КІРОВОГРАДСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
УХВАЛА
28 червня 2024 року м. Кропивницький Справа № 340/1608/23
Кіровоградський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Петренко О.С., розглянувши заяву з питань виконання рішення в адміністративній справі
за позовом: ОСОБА_1 , АДРЕСА_1
до відповідача: Заваллівської селищної ради, вул. Соборна,10, смт. Завалля, Гайворонський район, Кіровоградська область,26334
про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії,
ВСТАНОВИВ:
ОСОБА_1 звернулася до суду з позовом, в якому просить суд:
1)визнати незаконним та скасувати рішення 31 сесії Заваллівської селищної ради 8 скликання від 21.03.2023 за №2074;
2) зобов`язати Заваллівську селищну раду прийняти рішення про передачу у власність земельної ділянки, кадастровий номер 3521155300:50:053:0008, загальною площею 1,1202 га, в тому числі по угіддях:37, землі промисловості 1,1202 га.
03.07.2023 року Кіровоградським окружним адміністративним судом прийнято рішення у справі, яким задоволено частково.
18.06.2024 року на адресу суду від позивача надійшла повторна заява про скасування відстрочення виконання рішення (а.с.61-70).
Ухвалою суду від 19.06.2024 заяву прийнято до розгляду та вирішено її розгляд здійснювати в порядку письмового провадження.
Розглянувши подану заяву, доводи наведені заявником в її обґрунтування, суд дійшов наступних висновків.
Відповідно до статті 378 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України), за заявою сторони суд, який розглядав справу як суд першої інстанції, може відстрочити або розстрочити виконання рішення, а за заявою стягувача чи виконавця (у випадках, встановлених законом), встановити чи змінити спосіб або порядок його виконання. Питання про відстрочення або розстрочення виконання, зміну чи встановлення способу і порядку виконання судового рішення може бути розглянуто також за ініціативою суду (ч.1 ст.378 КАС України).
Підставою для встановлення або зміни способу або порядку виконання, відстрочення чи розстрочення виконання судового рішення є обставини, що істотно ускладнюють виконання рішення або роблять його неможливим (ч.3 ст.378 КАС України).
Вирішуючи питання про відстрочення чи розстрочення виконання судового рішення, суд також враховує: 1) ступінь вини відповідача у виникненні спору; 2) щодо фізичної особи тяжке захворювання самої особи або членів її сім`ї, її матеріальне становище; 3) стихійне лихо, інші надзвичайні події тощо (ч.4 ст.378 КАС України).
Відстрочення чи розстрочення виконання судового рішення не може перевищувати одного року з дня ухвалення рішення, ухвали, постанови (ч. 5 ст. 378 КАС України).
У постанові від 06.12.2019 року у справі №2а/0570/6531/2011 Верховний Суд дійшов висновку, що відстрочення в розумінні зазначеної норми закону є відкладенням чи перенесенням дати виконання рішення на новий строк, який визначається адміністративним судом, та допускається у виняткових випадках, залежно від обставин справи. Підставою для відстрочення можуть бути конкретні існуючі, об`єктивні, виключні обставини, що ускладнюють виконання судового рішення у встановлений строк або фактично унеможливлюють таке.
Суд зазначає, що Указом Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24 лютого 2022 року № 64/2022, у зв`язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, на підставі пропозиції Ради національної безпеки і оборони України, вiдповiдно до пункту 20 частини першої статті 106 Конституції України, Закону України "Про правовий режим воєнного стану", постановлено ввести в Україні воєнний стан iз 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року строком на 30 діб.
В подальшому, неодноразово продовжено строк дії воєнного стану в Україні.
Указом Президента України "Про продовження строку дії воєнного стану в Україні" від 06.05.2024 року №271/2024, затверджений Законом України від 08.05.2024 №3684-IX, воєнний стан продовжено на 90 діб - до 12.08.2024 року.
Законом України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо створення умов для забезпечення продовольчої безпеки в умовах воєнного стану" № 2145-IX вiд 24.03.2022 року було вирішено внести зміни до розділу Х "Перехідні положення" Земельного кодексу України (Відомості Верховної Ради України, 2002 р., №3-4, ст.27) доповнити пунктом 27, де у підпункті 5) було зазначено, що під час дії воєнного стану земельні відносини регулюються з урахуванням таких особливостей: безоплатна передача земель державної, комунальної власності у приватну власність, надання дозволів на розроблення документації із землеустрою з метою такої безоплатної передачі, розроблення такої документації забороняється.
З огляду на внесені зміни законом №2145 IX вiд 24.03.2022 року, виконання даного судового рішення від 03.07.2023 року по справі №340/1608/23 буде можливим тільки після скасування воєнного стану.
Враховуючи викладене, суд вважає за необхідне відмовити в задоволені поданої заяви про скасування відстрочення виконання судового рішення.
Керуючись ст.ст. 378, 256, 294, 295 КАС України, суд, -
УХВАЛИВ:
В задоволені заяви ОСОБА_1 про скасування відстрочення виконання судового рішення відмовити.
Ухвала набирає законної сили відповідно до вимог ст. 256 КАС України та може бути оскаржена у порядку та строки визначені статтею 293-297 КАС України.
Суддя Кіровоградського
окружного адміністративного суду О.С. ПЕТРЕНКО
Суд | Кіровоградський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 28.06.2024 |
Оприлюднено | 04.07.2024 |
Номер документу | 120124590 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу регулюванню містобудівної діяльності та землекористування, зокрема у сфері містобудування; архітектурної діяльності |
Адміністративне
Кіровоградський окружний адміністративний суд
О.С. ПЕТРЕНКО
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні