Справа № 204/6291/24
Провадження № 1-кс/204/1742/24
У Х В А Л А
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
27червня 2024року слідчий суддя Красногвардійського районного суду м.Дніпропетровська ОСОБА_1 , за участю секретаря ОСОБА_2 , розглянувши клопотання старшого слідчого в ОВС слідчого відділу Управління СБ України у Дніпропетровській області майора юстиції ОСОБА_3 , погоджене прокурором Дніпропетровської обласної прокуратури ОСОБА_4 , про арешт майна в рамках кримінального провадження № 22023040000000316 від 11.04.2023 за ознаками вчинення кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 110-2 КК України,-
встановив:
До суду надійшло клопотання старшого слідчого в ОВС слідчого відділу Управління СБ України у Дніпропетровській області майора юстиції ОСОБА_3 , погоджене прокурором Дніпропетровської обласної прокуратури ОСОБА_4 , про арешт майна в рамках кримінального провадження № 22023040000000316 від 11.04.2023 за ознаками вчинення кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 110-2 КК України.
В обґрунтування клопотання зазначено, що Слідчим відділом Управління СБ України у Дніпропетровській області проводиться досудове розслідування кримінального провадження, зареєстрованого у ЄРДР за № 22023040000000316 від 11.04.2023 за ознаками вчинення кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 110-2 КК України.
Так, внаслідок розпочатої 20 лютого 2014 року збройної агресії Російської Федерації (проти України відбулася воєнна окупація невід`ємної частини України - Автономної Республіки Крим та м.Севастополя (далі - АР Крим), а в подальшому і незаконна анексія цієї території України.Зокрема, 11 березня 2014 року в умовах воєнної окупації Верховна Рада АР Крим проголосила АР Крим «незалежною державою - Республікою Крим», а 18 березня 2014 року представники розпущеної Постановою ВерховноїРади Українивід 15березня 2014року №891-VII«Верховної РадиАР Крим» (за наслідками проведення в умовах воєнної окупації незаконного «референдуму») підписали з Президентом Російської Федерації «Договір про прийняття до Російської Федерації Республіки Крим і створення у складі Російської Федерації нових суб`єктів» (далі - «Договір»). За результатами ратифікації цього «Договору» 21 березня 2014 року був прийнятий Федеральний Конституційний Закон Російської Федерації № 6-ФКЗ «Про прийняття в Російську Федерацію Республіки Крим та утворення в складі Російської Федерації нових суб`єктів Республіки Крим та міста федерального значення Севастополя» (далі - Закон РФ № 6-ФКЗ), положеннями якого передбачено створення на території АР Крим федеральних органів державної влади РФ, в тому числі судової системи (ст. 9 Закону РФ № 6-ФКЗ).Далі, продовжуючи окупаційну діяльність проти України, Російська Федерація утворила на території АР Крим федеральні органи державної влади Російської Федерації, правоохоронні органи та органи судової системи, місцевого самоврядування, з метою становлення та зміцнення влади Російської Федерації та недопущення контролю України над цією територією.Таким чином, підривна діяльність з боку Російської Федерації проти України мала відкриту активну фазу, яка виражалася в окупації частини території України, що триває по теперішній час, та подальшій анексії цієї окупованої території.Головою окупованої території України АР Крим ОСОБА_5 28.04.2020 видано розпорядження № 187-г щодо затвердження схеми та програми перспективного розвитку електроенергетики Республіки Крим на період 2020-2024 років.Радою Міністрів окупованої території України АР Крим 03.06.2020 винесено постанову про внесення змін в постанову № 694 від 29.12.2018, якою затверджено державну програму Республіки Крим «Розвиток паливно-енергетичного комплексу Республіки Крим».Відповідно до ст. 3 Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» тимчасово окупованими територіями визначається: сухопутна територія Автономної Республіки Крим та міста Севастополя, внутрішні води України цих територій, внутрішні морські води і територіальне море України навколо Кримського півострова, територія виключної (морської) економічної зони України вздовж узбережжя Кримського півострова та прилеглого до узбережжя континентального шельфу України, на які поширюється юрисдикція органів державної влади України відповідно до норм міжнародного права, Конституції та законів України, надра під територіями і повітряний простір над цими територіями.У відповідності до ст. 9 Закону України «Про забезпеченняправ ісвобод громадянта правовийрежим натимчасово окупованійтериторії України» державні органи та органи місцевого самоврядування, утворені відповідно до Конституції та законів України, їх посадові та службові особи на тимчасово окупованій території діють лише на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; будь-які органи, їх посадові та службові особи на тимчасово окупованій території та їх діяльність вважаються незаконними, якщо ці органи або особи створені, обрані чи призначені у порядку, не передбаченому законом; будь-який акт (рішення, документ), виданий органами та/або особами, є недійсним і не створює правових наслідків.В подальшому, приблизно о 05.00 год. 24.02.2022 підрозділами збройних сил та інших формувань Російської Федерації нанесені інтенсивні обстріли по території України, а також ракетно-бомбові удари по аеродромах в Борисполі, Озерному, ІНФОРМАЦІЯ_1 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , Краматорську, Чорнобаївці, Дніпрі та інших військових об`єктах Збройних Сил України, зокрема військових частин Дніпропетровської області, а саме: АДРЕСА_1 , м. Кривого Рогу та м. Нікополя.Таким чином, підрозділи збройних сил та інших формувань Російської Федерації розпочали та продовжують агресивну війну проти України та повномасштабне вторгнення з метою зміни меж території або державного кордону України на порушення порядку, встановленого Конституцією України.Досудовим розслідуванням встановлено, що мешканець м. Дніпро діючи за попередньою змовою з групою осіб, заснував на території України суб`єкт господарської діяльності ТОВ «Автотранспортне підприємство 11262 «ВАЖАВТОТРАНС» (код ЄДРПОУ 03116163, юридична адреса: 49068, м. Дніпро, вул. Миколи Хвильового, буд. 121) до складу якого входив Дитячий табір оздоровлення та відпочинку «КИПАРИС» (код ЄДРПОУ 22306596), який з метою виконання державних замовлень Російської Федерації було перереєстровано в органах Російської Федерації після окупації території АР Крим у 2014 році на ООО «Детский лагерь оздоровления и отдыха «КИПАРИС» (1149102005557). В подальшому, за отриманий прибуток від здійснення вказаної господарської діяльності, сплачуються відповідно податки до бюджету Російської Федерації, за допомогою яких, останні закуповують спорядження для військових формувань Російської Федерації, які подальшому вчиняють дії з метою зміни меж території або державного кордону України на порушення порядку, встановленого Конституцією України.Отже, до вищевказаної протиправної діяльності причетні власник підприємства ТОВ «Автотранспортне підприємство 11262 «ВАЖАВТОТРАНС» (код ЄДРПОУ 03116163, юридична адреса: 49068, м. Дніпро, вул. Миколи Хвильового, буд. 121) до складу якого входив Дитячий табір оздоровлення та відпочинку « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ 22306596) ОСОБА_6 , ІНФОРМАЦІЯ_4 , директор ООО «Детский лагерь оздоровления и отдыха «КИПАРИС» ОСОБА_7 , ІНФОРМАЦІЯ_5 , та керівник тимчасової адміністрації ООО « ІНФОРМАЦІЯ_3 » ОСОБА_8 , ІНФОРМАЦІЯ_6 , які діючи за попередньою змовою, з корисливих мотивів, вчиняють дії з метою зміни меж території або державного кордону України на порушення порядку, встановленого Конституцією України, оскільки за отриманий прибуток від здійснення вказаної господарської діяльності, сплачуються відповідно податки до бюджету Російської Федерації, за допомогою яких, останні закуповують спорядження для військових формувань Російської Федерації.Так, з початку російської агресії у 2014 році та окупацією АР Крим, ОСОБА_6 здійснив також реєстрацію ДТОВ «КИПАРИС» у російських органах влади (ООО «Детский лагерь оздоровления и отдыха «КИПАРИС», (ГРН 1149102005557), директором якого було призначено підконтрольну особу останньому ОСОБА_7 , та після реєстрації суб`єкта господарської діяльностіООО «Детский лагерь оздоровления и отдыха « ІНФОРМАЦІЯ_3 » на тимчасово окупованій території України в АР Крим, ОСОБА_6 налагодив тісні зв`язки з представниками так званого «Совета Министров Республики Крым» з метою отримання державних замовлень на відпочинок у вказаному закладі, та з метою приховання причетності до ООО « ІНФОРМАЦІЯ_3 », останній надав вказівку ОСОБА_9 , призначити на посаду керівника тимчасової адміністрації вказаного закладу ОСОБА_8 .В подальшому, під час отримання та виконання державних замовленьООО «Детский лагерь оздоровления и отдыха « ІНФОРМАЦІЯ_3 », який фактично контролюється ОСОБА_6 , останнім отримуєтеся прибуток від здійснення господарської діяльності, та в подальшому сплачується відповідний податок до так званої «Федеральной нологовой службы в АР Крым», та отриманий податок а подальшому надходить до бюджету Російської Федерації, та за отриманні грошові кошти, представниками влади Російської Федерації здійснюється фінансування ЗС Російської Федерації, які з 24.02.2022 розпочали та продовжують повномасштабне вторгнення на територію України.В свою чергу, проведеними оперативними розшуковими заходами встановлено, що ОСОБА_6 з метою приховання отриманого прибутку від господарської діяльності ООО «Детский лагерь оздоровления и отдыха « ІНФОРМАЦІЯ_3 », надає вказівки ОСОБА_9 та ОСОБА_8 щодо перерахування коштів на невстановлені на даний час електроні гаманці.Також, проведеними заходами встановлено, що після повномасштабного вторгнення ЗС Російської Федерації до території України, невстановленими особами до ООО « ІНФОРМАЦІЯ_3 » насильно вивозились неповнолітні діти з України, зокрема з м. Маріуполь, та інших територій, які на той час знаходились на тимчасово окупованих територіях України, які в подальшому незаконно направлялись до регіонів Російської Федерації.В подальшому, продовжуючи вчиняти вищевказану протиправну діяльність, ОСОБА_6 , надавав вказівки ОСОБА_9 та ОСОБА_8 щодо розміщення військовослужбовців ЗС Російської Федерації, які після військових навчань на тимчасово окупованій території АР Крим слідують до території України для вчинення військових та інших злочинів з метою зміни меж території або державного кордону України на порушення порядку, встановленого Конституцією України.При цьому, для зв`язку та звітування про роботу дитячого табору,
ООО « ІНФОРМАЦІЯ_3 », ОСОБА_6 , ОСОБА_9 , ОСОБА_8 та інші невстановлені на даний час органом досудового розслідування особи використовують електронні поштові скриньки: ІНФОРМАЦІЯ_7 , ІНФОРМАЦІЯ_8 , ІНФОРМАЦІЯ_9 , ІНФОРМАЦІЯ_10 , ІНФОРМАЦІЯ_11 , ІНФОРМАЦІЯ_12 та мобільні месенджери.
20.06.2024 під час проведення обшуку транспортного засобу марки «Mercedes-Benz», vin: НОМЕР_1 , державний номерний знак НОМЕР_2 , який ОСОБА_6 використовує у протиправній діяльність, серед іншого було виявлено та вилучено:транспортний засіб марки «Mercedes-Benz», vin: НОМЕР_1 , державний номерний знак НОМЕР_2 ;ключ від транспортного засобу «Mercedes-Benz», vin: НОМЕР_1 , державний номерний знак НОМЕР_2 .
Згідно відомостейз Єдиногодержавного реєструтранспортних засобів,транспортний засібмарки «Mercedes-Benz»,vin: НОМЕР_1 ,державний номернийзнак НОМЕР_2 перебуваєу власності ОСОБА_6 .Приймаючидо увагивикладене,відповідно доч.1ст.98КПК України,вищевказані речіта предмети,що буливилучені підчас вищевказаногообшуку,здобуті врезультаті вчиненняпротиправної діяльності ОСОБА_6 під часздійснення протиправноїгосподарської діяльностіООО «Детскийлагерь оздоровленияи отдыха«КИПАРИС»,Дитячий табіроздоровлення тавідпочинку «КИПАРИС»(кодЄДРПОУ 22306596)на тимчасовоокупованій територіїУкраїни вАР Крим,можуть бутивикористані якдоказ фактучи обставин,що встановлюютьсяпід часкримінального провадження,у зв`язкуз чимвизнані речовимидоказами уданому кримінальномупровадженні,як набутікримінально протиправнимшляхом.Так,вилучені вході обшукуречі відповідаютькритеріям,зазначеним уст.98КПК України,як набутікримінально протиправнимшляхом.Крімцього,на данийчас існуютьобставини,які підтверджують,що незастосуванняарешту назазначене вклопотанні майнопризведе дозникнення,втрати,перетворення,відчуження останнього,зокрема внаслідокповернення вищевказаногомайна,будуть втраченісліди злочинута іншівідомості,які можутьбути використаніяк доказфакту чиобставин,що встановлюютьсяпід часкримінального провадження. Завданням арешту майна є запобігання можливості його приховування, пошкодження, псування, зникнення, втрати, знищення, використання, перетворення, пересування, передачі, відчуження. Слідчий, прокурор повинні вжити необхідних заходів з метою виявлення та розшуку майна, на яке може бути накладено арешт у кримінальному провадженні, зокрема шляхом витребування необхідної інформації у Національного агентства України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів, інших державних органів та органів місцевого самоврядування, фізичних і юридичних осіб.Таким чином, зазначене у клопотанні майно містить обставини, які мають значення для досудового розслідування кримінального провадження, а саме здійснення громадянином ОСОБА_6 та інших невстановлених осіб, протиправних дій спрямованих на фінансування дій, вчинених з метою зміни меж території або державного кордону України на порушення порядку, встановленого Конституцією України та є такими, що набуті кримінально протиправним шляхом.Незастосування арешту щодо зазначених предметів та речей, може унеможливити використання їх як доказів у кримінальному провадженні, у зв`язку з тим, що зазначене майно може бути втрачено, знищено, перетворено, переміщено та відчужено на користь третіх осіб.Крім цього, на даний час існують обставини, які підтверджують, що незастосування арешту на зазначене в клопотанні майно призведе до вжиття невстановленими в ході досудового розслідування особами заходів щодо зникнення, втрати, знищення, перетворення, пересування та відчуження останнього.Необхідність накладення арешту шляхом заборони користування, розпорядження майном зумовлена тим, що існують обставини, які підтверджують, що їх незастосування призведе до приховування, пошкодження, псування, зникнення, втрати, знищення, використання, перетворення, пересування, передачі майна.Зважаючи на наявність підстав для вилучення та арешту майна, а також те, що вилучені в ході вищевказаного обшуку речі, набуті кримінально протиправним шляхом внаслідок здійснення протиправної господарської діяльності ОСОБА_6 на тимчасово окупованій території України та потребує детального вивчення та дослідження, з метою збереження вказаних речових доказів, запобігання можливості їх приховування, пошкодження, зникнення, втрати, передачі, відчуження, слідчий звернувся з даним клопотанням про арешт майна до суду і просив розглянути клопотання без повідомлення власнику майна.
Слідчий надав суду заяву про розгляд клопотання без його участі, просив клопотання про арешт майна задовольнити.
На підставі ч. 2 ст. 172 КПК України, вважаю за можливе розглянути клопотання без повідомлення власника майна.
Ознайомившись з матеріалами клопотання, якими обґрунтовується необхідність арешту майна, слідчий суддя приходить до наступного.
Відповідно до ст. 84 КПК України, доказами у кримінальному провадженні є фактичні дані, отримані у передбаченому Кодексом порядку, на підставі яких слідчий, прокурор, слідчий суддя і суд встановлюють наявність чи відсутність фактів та обставин, що мають значення для кримінального провадження та підлягають доказуванню. Процесуальними джерелами доказів є показання, речові докази, документи, висновки експертів.
Згідно зі ст. 5 даної Конвенції, держава Україна зобов`язана вжити заходів, які можуть знадобитися для того, щоб забезпечити застосування заходів щодо блокування, арешту та конфіскації також до:a) майна, в яке були перетворені або конвертовані доходи;b) майна, отриманого із законних джерел, якщо до нього було повністю або частково приєднані доходи, отримані злочинним шляхом;c) прибутку або інших вигод, отриманих від доходів, від майна, в яке були перетворені або конвертовані доходи, отримані злочинним шляхом, або від майна, до якого залучені доходи, отримані злочинним шляхом.
В статті 98 КПК України зазначено, що речовими доказами є матеріальні об`єкти, які були знаряддям вчинення кримінального правопорушення, зберегли на собі його сліди або містять інші відомості, які можуть бути використані як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час кримінального провадження, в тому числі предмети, що були об`єктом кримінально протиправних дій, гроші, цінності та інші речі, набуті кримінально протиправним шляхом або отримані юридичною особою внаслідок вчинення кримінального правопорушення. Документи є речовими доказами, якщо вони містять ознаки, зазначені в частині першій цієї статті.
Згідно ч.1 ст.170 КПК України,арештом майна є тимчасове, до скасування у встановленому цим Кодексом порядку, позбавлення за ухвалою слідчого судді або суду права на відчуження, розпорядження та/або користування майном, щодо якого існує сукупність підстав чи розумних підозр вважати, що воно є доказом кримінального правопорушення, підлягає спеціальній конфіскації у підозрюваного, обвинуваченого, засудженого, третіх осіб, конфіскації у юридичної особи, для забезпечення цивільного позову, стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди, можливої конфіскації майна. Арешт майна скасовується у встановленому цим Кодексом порядку.
За ч.2 ст.170 КПК України, арешт майна допускається з метою забезпечення: 1) збереження речових доказів; 2) спеціальної конфіскації; 3) конфіскації майна як виду покарання або заходу кримінально-правового характеру щодо юридичної особи; 4) відшкодування шкоди, завданої внаслідок кримінального правопорушення (цивільний позов), чи стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди.
Як визначено ч.3 ст.170 КПК України,у випадку, передбаченому пунктом 1 частини другої цієї статті, арешт накладається на майно будь-якої фізичної або юридичної особи за наявності достатніх підстав вважати, що воно відповідає критеріям, зазначеним устатті 98цього Кодексу.
За ч.2 ст.173 КПК України, при вирішенні питання про арешт майна слідчий суддя, суд повинен враховувати: 1) правову підставу для арешту майна; 2) можливість використання майна як доказу у кримінальному провадженні (якщо арешт майна накладається у випадку, передбаченому пунктом 1 частини другої статті 170 цього Кодексу); 3) наявність обґрунтованої підозри у вчиненні особою кримінального правопорушення або суспільно небезпечного діяння, що підпадає під ознаки діяння, передбаченого законом України про кримінальну відповідальність (якщо арешт майна накладається у випадках, передбачених пунктами 3, 4 частини другої статті 170 цього Кодексу); 3-1) можливість спеціальної конфіскації майна (якщо арешт майна накладається у випадку, передбаченому пунктом 2 частини другої статті 170 цього Кодексу); 4) розмір шкоди, завданої кримінальним правопорушенням, неправомірної вигоди, яка отримана юридичною особою (якщо арешт майна накладається у випадку, передбаченому пунктом 4 частини другої статті 170 цього Кодексу); 5) розумність та співрозмірність обмеження права власності завданням кримінального провадження; 6) наслідки арешту майна для підозрюваного, обвинуваченого, засудженого, третіх осіб.
Відповідно до ч.10 ст. 170 КПК України,арешт може бути накладений у встановленому цим Кодексом порядку на рухоме чи нерухоме майно, гроші у будь-якій валюті готівкою або у безготівковій формі, в тому числі кошти та цінності, що знаходяться на банківських рахунках чи на зберіганні у банках або інших фінансових установах, видаткові операції, цінні папери, майнові, корпоративні права, віртуальні активи, щодо яких ухвалою чи рішенням слідчого судді, суду визначено необхідність арешту майна. Не може бути арештовано майно, якщо воно перебуває у власності добросовісного набувача, крім арешту майна з метою забезпечення збереження речових доказів.
Матеріальні об`єкти, які зберегли на собі сліди вчинення кримінального правопорушення та предмети, що були об`єктом кримінально протиправних дій, з урахуванням вимог ст.98 КПК України є речовими доказами, оскільки містять відомості про вчинення кримінального правопорушення і можуть бути використані як доказ факту та обставин, що встановлюються під час кримінального провадження.
В судовому засіданні встановлено, що Слідчим відділомУправління СБУкраїни уДніпропетровській областіпроводиться досудоверозслідування кримінальногопровадження,зареєстрованого уЄРДР за№ 22023040000000316від 11.04.2023за ознакамивчинення кримінальногоправопорушення,передбаченого ч.3ст.110-2КК України.У даномукримінальному провадженні20.06.2024під часпроведення обшукутранспортного засобумарки «Mercedes-Benz»,vin: НОМЕР_1 ,державний номернийзнак НОМЕР_2 ,який ОСОБА_6 використовує упротиправній діяльність,серед іншогобуло виявленота вилучено:транспортнийзасіб марки«Mercedes-Benz»,vin: НОМЕР_1 ,державний номернийзнак НОМЕР_2 ;ключвід транспортногозасобу «Mercedes-Benz»,vin: НОМЕР_1 ,державний номернийзнак НОМЕР_2 .Згідно відомостейз Єдиногодержавного реєструтранспортних засобів,транспортний засібмарки «Mercedes-Benz»,vin: НОМЕР_1 ,державний номернийзнак НОМЕР_2 перебуваєу власності ОСОБА_6 . Постановою слідчого від 21.06.2024 року вищевказане майно визнано речовим доказом у кримінальному провадженні № 22023040000000316.
Враховуючи зазначені підстави, згідно зі ст.98 КПК України, вказане майно є речовим доказом і має доказове значення для досудового розслідування.
Незастосування заходів забезпечення кримінального провадження, може призвести до приховування, пошкодження, псування, зникнення, втрати, знищення, використання, перетворення, пересування та передачі іншим особам, власником вищезазначеного майна.
Правовою підставою для арешту зазначеного майна є п.1 ч.2 ст.170 КПК України збереження речових доказів.
Слідчий суддя вважає обґрунтованими доводи органу досудового розслідування, щодо необхідності накладення арешту на вказане майно, а саме з метою забезпечення кримінального провадження та збереження речових доказів, а також з метою запобігання можливості його знищення, використання, перетворення, відчуження, у зв`язку з чим, клопотання про арешт майна підлягає задоволенню.
На підставі викладеного, керуючись вимогами ст.ст. 36, 40, 110,131-132, 170-171,309 КПК України, слідчий суддя,-
постановив:
Клопотання старшого слідчого в ОВС слідчого відділу Управління СБ України у Дніпропетровській області майора юстиції ОСОБА_3 , погоджене прокурором Дніпропетровської обласної прокуратури ОСОБА_4 , про арешт майна в рамках кримінального провадження № 22023040000000316 від 11.04.2023 за ознаками вчинення кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 110-2 КК України- задовольнити.
Накласти арешт на майно, що було вилучене 20.06.2024 під час проведення обшуку транспортного засобу марки «Mercedes-Benz», vin: НОМЕР_1 , державний номерний знак НОМЕР_2 , а саме: транспортний засіб марки «Mercedes-Benz», vin: НОМЕР_1 , державний номерний знак НОМЕР_2 ; ключ від транспортного засобу «Mercedes-Benz», vin: НОМЕР_1 , державний номерний знак НОМЕР_2 , шляхом накладення заборони відчуження, розпорядження та користування зазначеним майном.
Ухвала підлягає негайному виконанню слідчим, прокурором.
Ухвала слідчого судді може бути оскаржена протягом п`яти днів з дня її проголошення до Дніпровського апеляційного суду. Якщо ухвалу слідчого судді було постановлено без виклику особи, яка її оскаржує, строк апеляційного оскарження для такої особи обчислюється з дня отримання копії судового рішення.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Красногвардійський районний суд м.Дніпропетровська |
Дата ухвалення рішення | 27.06.2024 |
Оприлюднено | 04.07.2024 |
Номер документу | 120138740 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про арешт майна |
Кримінальне
Красногвардійський районний суд м.Дніпропетровська
Дружинін К. М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні