2/4399-А
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
29000, м. Хмельницький, Майдан Незалежності, 1 тел. 79-57-10, факс 79-58-82
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
"11" вересня 2006 р. Справа №2/4399-А
За позовом управління Пенсійного фонду України в Хмельницькому районі
до сільськогосподарського товариства з обмеженою відповідальністю „Хлібороб” с.Жучківці Хмельницького району
про стягнення 3416грн.11коп.
Суддя Дячук Т.В.
Секретар судового засідання Будзинська В.Г.
Представники сторін:
від позивача : Жиловська В.В. –представник по довіреності № 3544-3/07 від 11.09.2006р.
від відповідача : не з'явився.
Суть спору: позивачем подано позов про стягнення з відповідача 3416грн.11коп., в т.ч. : 2370грн.23коп. заборгованості по страхових внесках (32%), 200грн.00коп. штрафні санкції, 51грн.00коп. пеня; 683грн.40коп. заборгованості по страхових внесках (1-5%), 87грн.01коп. штрафні санкції, 24грн.47коп. пеня за період квітень, травень 2006р.
Представник позивача в судовому засіданні подав клопотання про зменшення позовних вимог до 2621грн.23коп. і просить врахувати, що позов заявлено у відповідності до вимог Закону України “Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування”, сума страхових внесків є узгодженою.
Про час та дату розгляду справи відповідач повідомлений належним чином, ухвала про відкриття провадження в адміністративній справі від 19.07.2006р. та ухвала про відкладення розгляду справи від 01.08.2006р. направлені на адресу відповідача рекомендованими поштовими відправленнями та отримані відповідачем 25.07.2006р. і 07.08.2006р. Представник відповідача в судове засідання не з'явився. Відповідач письмове пояснення на позов та витребуваних судом документів не надав, своїми процесуальними правами не скористався.
Розглянувши матеріали справи, суд встановив:
Відповідач сільськогосподарське товариство з обмеженою відповідальністю „Хлібороб” с.Жучківці Хмельницького району зареєстрований як суб'єкт підприємницької діяльності - юридична особа, ідентифікаційний код 03788738, і відповідно до ст. 1 Закону України “Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування” є платником страхових внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування.
Згідно розрахунків суми страхових внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування, що підлягають сплаті за період квітень, травень 2006 року, відповідач зобов'язаний сплатити страхові внески на обов'язкове державне пенсійне страхування у сумі 3053грн.62коп., в тому числі по розділу І (31,8%)- 2370грн.22коп.,
(1-5%) - 683грн.40коп.
Згідно п. 6 ст.20 Закону України “Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування” страхувальники зобов'язані сплачувати страхові внески, нараховані за відповідний базовий період, не пізніше ніж через 20 календарних днів з дня закінчення цього періоду, Страхові внески підлягають сплаті незалежно від фінансового стану платника страхових внесків.
Згідно частини 9 ст.106 Закону України “Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування” управлінням Пенсійного фонду у Хмельницькому районі прийнято рішення №114 від 10.05.2006р. про застосування фінансових санкцій у сумі 287грн.01коп. та нарахування 75грн.47коп. пені за несплату страхових внесків. Зазначене рішення отримано СТОВ „Хлібороб” 13.05.2006р., що підтверджується копією поштового повідомлення.
У відповідності до ст. 106 Закону України “Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування” позивачем на адресу відповідача направлено вимогу № Ю-53 від 06.07.2006р. про сплату 9754грн.74коп. внесків, 5815грн.82коп. фінансових санкцій, 2116грн.40коп. пені.
В зв'язку з частковою сплатою відповідачем заборгованості по страхових внесках на обов'язкове державне пенсійне страхування, штрафних санкцій і пені про розділу 1
(1-5%), позивачем зменшено позовні вимоги до 2621грн.23коп., що складає : 2370грн.23коп. заборгованості по страхових внесках за розділом 1 (31,8%), 200грн.00коп. штрафні санкції, 51грн.00коп. пеня.
Аналізуючи надані докази, оцінюючи їх в сукупності, судом враховується наступне:
Відповідно ст. 1 Закону України “Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування” (далі –Закон), страхувальники - це роботодавці та інші особи, які відповідно до цього Закону сплачують страхові внески на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування; страхові внески - кошти відрахувань на соціальне страхування та збір на обов'язкове державне пенсійне страхування, сплачені згідно із законодавством, що діяло раніше; кошти, сплачені на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування відповідно до цього Закону.
Відповідно до п. 1 ст. 14 Закону страхувальниками є роботодавці: підприємства, установи і організації, створені відповідно до законодавства України, незалежно від форми власності, виду діяльності та господарювання, об'єднання громадян, профспілки, політичні партії (у тому числі філії, представництва, відділення та інші відокремлені підрозділи зазначених підприємств, установ, організацій, об'єднань громадян, профспілок, політичних партій, які мають окремий баланс і самостійно ведуть розрахунки із застрахованими особами), фізичні особи - суб'єкти підприємницької діяльності та інші особи (включаючи юридичних та фізичних осіб-суб'єктів підприємницької діяльності, які обрали особливий спосіб оподаткування (фіксований податок, єдиний податок, фіксований сільськогосподарський податок, придбали спеціальний торговий патент), які використовують працю фізичних осіб на умовах трудового договору (контракту) або на інших умовах, передбачених законодавством, або за договорами цивільно-правового характеру.
Згідно п. 6 ст. 17 Закону платник страхових внесків зобов'язаний нараховувати, обчислювати і сплачувати в установлені строки та в повному обсязі страхові внески.
Нормами ст. 106 Закону передбачено, що у разі виявлення своєчасно не сплачених сум страхових внесків страхувальники зобов'язані самостійно обчислити ці внески і сплатити їх з нарахуванням пені в порядку і розмірах, визначених цією статтею. Суми страхових внесків своєчасно не нараховані та/або не сплачені страхувальниками у строки, визначені статтею 20 цього Закону, в тому числі обчислені територіальними органами Пенсійного фонду у випадках, передбачених частиною третьою статті 20 цього Закону, вважаються простроченою заборгованістю із сплати страхових внесків (далі - недоїмка) і стягуються.
Територіальні органи Пенсійного фонду за формою і у строки, визначені правлінням Пенсійного фонду, надсилають страхувальникам, які мають недоїмку, вимогу про її сплату. Вимога про сплату недоїмки є виконавчим документом. Протягом десяти робочих днів із дня одержання вимоги про сплату недоїмки страхувальник зобов'язаний сплатити суми недоїмки та суми фінансових санкцій.
У разі, якщо страхувальник, який одержав вимогу територіального органу Пенсійного фонду про сплату недоїмки і протягом десяти робочих днів після її отримання не сплатив зазначену у вимозі суму недоїмки разом з застосованою до нього фінансовою санкцією, включеної до вимоги, або не узгодив вимогу з відповідним органом Пенсійного фонду, або не оскаржив вимогу в судовому порядку, а також у разі якщо страхувальник узгодив вимогу, але не сплатив узгоджену суму недоїмки протягом десяти робочих днів після отримання узгодженої вимоги, відповідний орган Пенсійного фонду звертається в установленому законом порядку і подає вимогу про сплату недоїмки до відповідного підрозділу державної виконавчої служби. У зазначених випадках орган Пенсійного фонду також має право звернутися до суду чи господарського суду з позовом про стягнення недоїмки.
На підтвердження позовних вимог позивачем надано належні докази про наявність заборгованості відповідача та вжиття заходів її стягнення з врахуванням вимог Закону України “Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування”.
Відповідачем у поданих розрахунках суми страхових внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування за квітень, травень 2006 року самостійно визначено розміри внесків (зобов'язання узгоджене), в установленому законом порядку рішення №114 від 10.05.2006р. про застосування штрафних санкцій і пені, вимога №Ю-53 від 06.07.2006р. не оскаржувались і не скасовані. Частина заборгованості, штрафних санкцій і пені сплачена відповідачем і позивачем зменшено розмір позовних вимог. Доказів про сплату решти суми 2621грн.23коп. на день розгляду справи відповідачем до суду не подано.
Позовні вимоги обґрунтовані, підтвердженні належними доказами і відповідають чинному законодавству, а тому підлягають задоволенню.
Керуючись ст.ст.6, 14, 71, 86, 94, 104, 158-163, 167, 254-259, п.п. 6-7 Розділу 7 „Прикінцеві та перехідні положення” Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
ПОСТАНОВИВ:
Позов управління Пенсійного фонду України у Хмельницькому районі до відкритого акціонерного товариства „Хмельницьке підприємство „Агрохім” с. Розсоша, Хмельницького району задоволити у сумі 2621грн.23коп..
Стягнути з сільськогосподарського товариства з обмеженою відповідальністю „Хлібороб” (с.Жучківці Хмельницького району, п/р 26007012452 в Кредитбанку, МФО 315651, код 03788738) на користь управління Пенсійного фонду України у Хмельницькому районі (м. Хмельницький, вул. Кам'янецька, 122/2, р/р 25603301825 в ВАТ „Державний ощадний банк” м. Хмельницький, МФО 315784, код 14149786) 2370грн.23коп. (дві тисячі триста сімдесят гривень 23 коп.) заборгованості по страхових внесках, 200грн.00коп. (двісті гривень 00 коп.) штрафних санкцій, 51грн.00коп. (п'ятдесят одна гривня 00 коп.) пені.
Згідно ст.ст. 185-186 Кодексу адміністративного судочинства України сторони та інші особи, які беруть участь у справі мають право оскаржити в апеляційному порядку постанову повністю або частково. Заява про апеляційне оскарження подається протягом 10 днів з дня проголошення, апеляційна скарга подається протягом 20 днів після подання заяви по апеляційне оскарження. Заява і скарга подаються до Житомирського апеляційного господарського суду через суд першої інстанції.
Згідно ст. 254 Кодексу адміністративного судочинства України постанова, якщо інше не встановлено цим Кодексом, набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, якщо таку заяву не було подано. Якщо було подано заяву про апеляційне оскарження, але апеляційна скарга не була подана у строк, постанова або ухвала суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення цього строку. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.
Суддя Т.В. Дячук
Віддруковано 3 примірники : 1 –до справи; 2 –позивачу; 3 –відповідачу.
Суд | Господарський суд Хмельницької області |
Дата ухвалення рішення | 11.09.2006 |
Оприлюднено | 28.08.2007 |
Номер документу | 120083 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Хмельницької області
Дячук Т.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні