ВОЛИНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
02 липня 2024 року ЛуцькСправа № 140/5594/24
Волинський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді Дмитрука В.В.,
розглянувши у письмовому провадженні за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом Волинського обласного відділення Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю до товариства з обмеженою відповідальністю «Галактика Авто» про стягнення адміністративно господарських санкцій та пені,
ВСТАНОВИВ:
Волинське обласне відділення Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю (далі Волинське ОВФСЗОзІ, позивач) звернулось з позовом до товариства з обмеженою відповідальністю «Галактика Авто» (далі ТзОВ «Галактика Авто», відповідач) про стягнення адміністративно господарських санкцій в сумі 83452 грн 78 коп. та 1301 грн 82 коп. пені, а всього 84754 грн 60 коп.
Позовні вимоги обґрунтовані тим, що всупереч вимогам частини першої статті 19 Закону України «Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні» від 21.03.1991 №875-ХІІ (далі Закон №875-ХІІ) відповідачем у 2023 році не забезпечено норматив робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю в кількості однієї особи.
Сума адміністративно-господарських санкцій за невиконання нормативу робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю становить 83452, 78 грн, яка відповідачем в добровільному порядку не була сплачена. За несвоєчасну сплату адміністративно-господарських санкцій відповідачу нарахована пеня в сумі 1301, 82 грн, яку позивач просить стягнути з відповідача із сумою адміністративно-господарських санкцій в примусовому порядку.
Враховуючи наведене, просить позов задовольнити.
Ухвалою судді Волинського окружного адміністративного суду від 28.05.2024 відкрито спрощене позовне провадження у справі без проведення судового засідання та виклику сторін.
У відзиві на позовну заяву, відповідач позовні вимоги не визнав, посилаючись на те, що фактично у ТОВ «Галактика авто» з 2011 року по даний час працює особа з інвалідністю ОСОБА_1 ( далі- ОСОБА_1 ), який має III-тю групу інвалідності.
ОСОБА_1 прийнято на роботу в товариство 18.08.2011 на посаду водія. 28.04.2023 ОСОБА_1 було звільнено з посади водія та знову прийнято на роботу в товариство на посаду контролера з 01.05.2023.
Крім того, ОСОБА_1 за його заявами було надано відпустки без збереження заробітної плати в період з 01.06.2023 по 18.08.2023 та в період 18.08.2023 по 16.11.2023 та в період 16.11.2023 по 14.02.2024.
Оскільки ОСОБА_1 , який має інвалідність, протягом 2023 року був працевлаштований в товаристві, то підстави для застосування санкцій до товариства за не забезпечення працевлаштування інваліда відсутні. Вимоги позивача ґрунтуються на помилковій звітності. При цьому помилку при поданні звітності до Пенсійного Фонду України щодо працівника ОСОБА_1 виявлено товариством в березні 2024 року подано та уточнюючі податкові розрахунки сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за 2-4 квартали 2023 року з відповідними додатками.
Дані уточнюючі розрахунки з додатками були прийняті Пенсійним фондом України. Зазначені обставини стверджуються копіями уточнюючих розрахунків з додатками та квитанціями №2 про прийняття уточнюючих розрахунків.
З врахуванням наведеного, представник відповідача просив в задоволенні адміністративного позову відмовити.
Дослідивши наявні у матеріалах справи письмові докази в їх сукупності, суд дійшов висновку, що позов підлягає задоволенню з наступних мотивів та підстав.
Судом встановлено, що ТзОВ «Галактика Авто» є суб`єктом господарювання який у своїй діяльності використовує найману працю.
Так, згідно даних Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування відповідач у 2023 році мав середньооблікову чисельність штатних працівників в кількості 23 особи, з яких не було жодної особи з інвалідністю. Тобто, відповідач не виконав норматив для працевлаштування осіб з інвалідністю в кількості одного робочого місця, а тому має сплатити суму адміністративно-господарських санкцій в розмірі 0,5 середньої річної заробітної плати у розмірі 83452, 78 грн.
Крім того, порушення відповідачем терміну сплати адміністративно - господарських санкцій тягне за собою нарахування пені, яка обчислюється виходячи з 120 відсотків річних облікової ставки Національного банку України, що діяла на момент сплати, нарахованої на повну суму недоїмки весь її строк і становить 1301,82 грн.
Розрахунок від 07.03.2024 надісланий відповідачу, що підтверджується квитанцією від 07.03.2024 (а.с. 9). Згідно діючих норм позивач при визначенні адміністративно-господарських санкцій має керуватися лише даними державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування, наданих Пенсійним фондом України (міститься в Централізованому банку даних з проблем інвалідності).
У зв`язку з невиконанням відповідачем нормативу робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю Волинське ОВФСЗОзІ 17.04.2024 року направило відповідачу претензію №8-328-06/02 про наявність заборгованості з адміністративно-господарських санкцій в розмірі 83 452,78 грн та про необхідність її сплатити (а.с.11).
29.04.2024 ТзОВ «Галактика Авто» надало відповідь на претензію №14 у якій зазначив, що товариством самостійно було виявлено помилку у поданих звітах за 2-4 квартал 2023 року та подало уточнюючі звіти до Податкових розрахунків сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків-фізичних осіб, і сум утриманого з них податку а також сум нарахованого єдиного внеску за 2-4 квартал 2023 рік. Згідно з порядку заповнення даної звітності в уточнюючих Податкових розрахунках в загальні частині, рядки 07-110 не уточнюються, а саме рядок 102 середньооблікова чисельність штатних працівників, яким відповідно до чинного законодавства встановлено інвалідність. Тобто, згідно поданої уточнюючої звітності за попередній рік. Товариством було дотримано норматив з робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю, а саме 1 працівник (одне робоче місце, якщо працює від 8 до 25 осіб).
Представник позивача у позовній заяві зазначив, що з даним запереченням незгідний, оскільки, станом на день подання позову стосовно відповідача зміни до Централізованого банку даних з проблем інвалідності Пенсійним фондом України не внесені, а тому у Волинського ОФСОзІ відсутні підстави щодо виключення відповідача з числа боржників.
Враховуючи те, що адміністративно-господарські санкції в добровільному порядку сплачені не були, позивач звернувся до суду з даним позовом.
При вирішенні спору суд застосовує такі нормативно-правові акти.
Відповідно до ст. 18 Закону України «Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в України» забезпечення прав осіб з інвалідністю на працевлаштування та оплачувану роботу, в тому числі з умовою про виконання роботи вдома, здійснюється шляхом їх безпосереднього звернення до підприємств, установ, організацій чи до державної служби зайнятості.
Підбір робочого місця здійснюється переважно на підприємстві, де настала інвалідність, з урахуванням побажань особи з інвалідністю, наявних у неї професійних навичок і знань, а також рекомендацій медико-соціальної експертизи.
Підприємства, установи, організації, фізичні особи, які використовують найману працю, зобов`язані виділяти та створювати робочі місця для працевлаштування осіб з інвалідністю, у тому числі спеціальні робочі місця, створювати для таких осіб умови праці з урахуванням індивідуальних програм реабілітації і забезпечувати інші соціально-економічні гарантії, передбачені законодавством, надавати державній службі зайнятості інформацію, необхідну для організації працевлаштування осіб з інвалідністю, у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
Згідно зі ст. 19 Закону України «Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в України» для підприємств, установ, організацій, у тому числі підприємств, організацій громадських об`єднань осіб з інвалідністю, фізичних осіб, які використовують найману працю, установлюється норматив робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю у розмірі 4 відсотки середньооблікової чисельності штатних працівників облікового складу за рік, а якщо працює від 8 до 25 осіб, - у кількості одного робочого місця.
Підприємства, установи, організації, у тому числі підприємства, організації громадських об`єднань осіб з інвалідністю, фізичні особи, які використовують найману працю, самостійно розраховують кількість робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю відповідно до нормативу, встановленого частиною першою цієї статті та з урахуванням вимог статті 18 цього Закону, і здійснюють працевлаштування осіб з інвалідністю у рахунок нормативу робочих місць. При розрахунках кількість робочих місць округлюється до цілого значення.
Виконанням нормативу робочих місць у кількості, визначеній згідно з частиною першою цієї статті, вважається працевлаштування підприємством, установою, організацією, у тому числі підприємством, організацією громадських об`єднань осіб з інвалідністю, фізичною особою, яка використовує найману працю, осіб з інвалідністю, для яких це місце роботи є основним.
Пенсійний фонд України у порядку та за формою, встановленими Пенсійним фондом України за погодженням із центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері соціального захисту населення, надає Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю інформацію:
- про створення підприємствами, установами, організаціями, фізичними особами, які використовують найману працю, робочих місць для осіб з інвалідністю, про зайнятість та працевлаштування осіб з інвалідністю;
- необхідну для обчислення кількості робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю підприємствами, установами, організаціями, фізичними особами, які використовують найману працю, відповідно до нормативу, встановленого частиною першою цієї статті.
Фонд соціального захисту осіб з інвалідністю щороку до 10 березня в автоматизованому режимі з використанням даних Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування та Централізованого банку даних з проблем інвалідності здійснює визначення підприємств, установ та організацій, у тому числі підприємств, організацій громадських об`єднань осіб з інвалідністю, фізичних осіб, які використовують найману працю, які не забезпечили виконання у попередньому році нормативу робочих місць, визначеного згідно з частиною першою цієї статті, та надсилає їм розрахунок сум адміністративно-господарських санкцій, що підлягають сплаті у зв`язку з невиконанням нормативу робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю за попередній рік, обчислених відповідно до статті 20 цього Закону.
Розрахунок надсилається у формі електронного документа через електронні кабінети підприємств, установ та організацій, фізичних осіб, які використовують найману працю, на веб-порталі електронних послуг Пенсійного фонду України у формі та порядку, визначених Фондом соціального захисту осіб з інвалідністю спільно з Пенсійним фондом України.
Підприємства, установи, організації, у тому числі підприємства, організації громадських об`єднань осіб з інвалідністю, фізичні особи, які використовують найману працю, де середньооблікова чисельність працюючих осіб з інвалідністю менша, ніж установлено нормативом, передбаченим статтею 19 цього Закону, щороку сплачують відповідним відділенням Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю адміністративно-господарські санкції, сума яких визначається в розмірі середньої річної заробітної плати на відповідному підприємстві, в установі, організації, у тому числі на підприємстві, в організації громадських об`єднань осіб з інвалідністю, у фізичної особи, яка використовує найману працю, за кожне робоче місце, призначене для працевлаштування особи з інвалідністю і не зайняте особою з інвалідністю.
Порушення термінів сплати адміністративно-господарських санкцій тягне за собою нарахування пені. Пеня обчислюється виходячи з 120 відсотків річних облікової ставки Національного банку України, що діяла на момент сплати, нарахованої на повну суму недоїмки за весь її строк.
Сплату адміністративно-господарських санкцій і пені підприємства, установи, організації, у тому числі підприємства, організації громадських об`єднань осіб з інвалідністю, фізичні особи, які використовують найману працю, проводять відповідно до закону за рахунок прибутку, який залишається в їх розпорядженні після сплати всіх податків і зборів (обов`язкових платежів).
Адміністративно-господарські санкції розраховуються та сплачуються підприємствами, установами, організаціями, у тому числі підприємствами, організаціями громадських об`єднань осіб з інвалідністю, фізичними особами, зазначеними в частині першій цієї статті, самостійно в строк до 15 квітня року, наступного за роком, в якому відбулося порушення нормативу, встановленого частиною першою статті 19 цього Закону (ст. 20 Закону України №875).
Вищезазначені норми свідчать, що позивач на підставі отриманої інформації з Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування надсилає підприємствам, установам та організаціям, які використовують найману працю та які не забезпечили виконання у попередньому році нормативу робочих місць, розрахунок сум адміністративно-господарських санкцій, що підлягають сплаті у зв`язку з невиконанням нормативу робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю за попередній рік. Дані Реєстру формуються на підставі зведеної звітності поданої роботодавцями з ПДФО та ЄСВ.
З матеріалів справи вбачається, що ОСОБА_1 з 2011 року в ТОВ «Галактика авто», відповідно до наказу №54 №18.01.2011. Згідно із виписками з акту огляду медико-соціальною експертною комісією №087453 та №198838 вбачається, що ОСОБА_1 є особою з інвалідністю ІІІ групи.
28.04.2023 водія автотранспортних засобів ОСОБА_1 звільнено за згодою сторін, згідно із п.1 ст36 КЗпП, відповідно до наказу №10 від 28.04.2023. Згідно із витягу наказу №11 від 28.04.2023 з 01.05.2023 ОСОБА_1 прийнято на посаду «контролер-касир» на підставі заяви ОСОБА_1 від 28.04.2023.
Крім того, ОСОБА_1 за його заявами було надано відпустки без збереження заробітної плати в період з 01.06.2023 по 18.08.2023 та в період 18.08.2023 по 16.11.2023 та в період 16.11.2023 по 14.02.2024, що також стверджується копіями заяв ОСОБА_1 від 31.05.2023, від 15.08.2023, від 06.11.2023 та копіями наказів від 31.05.2023 №17, від 15.08.2023 №19, від 06.11.2023 №25.
Стосовно наданих документів суд зазначає, що ч. 3 ст. 90 КАСУ суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності.
Відповідно до ст. 75 КАСУ достовірними є докази, на підставі яких можна встановити дійсні обставини справи.
Згідно із ч. 1 ст. 90 КАСУ суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.
Відповідно до пункту 1.1 «Загальні положення» Інструкції трудова книжка є основним документом про трудову діяльність працівника.
Пунктами 1.1, 2.2, 2.4, 2.14, 2.15 Інструкції передбачено, що трудова книжка є основним документом про трудову діяльність працівника; до трудової книжки вносяться, зокрема, відомості про працівника: прізвище, ім`я та по батькові, дата народження; відомості про роботу, переведення на іншу постійну роботу, звільнення; завіряються печаткою запис про звільнення, а також відомості про нагородження та заохочення; у графі 3 розділу «Відомості про роботу» як заголовок пишеться повне найменування підприємства, під цим заголовком у графі 1 ставиться порядковий номер запису, що вноситься, у графі 2 зазначається дата прийняття на роботу, у графі 3 пишеться: «Прийнятий або призначений до такого-то цеху, відділу, підрозділу, на дільницю, виробництво» із зазначенням його конкретного найменування, а також роботи, професії або посади і присвоєного розряду; якщо за час роботи працівника назва підприємства змінюється, то про це окремим порядком у графі 3 трудової книжки робиться запис: «Підприємство таке-то з такого-то числа перейменоване на таке-то», а у графі 4 проставляється підстава перейменування - наказ (розпорядження), його дата і номер.
Враховуючи вищенаведене, суд ставить під сумнів достовірність доказів наданих відповідачем, так як трудова книжка є основним документом про трудову діяльність працівника, яку відповідачем додано не було, а надано лише накази про надання ОСОБА_2 відпустки без збереження заробітної плати, що не може бути єдиним підтвердженням трудової діяльності ОСОБА_2 у даному товаристві протягом 2023 року.
Крім того, представник відповідача стверджує, що позивач ґрунтує свої вимоги на помилковій звітності, так як помилку при поданні звітності до Пенсійного Фонду України щодо працівника ОСОБА_1 виявлено товариством в березні 2024 року, та подано уточнюючі податкові розрахунки сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за 2-4 квартали 2023 року з відповідними додатками.
Дані уточнюючі розрахунки з додатками були прийняті Пенсійним фондом України, що підтверджуються копіями уточнюючих розрахунків з додатками та квитанціями №2 про прийняття уточнюючих розрахунків. Також, представник відповідача вказав, що уточнюючі розрахунки подано до пред`явлення позивачем претензії про сплату адміністративно-господарських санкцій.
Однак, суд зазначає, що надані позивачем уточнюючі податкові розрахунки сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за 2-4 квартали 2023 року були надані 21.03.2024 - 22.03.2024, що підтверджується квитанціями №2, тобто після отримання розрахунку сум адміністративно-господарських санкцій, що підлягають сплаті у зв`язку з невиконанням нормативу робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю, (відповідно до квитанції від 07.03.2024), а не після самостійного виявлення помилки як стверджує відповідач.
Відповідно до абзаців першого і другого частини шостої статті 19 Закону №875-XII Пенсійний фонд України у порядку та за формою, встановленими Пенсійним фондом України за погодженням із центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері соціального захисту населення, надає Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю інформацію про створення підприємствами, установами, організаціями, фізичними особами, які використовують найману працю, робочих місць з інвалідністю про зайнятість та працевлаштування осіб з інвалідністю, а також надає інформацію необхідну для обчислення кількості робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю підприємствами, установами, організаціями, фізичними особами, які використовують найману працю, відповідно до нормативу, встановленого частиною першою цієї статті.
Електронна інформаційна взаємодія здійснюється відповідно до пункту 7 «Порядку надання Пенсійним фондом України Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю інформації з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування», затвердженого постановою правління Пенсійного фонду України від 10.03.2023 №14-2.
До Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю від Пенсійного фонду України автоматизовано, без стороннього втручання, за допомогою Програмного комплексу «Реєстр роботодавців щодо виконання нормативу працевлаштування осіб з інвалідністю» Централізованого банку з проблем інвалідності надійшла інформація щодо Товариством з обмеженою з відповідальністю «Галактика Авто» щодо не виконання нормативу в частині працевлаштування 1 особи з інвалідністю.
З використанням інформації Пенсійного фонду України Фондом соціального захисту осіб з інвалідністю було створено розрахунок сум адміністративно-господарських санкцій, що підлягають сплаті у зв`язку з невиконанням нормативу робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю за 2023 рік, обчислених відповідно до статті 20 цього Закону.
Розрахунок адміністративно-господарських санкцій виконано в автоматизованому режимі без втручання працівників відділення Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю на підставі показників, зазначених відповідачем у звітності, що надана ним до контролюючих органів за основним місцем обліку. Розрахунок адміністративно-господарських санкцій має вигляд PDF-файлу, який надіслано до електронного кабінету відповідача як роботодавця на веб-порталі електронних послуг Пенсійного фонду України відповідно до п. 4 Порядку надсилання розрахунку сум адміністративних господарських санкцій, що підлягають сплаті у зв`язку з невиконанням нормативу робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю за попередній рік, затвердженого постановою Правління Пенсійного фонду України від 10.03.2023 №14-1, наказом Фонду від 10.03.2023 №17, зареєстровано Міністерстві юстиції України 15.03.2023 за №456/39512, далі «Порядок №14-1».
Отже, територіальні відділення Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю уповноважені нараховувати адміністративно-господарських санкцій на підставі інформації Пенсійного фонду України і в подальшому контролюють їх сплату роботодавцями, а у випадку відмови роботодавця у добровільній сплаті адміністративно-господарських санкцій, спори вирішуються в судовому порядку (частина дев`ята статті 20 Закону №875-XII). Територіальні органи Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю не уповноважені здійснювати перевірку звітності роботодавця на предмет її достовірності чи обґрунтованості, тобто підміняти повноваження контролюючого органу щодо опрацювання звітності роботодавця.
Станом на день подання позову стосовно відповідача зміни до Централізованого банку даних з проблем інвалідності Пенсійним фондом України не внесені, а тому у Волинського ОВФСЗОЇ відсутні підстави щодо виключення відповідача з числа боржників.
Відповідно до вимог ст. 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення.
Згідно частини 2 статті 77 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача. У таких справах суб`єкт владних повноважень не може посилатися на докази, які не були покладені в основу оскаржуваного рішення, за винятком випадків, коли він доведе, що ним було вжито всіх можливих заходів для їх отримання до прийняття оскаржуваного рішення, але вони не були отримані з незалежних від нього причин.
Разом з тим, відповідач не надав суду належних та допустимих доказів на підтвердження того, що він вжив залежних від нього заходів для недопущення господарського правопорушення, яке полягає у не забезпеченні середньооблікової чисельності працюючих осіб з інвалідністю відповідно до установленого нормативу у 2023 році.
Відтак, оскільки відповідач не вжив усіх залежних від нього заходів для недопущення господарського правопорушення, яке полягає у не забезпеченні середньооблікової чисельності працюючих осіб з інвалідністю відповідно до установленого нормативу у 2023 році, тому позовні вимоги про стягнення з нього адміністративно-господарських санкцій та пені належить задовольнити.
Крім того, відповідно до вимог статті 244 КАС України суд під час ухвалення рішення вирішує, як розподілити між сторонами судові витрати.
Відповідно до частини другої статті 139 КАС України при задоволенні позову суб`єкта владних повноважень з відповідача стягуються виключно судові витрати суб`єкта владних повноважень, пов`язані із залученням свідків та проведенням експертиз.
Враховуючи наведене, витрати позивача - суб`єкта владних повноважень зі сплати судового збору за звернення до суду із даним позовом із відповідача не стягуються.
Керуючись статтями 243 - 246, 262 КАС України, суд
ВИРІШИВ:
Адміністративний позов задовольнити.
Стягнути з товариства з обмеженою відповідальністю «Галактика Авто» на користь Держави в особі Волинського обласного відділення Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю в дохід Державного бюджету на рахунки відкриті в управліннях Державної казначейської служби України (ГУК у Волин.обл/м.Ковель/50070000, код отримувача (ЄДРПОУ) 38009371, р/р UA168999980313121230000003564, Казначейство України (ел.адм.подат.) адміністративно-господарські санкції в сумі 83 452 (вісімдесят три тисячі чотириста п`ятдесят дві) гривні 78 копійок та пеню в сумі 1301 (одна тисяча триста одна) гривні 82 копійок, всього 84754 (вісімдесят чотири тисячі сімсот п`ятдесят чотири) гривні 60 копійок.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо таку апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку повністю або частково шляхом подання апеляційної скарги до Восьмого апеляційного адміністративного суду. Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.
Позивач: Волинське обласне відділення Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю (43008, Волинська область, місто Луцьк, вулиця Олімпійська, 3А, код ЄДРПОУ 13369882)
Відповідач: товариство з обмеженою відповідальністю «Галактика Авто» (45008, Волинська область, місто Ковель, вулиця Зерова, 4В, код ЄДРПОУ 35146873).
Суддя В.В. Дмитрук
Суд | Волинський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 02.07.2024 |
Оприлюднено | 05.07.2024 |
Номер документу | 120152022 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи зі спорів з приводу реалізації публічної політики у сферах праці, зайнятості населення та соціального захисту громадян та публічної житлової політики, зокрема зі спорів щодо управління, нагляду, контролю та інших владних управлінських функцій (призначення, перерахунку та здійснення страхових виплат) у сфері відповідних видів загальнообов’язкового державного соціального страхування, з них |
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Бруновська Надія Володимирівна
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Бруновська Надія Володимирівна
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Бруновська Надія Володимирівна
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Бруновська Надія Володимирівна
Адміністративне
Волинський окружний адміністративний суд
Дмитрук Валентин Васильович
Адміністративне
Волинський окружний адміністративний суд
Дмитрук Валентин Васильович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні