Справа № 560/3274/24
РІШЕННЯ
іменем України
02 липня 2024 рокум. Хмельницький
Хмельницький окружний адміністративний суд в особі головуючої-судді Ковальчук О.К. розглянувши адміністративну справу за позовом товариства з обмеженою відповідальністю "Екотехнік-Ярмолинці" до Головного управління ДПС у Хмельницькій області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення,
ВСТАНОВИВ:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Екотехнік-Ярмолинці" звернулося в суд з позовом до Головного управління ДПС у Хмельницькій області, в якому просить визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення від 05.12.2023 № 016140405 про застосування штрафу в сумі 218727,29 грн.
В обґрунтування позовних вимог позивач зазначає, що на підставі акту від 10.11.2023 № 11973/22-01-04-05-06/38283134 камеральної перевірки відповідачем складене податкове повідомлення-рішення від 05.12.2023, яке є протиправними, оскільки прийняте з порушенням пункту 90 підрозділу 2 розділу XX Податкового кодексу України, який станом на день винесення спірного рішення набрав чинності. Вказує, що штраф мав складати 25 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в податкових накладних від 31.03.2022 № 3 на суму ПДВ 58882,68 грн, від 30.04.2022 № 3 на суму ПДВ 63683,01 грн, від 31.05.2022 № 3 на суму ПДВ 115010 грн, від 30.06.2022 № 3 на суму ПДВ 130310,31 грн та від 31.07.2022 № 3 на суму ПДВ 69 568,56 грн у зв`язку з порушенням строку реєстрації на 366 і більше календарних днів. Просить позов задовольнити.
Хмельницький окружний адміністративний суд відкрив провадження в адміністративній справі за правилами спрощеного позовного провадження.
У відзиві на позов Головне управління ДПС у Хмельницькій області зазначає, що Закон України "Про внесення змін до розділу XX "Перехідні положення" Податкового кодексу України щодо відновлення обмеження перебування грального бізнесу на спрощеній системі оподаткування" № 2876-ІХ не містить прямої вказівки про надання його нормам зворотної дії в часі, а отже його дія не розповсюджується на період до набрання ним чинності. Крім того, відповідальність, встановлена пунктом 90 підрозділу 2 розділу XX ПК України, застосовується за порушення платниками податку на додану вартість граничного строку, передбаченого для пункту 89 цього розділу, тобто прямо пов`язана зі збільшеними строками реєстрації податкових накладних. Податкове правопорушення у вигляді несвоєчасної реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних є триваючим порушенням, початком якого є наступний день за останнім (граничним) днем реєстрації податкової накладної, а припиняється таке порушення в день фактичної реєстрації податкової накладної. А тому дія пунктів 89, 90 підрозділу 2 розділу XX ПК України не поширюється на правовідносини, які були припинені (тобто податкові накладні складені та зареєстровані з порушенням строку, який визначений пунктом 201.1 статті 201 ПК України, до внесення змін Законом № 2876-ІХ). Відтак зменшений розмір штрафних санкцій може бути застосований лише щодо податкових накладних, складених та зареєстрованих несвоєчасно після набрання чинності Законом №2876-ІХ або до накладних, строк реєстрації яких не закінчився станом на день набрання чинності цим Законом (08.02.2023). Просить відмовити в задоволенні адміністративного позову в повному обсязі.
Ухвалою від 25.06.2024 Хмельницький окружний адміністративний суд відмовив у задоволенні клопотання Головного управління ДПС у Хмельницькій області про розгляд справи за правилами загального позовного провадження.
Дослідивши наявні в матеріалах справи докази у їх взаємному зв`язку та сукупності, суд встановив таке.
Позивач товариство з обмеженою відповідальністю "Екотехнік-Ярмолинці" зареєстроване в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань 15.06.2012. Основним видом господарської діяльності позивача є виробництво електроенергії.
Головне управління ДПС у Хмельницькій області провело камеральну перевірку ТОВ "Екотехнік-Ярмолинці" щодо дотримання порядку реєстрації податкових накладних та розрахунків коригування до таких накладних з податку на додану вартість ЄРПН, за результатами якої складений акт від 10.11.2023 №11973/22-01-04-05-06/38083134.
Перевіркою встановлене порушення позивачем вимог пункту 201.10 статті 201, підпункту 69.1 пункту 69 підрозділу 10 розділу XX Перехідні положення ПК України щодо строків реєстрації податкових накладних. За даними перевірки, з 14.09.2023 по 22.09.2023 позивач зареєстрував в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні/розрахунки коригування на загальну суму ПДВ 437454,56 грн (від 31.03.2022 № 3 на суму ПДВ 58882,68 грн, від 30.04.2022 № 3 на суму ПДВ 63683,01 грн, від 31.05.2022 № 3 на суму ПДВ 115010 грн, від 30.06.2022 № 3 на суму ПДВ 130310,31 грн та від 31.07.2022 № 3 на суму ПДВ 69 568,56 грн) з порушенням строку реєстрації на 403, 427, 432 та 433 календарних дні відповідно.
На підставі акту перевірки відповідач прийняв податкове повідомлення-рішення від 05.12.2023 № 016140405 про застосування до позивача штрафу в сумі 218727,29 грн на підставі пункту 120-1.1 статті 120-1 ПК України.
Вказане податкове повідомлення-рішення позивач оскаржив в адміністративному порядку. Рішенням від 16.02.2024 Державна податкова служба України податкове повідомлення-рішення залишила без змін.
Вважаючи протиправним податкове повідомлення-рішення від 05.12.2023 № 016140405, позивач звернувся до суду з цим позовом.
Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд враховує таке.
Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів та порядок їх адміністрування, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства регулює Податковий кодекс України (далі ПК України).
Згідно з пунктом 187.1 статті 187 ПК України датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше:
а)дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а у разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а у разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку;
б)дата відвантаження товарів, а у разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.
Пунктом 201.1 статті 200 ПК України передбачено, що на дату виникненняподаткових зобов`язаньплатник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній форміз використанням кваліфікованого електронного підпису або удосконаленого електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, уповноваженої платником особи відповідно до вимогЗакону України "Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги"та зареєструвати її вЄдиному реєстрі податкових накладниху встановлений цим Кодексом термін.
За змістом пункту201.10 статті 201 ПК Українипри здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.
Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту. Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.
Датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді доцентрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику,є дата та час, зафіксовані у квитанції.
Реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних повинна здійснюватися з урахуванням граничних строків:
для податкових накладних / розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця, - до останнього дня (включно) календарного місяця, в якому вони складені;
для податкових накладних / розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 16 по останній календарний день (включно) календарного місяця, - до 15 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені;
для зведених податкових накладних та/або розрахунків коригування до таких зведених податкових накладних, складених за операціями, визначенимипунктом 198.5 статті 198тапунктом 199.1 статті 199 цього Кодексу, - протягом 20 календарних днів, що настають за останнім календарним днем місяця, в якому вони складені;
для розрахунків коригування, складених постачальником товарів/послуг до податкової накладної, що складена на отримувача - платника податку, в яких передбачається зменшення суми компенсації вартості товарів/послуг їх постачальнику, - протягом 15 календарних днів з дня отримання такого розрахунку коригування до податкової накладної отримувачем (покупцем).
У разі порушення таких строків застосовуютьсяштрафні санкціїзгідно з цим Кодексом.
Спірним податковим повідомленням-рішенням від 05.12.2023 № 016140405 за порушення строків реєстрації податкових накладних, встановлених пунктом201.10 статті 201 ПК України, відповідач на підставі пункту 120-1.1 статті 120-1 ПК України застосував до позивача штраф в розмірі 50 відсотків податку на додану вартість, вказаного у податкових накладних, зареєстрованих з порушенням строків реєстрації
Факт порушення встановлених пунктом201.10 статті 201 ПК України строків реєстрації податкових накладних/розрахунки коригування на загальну суму ПДВ 437454,56 грн, зокрема, від 31.03.2022 № 3 на суму ПДВ 58882,68 грн, від 30.04.2022 № 3 на суму ПДВ 63683,01 грн, від 31.05.2022 № 3 на суму ПДВ 115010 грн, від 30.06.2022 № 3 на суму ПДВ 130310,31 грн та від 31.07.2022 № 3 на суму ПДВ 69 568,56 грн, позивачем не заперечується. Зазначені податкові накладні зареєстровані в Єдиному реєстрі податкових накладних в період з 14.09.2023 по 22.09.2023 з порушенням строку реєстрації на 403, 427, 432 та 433 календарних дні відповідно. Зазначений факт позивачем також не заперечується.
Предметом доказування у цій справі є правомірність застосування відповідачем положень пункту 120-1.1 статті 120-1 ПК України для визначення розміру штрафу (50 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної у вказаних вище податкових накладних).
Пунктом 11 підрозділу 10 розділу XX ПК України передбачено, що штрафні (фінансові) санкції (штрафи) за наслідкамиперевірок, які здійснюютьсяконтролюючими органами, застосовуються у розмірах, передбачених законом, чинним на день прийняття рішень щодо застосування таких штрафних (фінансових) санкцій (з урахуванням нормпункту 7 цього підрозділу).
Відповідно до пункту 120-1.1 статті 120-1 ПК України, чинного на час прийняття рішення, порушення платниками податку на додану вартість граничного строку, передбаченогостаттею 201 цього Кодексу, для реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування до такої податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних (крім податкової накладної / розрахунку коригування, складеної на операції з постачання товарів/послуг, що звільняються від оподаткування податком на додану вартість; податкової накладної / розрахунку коригування, складеної на операції, що оподатковуються за нульовою ставкою; податкової накладної, складеної відповідно допункту 198.5 статті 198 цього Кодексуу разі здійснення операцій, визначених підпунктами "а" - "г" цього пункту, та розрахунку коригування, складеного до такої податкової накладної; податкової накладної, складеної відповідно достатті 199 цього Кодексу, та розрахунку коригування, складеного до такої податкової накладної; податкової накладної, складеної відповідно до абзацу одинадцятогопункту 201.4 статті 201 цього Кодексу, та розрахунку коригування, складеного до такої податкової накладної) тягне за собою накладення на платника податку на додану вартість, на якого відповідно до вимогстатей 192і201 цього Кодексупокладено обов`язок щодо такої реєстрації, штрафу в розмірі:
10 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних / розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації до 15 календарних днів;
20 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних / розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 16 до 30 календарних днів;
30 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних / розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 31 до 60 календарних днів;
40 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних / розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 61 до 365 календарних днів;
50 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних / розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації на 366 і більше календарних днів.
Пунктом 69 підрозділу 10 розділу XX ПК України установлено, що тимчасово, на період до припинення або скасування воєнного стану на території України, введеногоУказом Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24 лютого 2022 року N 64/2022, затвердженимЗаконом України "Про затвердження Указу Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24 лютого 2022 року N 2102-IX, справляння податків і зборів здійснюється з урахуванням особливостей, визначених у цьому пункті.
Згідно з підпунктом 69.1 пункту 69 підрозділу 10 розділу XX ПК України в редакції Закону України від 23.02.2024 № 3603-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо вдосконалення онлайн-комунікації з платниками податків та уточнення окремих положень законодавства», який набув чинності з 03.09.2023, у разі відсутності у платника податків можливості своєчасно виконати свій податковий обов`язок щодо дотримання термінів сплати податків та зборів,подання звітності та/або документів (повідомлень), у тому числі передбачених статтями 39 і 392, пунктом 46.2статті 46 цього Кодексу, реєстрації у відповідних реєстрах податкових або акцизних накладних, розрахунків коригування, подання електронних документів, що містять дані про фактичні залишки пального та обсяг обігу пального або спирту етилового тощо, платники податків звільняються від передбаченої цим Кодексом відповідальності з обов`язковим виконанням таких обов`язків протягом шести місяців після припинення або скасування воєнного стану в Україні.
Платники податків, які мають можливість своєчасно виконувати податкові обов`язки, звільняються від відповідальності за несвоєчасне виконання таких обов`язків щодо:
реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних такими платниками податкових накладних та розрахунків коригування, дата складання яких припадає на період з 1 лютого по 31 травня 2022 року, за умови забезпечення їх реєстрації не пізніше 15 липня 2022 року;
реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних зведених податкових накладних та/або розрахунків коригування до таких зведених податкових накладних, дата складання яких припадає на період з 1 лютого по 31 травня 2022 року, складених за операціями, визначеними пунктом 198.5 статті 198 та пунктом 199.1 статті 199 цього Кодексу, за умови забезпечення їх реєстрації не пізніше 20 липня 2022 року.
Отже, з урахуванням положень пункту 69 підрозділу 10 розділу XX ПК України, позивач може бути звільнений від відповідальності за порушення граничних строків реєстрації податкових накладних, передбаченої пунктом 120-1.1 статті 120-1 ПК України, за наявності обставин, зазначених у підпункті 69.1 пункту 69 підрозділу 10 розділу XX ПК України.
Однак, позивач не надав суду докази, які підтверджують його право на звільнення від відповідальності за порушення строків реєстрації податкових накладних від 30.04.2022 № 3 на суму ПДВ 63683,01 грн, від 31.05.2022 № 3 на суму ПДВ 115010 грн, від 30.06.2022 № 3 на суму ПДВ 130310,31 грн та від 31.07.2022 № 3 на суму ПДВ 69 568,56 грн, встановленої пунктом 120-1.1 статті 120-1 ПК України.
Доводи позивача щодо безпідставного застосування пункту 120-1.1 статті 120-1 ПК України, замість підпункту 90 підрозділу 2 розділу XX ПК України, як підстави для визначення позивачу розміру штрафу за порушення строків реєстрації зазначених податкових накладних суд вважає необгрунтованими.
Відповідно до пункту 90 підрозділу 2 розділу XX ПК України тимчасово, протягом дії воєнного стану в Україні, введеногоУказом Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24 лютого 2022 року N 64/2022, затвердженимЗаконом України "Про затвердження Указу Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24 лютого 2022 року N 2102-IX, та шести місяців після місяця, в якому воєнний стан буде припинено або скасовано, штраф за порушення платниками податку на додану вартість граничного строку, передбаченого пунктом 89 цього підрозділу для реєстраціїподаткової накладноїта/аборозрахунку коригуваннядо такої податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних, встановлюється у розмірі:
2 відсотки суми податку на додану вартість, зазначеної в такихподаткових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації до 15 календарних днів;
5 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в такихподаткових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 16 до 30 календарних днів;
10 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в такихподаткових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 31 до 60 календарних днів;
15 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в такихподаткових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 61 до 365 календарних днів;
25 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в такихподаткових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації на 366 і більше календарних днів.
За змістом пункту 89 підрозділу 2 розділу XX ПК України тимчасово, протягом дії воєнного стану в Україні, введеногоУказом Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24 лютого 2022 року N 64/2022, затвердженимЗаконом України "Про затвердження Указу Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24 лютого 2022 року N 2102-IX, та шести місяців після місяця, в якому воєнний стан буде припинено або скасовано, реєстраціяподаткових накладнихта/аборозрахунків коригування до податкових накладниху Єдиному реєстрі податкових накладних здійснюється з урахуванням таких граничних строків:
дляподаткових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця, - до 5 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені;
дляподаткових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 16 по останній календарний день (включно) календарного місяця, - до 18 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені;
длярозрахунків коригування, складених постачальником товарів/послуг доподаткової накладної, що складена на отримувача - платника податку, в яких передбачається зменшення суми компенсації вартості товарів/послуг їх постачальнику, - протягом 18 календарних днів з дня отримання такого розрахунку коригування до податкової накладної отримувачем (покупцем).
Таким чином, положення пункту 90 підрозділу 2 розділу XX ПК України застосовується для визначення розміру штрафу за порушення строків реєстрації податкових накладних, встановлених пунктом 89 цього підрозділу на період військового стану та шести місяців після місяця, в якому воєнний стан буде припинено або скасовано.
У рішенні від 09.02.1999 у справі N 1-7/99 (справа про зворотну дію в часі законів та інших нормативно-правових актів) Конституційний Суд України дійшов висновку, що положення частини першої статті 58 Конституції України про зворотну дію в часі законів та інших нормативно-правових актів у випадках, коли вони пом`якшують або скасовують відповідальність особи, стосується фізичних осіб і не поширюється на юридичних осіб. Але це не означає, що цей конституційний принцип не може поширюватись на закони та інші нормативно-правові акти, які пом`якшують або скасовують відповідальність юридичних осіб. Проте надання зворотної дії в часі таким нормативно-правовим актам може бути передбачено шляхом прямої вказівки про це в законі або іншому нормативно-правовому акті.
Закон України від 12 січня 2023 року N 2876-IX "Про внесення змін до розділу XX "Перехідні положення" Податкового кодексу України щодо відновлення обмеження перебування грального бізнесу на спрощеній системі оподаткування", яким підрозділ 2 розділу XX ПК України доповнений пунктами 89 і 90, набрав чинності 08.02.2023.
Законом № 2876-ІХ не передбачене поширення його дії на правовідносини щодо реєстрації податкових накладних, які виникли до набрання чинності цим Законом.
Податкове правопорушення у вигляді несвоєчасної реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних є триваючим порушенням, початком якого є наступний день за останнім (граничним) днем реєстрації податкової накладної, а припиняється таке порушення в день фактичної реєстрації податкової накладної.
Зменшений розмір штрафних санкцій може бути застосований лише щодо податкових накладних, складених та зареєстрованих несвоєчасно після набрання чинності Законом №2876-ІХ або до накладних, строк реєстрації яких не скінчився станом на день набрання чинності цим Законом (08 лютого 2023 року).
Тому, дія пунктів 89, 90 підрозділу 2 розділу XX ПК України не поширюється на правовідносини, припинені (тобто податкові накладні складені та зареєстровані з порушенням строку, визначеного пунктом 201.1 статті 201 ПК України) до набрання чинності Законом № 2876-ІХ.
Аналогічна правова позиція сформована Верховним Судом у постанові від З0 січня 2024 року у справі № 280/4484/23.
Отже, відповідач правомірно застосував пункт 120-1.1 статті 120-1 ПК України для визначення розміру штрафу за порушення строків реєстрації податкових накладних від 31.03.2022 № 3 на суму ПДВ 58882,68 грн, від 30.04.2022 № 3 на суму ПДВ 63683,01 грн, від 31.05.2022 № 3 на суму ПДВ 115010 грн, від 30.06.2022 № 3 на суму ПДВ 130310,31 грн та від 31.07.2022 № 3 на суму ПДВ 69 568,56 грн, зареєстрованих з порушенням строку реєстрації на 366 і більше календарних днів, до набрання чинності Законом № 2876-ІХ.Відповідно до частини 1 статті 2 Кодексу адміністративного судочинства завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.
Згідно з частинами 1 та 2 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Відповідачем доведена правомірність податкового повідомлення-рішення від 05.12.2023 № 016140405.
Враховуючи викладене, у задоволенні позову слід відмовити.
У зв`язку з відмовою у задоволенні позовних вимог розподіл судових витрат не здійснюється.
Керуючись статтями 6, 72-77, 139, 244, 246, 250, 255, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
ВИРІШИВ:
відмовити у задоволенні позову Товариства з обмеженою відповідальністю "Екотехнік-Ярмолинці" до Головного управління ДПС у Хмельницькій області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення від 05.12.2023 № 016140405.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку до Сьомого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.
Позивач:Товариство з обмеженою відповідальністю "Екотехнік-Ярмолинці" (вул. Ватутіна, 19,Ясенівка,Хмельницька область,32150 , код ЄДРПОУ - 38283134) Відповідач:Головне управління ДПС у Хмельницькій області (вул. Пилипчука, 17,м. Хмельницький,Хмельницька обл., Хмельницький р-н,29001 , код ЄДРПОУ - 44070171)
Головуючий суддя О.К. Ковальчук
Суд | Хмельницький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 02.07.2024 |
Оприлюднено | 04.07.2024 |
Номер документу | 120128235 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо |
Адміністративне
Хмельницький окружний адміністративний суд
Ковальчук О.К.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні