБА_7 та ОСОБА_3, являючись засновниками ТОВ „Нафтогазтранс" (код ЄДРПОУ 33372800, М.Кіровоград), посягаючи на встановлений законодавством України порядок здійснення господарської (підприємницької) діяльності, порядок державної реєстрації суб'єктів підприємницької діяльності і права власності, діючи в порушення ст. 1 Закону України "Про підприємництво" №698-ХІІ від 07.02.1991р., згідно якого "Підприємництво - це безпосередня, самостійна, систематична, на власний ризик діяльність по виробництву продукції, виконанні робіт, надання послуг з метою отримання прибутку, яка здійснюється фізичними і

юридичними особами, зареєстрованими як суб'єкти підприємницької діяльності в порядку, встановленому законом", ст.10 вищезгаданого Закону, якою передбачено, що "підприємець" зобов'язаний не заподіювати збитки природному середовищу, не порушувати права та інтереси громадян, підприємств, установ, організацій і держави, які охороняються законом", Закону України „Про оподаткування прибутку підприємств" (в редакції Закону України Ш83/97-ВР від 22.05.97) від 28.12.1994 Ю34/94-ВР, в якому визначено, що "господарська діяльність" - це будь-яка діяльність особи, направлена на отримання доходу в грошовій, матеріальній або нематеріальній формах, у разі коли безпосередня участь такої особи в організації такої діяльності є регулярною, постійною та суттєвою та порушуючи Наказ Держкомітету України з питань регулювання та споживчої політики від 28 травня 2004року N97, в якому визначено, що господарська діяльність - це діяльність суб'єктів господарювання у сфері суспільного виробництва, спрямована на виготовлення та реалізацію продукції, виконування робіт чи надавання послуг вартісного характеру, що мають цінову визначеність [п.2.4]; підприємницька діяльність - це самостійна ініціативна, систематична, на власний ризик господарська діяльність, здійснювана суб'єктами господарювання (підприємцями) з метою досягнення економічних і соціальних результатів та одержання прибутку [п.2.4.2]; суб'єкти господарювання - це учасники господарських відносин, які здійснюють господарську діяльність, реалізуючи господарську компетенцію (сукупність господарських прав та обов'язків), мають відокремлене майно і несуть відповідальність за свої зобов'язання в межах цього майна, крім випадків, передбачених законодавством (п.2.5) і порушуючи інші норми законодавства України, усвідомлюючи суспільно-небезпечний характер своїх протиправних дій, передбачаючи настання суспільно-небезпечних наслідків у вигляді спричинення матеріальної шкоди охоронюваним законом інтересам держави і свідомо допускаючи їх настання, маючи намір на умисне ухилення від сплати податків в особливо великих розмірах та отримання незаконного доходу шляхом не сплати податків до бюджету України, діючи умисно, з корисливих мотивів, вирішили систематично скоювати умисне ухилення від сплати податків за результатами фінансово-господарської діяльності ТОВ „Нафтогазтранс" шляхом використання первинних документів та податкової звітності створених ними для цього та підконтрольних їм суб'єктів фіктивного підприємництва, використовуючи з метою прикриття цієї своєї незаконної діяльності реєстраційні документи, печатки і поточні рахунків цих суб'єктів.

Для реалізації вказаного задуму, направленого на досягнення злочинного результату ОСОБА_7 за попередньою змовою з ОСОБА_3 розробили злочинний план,

і зрозуміли відведену кожному роль у скоєнні злочинів, усвідомивши її, як співорганізаторство і участь у зайнятті незаконною діяльністю, яка полягала в умисному ухиленні від сплати податків, використовуючи створенні з цією метою фіктивні підприємства, з використанням реєстраційних документів, печаток і розрахункових рахунків фіктивних підприємств проведення безтоварних операцій, підробленням по безтоварних операціях первинних документів з подальшим внесенням на підставі підроблених документів до податкової звітності завідомо недостовірних даних про розміри податкового кредиту та розміри валових витрат.

Для реалізації свого злочинного наміру в цей же час ОСОБА_7, за попередньою змовою з ОСОБА_3 залучили свого знайомого, жителя м. Кіровограда ОСОБА_4 та осіб, які мають спеціальність бухгалтерів -ОСОБА_17 та ОСОБА_6, яких посвятили в розроблений ними злочинний план, направлений на досягнення злочинного результату у вигляді умисного ухилення від сплати податків групою осіб і пояснили відведену їм роль у скоєнні злочинів, яку останні усвідомили як співорганізаторство і участь в умисному ухиленні від сплати податків шляхом створення фіктивних підприємств, в проведенні з використанням реєстраційних документів, печаток і розрахункових рахунків суб'єктів фіктивного підприємництва безтоварних операцій, з подальшим підробленням первинних документів та внесенням завідомо недостовірних даних до податкової звітності.

ОСОБА_4 усвідомивши суть відведеної йому ролі співорганізатора і активного виконавця у здійсненні розробленого ОСОБА_7 та ОСОБА_3 злочинного плану, досяг з останніми домовленості про розмір суми винагороди за виконання відведеної йому ролі, яка заключалася у підборі ним осіб, на яких потрібно було в подальшому зареєструвати підприємства та за їх допомогою відкрити рахунки в банківських установах, для використання їх в умисному ухиленні від сплати податків у проведенні з використанням реєстраційних документів, печаток і поточних рахунків суб'єктів фіктивного підприємництва безтоварних операцій.

ОСОБА_17 та ОСОБА_6, усвідомивши суть відведеної їм ролі співорганізаторів і активних виконавців у здійсненні розробленого ОСОБА_7 та ОСОБА_3 злочинного плану, досягли з останніми домовленості про розмір суми винагороди за виконання відведеної їм ролі, яка полягала в готуванні первинних документів від імені суб'єктів фіктивного підприємництва, на підставі фіктивних договорів, товарних і податкових накладних, реалізовуючи спільний злочинний план, який був до них доведений, вели бухгалтерський і податковий облік на суб'єктах фіктивного підприємництва ПП „Пром-Мід", ПП „Преміум-2010" та на реально діючому ТОВ „Нафтогазтранс", складаючи та подаючи до ДП1 у М.Кіровограді податкові декларації по податку на прибуток і податку на додану вартість по вищезазначених підприємствах, що свідчило про ведення нібито справжньої, легальної фінансово-господарської діяльності останніми.

Результатом злочинних дій ОСОБА_7, за попередньою змовою з ОСОБА_3 та ОСОБА_4, стала реєстрація на номінальну особу ОСОБА_14, за грошову винагороду, без мети здійснення нею будь-якої діяльності, приватного підприємства „Пром-Мід" (код 36390314, м. Кіровоград, вул. Бєлінського, 2/В кв. 3), яке 12.02.2009року зареєстроване в реєстраційній палаті виконавчого комітету Кіровоградської міської Ради та відповідно до Статуту є юридичною особою.

В подальшому вказане підприємство 13.02.2009року було поставлене на податковий облік у державній податковій інспекції міста Кіровограда, яка на даний час реорганізована в Кіровоградську ОДПІ.

Продовжуючи злочинну діяльність, ОСОБА_7, за попередньою змовою з ОСОБА_3 та ОСОБА_4, діючи згідно розробленого злочинного плану неодноразового здійснення фіктивного підприємництва та умисного ухилення від сплати податків, повторно, на номінальну особу Борідченка 1.1., без мети здійснення ним будь-якої діяльності, зареєстрували в реєстраційній палаті виконавчого комітету Кіровоградської міської Ради 21.08.2009року приватне підприємство „Преміум-2010" (код 366533990, м. Кіровоград, вул.Промислова,!), яке

відповідно до Статуту є юридичною особою.

В подальшому вказане підприємство 25.08.2009року було поставлене на податковий облік у державній податковій інспекції міста Кіровограда, яка на даний час реорганізована в Кіровоградську ОДПІ.

Зареєструвавши суб'єкти фіктивного підприємництва ПП „Пром-Мід" та ПП „Преміум-2010", ОСОБА_7 та ОСОБА_3, за попередньою змовою з ОСОБА_4, ОСОБА_17 та ОСОБА_6 для доведення до кінцевого результату свого злочинного плану направленого на умисне ухилення від сплати податків, будучи співорганізаторами здійснення злочинної діяльності замовили і отримали печатки та відкрили в банківських установах поточні рахунки ПП „Пром-Мід" та ПП „Преміум-2010" та встановили на комп'ютер, доступ і користування яким мали лише ОСОБА_7 і ОСОБА_3, систему „Клієнт-Банк" з доступом до скеровуванням платежів по рахунках ТОВ „Нафтогазтранс", ПП „Пром-Мід" та ПП „Преміум-2010", і від імені підставних керівників підконтрольних їм суб'єктів фіктивного підприємництва ПП „Пром-Мід" та ПП „Преміум-2010" складали договори з недостовірною інформацією про начебто поставку товарів і здійснення послуг, з реально діючим суб'єктом господарювання ТОВ „Нафтогазтранс", засновниками якого є ОСОБА_7 та ОСОБА_3, здійснювали підроблення первинних бухгалтерських документів (рахунків, видаткових та податкових накладних), складали та подавали до податкового органу податкову звітність суб'єктів фіктивного підприємництва ПП „Пром-Мід" та ПП „Преміум-2010" та податкову звітність реально діючого суб'єкта господарювання ТОВ „Нафтогазтранс" з внесенням завідомо недостовірних даних фінансово-господарських відносин, що не підтверджені фактичними обставинами справи, встановлювали між собою розмір винагороди за здійснення незаконної діяльності з ухилення від сплати податків реально діючого суб'єкта господарювання ТОВ „Нафтогазтранс".

За допомогою системи „Клієнт-Банк" ОСОБА_7 і ОСОБА_3, з наявним лише у них доступом до скеровування платежів по рахунках реально діючого ТОВ „Нафтогазтранс" та підконтрольних їм суб'єктів фіктивного підприємництва ПП „Пром-Мід" та ПП „Преміум-2010", на виконання нібито договірних правовідносин по фіктивних (безтоварних) операціях перераховували грошові кошти з рахунку ТОВ „Нафтогазтранс" на розрахункові рахунки фіктивних підприємств, що давало змогу легально діючому підприємству ТОВ „Нафтогазтранс", власниками і засновниками якого були брати ОСОБА_7 і ОСОБА_3, без сплати податків до бюджету незаконно виводити із обороту і конвертували належні ТОВ „Нафтогазтранс" безготівкові кошти у готівку, які використали на свій розсуд, а також відповідно до підроблених договорів, документів бухгалтерського та податкового обліку безпідставно завищувати валові витрати та створювати фіктивний податковий кредит з податку на додану вартість та незаконно ним користувалися у господарській діяльності реально діючого власного суб'єкта господарювання ТОВ „Нафтогазтранс".

Банківські рахунки суб'єктів фіктивного підприємництва ПП „Пром-Мід" відкриті в АТ „УкрСибБанк", „Райфайзен банк Аваль" у м. Києві, Кіровоградській філії „УкрПромБанк", Кіровоградськй філії АБ „УкрГазБанк" та ПП „Преміум-2010" в АТ „УкрСибБанк", „Райфайзен банк Аваль" у м. Києві, в АТ „Укрсиббанк", в Кіровоградській філії „ПАТ „КБ Хрещатик", в Кіровоградській філії АТ „Полтава банк" відкриті протягом 2009-2010рр. використовувались ОСОБА_7, за попередньою змовою з ОСОБА_3, ОСОБА_4, ОСОБА_17 та ОСОБА_6 для прикриття незаконної діяльності реально діючого суб'єкта господарювання ТОВ „Нафтогазтранс", власниками і засновниками якого є брати ОСОБА_7 та ОСОБА_3, направленої на умисне ухилення від сплати податків та переведення по нібито проведених фінансово-господарських операціях з реально діючим підприємством ТОВ „Нафтогазтранс" безготівкових коштів у готівку, з подальшим їх витрачанням на свій власний розсуд.

Згідно поданих додатків №5 до декларації з ПДВ „Розшифровка податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів" ПП „Преміум-2010" та ПП „Пром-Мід" протягом 2008-2010рр. надавали послуги з необгрунтованого завищення валових витрат і незаконного формування податкового кредиту з податку на додану вартість ТОВ „Нафтогазтранс" за рахунок нібито проведених фінансово-господарських операцій.

З викладеного вбачається, що статут ПП „Пром-Мід" та ПП „Преміум - 2010" є фіктивним правочином (зареєстрованими на підставну особу), та таким, що вчинений без наміру створення правових наслідків, які обумовлювались цим правочином (статті 234 ЦКУ). Тобто, статут не відповідає загальним вимогам, а саме: невідповідність волевиявлення учасника правочину його внутрішній волі та вчинення правочину без наміру створення правових наслідків, які мали настати на підставі цього правочину. Дотримання вказаних вимог є необхідним для чинності правочину.

Спеціалістами ДПА у Кіровоградській області проведений аналіз господарських операцій ТОВ „Нафтогазтранс" (код ЄДРПОУ 33372800) з ПП „Пром-Мід" (код ЄДРПОУ 36390314) та ПП „Преміум - 2010" (код ЄДРПОУ 36653990) з питань повноти обчислення та своєчасності внесення до бюджету сум податку на додану вартість та податку на прибуток, за результатами якого складено висновок спеціаліста №838 від 02.08.201 Ороку.

Проведеним аналізом встановлено, що відповідно до даних Додатку 5 до декларацій з податку на додану вартість ТОВ „Нафтогазтранс" віднесено до складу податкового кредиту суми ПДВ по податкових накладних виписаних від імені ПП „Пром-Мід" в розмірі 777709,27 грн., в т.ч.: за липень 2009 року - 229091,47 грн., за серпень 2009 року-311760 грн., за грудень 2009 року-59783,31 грн., за січень 2010 року-93741,16 грн., за лютий 2010 року-33333,33 грн., за березень 2010 року - 50000 грн. та від імені ПП „Преміум - 2010" в розмірі 1172058,34 грн., в т.ч.: за березень 2010 року - 61595,00 грн., за квітень 2010 року - 328839,48 грн., за травень 2010 року - 423830,44 грн., за червень 2010 року - 357793,42 грн.

У відповідності до Наказу Державної податкової адміністрації України від 18.04.2008 №266 „Про організацію взаємодії органів державної податкової служби при проведенні перевірок податкових декларацій з податку на додану вартість з урахуванням інформації розшифровок податкових зобов'язань та податкового кредиту з податку на додану вартість у розрізі контрагентів" зі змінами та доповненнями:

- вигодонабувач - суб'єкт господарювання (платник ПДВ) - виробник або отримувач (товарів, послуг), що здійснює господарські операції з використанням вигодоформуючих суб'єктів (у тому числі по ланцюгу поставки

товару), діяльність яких спрямовано на отримання податкової вигоди (п. п. 1.4.2 п. 1.4 Наказу № 266);

- вигодотранспортуючий суб'єкт (транзитер) - суб'єкт господарювання (платник ПДВ), що здійснює

посередницьку функцію між вигодеформуючим суб'єктом та вигодонабувачем, у якого відповідно до податкової

звітності податкові зобов'язання на рівні податкового кредиту за всіма операціями чи по окремих операціях або різниця

між податковими зобов'язаннями та податковим кредитом незначна, економічна вигода від діяльності, що ними

здійснюється, чи від окремих операцій, що вони здійснюють, - відсутня (п. п. 1.4.3 п. 1.4 Наказу № 266);

- вигодеформуючий суб'єкт (податкова яма) - суб'єкт господарювання, який значиться у розшифровках

податкового кредиту контрагента та формує податкову вигоду вигодонабувачу (виробнику, отримувачу), у тому числі

через вигодотранспортуючих суб'єктів (п. п. 1.4.3 п. 1.4 Наказу № 266).

Таким чином, ПП „Пром-Мід" та ПП „Преміум - 2010" є вигодоформуючими суб'єктами (податковими ямами), які не мають можливості фактичного здійснення господарських операцій з урахуванням часу, оперативності проведення операцій, місцезнаходження майна, віддаленості контрагентів один від одного або обсягу матеріальних ресурсів, економічно необхідних для виробництва товарів, виконання робіт або надання послуг, не мають можливості вести облік для цілей оподаткування господарських операцій, здійснюють операції з товаром, що не вироблявся або не міг бути вироблений в обсязі, зазначеному у звітних документах; не мають відповідних умов для досягнення результатів відповідної господарської, економічної діяльності в зв'язку з відсутністю управлінського або технічного персоналу, основних фондів, виробничих активів, складських приміщень, транспортних засобів, тощо.

Проведеним аналізом встановлено, що суми податку на додану вартість сплачені (отримані) від ПП „Пром-Мід" та ПП „Преміум - 2010", що віднесені ТОВ „Нафтогазтранс" до складу податкового кредиту та відображені в додатку 5 до податкової декларації з податку на додану вартість „Розшифровка податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів" відповідних звітних періодів не підлягають включенню до складу податкового кредиту з податку на додану вартість, так як виписані за операціями, що не підтверджують факт поставки товару та виписані не уповноваженими особами.

Згідно п. 19 статті 2 Бюджетного кодексу України доходи бюджету - усі податкові, неподаткові та інші надходження на безповоротній основі, справляння яких передбачено законодавством України (включаючи трансферти, дарунки, гранти);

Згідно статті 9 Бюджетного кодексу України доходи бюджету класифікуються за такими розділами: податкові надходження, неподаткові надходження, доходи від операцій з капіталом, трансферти.

Згідно ч.2 статті 9 вказаного Кодексу податковими надходженнями визнаються передбачені податковими законами України загальнодержавні і місцеві податки, збори та інші обов'язкові платежі.

Підпунктом 3.2.1 п. 3.2 статті 3 Закону України „Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" визначено, що у випадках коли платник податків згідно із законами з питань оподаткування уповноважений утримувати податок, збір (обов'язковий платіж), якими оподатковуються інші особи, у тому числі податок на додану вартість, а також будь-які інші податки, що утримуються з джерела виплати, сума таких податків, зборів (обов'язкових платежів) вважається бюджетним фондом, який належить державі або територіальній громаді та створюється від їх імені.

Таким чином, несплачений підприємством податок на додану вартість внаслідок невірного формування податкового зобов'язання та податкового кредиту, є дохідною частиною державного бюджету, власністю держави.

Отже, ОСОБА_7 та ОСОБА_3, за попередньою змовою з ОСОБА_4, ОСОБА_17 та ОСОБА_6 здійснювалось документальне оформлення придбання ТОВ „Нафтогазтранс" товару у ПП „Пром-Мід" та ПП „Преміум - 2010" без мети реального настання правових наслідків, з метою заниження об'єкту оподаткування, несплати податків, в зв'язку з чим такі дії призвели до втрат дохідної частини Державного бюджету України.

Відповідно до п.п. 7.4.1. п.7.4. статті 7 Закону України від 03.04.1997 № 168/97-ВР „Про податок на додану вартість" зі змінами та доповненнями „податковий кредит звітного періоду складається із сум податків, нарахованих (сплачених) платником податку за ставкою, встановленою пунктом 6.1 статті 6 та статтею 81 цього Закону, протягом такого звітного періоду у зв'язку з придбанням або виготовленням товарів (у тому числі при їх імпорті) та послуг з метою їх подальшого використання в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку".

Згідно з п.п. 7.4.5. п.7.4. статті 7 Закону України від 03.04.1997 № 168/97-ВР „Про податок на додану вартість" зі змінами та доповненнями „не підлягають включенню до складу податкового кредиту суми сплаченого (нарахованого) податку у зв'язку з придбанням товарів (послуг), не підтверджені податковими накладними чи митними деклараціями (іншими подібними документами згідно з підпунктом 7.2.6 цього пункту).

Проведеним аналізом господарських операцій ТОВ „Нафтогазтранс" з ПП „Пром-Мід" та ПП „Преміум-2010" встановлено, що в порушення вимог п. п. 7.4.1, 7.4.5 п. 7.4 статті 7 Закону України від 03.04.1997 № 168/97-ВР „Про податок на додану вартість", до податкового кредиту ТОВ „Нафтогазтранс" включено суми податку на додану вартість у зв'язку з придбанням товарів (робіт, послуг) у ПП „Пром-Мід" та ПП „Преміум - 2010", які не підтверджені фактичними обставинами справи, чим завищено суму податкового кредиту та як наслідок занижено податок на додану вартість в сумі 1949767,61 грн., а саме: липень 2009 року - 229091,47 грн., серпень 2009 року - 311760 грн., грудень 2009 року - 59783,31 грн., січень 2010 року - 93741,16 грн., лютий 2010 року - 33333,33 грн., березень 2010 року -111595 грн., квітень 2010 року - 328839,48 грн., травень 2010 року - 423830,44 грн., червень 2010 року - 357793,42 грн.

В ході проведеного аналізу шляхом співставлення даних декларацій з податку на прибуток з даними декларацій з податку на додану вартість ТОВ „Нафтогазтранс" встановлено, що обсяги придбання товарів (робіт, послуг) відображені в декларації з ПДВ відображені й у рядку 4.1 декларації з податку на прибуток. Тобто вартість товарів (робіт, послуг) придбаних у ПП „Пром-Мід" та ПП „Преміум - 2010" відображена у складі валових витрат в сумі 9млн.748тис.838грн., а саме III квартал 2009 року - 2704257 грн., IV квартал 2009 року - 298917 грн., І квартал 2010 року - 1193347 грн., II квартал 2010 року - 5552317 грн.

Відповідно до п.5.1 ст.5 Закону України «Про оподаткування прибутку підприємств» від 28.12.94р. №334/94-ВР (далі - Закон): „Валові витрати виробництва та обігу (далі - валові витрати) - сума будь-яких витрат платника податку у

грошовій, матеріальній або нематеріальній формах, здійснюваних як компенсація вартості товарів (робіт, послуг), які придбаваються (виготовляються) таким платником податку для їх подальшого використання у власній господарській діяльності".

Згідно з п.п.5.3.9 п.5.3 ст.5 Закону: „Не належать до складу валових витрат будь-які витрати, не підтверджені відповідними розрахунковими, платіжними та іншими документами, обов'язковість ведення і зберігання яких передбачена правилами ведення податкового обліку"

Проведеним аналізом господарських операцій ТОВ „Нафтогазтранс" з ПП „Пром-Мід" та ПП „Преміум-2010" встановлено, що в порушення п.5.1 ст.5, п.п.5.3.9 п.5.3 ст.5 Закону України „Про оподаткування прибутку підприємств" від 28.12.94р. №334/94-ВР, до валових витрат ТОВ „Нафтогазтранс" включено вартість придбаних товарів (робіт, послуг), що непідтверджені фактичними обставинами справи, чим завищено в поданих до Кіровоградської ОДПІ податкових деклараціях з податку на прибуток ТОВ „Нафтогазтранс" суму валових витрат на 9 748 838 грн., а саме за

III квартал 2009 року - 2704257 грн., IV квартал 2009 року - 298917 грн., І квартал 2010 року - 1193347 грн., II квартал

2010 року - 5552317 грн. та, як наслідок, занижено податок на прибуток, в зв'язку з його несплатою до бюджету в сумі

2437209 грн., а саме: за III квартал 2009 року - 676064 грн., за IV квартал 2009 року - 74729 грн., за І квартал 2010 року

-298337 грн., за II квартал 2010 року - 1388079 грн.

Таким чином, ОСОБА_7 та ОСОБА_3, за попередньою змовою з ОСОБА_4, ОСОБА_17 та ОСОБА_6, створили документально видимість та відобразили у складі податкового кредиту в податковій звітності ТОВ „Нафтогазтранс" взаємовідносини з ПП „Пром-Мід" в розмірі сум ПДВ 777709,27грн. та з ПП „Преміум-2010" в розмірі сум ПДВ 1млн. 172тис.058,34грн., що дало змогу зазначеному реально діючому підприємству ТОВ „Нафтогазтранс" за рахунок нібито проведених фінансово-господарських операцій з вказаними суб'єктами фіктивного підприємництва незаконно сформували податковий кредит з податку на додану вартість за липень, серпень, грудень 2009року та січень, лютий, березень, квітень, травень 201 Ороку на загальну суму 1949767,61грн. та необгрунтовано завищили валові витрати і, як наслідок, занижено податок на прибуток, в зв'язку з його несплатою до бюджету за III та

IV квартали 2009року та 1, 2 квартали 201 Ороку в сумі 2 437 209грн., всього на загальну суму податків 4 386 976,61грн.

Своїми умисними протиправними діями ОСОБА_7 та ОСОБА_3, ОСОБА_4, ОСОБА_17 та ОСОБА_6, вчинли умисне ухилення від сплати податків, що входять в систему оподаткування, введених у встановленому законом порядку в особливо великих розмірах, за попередньою змовою групою осіб, тобто злочин, передбачений ст.27, ч. 3 ст.212 КК України.

В ході провадження досудового слідства встановлено, що безпосередньо ОСОБА_3, ОСОБА_7, ОСОБА_4, ОСОБА_17 та ОСОБА_6 є співвиконавцями вчинених злочинів за попередньою змовою займалися переведенням безготівкових грошових коштів в готівку (обготівковуванням) СПД - контрагентам за винагороду. Встановлено, що саме вони надавали іншим суб'єктам підприємницької діяльності послуги з необгрунтованого завищення валових витрат і незаконного формування податкового кредиту з податку на додану вартість. Переведення безготівкових коштів у готівку зазначеними особами проводиться з використанням розрахункових рахунків наступних підприємств: ПП „Сервіс-Ком 2007" (код ЄДРПОУ 35192977), ПП „Інтерсервіс - 2008" (код ЄДРПОУ 35652520), ПП „Пром-Мід" (код ЄДРПОУ 36390314), ТОВ „Терра-Агросвіт"(код ЄДРПОУ 35804349), ТОВ ВКФ „Інтера" (код ЄДРПОУ 34724446), ПП „Самгір" (код ЄДРПОУ 36333256), ПП „Експрес-Хелп" (код ЄДРПОУ 2322239), ПП „Транзит-Траст" (код ЄДРПОУ 33213146), ПП „Транзит-Ойл" (код ЄДРПОУ 32504733), ТОВ „Укнафтоком" (код ЄДРПОУ 33064422), ТОВ „Нафтогазтранс" (код ЄДРПОУ 33372800), ТОВ ВКФ „Агролан" (код ЄДРПОУ 35804375) та ПП „Преміум - 2010" (код ЄДРПОУ 36653990).

В ході розслідування справи виникла необхідність в проведенні виїмки і дослідженні документів, якими підтверджується відкриття та використання приватним підприємством „Сервіс-Ком 2007" (код ЄДРПОУ 35192977) рахунку № 26009139237 в ПАТ "Райфайзенбанк Аваль" (МФО 380805, м. Київ, вул. Лєскова, 9), в т.ч. за допомогою системи "Клієнт-Банк". Враховуючи, що документи, які підтверджують повноваження службових осіб ПП „Самгір" з правом першого та другого підпису фінансово-платіжні документи на розпорядження активами підприємства на вказаних рахунках (дані внесені до карток із зразками підпису та відбитку печатки), а також документи, якими оформлено отримання банківських послуг протягом періоду існування рахунку, знаходяться в ПАТ "Райфайзенбанк Аваль" (МФО 380805), а саме:

заява на відкриття розрахункового рахунку № 26009139237;

договір банківського рахунку № 26009139237;

заява на встановлення системи "Клієнт-Банк" по рахунку № 26009139237;

договір про порядок проведення електронних платежів за допомогою системи "Клієнт-Банк" по

рахунку № 26009139237;

акт передачі ключів програмного комплексу "Вапк Оп-Ьіпе" по рахунку № 26009139237;

копія статуту ПП „Самгір" зі змінами до нього;

копія довідки про взяття на облік платника податків ПП „Сервіс-Ком 2007" (форма № 4-ОПП);

копії паспортів службових осіб ПП „Сервіс-Ком 2007";

копія свідоцтва про державну реєстрацію ПП „Сервіс-Ком 2007";

копія довідки з ЄДРПОУ по ПП „Сервіс-Ком 2007";

копія страхового свідоцтва ПП „Сервіс-Ком 2007";

корінець повідомлення до Державної податкової інспекції про відкриття рахунку ПП „Сервіс-Ком

2007" в установі банку;

копія довідок про присвоєння ідентифікаційних номерів службовим особам ПП „Сервіс-Ком 2007";

доручення на право користування розрахунковим рахунком;

картки із зразками підписів службових осіб і відбитку печатки ПП „Сервіс-Ком 2007";

чеки на отримання готівкових коштів по рахунку № 26009139237;

заяви на отримання кредитів;

кредитні договори;

та інші документи по розрахунковому рахунку №26009139237;

Отримання вище перелічених документів, які мають доказову силу по справі можливе лише шляхом розкриття банківської таємниці та проведення виїмки в банківській установі на підставі законодавчих актів, які діють на теперішній час та регулюють проведення вказаної слідчої дії.

Ст. 19 Конституції України передбачає, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадову особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Факт відкриття приватним підприємством ПП „Сервіс-Ком 2007" рахунку № 26009139237 в ПАТ "Райфайзенбанк Аваль" (МФО 380805) та знаходження необхідних документів в приміщенні зазначеного банку підтверджується внесеними даними до єдиної централізованої бази даних обліку юридичних осіб ДПА України відносно ПП „Сервіс-Ком 2007" (код ЄДРПОУ 35192977), тобто з викладеного вище вбачається, що є точні дані, що документи, які мають значення для справи знаходяться у вказаній банківській установі, що відповідно до чинного Кримінально-процесуального кодексу України є підставою для проведення виїмки.

Відповідно до ч.3 ст. 178 Кримінально-процесуального кодексу України: «Виїмка документів, що становлять державну та/або банківську таємницю, проводиться тільки за мотивованою постановою судді і в порядку, погодженому з керівником відповідної установи ".

Розкриття банківської таємниці в частині, що стосується інших кореспондентів клієнта банку (назва, код ЄДРПОУ, номер рахунку, призначення та розміри платежів, назва банку, МФО банку) в рамках розслідування даної кримінальної справи законне, не порушує їх права і законні інтереси чи свободи, перешкод для здійснення їх прав і законних інтересів чи свобод не створюється, матеріальної та моральної шкоди.

Крім того, розкриття банківської таємниці у кримінальній справі охороняється вимогами ст.387 Кримінального кодексу України „ Розголошення даних досудового слідства або дізнання" та ст.232 Кримінального кодексу України „Розголошення комерційної або банківської таємниці".

Таким чином аналізуючи зібрані по справі докази та оцінюючи їх в сукупності, приймаючи до уваги, що є точні дані, що документи, які мають значення для справи знаходяться в певному місці, а саме в ПАТ "Райфайзенбанк Аваль" (МФО 380805), для всебічного, повного та об'єктивного дослідження обставин справи, отримання доказів вчинення злочину, а також встановлення інших осіб, причетних до вчинення даного злочину необхідно провести виїмку документів у вказаній банківській установі по рахунку № 26009139237 за період з 26.02.2009 року по 13.08.2010 року, з розкриттям банківської таємниці відносно клієнта банку ПП „Сервіс-Ком 2007" (код ЄДРПОУ 35192977), враховуючи, що вищевказані дані (документи), які містяться в ПАТ "Райфайзенбанк Аваль" (МФО 380805), мають доказове значення і іншими способами отримати ці дані (документи) неможливо, вважаю що подання начальника слідчого відділу Добровеличківського РВ УМВС України у Кіровоградській області майора міліції ОСОБА_15 - підлягає задоволенню.

На підставі викладеного керуючись, ст. 178, ст. 273 КПК України, Законом України «Про банки і банківську діяльність», -

ПОСТАНОВИВ:

Подання начальника слідчого відділу Добровеличківського РВ УМВС України у Кіровоградській області майора міліції ОСОБА_15 про надання дозволу на розкриття банківської таємниці та проведення в ПАТ "Райфайзенбанк Аваль" (МФО 380805, м. Київ, вул. Лєскова, 9) виїмки оригіналів документів, які становлять банківську таємницю, відносно клієнта банку ПП „Сервіс-Ком 2007" (код ЄДРПОУ 35192977) -задовольнити повністю.

Надати дозвіл на розкриття банківської таємниці та проведення виїмки документів в ПАТ "Райфайзенбанк Аваль" (МФО 380805, м. Київ, вул. Лєскова, 9), які становлять банківську таємницю відносно клієнта банку приватного підприємства ПП „Сервіс-Ком 2007" (код ЄДРПОУ 35192977) по рахунку № 26009139237 за період з 26.02.2009 року по 13.08.2010 року, а саме:

на магнітному та паперовому носії у вигляді роздруківок руху коштів з магнітного носія інформації серверу

банку, з по секундною реєстрацією із зазначенням часу (дат, годин, хвилин) проведення платежів, на

паперовому носії інформації завірені підписом керівника, головного бухгалтера та відбитком печатки банку за

період з часу відкриття рахунку з 26.02.2009 року по 13.08.2010 року, з розшифровкою кореспондентів, дати,

часу проведення та призначення платежу по рахунку № 26009139237, який належить ПП „Сервіс-Ком 2007";

заяви про відкриття (закриття) рахунку, договір розрахунково-касового обслуговування рахунку, корінець

повідомлення від платника податків про відкриття рахунку в установі банку, довідки про взяття на облік

платника податків, страхове свідоцтво, статутні документи, копії паспортів засновників та директорів

підприємства, копії довідок фізичних осіб платників податків, довідку форми 4-ОПП, накази (розпорядження)

про призначення директорів;

заяви на отримання чекових книжок;

довіреності на осіб які мають право отримувати роздруківку про рух коштів по рахунку;

карток із зразками підписів та відбитку печатки ПП „Сервіс-Ком 2007", що діяли на протязі періоду з моменту

відкриття рахунку, а також наявні копії паспортів осіб, яким надано право підпису та розпорядження коштами

підприємства;

чеків на отримання готівкових коштів по вищезазначеному розрахунковому рахунку;

платіжних доручень по розрахунковому рахунку підприємства;

договорів клієнт-банк;

договорів з додатками до них про надання банківських послуг з використанням програмно-технічного

комплексу "Клієнт-Банк", "Інтернет-Банк", "8М5 послуги", а також документів, якими оформлено та

підтверджується обмежене коло осіб, які мають доступ до даних систем та документів, якими зафіксовано

номер телефону через який здійснювався зв'язок з сервером банку рахунку № 26009139237;

документ, яким підтверджено факт передачі банком електронного шифру (ключа) уповноваженому

представнику ПП „Сервіс-Ком 2007";

заява про відкриття поточного рахунку № 26009139237;

договір банківського рахунку № 26009139237;

заява на встановлення системи „Клієнт - Банк" по рахунку № 26009139237;

акт передачі ключів програмного комплексу „Вапк Оп-Ьіпе" по рахунку № 26009139237;

копія статуту ПП „Сервіс-Ком 2007" зі змінами до нього;

копія довідки про взяття на облік платника податків ПП „Сервіс-Ком 2007" (Форма №4-ОПП);

копії паспортів службових осіб ПП „Сервіс-Ком 2007";

копія свідоцтва про державну реєстрацію ПП „Сервіс-Ком 2007";

копії рішень службових осіб ПП „Сервіс-Ком 2007";

копія довідки з ЄДРПОУ по ПП „Сервіс-Ком 2007";

копія страхового свідоцтва ПП „Сервіс-Ком 2007";

корінець повідомлення до Державної податкової інспекції від ПП „Сервіс-Ком 2007" про відкриття рахунку в

установі банку;

копії довідок про присвоєння ідентифікаційного номеру службовим особам ПП „Сервіс-Ком 2007";

картка із зразком підпису службових осіб і відбитком печатки ПП „Сервіс-Ком 2007";

кредитних справ ПП „Сервіс-Ком 2007" з наявними кредитними договорами та додатків до цих кредитних

договорів;

договорів застави, якими забезпечувалася виплата банку кредитів та відсотків за їх використання, та

документів, які підтверджують право заставодавця на внесення в заставу предмету застави;

заяви на отримання кредиту ПП „Сервіс-Ком 2007";

платіжні документи, якими підтверджується перерахування кредиту на рахунок ПП „Сервіс-Ком 2007";

та інші документи по розрахунковому рахунку № 26009139237.

В разі відсутності будь-яких з вище перелічених документів, зазначити письмово окремим листом до даної постанови про причину не надання документів згідно постанови судді, чи їх відсутності (можливе місцезнаходження в даний час) та надати на виїмку їх завірені копії та роздруковані з магнітного носія інформації на паперовий носій.

Суддя:

Постанова оскарженню не підлягає.

СудДобровеличківський районний суд Кіровоградської області
Дата ухвалення рішення13.08.2010
Оприлюднено21.12.2022
Номер документу12001589
СудочинствоКримінальне

Судовий реєстр по справі —4-157/2010

Постанова від 09.07.2010

Кримінальне

Калуський міськрайонний суд Івано-Франківської області

Гринів М. А.

Постанова від 22.03.2010

Кримінальне

Бориспільський міськрайонний суд Київської області

Мартинов Є. О.

Постанова від 28.04.2010

Кримінальне

Заводський районний суд м. Запоріжжя

Мєркулова Л. О.

Постанова від 05.08.2010

Кримінальне

Коломийський міськрайонний суд Івано-Франківської області

Васильковський В. М.

Постанова від 30.07.2010

Кримінальне

Самбірський міськрайонний суд Львівської області

Марчук І. С.

Постанова від 05.04.2010

Кримінальне

Слов'янський міськрайонний суд Донецької області

Руденко Л. М.

Постанова від 09.08.2010

Кримінальне

Броварський міськрайонний суд Київської області

Шевчук М. П.

Постанова від 20.12.2010

Кримінальне

Полтавський районний суд Полтавської області

Гальченко Оксана Олександрівна

Постанова від 10.12.2010

Кримінальне

Болградський районний суд Одеської області

Кодінцева Світлана Володимирівна

Постанова від 10.12.2010

Кримінальне

Болградський районний суд Одеської області

Кодінцева Світлана Володимирівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні