Постанова
від 25.10.2010 по справі 13987/09/2170
ХЕРСОНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ХЕРСОНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

73027, м. Херсон, вул. Робоча, 66, тел. 48-51-90


ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

25 жовтня 2010 р.

Справа № 2-а-13987/09/2170

                              

Херсонський окружний адміністративний суд

у складі: головуючої судді: Василенко Г.Ю.,

розглянувши в порядку письмового провадження адміністративну справу за позовом

Херсонського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів до  ТОВ фірми "Славія" про стягнення адмін - господарських санкцій та пені,

встановив:

Херсонське обласне відділення Фонду соціального захисту інвалідів (далі по тексту -позивач або Фонд) звернулося до суду з адміністративним позовом до товариства з обмеженою відповідальністю "Славія" (далі по тексту - відповідач) про стягнення адміністративно-господарських санкцій та пені в сумі 11868,65 грн.

Представник позивача надав клопотання про розгляд справи без його участі. Свої вимоги обґрунтував тим, що відповідачем до теперішнього часу не сплачено адміністративно-господарські санкції за незайняті робочі місця для працевлаштування інвалідів за 2007 рік, а також пеня за порушення термінів сплати адміністративно-господарських санкцій.

В судове засідання відповідач не з’явився, письмових заперечень на позов не надав, про дату, час та місце судового засідання був повідомлений належним чином.

Відповідно до ч.6 ст.128 КАС України якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але прибули не всі особи, які беруть участь у справі, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні в разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта.

Виходячи з вищевикладеного суд вважає за можливе розглядати справу в порядку письмового провадження.

Розглянувши подані документи і матеріали, всебічно і повно з'ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд вважає, що позовні вимоги  підлягають задоволенню у повному обсязі, виходячи із наступного.

В силу дії ст.ст. 19, 20 Закону України "Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні" (в редакції від 06.10.2005 року № 2960-ІV) підприємства, установи, організації, у тому числі підприємства, організації громадських організацій інвалідів, фізичні особи, які використовують найману працю, де середньооблікова чисельність працюючих інвалідів менша, ніж установлено нормативом, передбаченим ст. 19 Закону, щороку сплачують відповідним відділенням фонду соціального захисту інвалідів адміністративно-господарські санкції, сума яких визначається в розмірі середньої річної заробітної плати на відповідному підприємстві, установі, організації, у тому числі підприємстві, організації громадських організацій інвалідів, фізичної особи, яка використовує найману працю, за кожне робоче місце, призначене для працевлаштування інваліда і не зайняте інвалідом, для підприємств, установ, організацій, у тому числі підприємств, організацій громадських організацій інвалідів, фізичних осіб, які використовують найману працю, на яких працює від 8 до 15 осіб, розмір адміністративно-господарських санкцій за робоче місце, призначене для працевлаштування інваліда і не зайняте інвалідом, визначається в розмірі половини середньої річної заробітної плати на відповідному підприємстві, установі, організації, у тому числі підприємстві, організації громадських організацій інвалідів, фізичної особи, яка використовує найману працю.

Підприємства, установи, організації, у тому числі підприємства, організації громадських організацій інвалідів, фізичні особи, які використовують найману працю, самостійно розраховують кількість робочих місць для працевлаштування інвалідів відповідно до нормативу, встановленого ст.18 Закону №875-ХІІ.

Чисельність штатних працівників на підприємстві відповідача складає 9 осіб, чисельність інвалідів, працюючих на підприємстві - 0 осіб, таким чином, за 1 робоче місце, призначене для працевлаштування інваліду і не зайняте інвалідом, відповідач повинен був самостійно сплатити адміністративно-господарські санкції.

Згідно з ч. 2 ст.20 Закону № 875 - ХІІ, порушення термінів сплати адміністративно-господарських  санкцій  тягне  за  собою  нарахування  пені,  яка  обчислюється виходячи з 120% річних облікової ставки Національного банку України, що діяла на момент сплати, нарахованої на повну суму недоїмки на весь її строк.

Згідно з актом перевірки від 12.10.2009 року сума заборгованості відповідача по адміністративно господарським санкціям складає 10138,89 грн.

Згідно із розрахунком пені на суму заборгованості по сплаті адміністративно господарських санкцій, її нараховано у розмірі 1729,76 грн.

Заборгованість відповідача складає 11868,65 грн.

Сума заборгованості по адміністративно господарських санкціях та пені до теперішнього часу не сплачена.

Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. ст. 8, 9, 12, 128, 158-163 167 КАС України, суд, -  

                                                        постановив:

Позовні вимоги задовольнити.

Стягнути з товариства з обмеженою відповідальністю "Славія" (код 21292952) на користь Херсонського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів адміністративно-господарські санкції у розмірі 10138 (десять тисяч сто тридцять вісім) грн. 89 коп.

Стягнути з товариства з обмеженою відповідальністю "Славія" (код 21292952) на користь Херсонського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів пеню за порушення термінів сплати  адміністративно-господарських санкцій у розмірі 1729 (одна тисяча сімсот двадцять дев"ять) грн. 76 коп.  

Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Одеського апеляційного адміністративного суду через суд першої інстанції шляхом подачі апеляційної скарги в 10-денний строк з дня її проголошення.  В разі складення постанови у повному обсязі відповідно до ст. 160 КАС України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо вона не була  подана  у встановлений строк. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили  після закінчення апеляційного розгляду справи.

Суддя                                                                                                                         Василенко Г.Ю.

кат. 6.11

СудХерсонський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення25.10.2010
Оприлюднено05.11.2010
Номер документу12011575
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —13987/09/2170

Постанова від 25.10.2010

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Василенко Г.Ю.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні